• Καλώς ήρθατε στο νέο forum! Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]. Διαβάστε και το σχετικό thread.

Προβληματισμοί αναβάθμισης home studio. Μερος 1

dimsonic

άσχετος
3 Μαΐου 2014
20,926
6,661
0
67
Βορράς
Ιδιώματα
  1. Acoustic
  2. Alt. Rock
  3. Ambient
  4. Blues
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
  2. Μπάσο
  3. Τύμπανα
  4. Πλήκτρα
  5. Τραγούδι
[SIZE=12pt]Εδώ και αρκετό καιρό σκέφτομαι την παραπάνω αναβάθμιση και το έχω συζητήσει με αρκετούς και εδώ (ο ακούραστος και υπομονετικός [/SIZE][SIZE=12pt]npap[/SIZE][SIZE=12pt] είναι πάντα κοντά μου) και εκτός [/SIZE][SIZE=12pt]noiz[/SIZE][SIZE=12pt], αλλά πλέον ίσως έφτασε η ώρα και ας πάρει περισσότερη δημοσιότητα μπας και βγεί καμιά άκρη.[/SIZE]

[SIZE=12pt]Οι ανάγκες:[/SIZE]

[SIZE=12pt]Ηχογράφηση στο σπίτι με [/SIZE][SIZE=12pt]Cubase[/SIZE][SIZE=12pt] 10 [/SIZE][SIZE=12pt]pro[/SIZE][SIZE=12pt]. Απαιτήσεις για ταυτόχρονη ηχογράφηση 1 έως 2 μικρόφωνα και τουλάχιστον 2 [/SIZE][SIZE=12pt]line[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]instrument[/SIZE][SIZE=12pt] (λόγω [/SIZE][SIZE=12pt]stereo[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]feed[/SIZE][SIZE=12pt]) και όσων άλλων οργάνων χωράνε στον χώρο, όχι πάνω από 1 ακόμα σίγουρα. [/SIZE]

[SIZE=12pt]Επι πλεον απαιτήσεις: 2 έξοδοι ακουστικών κατά προτίμηση ανεξάρτητες, 2 έξοδοι για μόνιτορ (δηλαδη 2 ζεύγη), τουλάχιστον άλλη μια 2Χ[/SIZE][SIZE=12pt]Line[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]out[/SIZE][SIZE=12pt] για να φεύγει στο κυρίως σύστημα που ακούω μουσική, και τουλάχιστον άλλη μία 2Χ[/SIZE][SIZE=12pt]Line[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]in[/SIZE][SIZE=12pt] από το κυρίως σύστημα και άλλη μία ψηφιακή για σύνδεση το [/SIZE][SIZE=12pt]audio[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]streamer[/SIZE][SIZE=12pt] από το οποίο κυρίως περνάει η μουσική που ακούω. Τελος δυνατότητα επεκτασης με [/SIZE][SIZE=12pt]adat[/SIZE][SIZE=12pt] για προσθήκη επιπλέον [/SIZE][SIZE=12pt]in[/SIZE][SIZE=12pt]/[/SIZE][SIZE=12pt]out[/SIZE][SIZE=12pt] και δυνατότητα παράκαμψης των [/SIZE][SIZE=12pt]pre[/SIZE][SIZE=12pt] της κάρτας.[/SIZE]

[SIZE=12pt]Το παρον: Μια [/SIZE][SIZE=12pt]focusrite[/SIZE][SIZE=12pt] 6[/SIZE][SIZE=12pt]i[/SIZE][SIZE=12pt]6 πρώτης γενιάς, εξαιρετικά τίμιας μέχρι σήμερα που σχεδόν δεν με καλύπτει στα [/SIZE][SIZE=12pt]in[/SIZE][SIZE=12pt]/[/SIZE][SIZE=12pt]out[/SIZE][SIZE=12pt], ένα ζευγάρι [/SIZE][SIZE=12pt]fostex[/SIZE][SIZE=12pt] 04 και δυό πυκνωτικα και 2 δυναμικά μικρόφωνα.[/SIZE]

[SIZE=12pt]Το [/SIZE][SIZE=12pt]budget[/SIZE][SIZE=12pt]: α) Η αρχική σκέψη ήταν η κάλυψη των αναγκών οριακά με αισθητή αναβάθμιση ηχητικά πηγαίνοντας ένα σκαλί παραπάνω. Δηλ. Κάπου μεταξύ 500-600. [/SIZE]

[SIZE=12pt]β) Η δεύτερη σκέψη είναι η χρηση μιας [/SIZE][SIZE=12pt]entry[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]level[/SIZE][SIZE=12pt] (ακόμα και ή αποκλειστικά φορητής) κάρτας των μεγάλων μη-ανατολικών εταιρειών ([/SIZE][SIZE=12pt]apogee[/SIZE][SIZE=12pt], [/SIZE][SIZE=12pt]RME[/SIZE][SIZE=12pt], [/SIZE][SIZE=12pt]MOTU[/SIZE][SIZE=12pt], [/SIZE][SIZE=12pt]UAD[/SIZE][SIZE=12pt]) με ενδεχόμενο συμβιβασμό στα [/SIZE][SIZE=12pt]in[/SIZE][SIZE=12pt]/[/SIZE][SIZE=12pt]out[/SIZE][SIZE=12pt] και υπομονή μέχρι την αγορά επέκτασης φτάνοντας ήδη στα 800-900. [/SIZE]

[SIZE=12pt]γ) Η τρίτη είναι το σφίξιμο περισσότερο και εξ αρχής μια λύση για το μέλλον (όταν σε τέτοιες εταιρείες τα μοντέλα βγαίνουν ανα σχεδόν 10 χρόνια) φτάνοντας μέχρι και τα 1200 [/SIZE]

[SIZE=12pt]Ας δούμε λοιπόν τις υποψήφιες και τους προβληματισμούς σκέψεις για κάθε μία (με λινκ στον θωμά για λόγους ευκολίας και όχι απαραίτητα προτίμησης μια και δεν είμαι σίγουρος αν θα προτιμήσω αγορά εκτός Ελλάδας)[/SIZE]

[SIZE=12pt]1.      [/SIZE][SIZE=12pt]Audient[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]ID[/SIZE][SIZE=12pt]44. [/SIZE]https://www.thomann.de/gr/audient_id44.htm[SIZE=12pt]  [/SIZE]Ίσως η αρχική σκέψη αναβάθμισης. Μια μικρή αγγλική εταιρεία με κατασκευή στην Κίνα. Τιμή λίγο πάνω από 5.5 κατοστάρικα. 4 μικρόφωνα, καλοί προ, 4 έξοδοι, επεκτασιμότητα, στιβαρή κατασκευή.

[SIZE=12pt]Υπερ: εταιρεία με δυνατό όνομα στις κονσόλες ήχου, 4 πλήρως εξοπλισμένες είσοδοι μικροφώνων και απ ευθείας προσπελάσιμες, δυνατότητα να ελέγξεις το [/SIZE][SIZE=12pt]daw[/SIZE][SIZE=12pt] για 3 λειτουργίες, ενδιαφέρον [/SIZE][SIZE=12pt]interface[/SIZE][SIZE=12pt].  [/SIZE] 

[SIZE=12pt]Κατά: Μικρή (και εγγλέζικη) εταιρεία, λίγος χρόνος στην πιάτσα, όχι [/SIZE][SIZE=12pt]prime[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]name[/SIZE][SIZE=12pt] στον χώρο, αρκετά πράγματα με [/SIZE][SIZE=12pt]rotary[/SIZE][SIZE=12pt].[/SIZE]

[SIZE=12pt] [/SIZE]

[SIZE=12pt]2.      [/SIZE][SIZE=12pt]SPL[/SIZE][SIZE=12pt]  [/SIZE][SIZE=12pt]Crimson[/SIZE][SIZE=12pt] 3. [/SIZE]https://www.thomann.de/gr/spl_crimson_3.htm [SIZE=12pt] [/SIZE]Δυνατό εργαλείο με γερμανική σκληροτράχηλη αντίληψη με ίσα ίσα όσα χρειάζομαι αλλα μέχρι εκεί. Στα 700

[SIZE=12pt]Υπερ: Πολύ καλή κατασκευή και βάρος, δυνατότητα [/SIZE][SIZE=12pt]crossfeed[/SIZE][SIZE=12pt] στα ακουστικά, όλα [/SIZE][SIZE=12pt]hardware[/SIZE][SIZE=12pt] ελεγχόμενα από τη συσκευή[/SIZE]

[SIZE=12pt]Κατα: Όχι επεκτασιμότητα, όλα [/SIZE][SIZE=12pt]hardware[/SIZE][SIZE=12pt] ελεγχόμενα από τη συσκευή, σκληροπυρηνική και απρόσιτη εταιρεία, σχετικά σκοτεινός αν και εξαιρετικός ήχος στις αναφορές.[/SIZE]

[SIZE=12pt] [/SIZE]

[SIZE=12pt]3.      [/SIZE][SIZE=12pt]Apogee[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]duet[/SIZE][SIZE=12pt]. [/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE]https://www.thomann.de/gr/apogee_duet_for_ipad_mac.htm [SIZE=12pt]Τη βρίσκεις σήμερα στα 5.5 κατοστάρικα. Φορητή και ελάχιστη έκδοση μεγάλης εταιρείας, με ελάχιστες δυνατότητες, μόνο 2+2, χωρίς επέκταση. Συνεπώς την παίρνεις μόνο για να ηχογραφείς τα ελάχιστα και να έχεις τον ήχο της. Για παραπάνω...θες παραπάνω.[/SIZE]

[SIZE=12pt]Υπερ: Βαρυ όνομα, εξαιρετική ποιότητα και ήχος[/SIZE]

[SIZE=12pt]Κατά: Παλιό μοντέλο, έλεγχος με ένα κουμπί ουσιαστικά, λίγα πράγματα με [/SIZE][SIZE=12pt]breakout[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]cable[/SIZE][SIZE=12pt], καμμία επέκταση, απερχόμενο μοντέλο σε καλή τιμή[/SIZE]

[SIZE=12pt] [/SIZE]

[SIZE=12pt]4.      [/SIZE][SIZE=12pt]RME Babyface Pro FS. [/SIZE]https://www.thomann.de/gr/rme_babyface_pro_fs.htm [SIZE=12pt]Το τελευταίο μοντέλο της [/SIZE][SIZE=12pt]babyface[/SIZE][SIZE=12pt], μιας φορητής κάρτας της γερμανικής εταιρείας, γι αυτό και το βρίσκεις στα 7.5. Είσοδοι μετα βίας οριακές, αλλά με επέκταση.[/SIZE]

[SIZE=12pt]Υπερ: Βαρύ όνομα με μεγάλη κίνηση και παραγωγικότητα, εξαιρετική ποιότητα και ήχος. Δυνατο [/SIZE][SIZE=12pt]interface[/SIZE][SIZE=12pt], [/SIZE][SIZE=12pt]DSP[/SIZE][SIZE=12pt] με δυνατότητα [/SIZE][SIZE=12pt]reverb[/SIZE][SIZE=12pt], [/SIZE][SIZE=12pt]delay[/SIZE][SIZE=12pt], [/SIZE][SIZE=12pt]eq[/SIZE][SIZE=12pt].[/SIZE]

[SIZE=12pt]Κατά: Ελεγχος πολλών πραγμάτων με ένα [/SIZE][SIZE=12pt]rotary[/SIZE][SIZE=12pt], μία διπλή έξοδος ακουστικών[/SIZE]

[SIZE=12pt] [/SIZE]

[SIZE=12pt]5.      [/SIZE][SIZE=12pt]Motu[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]Track[/SIZE][SIZE=12pt] 16. [/SIZE]https://www.thomann.de/gr/motu_track16.htm [SIZE=12pt]Παλιό μοντέλο της αμερικάνικης [/SIZE][SIZE=12pt]Motu[/SIZE][SIZE=12pt], φορητό, με έλεγχο με [/SIZE][SIZE=12pt]rotary[/SIZE][SIZE=12pt] και πλήκτρα, πολλές εισόδους κλπ με [/SIZE][SIZE=12pt]breakout[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]cable[/SIZE][SIZE=12pt]. Ως απερχόμενο μοντέλο το βρίσκεις στα 400.[/SIZE]

[SIZE=12pt]Υπερ: Δυνατό όνομα, ίσως όχι [/SIZE][SIZE=12pt]prime[/SIZE][SIZE=12pt], σου δίνει πολλά αν και με [/SIZE][SIZE=12pt]breakout[/SIZE][SIZE=12pt] καλώδιο, τιμή προσφοράς.[/SIZE]

[SIZE=12pt]Κατα: Δευτεροκλασάτο όνομα, [/SIZE][SIZE=12pt]breakout[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]cable[/SIZE][SIZE=12pt], παλιάς σχεδίασης [/SIZE][SIZE=12pt]interface[/SIZE][SIZE=12pt], παλιό μοντέλο[/SIZE]

[SIZE=12pt] [/SIZE]

[SIZE=12pt]6.      [/SIZE][SIZE=12pt]UAD Apollo twin duo usb. [/SIZE]https://www.thomann.de/gr/universal_audio_apollo_twin_usb_duo.htm  [SIZE=12pt]Αλλο ένα φορητό μοντέλο μεγάλης αμερικάνικης εταιρείας. Προσφέρει οριακά τα ζητούμενα. Ως καινούργιο μοντέλο τσιμπάει σχεδόν τα 8 κατοστάρικα. [/SIZE]

[SIZE=12pt]Υπερ: Πολύ δυνατή εταιρεία, από τα πρώτα ονόματα, στιβαρη και [/SIZE][SIZE=12pt]minimal[/SIZE][SIZE=12pt] κατασκευή. 2 [/SIZE][SIZE=12pt]dsp[/SIZE][SIZE=12pt] επεξεργαστές με δυνατό [/SIZE][SIZE=12pt]interface[/SIZE][SIZE=12pt] και δυνατότητα προσομοίωσης με [/SIZE][SIZE=12pt]plugin[/SIZE][SIZE=12pt] γνωστών προ μέσα στην ίδια τη μονάδα, εξαιρετικός ήχος, ποιότητα κατασκευής, [/SIZE][SIZE=12pt]usb[/SIZE][SIZE=12pt] 3.0, πλήρες πακέτο [/SIZE][SIZE=12pt]software[/SIZE][SIZE=12pt].[/SIZE]

[SIZE=12pt]Κατά: Όνομα προερχόμενο αποκλειστικά από τα [/SIZE][SIZE=12pt]mac[/SIZE][SIZE=12pt], πρώτο μοντέλο που απευθύνεται σε [/SIZE][SIZE=12pt]windows[/SIZE][SIZE=12pt], μια έξοδος ακουστικών.[/SIZE]

[SIZE=12pt] [/SIZE]

[SIZE=12pt]7.      [/SIZE][SIZE=12pt]MOTU[/SIZE][SIZE=12pt] 624 [/SIZE][SIZE=12pt]avb[/SIZE][SIZE=12pt]. [/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE]https://www.thomann.de/gr/motu_624_avb.htm [SIZE=12pt]Από τα τελευταία μοντέλα της αμερικάνικης εταιρείας. Πλήρης σε εισόδους και ως νέα παρουσία είναι στα 850.[/SIZE]

[SIZE=12pt]Υπερ: Τα γνωστά [/SIZE][SIZE=12pt]dac[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]chip[/SIZE][SIZE=12pt] της [/SIZE][SIZE=12pt]ESS[/SIZE][SIZE=12pt], επάρκεια εισόδων, επεκτασιμότητα, [/SIZE][SIZE=12pt]usb[/SIZE][SIZE=12pt] 3.0, [/SIZE][SIZE=12pt]DSP[/SIZE][SIZE=12pt] με δυνατό [/SIZE][SIZE=12pt]interface[/SIZE][SIZE=12pt], [/SIZE][SIZE=12pt]avb[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]Ethernet[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]port[/SIZE]

[SIZE=12pt]Κατά: 1 έξοδος ακουστικών, το γνωστό στριμωγμένο φορητό σκληρό κουτί της [/SIZE][SIZE=12pt]motu[/SIZE][SIZE=12pt], ίσως όχι πρωτοκλασάτο όνομα.[/SIZE]

[SIZE=12pt] [/SIZE]

[SIZE=12pt]8.      [/SIZE][SIZE=12pt]RME[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]Fireface[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]UC[/SIZE][SIZE=12pt]. [/SIZE]https://www.thomann.de/gr/rme_fireface_uc.htm [SIZE=12pt]Ο γερμανικός ελβετικός σουγιάς. Εχει σχεδόν τα πάντα, 8+8 εισόδους, επεκταση, λογισμικά κλπ. Κοντά 9 κατοστάρικα. [/SIZE]

[SIZE=12pt]Υπερ: Γερμανικό βαρύ όνομα, πλήρες, εξαιρετική σχεδίαση και ήχος, [/SIZE][SIZE=12pt]dsp[/SIZE][SIZE=12pt] και εφε στο [/SIZE][SIZE=12pt]Interface[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE]

[SIZE=12pt]Κατα: Ήδη ακριβό στο μοντέλο [/SIZE][SIZE=12pt]UC[/SIZE][SIZE=12pt] που είναι και παλιό. Αν θες το πρόσφατο [/SIZE][SIZE=12pt]UCX[/SIZE][SIZE=12pt], φορτώνεσαι [/SIZE][SIZE=12pt]thunderbolt[/SIZE][SIZE=12pt] και δίνεις 1200[/SIZE]

[SIZE=12pt] [/SIZE]

[SIZE=12pt]9.      [/SIZE][SIZE=12pt]Tascam[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]us [/SIZE][SIZE=12pt]20[/SIZE][SIZE=12pt]X[/SIZE][SIZE=12pt]20. [/SIZE]https://www.thomann.de/gr/tascam_us_20x20.htm [SIZE=12pt]H[/SIZE][SIZE=12pt] ναυαρχίδα της [/SIZE][SIZE=12pt]Tascam[/SIZE][SIZE=12pt] έχει ήδη 3 χρόνια στην πιάτσα. Εχει με το καλημέρα τα υπερ πάντα και προσφέρεται σε πολύ χαμηλή τιμή..... μόλις 5 κατοστάρικα....[/SIZE]

[SIZE=12pt]Υπερ: Απο συνδέσεις τα πάντα. Όταν λέμε πάντα, τα πάντα και βάλε. Τεράστια συσκευή που ψαρώνει. [/SIZE][SIZE=12pt]USB[/SIZE][SIZE=12pt] 3.0, [/SIZE][SIZE=12pt]Interface[/SIZE][SIZE=12pt] με [/SIZE][SIZE=12pt]DSP[/SIZE][SIZE=12pt], [/SIZE][SIZE=12pt]reverb[/SIZE][SIZE=12pt] κλπ[/SIZE]

[SIZE=12pt]Κατα: Απογοητευτικά σχόλια στο δίκτυο για τους οδηγούς και το [/SIZE][SIZE=12pt]interface[/SIZE][SIZE=12pt]. Αναφορές για μπλε σελίδες και επιστροφές. Η εταιρεία αφού πουλήθηκε από την [/SIZE][SIZE=12pt]Gibson[/SIZE][SIZE=12pt], τώρα είναι ορφανή και αυτοδιαχειριζόμενη με σχεδίαση στην Αμερική (εκτός ανατολής) και κατασκευή στην Κίνα.[/SIZE]

[SIZE=12pt] [/SIZE]

[SIZE=12pt]10.  [/SIZE][SIZE=12pt]Tascam[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]Series[/SIZE][SIZE=12pt] 208[/SIZE][SIZE=12pt]i[/SIZE][SIZE=12pt].[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE]https://www.thomann.de/gr/tascam_series_208i.htm [SIZE=12pt] [/SIZE]Η νέα σειρά της [SIZE=12pt]Tascam[/SIZE][SIZE=12pt]. Βγήκε πριν μόλις 2 μήνες. Επαρκέστατες είσοδοι, επεκτασιμότητα και λογισμικά. Κάτω από 400.[/SIZE]

[SIZE=12pt]Υπερ: Πολύ ελκυστικό πακέτο και τιμή, με [/SIZE][SIZE=12pt]DSP[/SIZE][SIZE=12pt], εφε κλπ.[/SIZE]

[SIZE=12pt]Κατά: Ισχύουν θεωρητικά τα της [/SIZE][SIZE=12pt]Tascam[/SIZE][SIZE=12pt], αν και ως τελευταίο μοντέλο μπορεί να έλυσε προβλήματα, αν και ακόμα δεν υπάρχουν καθόλου αναφορές. Επίσης η [/SIZE][SIZE=12pt]Tascam[/SIZE][SIZE=12pt] έχει χάσει την αίγλη της και δεν είναι με τίποτα πρώτο, ούτε καν δεύτερο όνομα στο χώρο.[/SIZE]

[SIZE=12pt] [/SIZE]

[SIZE=12pt]11.  [/SIZE][SIZE=12pt]Presonus[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]Studio[/SIZE][SIZE=12pt] 192. [/SIZE]https://www.thomann.de/gr/presonus_studio_192.htm [SIZE=12pt]Μια ενδιάμεση κατάσταση, απο όνομα που κινείται αρκετά τα τελευταία χρόνια. Κορυφαίο της μοντέλο στα 800 με πλήρη χαρακτηριστικά και επεκτασιμότητα, [/SIZE][SIZE=12pt]dsp[/SIZE][SIZE=12pt], κλπ[/SIZE]

[SIZE=12pt]Υπερ: Λογική πρόταση στο μέσο όρο[/SIZE]

[SIZE=12pt]Κατά: Αρκετά χρήματα για ίσως παραπάνω από όσα χρειάζεται κανείς από μη κορυφαία εταιρεία και όχι [/SIZE][SIZE=12pt]top[/SIZE][SIZE=12pt] ηχητικό αποτέλεσμα.[/SIZE]

[SIZE=12pt] [/SIZE]

[SIZE=12pt]12.  [/SIZE][SIZE=12pt]Tascam[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]Model[/SIZE][SIZE=12pt] 1[/SIZE][SIZE=12pt]2[/SIZE][SIZE=12pt]. [/SIZE]https://www.thomann.de/gr/tascam_model_12.htm [SIZE=12pt]Εδώ κάνω μια ζαβολιά. Εδώ έχουμε μια κανονική κονσόλα, πολυεργαλείο που το κοιτάς και λες....ρε συ μήπως? Μια 12κάναλη κονσόλα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις όπως θες, σαν κονσόλα, σαν [/SIZE][SIZE=12pt]Usb[/SIZE][SIZE=12pt] κάρτα αλλά και σαν [/SIZE][SIZE=12pt]recorder[/SIZE][SIZE=12pt] με οποιοδήποτε [/SIZE][SIZE=12pt]daw[/SIZE][SIZE=12pt]. Η τιμή είναι σκανδαλώδης, μόλις πάνω  [/SIZE]από 600.

[SIZE=12pt]Υπερ: όλα τα παραπάνω, τιμή.[/SIZE]

[SIZE=12pt]Κατά: Νεο μοντέλο, ακόμα δεν το είδε κανείς, δεν υπάρχουν εντυπώσεις, δεν χάλασε σε κανέναν. Σίγουρα δεν είναι [/SIZE][SIZE=12pt]usb[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]interface[/SIZE][SIZE=12pt] (αν και είναι), δεν μου χρειάζεται η κονσόλα για [/SIZE][SIZE=12pt]Live[/SIZE][SIZE=12pt] (αν και δεν ξέρεις ποτέ), είναι παρα πολύ φτηνή για αυτά που παίρνεις και συνεπώς δεν έχεις καμία σιγουριά, σίγουρα δεν παίρνεις και ηχητική ποιότητα (προφανώς άντε κοντά στο μέσο όρο) και γενικά [/SIZE][SIZE=12pt]pay[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]and[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]pray[/SIZE][SIZE=12pt].[/SIZE]

[SIZE=12pt] [/SIZE]

[SIZE=12pt]Κρατάω τις υποψήφιες στον συμβολικό αριθμό των 12, γιατί ήδη και μέχρι εδώ είναι κουραστικό, χωρίς όμως να μην υπάρχουν και άλλες. Πχ άφησα απ έξω τις [/SIZE][SIZE=12pt]focusrite[/SIZE][SIZE=12pt] που σίγουρα έχουν καλά και καταξιωμένα μοντέλα στη βάση ότι ξεφεύγω και πάω αλλού, αλλά και άλλες πολύ ονομαστές όπως πχ τις [/SIZE][SIZE=12pt]Roland[/SIZE][SIZE=12pt], τις προτάσεις της [/SIZE][SIZE=12pt]Yamaha[/SIZE][SIZE=12pt] ([/SIZE][SIZE=12pt]Steinberg[/SIZE][SIZE=12pt]) και φυσικά τις απαγορευμένες όπως [/SIZE][SIZE=12pt]SSL[/SIZE][SIZE=12pt], [/SIZE][SIZE=12pt]Prism[/SIZE][SIZE=12pt], [/SIZE][SIZE=12pt]Metric[/SIZE][SIZE=12pt] [/SIZE][SIZE=12pt]Halo[/SIZE][SIZE=12pt] καθώς και τα ακριβά των [/SIZE][SIZE=12pt]RME[/SIZE][SIZE=12pt], [/SIZE][SIZE=12pt]Apogee[/SIZE][SIZE=12pt] διότι ξέρω τις δυνατότητές μου και οικονομικά αλλά και χρηστικά. Προφανώς και δεν είμαι επαγγελματίας και απλά διατηρώ ένα χόμπυ, ίσως όχι σε εισαγωγικό επίπεδο, αλλά πάντα δεν παύει να είναι ενα χόμπυ.[/SIZE]

[SIZE=12pt] [/SIZE]

[SIZE=12pt]Θα χαρώ να ακούσω προτάσεις, σκέψεις και ιδίως εμπειρίες από πρώτο χέρι από όσους περάσανε από το στάδιο αυτό ή έστω σε κάποια φάση βρέθηκαν ή βρίσκονται με κάποια από τα μοντέλα αυτά ή έστω εναλλακτικά.[/SIZE]

[SIZE=12pt] [/SIZE]

 
Ωωωωχ. Δύσκολες επιλογές.

Εγώ μάλλον το audient θα χτύπαγα. Έχει και 2 ζυγιές ADAT που για μένα μετράει πολύ ως αναβαθμισιμότητα. Αλλά από drivers? Τι latency να έχει άραγε... Αλλιώς θα έπαιρνα το UC πάλι (έχω το FF400 18 χρόνια κοντά τώρα, κανένα πρόβλημα, βράχος). Γενικά θα απέφευγα να πάρω interface που δεν μπορεί να δουλέψει standalone ή δεν έχει ADAT γιατί σε βάθος χρόνου... να τώρα την 6i6 ας πούμε δεν μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις στο σύστημα. ADAT θέλω in και out για sync, γιατί με το wordclock δεν τα πάω και πολύ καλά. Για άλλους μπορεί να μην είναι καν κριτήριο.

Αυτή τη στιγμή έχω: Scarlett 2i2 (άσχετη αυτή, για να την βάζω σε κανα laptop), RME Digiface USB συνδεδεμένο σε μεταχειρισμένα Sapphire Pro 26i/o, Motu 8pre, και το δικό μου FF400. Εκτός από το Motu, μπορώ να χρησιμοποιήσω τα 8 outs της sapphire και τα 8 outs τoυ fireface. Αρκούν πιστεύω.

Αν δηλαδή το θέμα είναι μόνο τα κανάλια εξόδου, και με μια συστοιχία ada8200 behringer που λέει ο λόγος και το Digiface έχεις 32/32 μέσα/έξω, με latency 3ms και totalmix. Αν δεν χρειάζονται τόσα κανάλια, ένα καλό κεντρικό κομμάτι με δυνατότητα επεκτασιμότητας νομίζω μετράει. Γι' αυτό θα δίσταζα να πάω στο Apogee duet και στο Apollo twin, γιατί τα ψιλοπαντρεύεσαι. (συν ότι δεν μπορώ τα breakout. Και το babyface δηλαδή με απωθεί γι' αυτό τον λόγο.)

Δύσκολες επιλογές πολύ... θέλει στίψιμο το μυαλό και πολύ ψυχρή ιεράρχηση των αναγκών.

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: dimsonic
το ff400 τι latency σου δίνει και στα πόσα buffers?

με το digiface δεν κατάλαβα τι ακριβώς κάνεις

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: dimsonic
ο σύντεκνος μου πρότεινε την 13η επιλογή που ουσιαστικά είναι η ίδια με την 11 πάνω κάτω αλλά δεν έχει άρωμα πολυτέλειας

 
Audient και κΣερο πΣωμι ΦιλωΟυς.

Ότι ακούς εγώ το φτιανω με αυτό το σκατΟλακι των 120 ευρώ φαντάσου τι θα κάνει το κτήνος που έχεις βάλει στο μάτι.

15887667417238386050967733860039.jpg

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: dimsonic
το ff400 τι latency σου δίνει και στα πόσα buffers?

με το digiface δεν κατάλαβα τι ακριβώς κάνεις
image.png

Αυτό είναι το digiface, buffer στα 256.

image.png

Αυτό είναι το fireface, buffer στα 256.

Το digiface είναι ένα κουτάκι που παίρνει 8 adat. 4 μέσα, 4 έξω. Συνδέω με οπτικές ίνες τις σαβουροκάρτες μου (κάποτε πτωχές πλην τίμιες μέτριας κατηγορίας) οι οποίες διαθέτουν adat και παίζουν σε standalone και χρησιμοποιώ τις εισόδους και τις εξόδους τους.?

 
Το digiface είναι ένα κουτάκι που παίρνει 8 adat. 4 μέσα, 4 έξω. Συνδέω με οπτικές ίνες τις σαβουροκάρτες μου (κάποτε πτωχές πλην τίμιες μέτριας κατηγορίας) οι οποίες διαθέτουν adat και παίζουν σε standalone και χρησιμοποιώ τις εισόδους και τις εξόδους τους.?


σαβουροκάρτες>digiface>ff400?

δεν αρκεί σαβουροκάρτες>ff400?

 
σαβουροκάρτες>digiface>ff400?

δεν αρκεί σαβουροκάρτες>ff400?
Για 10 προενισχύσεις μικροφώνων στα 48khz αρκεί. (2 του FF, και άλλες 8 από την x κάρτα)

Στα 96khz όμως, στο 1 καλώδιο adat περνάνε 4 κανάλια. Οπότε 2+4.

Είναι κάρτες->ίνες->digiface. Το digiface είναι στην ουσία η κάρτα ήχου μου.

 
Το digiface είναι στην ουσία η κάρτα ήχου μου.


και όχι η φφ400?

δηλ την χρησιμοποιείς μόνο για 2 πρε?

 
Όχι, τη χρησιμοποιώ για τις 8 εξόδους της κυρίως. Έχω ένα στέρεο out ή ακουστικά του digiface. 8 κανάλια από το fireface (6+2 τα ακουστικά και άλλα 8 από τη sapphire. 18 εξόδους σύνολο.

Εννοείται ότι ανά πάσα στιγμή μπορώ να τη συνδέσω με το καλωδιάκι της το firewire και να παίξει αυτή αντί του digiface, και να βάλω και το midi της, κτπ. (Μανία με τα faces έχουνε στην rme). Το digiface το πήρα σε περίπτωση που πάθω κάποια firewire καταστροφή (chipset, drivers κτπ) να μπορώ να χρησιμοποιώ τις 8 εισόδους και τις 8 εξόδους του FF400, γιατί έχω αρρώστια να μην πουλάω πράγματα. Αλλά όσο δουλεύει το firewire μπορεί να παίζει και μόνη της.

 
Εννοείται ότι ανά πάσα στιγμή μπορώ να τη συνδέσω με το καλωδιάκι της το firewire και να παίξει αυτή αντί του digiface, και να βάλω και το midi της, κτπ. (Μανία με τα faces έχουνε στην rme). Το digiface το πήρα σε περίπτωση που πάθω κάποια firewire καταστροφή (chipset, drivers κτπ) να μπορώ να χρησιμοποιώ τις 8 εισόδους και τις 8 εξόδους του FF400, γιατί έχω αρρώστια να μην πουλάω πράγματα. Αλλά όσο δουλεύει το firewire μπορεί να παίζει και μόνη της.
Αυτο εχει rme. 

Φτιαχνει κατι που αντεχει στο χρονο. Γι αυτο βγαζει μοντελα καθε 10 χρόνια

 
Όχι, τη χρησιμοποιώ για τις 8 εξόδους της κυρίως. Έχω ένα στέρεο out ή ακουστικά του digiface. 8 κανάλια από το fireface (6+2 τα ακουστικά και άλλα 8 από τη sapphire. 18 εξόδους σύνολο.

Εννοείται ότι ανά πάσα στιγμή μπορώ να τη συνδέσω με το καλωδιάκι της το firewire και να παίξει αυτή αντί του digiface, και να βάλω και το midi της, κτπ. (Μανία με τα faces έχουνε στην rme). Το digiface το πήρα σε περίπτωση που πάθω κάποια firewire καταστροφή (chipset, drivers κτπ) να μπορώ να χρησιμοποιώ τις 8 εισόδους και τις 8 εξόδους του FF400, γιατί έχω αρρώστια να μην πουλάω πράγματα. Αλλά όσο δουλεύει το firewire μπορεί να παίζει και μόνη της.


μήπως θα ήταν καλό να βολευτώ και εγώ με ένα digiface με τη λογική ότι παίρνω τον "ηχο" της rme και το dac της και βάζω επάνω κάτι με εισόδους ίσως όχι τόσο πρωτοκλασάτους?

 
μήπως θα ήταν καλό να βολευτώ και εγώ με ένα digiface με τη λογική ότι παίρνω τον "ηχο" της rme και το dac της και βάζω επάνω κάτι με εισόδους ίσως όχι τόσο πρωτοκλασάτους?


Δεν θα το πρότεινα για κύρια κάρτα. Το dac είναι rme αλλά οι έξοδοι του είναι... 2. Των ακουστικών. (Που ναι μεν έχει impendance matching και λειτουργεί και ως Line Out, αλλά ε.)

Άρα αυτό που θα μπει πάνω, δεν θα έχει μόνο εισόδους δευτεροκλασάτες, αλλά και εξόδους δευτεροκλασάτες. Γιατί το digiface θα του πασάρει Digital, και Analog θα το κάνει αυτό. Όπως και το digital που θα λαμβάνει το digiface θα είναι αποτέλεσμα του adc του δευτεροκλασάτου. Επίσης... θα πρέπει να μπορεί να λειτουργεί standalone. Όπου standalone εννοώ ότι η συσκευή όταν ΔΕΝ λειτουργεί ως κάρτα ήχου συνδεδεμένη στον Η/Υ και απλά δέχεται ADAT σήμα, να το routάρει το σήμα 1:1 στις αναλογικές εξόδους της. (Δηλαδή να δίνεις adat in, και αυτό να βγαίνει αυτόματα στις αναλογικές εξόδους 1-8.)

Προσωπικά αν δεν είχα ήδη υλικό να κάθεται που ξέρω ότι μπορώ να το χρησιμοποιήσω με το Digiface, δεν θα το έπαιρνα. Θα κινούμουν προς Audient ή UC, που είναι ένα πακέτο ικανοποιητικό και ολοκληρωμένο. Κι αν στο μέλλον έχουν μαζευτεί πολλές κάρτες που "κάθονται ρε γαμώτο ενώ θα μπορούσα να τις αθροίσω να γράψω ένα τύμπανο σπάταλο εκεί 18 κανάλια", ή αγοραστεί π.χ. μια προενίσχυση τύπου https://www.thomann.de/gr/focusrite_scarlett_octopre_dynamic.htm εκεί ναι, μπορεί και το digiface να παίξει το ρόλο του.

(Για να το πω και αλλιώς, αν είχα mac, που ποτέ δεν είχα στη ζωή μου, και που θρυλείται ότι μπορείς να έχεις πάνω 3 κάρτες ήχου ταυτόχρονα και να τις δουλεύεις και τις 3 ταυτόχρονα ως aggregate devices(? κάπως έτσι το λένε?), δεν θα υπήρχε λόγος να έχω το digiface. To digiface είναι πιο πολύ για να κοτσάρεις απάνω ξέρω γω 4 ada8200, και συνολικά με 1.059 ευρώ [359 + (4x175)] να γράφεις 32 κανάλια ταυτόχρονα)

 
νομίζω είσαι απόλυτα κατανοητός

 
Update των δυό τελευταίων ημερών μετά σκληρής ιντερνετικής (για την ώρα) αναζήτησης.

Τα προγνωστικά με φέρνουν αρκετά προς RME αν και ακόμα υπάρχουν και άλλοι σκληροί παίκτες.

Υπάρχουν βέβαια ως συνήθως δυό παράμετροι. α. Η φωνή της λογκής και β. η φωνή του "πάρε τώρα-αλλιώς δεν θα πάρεις ποτέ"

Στην περίπτωση α. Κάνω τη δουλειά μου άνετα πχ με 

α1. την ID44, όπου έχω a priori αυτά που θέλω συν επεκτασιμότητα συν καλούς οδηγούς συν καλό ήχο συν καλή κατασκευή. Μικρές λεπτομέρειες, ΔΕΝ χρειάζομαι 4 "καλούς" προ, ούτε talkback, ούτε Midi απαραίτητα. 560

α2. Λύση σαν την presonus που έβαλα, αλλά με προσκόλληση στη μάρκα "μας" (μια και προτάθηκε από τον σύντεκνο). Η Clarett με 8+8 δίνει πολύ παραπάνω από αυτά που θελω συν επεκτασιμότητα συν καλούς οδηγούς συν καλό ήχο συν καλή κατασκευή (στο κάτω κάτω δεν είναι scarlett είναι clarett). Μικρές λεπτομέρειες, δεν χρειάζομαι 8 προ.. 700

α3. Η υβριδική λύση. RME digiface συν κούτα με 8+8 adat, στη φτηνότερη τσιγκούνικη ράψε-ξήλωσε προσέγγιση behringer 360+180=540. Πάλι δεν χρειάζομαι 8+8 και μάλιστα "όλους μέτριους" προ.

Σίγουρα με όλα τα παραπάνω τη δουλειά μου την κάνω καλύτερα και πιό άνετα από τώρα και είμαστε σε απόσταση ασφαλείας από το ψυχολογικό όριο του χιλιάρικου

Πάμε τώρα στα γούστα:

β1. Ο επικρατέστερος παίκτης της πρώτης μέρας. RME babyface pro FS. Οριακά (τσιμα τσίμα λέμε) αυτά που έχω ήδη, άρα άμεσα από συνδεσιμότητα καμμία πρόοδος, με αδυναμίες: μικρό φορμά, όλα σχεδόν με ένα κουμπί, δυό εξόδους ακουστικών με κοινή ρύθμιση και τροφοδοσία από usb απο τη μάνα της. Αλλά... αποζημιώνεσαι με: επεκτασιμότητα, το τσιπάκι FS, φρέσκια σχεδίαση 3 μηνών, το dsp on board (δυστυχώς χωρίς κομπρέσορα) και ...μετρήσεις από άλλο πλανήτη.750. Για να τη φέρω στα μέτρα μου θα ήθελα άλλα 50 για τροφοδοσία, 180 για ένα behringer (για τις άλλες μου εισόδους κλπ) και άντε θα ζήσω χωρίς τον κομπρέσορα ον μπορντ. Φτάσαμε τα 980

β2. Ο επικρατέστερος παίκτης της δεύτερης μέρας. RME UCX. Ό,τι θέλω συν λίγα παραπάνω που είναι όσα ποτέ θα χρειαστώ αλλά και επεκτασιμότητα, και λογική γήινη προσέγγιση με κανονικό κουτί, τροφοδοσία, κουμπιά, ρυθμίσεις κλπ ό,τι θες το πατάς άμεσα, μετρήσεις θεϊκές και πλήρες dsp με όλα. Αρνητικά, σχεδίαση που πάει πίσω σχεδόν 10 χρόνια, αλλά αυτές είπαμε κρατάνε στο χρόνο. 1200. Το τσούξιμο ήδη το νιώθουμε με τη σκέψη και μόνο.

β3. Η λύση της παρηγοριάς. RME UC.  Ό,τι θέλω συν λίγα παραπάνω που είναι όσα ποτέ θα χρειαστώ αλλά και επεκτασιμότητα, και λογική γήινη προσέγγιση με κανονικό κουτί, τροφοδοσία, κουμπιά, ρυθμίσεις κλπ, μετρήσεις πάντα απίστευτες. Αρνητικά, σχεδίαση που πάει λίγο πιο πίσω και από το UCX, χωρις dsp (αν το σκεφτεις ρεαλιστικά όλα αυτά που σου δίνει τα κάνεις στο daw αν σε σηκώνει και ουσιαστικά είναι για live). 900. Φτάνεις το φυχολογικό όριο και σου μένει και μια ξυνίλα και παρηγοριέσαι με το θαλασσί χρωματάκι της.

Οι άλλοι παίκτες ?

είπαμε presonus κάνει στη μπάντα λόγω της λογικής αυτην ξέρουμε αυτήν εμπιστευόμαστε, apogee και apollo είναι εντελώς εξωτικά και πανάκριβα και δαντελωτά φρούτα, tascam αποκλείστηκαν και για να είμαι ειλικρινής την motu 624 την παραμέλησα στο ψαχτήρι.

Ασχολήθηκα και λίγο με την λογική του μεταχειρισμένου, αλλά...πάντα έχω επιφυλάξεις

 
α2. Λύση σαν την presonus που έβαλα, αλλά με προσκόλληση στη μάρκα "μας" (μια και προτάθηκε από τον σύντεκνο). Η Clarett με 8+8 δίνει πολύ παραπάνω από αυτά που θελω συν επεκτασιμότητα συν καλούς οδηγούς συν καλό ήχο συν καλή κατασκευή (στο κάτω κάτω δεν είναι scarlett είναι clarett). Μικρές λεπτομέρειες, δεν χρειάζομαι 8 προ.. 700

α3. Η υβριδική λύση. RME digiface συν κούτα με 8+8 adat, στη φτηνότερη τσιγκούνικη ράψε-ξήλωσε προσέγγιση behringer 360+180=540. Πάλι δεν χρειάζομαι 8+8 και μάλιστα "όλους μέτριους" προ.

Σίγουρα με όλα τα παραπάνω τη δουλειά μου την κάνω καλύτερα και πιό άνετα από τώρα και είμαστε σε απόσταση ασφαλείας από το ψυχολογικό όριο του χιλιάρικου


Α4. Digiface + Clarett OCTOpre https://www.thomann.de/gr/focusrite_clarett_octopre.htm 359+629=988 ?

Οι προενισχυτές μικροφώνων θα παίξουν καθοριστικό ρόλο. Αν χρειάζονται, ναι στα 8κάναλα. Αν πάλι όχι, καλύτερα κατηγορία B.

2 υπερκαθαροί προενισχυτές, δυνατό interface, 8 καλά αναλογικά out.

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: dimsonic
Α4. Digiface + Clarett OCTOpre https://www.thomann.de/gr/focusrite_clarett_octopre.htm 359+629=988 ?

Οι προενισχυτές μικροφώνων θα παίξουν καθοριστικό ρόλο. Αν χρειάζονται, ναι στα 8κάναλα. Αν πάλι όχι, καλύτερα κατηγορία B.

2 υπερκαθαροί προενισχυτές, δυνατό interface, 8 καλά αναλογικά out.


ως συνήθως κατατοπιστικός και διορατικός.?

Επ ευκαιρία (αν και ήδη τοποθετήθηκες αρνητικά για την babyface) εξακολουθείς να θεωρείς την β1. λύση φανταιζί πολυτέλεια?

Διότι θυμίζω: ΔΕΝ έχει breakout cable.

Είναι κάτι μικρό (φυσικά με την προσθήκη adat πάλι θα γεμίσει το ράφι και περισσότερο ίσως) αλλά περιεκτικό, αν και προσεγγίζει το πρόβλημα από την πλευρά του φορητού και κουβαλητού, που σίγουρα δεν είναι στις ανάγκες μου, αλλά από την άλλη μου φέρνει την λύση RME με μικρότερο κόστος.

Πού είναι το λάθος? (εντάξει όχι απαραίτητα λάθος όταν παίρνεις κάρτα 750 ευρώ, αλλά ζύγισμα υπερ/κατά)

 
ως συνήθως κατατοπιστικός και διορατικός.?

Επ ευκαιρία (αν και ήδη τοποθετήθηκες αρνητικά για την babyface) εξακολουθείς να θεωρείς την β1. λύση φανταιζί πολυτέλεια?

Διότι θυμίζω: ΔΕΝ έχει breakout cable.

Είναι κάτι μικρό (φυσικά με την προσθήκη adat πάλι θα γεμίσει το ράφι και περισσότερο ίσως) αλλά περιεκτικό, αν και προσεγγίζει το πρόβλημα από την πλευρά του φορητού και κουβαλητού, που σίγουρα δεν είναι στις ανάγκες μου, αλλά από την άλλη μου φέρνει την λύση RME με μικρότερο κόστος.

Πού είναι το λάθος? (εντάξει όχι απαραίτητα λάθος όταν παίρνεις κάρτα 750 ευρώ, αλλά ζύγισμα υπερ/κατά)


Όντως δεν έχει breakout. Είχα μείνει στο παλιό! Δεν είμαι αρνητικός ως προς το εργαλείο. Μια χαρά είναι. Απλά δεν τα πάω καλά με αυτά τα υπερφορητά φορμάτ εγώ προσωπικά, μπλέκω τα καλώδια, φεύγουν αριστερά, πίσω, δεξιά, ένας χαμός όπου θα το έβαζα. Κι αν έβαζα και μια επέκταση δίπλα... θα αυτοκτονούσα. Εδώ για το fireface έχω πάρει αυτιά και το έχω ρακάρει. ?

Ως προς την τιμή. Κι εγώ όταν την είχα πάρει... επί ΠΑΣΟΚ, τα 900 μου φάνηκαν λες και έπαιρνα οικόπεδο, αλλά με το που την έβαλα πάνω και είδα πόσο απροβλημάτιστη έγινε η ζωή μου, μου πέρασε αμέσως. Κι όσο σκέφτομαι ότι 18 χρόνια τώρα το μόνο που άλλαξα ήταν ένα τροφοδοτικό,  (που πήγε η καρδιά μου στην Κούλουρη όταν είδα ότι δεν άναβε και μέχρι να καταλάβω ότι ψόφησε το τροφοδοτικό) και μια επισκευούλα φέτος στο knob που μου έσπασε από ηλίθιο ατύχημα, νομίζω ότι τα άξιζε τα λεφτά της, και δεν μετανιώνω ούτε κατ' ελάχιστον.

Αν εσένα σε εμπνέει αυτή η σχεδίαση, και θεωρείς ότι  βολεύει εργονομικά, δεν έχεις τίποτα άλλο να σκεφτείς. Tα DSP εμένα μου φαίνονται λίγο περιττά (εξάλλου τα daw τώρα πια έχουν κάποια plug-in με zero latency [δεν προσθέτουν ΕΞΤΡΑ latency από αυτό που ήδη έχεις]) οπότε UCX δεν θα κοίταζα έτσι κι αλλιώς.

Το audient έχει απλά 4 αντί για δύο προενισχυτές, και άλλη μια αράδα ADAT. Και ελκυστικότερη τιμή. Δύσκολη απόφαση. Νομίζω ότι θα πρέπει να κάνεις αυτό που σε κάνει και να νιώσεις καλύτερα, να πάρεις αυτό που το γουστάρεις δηλαδή και που το βλέπεις μόνο.

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: dimsonic

Trending...

Νέα θέματα