Εγω, που στερούμαι "γνώσεων και εμπειριων" στα της συνθεσης και ηχογραφησης, δικαιούμαι να κρίνω μια δημιουργία που δημοσιοποιειται?samy paraga είπε:Αναγνωρίζω τα προβλήματα που αναφέρθηκαν στη κρίση του κάθε κριτή, απ την άλλη όμως-΄οχι μόνο σε θέματα τεχνικά, αλλά και καλλιτεχνικής φύσεως-η ανωνυμία του κριτή ενέχει το κίνδυνο να είναι άτομο που στερείται γνώσων και εμπειριών.
Άποψή μου είναι πως είναι λάθος να ''κρυβώμαστε'' , μπορούμε όμως κάλλιστα να βελτιωθούμε,προκειμένου να βελτιώσουμε με τη σωστότερη κρίση μας και τους ''φίλους μας''
Νομίζω ναι.
Έχει την ίδια αξία η κριτική μου με αυτή των ειδικων?
Νομίζω όχι.
Εκτός αν αυτη είναι μέρος της συνολικοτερης άποψης του "κοινου" που θα μπορούσε να καταγραφεί πχ απο τον αριθμο των "likes" που παίρνει κάθε νέα σύνθεση.
Μην ξεχνάτε εξάλλου ότι
1. Οι καλλιτέχνες απευθύνονται κυριως στο ευρύ κοινό και όχι (μόνον) στους ειδικους, και
2. τα γραπτά της Ρόουλινγκ (Χαρι Ποτερ) απορρίφθηκαν από αρκετούς ειδικούς πριν γίνουν φοβερά best sellers.
Αρα?
Δέχεται likes η πλατφόρμα του noiz?
Αν ναι, ίσως θα ήταν χρήσιμο για τους δημιουργούς να καταγράφεται η συναντιληψη των μη ειδικων, με αυτόν τον τρόπο στην ενότητα clips.