- Μηνύματα
- 1,080
- Πόντοι
- 36
Ρε φιλε εδω δεν αναλυουμε το γιατι διαλεγεις μια κιθαρα και οχι καποια αλλη μπορεις να το καταλαβεις?Μιλαμε μονο για ηχο...για το αν τα ξυλα κανουν τη ηχητικη διαφορα.Και εγω πχ γουσταρω maple ταστιερες ισως και ελαφρα scalloped γιατι με φτιαχνουν και οπτικα αλλα και σαν αισθηση και με κανουν να πιασω μια κιθαρα και να παιξω χωρις σταματημο,αν ειναι να διαλεξω παντα προς maple ταστιερα ωθουμαι και γενικα τις γουσταρω τρελα.Αυτο δεν με κανει να ειμαι προκατειλλημενος ως προς τον ηχο ομως.Ναι ηχητικα δεν ειναι ανωτερες ουτε ποιο ανοικτο ηχο πχ ουτε λιγοτερο σκοτεινες πχ απο rosewood.Ουτε επειδη μου αρεσουν τοσο σαν αισθηση δεν θα αρχισω να τους αποδιδω ηχητικες παραμετρους που δεν εχουν μονο και μονο για να δικαιολογησω το γιατι τις γουσταρω τοσο....Αλλο το ενα αλλο το αλλο.sfaku είπε:Για όνομα! Δεν μιλάω για playability. Μιλάω για αίσθηση του οργάνου. Στα αλήθεια δεν μπορείς να τα ξεχωρίσεις; Το playability (έννοια εξαιρετικά υποκειμενική και θέμα γούστου και κατασκευής χεριών/σώματος του παίχτη) είναι μόνο ένα (μικρό) υποσύνολο της αίσθησης που σου αφήνει το όργανο.
Εσύ όταν παίζεις μια κιθάρα αντιλαμβάνεσαι μόνο το playability; Έχεις προσέξει ποτέ ότι καμία κιθάρα δεν αφήνει την ίδια αίσθηση με την άλλη; Ακόμη και ίδια μοντέλα;
Και ο ήχος δεν είναι κάτι αφαιρετικό. Είναι πάντοτε σε συνάρτηση με αυτά που αντιλαμβάνεσαι/νιώθεις παίζοντας, τα οποία τα επεξεργάζεται ο εγκέφαλός σου και δημιουργεί το ψυχοακουστικό υπόβαθρο για να υποδεχτείς τον ήχο που παράγεις ο ίδιος. Και όλο αυτό είναι ένας αυτοτροφοδοτούμενος κύκλος.
Σκέτο ήχο ακούνε μόνο οι ακροατές. Και σε ρωτάω κι εγώ ξανά. Μουσικός είσαι ή ακροατής;
Ελικικρινά, από το υπερβολικό σου πείσμα να υπερασπιστείς την υπερβολική σου τοποθέτηση χωρίς να υποχωρείς 1 εκ. για χάρη της κοινής λογικής, ακούγεσαι λες και παίζεις κιθάρα μόνο 6 μήνες και έχεις παίξει με 1 όργανο όλο και όλο.
Το αναλυσαμε και αυτο? μπορεις λοιπον τωρα να μου δωσεις μια συγκεκριμενη απαντηση στην πολυ συγκεκριμενη ερωτηση που σου εκανα? Αν θες βεβαια....