Revisiting Yamaha Montage (& MODX/MODX+)

Αυτό είναι. Ποιος είπε ότι είναι παλιό?
Η φωτογραφια σου απο ποτε ειναι δηλ?

Αυτο αντε να κυκλοφορει 3 4 χρόνια 

 
Η φωτογραφια σου απο ποτε ειναι δηλ?

Αυτο αντε να κυκλοφορει 3 4 χρόνια 
Είναι screenshots από βίντεο, και αν θυμάμαι καλά τραβήχτηκε κάπου μέσα στο 2021. Μεταδόθηκε πρώτη φορά στο Mega και στο αφιέρωμα στον Σταμάτη Σπανουδάκη στις 11/12/2021. Το συγκεκριμένο mixer της Tascam κυκλοφόρησε το 2018.

 
Είναι screenshots από βίντεο, και αν θυμάμαι καλά τραβήχτηκε κάπου μέσα στο 2021. Μεταδόθηκε πρώτη φορά στο Mega και στο αφιέρωμα στον Σταμάτη Σπανουδάκη στις 11/12/2021. Το συγκεκριμένο mixer της Tascam κυκλοφόρησε το 2018.
Ξερω τοτε εψαχνα να παρω το 12. Το 2019. Νομιζα το βιντεο ειναι 10ετιας

 
 Νομιζα το βιντεο ειναι 10ετιας
Κάποια synths που φαίνονται στο βίντεο μαρτυρούν ότι το βίντεο είναι πρόσφατο, το Moog One πχ που έχει μπροστά του κυκλοφόρησε το 2019, το ASM Hydrasynth πίσω δεξιά του το 2020 κλπ. 

 
Κάποια synths που φαίνονται στο βίντεο μαρτυρούν ότι το βίντεο είναι πρόσφατο, το Moog One πχ που έχει μπροστά του κυκλοφόρησε το 2019, το ASM Hydrasynth πίσω δεξιά του το 2020 κλπ. 
Δεν ξερω γω απ αυτα

 
Ξέρω γω φίλος, γι αυτό σε ενημερώνω.? 

Και btw, δεν ξέρεις ότι το Moog One κυκλοφόρησε το 2019? Ε?? Αν δεν ξέρεις αυτή τη σημαντική πληροφορία, ΤΙ ξέρεις ωρέ?? Btw, δύο Έλληνες ξέρω που έχουν/είχαν το Moog One, τον Παπαθανασίου και τον...Κωστή Μαραβέγια! image.gif  

Anyway, ανεβάζω το uncut βίντεο στο κανάλι μου σαν unlisted, ανέβηκε ήδη δηλαδή αλλά το youtube αργεί να το επεξεργαστεί γιατί είναι HD. Όταν τελειώσει η επεξεργασία θα ποστάρω το λινκ εδώ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ξέρω γω φίλος, γι αυτό σε ενημερώνω.? 

Και btw, δεν ξέρεις ότι το Moog One κυκλοφόρησε το 2019? Ε?? Αν δεν ξέρεις αυτή τη σημαντική πληροφορία, ΤΙ ξέρεις ωρέ?? 





 
  • Haha
Reactions: Waterfall-K
Ορίστε, enjoy the Master στην τελευταία του τηλεοπτική εμφάνιση.❤️




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Δεν εχω πιασει στα χερια μου το tascam 24. Ειμαι ομως σιγουρος οτι θα εχει καλυτερο ηχο απο καποια digital master recorders του παρελθοντος ? Καλυτερη αναλυση εχει σιγουρα ?

 Τωρα θα μου πεις, σε σχεση με τα σημερινα; Σε σχεση με τα σημερινα ΠΣΗΦΙΑ αναφορας, οπως αυτα που θα ειχε εκει παραδιπλα ο μεγαλος, οχι. Αλλα για να κραταει τις σημειωσεις του ? ειναι σιγουρα υπεραρκετο. Μην πω και για παραπανω δηλαδη, ειπαμε, σε σχεση με 30 χρονια πριν ειναι converters αναφορας ?, προενισχυση τα synth δε θελουν, ε υπαρχει και η εννοια του good enough, απο το να χαθει κατι, το καταγραφεις πατωντας ενα κουμπι σε ποιοτητα good enough. I can see that happening.

 
Δεν υπάρχει κανένας λόγος για τον μακαρίτη, να έγραφε στο Tascam, το οποίο έχει περιορισμένο (εκ΄των πραγμάτων) χώρο αποθήκευσης, εντελώς ενάντιο δεδομένο στην αντίληψη ότι το σύστημα ήθελε να είναι διαθέσιμο 24/7 (εκτός αν είχε κάποιο συρτάρι με κάρτες, τις οποίες άλλαζε ο γέροντας μόνος του στο ημίφως, αφού προηγουμένως με λεπτό μαύρο μαρκαδόρο έγραφε πάνω στο ετικετάκι κάτι αναμνηστικό της εγγραφής). Μέσα στο δωμάτιο υπήρχαν (απ'ότι μας λέει ο Καταράκτης) πιο αξιόπιστα, πιο αυτόνομα, πιο επαγγελματικά συστήματα εγγραφής που θα μπορούσαν απλά να ενεργοποιηθούν με μία κίνηση, ή και με καμία, οπότε...

 
 Ε, αυτα τα συστηματα ηταν για αλλα synth, και πιο περιπλοκα setup, που ηθελαν τεχνικο για να δουλεψουν. Το tascam μπορει να ηταν για το προχειρο συστηματακι ? Ναι, ολα αυτα τα μπλιμπλικια ολουθε στο video, για το βαγγελη μπορει να ηταν το προχειρο συστηματακι του ?

 Πως εχουμε εμεις καμια ακουστικη στο σαλονι, και βαραμε καμια πενια βλεποντας τηλεοραση; ?

 
 Οσο αφορα τη χωρητικοτητα, τσεκαρα τα σπεκς, το μηχανακι παιρνει 512 giga καρτα, φουλ αναλυση 24 καναλια για 20 ωρες ειναι αυτο, ανετα προλαβαινει να παει για υπνο ο τεχνικος και να την αλλαξει την αλλη μερα ?

 
ανετα προλαβαινει να παει για υπνο ο τεχνικος και να την αλλαξει την αλλη μερα
Ουπς, τον ξέχασα τον τεχνικό. ΟΚ, τότε μάλλον έγραφε στο Tascam.

Πάντως, για να επιστρέψουμε στο βίντεο, αν μπορεί ο ειδικός να μας πει ποια synth είναι στα δεξιά του μακαρίτη, παρακαλώ πολύ. Επίσης, όλο αυτό τι είναι; Κάποια καταγραφή από τηλε-διάσκεψη που έκανε με φίλους στην Αθήνα; Προφανώς ιδιωτική στιγμή, πως βρέθηκε δημοσιοποιημένο;

 
Ουπς, τον ξέχασα τον τεχνικό. ΟΚ, τότε μάλλον έγραφε στο Tascam.

Πάντως, για να επιστρέψουμε στο βίντεο, αν μπορεί ο ειδικός να μας πει ποια synth είναι στα δεξιά του μακαρίτη, παρακαλώ πολύ. Επίσης, όλο αυτό τι είναι; Κάποια καταγραφή από τηλε-διάσκεψη που έκανε με φίλους στην Αθήνα; Προφανώς ιδιωτική στιγμή, πως βρέθηκε δημοσιοποιημένο;
Αν δεν κανω λαθος ηταν με τον Σπανουδακη

 
  • Like
Reactions: Trolley
 Ε, αυτα τα συστηματα ηταν για αλλα synth, και πιο περιπλοκα setup, που ηθελαν τεχνικο για να δουλεψουν. Το tascam μπορει να ηταν για το προχειρο συστηματακι ? Ναι, ολα αυτα τα μπλιμπλικια ολουθε στο video, για το βαγγελη μπορει να ηταν το προχειρο συστηματακι του ?
Στο δωμάτιο αυτό υπήρχαν δύο synth setups, το ένα που είχε σαν κέντρο το custom MIDI σύστημα του και αποτελείτο κυρίως από synth racks, samplers και διάφορα άλλα keyboard synths που άλλαζαν ανάλογα με το project (Korg Kronos & M1R EX, Roland JV-80/JV-1080/JD-990/S-760, Akai Z4 & Z8, EMU Proteus 2 & 3 κ.α.) και το δεύτερο set που βλέπουμε στο βίντεο που αποτελείτο από πιο σύγχρονα synths, αναλογικά και ψηφιακά, καθώς και διάφορα vintage μοντέλα (Yamaha CS80, Moog One/Matriarch/DFAM, Doepfer A-100 modular, ASM Hydrasynth, Arturia PolyBrute & MatrixBrute, Korg Wavestate/Opsix/Grandstage 88/MS-20 mini, UNO Synth Pro, Novation Summit, Roland Jupiter 80, Kodamo Essence FM κ.α.).

Είπαμε, ο τύπος αγόραζε σχεδόν ό,τι κυκλοφορούσε στον χώρο των synths και ήταν ενημερωμένος για τα πάντα.

O Παπ. επίσης χρησιμοποιούσε περισσότερες από μία μονάδες για κάποια από τα racks του, στο πρώτο setup του πχ ήταν συνδεδεμένα τρία Roland JV-1080, δύο Roland JD-990, δύο Roland S-760 και πάει λέγοντας. Tο δεύτερο setup ήταν πιο "free", με την έννοια ότι δεν είχε κάποιο master MIDI controller που το οδηγούσε, φαντάζομαι βέβαια ότι τα περισσότερα από τα synths στο setup αυτό θα ήταν με κάποιο τρόπο συνδεδεμένα με MIDI.

Στον ίδιο χώρο και εκτός των δύο αυτών setups υπήρχαν και πάρα πολλά "ξέμπαρκα" synths, τα οποία έπαιρναν θέση κατά καιρούς στα synth setups του, απ'τα Korg Oasys, Arturia Origin και Behringer DeepMind 12 μέχρι τα Yamaha Reface CS/Reface CP/VL1/VL7 και πολλά άλλα, vintage και μη. Λυπάμαι αυτούς που του έστηναν τα setups του κάθε φορά, γιατί απ'ότι έχω καταλάβει ο Βαγγέλης άλλαζε τα synths στα setups πιο γρήγορα κι απ'τα πουκάμισα του.?

Όπως και να'χει και τα δύο συστήματα ηχογραφούνταν κανονικά και έπαιρναν μέρος σε διάφορα projects, projects που δεν ήταν απαραίτητα φτιαγμένα για κυκλοφορία σε κάποιο άλμπουμ, ο Παπ. εξάλλου είναι γνωστό ότι το μόνο που έκανε και τον ενδιέφερε ήταν να παίζει/συνθέτει/ηχογραφεί σε καθημερινή βάση, και το τι από όλα αυτά θα έβρισκε τον δρόμο προς τα ράφια ήταν άλλο θέμα, και απ'ότι έχει δείξει η ιστορία του, μάλλον δεν τον ενδιέφερε και πολύ. Είναι ολοφάνερο από διάφορες συνεντεύξεις του ότι το να κυκλοφορεί κάποια άλμπουμς μάλλον σαν αγγαρεία το έβλεπε παρά σαν ευκαιρία να δείξει τη δουλειά του προς τα έξω. Το έλεγε πάντα και ισχύει (τσεκαρισμένο και από ανθρώπους του κοντινού του περιβάλλοντος) ότι η μουσική που έχει κυκλοφορήσει σε άλμπουμς δεν είναι παρά ένα ελάχιστο μέρος των συνθέσεων του.

Το περασμένο Απρίλιο και σε μια συζήτηση που είχα με έναν γνωστό μου μουσικό που είχε σχέσεις με το περιβάλλον του και το περιβάλλον του αδερφού του, μου είχε πει "πίστεψε με επειδή κάποια πράγματα τα έχω ακούσει, το ακυκλοφόρητο έργο του σε πολλές περιπτώσεις είναι πολύ καλύτερο από αυτό που κυκλοφορεί."  

Ας ελπίσουμε λοιπόν στο μέλλον να ακούσουμε κάποιες από τις ανέκδοτες συνθέσεις του.

Πίσω στα του 2ου synth setup, το συγκεκριμένο Tascam recorder παίρνει ως 512GB κάρτες SD, οπότε το μέγεθος αυτό είναι υπεραρκετό για ηχογραφήσεις. Ενσωμάτωνε δε και ένα 24-track USB audio interface οπότε φαντάζομαι το είχε συνδεδεμένο και στο Mac/Pro Tools για απευθείας εγγραφές. Το συγκεκριμένο Tascam λοιπόν προφανώς και δεν βρισκόταν εκεί απλά και μόνο σαν mixer.

image.png

 
Επίσης, όλο αυτό τι είναι; Κάποια καταγραφή από τηλε-διάσκεψη που έκανε με φίλους στην Αθήνα; Προφανώς ιδιωτική στιγμή, πως βρέθηκε δημοσιοποιημένο;
Μέρος του βίντεο αυτού χρησιμοποιήθηκε και μεταδόθηκε στο MEGA στο αφιέρωμα για τον Σταμάτη Σπανουδάκη. Το uncut βίντεο ανέβηκε στο youtube πριν ένα μήνα και προέρχεται από το αρχείο του Σπανουδάκη. Εγώ το κατέβασα, ανέβασα την ένταση του ήχου γιατί ακουγόταν πολύ σιγά, πρόσθεσα fades Ins & Outs στον ήχο και την εικόνα και το ανέβασα χτες βράδυ σαν unlisted στο κανάλι μου.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Ευχαριστώ
Reactions: Trolley
Το συγκεκριμένο Tascam λοιπόν προφανώς και ίσως δεν βρισκόταν εκεί απλά και μόνο σαν mixer.


Διορθώθηκε. Το "προφανώς" δεν προκύπτει από πουθενά.

το ακυκλοφόρητο έργο του σε πολλές περιπτώσεις είναι πολύ καλύτερο από αυτό που κυκλοφορεί.


Ναι, αλλά αφού δεν το έχουμε ακούσει και δεν μπορούμε να το ακούσουμε, είναι λίγο να'χαμε να λέγαμε η υπόθεση.

Μη με βάλεις τώρα να γράφω τη γνώμη μου για τις δουλειές των τελευταίων ετών, θα πικραθούμε.

 
Διορθώθηκε. Το "προφανώς" δεν προκύπτει από πουθενά.
Φυσικά και προκύπτει. Προκύπτει απ'το γεγονός ότι πάντα ηχογραφούσε ό,τι έπαιζε, και δεδομένου ότι ο τύπος ήταν κυρίως νυχτοπούλι (σύμφωνα με φίλους και γνωστούς του) η παρουσία ενός ηχολήπτη σε "περίεργες" ώρες ήταν απαγορευτική, ο δε Παπ. δεν ακούμπαγε PC/Mac για θέματα ηχογραφήσεων και γενικά επεξεργασίας της μουσικής (του), οπότε χρειαζόταν έναν εύκολο, άμεσο και αξιόπιστο τρόπο εγγραφής, και η Tascam ειδικεύεται σε αυτό.

Όταν θες mixer για τα synths σου φίλος δεν αγοράζεις Tascam, πας σε οτιδήποτε άλλο πλην Tascam, η οποία ειδικεύεται στο home recording ήδη από τα τέλη της δεκαετίας των '70s, για τα Portastudios μοντέλα της έγινε γνωστή παγκόσμια, όχι για τα mixers της. Αν ήθελε λοιπόν απλά ένα mixer θα διάλεγε μάλλον κάτι από Mackie, μια εταιρεία που ο Παπ. χρησιμοποιούσε κατά κόρον. Η κονσόλα πχ για το κυρίως MIDI setup του είναι εδώ και δεκαετίες μία Mackie B328 32-8, την χρησιμοποιούσε δε και στο στούντιο και στα lives.  

Ας είμεθα λοιπόν λογικοί, είναι ηλίου φαεινότερο ότι ο Παπ. ηχογραφούσε και στο Tascam Model 24. Χωνέψτε το, εν ανάγκη πιείτε κι ένα παγωμένο Tuborg Tonic Water και πάμε παρακάτω. image.gif

Ναι, αλλά αφού δεν το έχουμε ακούσει και δεν μπορούμε να το ακούσουμε, είναι λίγο να'χαμε να λέγαμε η υπόθεση.
Εγώ απλά ανέφερα τι μου είπε ένας γνωστός μου που κυκλοφορούσε στο περιβάλλον του, και δεν είναι ο μόνος που έχει αναφερθεί στην ποσότητα και ποιότητα της ακυκλοφόρητης δουλειάς του. Ελπίζω στο μέλλον να ακούσουμε κάτι από αυτή, και τότε τα ξανασυζητάμε.

Μη με βάλεις τώρα να γράφω τη γνώμη μου για τις δουλειές των τελευταίων ετών, θα πικραθούμε.
Να πικραθούμε μαζί χλωμό το βλέπω, δεν υπάρχει δουλειά του Παπαθανασίου που να έχω ακούσει (official και μη) και να με πίκρανε. Η μόνη πίκρα υπάρχει για το γεγονός ότι τόσα έργα του δεν έχουν ακόμη κυκλοφορήσει, και μερικά από αυτά μάλλον δεν θα τα ακούσουμε ποτέ. Το live στο Κατάρ πχ γεράσαμε να το περιμένουμε σε CD & DVD. Δεν θα βγει ποτέ λοιπόν, λόγω πολλών προβλημάτων/κολλημάτων  που δεν είναι της ώρας. Εγώ που το έχω ακούσει ολόκληρο όμως σε διαβεβαιώ ότι είναι κρίμα που δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα. image.gif

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα