Μερικές σκέψεις πάνω στα κανάλια του Youtube με μουσικό περιεχόμενο

sultan of string

Noiz addict
Μηνύματα
22,141
Πόντοι
393
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
  2. Μπάσο
  3. Πλήκτρα
  4. Κρουστά
  5. Παραδοσιακό Όργανο
  6. Ηχολήπτης
  7. Παραγωγός
Θα μοιραστώ μερικές σκέψεις.

Ξεκινάω από αυτό που τον τελευταίο καιρό έχει κατασταλάξει στο μυαλό μου σχετικά με τα κανάλια του youtube.

Αυτό είναι ότι 

α. υπάρχει τεράστια πτώση ενδιαφέροντος και ποιότητας

β. εχει καταντήσει εξοργιστικό το click bait

γ. το συντριπτικό ποσοστό είναι sponsored επίσημα ή άθλια συγκαλυμμένα

δ. οι πιθανότητες να πετύχεις κάτι ενδιαφέρον είναι κάτω από 4-5%

ε. το όλο στήσιμο των βίντεο είναι προσανατολισμένο στη διαφήμιση, συνήθως γκρίζα, στο να σε ξεγελάσουν να δεις όλο το βίντεο που στην τελική μπορεί ούτε να μη σου λέει τίποτα, ούτε καν αυτό που υπόσχεται

Περνάω κάποιες ώρες χωρίς αντικείμενο και το χέρι πάει από βίντεο σε βίντεο (τουλάχιστον από τα προτεινόμενα) και είναι πλέον εξαιρετικά δύσκολο να βρω ένα ενδιαφέρον και ουσιώδες.

Εκτός από τα 30-40 που είμαι συνδρομητής, που προσφέρουν κάτι εκ πρώτης όψεως καλό, τελικά μετά βίας βρίσκεις ένα δυο τη μέρα που να λες, αυτό αξίζει.

Ιδίως στο μουσικό αντικείμενο τα πράγματα είναι εξαιρετικά τετριμμένα, από το γνωστό "5 πράγματα που ...έτσι ή άλλιώς", οι δήθεν αντιδράσεις σε διάφορα κομμάτια, το "επαιζα αυτό το κομμάτι επι χρόνια λάθος". Οι bloggers/youtubers φροντίζουν ολοένα και περισσότερο για την εικόνα τους, το background, τον σπόνσορα (κρυφό ή φανερό), τα κουδούνια τους, τους συνδρομητές τους....και ΟΚ κατανοητό είναι, αλλά εκτός από λαμπρές εξαιρέσεις youtubers που υπεραγαπώ και δεν τους χάνω ο κόσμος να χαλάσει, γιατί κυρίως σέβονται αυτό που κάνουν η πλειοψηφία είναι για τα μπάζα.

Ξέρω ότι είναι πολύ δύσκολη δουλειά, ξέρω ότι είναι δουλειά, αλλά το συμπέρασμα είναι ότι προτιμώ κάποιους που έχουν ενδιαφέροντα να πουν κι ας μην έχουν την 100% επαγγελματική εικόνα, παρά να βλέπω δήθεν από κάποιους ακόμα πιό δήθεν.

Υπάρχουν κάποια που πραγματικά αυτοί που τα φτιάχνουν κοπιάζουν (για πόσο καιρό άραγε) και κάποια που είναι τόσο ρηχά, κι όμως μαζεύουν κλικς.

Τα λέω όλα αυτά από την πλευρά κάποιου που υποτίθεται είναι youtuber/anti-youtuber, που θα έπρεπε υποτίθεται να συμπάσχω.

Και αυτό επειδή έχω βαρεθεί να βλέπω την κατάσταση αυτή που φαίνεται να μην έχει πάτο. 

Λεω είμαι anti-youtuber γιατί έχω καταλάβει ότι αν θέλεις θέαση πρέπει να φτιάξεις κάτι αρεστό για τη μάζα (ποτέ δεν πήγα με τη μάζα), και πρέπει να το φτιάξεις και όμορφο. Αν με ρωτήσει κάποιος γιατί το κάνω, θα πω, "δεν ξέρω", "περνάω την ώρα μου", "μαθαίνω", "κάνω έρευνα μεσων κοινωνικής δικτύωσης", "παρακολουθώ αντιδράσεις", "θέλω να μοιραστώ κάτι". Ο κόπος είναι τόσο μεγάλος που σχεδόν εξ αρχής, έχοντας διαπιστώσει τα παραπάνω, θέλω να φτιάχνω ό,τι φτιάχνω αδιαφορώντας για την εικόνα τους.

Αλλά βάζοντας τον εαυτό μου στην άκρη, που δεν είναι το θέμα, βλέπω το youtube πλέον σαν μια τεράστια φούσκα λίγο σχεδόν πριν να σκάσει. Σίγουρα είναι μια βιομηχανία που είναι αναπτυσσόμενη ή ήδη υπερ-αναπτυγμένη, πχ βλέπω αρκετούς youtubers να παίρνουν συνεντεύξεις από μεγάλα ονόματα της μουσικής, που σιγά σιγά δημιουργούν ένα ελεύθερο "δημοσιογραφικό" όνομα-παρά τις αδυναμίες τους, ένα σωρό από εικονολήπτες και τεχνικούς που ασχολούνται με εφέ και λογότυπα και σπόνσορες που είναι απο πίσω. Όμως η αίσθηση της φούσκας είναι τόσο έντονη, με τους πρωταγωνιστές να φροντίζουν περισσότερο για την εικόνα τους σε βαθμό αηδίας-έχω ξεγραφτεί από πάρα πολλούς- παρά αυτό που υποτίθεται ότι υπηρετούν. 

Νομίζω ότι έχει φτάσει το youtube στο επίπεδο Youtube for youtube's sake και όχι για την προώθηση του βίντεο και της πληροφορίας του. Είμαστε πλέον στην εποχή της youtube περσόνας και νομίζω είναι το τελευταίο που μας χρειάζεται αυτό τον καιρό.

 
Ενώ καταλαβαίνω σε ποιους YouTubers αναφέρεσαι και σχετικά με αυτούς συμμερίζομαι αρκετές από τις σκέψεις σου, θα διαφωνήσω με το συνολικό πνεύμα το post. Εξακολουθούν και υπάρχουν φανταστικά κανάλια με μουσικό περιεχόμενο, μπορεί να μην ενδιαφέρουν εσένα προσωπικά οι θεματολογίες τους, αλλά υπάρχουν.

Πέρα από τους γνωστούς Beato, Tim Pierce, κλπ, που ναι μεν έχουν click baits και διαφημίσεις, αλλά βγάζουν και πολύ ωραία βίντεο, υπάρχουν και μουσικοί άλλων ειδών που ανεβάζουν πολύ ωραίο content, για μένα πάντα. Μερικά παραδείγματα που μου ήρθαν με μια πρόχειρη σκέψη:





Θέλουν όλοι όσοι πόσταρα να σου πουλήσουν κάτι, έμμεσα ή άμεσα; Ναι, ασφαλώς, δε χωράει καμία αμφιβολία και συζήτηση. Έχει αξία το content που παράγουν; Για μένα προσωπικά ναι. Καταλαβαίνω την ενόχληση σχετικά με την εμπορευματοποίηση της πλατφόρμας, αλλά έτσι κινείται αυτή τη στιγμή το Internet γενικά.

Συμφωνώ πώς υπάρχει πολύ σκ@τό εκεί έξω, αλλά υπάρχουν και διαμάντια. Πέστε να με φάτε, αλλά θεωρώ ότι στις μέρες μας ένας αρχάριος με τα βασικά από δάσκαλο μπορεί ανετότατα να δει τεράστια βελτίωση αποκλειστικά μέσα από διδακτικό υλικό του YouTube. Αυτό από μόνο του για μένα δίνει τεράστια αξία στην πλατφόρμα και δικαιολογεί την ύπαρξη, την εξέλιξη αλλά και την επένδυση που βλέπουμε.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είμαστε πλέον στην εποχή της youtube περσόνας ...


Εγώ θα μείνω σ' αυτό, για να πω ότι το ΥΤ ήταν πάντα ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, social media δηλαδή, instagram, facebook, κλπ, και έτσι το αντιμετωπίζω.

Όμως το ότι μπορώ να βρω σ' αυτό κάποια (το λιγότερο) ενδιαφέροντα πράγματα το θεωρώ ένα μεγάλο συν, και μου φτάνει.

Προσωπικά δεν βλέπω καμία φούσκα, αν κάποιος το αντιμετωπίσει γι' αυτό που είναι, εργαλείο δημοσιότητας/προώθησης για επαγγελματίες και ερασιτέχνες, για ψώνια, καιροσκόπους, αλλά και πραγματικούς/σοβαρούς επαγγελματίες.

Δεν τα πηγαίνω καλά με τα social, δεν τα χρησιμοποιώ, δεν με ενδιαφέρουν.

Το ΥΤ το θεωρώ το καλύτερο για τα γούστα μου.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όμως το ότι μπορώ να βρω σ' αυτό κάποια (το λιγότερο) ενδιαφέροντα πράγματα το θεωρώ ένα μεγάλο συν, και μου φτάνει.

Προσωπικά δεν βλέπω καμία φούσκα, αν κάποιος το αντιμετωπίσει γι' αυτό που είναι, εργαλείο δημισιότητας/προώθησης για επαγγελματίες και ερασιτέχνες, για ψώνια, καιροσκόπους, αλλά και πραγματικούς/σοβαρούς επαγγελματίες.


το πρόβλημά μου , ξαναλέω, είναι ότι πλέον βρίσκω 1 μέσα σε δεκάδες τη μέρα και σίγουρα θα είναι από εγγυημένες δοκιμασμένες πηγές.

Δεν ήταν έτσι παλια. 

Οι youtubers προσπαθούσαν να προσελκύσουν με προσφορά και ποιότητα.

Σήμερα είναι "κοίτα εγώ είμαι, κι άμα σ αρέσει"

(εκτός από τις ελάχιστες εξαιρέσεις).

Κι αυτό το βλέπω να φουσκώνει και να φουσκώνει.

 
Ελάχιστα έχω ασχοληθεί με youtubers, και μόνο σε θέματα που με ενδιαφέρουν.

Δεν είμαι συνδρομητής σε κανάλια, δεν ασχολήθηκα ποτέ.

Όποτε πάνω στο ψάξιμο τύχει να πέσω σε κανένα που να θεωρώ ότι αξίζει, το κρατάω στα bookmarks.

Πχ https://www.youtube.com/c/SharpElevenMusic/videos

Αλλά εγώ όπως προείπα, δεν ασχολούμαι με social media γενικώς.

 
  • Ευχαριστώ
Reactions: BillTrantos
Ενώ καταλαβαίνω σε ποιους YouTubers αναφέρεσαι και σχετικά με αυτούς συμμερίζομαι αρκετές από τις σκέψεις σου, θα διαφωνήσω με το συνολικό πνεύμα το post. Εξακολουθούν και υπάρχουν φανταστικά κανάλια με μουσικό περιεχόμενο, μπορεί να μην ενδιαφέρουν εσένα προσωπικά οι θεματολογίες τους, αλλά υπάρχουν.

Πέρα από τους γνωστούς Beato, Tim Pierce, κλπ, που ναι μεν έχουν click baits και διαφημίσεις, αλλά βγάζουν και πολύ ωραία βίντεο, υπάρχουν και μουσικοί άλλων ειδών που ανεβάζουν πολύ ωραίο content, για μένα πάντα. Μερικά παραδείγματα που μου ήρθαν με μια πρόχειρη σκέψη:

Θέλουν όλοι όσοι πόσταρα να σου πουλήσουν κάτι, έμμεσα ή άμεσα; Ναι, ασφαλώς, δε χωράει καμία αμφιβολία και συζήτηση. Έχει αξία το content που παράγουν; Για μένα προσωπικά ναι. Καταλαβαίνω την ενόχληση σχετικά με την εμπορευματοποίηση της πλατφόρμας, αλλά έτσι κινείται αυτή τη στιγμή το Internet γενικά.


Βασικά δεν αναφέρομαι μόνο σε "μουσικό" αντικείμενο, αλλά και σε αντικείμενο που αφορά ασχολούμενους με μουσική. Δηλαδή, εξοπλισμό προγράμματα κλπ.

Το να βάλει διαφημίσεις ο Beato ή ο Pierce δεν με ενοχλεί. Ποτέ δεν με ενοχλεί από κανάλια που προσφέρουν.

Τον Michelmore τον παρακολουθώ σχεδόν καθημερινά.

Το πρόβλημα είναι οτι για να παρακολουθήσω κάτι πρέπει να:

α. μου προσφέρει κάτι καινούργιο

β. κάτι ενδιαφέρον

γ. θελεις να το δεις και να μη σε απωθεί

πχ το να βλέπεις ένα βίντεο που υποτίθεται αναλύει ένα mode και πριν το αναλύσει σου βάζει ένα backing track και παίζει ένα σόλο για 3 λεπτά...είναι για μένα φυγή.

Και επαναλαμβάνω ό,τι είπα στον Στράτο. Η εμπορευματοποίηση διογκώθηκε υπερβολικά.

Δεν ήταν έτσι.

 
Καταλήγεις σε φούσκα με λογικό άλμα. 

Οπως συμβαίνει σε όλα τα μέσα, υπάρχει τρόπος όταν λαϊκίσει κανείς να τραβήξει το ενδιαφέρον του μεγάλου κοινού χωρίς να προσφέρει ουσία και να επιπλεύσει. Το Youtube είναι ένας καθρέφτης αυτού σε παγκόσμια κλίμακα. Στο ίδιο θα βρείς θεούς ουσίας απλά στην ανάλογη ποσότητα που για εμένα είναι πολλοί περισσότεροι απ' όσο έχω χρόνο να διαθέσω.

Σε αντίθεση με σένα θεωρώ το βίντεο και το Youtube (ως το γίγαντα του χώρου), το σήμερα και το μέλλον.

Γερνάς αλλά παραμένεις έφηβος. ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σημεία των καιρών προφανώς. Πριν 50 (ή και λιγότερο) χρόνια, την μουσική την έπαιζαν μουσικοί. Έτσι λοιπόν, όπως σήμερα "παιζουν μουσική" ακόμη και τύποι που δεν έχουν καμία επαφή με την τέχνη της Μουσικής, έτσι αντίστοιχα υπάρχουν και αυτοί που μιλάνε για Μουσική χωρίς όμως να έχουν την βάση για κάτι τέτοιο. 

Ή για να το πω αλλιώς, όσοι έχουν να πουν κάτι με ουσία πάντα θα είναι ένα ελάχιστο ποσοστό μέσα στο γενικό σύνολο. Έχουμε πλέον άπειρα δεδομένα, λίγη όμως αξιοποιήσιμη και αξιόπιστη πληροφορία και ελάχιστη διαθέσιμη ουσιαστική γνώση. Μακάριοι όσοι την βλέπουν να γυαλίζει σαν διαμάντι μέσα στις στάχτες.

 
  • Like
Reactions: fusiongtr
Γερνάς αλλά παραμένεις έφηβος. ?


δεν θα έλεγα ότι σε πιάνω στα αμφιλεγόμενα.

Συμφωνείς ή διαφωνείς?

Σημεία των καιρών προφανώς. Πριν 50 (ή και λιγότερο) χρόνια, την μουσική την έπαιζαν μουσικοί. Έτσι λοιπόν, όπως σήμερα "παιζουν μουσική" ακόμη και τύποι που δεν έχουν καμία επαφή με την τέχνη της Μουσικής, έτσι αντίστοιχα υπάρχουν και αυτοί που μιλάνε για Μουσική χωρίς όμως να έχουν την βάση για κάτι τέτοιο. 

Ή για να το πω αλλιώς, όσοι έχουν να πουν κάτι με ουσία πάντα θα είναι ένα ελάχιστο ποσοστό μέσα στο γενικό σύνολο. Έχουμε πλέον άπειρα δεδομένα, λίγη όμως αξιοποιήσιμη και αξιόπιστη πληροφορία και ελάχιστη διαθέσιμη ουσιαστική γνώση. Μακάριοι όσοι την βλέπουν να γυαλίζει σαν διαμάντι μέσα στις στάχτες.


θίγεις μια άλλη ενδιαφέρουσα παράμετρο.

Πριν 50 χρόνια τη μουσική την επαιζαν μουσικοί ή έστω άνθρωποι που κάποι άλλοι επέλεγαν ότι η μουσική που παίζουν αυτοί οι άνθρωποι αξίζει να προωθηθεί.

Σήμερα μουσική περνά προς το έξω ο κάθε πικραμένος (ημών συμπεριλαμβανομένων) χωρίς κανένα φίλτρο ή κόσκινο. Το αποτέλεσμα μοιάζει αρκετά με τον τρόπο επιλογής των νικητών στην eurovision παλιά, όταν υπήρχε επιτροπή και όντως και αδιαμφισβήτητα περνούσαν και διακρίνονταν τα καλύτερα τραγούδια και σήμερα διακρίνονται αυτά που έχουν απήχηση απλώς (λέγε με likes) σε μια μεγαλύτερη πληθυσμιακή βάση ελεγχόμενη με διαφόρους τρόπους, εθνικά ή πληρωμένα (βασικά το ίδιο)

 
Before that wolf eats my grandma, give that wolf a banana!? (μόλις έπαιξε στη Eurovision. Νορβηγοί με χιούμορ.)

Το γεγονός ότι συνδέεις και αντιπαραθέτεις την εμπορευματοποίηση και την ουσία μόνο με την εφηβική σου ματιά θα το έκανες. Λέω εγώ πως το ένα δεν αναιρεί το άλλο πολλές φορές.

 
ναι, βλέπω με το ένα ματι παρακολουθείτε ουροβίζιον και με το άλλο προσπαθείτε να εξοικονομήσετε σκέψεις αντί λίγων γραμμών.?

Δεν υπάρχει εφηβική ματιά. Γκρίνια σταθερή και αμετανόητη μόνο. Απλά το λες για να χρυσώσεις το χάπι της διαφωνίας

 
  • Haha
Reactions: Yameth
 Τα σεντόνια δεν ηταν ποτε το φορτε μου, ως γνωστόν. ?

Καλή η ουροβιζιον αλλά άθλιος ο  παρουσιαστής μας.

 
Όταν κάποιος ξεκινάει να δημιουργεί περιεχόμενο στο YouTube, συνήθως έχει την ιδέα ότι θα κάνει αυτό που του αρέσει και θα βγάζει χρήματα. Όσο περισσότερο χρόνο αφιερώνει, τόσο καταλαβαίνει ότι το YouTube σαν πλατφόρμα προωθεί διαφημίσεις, εξ άλλου, από αυτό ζει όλη η πλατφόρμα. Λογικό είναι λοιπόν η πλειονότητα των δημιουργών να στρέφεται ως προς τη διαφήμιση σαν "εύκολο" χρήμα. Τo clickbait απλά κάνει τα πράγματα πιο εύκολα.

Το ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ ισχύει με τους σημερινούς "influencers", που δεν είναι πραγματικά τίποτα άλλο από διαφημιστές, αμεσότατα, χωρίς αμφιβολία. Το ίδιο λοιπόν συμβαίνει και με τους δημιουργούς κάθε πλατφόρμας που το εισόδημα έρχεται από τη διαφήμιση.

 
  • Συμφωνώ
Reactions: Jet72
Το YouTube έχει πολύ ωραίες ομιλίες από παπάδες.

Προτείνω π.Βοδουλακη π.Αλευρα π.Βαρναβας Λουδοβίκος.

Και έχει και πολύ ωραία βίντεο με μαθήματα κιθάρας όπως ο Marty.

Επίσης άλλαξα τρόμπα βενζίνης στο αυτοκίνητο μου και έφτιαξα την χαλασμένη κλειδαριά της μίζας από βίντεο που είδα στο YouTube.

Θα έλεγα ότι είναι το πιο χρήσιμο εργαλείο της εποχής μας.

 
Το ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ ισχύει με τους σημερινούς "influencers" ...


Μα ΕΙΝΑΙ influencers.

Όπως η τάδε χρησιμοποιεί διαφημίζοντας την δείνα κρέμα προσώπου στο instagram και είναι λαμπερή, έτσι ο "πως τον λένε" χρησιμοποιεί την "μην πω" κιθάρα, τον "άντε γεια σου" ενισχυτή, και τα "πάρε να 'χεις" πετάλια και έχει ηχάρα.

Κρυφο-φανερό affiliate marketing είναι όλα αυτά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ πάλι, όταν έφυγα από την Αμερική (20 χρόνια πριν!), είχα κάνει την ευχή να υπήρχε ένα μαγικό παράθυρο ώστε να μπορώ να βλέπω συναυλίες εκεί! Τότε δεν υπήρχε το YouTube ακόμη! :D

Η ευχή μου πραγματοποιήθηκε! Άπειρες συναυλίες online, από ότι γκρουπ θέλεις, και δωρεάν. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο για ίντερνετ.

Από κανάλια κιθάρας, μου αρέσουν μερικά σχετικά με gear, που κάνουν εκ των πραγμάτων διαφημίσεις/παρουσιάσεις. Η εποχή του ανεξάρτητου τύπου, συντάκτη ραδιοφωνικού/τηλεοπτικού/ιντερνετικού παραγωγού έχει περάσει ανεπιστρεπτί δυστυχώς. Διαφημίσεις επί πληρωμή δεν είναι μόνο αυτά που ανεβαίνουν στο ίντερνετ, αλλά και η πλειοψηφία των άρθρων (όχι μόνο των διαφημίσεων!) σε περιοδικά, εφημερίδες, κτλ. Όπως και τα περισσότερα που ακούγονται και προβάλλονται σε ράδιο τηλεόραση κτλ.

Τα κιθαριστικά κανάλια δεν μπορώ να πω ότι με συγκινούν ιδιαίτερα, προτιμώ να βλέπω λάιβ. 

 
  • Like
  • Συμφωνώ
Reactions: blue and Superfunk
Δεν ξέρω για τι πράγμα μιλάμε, μακάρι να είχα τον χρόνο να ασχοληθώ με όλα τα θαυμαστά πράγματα που υπάρχουν εκεί έξω, χρειάζομαι καμιά εκατοστή ζωές για να αξιοποιήσω όλες τις πληροφορίες που αφορούν μόνο τα όργανα που παίζω.

Είναι όλο το υλικό καλό; Σίγουρα όχι, αφού ο καθένας με ένα κινητό μπορεί να κάνει τον δάσκαλο, αλλά να γκρινιάζουμε; Επειδή υπάρχει πλουραλισμός;

Τι είναι αυτό που ψάχνεις και δε βρίσκεις; 

Οι δημιουργοί έχουν στερέψει πια, έχουν ειπωθεί τα πάντα, ειδικά γύρω από τη θεωρία της μουσικής και τα "παραδοσιακά" όργανα. Τι μπορεί να έχεις να πεις κάθε βδομάδα; Μετά από εκατοντάδες ώρες βίντεο.

Και ναι, ο αλγόριθμος τους οδηγεί να βγάζουν σταθερά υλικό για να μη χαθούν. Και βλέπεις κάθε τόσο "το πιο χαρούμενο σόλο", "η πιο περίεργη μπασογραμή" κλπ. Εντάξει μια χαρά είναι για το χ3σιμο? Τι να κάνουν κι αυτοί; 

 
Από τη στιγμή που το μέσον εμπορικοποιήθηκε, τουτέστιν τα κλικς μεταφράζονται σε έσοδα, το youtube έγινε προϊόν. Και έγινε μάλιστα ένα προϊόν που βρίσκεται στο "τραπέζι" όλων και όχι μόνο αυτών που επιλέγουν να το καταναλώσουν υπό την έννοια ότι μπορεί να έχεις επιλέξει να μην μπαίνεις στη σελίδα του αλλά θα το συναντήσεις σε όλες τις άλλες.

Όπως λοιπόν και με όλα τα άλλα καταναλωτικά προϊόντα με τόσο τεράστια αποδοχή από το κοινό, διατίθεται κυρίως άπειρη σαβούρα και χαμηλής ποιότητας αντικείμενο. Το επόμενο βήμα που είναι το τικ τοκ και σαν ιδέα ήδη υιοθετήθηκε από το youtube με τα shorts, πήγε το θέμα ένα σκαλί παρακάτω: Έβαλε τον περιορισμό του χρόνου και άφησε τον κόσμο να αποφασίσει πώς θα τον χρησιμοποιήσει.

Και ο κόσμος αποφάσισε ότι σε αυτό το λίγο χρόνο που του δίνεται, θα προσπαθήσει να χωρέσει όση περισσότερη βλακεία μπορεί. Εφευρέθηκαν νέα επίπεδα βλακείας, αφού τα ήδη υπάρχοντα εξαντλήθηκαν, για να καλυφθεί ο χρόνος του ενός λεπτού. Σαν ιδέα είναι μεγαλοφυής, έπιασε τον παλμό του σύγχρονου κόσμου που αναζητά όλο και μικρότερης διάρκειας αντικείμενο γιατί η προσοχή μας έχει πλέον εκπαιδευτεί να μεταπηδά από το ένα ερέθισμα στο άλλο το συντομότερο δυνατό.

Όσον αφορά το αντικείμενό μας, ακολούθησε τον παραπάνω κανόνα: Η ουσία δεν είναι επικερδής. Σχεδόν κανένας δε θέλει να την "αγοράσει". Οπότε δώσε στον κόσμο μικρή διάρκεια, φροντισμένη και συναρπαστική εικόνα, flashy κενότητα, ίσα για να περάσει ο χρόνος του βίντεο χωρίς να το καταλάβει και να φτάσει ως το τέλος. Και κυρίως μην αφήσεις σε καμία περίπτωση να ενεργοποιηθεί η σκέψη και το κριτήριο γιατί έχασες.

Προσωπικά βλέπω πολύ youtube. Υπάρχουν πολλά πράγματα που με ενδιαφέρουν αλλά έχω επιλέξει πολύ λίγα κανάλια που ακολουθώ. Όσον αφορά τα καθαρά μουσικά, αυτό που φτάνει να με ενοχλεί, είναι οι άπειροι αυτόκλητοι δάσκαλοι που δεν ξέρουν που παν τα τέσσερα και απλά μεταδίδουν την (στην καλύτερη) ημιμάθειά τους.

Σε κάθε περίπτωση, όπως λέει κι ο Γιάννης παραπάνω, τα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας καθρέφτης. Και αποδεικνύεται ότι όταν δώσεις άπλετο content και απόλυτη ελευθερία επιλογής, η συντριπτική πλειοψηφία θα επιλέξει το εύκολο, το ανέξοδο και το κενό.

Και οπωσδήποτε βυζιά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πολύ ενδιαφέρον θέμα όπως και όλες οι απόψεις που διάβασα. Η γνώμη μου είναι ότι το youtube οδήγησε σε μια μικρή επανάσταση τον κόσμο της επικοινωνίας, αφού κατάφερε να τραβήξει κόσμο από την τηλεόραση. Πλέον έχεις απευθείας επαφή με τον δημιουργό και μπορείς να τον κριτικάρεις όπως θέλεις. Αυτό έχει καλά και κακά: το γεγονός ότι δεν υπάρχει ένας ενδιάμεσος που να κρίνει και να φιλτράρει την ποιότητα του υλικού αφενός μεν οδηγεί σε περισσότερη ελευθερία αφετέρου δε και σε περισσότερη σαβούρα.

Όσον αφορά τα βίντεο που σχετίζονται με την μουσική εγώ το βλέπω θετικά. Καταρχάς πριν είκοσι χρόνια δεν υπήρχαν τέτοια και όχι "τότε δεν ήτανε πιο αγνά". Όταν ήθελες ένα πχ πετάλι πήγαινες στο τοπικό μαγαζί και αγόραζες ό,τι είχε και μπορούσε να σου πλασάρει. Πλέον μπορείς να δεις ένα βίντεο (ακόμα και με φτιαγμένο ήχο) ώστε να πάρεις μια ιδέα. Η πληροφόρηση είναι διάχυτη, από τα νέα προιόντα στην αγορά, ακόμα και το πως τα χρησιμοποιείς. Δλδ αγόρασε ποτέ κανείς ένα delay και έμαθε μόνος του άμεσα και γρήγορα πως να το χρησιμοποιεί ή όλες τις δυνατότητες του;; Δεν το πιστεύω.

Για την πτώση του ενδιαφέροντος και της ποιότητας διαφωνώ. Σίγουρα υπάρχει μια αναμόχλευση των θεμάτων, δλδ ό,τι κάνει ένας, το κάνουν όλοι αλλά αυτό είναι αναμενόμενο. Βγήκε το Line 6 catalyst; ε πρέπει να το παρουσιάσουν όλοι, είναι λογικό. Από εκεί και ύστερα υπάρχουν διάφορα θέματα (συνεντεύξεις παιχνίδια κ.α.) για να γεμίζουν τα κανάλια, οπότε δεν χρειάζεται να τα βλέπουμε όλα. Η οπτική ποιότητα ανεβαίνει (καλύτερος ήχος, εικόνα κ.α.) και ίσως μειώνεται η πρωτοτυπία.

Το sponsoring και το clickbait είναι αναμενόμενα. Αυτό όμως που ξεχνάμε είναι η δύναμη ως θεατές: υπάρχει και dislike, υπάρχει και hide και υπάρχει τεράστιος όγκος βίντεο για όλα τα γούστα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα