Η κριτική στο Νόιζ

Χωρις να το πολυσκεφτω ....

Προσωπικα θα σχολιασω οταν :

α) εχω χρονο να ακουσω κατι προσεκτικα

β) μου αρεσει πολυ  και θελω να αφησω το εγκωμιο μου (ασχετως ποιος το ανεβασε)

γ) το βρισκω τουλαχιστον ενδιαφερον, και με το σχολιασμο μου πιστευω οτι θα προσφερω καποια βοηθεια για βελτιωση (ασχετως ποιος το ανεβασε)

δ) αν γνωριζω (ειτε προσωπικα, ειτε γραπτως) το θεματοθετη και ξερω περισσοτερα, ετσι και το σχολιο μου θα ειναι αναλογο των περαιτερω πληροφοριων μου

ε) ειναι μαπα, κι ο θεματοθετης εχει δημιουργησει οποιαδηποτε προβληματα στο παρελθον και θελω να τον πικαρω, μπας και βαλει μυαλο ή μας αδειασει τη γωνια ;D

Δεν θα σχολιασω οταν :

α) δεν εχω χρονο να ακουσω κατι προσεκτικα

β) δεν βρισκω οτι καποιο σχολιο μου εστω κι αρνητικο, θα βοηθησει πουθενα (ασχετως ποιος το ανεβασε)

γ) ο θεματοθετης εχει δημιουργησει οποιαδηποτε προβληματα στο παρελθον και δεν αξιζει ουτε να τον πικαρω.  ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
RayDTutto είπε:
Π.χ. κατόπιν ενός γερού καυγά για κσύλα.
Καλά, αν ήταν έτσι τότε δεν θα έπρεπε να ανεβάζω ποτέ τίποτα...  ;D (σεσημασμένος "Ξυλάς", άρα αιρετικός για τον μέσο νοιζοχρήστη... ;D)

Πάντως είναι ένα θέμα που έχει απασχολήσει κι εμένα.

Εδώ και κάμποσο καιρό έχω αραιώσει πολύ τα μυνήματα μου στο section των clips. (Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν τα ακούω).

 
  Εμένα πάλι με ενοχλεί η ειρωνεία και η αγένεια μερικών "παλιών", ως επι το πλείστον σε κλιπς καινούριων μελών που, εντάξει, θέλουν δουλειά ακόμη. Λίγο τακτ δεν έβλαψε ποτέ κανέναν! Από την άλλη, βέβαια,είναι και κάποιοι uploaders που νομίζουν ότι ανεβάσαν το δικό τους  stairway to heaven  ;D ;D ;D                                                                                                                            off topic:

Εδώ και κάμποσο καιρό έχω αραιώσει πολύ τα μυνήματα μου στο section των clips.
Κακώς τα έχεις αραιώσει longshadow. Είσαι από τους λίγους εδώ μέσα, που οι κριτικές σου βοηθάνε!       
 
delta66 είπε:
Δεν θα σχολιασω οταν :

α) δεν εχω χρονο να ακουσω κατι προσεκτικα

β) δεν βρισκω οτι καποιο σχολιο μου εστω κι αρνητικο, θα βοηθησει πουθενα (ασχετως ποιος το ανεβασε)
+1 σ αυτά τα δύο. Κι εγώ έτσι λειτουργώ. Όμως πολλές φορές έχω τύψεις που παρ όλο που άκουσα, καταδίκασα ότι "που να γράφω τώρα, δε θα βοηθήσει πουθενά".

Είναι πολύ σχετικό και ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος αν αυτό που γράφεις βοηθάει κανέναν ή όχι. Είναι ευκολότερο το να μη γράφεις. Παίρνει λιγότερο χρόνο και προσπάθεια.

Μιξάροντας αυτό με την παραπάνω φράση επαναδιατυπώνω για μια 3η διαπίστωση:

γ) δε θα σχολιάσω όταν νιώσω πως αυτός που ανέβασε το κομμάτι έχει αφιερώσει λιγότερο χρόνο και προσπάθεια απ όση θα κάνω εγώ για να γράψω την άποψή μου.

Όταν κάτι είναι one take, τζαμαρίσματα, προθέρμανση τι να κάτσω να σχολιάσω; "πολύ ωραίος αλλά παίχτο άλλες τρεις φορές και ξαναανέβασε";  ::)

 
Έχω την εντύπωση πως δηλώσεις του τύπου "παιδιά πρόχειρα το έπαιξα, δεν πολυ-ασχολήθηκα, είναι one-take" απέχουν λίγο - ως πολύ - από την πραγματικότητα... Κανένας δεν προβάλλεται επώνυμα στο φόρουμ με τόση επιπολαιότητα...

 
εγω πριν δεχτω κριτική εχω φροντίσει να πληρώσω τους κριτές.

Και οταν κρίνω, κρίνω ανάλογα με το ποσο με εχουν πληρώσει, αν με πληρώσουν καλα δε, μπορω και να γραψουν αυτοι την κριτικη που θα ήθελαν και εγω απλα να την ποστάρω. Σκεφτομαι τελευταια να ζηταω περισσότερα για να πληρώνω και άλλους να κανουμε το ίδιο.

Στο τέλος μου έρχεται βεβαια μια η άλλη. Αλλα το χρήμα κινείται, αυτό εχει σημασία.

 
Υπέρ της κριτικής και μπόλικης. Σε όλες τις μορφές της και όπως την αισθάνεται ο καθένας.

Το ότι ένα παλιότερο και με παρουσία μέλος δέχεται περισσότερες απαντήσεις και γίνεται και πλάκα κ.τ.λ. δεν νομίζω να πειράζει κανένα.

Μου αρέσει που η στήλη των κλιπς έχει επισκεψιμότητα. Μόνο επειδή είμαι λίγο περίεργος βαριέμαι λίγο τα πέρα δώθε με τα συγχαρητήρια και τα ευχαριστώ και ξανά με τα συγχαρητήρια και ξανά με τα ευχαριστώ.

Νομίζω ότι σε γενικές γραμμές η κριτική που ασκείται είναι μαλακή. Της παρέας.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σέβομαι την ανησυχία του ΟΡ,αλλά δεν θεωρώ πως έχουμε φτάσει στο σημείο να υπάρχει θέμα σε αυτό το κομμάτι του φόρουμ.

Οι κριτικές,πλην ελαχίστων εξαιρέσεων,φρονώ ότι δεν εμπεριέχουν το στοιχείο ούτε της εμπάθειας αλλά ούτε και του "κανακέματος" στο βαθμό που θα δημιουργούσε πρόβλημα στον κριτή και τον κρινόμενο.

Άλλωστε,στις περιπτώσεις που έχει συμβεί κάτι από τα δύο,πιστεύω πως στην τελική γίνεται εύκολα αντιληπτό από τους περισσότερους.

Και σίγουρα,η λύση της ανωνυμίας για μένα δεν ωφελεί both ways...Aλλιώς θα εισπράξει ο κρινόμενος το δικό μου σχόλιο και αλλιώς φερ' ειπείν το σχόλιο του JJ.Είτε θετικό είτε αρνητικό,η επίδραση είναι και πρέπει να είναι διαφορετική.

Το θέμα στο οποίο προσωπικά πιάνω τον εαυτό μου να τρώει σκάλωμα είναι όταν ακούω και ξανακούω κάτι και πραγματικά δεν μπορώ να αποφασίσω αν το γουστάρω ή όχι...Οπότε δεν γράφω τίποτα και απλά διαβάζω τα υπόλοιπα σχόλια.

 
ναι αλλα εγω αν ξερω τον αλλο δεν μπορω να τον κρινω αντικειμενικα 100% η εστω θα αμβλυνω την παρατήρηση μου παραλληλα προτεινοντας και τις λυσεις που πιστευω εγω (βεβαια αναλογα με την λιγη η πολλη εμπειρια που μπορει να εχω στο είδος).

Απο την αλλη γενικα δεν μπορω να ειμαι σκληρός με κανεναν γιατι συμπάσχω με την προσπαθεια ή ισως την αγωνία του, την απορία του..............

Το συγχαρητηρια , μπραβο , ευγε οντως ειναι λιγο κλισε  αλλα απο την αλλη το βγαζω και σαν μια αναγνωριση για την προσπαθεια, το εχω συνυφασμενο στο ανυπαρκτο μυαλό μου.

Εγω παντως θα ηθελα να με βριζουν και να με απαξιώνουν ακομα και αν δεν εχουν δικιο σε κατι που ανεβαζω, δεν υπάρχει πιο ωραιο πραγμα απο την απαξιωση και τον ευτελισμό ενος μεγάλου καλλιτέχνη, με εξιτάρει.... μμμμ ,μμμμμ

 
cos_dr είπε:
Εγω παντως θα ηθελα να με βριζουν και να με απαξιώνουν ακομα και αν δεν εχουν δικιο σε κατι που ανεβαζω, δεν υπάρχει πιο ωραιο πραγμα απο την απαξιωση και τον ευτελισμό ενος μεγάλου καλλιτέχνη, με εξιτάρει.... μμμμ ,μμμμμ
Ο Ζαν-Πωλ Σαρτρ, να ξέρεις άνθρωπε με την μοναδική λάμψη, όταν πια συνειδητοποίησε ότι δεν θα πέθαινε άγνωστος έβρισκε παρηγοριά στην σιγουριά ότι θα πέθαινε τουλάχιστο παραγνωρισμένος.

 
cigaret13 είπε:
  Εμένα πάλι με ενοχλεί η ειρωνεία και η αγένεια μερικών "παλιών", ως επι το πλείστον σε κλιπς καινούριων μελών που, εντάξει, θέλουν δουλειά ακόμη. Λίγο τακτ δεν έβλαψε ποτέ κανέναν! Από την άλλη, βέβαια,είναι και κάποιοι uploaders που νομίζουν ότι ανεβάσαν το δικό τους  stairway to heaven  ;D ;D ;D                                                                                                                            off topic:  Κακώς τα έχεις αραιώσει longshadow. Είσαι από τους λίγους εδώ μέσα, που οι κριτικές σου βοηθάνε!         
ότι είπε ο cigaret13 - επίσης το τακτ δεν πρέπει να συγχέεται με την κριτική αυτή καθ αυτή και είναι σημαντικός παράγοντας - μια εποικοδομητική κριτική δοσμένη όμορφα χωρίς εξυπνάδες είναι το μόνο που χρειαζόμαστε.

Επίσης, σαν προσωπική γνώμη:

Ίσως να μην είναι σωστό, αλλά για μένα παίζει ρόλο το γενικότερο feeling ενός κομματιού, δεν είμαι μουσικός από κουνια οπότε κρίνω λίγο πιο ελαστικά την τεχνική, ίσως να είναι λίγο δήθεν σε φάση μη κρίνεις για να μη κριθείς, αλλά πιστεύω ότι όλα τα μέλη, με σωστή κριτική βελτιώνονται. ΊΣως να εχει προβλήματα πχ ένα κλιπ αλλά συνήθως την πρόοδο σε πολλούς χρήστες  την βλέπεις με τον καιρό και καμιά φορά ειναι θεαματική.

Αν αποπάρεις κάποιος όμως (και εδώ παίζει ρόλο και το τακτ) πολύ πιθανόν να το πάρει προσωπικά και να τα παρατήσει. Ειναι λεπτός ο ρόλος όλων μας. Στο τέλος βέβαια πιστεύω ότι όσο περισσότερες γνώμες, έστω και επιγραμματικές, βγαίνει μια πολύ σφαιρική κριτική.

Είναι λεπτό το θέμα και εμπεριέχει και μεγάλη δόση υποκειμενικότητας και αισθητικής. Παίζει επίσης ρόλο και η οπτική γωνία που υιοθετούμε : κάποιοι ρίχνουν περισσότερο βάρος σε συγκρίσεις με πολύ καλού επιπέδου παραγωγές ανεξαρτήτος του παρόντος επιπέδου του εκάστοτε μουσικού, κάποιοι άλλοι παρακολουθουν πιο στενά καποια μέλη απο ενδιαφέρον και έχουν περισσότερο συνείδηση πως ανήκουν σε κοινότητα που σκοπό έχει να βελτιώνονται όλοι διαρκως και όχι να απονείμει βραβεία.

Επίσης σκεφτείτε ότι το νοιζ είναι τελικά πολύ περισσότερο ανομοιογενές απ όσο δείχνει - και πιστευω ότι το γεγονός αυτό λειτουργεί αρνητικά όταν τα σχόλια έρχονται από λίγα άτομα και πολύ ευεργετικά όταν έρχονται από πολλά.

Α, τελος είναι πολύ χρήσιμο ο ανεβάζων να δίνει μια κατεύθυνση σχετικά με το τι είδους κριτική ζητάει: κάποιος πχ μπορει να θέλει να εστιάσει την κριτική που θα ζητήσει για τον ήχο της κιθάρας αδιαφορώντας για τα ντραμς, κάποιος περισσότερο για το μπάσσο, κάποιος για τη συνολικότερη ενορχήστρωση κτλ. Αυτό δεν είναι τόσο οξύμωρο όσο ακούγεται καθότι συχνά, καθώς μαθάινουμε, εστιάζουμε λίγο περισσότερο σε κάτι (πχ ενορχήστωση, καλύτερο ήχο στα ντραμς) και θα θέλαμε να έχουμε μια peer γνώμη επι του προκειμένου.

Πιστεύω ότι στο νόιζ στην κριτική δίνεται περισσότερο έμφαση στο ηχητικό του θέματος (καθότι είναι και φόρουμ μουσικής τεχνολογίας) και λιγότερο στο αισθητικό / καλλιτεχνικό. Από την άλλη, το επίπεδο είναι πιστεύω πολύ υψηλό και το μεγαλύτερο όφελος για όλους μας έρχεται όταν ανοίγουμε λιγο το μυαλό μας και μαθαίνουμε από αυτά που φτιάχνουν οι συμφορουμίτες μας αναπροσαρμόζοντας τα κριτήρια μας (πχ μου ρχονται στο μυαλό 2-3 μέλη που πρωτοτυπούν αρκετά στις δημιουργίες τους και αλλάζουν παράλληλα τον τρόπο που οι υπόλοιποι προσεγγίζουμε την κριτική μας σκέψη). Θέλω να πω ότι τα κριτηρια μας θα πρέπει να ειναι και αυτά λίγο ευέλικτα και να ανανεώνονται όσο γίνεται.

 
RayDTutto είπε:
Πολύ περιοριστικό. Δεν είναι κριτική αυτή. Είναι γνώμες για συγκεκριμένα σημεία. Τι να το κάνει ο κρινόμενος αν του πούν ότι το eq είναι οκ όταν το κομμάτι είναι για τα σκουπίδια;
Δεν έχεις δίκηο. Μπορεί κάποιος (και όντως έχει τύχει) να γράφει ηλεκτρονική μουσική με χορευτικό προσανατολισμό, δηλαδή πολύ μακρυά από τη μάλλον ροκίζουσα(sic) πλειοψηφία στο noiz. Το ότι είναι απίθανο να εκτιμηθεί η μουσική του από ροκ ακροατήριο, δεν καθιστά τη γνώμη του ακροατηρίου άκυρη όσον αφορά σε τεχνικά θέματα όπως το EQ.

Όπως εντοπίστηκε από άλλους (ακόμη και στο παρόν νήμα), μερικοί αποζητούν ακριβώς τέτοια - επί τεχνικών θεμάτων - κριτική. Αλλιώς, ναι είναι άχρηστη η προσέγγισή μου, και μένουμε μόνο σε όσους έχουν χρόνο και θέληση να γράψουν ένα μικρό σεντόνι (ήδη, κάποιοι είπαν ότι δεν θέλουν να το κάνουν αυτό), καθώς ένα απλό "δεν μου αρέσει" δεν ικανοποιεί σαν κριτική, σε καμία περίπτωση.

 
Εγω νομιζω οτι ολο αυτο με την ανωνυμια μονο θετικο μπορει να ειναι. Απ την αποψη οτι μη ξεροντας ποιος εχει ανεβασει ενα clip, το κρινεις πιο αντικειμενικα αποκλειστικα και μονο απ αυτο που ακους.

Βεβαια για τον ΟΡ ισως να ειναι χρησιμο να ξερει απο ποιον ειναι το καθε σχολιο πανω στη δουλεια του ωστε να εκτιμησει ο ιδιος το feedback με τα δικα του μετρα και σταθμα.

Μια λυση η οποια στο μυαλο μου μοιαζει καπως λειτουργικη, αν και σε καμια περιπτωση ιδανικη, ειναι η εξης:

1. Ο καθενας ο οποιος ανεβαζει ενα clip ειναι ανωνυμος για τους υπολοιπους χρηστες.

2. Απ τη στιγμη που καποιος σχολιασει, θα μπορει αυτοματα να δει ποιος ειναι ο uploader.Ταυτοχρονα και ο uploader θα μπορει να δει ποιος σχολιασε.

3. Επισης σε περιπτωση που καποιος θελει να δει απλα ποιος ειναι ο uploader χωρις να εχει κατι να σχολιασει, θα μπορουσε να υπαρχει επιλογη η οποια εμφανιζει το ονομα του uploader, αλλα ταυτοχρονα δεν επιπτρεπει πλεον στον αλλο χρηστη συμμετασχει στο thread.

Δεν ξερω καν, αν κατι τετοιο ειναι υλοποιησιμο γενικοτερα απλα πιστευω οτι θα ηταν μια μορφη λυσης στον προβληματισμο τον οποιο θετει ο ΟΡ, με τον οποιο συμφωνω σε πολυ μεγαλο βαθμο.

 
Bbullet59 είπε:
Εγω νομιζω οτι ολο αυτο με την ανωνυμια μονο θετικο μπορει να ειναι. Απ την αποψη οτι μη ξεροντας ποιος εχει ανεβασει ενα clip, το κρινεις πιο αντικειμενικα αποκλειστικα και μονο απ αυτο που ακους.

Βεβαια για τον ΟΡ ισως να ειναι χρησιμο να ξερει απο ποιον ειναι το καθε σχολιο πανω στη δουλεια του ωστε να εκτιμησει ο ιδιος το feedback με τα δικα του μετρα και σταθμα.

Μια λυση η οποια στο μυαλο μου μοιαζει καπως λειτουργικη, αν και σε καμια περιπτωση ιδανικη, ειναι η εξης:

1. Ο καθενας ο οποιος ανεβαζει ενα clip ειναι ανωνυμος για τους υπολοιπους χρηστες.

2. Απ τη στιγμη που καποιος σχολιασει, θα μπορει αυτοματα να δει ποιος ειναι ο uploader.Ταυτοχρονα και ο uploader θα μπορει να δει ποιος σχολιασε.

3. Επισης σε περιπτωση που καποιος θελει να δει απλα ποιος ειναι ο uploader χωρις να εχει κατι να σχολιασει, θα μπορουσε να υπαρχει επιλογη η οποια εμφανιζει το ονομα του uploader, αλλα ταυτοχρονα δεν επιπτρεπει πλεον στον αλλο χρηστη συμμετασχει στο thread.

Δεν ξερω καν, αν κατι τετοιο ειναι υλοποιησιμο γενικοτερα απλα πιστευω οτι θα ηταν μια μορφη λυσης στον προβληματισμο τον οποιο θετει ο ΟΡ, με τον οποιο συμφωνω σε πολυ μεγαλο βαθμο.
Όχι, δεν είναι υλοποιήσιμα στα πλαίσια ενός μη-εξειδικευμένου λογισμικού. Καλή ιδέα πάντως.. :) :)

Επί της ουσίας, ο δημιουργός του κλιπ δεν έχει νόημα να είναι ανώνυμος. Π.χ. αν ακούσεις ένα ινστρουμένταλ με ωραία παραγωγή και τίτλο "Βερολίνο Έχεις Την Προσοχή Μου" θα ξέρεις ποιος το ετοίμασε, οπότε τι ανώνυμος να είναι; Άλλωστε, γιατί ο δημιουργός να είναι ανώνυμος ΑΝ οι κριτές είναι ανώνυμοι;

 
Πολύ ενδιαφέρον θέμα!

Γνώμη μου είναι πως δεν χρειάζεται να αλλάξει κάτι στην ενότητα "Clips".

Αρχικά αυτός που ανεβάζει κάτι θεωρώ πως έχει επίγνωση (οι περισσότεροι τουλάχιστον) του τι ανέβασε, από άποψη παικτική τουλάχιστον γιατί η συνθετική (αν πρόκειται για κομμάτι) είναι υποκειμενικό ζήτημα. Οπότε αν έχει ανεβάσει κάτι μέτριο παικτικά και λάβει εγκωμιαστικά σχόλια για το παίξιμό του μάλλον σαν κοροϊδία θα το λάβει παρά κριτική. Ειδάλλως εάν ικανοποιείται από το χάιδεμα στ' αυτιά, έχει χάσει το νόημα της κριτικής και δεν πρόκειται να βελτιωθεί ποτέ.

Όσον αφορά αυτόν που κρίνει.

Είναι μάλλον άχρηστο να εγκωμιάζουμε κάτι που δεν μας άρεσε και κακό κάνουμε σε αυτόν που κρίνουμε.

Επίσης η κριτική μας πρέπει να είναι πάντα καλοπροαίρετη και ευγενική λέγοντας στον κρινόμενο τι μας άρεσε (έστω κι ένα μπράβο είναι μια ηθική ικανοποίηση, όταν φυσικά είναι ειλικρινές) ή τι δε μας άρεσε εξηγώντας τι είναι αυτό/ά.

Τέλος θεωρώ ότι όταν κρίνουμε άτομα που γνωρίζουμε κι έχουμε μια επαφή, έστω ιντερνετική, δεν χρειάζεται να αλλάζουμε κάτι στον τρόπο που θα κρίνουμε καθώς κάνοντας μια ανειλικρινή θετική κριτική δεν τον βοηθάμε.  :)

 
@trolley

Το θεμα ειναι ακριβως αυτο! Να μην ειναι ανωνυμοι  οι κριτες για τον ΟΡ.

Επειδη εγω πχ που εχω κανει upload, θελω να ξερω απο ποιον γινεται η κριτικη για ενα πολυ απλο λογο.

Διαφορετικη βαρυτητα θα δωσω στη δικη σου κριτικη οσον αφορα την παραγωγη ή τη συνθεση ενος death metal clip (υποθετωντας οτι ασχολεισαι με αυτη τη μουσικη) και διαφορετικη στην κριτικη καποιου, ο οποιος ασχολειται με jazz και θα μου πει οτι οι κιθαρες ειναι πολυ κομπρεσαρισμενες και οτι το κομματι δεν αναπνεει.

 
 Δηλ πρέπει να φτιάξουμε και λογισμικό για να λέμε ελέυθερα τη γνώμη μας.Σόρυ αλλά νομίζω ότι άλλο είναι το θέμα,Ελεος ας μην ηλεκτρονικοποιήσουμε τα πάντα.Κατά την γνώμη μου δεν υπάρχουν κλίκες ,απλά χρήστες που παρακολουθούν τα κλιπς και συμετέχουν.

 Είμαι νεός στο φόρουμ και έχω ανεβάσει αρκετά ,μονο το δέυτερο κομμάτι που ανέβασα πέρασε ντούκου.Η κριτική εμένα με βοήθησε πάντως και κοιτάω και η δικιά μου κριτική να είναι αυτό που σκέφτομαι μιας και δεν ξέρω κανένα απο το φόρουμ . Σίγουρα μερικά άτομα τα παρακολουθώ γιατί μου αρέσει γενικά αυτό που ακουώ απο αυτούς.

 Πείτε την γνώμη σας ελέυθερα και μην κρύβέστε πίσω απο κανένα λογισμικό είναι το μόνο πράγμα που μπορεί να πάει αυτον που ανέβαζει κάτι εδώ μπροστά.

 
Bbullet59 είπε:
@trolley

Το θεμα ειναι ακριβως αυτο! Να μην ειναι ανωνυμοι  οι κριτες για τον ΟΡ.

Επειδη εγω πχ που εχω κανει upload, θελω να ξερω απο ποιον γινεται η κριτικη για ενα πολυ απλο λογο.

Διαφορετικη βαρυτητα θα δωσω στη δικη σου κριτικη οσον αφορα την παραγωγη ή τη συνθεση ενος death metal clip (υποθετωντας οτι ασχολεισαι με αυτη τη μουσικη) και διαφορετικη στην κριτικη καποιου, ο οποιος ασχολειται με jazz και θα μου πει οτι οι κιθαρες ειναι πολυ κομπρεσαρισμενες και οτι το κομματι δεν αναπνεει.
δεν συμφωνω οτι πρεπει να ειναι ανωνυμος ο ΟΡ....αλλιως θα κρινω εναν παικταρα πχ longshadow αν εχει γραψει ενα μετριο κομματι και αλλιως αν το εχει γραψει ενας αρχαριος!οπως επισης αλλιως θα κρινω αν γραψει ο Superfunk ενα μεταλ κομματι ( ;D) και αλλιως αν το εχει γραψει ο stel andre!!!

 
noe13 είπε:
δεν συμφωνω οτι πρεπει να ειναι ανωνυμος ο ΟΡ....αλλιως θα κρινω εναν παικταρα πχ longshadow αν εχει γραψει ενα μετριο κομματι και αλλιως αν το εχει γραψει ενας αρχαριος!
Ναι αλλα παρολα αυτα το κομματι θα συνεχισει να ειναι μετριο οποιος και να το εχει γραψει.

Επισης αν το κομματι ειναι καλα παιγμενο (τεχνικη, feeling κτλ) ή οχι δεν εχει να κανει με το αν ο longshadow ειναι καλος παικτης γενικοτερα. Κρινεις αυτο που ακους. Αν ειναι καλα παιγμενο, καλως! Αν οχι, τι να κανουμε...Και ο Hendrix ο ιδιος να το εχει παιξει, θα συνεχισει να ειναι ενα ασχημα εκτελεσμενο κομματι.

Αυτο θεωρω εγω ως αντικειμενικη κριτικη επι του πρακτεου.

Το να πεις στον longshadow ή στον καθε longshadow οτι το συγκεκριμενο κομματι δεν ηταν αναμενομενα καλο, ειναι κριτικη στη συνολικοτερη δουλεια του και οχι στο συγκεκριμενο κομματι.

 
Bbullet59 είπε:
Ναι αλλα παρολα αυτα το κομματι θα συνεχισει να ειναι μετριο οποιος και να το εχει γραψει.

Επισης αν το κομματι ειναι καλα παιγμενο (τεχνικη, feeling κτλ) ή οχι δεν εχει να κανει με το αν ο longshadow ειναι καλος παικτης γενικοτερα. Κρινεις αυτο που ακους. Αν ειναι καλα παιγμενο, καλως! Αν οχι, τι να κανουμε...Και ο Hendrix ο ιδιος να το εχει παιξει, θα συνεχισει να ειναι ενα ασχημα εκτελεσμενο κομματι.

Αυτο θεωρω εγω ως αντικειμενικη κριτικη επι του πρακτεου.

Το να πεις στον longshadow ή στον καθε longshadow οτι το συγκεκριμενο κομματι δεν ηταν αναμενομενα καλο, ειναι κριτικη στη συνολικοτερη δουλεια του και οχι στο συγκεκριμενο κομματι.
Διαφωνω....το αλμπουμ 13 ηταν ενα μετριο αλμπουμ για τους Σαμπαθ,ενω για ενα αλλο συγκροτημα ισως να ηταν εργο ζωης!!!
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top