Διαβαζω το θεμα απο την αρχη και ειναι απο τα ελαχιστα θεματα στο νοιζ, που διατηρω την ιδια θεση εδω και χρόνια (στα περισσοτερα αλλαζω γνωμη πιο συχνα κι απο σωβρακο ;D).
Συνοψιζω τις αποψεις μου : καλα αυτοκινητα ειναι αυτα που ειναι αξιοπιστα και εχουν τη συμπεριφορα που σε κανει να θελεις να τα οδηγησεις (αυτο που λεμε "οδηγικη ευχαριστηση" και δεν το χρησιμοποιεις σαν να εχεις σωφερ, δηλαδη με αυτοματους πιλοτους aka cruise control και αλλα κακομοιρίστικα όπως θερμαινόμενα καθίσματα, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες κλπ ;D).
Aπορρίπτεται κάθε αυτοκίνητο που έχει ηλεκτρονικό γκάζι (σαν να είπα ψηφιακό αισθάνομαι ;D) και/ή δεν απενεργοποιούνται ΠΛΗΡΩΣ τα ηλεκτρονικά του συστήματα (ESP κλπ).
Απορρίπτονται αυτοκίνητα που διατηρούσαν ένα όνομα στην εποχή των πατεράδων μας, το οποίο όνομα δεν έχουν τη δυνατότητα να διατηρήσουν σήμερα : καλό δείγμα για να αξιολογήσουμε μια εταιρεία ως αξιόπιστη είναι το τι οδηγούν οι ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ. Και εξηγούμαι : κάποτε όλα τα ταξι ήταν mercedes και opel. Τωρα όλα είναι skoda, honda κλπ. Kαποιος λογος υπαρχει για αυτο.
Στηρίζω εταιρείες που γνωρίζουν το target group τους . Θυμαμαι συνεντευξη του προεδρου της Rover που αναρωτιόταν γιατι οι νέοι που δουλευουν στην εταιρεία του δεν έχουν τετοια αυτοκίνητα και τελικά κατεληξε στο λανθασμένο συμπέρασμα οτι δεν εχουν "νεανικό χαρακτήρα". Ο λογος ήταν είναι και θα είναι (σιγα το μέλλοντα φυσικα) οτι ΔΕΝ ειναι καλα αυτοκίνητα.
Πόσα τετοια αυτοκίνητα βγαινουν σημερα ?
YΓ. ενω ειμαι βαμμένος σε ιαπωνικά χρωματα σε αυτό το θέμα, κάποτε θα αποκτήσω μια alfa veloce. Ξερω οτι πιο συχνα θα τη σπρωχνω από οτι θα την πηγαίνω πόρτες , αλλα εχω την πραγματική απορία ΠΩΣ τετοια αυτοκίνητα με αυτή την αξιοπιστία (φανατικοί alfisti συμμορφωθείτε : ειναι σαν να λεμε για το distortion του zoom 505) συνεχίζουν να
"πηγαίνουν" .