• Καλώς ήρθατε στο νέο forum! Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]. Διαβάστε και το σχετικό thread.
Waterfall-K
Βαθμολογία αντίδρασης
5,662

Μέλος από
Τελευταία εμφάνιση

Posts προφίλ Πρόσφατη δραστηριότητα Αναρτήσεις Σχετικά

  • 80,000 + 3 στο Ολυμπιακό στάδιο του Μόντρεαλ στις 26 Αυγούστου 1977.
    Όταν ο κόσμος γέμιζε τα στάδια για να δει σοβαρούς καλλιτέχνες, όχι..μπαλέτα.?

    Προβολή συνημμένου 46412

    Waterfall-K
    Waterfall-K
    Suuuuuuure....?

    Σ
    Σαμη Παραγκα
    Τι να πουν βρε οι κλειδοκύμβαλοί σου.

    ΟΥΣΤ ΠΑΛΙΟΠΡΟΓΚΟΎΔΕς ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ

    ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ ΤΟΥ ΕΥΡΙΠΟΥ με τσιμεντοπέδιλα ΧΑΛΚΙΣ, προτιμούμε τοπικά προιόντα




    Waterfall-K
    Waterfall-K
    Σε live χωρίς εισιτήριο, τζαμπέ δηλαδή σαν το παραπάνω, ως κι εσύ μπορεί να μαζέψεις κάνα εκατομμύριο.? Ο Jarre, για να μαθαίνεις και λίγη μουσική ιστορία, μάζεψε 3,5 εκατομμύρια κόσμο στην Μόσχα το 1997, και από τότε κρατάει το world record για τον μεγαλύτερο κοινό στην ιστορία των συναυλιών.?

    Χαιρετισμούς απ'τα πρασινογάλανα νερά του νότιου Ευβοϊκού. Προβολή συνημμένου 46440

    Κάποιες εταιρείες με τις αστείες overpriced υλοποιήσεις τους και specs που θυμίζουν αρχές της δεκαετίας του '80, έχουν βαλθεί να διώξουν κόσμο απ'την hardware αγορά synths. Το ερώτημα είναι αν το κάνουν λόγω βλακείας ή επίτηδες και σε συνεννόηση με κάποιες εταιρίες software...? 

    Το νέο φρούτο ονομάζεται Delia και είναι ένα "Motorised Morphing Polyphonic Synthesiser" ? από την εταιρεία Melbourne Instruments. Digital synth με digital φίλτρα (αλλά και ένα αναλογικό low-pass προς δικαιολόγηση της -αδικαιολόγητα- υψηλής τιμής - κλασική μέθοδος), παλαιολιθικές (ADSR) περιβάλλουσες, παλαιολιθική multitimbrality (bitimbral), keybed 49 πλήκτρων, απουσία οθόνης (πολυτέλειες...) και 6-voice polyphony.??? A, μην το ξεχάσω, διαθέτει motorised controls, ξέρετε, αυτή τη synth δυνατότητα που όλοι μας περιμέναμε εδώ και δεκαετίες να δούμε σε ένα synth.??
    External power supply φυσικά (με τέτοια τιμή τι περιμένατε? internal??) και Stereo headphone output!?  Πρωτοφανές, εγώ για να είμαι ειλικρινής περίμενα mono-phone output. Ευχαριστούμε Melbourne Instruments!??

    ????​


    https://shorturl.at/Cke5O

    Waterfall-K
    Waterfall-K
    Μαύρα χάλια ακούγεται. Τόσο "τυπικούς" και ανέμπνευστους ήχους είχα δεκαετίες ν'ακούσω.?
    Και €500 να το πούλαγαν ρε φίλε δεν το έπαιρνα, χωρίς πλάκα. Απαράδεκτη και χαζή υλοποίηση απ'όπου κι αν την πιάσεις.

    cos_dr
    cos_dr
    Εντάξει, καταλαβαίνω την αγανάκτησή σου ?

    Εγώ χάλια δεν το λέω. Κοινότυπο ναι, δεν προσφέρει κάτι.

    Ένα VST σαν το MASSIVE που πήγε 19 ευρώ, το σκίζει σαν σαρδέλα. ?

    Waterfall-K
    Waterfall-K
    Για το Massive δουλεύουν κι αυτοί.? Με τέτοιους ήχους και σε αυτή την τιμή όλοι στα VST θα το ρίξουν.

    Terry RoscoeBeck5
    Terry RoscoeBeck5
    Ναι, αλλά ηχητικό δεν έχει; Εκεί είναι όλα τα... λεφτά ?

    Waterfall-K
    Waterfall-K
    Εκείνη την ώρα έπαιζε η εκπομπή οπότε είπα να ενημερώσω, το να τραβήξω βίντεο δεν είχε νόημα. Αλλά μη στεναχωριέσαι, είμαι σίγουρος ότι η εκπομπή θα ανέβει και στο youtube και στον ANT1 οπότε θα την απολαύσουν όλοι...?

    Νέο φρούτο (σκυλάς) προωθεί ο Κοκλώνης. Τα "εξαιρετικός/θαυμάσιος/εκπληκτικός" κ.α. πήγαν σύννεφο στα "αυθόρμητα" μηνύματα τηλεθεατών, και η κριτική επιτροπή από κοντά. Γέμισε ο τόπος σάλια...?

    Προβολή συνημμένου 44861

    cos_dr
    cos_dr
    Εικάζω τον πραγματικό λόγο από τη μακρόχρονη εμπειρία μου από τα πρωϊνάδικα. ?

     Είναι μια εμπάθεια προς τη Μαλέσκου και δε θέλω να γίνω περισσότερο αναλυτικός.

     Πάντως εμένα μου έκανε ζημιά γιατί το παρακολουθούσα όπως σου είχα πει και είχα εξηγήσει τους λόγους και φρίκαρα. Φαντάσου, από την απόγνωσή μου, άνοιξα τα συνθεσάιζερ για να γράψω μουσική. Τόσο πολύ τα έχασα?

    Waterfall-K
    Waterfall-K
    Ο Μικρούτσικος φταίει, πήγε εκεί και έσπειρε τη διχόνοια...?

    cos_dr
    cos_dr
    Τον επιστράτευσαν για να το σώσει αλλά τα έκανε χειρότερα.

     Και υπάρχει και κόντρα με τη Κατερίνα Καινούργιου που τη σαμποτάρει και πλέον έχουν βάλει στο στόχαστρο και διαβάλλουν τη Μενεγάκη. Τι να πω, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα στο τηλεοπτικό τοπίο, έχει πέσει και πείνα και τα κανάλια πιέζονται και για περικοπές. Εγώ στεναχωρήθηκα, δεν το άφησαν να εξελιχθεί και έχω γίνει φανατικός της ελληνικής ΤV και σύγχρονης μουσικής ελληνικής σκηνής και την εκπομπή αυτή την αγάπησα, τη συνήθισα, είχα προσδοκίες, γελούσα, γούσταρα την ίντριγκα θα έλεγα ΦΩΣΚΟΛΙΚΟΥ επιπέδου, αν και δεν μπορούν να αγγίξουν ούτε το δακτυλάκι του MASTER και τώρα έμεινα με τ @@ μου. Η Μαλέσκου όμως είναι σκύλος, τη ζηλεύουν γιατί είναι και πιο νέα και πιο όμορφη πλαστικά, έτσι της τη φόρεσαν και πρόπερσι, θα ανακάμψει όμως. Περιμένω με αγωνία την απάντηση του χρόνου. ?

    Ο μεγάλος Greg Phillinganes επί σκηνής με τους TOTO στη Βαλτιμόρη πριν μια βδομάδα. 

    Μπροστά του τα Yamaha Montage M8x και MODX7+. Ξέρει να διαλέγει synths ο γέροντας.?

    Προβολή συνημμένου 42962

    Costas Siachamis
    Costas Siachamis
    Και φυσικά ξέρει.

    Πόσο τον γουστάρω !

    Πόσοι θα παράγγελναν να τους φτιάξουν κούπα του καφέ με τυπωμένους πάνω της διάφορους FM αλγόριθμους απ'το Montage/MODX??

    Εγώ ξέρω τουλάχιστον έναν...?

    Προβολή συνημμένου 40752

    Waterfall-K
    Waterfall-K
    A
    Ali Barout
    @Waterfall-KΤα νούμερα έχουν νόημα; Ή μόνο η διαμόρφωση; Υπάρχουν δηλαδη εγγενείς διαφορές των operator? Ο 1 έχει δηλαδή κάτι διαφορετικό από τον 2 εκ φύσεως; Ή απλά μπαίνουν για να υπάρχει ευκολότερη παρακολούθηση της διαδρομής του σήματος;

    Σόρρυ αν λέω ανοησίες, πολύ θα ήθελα να ασχοληθώ με FM, μου αρέσει ο ήχος, έχω και το HALion, αλλά δεν ξέρω απο πού να αρχίσω. Μόνο τα πρισετ φορτώνω και παίζω, σα μπουχέσας.

    Waterfall-K
    Waterfall-K
    @Ali Barout
    Oι operators είναι oscillators, οπότε όσο περισσότεροι τόσο καλύτερα. Στα παλιά FM synths (DX7/1/5 κ.α.) o κάθε operator είναι ουσιαστικά ένας oscillator με μία μόνο κυματομορφή (sine wave). Oι operators χωρίζονται σε carriers και modulators ανάλογα με την θέση που έχουν μέσα σε έναν αλγόριθμο. Τα ηχητικά αποτελέσματα που μπορεί να πάρει κανείς από κάθε αλγόριθμο είναι διαφορετικά, για παράδειγμα ο αλγόριθμος 1 στα Montage/MODX/MODX+ είναι ο πλέον κατάλληλος για δημιουργία Hammond ήχων.




    Περισσότεροι operators & αλγόριθμοι, περισσότερες ηχητικές δυνατότητες. Στα DX7/1/5 κ.α. υπήρχαν 32 αλγόριθμοι των 6 operators, στα DX21/100/27 κ.α. υπήρχαν 8 αλγόριθμοι των 4 operators, στα SY77/99 υπήρχαν 45 αλγόριθμοι των 6 operators και στα σύγχρονα Montage M/Montage/MODX/MODX+ υπάρχουν 88 αλγόριθμοι των 8 operators. Μιλάμε για FM synths-τέρατα.

    Κάθε operator στα σύγχρονα Yamaha synths κουβαλάει και άλλες κυματομορφές εκτός της κλασικής sine wave, κάτι που πολλαπλασιάζει τις δυνατότητες της FM engine τους από...άπειρες σε άπειρες+.?

    Κάθε operator λοιπόν είναι ένας oscillator με δική του envelope generator και άλλες ξεχωριστές παραμέτρους διαμόρφωσης που δεν θα αναφέρω τώρα, και ανάλογα με τη θέση του μέσα στον κάθε αλγόριθμο παίζει τον ρόλο του carrier ή του modulator. Στην βάση του κάθε αλγόριθμου οι operators είναι πάντα carriers. Οι carriers είναι οι operators/oscillators που κουβαλάνε το ηχητικό σήμα και οι modulators είναι οι operators που διαμορφώνουν το σήμα των carriers.

    Κοίτα το παρακάτω παράδειγμα με τον αλγόριθμο 26 που βρίσκουμε στα Montage M/Montage/MODX/MODX+.


    Ο συγκεκριμένος αλγόριθμος αποτελείται από 3 carriers (1,2,8) και 5 modulators (3-7). Ηχητικό σήμα έχουν μόνο οι carriers. Από τους carriers 1 & 2 το σήμα περνάει καθαρό στην έξοδο χωρίς διαμόρφωση από κάποιον modulator. Το σήμα του carrier 8 διαμορφώνεται από τους modulators 5-7, o δε modulator 6 διαμορφώνει και τον εαυτό του (feedback) και ο modulator 5 διαμορφώνεται από τον modulator 4 ο οποίος διαμορφώνεται από τον modulator 3.
    Αυτά τα πολύ γενικά για τη λειτουργία ενός Yamaha FM synth, φαντάζομαι ότι παρόμοια θα λειτουργεί και το HALion. Περισσότερες λεπτομέρειες φυσικά στα manuals των synths αυτών. Η FM σύνθεση θέλει αρκετό πειραματισμό, απλά τις βασικές έννοιες πρέπει να μάθει κανείς για να μην πηγαίνει εντελώς στα τυφλά και μπορεί να δημιουργεί νέους ήχους για όλη του τη ζωή.


    Yamaha DX1 algorithms
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...