Τα καλυτερα αυτοκινητα του κοσμου..

spy είπε:
Less is more

Trabant_601_00051.jpg
ε,να σου φερω κανα δυο απο το Βερολινο (20-30 ευρω τα πουλανε!) ;D

 
odis13 είπε:
Αλλα απο την αλλη...σε καλη εμφανισιακη & λειτουργικη κατασταση, με MOT πληρωμενα και τα κλειδια στο χερι το βρισκεις με ουτε 8 χιλιαρικα. Δεν ειναι πειρασμος? Να το εχω να το βλεπω ρε αδερφε, και ας το οδηγω μια φορα το διμηνο!
Σου απήντησα πριν καν ρωτήσεις.

Being there, know the feeling, learned the outcome ;) μέσω proxy βέβαια καθότι no money no honey. Και 8 είναι πολλά.....

Ασχετο μεν αλλά εγώ εκεί είχα καταφέρει από τη δουλειά και ως programmer αλλα και στη παμπ να πάρω 2ο χέρι αυτό.

mc-honda-87-ns125r-blavit.gif


Και γύρισα την Ευρώπη (ναι, με 125 δίχρονα cc, μέχρι Αθήνα).

Γιατί τα κυβικά κρύβονται ανάμεσα στα αυτιά και όχι ανάμεσα στα πόδια  ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
ε,να σου φερω κανα δυο απο το Βερολινο (20-30 ευρω τα πουλανε!) ;D
Η μαγκιά είναι να το φέρεις ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ από το Βερολίνο. ;D

 
spy είπε:
Η μαγκιά είναι να το φέρεις ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ από το Βερολίνο. ;D
Πως θα κανει πεταλι ρε συ τοσο δρομο?

 
spy είπε:
Η μαγκιά είναι να το φέρεις ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ από το Βερολίνο. ;D
Δυστυχως στα γερμανικα autobahn δεν επιτρεπονται ταχυτητες κατω απο τα 100 χ.α.ω. και η τελικη του ειναι....40... ;D ;D ;D (με το πεταλι!)

 
Απ' όσο γνωρίζω, τα πρώτα και σε καλή κατάσταση Τραμπάντ (όπως και άλλα δίχρονα ΑνατολικοΓερμανικά βλ. DKW) εξαφανίστηκαν εν ριπή οφθαλμού με την πτώση του τοίχους από ΔυτικοΓερμανούς συλλέκτες.

Αλλά μπορεί και να κάνω λάθος.

 
οχι εχεις δικιο και μαλιστα με το Achtung Baby των U2 εγιναν και τρελλη μοδα,δες εδω τι επαθε ο Larry που περασε τους δρομους του Βερολινου για τους καροδρομους του Δουβλινου ;D

http://www.youtube.com/watch?v=ybwO_GUsXlQ

τωρα πια ομως εχει περασει η μοδα τους...

 
Στη συνειδηση του Ελληνα καλο αυτοκινητο ειναι το αυτοκινητο που δε σπαει δε χαλαει. Προφανως αυτο για εναν παππου η μια νοικοκυρα που το θελει για να πηγαινει στο supermarket ειναι αρκετο.

Υπαρχουν ομως και καποιοι για τους οποιους το αυτοκινητο δεν ειναι απλα το πορτμπαγκαζ του και θελουν κατι παραπανω οπως εξαιρετικη ή "παιχνιδιαρικη" οδικη συμπεριφορα,,  (οποτε αποκλειονται το 99.9% των τραγικων αμερικανικων μαουνων με τους κινητηρες 9000000 κυβικων και 3 ιππων που οδηγουνται μονο σε ευθεια), τιμονι πραγματικο και οχι "στο περιπου" ωραιο design μεσα και εξω (χωρις καγουριες με θηριωδεις αεροτομες), κινητηρα διαμαντι σε αποδοση, και γενικως αυτοκινητα που να οδηγουνται απο οδηγο και οχι καροτσερη. Δυστυχως αυτα προσφερονταν μεχρι προτινος μονο απο ευρωπαιους και συνηθως ειναι ακριβα. Τελευταια μετα απο αρκετες αποτυχημενες δοκιμες μπηκαν στο χορο και οι Ιαπωνες (να ναι καλα η Honda).

 
fenderiarhs είπε:
Δυστυχως αυτα προσφερονταν μεχρι προτινος μονο απο ευρωπαιους και συνηθως ειναι ακριβα. Τελευταια μετα απο αρκετες αποτυχημενες δοκιμες μπηκαν στο χορο και οι Ιαπωνες (να ναι καλα η Honda).

EEEEE συγνωμη αλλα εχουν μπει πολλλλλλλλλλλλλλλλλλλα χρονια πολλοι ιαπωνες....με κατι Β16Α που εβγαζαν απο 1600CC 160 ΑΛΟΓΑ οταν οι αλλοι ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εβγαζαν 160 αλογα απο 2000cc και με τουρμπο......KATI 1300cc με 115 αλογα και με 125 cultus ακα swift gti και στροφαρισμα στο ΘΕΟ.....εποχη 1990 .....μην τα λεμε οπως να'ναι

 
Διαβαζω το θεμα απο την αρχη και ειναι απο τα ελαχιστα θεματα στο νοιζ, που διατηρω την ιδια θεση εδω και χρόνια (στα περισσοτερα αλλαζω γνωμη πιο συχνα κι απο σωβρακο ;D).

Συνοψιζω τις αποψεις μου : καλα αυτοκινητα ειναι αυτα που ειναι αξιοπιστα και εχουν τη συμπεριφορα που σε κανει να θελεις να τα οδηγησεις (αυτο που λεμε "οδηγικη ευχαριστηση" και δεν το χρησιμοποιεις σαν να εχεις σωφερ, δηλαδη με αυτοματους πιλοτους aka cruise control και αλλα κακομοιρίστικα όπως θερμαινόμενα καθίσματα, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες κλπ ;D).

Aπορρίπτεται κάθε αυτοκίνητο που έχει ηλεκτρονικό γκάζι (σαν να είπα ψηφιακό αισθάνομαι ;D) και/ή δεν απενεργοποιούνται ΠΛΗΡΩΣ τα ηλεκτρονικά του συστήματα (ESP κλπ).

Απορρίπτονται αυτοκίνητα που διατηρούσαν ένα όνομα στην εποχή των πατεράδων μας, το οποίο όνομα δεν έχουν τη δυνατότητα να διατηρήσουν σήμερα : καλό δείγμα για να αξιολογήσουμε μια εταιρεία ως αξιόπιστη είναι το τι οδηγούν οι ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ. Και εξηγούμαι : κάποτε όλα τα ταξι ήταν mercedes και opel. Τωρα όλα είναι skoda, honda κλπ. Kαποιος λογος υπαρχει για αυτο.

Στηρίζω εταιρείες που γνωρίζουν το target group τους . Θυμαμαι συνεντευξη του προεδρου της Rover που αναρωτιόταν γιατι οι νέοι που δουλευουν στην εταιρεία του δεν έχουν τετοια αυτοκίνητα και τελικά κατεληξε στο λανθασμένο συμπέρασμα οτι δεν εχουν "νεανικό χαρακτήρα". Ο λογος ήταν είναι και θα είναι (σιγα το μέλλοντα φυσικα) οτι ΔΕΝ ειναι καλα αυτοκίνητα.

Πόσα τετοια αυτοκίνητα βγαινουν σημερα ?  :)

YΓ. ενω ειμαι βαμμένος σε ιαπωνικά χρωματα σε αυτό το θέμα, κάποτε θα αποκτήσω μια alfa veloce. Ξερω οτι πιο συχνα θα τη σπρωχνω από οτι θα την πηγαίνω πόρτες , αλλα εχω την πραγματική απορία ΠΩΣ τετοια αυτοκίνητα με αυτή την αξιοπιστία (φανατικοί alfisti συμμορφωθείτε : ειναι σαν να λεμε για το distortion του zoom 505) συνεχίζουν να

"πηγαίνουν" .

 
Ονειρεύεται κανείς σας την συναρμολόγηση-κατασκευή ενος κιτ ή ρέπλικας?

 
Εδώ και χρόνια. Αλλά δεν θα το κάνω.

Δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα.

Αλλά έχοντας πάει σε εκθέσεις kit car στο εξωτερικό, πολλές φορές αξίζει τον κόπο.

Αλλά δεν ξέρω αν παίρνουν άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα.

 
Τεράστιο respect στον blue και τον fenderiarh.  :D

Είναι υπέροχο να βρίσκεις άτομα που σκέφτονται ακριβώς όπως εσύ σε κάποια θέματα.

Για τα κιτ καρ: ξεχάστε το για την Ελλάδα.  :-\

 
ignantios είπε:
EEEEE συγνωμη αλλα εχουν μπει πολλλλλλλλλλλλλλλλλλλα χρονια πολλοι ιαπωνες....με κατι Β16Α που εβγαζαν απο 1600CC 160 ΑΛΟΓΑ οταν οι αλλοι ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ εβγαζαν 160 αλογα απο 2000cc και με τουρμπο......KATI 1300cc με 115 αλογα και με 125 cultus ακα swift gti και στροφαρισμα στο ΘΕΟ.....εποχη 1990 .....μην τα λεμε οπως να'ναι
Δεν αρκει ο κινητηρας. Στο θεμα αυτο οντως οι Ιαπωνες τα καταφεραν πολυ γρηγορα (απο τα τελη περιπου του 80) να ειναι εξισου καλοι 'η και καλυτεροι απο τους Ευρωπαιους. Και φυσικα τα πολλα αλογα απο μονα τους δεν λενε τιποτα. Πως αποδιδονται???Πως περνανε στο δρομο? Η αληθεια ειναι οτι τους πηρε λιγο παραπανω για να στησουν ενα ολοκληρωμενο αυτοκινητο. Και νομιζω οτι ακομα εχουν δρομο για να φτιαξουν ενα πραγματικα ομορφο και κομψο αυτοκινητο, τομεας στον οποιο ακομα βασιλευουν οι Ευρωπαιοι.

 
fenderiarhs είπε:
Δεν αρκει ο κινητηρας. Στο θεμα αυτο οντως οι Ιαπωνες τα καταφεραν πολυ γρηγορα (απο τα τελη περιπου του 80) να ειναι εξισου καλοι 'η και καλυτεροι απο τους Ευρωπαιους. Και φυσικα τα πολλα αλογα απο μονα τους δεν λενε τιποτα. Πως αποδιδονται???Πως περνανε στο δρομο? Η αληθεια ειναι οτι τους πηρε λιγο παραπανω για να στησουν ενα ολοκληρωμενο αυτοκινητο. Και νομιζω οτι ακομα εχουν δρομο για να φτιαξουν ενα πραγματικα ομορφο και κομψο αυτοκινητο, τομεας στον οποιο ακομα βασιλευουν οι Ευρωπαιοι.
Είσαι ο άνθρωπος μου.  8) 8)

Ιγνάτιε, απ'αυτά που γράφεις, συμπεραίνω ότι δεν πρέπει να είσαι πάνω από 30. Χωρίς παρεξήγηση έτσι? Αλλά έχεις πολλά να μάθεις αν ψάξεις λίγο την ιστορία της Αυτοκίνησης. Trust me.  ;)

Για να μην ξεχνιόμαστε.

Ιαπωνικό αυτοκίνητο: δεν σπάει, δεν χαλάει, δεν στρίβει! *




;D ;D ;D ;D

(*) Με ελάχιστες λαμπρές εξαιρέσεις

 
Όλα σπάνε, όλα χαλάνε (αλλά δεν στρίβουν όλα).

Alfa, στρίβανε για την πλάκα αλλά δεν πηγαίνανε βήμα, και χαλούσαν σχετικά εύκολα.

Πάνε του σκοτωμού, στρίβουν όπου κοιτά το μάτι σου αλλά χαλάνε για ψύλλου πήδημα τα Peugeot. Group Vag, αν τα φτιάξεις πάνε απίστευτα, δεν στρίβαν όλα αλλά δεν χαλάνε εύκολα....

Παντού έτσι, με εξαίρεση μερικά μοντέλα που η γεωμετρία τους τα βοηθά στο στρίψιμο και η αξιοπιστία τους βασίζεται στην τύχη.....

 
Κανένα μπροστοκίνητο δεν "στρίβει". Λάθος μηχανολογική διάταξη. Άσχετα με το πόσο προσπαθούν να μας πείσουν οι διάφορες εταιρείες που βγάζουν μπροστοκίνητους πύραυλους που όμως κάνουν μόνο για να τους στήνεις στα φανάρια... Όπως και να το κάνουμε οι τροχοί που έχουν την κίνηση δεν πρέπει να έχουν και την κατεύθυνση... Η φυσική δεν αλλάζει επειδή δεν βολεύονται οι εταιρείες...

 
mscmkr είπε:
Κανένα μπροστοκίνητο δεν "στρίβει". Λάθος μηχανολογική διάταξη. Άσχετα με το πόσο προσπαθούν να μας πείσουν οι διάφορες εταιρείες που βγάζουν μπροστοκίνητους πύραυλους που όμως κάνουν μόνο για να τους στήνεις στα φανάρια... Όπως και να το κάνουμε οι τροχοί που έχουν την κίνηση δεν πρέπει να έχουν και την κατεύθυνση... Η φυσική δεν αλλάζει επειδή δεν βολεύονται οι εταιρείες...
Δεν μπορείς να φανταστείς ΚΑΝ πόσο λάθος κάνεις.  ;)

Λίγη Ιστορία πρώτα, για το πόσο καινούργια... μόδα είναι το FWD:

http://en.wikipedia.org/wiki/Front-wheel_drive

Εταιρείες όπως η Peugeot, η Alfa Romeo, η Citroen, η Renault, η Ford και πολλές άλλες έχουν βγάλει αναρίθμητα μοντέλα που έχουν σαν χόμπυ τους τον εξευτελισμό δήθεν "σπορ" RWD κατασκευών στα στροφιλίκια.  ;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
studio54GR είπε:
αλλά χαλάνε για ψύλλου πήδημα τα Peugeot.
Η προσωπική μου δειγματοληψία, σε διαψεύδει πανυγηρικά.  ;D

Πάντως προσωπικά, για την οδηγική ευχαρίστηση και τις ευκολίες του ζειν καθημερινώς, έχω τ' άλογο.

Οταν κουβαλάω ανθρώπους ή/και πράγματα, παίρνω το κάρο.  ;D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top