Μερικές σκέψεις πάνω στα κανάλια του Youtube με μουσικό περιεχόμενο

Δε χρειάζονται ιδιαίτερες αναλύσεις.

Το Youtube είναι ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. Αυτό απαντάει σε όλες τις ερωτήσεις. Απλά είναι λίγο πιο και καλά προσωποποιημένο στα ενδιαφέροντά σου, αλλά πάλι ότι θέλει ΑΥΤΟ θα δεις. Όπως θα τρως στη μάπα πχ το....ΜΟΥΤΣΙΝΑ έτσι θα τρως και τον ΜΠΕΑΤΟ κι ας τα είπε όλα όσα είχε πραγματικά να πει σε ένα χρόνο.

Επίσης, δεν θα μάθεις τίποτε περισσότερο από όσα θα μάθαινες από την τηλεόραση. Επιφανειακά ναι, ουσιαστικά όμως όχι.

Τέλος, όλα αυτά έχουν ένα κύκλο ζωής μέχρι να βγει το επόμενο (βλεπε myspace κλπ). Οι εποχές αλλάζουν ραγδαία, ταυτόχρονα μεγαλώνουμε κι εμείς και βαριόμαστε το ίδιο πράγμα μια δεκαετία κ.ο.κ.

 
Επίσης, δεν θα μάθεις τίποτε περισσότερο από όσα θα μάθαινες από την τηλεόραση. Επιφανειακά ναι, ουσιαστικά όμως όχι.


Σοβαρολογείς, ή το γράφεις για να ξαναζωντανέψει το θέμα; Γιατί αν θεωρείς ότι μπορείς να βρεις κάτι τέτοιο στην τηλεόραση και ΔΩΡΕΑΝ, τότε σηκώνω τα χέρια ψηλά.






Ότι ο Beato έχει ουσιαστικό content για ένα χρόνο; Θεωρείς δηλαδή ότι τα μαθήματα θεωρίας, αρμονίας, film scoring, παραγωγής, αλλά και οι συνεντεύξεις με μουσικούς που δε θα τους καλούσε κανένα τηλεοπτικό κανάλι, είναι κάτι που έχει καλύψει σε ένα χρόνο και από τότε επαναλαμβάνεται απλά για το χρήμα;

Αλήθεια ελπίζω να μην καταλαβαίνω καλά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: panorios
12 λεπτά πριν, BillTrantos είπε



Σοβαρολογείς, ή το γράφεις για να ξαναζωντανέψει το θέμα; Γιατί αν θεωρείς ότι μπορείς να βρεις κάτι τέτοιο στην τηλεόραση και ΔΩΡΕΑΝ, τότε σηκώνω τα χέρια ψηλά.




Αυτό που εννοώ είναι πως αυτά δεν είναι μαθήματα. Είναι τηλεόραση με σκοπό την τηλεθέαση και κατ επέκταση διαφήμιση.

Αν αναλογιστείς τις χιλιάδες ώρες που έχεις (έχουμε) περάσει βλέποντάς τα και πόσα θα μάθαινες εάν είχες ξοδέψει τις ίδιες ώρες σε ένα ωδείο/σχολή/πανεπιστήμιο.

Και φυσικά εξαρτάται και από το mood του θεατή. Το 99% βλέπουμε Youtube για αναψυχή (παθητικά σαν την τηλεόραση δηλαδή, ασχέτως αν έχεις την ψευδαίσθηση πως εσύ επέλεξες τι θα δεις). Η πραγματική γνώση / μόρφωση / εξειδίκευση δεν επιτυγχάνεται έτσι. Άλλο πληροφορία και άλλο μόρφωση / γνώση.

 
Last edited:
Άρα δε συζητάμε το ίδιο πράγμα. Εγώ συζητάω την ίδια την πλατφόρμα, εσύ συζητάς τι κάνεις εσύ και ο μέσος (κατά τη δική σου ερμηνεία) ακροατής. Ακόμα και 99% να είναι το νούμερο, δεν είναι ευθύνη της πλατφόρμας ή του content creator, αλλά του ακροατή.

Ναι, υπάρχουν φορές που θα ανοίξω να δω μια συνέντευξη ή μια ιστορική αναδρομή σε κάτι ενώ τρώω, ή ξεκουράζομαι. Υπάρχουν και φορές που ανοίγω κάτι σαν το παραπάνω που έστειλα και κρατάω σημειώσεις, κάνω τις ασκήσεις που προτείνουν, προσπαθώ να εφαρμόσω όσα συζητιούνται στο βίντεο σε δικές μου συνθέσεις, κλπ.

Και μιας και πιάσαμε τα τσουβαλιάσματα, έχοντας περάσει από ωδεία, ιδιαιτεράδες και όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, λέω ξεκάθαρα πως χίλιες φορές να κρατάω ένα τεφτέρι και να βλέπω Beato/Belkin, παρά να πάω στο Χ-Ψ random ωδείο και να ακούω τον κάθε τυχαίο. Μία αναζήτηση να κάνει κανείς εδώ μέσα σε μηνύματα αρχάριων, θα δει πως οι περισσότεροι έρχονται εδώ και ρωτάνε πράγματα μετά από αρνητικές εμπειρίες σε ωδεία.

Δεν τα γράφω αυτά για υποτιμήσω κανέναν και κανένα εκπαιδευτικό ίδρυμα, αλλά το ωδείο δεν είναι πανάκεια, ο δάσκαλος στο σπίτι δεν είναι πανάκεια. Το ότι δημιουργούν ένα περιβάλλον που θα στρωθείς να διαβάσεις είναι σίγουρα μεγάλο συν, αλλά μετά από μια ηλικία καλό θα ήταν να μην τα χρειαζόμαστε αυτά.

 
Άρα δε συζητάμε το ίδιο πράγμα. Εγώ συζητάω την ίδια την πλατφόρμα, εσύ συζητάς τι κάνεις εσύ και ο μέσος (κατά τη δική σου ερμηνεία) ακροατής. Ακόμα και 99% να είναι το νούμερο, δεν είναι ευθύνη της πλατφόρμας ή του content creator, αλλά του ακροατή.

Ναι, υπάρχουν φορές που θα ανοίξω να δω μια συνέντευξη ή μια ιστορική αναδρομή σε κάτι ενώ τρώω, ή ξεκουράζομαι. Υπάρχουν και φορές που ανοίγω κάτι σαν το παραπάνω που έστειλα και κρατάω σημειώσεις, κάνω τις ασκήσεις που προτείνουν, προσπαθώ να εφαρμόσω όσα συζητιούνται στο βίντεο σε δικές μου συνθέσεις, κλπ.

Και μιας και πιάσαμε τα τσουβαλιάσματα, έχοντας περάσει από ωδεία, ιδιαιτεράδες και όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες, λέω ξεκάθαρα πως χίλιες φορές να κρατάω ένα τεφτέρι και να βλέπω Beato/Belkin, παρά να πάω στο Χ-Ψ random ωδείο και να ακούω τον κάθε τυχαίο. Μία αναζήτηση να κάνει κανείς εδώ μέσα σε μηνύματα αρχάριων, θα δει πως οι περισσότεροι έρχονται εδώ και ρωτάνε πράγματα μετά από αρνητικές εμπειρίες σε ωδεία.

Δεν τα γράφω αυτά για υποτιμήσω κανέναν και κανένα εκπαιδευτικό ίδρυμα, αλλά το ωδείο δεν είναι πανάκεια, ο δάσκαλος στο σπίτι δεν είναι πανάκεια. Το ότι δημιουργούν ένα περιβάλλον που θα στρωθείς να διαβάσεις είναι σίγουρα μεγάλο συν, αλλά μετά από μια ηλικία καλό θα ήταν να μην τα χρειαζόμαστε αυτά.


Εντάξει, μόλις πάρεις το πτυχίο αρμονίας από το Youtube πήγαινε να διδάξεις σε κανένα ωδείο που δεν τα λένε καλά. Για να μάθουν δηλαδή ?

 
Εντάξει, μόλις πάρεις το πτυχίο αρμονίας από το Youtube πήγαινε να διδάξεις σε κανένα ωδείο που δεν τα λένε καλά. Για να μάθουν δηλαδή ?


Αν απ'όλα όσα έγραψα κατάλαβες αυτό, τότε όντως σηκώνω τα χέρια ψηλά. ?

 
Το Youtube είναι ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.

Επίσης, δεν θα μάθεις τίποτε περισσότερο από όσα θα μάθαινες από την τηλεόραση. Επιφανειακά ναι, ουσιαστικά όμως όχι.
Διαφωνώ ΚΑΘΕΤΑ.

1ον το Youtube δεν είναι τηλεόραση, μόνο και μόνο γιατί δεν είναι 100% ελεγχόμενο όπως αυτή. στην τηλεόραση υπάρχουν οι καναλάρχες, μάνατζερς, ΕΣΡ, και άλλοι τόσοι που ελέγχουν σε αηδιαστικό βαθμό τα πάντα πριν προβληθούν. Ναι οκ και στο YouTube, μπορεί να αναφερθεί ακραίο περιεχόμενο, ή να κρυφτεί λόγω αλγορίθμου, αλλά υπάρχει, είναι ανοιχτό, δωρεάν και προσβάσιμο, σε όλους και χωρίς να ελέγχουν το χρήστη.

Και εκεί έρχομαι να διαφωνίσω στο επόμενο που λες, ότι δε θα μάθεις κάτι παραπάνω από την τηλεόραση. Αυτά τα κρυμμένα διαμάντια είναι φτιαγμένα από ανθρώπους που λατρεύουν την τέχνη τους, είτε αυτό είναι η μουσική, είτε επιστήμη, κτλ. Προφανώς υπάρχουν και σκουπίδια, αλλά υπάρχουν και διαμάντια. Μη τα βάζουμε ολα σε ένα σακί. Εγώ κατάφερα να γίνω επαγγελματίας εικονογράφος μέσα σε 2 χρόνια μόνο μέσω του YouTube, και δεν είχα ιδέα πώς να ζωγραφίζω μια απλή γραμμή. Άλλοι έχουν καταφέρει περισσότερα. Μη τα ισοπεδώνουμε όλα.

Το YouTube, τα σόσιαλ, και οτιδήποτε υπάρχει εκεί έξω, είναι εργαλεία. Όπως λέει και ο Bill, σημασία έχει το πώς τα χρησιμοποιείς. Και το σφυρί, και το μαχαίρι εργαλεία είναι, για να κάνουν τη δουλειά μας πιο εύκολη. Το αν θα διαλέξεις να σφυροκοπίσεις μια πρόκα ή ένα κεφάλι, είναι στο χέρι του καθένα, κυριολεκτικά και μεταφορικά.

 
Εγώ κατάφερα να γίνω επαγγελματίας εικονογράφος μέσα σε 2 χρόνια μόνο μέσω του YouTube, και δεν είχα ιδέα πώς να ζωγραφίζω μια απλή γραμμή. Άλλοι έχουν καταφέρει περισσότερα. Μη τα ισοπεδώνουμε όλα.


Ειλικρινά θα με ενδιέφερε να μάθω περισσότερα για αυτό. Εννοείς πως αποκλειστικά μέσω του Youtube (χωρίς άλλες πηγές / μαθήματα / courses κλπ) πέτυχες από το μηδέν να μπορείς να αμείβεσαι έναν μισθό που να μπορεί να θρέψει μια μέση ελληνική οικογένεια?

Κι επίσης παραδείγματα από τους άλλους που κατάφεραν περισσότερα?

 
Ειλικρινά θα με ενδιέφερε να μάθω περισσότερα για αυτό. Εννοείς πως αποκλειστικά μέσω του Youtube (χωρίς άλλες πηγές / μαθήματα / courses κλπ) πέτυχες από το μηδέν να μπορείς να αμείβεσαι έναν μισθό που να μπορεί να θρέψει μια μέση ελληνική οικογένεια?

Κι επίσης παραδείγματα από τους άλλους που κατάφεραν περισσότερα?


Ήμουν 25 χρονών, είχα μόλις πάρει πτυχίο Οικονομικών, και αποφάσισα να το κορνιζάρω και να το ξεχάσω.

Επειδή όμως ζούσα σε ένα πολύ φτωχό περιβάλλον, έπρεπε κάτι να κάνω. Είχα ένα φίλο από Ρουμανία που δούλευε στο gaming industry σαν animator. Ζήλευα και είπα, τι θα μπορούσα να κάνω στο gaming? Να ζωγραφίζω ίσως? Ε μου τη βίδωσε και είπα θα το πάω επαγγελματικά όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Ξεκίνησα από το απόλυτο μηδέν, δεν ήξερα πραγματικά ούτε ένα stick figure να κάνω. Τα γράμματά μου ήταν (και ακόμα είναι) χειρότερα από γιατρού, δε μπορούσα να τραβίξω μια ίσια γραμμή. Δεν είχα ποτέ το "χέρι" που λένε, ούτε ζωγράφιζα μανιωδώς μικρός. Το μόνο που είχα ήταν ο υπολογίστής μου, αλλά έπρεπε επιτέλους να ανεξαρτητοποιηθώ, όσο πιο γρήγορα γινόταν, οπότε ήταν μια διέξοδος στο να γίνω αυτόνομος. Πίεσα τον εαυτό μου να γίνει σχεδόν full-time μαθητής, μέσω YouTube, ναι.

Μέσα από συγκεκριμένα κανάλια που ανέβαζαν 100% μαθητικό περιεχόμενο, καλύτερο από αυτά που μπορεί να συναντίσει κάποιος σε ιδιωτικές σχολές και πανεπιστήμια. Κάποιοι ήταν και καθηγητές. Θα έλεγα κατά 90% ήταν μέσω YouTube. Αφήνω ένα 10% για συμβουλές που πήρα αρκετά αργότερα από δω και από κει, συν κάποια φανταστικά ebooks που διάβασα, αλλά ακόμα και αυτό το 10% θα ήταν άχρηστο αν δεν υπήρχε κάποιος να μου μάθει πώς να αξιωποιώ όλες τις υπόλοιπες πηγές που συναντώ. Τo YouTube όμως ήταν αυτό που έκανε όλη την πραγματικη δουλειά.

Και όλα αυτά τα έκανα δωρεάν. Δε πλήρωσα ποτέ ούτε ένα ευρώ. Δεν είχα καν χρήματα. Προγράμματα, και ebooks τα κατέβαζα πειρατικά, γιατί με το ζόρι είχαμε χρήματα για φαγητό. Γι αυτό και τα πρώτα χρήματα που έβγαλα σαν εικονογράφος τα έκανα donate σε αυτόν που εγώ αποκαλούσα "καθηγητή" μου, που ήταν ένας τύπος που ανέβαζε ταπεινά βιντεάκια στο YouTube. Θυμάμαι είχα ζητήσει από τον πελάτη μου 150 δολάρια, και μου έδωσε 170 γιατί του άρεσε πολύ, και τα έκανα όλα donate.

Το εισόδημα τους πρώτους μήνες δεν ήταν τεράστιο φυσικά, αλλά δεν είχα το κοινό ακόμα. Το επίπεδό μου ήταν (και ίσως είναι ακόμα) πολύ πάνω από άλλους που εβγάζουν χιλιάδες ευρώ. Η εικονογράφηση είναι ακριβοπληρωμένο επάγγελμα, γιατί δεν εξαρτάσαι από το ελλαδιστάν. Ένας καλός εικονογράφος μπορεί να βγάζει άνετα 3-5 χιλιάρικα το μήνα. Εγώ χρέωνα μέχρι 300 ευρώ το κομμάτι, γιατί τα είχα ανάγκη και ήθελα να είμαι ανταγωνιστικός, αλλά θα μπορούσα να χρεώνω 600-1000, κάτι που το φτιάχνω μέσα σε μια βδομάδα το πολύ.

Ξεκίνησα Απρίλη του 2015, και αποφάσισα να σταματήσω Οκτώβρη του 18, γιατί κατάλαβα ότι πίεσα τον εαυτό πολύ για κάτι που εν τέλει δεν μου άρεσε πραγματικά, δε το απολάμβανα. Γι αυτό και γύρισα πίσω στη μουσική. Παρ΄όλα αυτά, επειδή είχα πάλι ανάγκη χρήματα, το 2020 από σπόντα ξεκίνησα να δουλεύω σαν γραφίστας σε μεγάλη εταιρεία εδώ στην Αθήνα, και βγάζω πολύ καλά χρήματα. Θα μπορούσα άνετα να υποστηρίξω μια οικογένεια, και φαντάσου δουλεύω μόνο 2 χρόνια, που να δούλευα 10.

Σε περίπτωση που είσαι περίεργος, εδώ είναι κάποια από τα κομμάτια που έκανα:
https://www.artstation.com/nunbul

Όσο δουλεύω στην εταιρεία, παλεύω να κυνηγήσω επαγγελματικά τη μουσική σύνθεση. Ακόμα και σε αυτό τον κλάδο έχω μάθε ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ πολλά πράγματα μέσω του YouTube, ειδικά αν μιλάμε για τεχνικά θέματα, όπως μείξη, παραγωγή και διαχείριση DAW, vst, κτλ. Ήξερα μουσική θεωρία επειδή πήγα σε μουσικό γυμνάσιο-λύκειο, αλλά για όλα τα υπόλοιπα δεν είχα ιδέα. Πού τα έμαθα? 100% YouTube.

Μη κατηγορούμε τα εργαλεία. Δεν φταίνε ποτέ αυτά. Οι άνθρωποι φταίνε, για όλα.

Τώρα για παραδείγματα για άλλους που ίσως να κατάφεραν περισσότερα, θυμάμαι υπήρχαν ολόκληρα groups που έβαζαν στόχους τα 2 χρόνια και μοιραζόντουσαν το progress τους σε facebook groups, reddit, discord servers και άλλες πλατφόρμες. Αν ακούσεις για κάποιον νεο-αυτοδίδακτο καλλιτέχνη, να είσαι σίγουρος ότι το YouTube έχει παίξει μεγάλο ρόλο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ήμουν 25 χρονών, είχα μόλις πάρει πτυχίο Οικονομικών, και αποφάσισα να το κορνιζάρω και να το ξεχάσω.

Επειδή όμως ζούσα σε ένα πολύ φτωχό περιβάλλον, έπρεπε κάτι να κάνω. Είχα ένα φίλο από Ρουμανία που δούλευε στο gaming industry σαν animator. Ζήλευα και είπα, τι θα μπορούσα να κάνω στο gaming? Να ζωγραφίζω ίσως? Ε μου τη βίδωσε και είπα θα το πάω επαγγελματικά όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Ξεκίνησα από το απόλυτο μηδέν, δεν ήξερα πραγματικά ούτε ένα stick figure να κάνω. Τα γράμματά μου ήταν (και ακόμα είναι) χειρότερα από γιατρού, δε μπορούσα να τραβίξω μια ίσια γραμμή. Δεν είχα ποτέ το "χέρι" που λένε, ούτε ζωγράφιζα μανιωδώς μικρός. Το μόνο που είχα ήταν ο υπολογίστής μου, αλλά έπρεπε επιτέλους να ανεξαρτητοποιηθώ, όσο πιο γρήγορα γινόταν, οπότε ήταν μια διέξοδος στο να γίνω αυτόνομος. Πίεσα τον εαυτό μου να γίνει σχεδόν full-time μαθητής, μέσω YouTube, ναι.

Μέσα από συγκεκριμένα κανάλια που ανέβαζαν 100% μαθητικό περιεχόμενο, καλύτερο από αυτά που μπορεί να συναντίσει κάποιος σε ιδιωτικές σχολές και πανεπιστήμια. Κάποιοι ήταν και καθηγητές. Θα έλεγα κατά 90% ήταν μέσω YouTube. Αφήνω ένα 10% για συμβουλές που πήρα αρκετά αργότερα από δω και από κει, συν κάποια φανταστικά ebooks που διάβασα, αλλά ακόμα και αυτό το 10% θα ήταν άχρηστο αν δεν υπήρχε κάποιος να μου μάθει πώς να αξιωποιώ όλες τις υπόλοιπες πηγές που συναντώ. Τo YouTube όμως ήταν αυτό που έκανε όλη την πραγματικη δουλειά.

Και όλα αυτά τα έκανα δωρεάν. Δε πλήρωσα ποτέ ούτε ένα ευρώ. Δεν είχα καν χρήματα. Προγράμματα, και ebooks τα κατέβαζα πειρατικά, γιατί με το ζόρι είχαμε χρήματα για φαγητό. Γι αυτό και τα πρώτα χρήματα που έβγαλα σαν εικονογράφος τα έκανα donate σε αυτόν που εγώ αποκαλούσα "καθηγητή" μου, που ήταν ένας τύπος που ανέβαζε ταπεινά βιντεάκια στο YouTube. Θυμάμαι είχα ζητήσει από τον πελάτη μου 150 δολάρια, και μου έδωσε 170 γιατί του άρεσε πολύ, και τα έκανα όλα donate.

Το εισόδημα τους πρώτους μήνες δεν ήταν τεράστιο φυσικά, αλλά δεν είχα το κοινό ακόμα. Το επίπεδό μου ήταν (και ίσως είναι ακόμα) πολύ πάνω από άλλους που εβγάζουν χιλιάδες ευρώ. Η εικονογράφηση είναι ακριβοπληρωμένο επάγγελμα, γιατί δεν εξαρτάσαι από το ελλαδιστάν. Ένας καλός εικονογράφος μπορεί να βγάζει άνετα 3-5 χιλιάρικα το μήνα. Εγώ χρέωνα μέχρι 300 ευρώ το κομμάτι, γιατί τα είχα ανάγκη και ήθελα να είμαι ανταγωνιστικός, αλλά θα μπορούσα να χρεώνω 600-1000, κάτι που το φτιάχνω μέσα σε μια βδομάδα το πολύ.

Ξεκίνησα Απρίλη του 2015, και αποφάσισα να σταματήσω Οκτώβρη του 18, γιατί κατάλαβα ότι πίεσα τον εαυτό πολύ για κάτι που εν τέλει δεν μου άρεσε πραγματικά, δε το απολάμβανα. Γι αυτό και γύρισα πίσω στη μουσική. Παρ΄όλα αυτά, επειδή είχα πάλι ανάγκη χρήματα, το 2020 από σπόντα ξεκίνησα να δουλεύω σαν γραφίστας σε μεγάλη εταιρεία εδώ στην Αθήνα, και βγάζω πολύ καλά χρήματα. Θα μπορούσα άνετα να υποστηρίξω μια οικογένεια, και φαντάσου δουλεύω μόνο 2 χρόνια, που να δούλευα 10.

Σε περίπτωση που είσαι περίεργος, εδώ είναι κάποια από τα κομμάτια που έκανα:
https://www.artstation.com/nunbul

Όσο δουλεύω στην εταιρεία, παλεύω να κυνηγήσω επαγγελματικά τη μουσική σύνθεση. Ακόμα και σε αυτό τον κλάδο έχω μάθε ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ πολλά πράγματα μέσω του YouTube, ειδικά αν μιλάμε για τεχνικά θέματα, όπως μείξη, παραγωγή και διαχείριση DAW, vst, κτλ. Ήξερα μουσική θεωρία επειδή πήγα σε μουσικό γυμνάσιο-λύκειο, αλλά για όλα τα υπόλοιπα δεν είχα ιδέα. Πού τα έμαθα? 100% YouTube.

Μη κατηγορούμε τα εργαλεία. Δεν φταίνε ποτέ αυτά. Οι άνθρωποι φταίνε, για όλα.

Τώρα για παραδείγματα για άλλους που ίσως να κατάφεραν περισσότερα, θυμάμαι υπήρχαν ολόκληρα groups που έβαζαν στόχους τα 2 χρόνια και μοιραζόντουσαν το progress τους σε facebook groups, reddit, discord servers και άλλες πλατφόρμες. Αν ακούσεις για κάποιον νεο-αυτοδίδακτο καλλιτέχνη, να είσαι σίγουρος ότι το YouTube έχει παίξει μεγάλο ρόλο.


Εντυπωσιακό ομολογουμένως. Και δεν έχω πρόβλημα να αναθεωρήσω.

Προφανώς είσαι μεγάλη εξαίρεση εάν κατάφερες να κάνεις master ένα γνωστικό αντικείμενο αποκλειστικά από YT και μπράβο. Ή ίσως παίζει ρόλο το ότι είχες απεριόριστο χρόνο. 

Κι αυτό διότι ως γνωστόν, όταν ψάχνεις για κάτι ο αλγόριθμος σου φέρνει τα "δημοφιλέστερα" αποτελέσματα με βάση τα analytics που μετράει (διάρκεια παρακολούθησης, ποσότητα engagements, προβολές), τα οποία φυσικά είναι ένα ελάχιστο κλάσμα των άπειρων διαθέσιμων βίντεο που δε θα δεις ποτέ, ενώ είναι πιθανώς πιο σχετικά (ή εξίσου) με αυτό που αναζήτησες. 

Φαντάσου στο σχολείο ή το πανεπιστήμιο να είχες καθηγητή τον πιο δημοφιλή, και όχι αυτόν που ακολουθεί σωστά το πρόγραμμα. Όλοι θα προτιμούσαν αυτόν που θα έβαζε ταινίες στην ώρα του μαθήματος από αυτόν που θα δίδασκε πραγματικά. 

Μπράβο και πάλι πάντως.

 
 Προ αμνημονεύτων ετών και βάλε, υπήρχε ένα πολύ ωραίο και υψηλής αισθητικής κανάλι το sevenX, που έβαζε ωραία πράγματα,monty python, κλασσικές ταινίες στυλ Ποτέμκιν, Μισαλλοδοξία κλπ, τη Μαλβίνα στα ντουζένια της και τέτοια.

 Παράλληλα υπήρχε και το ΙΤΑ8 που έβαζε τσόντες και διαφημίσεις για ψησταριές.

 Τι από τα δύο εννοούμε λοιπόν ως τηλεόραση; Και στο youtube οι διαφορές και οι ποικιλία του περιεχομένου είναι ακόμα μεγαλύτερη.

 Πάντως όταν θέλω να δω εξοπλισμό, κλικάρω ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε βίντεο με τίτλο "tade petalaki NO TALKING", γιατί οι wannabe reviewers δεν  παλεύονται με τίποτα. Και φυσικά δεν αντάλλαζα τους καλούς δάσκαλους της real life ούτε για 5000 τερα με βίντεο.

 Όμως τα βίντεο ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ήταν πολύ χρήσιμα εργαλεία, σε VHS φυσικά. Οπότε μπράβο στο youtube, έχει πολύ πράγμα ΑΛΛΑ πρέπει να έχει κάποιος αναπτυγμένο κριτήριο, γιατί είναι ΤΙΓΚΑ στο σκουπίδι και θέλει προσοχή.

 
  • Like
Reactions: blue
Εντυπωσιακό ομολογουμένως. Και δεν έχω πρόβλημα να αναθεωρήσω.

Προφανώς είσαι μεγάλη εξαίρεση εάν κατάφερες να κάνεις master ένα γνωστικό αντικείμενο αποκλειστικά από YT και μπράβο. Ή ίσως παίζει ρόλο το ότι είχες απεριόριστο χρόνο. 

Κι αυτό διότι ως γνωστόν, όταν ψάχνεις για κάτι ο αλγόριθμος σου φέρνει τα "δημοφιλέστερα" αποτελέσματα με βάση τα analytics που μετράει (διάρκεια παρακολούθησης, ποσότητα engagements, προβολές), τα οποία φυσικά είναι ένα ελάχιστο κλάσμα των άπειρων διαθέσιμων βίντεο που δε θα δεις ποτέ, ενώ είναι πιθανώς πιο σχετικά (ή εξίσου) με αυτό που αναζήτησες. 

Φαντάσου στο σχολείο ή το πανεπιστήμιο να είχες καθηγητή τον πιο δημοφιλή, και όχι αυτόν που ακολουθεί σωστά το πρόγραμμα. Όλοι θα προτιμούσαν αυτόν που θα έβαζε ταινίες στην ώρα του μαθήματος από αυτόν που θα δίδασκε πραγματικά.
Γνωρίζω ότι είμαι εξαίρεση, δεν αντιλέγω καθόλου. Ομολογώ ότι πιέστικα και πάρα πολύ. Όχι μόνο είχα πολύ ελεύθερο χρόνο, αλλά πίεσα τον εαυτό μου σε άθλια επίπεδα για να γίνει αυτό. Βέβαια, κανείς δεν χρειάζεται να πιεστεί τόσο. Εγώ το κανα σε 2 χρόνια, άλλος μπορεί να το κάνει σε 4-5 όπως πχ είναι μια σχολή. Και πάλι, γίνεται.

Νομίζω το βασικότερο πρόβλημα είναι ότι (γενικά το internet) χρειάζεται μια τεχνολογική κατάρτηση για να μπορέσει κάποιος να το κατανοήσει, και να το αξιοποιήσει, για πραγματική εξέλιξη, και όχι απλά για ψυχαγωγία, που αφορά την πλειονότητα. Και λόγω αυτής της έλλειψης κατάρτησης, ο μέσος δημιουργός (youtuber) εκμεταλλέβεται είτε έμμεσα είτε άμεσα το σύστημα που έχει αναπτυχθεί πάνω σε αυτή την έλλειψη. Οι κακές διαφημήσεις είναι οκ. Τι να πουν και οι scammers...

 
Κι αυτό διότι ως γνωστόν, όταν ψάχνεις για κάτι ο αλγόριθμος σου φέρνει τα "δημοφιλέστερα" αποτελέσματα με βάση τα analytics που μετράει (διάρκεια παρακολούθησης, ποσότητα engagements, προβολές), τα οποία φυσικά είναι ένα ελάχιστο κλάσμα των άπειρων διαθέσιμων βίντεο που δε θα δεις ποτέ, ενώ είναι πιθανώς πιο σχετικά (ή εξίσου) με αυτό που αναζήτησες. 

Φαντάσου στο σχολείο ή το πανεπιστήμιο να είχες καθηγητή τον πιο δημοφιλή, και όχι αυτόν που ακολουθεί σωστά το πρόγραμμα. Όλοι θα προτιμούσαν αυτόν που θα έβαζε ταινίες στην ώρα του μαθήματος από αυτόν που θα δίδασκε πραγματικά. 
Μας έχετε πεθάνει με τον αλγόριθμο.?

Το ακούω σαν buzzword τελευταία από φερόμενους γνώστες του ίντερνετ με δίπλωμα στο Facebook/Instagram, που αποδίδουν όλα τα κακά του κόσμου σε αυτούς τους αλγόριθμους.?

Καλό είναι να καταλάβουμε πως ότι βλέπουμε μας προτείνουν. Και όσο πιο συγκεκριμένος είσαι στα βίντεο που παρακολουθείς τόσο θα βλέπεις ενδιαφέροντα πράγματα για εσένα για να επισκέπτεσαι τη σελίδα συχνότερα (που τους αφορά) και όχι Μουτσινάδες που λες, που μάλλον δεν σε ενδιαφέρουν. 

Το τι κάνει ο καθένας με μέσα σαν το youtube, είναι δική του υπόθεση. Μαθαίνει ή περνάει την ώρα του, ποτέ δεν είχαμε τόση χρήσιμη πληροφορία στα χέρια μας απο την πολυθρόνα του σπιτιού μας.

Κάποιοι παίρνουν και πτυχία και κάποιοι σπουδάζουν μιας και υπάρχουν αναρτημένα ολόκληρα courses που είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα για αυτόν που έδωσε πανελλήνιες και χρειάζεται βοήθεια αλλά και σε αυτόν που βρίσκεται στο Malawi και δεν έχει καν σχολείο ή ωδείο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλό είναι να καταλάβουμε πως ότι βλέπουμε μας προτείνουν. Και όσο πιο συγκεκριμένος είσαι στα βίντεο που παρακολουθείς τόσο θα βλέπεις ενδιαφέροντα πράγματα για εσένα για να επισκέπτεσαι τη σελίδα συχνότερα (που τους αφορά) και όχι Μουτσινάδες που λες, που μάλλον δεν σε ενδιαφέρουν. 

Το τι κάνει ο καθένας με μέσα σαν το youtube, είναι δική του υπόθεση. Μαθαίνει ή περνάει την ώρα του, ποτέ δεν είχαμε τόση χρήσιμη πληροφορία στα χέρια μας απο την πολυθρόνα του σπιτιού μας.


παραδόξως εμένα (που ξεκίνησα και το νήμα) μου έρχονται κάποια από αυτά που βλέπω τακτικά, αλλά έρχεται και πολλή σαβούρα.

Δεν ξέρω πού κάνει λάθος. Αλλά πέρα από αυτό, δεν εξετάζω το θέμα αλγοριθμικά.

Το εξετάζω ως τρεντ. Όλοι οι μπλογκερς κλπ ακόμα και οι σοβαροί (Beato/Michelmore κ.α) πλέον το θεωρούν απαραίτητο να βάλουν μουτσούνες και "κράχτες" και κλικ μπειτ τίτλους, που ειλικρινά ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.

Τελος πάντων, είπαμε. Είναι γκρίνια

 
Μαθαίνει ή περνάει την ώρα του, ποτέ δεν είχαμε τόση χρήσιμη πληροφορία στα χέρια μας ....


Και γι' αυτόν που "έχασε" τα ποδόσφαιρα, είναι λύση.

"Χτυπάει" το ματς, και βλέπει τα χαϊλάιτς ασούμε.

Και θα του φέρει κι ο αλγόριθμος άλλα ανάλογα παλαιότερα παιχνίδια από δίπλα, να δει, να χορτάσουν οι οφθαλμοί του μπαλίτσα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έχω χρησιμοποιήσει το youtube

1. Για computer trableshooting (με διαφορά υπερέχει από ό,τιδήποτε άλλο)

2. Για music production- για music performance- για filmaking - για photography

3. Για παρουσίαση πραγμάτων που θέλω να αγοράσω

4. Για DIY μαστορέματα.

5. Για πρόγραμμα γυμναστικής - διατροφή.

Βασικά για τα πάντα που θέλω να δοκιμάσω χωρίς ρίσκο .

Και φυσικά για διασκέδαση. Βασικά για διασκέδαση βλέπω ΜΟΝΟ youtube (αν εξαιρέσω τις ταινίες)

Στο 99% των περιπτώσεων βρήκα λύση.

Δωρεάν.

Μπορεί να είδα π.χ. 5 videos , και να μην ήταν το πρώτο, που μου έδωσε τη λύση αλλά την βρήκα στο τέλος.

Αν ήθελα να βγάλω λεφτά από skills που απέκτησα από του youtube (π.χ. φωτογραφία) έβγαζα άνετα....αλλά βαριέμαι το full time τρέξιμο ή δεν με αφορά π.χ. να πάω σε γάμους..

Βγάζω part time...επιλεκτικά , όταν μου αρέσει και το αντικείμενο.

Το youtube για εμένα είναι ό,τι καλλίτερο, με διαφορά μάλιστα, έχει να προσφέρει η νέα τεχνολογία στον τομέα internet.

 
  • Like
Reactions: BillTrantos
Μας έχετε πεθάνει με τον αλγόριθμο.?

Το ακούω σαν buzzword τελευταία από φερόμενους γνώστες του ίντερνετ με δίπλωμα στο Facebook/Instagram, που αποδίδουν όλα τα κακά του κόσμου σε αυτούς τους αλγόριθμους.?

Καλό είναι να καταλάβουμε πως ότι βλέπουμε μας προτείνουν. Και όσο πιο συγκεκριμένος είσαι στα βίντεο που παρακολουθείς τόσο θα βλέπεις ενδιαφέροντα πράγματα για εσένα για να επισκέπτεσαι τη σελίδα συχνότερα (που τους αφορά) και όχι Μουτσινάδες


Επειδή έχω τρία κανάλια με μερικές δεκάδες εκατομμύρια views, επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Ο αλγόριθμος σου δείχνει ναι μεν με βάση τα ενδιαφέροντα σου, πλην όμως σου δείχνει ολη μερα και ξεδιάντροπα μόνο τα διάσημα κανάλια. Και αυτό γιατί αυτά τα κανάλια έχουν αποδείξει ότι σε κρατούν περισσότερη ώρα στην οθόνη σου πράγμα που σημαίνει ότι θα παρακολουθήσεις περισσότερη διαφήμιση.

Να στο πω πιο απλά δεν υπάρχει κιθαρίστας στον πλανήτη πού να μπει στο youtube και να μην τρώει στη μάπα τουλάχιστον 10 φορές την ημέρα το Beato. Τι είναι ο Beato? Ένας από τους εκατομμύρια δασκάλους κιθάρας που υπάρχουν στον πλανήτη γη. Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί το Beato από τους άλλους δασκάλους κιθάρας που ανεβάζουν περιεχόμενο? Ότι είναι καλύτερος δάσκαλος? Όχι, αλλά το ότι κάνει πολύ καλύτερη τηλεόραση. Έχει την ικανότητα δηλαδή να σε κρατάει περισσότερη ώρα μπροστά από την οθόνη σου. Να σου θυμίσω ότι το βίντεο με το οποίο έγινε viral και "διάσημος"

ήταν που έδειχνε τον γιο του που έχει perfect pitch και όχι κάτι που έκανε προσωπικά ο ίδιος.

Υπό αυτή την έννοια λοιπόν, ο Beato και ο Μουτσινάς έχουν ένα κοινό. Ότι θα τους φας στη μάπα θες δεν θες εφόσον χρησιμοποιήσεις το αντίστοιχο μέσο. Και ότι κάποιος άλλος αποφασίζει ότι αυτή είναι η καλύτερη επιλογή για να παρακολουθείς μπροστά από την τηλεόραση ή το κομπιούτερ σου αντίστοιχα. Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα κουλών κιθαριστών που κάνουν καριέρα στο youtube επειδή απλώς κάνουν καλή τηλεόραση. Ή μόλις βγει η γκόμενα με βυζιά να παίζει κιθάρα που θα κάνει τα 100πλάσια views από οποιονδήποτε απόφοιτο του Berklee. Αν αυτό δεν είναι τηλεόραση τότε τι είναι?

Κατά τα άλλα τα courses που πληρώνεις δεν μπορώ να τα θεωρήσω προνόμιο του YouTube, αφού πάντα υπήρχαν σε βιντεοκασέτες κλπ. Ασε που και η tv εχει documentaries κλπ :)

Καλό το YouTube αλλά μην το θεοποιήσουμε κιόλας. Μπορεί να προσφέρει πληροφορία αλλά μπορεί να προσφέρει και ψευδαίσθηση γνώσης, και ημιμάθεια. Τουλάχιστον όταν πας ένα ωδείο έχεις κάποια εχέγγυα ότι αυτά που θα μάθεις δεν είναι μπούρδες. Στο YouTube υπάρχει άπειρη μπούρδα και ένας αρχάριος πολλές φορές δεν είναι σε θέση να έχει κριτήριο να την αναγνωρίσει, οδηγούμενος με μαθηματική ακρίβεια σε λάθος κινήσεις, ημιμάθεια ή αμάθεια.

Τις προάλλες ας πούμε είδα πασίγνωστο Έλληνα δάσκαλο κιθάρας της metal κατευθύνσης, να λέει ότι αν βάζεις τον αντίχειρα του αριστερού χεριού πάνω από την ταστιέρα (όπως ο hendrix) είναι λάθος μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμούς και σύστησε στο συγκεκριμένο βίντεο σε όσους τον βλέπουν να μην το κάνουν επειδή είναι λάθος. Και αυτός ο άνθρωπος εκπαίδευσε εκατοντάδες μαθητές κιθάρας τα τελευταία χρόνια.

 
Last edited:
Αυτό που εννοώ είναι πως αυτά δεν είναι μαθήματα. Είναι τηλεόραση με σκοπό την τηλεθέαση και κατ επέκταση διαφήμιση.

Αν αναλογιστείς τις χιλιάδες ώρες που έχεις (έχουμε) περάσει βλέποντάς τα και πόσα θα μάθαινες εάν είχες ξοδέψει τις ίδιες ώρες σε ένα ωδείο/σχολή/πανεπιστήμιο.

Και φυσικά εξαρτάται και από το mood του θεατή. Το 99% βλέπουμε Youtube για αναψυχή (παθητικά σαν την τηλεόραση δηλαδή, ασχέτως αν έχεις την ψευδαίσθηση πως εσύ επέλεξες τι θα δεις). Η πραγματική γνώση / μόρφωση / εξειδίκευση δεν επιτυγχάνεται έτσι. Άλλο πληροφορία και άλλο μόρφωση / γνώση.


Για να μάθεις καλά το οτιδήποτε δεν αρκούν μόνο οι σπουδές ή μόνο το youtube χρειάζεται ούτως ή άλλως ενδιαφέρον και χρόνος. Ειδικά σε καλλιτεχνικά-τεχνικά αντικείμενα το σημαντικότερο που σου προσφέρουν οι σχολές είναι η αλληλεπίδραση, η κοινότητα. 

Τα τελευταία χρόνια μαθαίνω 3d, τις πληροφορίες που βρίσκω στο youtube και σε φόρουμ είναι σχεδόν αδύνατο να τις βρεις σε μια σχολή. Και θα μου πεις, πήγες; Όχι, αλλά δίδασκα σε σχολή φωτογραφίας για 2 χρόνια και σταμάτησα, η αγορά πάντα πληρώνει καλύτερα τον χρόνο του καλού επαγγελματία και προσωπικά θα ήμουν πιο σίγουρος αν ο δάσκαλός μου πληρώνεται κάτι περισσότερο από μισθό καθαρίστριας. Στο αντικείμενό μου σου το υπογράφω, αν θέλεις κάποιον να σου κρατάει το χέρι, πας σε σχολή, αλλά αυτό δεν αρκεί. Αν δεν έχεις τα χρήματα και σε τρώει, μια χαρά μπορείς να τα καταφέρεις με ψάξιμο και αγάπη.

Ο καλύτερος βοηθός που έχω είναι αυτοδίδακτος και έχουν περάσει παιδιά με μεταπτυχιακά από σχολές του εξωτερικού που δεν ξέρουν βασικά πράγματα.

Σίγουρα νευροχειρούργος δε θα γίνεις με βιντεάκια του youtube αλλά μαστορέματα, μαγειρέματα, φωτογραφία, εικονογράφηση, βίντεο, και άλλα τέτοια, κουτσά στραβά θα μάθεις αν έχεις διάθεση.

Στις περισσότερες δουλειές αυτού του είδους ούτως ή άλλως μαθαίνεις στου κασίδη το κεφάλι αφού δεν εξαρτάται η ζωή κάποιου.

Τώρα για όργανα; Φαντάζομαι ότι στην αρχή γλυτώνεις πολύ κόπο αν κάποιος σε διορθώνει. Κάτι σαν τα αθλήματα ένα πράμα.

 
Επειδή έχω τρία κανάλια με μερικές δεκάδες εκατομμύρια views, επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Ο αλγόριθμος σου δείχνει ναι μεν με βάση τα ενδιαφέροντα σου, πλην όμως σου δείχνει ολη μερα και ξεδιάντροπα μόνο τα διάσημα κανάλια. Και αυτό γιατί αυτά τα κανάλια έχουν αποδείξει ότι σε κρατούν περισσότερη ώρα στην οθόνη σου πράγμα που σημαίνει ότι θα παρακολουθήσεις περισσότερη διαφήμιση.

Να στο πω πιο απλά δεν υπάρχει κιθαρίστας στον πλανήτη πού να μπει στο youtube και να μην τρώει στη μάπα τουλάχιστον 10 φορές την ημέρα το Beato. Τι είναι ο Beato? Ένας από τους εκατομμύρια δασκάλους κιθάρας που υπάρχουν στον πλανήτη γη. Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί το Beato από τους άλλους δασκάλους κιθάρας που ανεβάζουν περιεχόμενο? Ότι είναι καλύτερος δάσκαλος? Όχι, αλλά το ότι κάνει πολύ καλύτερη τηλεόραση. Έχει την ικανότητα δηλαδή να σε κρατάει περισσότερη ώρα μπροστά από την οθόνη σου. Να σου θυμίσω ότι το βίντεο με το οποίο έγινε viral και "διάσημος"

ήταν που έδειχνε τον γιο του που έχει perfect pitch και όχι κάτι που έκανε προσωπικά ο ίδιος.

Υπό αυτή την έννοια λοιπόν, ο Beato και ο Μουτσινάς έχουν ένα κοινό. Ότι θα τους φας στη μάπα θες δεν θες εφόσον χρησιμοποιήσεις το αντίστοιχο μέσο. Και ότι κάποιος άλλος αποφασίζει ότι αυτή είναι η καλύτερη επιλογή για να παρακολουθείς μπροστά από την τηλεόραση ή το κομπιούτερ σου αντίστοιχα. Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα κουλών κιθαριστών που κάνουν καριέρα στο youtube επειδή απλώς κάνουν καλή τηλεόραση. Ή μόλις βγει η γκόμενα με βυζιά να παίζει κιθάρα που θα κάνει τα 100πλάσια views από οποιονδήποτε απόφοιτο του Berklee. Αν αυτό δεν είναι τηλεόραση τότε τι είναι?

Κατά τα άλλα τα courses που πληρώνεις δεν μπορώ να τα θεωρήσω προνόμιο του YouTube, αφού πάντα υπήρχαν σε βιντεοκασέτες κλπ. Ασε που και η tv εχει documentaries κλπ :)

Καλό το YouTube αλλά μην το θεοποιήσουμε κιόλας. Μπορεί να προσφέρει πληροφορία αλλά μπορεί να προσφέρει και ψευδαίσθηση γνώσης, και ημιμάθεια. Τουλάχιστον όταν πας ένα ωδείο έχεις κάποια εχέγγυα ότι αυτά που θα μάθεις δεν είναι μπούρδες. Στο YouTube υπάρχει άπειρη μπούρδα και ένας αρχάριος πολλές φορές δεν είναι σε θέση να έχει κριτήριο να την αναγνωρίσει, οδηγούμενος με μαθηματική ακρίβεια σε λάθος κινήσεις, ημιμάθεια ή αμάθεια.

Τις προάλλες ας πούμε είδα πασίγνωστο Έλληνα δάσκαλο κιθάρας της metal κατευθύνσης, να λέει ότι αν βάζεις τον αντίχειρα του αριστερού χεριού πάνω από την ταστιέρα (όπως ο hendrix) είναι λάθος μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμούς και σύστησε στο συγκεκριμένο βίντεο σε όσους τον βλέπουν να μην το κάνουν επειδή είναι λάθος. Και αυτός ο άνθρωπος εκπαίδευσε εκατοντάδες μαθητές κιθάρας τα τελευταία χρόνια.




To youtube δεν ανακάλυψε τον τροχό του marketing, ούτε έχει τέτοια λογική αυτό που λες πως κάνει. 

Φυσικά μεταξύ κοινού content θα σου παρουσιάσει πρώτα το πιο δημοφιλές καθώς η επισκεψημότητα προσδίδει και ένα ποσοστό εγκυρότητας, όπως καταλαβαίνεις.

Εσύ μήπως σαν θεατής θα προτιμούσες αυτό με τις 57 επισκέψεις πρώτο ή μήπως θα περίμενες να έχουν τμήμα αντικειμενικής τεχνοκρατικά αξιολόγησης;

Εξ άλλου εφ' όσον έχεις 3 κανάλια με εκατομμύρια views θα γνωρίζεις πως πετυχαίνει κανείς μια τετοια επισκεψημότητα που αρχίζει αλλά δεν τελειώνει σε paid υπηρεσίες keyword ειδικά για το youtube και μια βιομηχανία ειδική για να αποφέρει αποτελέσματα στο πόνημα σου, όπως κάνει χρήση και ο Μπεάτο σαν επαγγελματίας. 

Μια που το ανέφερες δεν μας λες κι εσύ πως πέτυχες τα εκατομμύρια views και τα κανάλια σου, σαν σημείο αναφοράς; Όλο και κάτι θα μάθουμε.?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
To youtube δεν ανακάλυψε τον τροχό του marketing, ούτε έχει τέτοια λογική αυτό που λες πως κάνει. 

Φυσικά μεταξύ κοινού content θα σου παρουσιάσει πρώτα το πιο δημοφιλές καθώς η επισκεψημότητα προσδίδει και ένα ποσοστό εγκυρότητας, όπως καταλαβαίνεις.

Εσύ μήπως σαν θεατής θα προτιμούσες αυτό με τις 57 επισκέψεις πρώτο ή μήπως θα περίμενες να έχουν τμήμα αντικειμενικής τεχνοκρατικά αξιολόγησης;

Εξ άλλου εφ' όσον έχεις 3 κανάλια με εκατομμύρια views θα γνωρίζεις πως πετυχαίνει κανείς μια τετοια επισκεψημότητα που αρχίζει αλλά δεν τελειώνει σε paid υπηρεσίες keyword ειδικά για το youtube και μια βιομηχανία ειδική για να αποφέρει αποτελέσματα στο πόνημα σου, όπως κάνει χρήση και ο Μπεάτο σαν επαγγελματίας. 

Μια που το ανέφερες δεν μας λες κι εσύ πως πέτυχες τα εκατομμύρια views και τα κανάλια σου, σαν σημείο αναφοράς; Όλο και κάτι θα μάθουμε.?


Είναι πάρα πολύ απλό: φτιάχνεις playlists. Φτιάξε ένα compilation με 20 καλά μπλουζ κομμάτια πού να διαρκεί 2 ώρες, και το βίντεο σου θα προταθεί πολύ περισσότερο από οποιοδήποτε βίντεο με διάρκεια τριών λεπτών. Ελπίζω να έμαθες κάτι.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα