Presonus Studio 24c

To μόνο που έχω να πώ ως input είναι πως ο μπασίστας μας έγραφε σε αυτήν, κάποιες φορές καρφί - τις περισσότερες όμως μέσω ενός Avalon DI, κι είναι ΟΚ. Τίποτα συγκλονιστικό αλλά ουδέτερη κι απροβλημάτιστη.

Αν σε ενδιαφέρει κάτι συγκεκριμένο, να τον ρωτήσω.

Γιατί σε ενδιαφέρει η συγκεκριμένη; Λίγο παλιακιά δεν είναι για 2025;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Γιατί σε ενδιαφέρει η συγκεκριμένη; Λίγο παλιακιά δεν είναι για 2025;
Λόγω VFM .

2Mic/Line/Inst και midi I/O στα 95 euro .....ειναι σαν να κλέβεις εκκλησία. 😆

Θα μπεί σε ένα επικουρικό work station, οπότε νομιζω ότι έχει τα πάντα.

Ρωτα, αν τυχει, μην σκας κιόλας.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Λόγω VFM .

2Mic/Line/Inst και midi I/O στα 95 euro .....ειναι σαν να κλέβεις εκκλησία. 😆

Θα μπεί σε ένα επικουρικό work station, οπότε νομιζω ότι έχει τα πάντα.

Ρωτα, αν τυχει, μην σκας κιόλας.
Δεν μπορώ να βοηθήσω ουσιαστικα,δεν την έχω, αλλά όπως έχω πεί σε άλλο post, για τους ίδιους λόγους που σκέφτεσαι ήθελα να την πάρω και εγώ. Μπορεί και να την πάρω μέχρι τα Χριστούγεννα.

 
Λόγω VFM .

2Mic/Line/Inst και midi I/O στα 95 euro .....ειναι σαν να κλέβεις εκκλησία. 😆

Θα μπεί σε ένα επικουρικό work station, οπότε νομιζω ότι έχει τα πάντα.

Ρωτα, αν τυχει, μην σκας κιόλας.
Αυτή φαίνεται καλύτερη specwise

https://www.thomann.de/gr/behringer_umc404hd.htm

 
Αυτή φαίνεται καλύτερη specwise

https://www.thomann.de/gr/behringer_umc404hd.htm
Τη "φοβαμαι" την behringer σε σχεση με Pc.

Ό,τι έστησα από κοντρολερ μέχρι και καρτες (βέβαια πολλά χρόνια πριν), μου έβγαλαν την ψυχη.

Λάθος drivers, λάθος maps...ελιπές manual....κ.ο.κ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τη "φοβαμαι" την behringer σε σχεση με Pc.

Ό,τι έστησα από κοντρολερ μέχρι και καρτες (βέβαια πολλά χρόνια πριν), μου έβγαλαν την ψυχη.

Λάθος drivers, λάθος maps...ελιπές manual....κ.ο.κ.
Έχω την UMC204HD εδώ και 2 χρόνια (νομίζω). Δεν είχα ποτέ θέμα, αν και απέχω από αυτό το πράμα που ονομάζεται "απαιτητικός χρήστης". Μια χαρά παίζει και με καλό latency.

 
LK υπάρχει περίπτωση να συνδέσεις μικρόφωνα σε αυτήν?
Εγώ θα συνδέσω σίγουρα άμα την πάρω. Και πυκνωτικό και δυναμικό.

 Πρέπει να προσέξω κάτι ?

 
Τη "φοβαμαι" την behringer σε σχεση με Pc.

Ό,τι έστησα από κοντρολερ μέχρι και καρτες (βέβαια πολλά χρόνια πριν), μου έβγαλαν την ψυχη.

Λάθος drivers, λάθος maps...ελιπές manual....κ.ο.κ.
Εγώ πάντως  αυτή έχω και παίζει μια χαρά.Και πολύ καλό ήχο.

 
Εγώ θα συνδέσω σίγουρα άμα την πάρω. Και πυκνωτικό και δυναμικό.

 Πρέπει να προσέξω κάτι ?
Καλό θα ήταν να προσέξεις,καθ ότι σε αρκετά οικονομικά audio interface η προενίσχυση είναι αρκετά αδύναμη για να δουλέψει σωστά ένα μικρόφωνο της ίδιας κατηγορίας,δηλαδή ένα οικονομικό,λόγο της χαμηλής έξοδος που αυτά διαθέτουν.

Αντιθέτος το να συνδέσεις μια ηλεκτρική κιθάρα στην είσοδο τους,οπου οι διάφοροι τύποι μαγνητών ξεκινούν απο 100mV και φτάνουν αρκετά υψηλότερα,δέν θα σου δημιουργήσει κανένα απολύτος πρόβλημα.

Απο κάτω υπάρχει ένας πίνακας οπου γνωρίζοντας τα χαρακτηριστικά του μικροφώνου που έχουμε,η κάποιου που σκεφτόμαστε για αγορά,μπορούμε να υπολογίσουμε εύκολα την έξοδο που δίνει.

https://akirumusic.com/microphone-level/

Το πρόβλημα βέβαια δέν θα είναι τόσο στο να βρείς το output του μικροφώνου σου(υπολόγιζε μερικά millivolt,10 π.χ αυξανόμενα ανα 2,ας πούμε σε μικρόφωνα γύρω στα 100 ευρώ χωρίς αυτό να αποτελεί κανόνα,αλλά εκεί κοντά είναι τα περισσότερα),αλλά τα  χαρακτηριστηκά της προενίσχυσης που σε ενδιαφέρει.

Μπορείς να κάνεις μιά προσπάθεια και περιμένω να μου πείς αν κατέληξες σε ένα ασφαλές συμπέρασμα,ετσι ώστε να προβείς σε μία διαδυκτιακή αγορά ενός οικονομικού audio interface,έχοντας ένα budget μικρόφωνο χαμηλής εξόδου και να είσαι σίγουρος ότι όλα θα δουλεύουν με μιά υγειές στάθμη,χωρίς να έχεις στο τέρμα την προενίσχυση για να δουλέψει το μικρόφωνο,γιατί νομίζω έτσι εκτός απο την ένταση αυξάνεις και τον θόρυβο?!

 Δέν αναθεματίζω τα οικονομικά audio interface,το microbook της motu το θεωρώ σημείο αναφοράς στις οικονομικές σειρές,ισως λίγο με εταιρείες που ρίχνουν κάρτες στην αγορά χωρίς να λαμβάνουν υπ όψην τους οτί ο άνθρωπος που θα δώσει 100 - 150 ευρώ γι αυτές θα έχει και ανάλογο εξοπλισμό να συνδέσει επάνω σε αυτές.

 
Το πρόβλημα βέβαια δέν θα είναι τόσο στο να βρείς το output του μικροφώνου σου(υπολόγιζε μερικά millivolt,10 π.χ αυξανόμενα ανα 2,ας πούμε σε μικρόφωνα γύρω στα 100 ευρώ χωρίς αυτό να αποτελεί κανόνα,αλλά εκεί κοντά είναι τα περισσότερα),αλλά τα  χαρακτηριστηκά της προενίσχυσης που σε ενδιαφέρει.

Μπορείς να κάνεις μιά προσπάθεια και περιμένω να μου πείς αν κατέληξες σε ένα ασφαλές συμπέρασμα,ετσι ώστε να προβείς σε μία διαδυκτιακή αγορά ενός οικονομικού audio interface,έχοντας ένα budget μικρόφωνο χαμηλής εξόδου και να είσαι σίγουρος ότι όλα θα δουλεύουν με μιά υγειές στάθμη,χωρίς να έχεις στο τέρμα την προενίσχυση για να δουλέψει το μικρόφωνο,γιατί νομίζω έτσι εκτός απο την ένταση αυξάνεις και τον θόρυβο?!
είχα διαβάσει για το συγκεκριμένο από χρήστες πως έχει ήσυχα preamps. Το lambda μου π.χ. θεωρείται πως έχει καλά για την κατηγορία πάντα. Δεν μπορώ να ξέρω αν θα δουλέψει ικανοποιητικά. θα ρισκάρω να την πάρω μιας και έχω και ένα "κολλημα" φέτος με την presonus και έμεινα ευχαριστημένος με τα υπόλοιπα της που πήρα τουλάχιστο για τις ανάγκες μου και αν δεν είναι καλό θα αναγκαστώ να την πουλήσω ή να την πετάξω από το θυμό μου έξω από το σπίτι, από το παράθυρο. 

 
Δεν έχω την ίδια που θέλει ο @LK, έχω μια παρόμοιας κατηγορίας (Audiobox 96) και είμαι happy μέχρι τώρα. Δουλεύει όπως πρέπει, χαμηλό latency, πολύ σωστή η Presonus σε υποστήριξη/drivers, όλα καλά. Από ήχο μου φαίνεται επίσης μια χαρά αλλά δεν είμαι κανένας απαιτητικός σε αυτό το κομμάτι και να πω ότι δεν χρησιμοποιώ μικρόφωνα, γράφω κυρίως πλήκτρα και (σπάνια) καμιά κιθάρα direct.

 
είχα διαβάσει για το συγκεκριμένο από χρήστες πως έχει ήσυχα preamps. Το lambda μου π.χ. θεωρείται πως έχει καλά για την κατηγορία πάντα. Δεν μπορώ να ξέρω αν θα δουλέψει ικανοποιητικά. θα ρισκάρω να την πάρω μιας και έχω και ένα "κολλημα" φέτος με την presonus και έμεινα ευχαριστημένος με τα υπόλοιπα της που πήρα τουλάχιστο για τις ανάγκες μου και αν δεν είναι καλό θα αναγκαστώ να την πουλήσω ή να την πετάξω από το θυμό μου έξω από το σπίτι, από το παράθυρο. 
Εγώ προσωπικά που έχω ήσυχα μικρόφωνα και λαμβάνοντας αυτά υπ όψην,θα τα συνδύαζα με με πιό φωνακλού προενίσχυση από την ίδια εταιρεία,γιατί 2 ήσυχα μαζί,καταλήγουν να κάνουν πιό πολύ "φασαρία" από 2 φωνακλάδικα μαζί.

Ετσι ήσυχος ήταν και ο μεγάλος δανός που έχει ο άλλος πιο κάτω απο το σπίτι μου και όταν άπλωσα χέρι να τον χαιδέψω,ζεύλωσε το κάγκελο της πόρτας.

Απο την απέναντι μεριά του δρόμου περναώ πλέον.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Δεν ειναι θεμα φτηνου- ακριβου μικροφωνου, αλλα θεμα ευαισθησιας. Το SM7 ας πουμε δεν το δινουν μεσα στα γαριδακια 😆 αλλα με τα 50 db gain της συγκεκριμενης καρτας θα εχει ζορια η φαση, δεν προτεινεται.

 Γενικα ενας κομπλαδουρα προενισχυτης θα εχει καμια 65αρια db gain, και μην ξεχναμε οτι μιλαμε για λογαριθμους, δεν ειναι 30% διαφορα αυτη, ειναι πολλαπλασια.

 Συνεπως πραγματι, αν θελουμε να χρησιμοποιησουμε ενα "αναισθητο" μικροφωνο, φτηνο η ακριβο δεν εχει σημασια, υπαρχει η πιθανοτητα να μη μας καλυψει η Presonus. Οπως δε θα μας καλυψει αν θελουμε πανω απο δυο εισοδους, οπως δε θα μας καλυψει αν θελουμε ultra low latency, οπως δε θα μας καλυψει αν θελουμε s/pdif συνδεση, και σε αρκετα σεναρια ακομα. Οταν παιρνουμε ενα low(est) budget μηχανημα, ειναι λογικο να κανουμε και αρκετους συμβιβασμους.

 Το σημαντικο ομως ειναι αυτα (τα λιγα) που κανει το μηχανημα να τα κανει καλα και να τα κανει για (πολυ) καιρο, και η presonus γενικα τα καταφερνει σε αυτο, ειναι απο τις τοπ budget friendly εταιριες, ισως και η τοπ για μενα.

 
 Το σημαντικο ομως ειναι αυτα (τα λιγα) που κανει το μηχανημα να τα κανει καλα και να τα κανει για (πολυ) καιρο,
Γενικά συμφωνω στην ανάλυση, αλλά διαφωνώ σε αυτό , αν και το έγραψες για θετικό.

Η συγκεκριμένη κάρτα καλύπτει το 99% των home recorders σαν εμένα .

Δίοτι ούτε πολλά In θες, και τα 2 πολλά είναι αν γραφεις μόνος σαν εμένα.

Τι να το κάνω το  extra digital in .

Με κάτω από 100 € παίρνεις 2 καναλια mic/line/ hi z....και το βασικότερο midi I/O.

Τώρα , αν δεν ματσάρει , που δεν ματσάρει, με το Sm57 (το πιο υπερτιμημένο μικρόφωνο , που το χω αλλά νταξ), μικρό το κακό.

Στα ίδια λεφτα με το 57αρι παίρνεις π.χ. ένα AKG P210 (οκ για αλλη δουλεια - ειναι πυκνωτικό) και μια χαρά όλα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η συγκεκριμένη κάρτα καλύπτει το 99% των home recorders σαν εμένα .

Δίοτι ούτε πολλά In θες, και τα 2 πολλά είναι αν γραφεις μόνος σαν εμένα.


 Αρκει να εχεις κανα δυο hardware synths, η να θελεις να στελνεις ( και να φερνεις πισω) κανα εξωτερικο εφε, η να κατσει γραψεις και κανα καλεσμενο 😆 και τσουπ εκατσε η φαση. Ειναι παντα σημαντικο να εχεις εξτρα εισοδους και εξοδους, αν και πραγματι με τα σημερινα δεδομενα που ολα γινονται με το PC, εχει γινει πολυ λιγοτερο must αυτο.

 το Sm57 (το πιο υπερτιμημένο μικρόφωνο , που το χω αλλά νταξ)




 Σε οποιο στουντιο και αν εχω βρεθει, εχουν παιξει μπαλα καμποσα 57αρια. Θα ελεγα μαλιστα οτι στις εφαρμογες που ειναι προτεινομενα, π.χ. συριζα στη γριλια του τσιτωμενου λαμπατου, στο μισo εκατοστο απο τα τζετζερεδια του ντραμμερ κλπ, εκει υπαρχει σοβαρο ενδεχομενο να σε καλυψουν και οι προενισχυτες της καημενης της presonus.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Αρκει να εχεις κανα δυο hardware synths, η να θελεις να στελνεις ( και να φερνεις πισω) κανα εξωτερικο εφε, η να κατσει γραψεις και κανα καλεσμενο 😆 και τσουπ εκατσε η φαση. Ειναι παντα σημαντικο να εχεις εξτρα εισοδους και εξοδους, αν και πραγματι με τα σημερινα δεδομενα που ολα γινονται με το PC, εχει γινει πολυ λογοτερο must αυτο.
Αυτό το έλυσα εδώ και 20 χρόνια με τα 2 Ins, γιατί έχω όντως 2 hardware synth , αλλά θέλω να πώ ότι δεν είναι και απαραίτητο να τα έχεις συνδεδεμένα ταυτόχρονα.

Καλό είναι το 57αρι, κλασικ, πλακα κανω. Όπως είπα το έχω άλλωστε.

Ούτως ή άλλος το audio interface δεν το παίρνεις ΜΟΝΟ για τις προενιχσύσεις.

Με αυτό επικοινωνεί ο έξω κόσμος με τον κομπιούτερα. 😁

ΑΝ δεν σου κάνουν τα preamps του, παίρνεις ένα outboard προ- και τον κοτσάρεις στο Line του και όλα ζάχαρη.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τελικά, χθες το Σάββατο, περνούσα έξω από τον Νάκα.
Λέω, ας τους ακούσω, και μπαίνω μέσα και λέω: "την Behringer UMC404HD την έχεις; " .
"Ναι" λέει.
"Φερτη" , λεω
Μου τη φέρνει και μου λέει: "159,00 ευρώ παρακαλώ".
"Βαλτή στη θέση της" λέω.
Ο Θωμάς την έχει 105,00 και εγώ δεν έχω λεφτά για πέταμα.
Μπαίνω στον Θωμά, αλλά βλέπω ότι έχει σήμερα αναμονή 10 εβδομάδες.
Η ζωή είναι μικρή....και μιας και μου βάλατε το μικρόβιο της behringer, και ειδικά βλέποντας ότι έχει drivers και για παλαιότερα λειτουργικά (ακομα και για xp), μου καρφώθηκε στο μυαλό.
Έτσι πήρα την ακριβώς ίδια (απλά με 2 in και όχι 4 , αλλά αυτό δεν με απασχολεί καθόλου), δηλαδή την Behringer U-Phoria UMC204HD....στα 105,00.
Για να αποφύγω τα μεταφορικά, έβαλα και την presonus studio 24c του τίτλου, και φτάσαμε ακριβώς στα 200, 00 ευρώ, με τα οποία πήρα τελικά δυο κάρτες.
Τώρα θα μου πεις έδωσες 200,00 ευρώ για να μην δώσεις 159,00 ευρώ;
Δεν ξέρω αν το σκέφτομαι λάθος, αλλά προτιμώ να πάρω 2 κάρτες με 200,00 ευρώ, παρά μια με 159,00 ευρώ, την οποία κανονικά την πουλάνε 105,00 ευρώ.
Μπορεί και να σκέφτομαι επίσης λάθος, αλλά με 3 κάρτες (τις 2 που πήρα και την steinberg UR-22-MKII που έχω στο κουτί της) , θα πεθάνω και δεν θα ξανά ασχοληθώ με audio/ midi Interface.
Διαφωνίες... δέκτες...
 
Last edited:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top