Η κριτική στο Νόιζ

Αλλά το ωραίο που ανέφερες θα ήταν να φτιαχτεί μια λίστα γενικά με τα κλιπς που έχουν ανέβει κατα καιρούς..

 
AuditoryDriving είπε:
waterfall-k : i saw you there... :)
Where?
chin2.gif


 
Εγω παιδια νομιζω οτι ειναι too much τα περι κανονων κριτικης, ασχετα αν οι προβληματισμοι εχουν βαση.

Φανταζομαι οτι το noiz δεν ειναι κανενα talent show ουτε κανενας θεωρει τον εαυτο του Ροζιτα Σωκου .

Γνωμες λεμε και τιποτε αλλο .

Την βαρυτητα της καθε γνωμης ,τον τροπο ,την προσεγγιση  ,

αλλα και το πως θα την εισπραξει ο καθενας ειναι τελειως υποκειμενικο θεμα.

Υπαρχει  η ιδεα , η καλλιτεχνικη αξια , η τεχνικη ,η παραγωγη , η ενορχηστρωση ,οι στιχοι και ποσα αλλα .

Αλλος γραφει σε στουντιο , αλλος στο κινητο , αλλος στο σαλονι .

Αλλοι ενδιαφερονται για την τεχνικη προσεγγιση ,αλλοι για το ολο κονσεπτ ,αλλοι μονο για την ιδεα .

Χωρια τα γουστα περι μουσικης .Μεταλα -βαρεα και ανθυγιεινα ,κροταλα ,

τομαροκρουστες ,παλιοροκαδες ,νεοροκαδες ,ποπαδες ,παπαδες ,τζαζαδες,μπλουζαδες ,σκυλαδες, ξυλοκοποι ,ξυλογλυπτες , μαραγκοι ,επιπλοποιοι ,μαστορες ,Luthiers ,ειδη μπανιου ,ειδη υγιεινης,ειδη καπνιστου, ΚΤΕΟ ,βουκλανιζατερ και ......

Προσωπικα τα clips τα θεωρω οπως και το ιδιο το noiz ενα βημα για μουσικους κ καλλιτεχνες

οπου δινεται εκτος της δυνατοτητας παρουσιασης και η δυνατοτητα αλληλεπιδρασης σε ενα "κοινο"  περιβαλλον.

Αλλιως οποιος θελει τα ανεβαζει στην σελιδα του ,στο youtube ,στο myspace -παλια - κ.α.

Δεν ειναι το ιδιο τα σχολια στο νοιζ με τα σχολια στο youtube η στο FB .

Ασχετα αν δεν ξερεις τι καπνο φουμαρει ο καθενας εδω μεσα .

Η και να ξερεις παλι το ειδικο βαρος στο noiz ειναι δαφορετικο

απο την ξαδερφη που θα κανει Like το βιντεο στο FB , η τον φιλο απο το στρατο που σε βρηκε στο youtube .

Καποιοι μιλησαν για τακτ και συμφωνω .Γενικοτερα .Οχι ομως στη μουσικη.

Γιατι να πεις ψεμματα ? Λες δεν ΜΟΥ αρεσει .

Καποιοι ειπαν για τα πολλα "καλα " λογια .Ειτε λογω γνωριμιων,

ειτε λογω ευγενειας ,ειτε λογω πολιτικης ειτε ξερω γω τι .

Νταξει .Και τι εγινε  ? Θα φουσκωσουν τα μυαλα του καλλιτεχνη ?

Κακο δικο του και δικο τους .Την αληθεια ομως  την ξερουν και οι δυο .

Θα αλλαξει το αποτελεσμα η ανωνυμια ? Η φολα θα ειναι φολα .

Ουτε εμενα μου αρεσουν τα καλα λογια .

Προτιμω την κριτικη τυπου Φιρμα που εστιαζεται στα αρνητικα σημεια .

Δεν σημαινει οτι ο τυπος ειναι ο γκουρου η η Σασα Νταριο .

Λεει ομως  ευθεως την γνωμη του - με το οποιο κοστος -  ,δεν χαιδευει αυτια ,

και για μενα εχει περισσοτερη βαρυτητα το αρνητικο σχολιο παρα το "Μπραβο μεγαλε ".

(Προσωπικα τετοιου ειδους κριτικη προτιμω)

Οταν εντοπιζονται τα λαθη επισημαινονται αδυναμιες ειναι πιο ευκολο τα τα διορθωσεις .

Ειναι ομως αλλοι ανθρωποι που θελουν αυτο το φιλικο χτυπημα στην πλατη .Τι να κανουμε ?

Διαφορετικοτητα .Πως να την βαλεις σε καλουπι και κανονες ?

Μονο ο ιδιος ο uploader θα μπορουσε αν ηθελε να ορισει το ειδος της "κριτικης"

που θα του ασκουταν .πχ ,"πειτε μου μονο αν παιζω καλα μην δινετε σημασια στο κομματι "

η " Η ιδεα πως σας φαινεται?Τα υπολοιπα  αφηστε τα γιατι το εγραψα 4 ξημερωματα κουρουμπελο  "

Καποιες φορες γινεται .

Η ουσια ειναι το τι ζηταει ο καθενας καθε φορα .

Απο το noiz  εχω κομματια παιδιων που τα εχω ενταξει στο playlist μου .

Τα θεωρω διαμαντια και χωρις το noiz δεν θα τα ειχα ακουσει ποτε .

Εχω ανακαλυψει μουσικες ,μουσικους ,καλλιτεχνες

και διαφορετικες μουσικες προσεγγισεις η τεχνικες .

Καποια ειδη μουσικης αλλα και μουσικοι  με αφηνουν αδιαφορο .

Οσο αρτιο τεχνικα κι αν ειναι το αποτελεσμα

αφου δεν μου κανει κλικ ,με το ζορι γαμος δεν γινεται !

Φταινε οι καλλιτεχνες ?  Φταιω εγω ? Αφου θεμα προσωπικου γουστου ειναι ολα .

Εμενα δεν μου αρεσει το μεταλ ουτε το σρεντ.

Τι να πω σε κατι παιδια που παιρνουν μερος

σε κατι διαγωνισμους και γαζωνουν την ταστιερα ?

Μπραβο ?

Αφου δεν τα ακουω αυτα .

Ομως ειναι παιχταραδες .Δεν το αξιζουν το μπραβο ομως ?

Επισης ακουω κατι πρωτολεια πραγματα και ανατριχιαζω .

Τι κι αν εχει λαθη τι κι αν λειπει η μιση ορχηστρα τι κι αν ειναι εκτος μετρου?

Το συναισθημα που γενναται δεν ειναι το πρωτο ζητουμενο ?

Να πω "ανατριχιασα φιλως "η να πω "ακουγεται σαν ξεκουρδιστη λατερνα" ?

Καποιες δουλειες οσο και να μην σε ενδιαφερει το ειδος

βλεπεις την φροντιδα για την παρουσιαση μεχρι και την παραμικρη λεπτομερεια .

Και φαν να μην εισαι το ολο προτζεκτ σε κερδιζει .

Να πω "οχι Ντουραν Ντουραν ρε πστη μου" η "ρισπεκτ για ολα ?"

Που θελω να καταληξω ? Οτι υπαρχουν χιλιες δυο παραμετροι .

Οπως και γνωμες - μη πω το ρητο του Dirty Harry  ;D

Ειτε επωνυμες ,ειτε ανωνυμες ,ο καθενας τις φιλτραρει και πορευεται .

Τα υπολοιπα ειναι καλουπια .

Η τεχνη δεν μπαινει σ΄αυτα .

Κατα τη γνωμη μου το ιδιο και η κριτικη γι αυτη.

Εκτος αν παμε για κανενα Fame Noiz Story

η Noiz Η Ευκαιρια .  ;D

Πιστευω οτι η θεσπιση κανονων θα ευνουχιζε την ολη ιστορια .

Η εκθεση εχει συνεπειες αλλα παραμενει και μεγαλη μαγκια

ασχετα απο το που πηγαζει .

Ειδικα σε ενα ανωνυμο φορουμ με κοινο παρονομαστη .

Νομιζω οτι ολοι , αυτο πρεπει να το σεβομαστε .

 
Ειναι ενα θεμα που νομιζω τους περισσοτερους μας εχει απασχολησει κατα καιρους.

Θεωρω σχεδον αδυνατο να ειναι κανεις αντικειμενικος σ'οτι αφορα την κριτικη η τη γνωμη που εχει να κανει με καποιο κλιπ-και οχι  μονο με τα κλιπς-και οι λογοι ειναι πολλοι.

Το γεγονος οτι μουσικα ολοι μας καπου"κλινουμε"περισσοτερο η λιγοτερο,η προσωπικη σχεση που μπορει να υπαρχει αλλα και η στιγμη ακομα που ακουμε ενα κομματι.

Επισης διαφορετικα νομιζω γραφουμε σε καποιο μελος που ειναι στην αρχη και χρειαζεται ενθαρρυνση παρα τα μεμπτα που μπορει να δεις σ'αυτο που ανεβαζει-και ποιος τελικα δεν εχει αδυναμιες-και διαφορετικα,πιο αυστηρα ισως,σε εκεινον που σου εχει βαλει ψηλα τον πηχη με τα δειγματα του.

Υπαρχουν φορες που ακους κατι που "θαβεται"και λες "μα δεν ειναι τοσο κακο" και αλλες που ενω δε σου πολυαρεσει καποιο τρακ και θες να πεις τη γνωμη σου βλεπεις να γραφονται

"διθυραμβοι" και τελικα ειτε δε γραφεις τιποτα ειτε "λειαινεις" σ'ενα βαθμο αυτα που λες.

Επισης καποιες φορες βλεπεις οτι ο "ανεβαζων" ;D δε σου δινει περιθωρια για πολλα πολλα δηλ.ακομα κι αν του πεις μια διαφορετικη γνωμη απ'αυτη που εχει στο μυαλο του  σου αφηνει να εννοηθει οτι"ετσι το βλεπω αρα ετσι ειναι".Πασο.

Η αληθεια ειναι οτι σπανιως καταφερνω να αψηφω εντελως ολα τα παραπανω αλλα τουλαχιστον προσπαθω να γραψω την οποια παρατηρηση εχω με ειλικρινεια,καλη προθεση,τακτ(δεν ειναι και το φορτε μου βεβαια ;D ;D) αλλα και με το σκεπτικο οτι μπορει να ειμαι λαθος.

Στο τελος τελος μια γνωμη ειναι μη "ειδικου",μη μουσικου πλην τιμια(στο βαθμο που επιτρεπουν ολα αυτα που προαναφερθηκαν).

Παντως αυτο που δεν εχω διακρινει σε κλιπς,ειμαι σχετικα νεος στο φορουμ και ισως  χαμηλου iq ;D οποτε μπορει να κανω λαθος,ειναι εμπαθεις και κακοβουλες κριτικες.

Δεν εννοω κακες.

Απλες(απλοικες ισως) και ατακτες σκεψεις.

 
RemaliFrank είπε:
Φανταζομαι οτι το noiz δεν ειναι κανενα talent show ουτε κανενας θεωρει τον εαυτο του Ροζιτα Σωκου .
Ρεμαλι θα με πεθανεις παλι  :D :D :D



Και τωρα θα κατσω να διαβασω το υπολοιπο μπας και γραφει τιποτα σοβαρο  ;D

 
Αν και καθισμενος, ορθιος μιλησες και στα υπολοιπα ρεμαλι.

Γενικα βλεπω ωραια γραπτα σε αυτο το thread με ωραια επιχειρηματα.  8)

 
Το μόνο που πρέπει να αλλάξει στην ενότητα κριτική είναι η συμμετοχή. Θα έλεγα ότι συνήθως είναι φτωχή.

Συμμετέχω όταν μπορώ. Κρίνω όσο πιο ευγενικά μπορώ και καλοπροαίρετα. Δεν ασχολούμαι με δουλειές όπου η άποψή μου δεν συνεισφέρει κάτι. Ιδίως πρέπει να έχει κανείς ιδιαίτερο τακτ όταν σχολιάζει αισθητικά, υποκειμενικά ζητήματα.

Δεν θεωρώ όμως ότι ένας δημιουργός μπορεί να πάθει κακό ακόμη και από κακοπροαίρετη κριτική. Η τελευταία μάλιστα μπορεί να είναι από τις πιο ωφέλιμες, αφού εστιάζει σε αληθινά ελαττώματα, εντοπισμένα με μεγάλη οξυδέρκεια, προκειμένου να εκπληρώσει την κακή της πρόθεση.

Η ικανότητα του δημιουργού να φιλτράρει την κριτική που του γίνεται, είναι κομμάτι της δημιουργίας. Ένας καλός δημιουργός πρέπει να είναι σε θέση να αντιληφθεί ποια κρίση θα τον πάει μπροστά ή να προσπεράσει (αργά ή γρήγορα) μια κακόπιστη κριτική, όσο και αν τον πλήγωσε προς στιγμήν.

 
sfaku είπε:
Ιδίως πρέπει να έχει κανείς ιδιαίτερο τακτ όταν σχολιάζει αισθητικά, υποκειμενικά ζητήματα.
Δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι αλλο εκτος απο υποκειμενικη κριτικη για την τεχνη. Για οποιοδηποτε ζητημα της.Εχω πει και παλιοτερα την αποψη μου, οτι κριτικη δεν μπορει να γινεται στην τεχνη.

Μονο υποκειμενικα σχολια.

Κατα τα αλλα συμφωνω

 
delta66 είπε:
Δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι αλλο εκτος απο υποκειμενικη κριτικη για την τεχνη. Για οποιοδηποτε ζητημα της.

Εχω πει και παλιοτερα την αποψη μου, οτι κριτικη δεν μπορει να γινεται στην τεχνη.

Μονο υποκειμενικα σχολια.

Κατα τα αλλα συμφωνω
Ναι κατά κανόνα η δημιουργία είναι κάτι υποκειμενικό, αλλά δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι περιέχει κάποιες εκφάνσεις πιο αντικειμενικές (εννοώ κυρίως θέματα τεχνικά). Επίσης υπάρχουν παρατηρήσεις πάνω στη δουλειά κάποιου που μπορεί να αναγνωρίζονται σαν εύστοχες τόσο από τον κρινόμενο όσο και από τους υπόλοιπους αναγνώστες του θέματος. Οι τελευταίες, αν και υποκειμενικές, είναι -ας πούμε- θέσει αντικειμενικές.

 
sfaku είπε:
Ναι κατά κανόνα η δημιουργία είναι κάτι υποκειμενικό, αλλά δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι περιέχει κάποιες εκφάνσεις πιο αντικειμενικές (εννοώ κυρίως θέματα τεχνικά).
Δλδ καποιο παραδειγμα τεχνικου θεματος που δικαιολογει αντικειμενικο σχόλιο στο αποτελεσμα του εργου τεχνης?

 
RemaliFrank είπε:
Προτιμω την κριτικη τυπου Φιρμα που εστιαζεται στα αρνητικα σημεια .

Δεν σημαινει οτι ο τυπος ειναι ο γκουρου η η Σασα Νταριο .

Λεει ομως  ευθεως την γνωμη του - με το οποιο κοστος -  ,δεν χαιδευει αυτια ,

και για μενα εχει περισσοτερη βαρυτητα το αρνητικο σχολιο παρα το "Μπραβο μεγαλε ".
Mόνο που ο "φίρμας" έχει γράψει και τις πιο διθυραμβικές κριτικές που έχουν ποτέ ποσταριστεί. ;)

 
Νομίζω ότι το thread δεν θα έπρεπε να τιτλοφορείται «Η κριτική στο Noiz».

«Οι κριτικοί του Noiz» θα ήταν πιο κοντά στην πραγματικότητα.  ;)

 
delta66 είπε:
Δλδ καποιο παραδειγμα τεχνικου θεματος που δικαιολογει αντικειμενικο σχόλιο στο αποτελεσμα του εργου τεχνης?
Με παραξενεύει η τοποθέτησή σου και προσπαθώ να καταλάβω αν υπάρχει παρανόηση για αυτό να εξηγήσω καλύτερα τη δική μου θέση.

Η σχετικότητα δεν σημαίνει αδυναμία διατύπωσης οποιασδήποτε κρίσης. Κάθε έργο έχει και μία φόρμα η οποία εκφράζει το δημιουργό του, από την άλλη μεριά όμως το εκάστοτε ύφος συνήθως έχει τους κανόνες του.

Π.χ. αν σας παρουσιάσω ένα κομμάτι progressive rock και χάνω το μέτρο, στραβοπατάω νότες κλπ, δεν είμαι αντικειμενικά εκτός ύφους;

Αν παίζω shred και χάνω νότες στα πιο γρήγορα περάσματα, δεν είμαι αντικειμενικά εκτός ύφους;

Αν αντίθετα παίζω sonic youth δεν πειράζει να κάνω πράσινες (ίσως και να χρειάζεται).

Αν όμως παίζω clean-cut pop και οι φωνές είναι θολές και μπουκωμένες λόγω κακής τοποθέτησης/επιλογής μικροφώνου, ενώ όλα τα άλλα "γυαλίζουν" μέσα στη μίξη, αντικειμενικά δεν έχω αστοχήσει ως προς το ηχοληπτικό της φωνής;

Άρα σε σχέση με το ύφος που παρουσιάζω, κρίνομαι τεχνικά. Φυσικά είναι άκυρο να μπει ο σρέντερ στο νήμα του lofi πάνκη και να του την πει επειδή τα σηκώματα δεν είναι στον τόνο.

Παρότι τα αισθητικά κριτήρια είναι υποκειμενικά, είναι λάθος να πούμε ότι δεν υπάρχει καμία δυνατότητα για εξαντικειμενικευμένη κριτική. Η μεγαλύτερη δυσκολία είναι σε πειραματικές απόπειρες όπου σπάνε οι κανόνες του ύφους, αλλά δεν κάνουν και όλοι τέτοιες δουλειές.

Ο σοβαρός κριτής κάνει τον κόπο να μπει στη θέση του δημιουργού, προσπαθεί να κατανοήσει την αισθητική του επιλογή και κρίνει με βάση το αισθητικό πλαίσιο που προτείνεται από το δημιουργό. Εκεί λοιπόν μπορούν να επισημανθούν τεχνικές αδυναμίες οι οποίες είναι αντικειμενικές.

Νομίζω ότι το thread δεν θα έπρεπε να τιτλοφορείται «Η κριτική στο Noiz».

«Οι κριτικοί του Noiz» θα ήταν πιο κοντά στην πραγματικότητα.  ;)
Αν τιτλοφορούνταν "οι Κρητικοί του noiz", κατάγομαι πάντως ;D

 
Αντικειμενική κριτική μπορεί να υπάρξει ακόμα και στα φαινομενικώς άρτια κομμάτια. Όχι  μόνο σαν μία που υποθετικά βοηθά τον δημιουργό  να φτάσει πιο κοντά στον στόχο του αλλά περισσότερο σαν μια δεύτερη σκέψη επάνω σε διαφορετική προσέγγιση. Αυτό μπορεί να συμβαίνει ακόμα κι όταν ένα κομμάτι επικοινωνεί επαρκώς αυτό που θέλει να πει.

Υπάρχουν νομίζω και κομμάτια που βρίσκονται πέρα από κάθε κριτική απλά και μόνο επειδή υπαγορεύονται από μια ενστικτώδη «αλάνθαστη» ποιητική διάθεση που σκεπάζει κατά κάποιο τρόπο όλα τα στάδια της δημιουργίας. Εκεί ακόμα και το λάθος (η λάθος νότα, η λάθος τοποθέτηση) συμπράττει σε ένα αποτέλεσμα πέραν της κριτικής. Ούτε κακό ούτε καλό υποχρεωτικά. Απλά μη υποκείμενο σε κριτική. 

 
Φυσικά και η λογική των clips δεν είναι η ίδια με αυτη του FB και λοιπών γενικού περιεχομένου δυνάμεων.

Ξεκίνησε για να δίνει αντικειμενικές (όσο γίνεται) τεχνικές πληροφορίες, σύμφωνα πάντα με τη λογική που ανέπτυξε ο sfaku απο όποιους είναι σε θέση να τις προσφέρουν.

Το μου αρέσει ή το αντίθετο καλό είναι να υπάρχει αλλά θα το βρει κανείς σε οποιοδήποτε άλλο σάιτ και θα αφορά τον αντίκτυπο που έχει σαν έργο το κλιπ, στο ευρύ κοινό. Κι εδώ μάλλον για ευρύ κοινό δεν μας κόβω. Κάποιες φορές κι εγώ παρασύρομαι και γράφω και την υποκειμενική μου άποψη όταν μου αρέσει κάτι μουσικά αλλά πιστεύω πως αυτό έρχεται σε δεύτερη μοίρα για τον ενδιαφερόμενο.

Διαβάζω ωραίες τοποθετήσεις και σίγουρα θα πρέπει να στήσουμε κάτι πιό ειδικό, όπως λέμε καιρό τώρα... 8)

 
Terry RoscoeBeck5 είπε:
Νομίζω ότι το thread δεν θα έπρεπε να τιτλοφορείται «Η κριτική στο Noiz».

«Οι κριτικοί του Noiz» θα ήταν πιο κοντά στην πραγματικότητα.  ;)
Γιατί όχι "Οι Κρητικοί του Noiz" ωρε σύντεκνε?  ;D

 
Λεβέντες μου παλαιότερες αναλύσεις και θέματα σαν το παρόν είναι οι αιτίες που συνεχίζω να διαβάζω τα γραφόμενα του noiz.

ΑΠΟΨΕΙΣ, διαβάζω απόψεις, ουφ. Συνεχίστε .

 
theoctapus είπε:
Γιατί όχι "Οι Κρητικοί του Noiz" ωρε σύντεκνε?  ;D
;D

Θα μου επιτρέψετε να εκθέσω και εγώ μια άποψη η οποία εδράζεται στην αρχική τοποθέτηση του Ray.

Νομίζω ότι το θέμα μας εδώ δεν είναι οι κριτικές (γενικά και αόριστα), αλλά οι biased κριτικές και κατ' επέκταση οι biased κριτικοί (για να μπούμε και στην ουσία του θέματος).

Ο Ray ήταν σαφέστατος επ' αυτού- βεβαίως τόνισε ότι δεν έχει σκοπό να θίξει «κλίκες», «συμπάθειες», «αντιπάθειες» ή «παρεάκια», όμως κατά βάση αυτό το thread θίγει ακριβώς αυτά τα «ζητήματα».

Και θα έλεγα ότι στην αρχική του τοποθέτηση ο αγαπητός Ray έχει τα δίκια του- τουλάχιστον σε μεγάλο βαθμό.

Εκεί που θα διαφωνήσω είναι στην «συνειδητή αλλοίωση»- το βρίσκω υπερβολικό. Αλλά ακόμα και αν ισχύει, νομίζω ότι «εκθέτει» αυτόν που το γράφει (και το εκθέτει μέσα σε πολλά εισαγωγικά).

Από την άλλη δεν είναι λίγες οι φορές που ακούσαμε δουλειές ατόμων που δεν εμπίπτουν στα «κριτήρια» της αρχικής τοποθέτησης του Ray- εν συντομία «παρεάκι», που ήταν τόσο καλές και τις «αποθεώσαμε».

Eπιμένω ότι το θέμα όπως τέθηκε δεν είναι οι «κριτικές» αλλά οι biased κριτικές ή κριτικοί. Οπότε όποιος νοιώθει θιγμένος από κάτι ανάλογο just go ahead and shoot  ;) ;D  

 
Πλέον, δεν ακούω συχνά clips και σπάνια σχολιάζω... Δεν έχω ήχο στην δουλειά και τα απογεύματα, δεν έχω τον χρόνο που χρειάζεται..

Κατά καιρούς έχουν ανέβει διαμάντια... Εξαιρετικά τραγούδια από εξαιρετικούς μουσικούς. Πάντα κάτι που αξίζει, θα βρει αργά γρήγορα τον δρόμο του... Δεν μπορεί να θάψει κάποιος, ακόμα και αν το θέλει (απορώ γιατί να το θέλει βέβαια...) κάτι το εξαιρετικό!

Απο 'κει και πέρα, προβλήματα υπάρχουν προφανέστατα...

Πολλά clips ήταν εξαιρετικά και ενώ περίμενα διθυράμβους, διάβασα σχόλια με παρατηρήσεις επί παντός επιστητού...

Άλλα clips, προφανέστατα μέτρια και με πολλά προβλήματα, στην εκτέλεση, στις ιδέες , στην ηχογράφηση κλπ κλπ... εισέπραξαν χαϊδολογήματα, λόγω ευγένειας προς τον φίλο μας κλπ κλπ

Προφανέστατα υπάρχουν οι συμπάθειες και οι γνωριμίες. Και δεν είναι κακό. Και προφανέστατα, οι κριτικές ενίοτε, γίνονται λίγο πιο καλλωπισμένες ώρες ώρες... Εξάλλου και κακό να είναι ένα clip, δεν βλέπω τον λόγο να κριτικάρει κανείς απότομα και άτσαλα αυτόν που το ανέβασε... Δεν είναι ωραίο πράγμα να τον απογοητεύεις τον άλλο. Η καλόβουλη κριτική και όχι το χάιδεμα, επιβάλλεται !!

Το πραγματικά ενοχλητικό όμως είναι το ακόλουθο. Ένα clip για να ακουστεί, πρέπει να μείνει στην λίστα των πρόσφατων θεμάτων του forum για όσο το δυντατόν περισσότερες ώρες.. Ποιός θα ψάξει clips που βρίσκονται 4-5 σελίδες πίσω στην ενότητα των clips? Kανένας μάλλον..

Για να είναι λοιπόν το clip φρέσκο. αρχίζει το γνωστό βιολί.... Σχόλια, πολύ ωραίο μπράβο κλπ κλπ.... Καμία απάντηση γιατί το κλιπ είναι στον αφρό ακόμα.... Μετά από ώρες και ενώ δεν φαίνεται πουθενά στην λίστα με τα πρόσφατα θέματα, έρχεται η απάντηση.... -- Παιδιά ευχαριστώ πολύ , κλπ κλπ

Το clip επανέρχεται στα πρόσφατα, πρώτη μούρη στο forum οπότε λογικό είναι να το ακούσουν νέοι χρήστες... Κάποιοι θα σχολιάσουν... Η απάντηση φυσικά δεν θα έρθει καπάκι... Μπορεί να έρθει και την άλλη μέρα .. Και φτου και από την αρχή...

ε ,αυτό, ναι το ομολογώ, μου σπάει τα νεύρα... ;)

 
Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η ανώνυμη (και κατά κανόνα καλόπιστη) αυστηρή κριτική είναι το σύστημα του peer review.

Στέλνεις το πόνημά σου στον editor, αυτός το στέλνει σε 2-3 ειδικούς και επιστρέφει στον συγγραφέα τα ανώνυμα σχόλια τους μαζί με την απόφασή του που εμπίπτει σε ένα από τα ακόλουθα: Το δημοσιεύουμε, το δημοσιεύουμε αφού αλλάξεις τα ακόλουθα ή δεν το δημοσιεύουμε.

Κάνω τη δουλειά του editor (είναι πολλή δουλειά) για ένα από τα μεγάλα περιοδικά και ποτέ δεν υπήρξε παράπονο.  

Εδώ θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, δηλαδή να ορίσουμε 1-2 "αρμόδιους" για κάθε ιδίωμα οι οποίοι μέσω pm να "εκμαιεύουν" 2-3 απόψεις ανώνυμα για κάθε κλιπ και μετά να κάνουν ένα ποστ με τις απόψεις αυτές.  

Νομίζω ότι εδώ δεν χρειαζόμαστε/θέλουμε κάτι τέτοιο αλλά και να θέλαμε η δουλειά θα είναι εξοντωτική για κάποιους.

Απλά ο καθένας να λέει τη γνώμη του με θάρρος και ειλικρίνεια.   :)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top