Τα καλυτερα αυτοκινητα του κοσμου..

The Genius Loci είπε:
Δεν μπορείς να φανταστείς ΚΑΝ πόσο λάθος κάνεις.  ;)
Δεν χρειάζομαι φαντασία. Ξέρω πόσο λάθος ΔΕΝ κάνω - εκ πείρας... Σε παρακαλώ, μην αρχίσεις να μου λες για Focus RS και λοιπούς πυρηνικούς κουβάδες...

Edit:

Λίγη Ιστορία πρώτα, για το πόσο καινούργια... μόδα είναι το FWD:

http://en.wikipedia.org/wiki/Front-wheel_drive

Εταιρείες όπως η Peugeot, η Alfa Romeo, η Citroen, η Renault, η Ford και πολλές άλλες έχουν βγάλει αναρίθμητα μοντέλα που έχουν σαν χόμπυ τους τον εξευτελισμό δήθεν "σπορ" RWD κατασκευών στα στροφιλίκια.  ;)
Οκ. Τι να σου πω; Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε...

Edit: Ίσως θα έπρεπε να πληροφορήσεις σχετικά, μεταξύ πολλών άλλων, και τις BMW, Mercedes, Ferrari, Lambo και κάθε κατασκευαστή γρήγορων αυτοκινήτων ότι οι Peugeot, η Alfa Romeo, η Citroen, η Renault, η Ford γνωρίζουν κάτι παραπάνω και ότι η μπροστινή κίνηση είναι το μυστικό που δεν γνώριζαν τόσα χρόνια... :D :D :D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μία σύντομη εξήγηση του τι εννοείτε με το "στρίβει" και για μας τους αδαείς;  :D

 
The Genius Loci είπε:
Είσαι ο άνθρωπος μου.  8) 8)

Ιγνάτιε, απ'αυτά που γράφεις, συμπεραίνω ότι δεν πρέπει να είσαι πάνω από 30. Χωρίς παρεξήγηση έτσι? Αλλά έχεις πολλά να μάθεις αν ψάξεις λίγο την ιστορία της Αυτοκίνησης. Trust me.  ;)
Eχασες ειμαι παραπανω ;D

 
mscmkr είπε:
Δεν χρειάζομαι φαντασία. Ξέρω πόσο λάθος ΔΕΝ κάνω - εκ πείρας... Σε παρακαλώ, μην αρχίσεις να μου λες για Focus RS και λοιπούς πυρηνικούς κουβάδες...
Η υπόθεσή σου περί... λάθους μηχανολογικής διάταξης, έχει απορριφθεί πανηγυρικά εδώ και δεκαετίες. Ευτυχώς πάντοτε υπήρχαν μηχανικοί με φαντασία και ικανότητες....

Από την αναφορά σου στο Focus RS, υποψιάζομαι ότι έχεις στο μυαλό σου κατασκευές με 250+ άλογα... Ωστόσο σου διαφεύγει ότι ένα προσθιοκίνητο είναι και κατά πολύ ελαφρύτερο... Προσωπικά είμαι της σχολής Colin Chapman: ελαφρύ και με την ιπποδύναμη που χρειάζεται για να κάνει τη δουλειά του. Και με "λίγο λάστιχο"!

Τα Ραλλάκια, πιο πριν τα 205 και τα Williams, ακόμα πιο πριν οι Alfasud, έστριβαν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ με 14άρια λάστιχα που σήμερα φοράνε 1000άρια πόλης.

Και μιας και μιλάμε για γεωμετρίες και μηχανολογικά, της BMW της βγήκε η παναγία να κάνει τις πρώτες M3 να στρίβουν χωρίς να υποστρέφουν μιας και το ελάφρωμα του μπροστινού άξονα τις έκανε να "χάνουν" το τιμόνι. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, ούτε άσπρο-μαύρο.

Επίσης κάτι που διαφεύγει σε πολλούς είναι πως τα προσθιοκίνητα, ανεξαρτήτως χαρακτήρα (πόλης, οικογενειακά, σπορ, κλπ) είναι εξαιρετικά πιο ασφαλή σε ακραίες συνθήκες που, ατυχώς, επικρατούν 4-5 μήνες το χρόνο στη μισή Ευρώπη.

Και μην ακούσω βλακείες με χεράδες και κουλούς παρακαλώ... Οι πιο ηρωϊκές κόντρες γίνονται στις καφετέριες, ως γνωστόν. Στην ορεινή Κορινθία, τον Αχλαδόκαμπο, τις παλιές ειδικές του Ακρόπολις στη Φθιώτιδα, την Εύβοια και άλλες "αντρικές" διαδρομές συνήθως οι εν λόγω χεράδες το βουλώνουν και μιμούνται τέλεια το γνωστό πτηνό που χαρακτηρίζει τέλεια την οδηγική τους προσωπικότητα.  ;D

 
ignantios είπε:
Eχασες ειμαι παραπανω ;D
Τότε μαθήματα Ιστορίας το συντομότερο!  ;D

Χωρίς πλάκα, το γεγονός ότι οι Ιάπωνες έφτασαν εκεί που έφτασαν αυτοκινητικά, οφείλεται 100% στον τεράστιο θαυμασμό τους για τους πρωτοπόρους. Δεν είναι τυχαίο ότι το 80% των ιστορικών αυτοκινήτων καταλήγει σε προσωπικές συλλογές στην Ιαπωνία.

Όπως λένε, η μίμηση είναι η μεγαλύτερη πράξη σεβασμού.

 
The Genius Loci είπε:
Τότε μαθήματα Ιστορίας το συντομότερο!  ;D

Χωρίς πλάκα, το γεγονός ότι οι Ιάπωνες έφτασαν εκεί που έφτασαν αυτοκινητικά, οφείλεται 100% στον τεράστιο θαυμασμό τους για τους πρωτοπόρους. Δεν είναι τυχαίο ότι το 80% των ιστορικών αυτοκινήτων καταλήγει σε προσωπικές συλλογές στην Ιαπωνία.

Όπως λένε, η μίμηση είναι η μεγαλύτερη πράξη σεβασμού.

διαφωνουμε αλλα δεν προκειται να σε πεισω γιατι απλα δεν προκειται να με πεισεις ;)

 
The Genius Loci είπε:
Η υπόθεσή σου περί... λάθους μηχανολογικής διάταξης, έχει απορριφθεί πανηγυρικά εδώ και δεκαετίες. Ευτυχώς πάντοτε υπήρχαν μηχανικοί με φαντασία και ικανότητες....

[...]
Η "φυσική" απορρίπτεται μόνο στη φαντασία των "marketing" engineers και των διαφημιστών...

Δυστυχώς δεν είναι όλοι C.Chapman. Αλλά για πες μου, τι αυτοκίνητο οδηγούσε στην ιδιωτική του ζωή;

Επειδή βλέπω ότι γνωρίζεις κάποια πράγματα, θα ξέρεις, ίσως, και για πόσα θανατηφόρα ευθύνονται τα ελαφριά ραλάκια που "στρίβουν". Και μην αρχίσεις με τη σειρά σου τις συζητήσεις περί καλών και κακών οδηγών...

Όσο για τις συνθήκες στην Κ. Ευρώπη κτλ., η BMW και η Mercedes κατασκευάζουν αυτοκίνητα για τη Βόρειο Αφρική;

Επιμένω στην ερώτηση: Αν η μπροστική κίνηση είναι καλύτερη γιατί δεν τη χρησιμοποιοεί κανένας κατασκευαστής ισχυρών αυτοκινήτων; Η Ferrari και οι συν αυτή έχουν ξεμείνει από ταλαντούχους μηχανικούς τους οποίος τους μάζεψε η Peugeot και η Citroen;

Εκτός κι αν μιλάμε για τα Yaris και τα Getz τόση ώρα, οπότε πάσο...

 
mscmkr είπε:
Η "φυσική" απορρίπτεται μόνο στη φαντασία των "marketing" engineers και των διαφημιστών...

Δυστυχώς δεν είναι όλοι C.Chapman. Αλλά για πες μου, τι αυτοκίνητο οδηγούσε στην ιδιωτική του ζωή;

Επειδή βλέπω ότι γνωρίζεις κάποια πράγματα, θα ξέρεις, ίσως, και για πόσα θανατηφόρα ευθύνονται τα ελαφριά ραλάκια που "στρίβουν". Και μην αρχίσεις με τη σειρά σου τις συζητήσεις περί καλών και κακών οδηγών...

Όσο για τις συνθήκες στην Κ. Ευρώπη κτλ., η BMW και η Mercedes κατασκευάζουν αυτοκίνητα για τη Βόρειο Αφρική;

Επιμένω στην ερώτηση: Αν η μπροστική κίνηση είναι καλύτερη γιατί δεν τη χρησιμοποιοεί κανένας κατασκευαστής ισχυρών αυτοκινήτων; Η Ferrari και οι συν αυτή έχουν ξεμείνει από ταλαντούχους μηχανικούς τους οποίος τους μάζεψε η Peugeot και η Citroen;

Εκτός κι αν μιλάμε για τα Yaris και τα Getz τόση ώρα, οπότε πάσο...
Συγγνώμη αλλά θα μου επιτρέψεις να μη συνεχίσω τη συζήτηση. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να χαλάσουμε τις καρδιές μας.

 
Δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να χαλάσουμε τις καρδιές μας, αλλά το σέβομαι. Πάσο.

 
mscmkr είπε:
Επιμένω στην ερώτηση: Αν η μπροστική κίνηση είναι καλύτερη γιατί δεν τη χρησιμοποιοεί κανένας κατασκευαστής ισχυρών αυτοκινήτων; Η Ferrari και οι συν αυτή έχουν ξεμείνει από ταλαντούχους μηχανικούς τους οποίος τους μάζεψε η Peugeot και η Citroen;
Για τον απλουστατο λογο οτι 400+++ ιπποι δεν περνανε στο δρομο απο τους μπροστα τροχους. Φερραρι και λοιποι δεν φτιαχνουν αυτοκινητα με ισχνους κινητηρες 200ιππων. Αν εφτιαχναν πιθανως και να χρησιμοποιουσαν μπροστα κινηση και να εισαι σιγουρος οτι θα ειχαν εξισου εντυπωσιακα (και διασκεδαστικα) αποτελεσματα. Και φυσικα η μπροστα κινηση ειναι μονοδρομος για κοινους θνητους που εχουν ανησυχιες αλλα δεν εχουν ferrari.

 
παντως αυτη η συζητηση ειναι ιδια ακριβως με το εαν οι fender ειναι καλυτερες απο τις gibson ή τις ibanez ή τις esp ή τις music-man ή τις prs ή τις jackson ή τις suhr ή τις...................ο καθης εχει την αποψη του οποτε συμπερασμα κανενα........ας υποστηριζει ο καθενας οτι θελει....τσαμπα ειναι δεν κοστιζει τιποτα και μαλιστα δεν τραυματιζεται και κανενας....

 
Εγώ πάντως ως αποτέλεσμα της βιντατζολαγνείας θα ήθελα να έχω ένα από τα παρακάτω (κατά σειρά προτίμισης):

FIAT 500L

VW Beetle

2CV

Αν ήθελα ένα θηρίο θα έπαιρνα το Dodge Viper GTS-R '98 (το καινούριο είναι άσχημο)

viper_corvette_5200008.jpg


ή το Dodge Charger '67/'69

63673-Dodge%20Charger%201969.jpg


A! +1 στον fleamail για την Pontiac Trans Am Firebird!!! Ο ήρωας των παιδικών μου χρόνων... (ακόμα είναι, και ακόμα βλέπω την σειρά)

Μόνο μία διόρθωση: το όνομα είναι K.I.T.T. (Knight Industries Two Thousand)

 
mscmkr είπε:
Δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να χαλάσουμε τις καρδιές μας, αλλά το σέβομαι. Πάσο.
ΟΚ. Θα προσπαθήσω να είμαι συνοπτικός (αλλά δεν δίνω εγγυήσεις).

Πιστεύω ότι μιλάμε για διαφορετικά πράγματα και έτσι είναι που δημιουργούνται οι παρεξηγήσεις.

Αν μιλάμε για supercars, ΠΡΟΦΑΝΩΣ οι νόμοι της φυσικής λένε αυτό που υποστηρίζεις. Αλλά ένα supercar στήνεται "γύρω από οδηγό" για ένα και μόνο σκοπό και συνήθως τα supercars έχουν κινητήρες στο κέντρο (με εξαίρεση τους... απογόνους του Σκαραβαίου). Επίσης έχουν τροχούς, ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης βελτιστοποιημένο για την οδηγική απόδοση και μόνο. Και απευθύνονται στους ελάχιστους που μπορούν να τα αξιοποιήσουν (στην Ελλάδα, που δεν έχουμε πίστες, σε κανέναν απολύτως).

Ακόμα και έτσι πάντως, προσωπικά προτιμώ μια Lotus Elise (που έχω οδηγήσει) απέναντι σε μια Ferrari 430 ή μια Gallardo. Η Elise έχει λιγώτερα από 200 άλογα και είναι πανάλαφρη. Είναι επίσης ένα απόλυτο μηχάνημα οδήγησης. Κάνει αυτό ακριβώς που του λες. Ακαριαία.

Έτσι έστειλαν και όλους αυτούς που λες στα θυμαράκια, τα διάφορα γρήγορα hatchbacks όπως τα Ραλλάκια. Γιατί το αυτοκινητάκι αυτό έκανε ό,τι του ζητούσες. Και να είσαι σίγουρος ότι άλλους τόσους είχαν στείλει σε περασμένες δεκαετίες τα πισωκίνητα BMW, Ford και Alfa. Δεν φταίει το αυτοκίνητο αν ο οδηγός δεν ξέρει τι οδηγεί...

Όσο για τις Βόρειες χώρες και τα ατυχήματα με πισωκίνητα (που έχουν και ένα σκασμό ηλεκτρονικά πλέον, παρεμπιπτόντως) τυχαίνει να έχω αρκετά στοιχεία που δείχνουν ότι ΟΝΤΩΣ είναι πιο "επικίνδυνα" για τον μέσο οδηγό, σε οριακές συνθήκες. Μπορώ να σου στείλω φωτο από τη Σουηδία, για παράδειγμα, που θα σε κάνουν να ανατριχιάσεις...

Το θέμα, τεχνικά μιλώντας, είναι ότι όταν έχουμε 2 αυτοκίνητα, ένα FWD και ένα RWD, το FWD μπορεί να είναι και 100 και 150 κιλά ελαφρύτερο, για την ίδια ισχύ κινητήρα. Γιατί το RWD, χρεώνεται το βάρος του άξονα μετάδοσης και των ενισχύσεων που απαιτούνται. Αυτός ήταν ο λόγος που, πριν μερικά χρόνια στους αγώνες rally, τα προσθιοκίνητα kit-car της Citroen έπαιρναν τα πάσα από τετρακίνητα τέρατα με +100 ίππους (σε άσφαλτο βέβαια). Μάλιστα, χρειάστηκε να αλλάξουν οι κανονισμοί (!!!) για να μην εξευτελίζονται τα τετρακίνητα από τους "κόκκινους πυραύλους".  ;) Αλλά και τα επόμενα χρόνια, ακόμα και στο χώμα, τα 1600άρια kitcar ήταν σαφέστατα ταχύτερα των τετρακίνητων Group N.

Για πραγματικές συνθήκες και πραγματικούς οδηγούς ένα αυτοκίνητο με αναλογία 7-8 κιλών ανά ίππο είναι πολύ γρήγορο. Εκτός αν ασχολείσαι με dragster. Και σήμερα (όπως και παλιότερα) υπάρχουν ένα σωρό τέτοιο FWD, που και στρίβουν υπέροχα, και περίσσεια ισχύος έχουν για να ξεκολλάνε από ανηφορικές φουρκέτες για πλάκα και ασφάλεια (ενεργητική και παθητική) παρέχουν.

Όχι, δεν έχουν 300 ίππους, αλλά δεν τους χρειάζονται κιόλας.  ;)

παντως αυτη η συζητηση ειναι ιδια ακριβως με το εαν οι fender ειναι καλυτερες απο τις gibson ή τις ibanez ή τις esp ή τις music-man ή τις prs ή τις jackson ή τις suhr ή τις...................ο καθης εχει την αποψη του οποτε συμπερασμα κανενα........ας υποστηριζει ο καθενας οτι θελει....τσαμπα ειναι δεν κοστιζει τιποτα και μαλιστα δεν τραυματιζεται και κανενας....
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την, να μου επιτρέψεις, αρτηριοσκληρωτική στάση...  ::)

Δήλωσες προηγούμενα ότι δεν μπορεί να πείσει ο ένας τον άλλο... είναι σαν να προσπαθώ να πείσω εγώ κάποιον ότι στην Αφρική έχει κάτι τεράστια ζώα με προβοσκίδες και χαυλιόδοντες και αυτός να επιμένει να μην δει ένα ρημάδι ντοκυμαντέρ ή έστω μια φωτογραφία, για να εξακριβώσει την ύπαρξή τους!

Αυτό σου είπα: ρίξε μια ματιά στην Ιστορία της Αυτοκίνησης, για να καταλάβεις από που στα κομμάτια επηρεάστηκαν οι αγαπημένοι σου Γιαπωνέζοι και τι ακριβώς αντέγραψαν με κάθε σπουδαίο μοντέλο που έβγαζαν. Αναφέρομαι βέβαια σε περασμένες δεκαετίες, οι άνθρωποι έχουν αποδείξει πλέον ότι μπορούν να τα καταφέρουν μια χαρά, αλλά από κάπου ξεκίνησαν. Και αυτό ήταν, κατά κανόνα, η στυγνή αντιγραφή. Σε αντίθεση με άλλους που ξεκίνησαν από το μηδέν.

Αν δεν το δέχεσαι αυτό, χωρίς να το ψάξεις κιόλας, με συγχωρείς, αλλά εθελοτυφλείς.

 
Και ένα μικρό βιντεάκι: πρωταγωνιστούν, το καμάρι της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας και το "βλακώδες" Focus RS.  ;D



Ελπίζω, από τα συμπεράσματα του παρουσιαστή, να γίνεται κατανοητό τι προσπαθούμε να πούμε εδώ.  ;)

 
ναι....οτι όποιος πει το rs είναι καλύτερο απ το gtr είναι πανίβλακας  ;D

το βρήκα?

 


Ψιτ.... κόφτε το, το καλύτερο αυτοκίνητο εδώ μέσα είναι το δικό μου....

dynoseatleonunitronican4.jpg


Όσο αντέχει ακόμα..... με 480ps ΓΙΑ 50.000 χλμ!!!!

 
The Genius Loci είπε:
Αυτό σου είπα: ρίξε μια ματιά στην Ιστορία της Αυτοκίνησης, για να καταλάβεις από που στα κομμάτια επηρεάστηκαν οι αγαπημένοι σου Γιαπωνέζοι και τι ακριβώς αντέγραψαν με κάθε σπουδαίο μοντέλο που έβγαζαν. Αναφέρομαι βέβαια σε περασμένες δεκαετίες, οι άνθρωποι έχουν αποδείξει πλέον ότι μπορούν να τα καταφέρουν μια χαρά, αλλά από κάπου ξεκίνησαν. Και αυτό ήταν, κατά κανόνα, η στυγνή αντιγραφή. Σε αντίθεση με άλλους που ξεκίνησαν από το μηδέν.

Αν δεν το δέχεσαι αυτό, χωρίς να το ψάξεις κιόλας, με συγχωρείς, αλλά εθελοτυφλείς.
+100000000

Eπισης βλεπω μια  διαθεση να συγκρινουμε τον αυτοκινητιστικο χωρο με τον κιθαριστικο. Μονο που τα δυο δεν εχουν απολυτως καμμια ομοιοτητα:

το αυτοκινητο ειναι το πιο πολυπλοκο τεχνολογικα αντικειμενο με το οποιο ερχεται σε επαφη ο μεσος ανθρωπος, με χιλιαδες ωρες R&D, με απειρες δοκιμες σε σηραγγες, στο δρομο, σε προσωμοιωτες κλπ, με ταχυτητα εξελιξης που ξεπερνα ακομη και αυτη των υπολογιστων κ.ο.κ

Οι κιθαρες ειναι ακριβως το αντιθετο....ενα κομματι ξυλο και 4 συρματοσχοινα, και ενα design και μια βασικη ιδεα που παραμενει ιδια εδω και 60 χρονια.

 
Kαλα παιδια εμανα μου αρεσουν τα ιαπωνικα...παντα ειχαμε ιαπωνικα και παντα θα εχουμε....δεν σπανε δεν χαλανε εν αντιθεση με τα ευρωπαικα σας και καποιοι φιλοι που ειχαν και τους εβγαλαν την πιστη σε βλαβες και να σας πω και το τελευταιο.....το χαιρομαι τοσο πολυ το ιαπωνικο μου αμαξι.......που σας τα χαριζω τα ευρωπαικα σας.......δεν θελουμε να πατε αλλου........ ;D......και στριβει.........εεεεε........

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top