Περί κριτικής

lambrosgg είπε:
Ρε συ Λάμπρο, αν θεωρώ ότι έχεις γράψει κάτι που πραγματικά αξίζει, δεν είναι κρίμα να μη σου πω ότι πχ χρειάζεται βελτίωση στα φωνητικά;
Να το πείς, αλλα αν δεν μπορείς εκ των πραγμάτων να διορθώσεις τα φωνητικά, τί να το κάνεις? Στην περίπτωση που στην περιγραφή γράφω: "ξέρω ότι η φωνή μου είναι χάλια" και εσύ μου πείς να βελτιώσω τα φωνητικά δεν είναι λίγο αμήχανο?
Ναι είναι λίγο αμήχανο. Αλλά και πάλι, παρουσιάζεις κάτι. Αυτό θα κρίνω και αν δεν μου αρέσει θα σου πω "ωραίο το κομμάτι(ή μέτριο ή κακό), αλλά η γωνή δεν είναι καλή".

Δηλαδή θυμάμαι κριτική σε ένα μέλος συγκεκριμένα από σενα λέγοντας του ότι πρέπει να βγει στο εξωτερικό γιατι χαραμίζεται στην ελλάδα.

Στο συγκεκριμένο εγώ λοιπόν, περά από ένα καλο(τεχνικα) κιθαρίστα, ακουσα κάποιες ΑΠΛΑ καλές ιδεες εδω και κει(και κάποιες υπέροχες φράσεις), αλλά μέχρι εκεί. Τεχνικά μπορεί να ήταν σε πολύ καλό επίπεδο, αλλά από τέτοιους(ναι εγώ δεν είμαι ούτε καν στους κακούς τεχνικα) έχουμε πήξει. Ιδέες πρέπει να υπάρχουν. Επίσης είχε κακή φωνή το παιδί. Ε ναι, θα προτιμήσω να πω "τα κομματια σου θα ήταν καλύτερα είτε Instrumental είτε με άλλη φωνή". Τι πάει να πει αυτή έχει?Και αντ αυτού υπήρχαν από κάτω κριτικές στις οποίες έλεγαν "περίεργη η φωνή σου, αλλα ταιριάζει". Τι να καταλάβει μετά το παιδί ότι απλά χαλαει τα κομμάτια του?

Και φυσικά δεν λέω για κριτικές όπως έχουν γίνει στο vartanis, όπου ήταν για σφαλιάρες  κάποιες κριτικές. Πες την γνώμη σου, απλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

Επίσης στο θέμα παραγωγής, ειδικά για την κιθάρα, υπάρχουν τόσα plugins που μπορείς να φτιάξεις αρκετά καλό ήχο. Οπότε τι πάει να πει αυτό έχω? Μπορείς και καλύτερα. Και αν η μπεχρινγκερ ακούγεται μπαχαλο, βαλε το amplitube να χεις 10 φορές καλύτερο ήχο.

 
Οσα δεν φερνει ο χρονος τα φερνει η στιγμη.Πανω στην κουβεντα που εχουμε, σκασανε μυτη τα παιδια απο την Αμερικη.

Τωρα για πειτε μου τι να συγκρινω;

Την δουλεια που κανανε αυτα τα παιδια (Modrec), με την δουλεια του Βαρτατη,του Μενελαου,του Λαμπρου κ.λ.π.Γινεται;

Που πας Καραμητρο;

Πως να συγκρινω αυτα τα δυο ανισα πραγματα;

Μονο και μονο επειδη παιζουν μουσικη;Μα η συγκριση δεν γινεται.ΑΠΛΑ.

Οι ανθρωποι ειναι τεσσερις, ο καθενας στο οργανο του, υπαρχουν ηχοληπτες, παραγωγοι, στουντια, μηχανηματα, χρονος, χρημα κ.λ.π.

Πως, ο μονος και ερημος (πλην τιμιος) μουσικος με ενα κομπιουτερ και καποια μηχανηματα της φωτιας να ανταπεξελθει στη συγκριση;Πως;

Τα παιδια εκ Αμερικης εχουν τα εργαλεια, απο ολες τις αποψεις και εμεις οι υπολοιποι .....τα αυτια μας.

 
Vartanis είπε:
Τα παιδια εκ Αμερικης εχουν τα εργαλεια, απο ολες τις αποψεις και εμεις οι υπολοιποι .....τα αυτια μας.
Λοιπόν, επειδή έχω λίγη έμπνευση, ακούστε ένα-δύο πράγματα (και δε θα χάσετε).

Ένα μεγάλο λάθος που κάνουν όσοι παίζουν και γράφουν μόνοι τους μπροστά από ένα PC είναι ότι προσπαθούν να εξομοιώσουν μία πραγματική μπάντα. Αυτό - εκτός από το ότι είναι λιγουλάκι παρανοϊκό - είναι κακόγουστο και χωρίς πιθανότητες επιτυχίας. Ακούω μουσική 25 χρόνια και ποτέ (μα ποτέ) δεν μπέρδεψα το ηχητικό αποτέλεσμα που δίνει μία αληθινή μπάντα με το εξομειωμένο αποτέλεσμα που δίνει ένας και μόνος μουσικός που προσπαθεί να μιμηθεί τη μπάντα. Όσο καλά και αν γίνονται τα synths και τα samplers υπάρχει μία ιδιαίτερη ποιότητα όταν παίζουν τρεις ή τέσσερις (ακόμη και δύο) μουσικοί μαζί. Γιατί κάποιος θα ξόδευε χρόνο να το μιμηθεί αυτό;

Αυτό μας φέρνει στο επόμενο ερώτημα: γιατί δεν προσπαθείτε να γράψετε κάτι απαλλαγμένο από την υποχρέωση του "να μιμηθούμε μία μπάντα;". Δεν έχετε ακούσει τους σόλο δίσκους του Peter Hammill; Παλιότερους δίσκους της Joni Mitchell; Vangelis; Τίποτε από αυτά δε σας φτιάχνει; Μόνο η ιδέα ότι θα ξεγελαστεί ο ακροατής πως ακούει τέσσερις (ενώ ακούει έναν) σας φαίνεται ενδιαφέρουσα;

Το ξέρετε ότι ο Hammill (και ο Vangelis και τόσοι-τόσοι άλλοι) έγραφαν ολόκληρους δίσκους μόνοι τους με εξοπλισμό στούντιο που είναι παιδικός μπροστά στις σημερινές δυνατότητες; Έχετε υπ' όψιν σας κάτω από ποιες συνθήκες έγραψε ο Oldfield το Tubular Bells (που πούλησε τα κέρατά του σε όλο το κόσμο;).

Κακώς νομίζετε ότι ενδιαφέρεται κανείς για τη ποιότητα του ήχου ή για λεπτομέρειες της παραγωγής. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής καμία τεχνική παράμετρος δεν επηρρέασε ποτέ το playlist μου - αντίθετα, έχω σαφή συναίσθηση ότι οι περισσότερες μουσικές που εκτιμώ είναι ηχογραφημένες με μάλλον μέτριο τρόπο (λόγω οικονομικών και άλλων συνθηκών). Και επειδή ακούω και λίγη κλασσική μουσική, να σας πω ότι μερικές από τις καλύτερες εκτελέσεις τέτοιων έργων είναι ακόμη σε δίσκους 78 στροφών (οι σουιτες για τσέλο με τον Καζάλς, είναι ένα πρόχειρο παράδειγμα).

Και εννοείται ότι στα clips που ακούμε στο noiz ποτέ δεν κρίνω την παραγωγή ή την ηχοληψία - εκτός του ότι μου ειναι αδιάφορες, έχω μάθει να θεωρώ τον κακό ήχο σαν μέρος της αισθητικής πρότασης που μου κάνει ο καλλιτέχνης και να τον αξιολογώ σα μέρος του συνόλου. Η κριτική γίνεται επί τη βάσει της προσπάθειας για συνθετική πρωτοτυπία, για στιχουργική πρωτοτυπία, για έξυπνη ενορχήστρωση κλπ.

Κάτι ακόμη (άμα θέλετε αγνοείστε το): η ελλάδα δεν έχει ροκ παράδοση. Υπάρχει πάντα η πιθανότητα εσείς να είστε ο πρώτος εκπρόσωπός της και να ξεκινήσετε μία παράδοση τέτοια, αλλά είναι μάλλον απίθανο (στατιστικά). Οπότε, αντί να αντιμάχεστε τις καταβολές σας, κοιτάξτε να τις αγκαλιάσετε. Βρείτε ποιες είναι οι πραγματικά ελληνικές μουσικές και επιτρέψτε τους να μπολιάσουν το δημιουργικό σας όραμα, αντί να τις κυνηγάτε σα το διάολο.

Όλα τα παραπάνω, όχι σα δάσκαλος (που δεν είμαι), αλλά σαν ακροατής.

 
....Kαι ολοι με κραζανε και με πειραζανε το ροκ ρε φιλε, δεν εχει εδω ψωμι.Αποσπασμα απο μελοποιημενο τραγουδι του Ελυτη( ;D ;D ;D ;D)

Αγαπητε eye τι υποννοεις λεγοντας να βρουμε τις πραγματικες Ελληνικες μουσικες;

Να σας βαλω να ακουσετε τα πανω απο 100 κομματια λαικα που εχω στα συρταρια μου; ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 
Vartanis είπε:
Αγαπητε eye τι υποννοεις λεγοντας να βρουμε τις πραγματικες Ελληνικες μουσικες;

Να σας βαλω να ακουσετε τα πανω απο 100 κομματια λαικα που εχω στα συρταρια μου; ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Δεν είναι τα λαϊκά οι πραγματικές ελληνικές μουσικές, αλλά δεν θα είχα αντίρρηση να ακούσω τα 100 κομάτια, καθότι με τέτοια μεγάλωσα.

 
Γενικώς συμφωνώ με τον Eye, είναι αδύνατο να έχεις ένα πλήρες rock αποτέλεσμα (όχι μόνο σε ένα τραγούδι) με sampled drums και μπάσο. Αυτά τα "δέχομαι" μόνο για demo.

Αλλά ρε παιδιά (Vartanis, Λάμπρο κλπ), να συνεννοηθούμε για το εξής: ακούω τα πρώτα albums των Beatles. Και έχουμε 2008. Οι παραγωγές για τα σημερινά standards είναι ΑΘΛΙΕΣ, και μόνο λόγω του panning των οργάνων. Τα ακούω όμως!

Αν γράψετε μουσική τόσο καλή και κάνετε τόσο έξυπνη ενορχήστρωση και έχετε τόσο θεϊκή ερμηνεία που το πρόβλημα που θα κρατάει "πίσω" τα κομμάτια σας είναι τα όρια του hardware σας, πιστέψτε με ΚΑΝΕΙΣ δε θα σας πει ότι δεν κάνατε καλή δουλειά. Αλλά το πρόβλημα (και με εμένα) είναι ότι απλώς δε γράφουμε αρκετά καλή μουσική και το ρίχνουμε στο hardware. Έλεος, όταν δε μπορούμε να ενορχηστρώσουμε ΔΕ φταίει το hardware (για να μην αναφερθούμε στο ότι κοιτάμε περισσότερο να ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ παρά να ΜΑΘΟΥΜΕ να χρησιμοποιούμε αυτό που έχουμε - λογικό, καθώς είναι πολύ πιο εύκολο). Όταν γράφουμε ένα βαρετό κομμάτι ΔΕ φταίει το hardware. Όταν λασπώνουν τα πάντα σε μια μίξη μας ΔΕ φταίει το hardware.

Με τα υλικά που έχουμε θα έχουμε ΚΑΛΟ αποτέλεσμα αν τα χρησιμοποιήσουμε σωστά. Ναι, μετά θα θέλουμε καλύτερους προενισχυτές, καλύτερα reverbs, καλύτερους compressors και καλό mastering. Αλλά ΜΕΤΑ. Δεν είπα εγώ να θάψουμε κανέναν γιατί δεν έχει εξοπλισμό εκατομμυρίων ευρώ. Είπα να μην κρυβόμαστε πίσω απ'αυτό για να δικαιολογήσουμε ΑΣΧΗΜΑ κομμάτια.

 
Το ασχημο, ειναι εννοια υποκειμενικη για τον καθενα απο μας,σε πολλα πραγματα.Η γυναικα μου μπορει για μενα ,να ειναι το ομορφωτερο πλασμα του κοσμου(χα χα χα ) και για σενα, να μην βλεπετε.

Και σιγουρα δεν φταιει το hardware για τις οποιες αδυναμιες μας στο τομεα της μουσικης. Αλλα οπως πολυ σωστα αναφερες τους Beatles, ηταν τεσσερις,ειχαν παραγωγο,ηχοληπτη,στουντια, χρονο, λεφτα κ.λ.π, και ηταν καθαρα η δουλεια τους.Και βεβαια ΤΑΛΕΝΤΟ.

Το θεμα μας ηταν και πιστευω οτι παραμενει, το ποσο θελεις να κανεις κριτικη στον αλλον και να τον βοηθησεις ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ,η να τον σφαξεις, μονο και μονο για να βγαλεις την ....καλωσυνη σου.

Υ.Γ Και εγω eye με λαικα μεγαλωσα και δημοτικα,αλλα αν στειλω λαικα κομματια, φοβαμαι οτι θα με διαγραψουν απο το site ;D ;D ;D ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Βρε Vartanis, αυτό το έχω πει 100 φορές. Δε θέλω να "σφάξω" κανέναν. Απλά ακριβώς επειδή επιλέγω να εκτιμώ τους ανθρώπους γύρω μου, και να μην τους βάζω στη "μικρή κατηγορία" αυτόματα, γι αυτό ακριβώς και θέλω να κρίνω τους πάντες με τα ίδια μέτρα. Αν δε βγει καλά μια παραγωγή ok, αλλά όταν η ενορχήστρωση δεν είναι καλή και η μουσική δεν είναι καλή (στα δικά μου αυτιά), θεωρώ καλό να το πω (εφ'όσον με ρωτάει ο καλλιτέχνης) αντί να του πω "μπράβο, συνέχισε έτσι" ;)

 
Σιγουρα φιλε Μενελαε ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ σε σενα, ελπιζω να το καταλαβαινεις.

Τα ιδια πραγματα λεμε σε γενικες γραμμες.

Αλλα εγω (σαν Χαρης) θελω να ξεχωριζω το επαγγελματικο απο το ερασιτεχνικο, οπως πολυ σωστα το διατυπωσε ο φιλος Silot σε αλλο theard.Αυτα.

 
lΈχετε υπ' όψιν σας κάτω από ποιες συνθήκες έγραψε ο Oldfield το Tubular Bells (που πούλησε τα κέρατά του σε όλο το κόσμο;).
Αχ..με το τετρακαναλο fostex στην αρχη ( με την κολλητικη ταινια στη κεφαλη εγγραφης και τα overdub σε καναλι ) και στη συνεχεια στο πρωτογονο στουντιο της αγνωστης Virgin,ε?

 
Last edited:
Μιλαμε τοσην ωρα περι κριτικης που πολλες φορες δεν γινεται καν  ;D 

 
Η γνωμη μου ειναι οτι οποσδηποτε η κριτικη πρεπει να γινεται με βαση το τελειο.Αλλιως δεν εχει και πολυ αξια.Οπως ο αθλητης εχει στο νου του το παγκοσμιο ρεκορ που προσπαθει η να το ξεπερασει η να φτασει πιο κοντα του, ετσι και εμεις κανουμε ενα αθλημα πνευματικο και αλοιμονο αν το προτυπο μας ειναι η μετριοτητα.Αλωστε αυτο το forum αφορα κατα ενα μεγαλο μερος την μουσικη τεχνολογια αν δεν κανω λαθος.Eυκαιρια να μαθουμε πραγματα.

 
Μενέλαε κανείς δεν κατηγόρησε τον εξοπλισμό για σκάρτη μουσική. Αλλα και ο εξοπλισμός για να αποδώσει 100%, ας είναι κ χάλια θέλει χρόνο για να τον μάθεις. Κάποιος ανέφερε "δοκίμασε αυτές τις ρυθμίσεις". Ε απο ένα zoom πετάλι υπάρχει περίπτωση να βγάλεις ζεστούλα παραμόρφωση, ό,τι ρυθμίσεις και να κάνεις?

Θα συμφωνήσω με αυτά που λέει ο eye, αλλά και η ηχοληψία είναι θέμα σερβιρίσματος. Ο ειδικός που θα ακούσει ένα κομμάτι θα καταλάβει πού πάσχει. Αν είναι θέμα ήχου ή αν είναι θέμα μουσικής. Ο μη ειδικός ακροατής (τον οποίο προσπαθώ να εξομοιώνω όταν μιξάρω και γράφω) δεν θα ξέρει τι του φταίει. Μπορεί να είναι μια ΤΕΛΕΙΑ παιγμένη κιθάρα, αλλα η παραμόρφωση της να είναι σκατά. Αυτός δεν θα πεί "ωραία παίζεις ρε φίλε, αλλα σε αδικεί ο ήχος". Θα πεί "σκατά παίζεις φίλε" επειδή η κιθάρα που ακούει, πολύ απλά ΔΕΝ του αρέσει. Αυτό το ξέρω και απο τα live. Παίζω στην Κρήτη κιθάρα με λυρα, λαούτο μαντολινο. Όταν ο ήχος μας είναι σκατά - ακουγόμαστε σκατά - είμαστε σκατά για τον κόσμο όσο καλά και αν παίζουμε.

Το να ανεβάσω ένα κομμάτι με μέτριο ήχο (είς γνώση μου) και να μου πούνε "μέτριος ήχος αδερφέ" δεν βοηθάει νομίζω... Και δεν μιλάω για πράγματα που διορθώνονται όπως το πανάρισμα π.χ. Αλλα για ουσιαστικά πράγματα όπως ο ήχος του κάθε οργάνου. Σχολίασε την μουσική. Αν γνωρίζεις το εκάστοτε στύλ. Αλλιώς μην σχολιάσεις τίποτα.  ;)

 
Θαυμάσιο το μακροσκελές ποστ του Eye της προηγούμενης σελίδας, και με βρίσκει σύμφωνο 100%.

 
Να αναφερθω κι εγω λιγο στο θεμα παραγωγης με μια καθαρα προσωπικη σκοπια.

Η δικη μου αποψη ειναι πως ενα κομματι πρεπει να εχει 2 στοιχεια:

1) Καλοδουλεμενη συνθεση ( και στην εξελιξη της ενορχηστρωση )

2) Προσεγμενη παραγωγη

Το πρωτο θεωρειται δεδομενο για να ξεχωρισει ενα κομματι και να μπορει να ακουγεται ευχαριστα χωρις να προκαλει συμπτωματα δυσπεψιας ( ακουστικης ) στον ακροατη. Δεν θα επεκταθω σε αυτο, γιατι ο καθενας οριζει με το δικο του τροπο τι ειναι καλη συνθεση και τι οχι.

Εδω αναζητουμε παραπανω το θεμα παραγωγης.

Προσωπικα δεν θελω κανενα, μα κανενα κομματι μου να "βγει" στα αυτια του ακροατη ως "ημιτελες" ή "οκ, το τελειωνω οπου να ειναι".

Σιγουρα στην αρχη, το εκανα αυτο, ομως οσο περισσοτερο "τριβεσαι" με τα ηχητικα και διαβαζεις για τεχνικες παραγωγης, τοσο περισσοτερο απαιτεις και απο εσενα να εχεις καλο ηχο.

Προτιμω να κατσω 10-20-30 ωρες σε μια απλη μιξη ( ακομα και 2 οργανων ) ή 100 ωρες στην ηχογραφηση ενος μονο οργανου ( συνηθως κιθαρας ), μεχρι να βρω αυτο που θα ειναι το "κλικ".

Εννοειται πως το "πως" και το "με τι διαδικασια" ειναι προσωπικα θεματα, ομως αποτρεπω τον εαυτο μου να ενθουσιαστει με την πρωτη "εκτελεση". Το αφηνω λιγο καιρο και το ξαναπιανω αργοτερα, προσπαθωντας να το ξεχασω τελειως και να συμπεριφερθω σαν ακροατης που δεν το ξερει το κομματι.

Ομως ποτε, δεν θα υποβιβαζα τοσο την ποιοτητα μου, οσο και την νοημοσυνη του ακροατη με κακες παραγωγες, φτηνες δικαιολογιες και "ετσι πρεπει να ειναι".

Επειδη πολλοι λενε

"Αχ ρε γαμωτο, εχω μια on board καρτα και τι σκατα θα κανω με αυτη;"

εχω ως απαντηση το εξης:

"Η ψηφιακη τεχνολογια που εχουμε στη διαθεση μας ειναι τοσο πλουσια, ωστε τα κολληματα hardware που ειχαν οι παλαιοτεροι, τα λυνουμε με απομιμησεις. Μη ριχνεις ολο το βαρος σου σε κομματι της αλυσιδας παραγωγης. Διαβασε, μελετα και ψαξου πρωτα. Μπορει αυτη η realtek να κανει θαυματα κι εσυ να μη το ξερεις."

Ενδεικτικα αναφερω πως στη ζωη μου εχω αλλαξει 2 καρτες ηχου μονο. Και οι 2 ειναι φτηνες.

Η μια ηταν η Audigy Platinum 1 eX που με "οδηγησε" στην εννοια της ηχογραφησης και η δευτερη η ESI ESP1010.

Ουτε η μια, αλλα ουτε και η αλλη ειναι καρτες που μπορει καποιος να πει "Πω ρε φιλε". Ομως οσο περισσοτερο τις δουλευα, μαθαινα πως και γιατι βγαζουν καποιο συγκεκριμενο ηχο.

Ναι, δεν κανω παραγωγες που συγκρινονται με παραγωγες μεγαλων στουντιων.

Ομως κανω παραγωγες για τις οποιες ειμαι περηφανος πως εκανα το καλυτερο που μπορουσα, διατηρωντας τις αρχες μου. Και σιγουρα στο μελλον θα βρεθω μπροστα τους με το πιο κριτικο βλεμα βρισκοντας σημεια που θα μεκ ανουν να στραβωσω..Αλλα αυτο θα ειναι καλο, γιατι θα ειναι η εξελιξη μου πανω στα ακουσματα και στη δουλεια μου.

Αυτα τα ολιγα ( θα ηθελα,ε? :P )

 
lambrosgg είπε:
Μενέλαε κανείς δεν κατηγόρησε τον εξοπλισμό για σκάρτη μουσική. Αλλα και ο εξοπλισμός για να αποδώσει 100%, ας είναι κ χάλια θέλει χρόνο για να τον μάθεις.
Το να ανεβάσω ένα κομμάτι με μέτριο ήχο (είς γνώση μου) και να μου πούνε "μέτριος ήχος αδερφέ" δεν βοηθάει νομίζω... Και δεν μιλάω για πράγματα που διορθώνονται όπως το πανάρισμα π.χ. Αλλα για ουσιαστικά πράγματα όπως ο ήχος του κάθε οργάνου. Σχολίασε την μουσική. Αν γνωρίζεις το εκάστοτε στύλ. Αλλιώς μην σχολιάσεις τίποτα.  ;)
Ρε συ Λάμπρο, κάτσε δυο λεπτά. Αν δεν είσαι διατεθειμένος να διαθέσεις ούτε λεφτά (που εντάξει, κι εγώ δεν έχω για να διαθέσω), ούτε χρόνο, ούτε προσπάθεια, ούτε τίποτα τελικά δίκιο θα έχουμε να σου πούμε ότι πάσχει το αποτέλεσμά σου. Λογικό δεν είναι;

Επιπλέον, πού θες να ξέρουμε εμείς αν ο ήχος σου είναι κακός εν γνώσει σου; (δε λέω ότι είναι, ως παράδειγμα το χρησιμοποιώ) Και τέλος πάντων, δε μιλούσαμε μόνο για τον ήχο. Όταν ένα κομμάτι είναι τίγκα στο φάλτσο δεν είναι πρόβλημα ήχου των μηχανημάτων. Και τέλος πάντων, εγώ δεν είπα ότι πρέπει ντε και καλά να κράζεις. Αν όμως απαντήσεις κάνοντας υποτίθεται κριτική και ακούς φάλτσα, ακούς κακό ήχο, ακούς κακή ενορχήστρωση..... εεεε μην πεις "μπράβο, συνέχισε έτσι", γιατί ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ κρατάει πίσω τον άλλον. Δεν είπα εγώ ότι είναι κανείς υποχρεωμένος να πει τη γνώμη του, ούτε (ακόμη περισσότερο) ότι πρέπει η γνώμη του να ταυτίζεται με τη δικιά μου υποκειμενική γνώμη. Απλώς λέω αν την πει την $#@μένη, να την πει ειλικρινά και πλήρως ;)

 
Συμφωνω με τους προλαλησαντες αλλα θα διαφωνησω(οπως παντα χα χα χα) σε ενα σημειο.

Καλο ειναι να λαμβανονται υποψιν οι σημειωσεις του εκαστοτε δημιουργου και βασιζομενοι σε αυτα που μας αναφερει, να κανουμε (αν κανουμε) την οποιαδηποτε κριτικη μας.

Αυτος ειναι και ο λογος που αναγκαστηκα να αλλαξω την υπογραφη μου, γιατι αλλα ζητουσα και αλλα ακουγα, μηπως και ετσι προσεξουν τις απαντησεις τους, μα ματαια.

Ξαφνικα, θελω να ασχοληθω επαγγελματικα, ειδα, πραγμα που εγω ΠΟΥΘΕΝΑ δεν ειχα γραψει, οτι μου αρεσει ο Καρβελας,που παλι ΠΟΥΘΕΝΑ δεν ειχα γραψει κ.λ.π.και τα λοιπα.

Εγραψα ως προς την συνθεση(αναφερομαι στο τελευταιο κομματι που ανεβασα)και διαβασα οτι αλλο θες εκτος απο αυτο που ζηταγα.

Ο ηχος σου ειναι χαλια,εισαι outlet,εισαι τυρρανοσαυρος, η φωνη φαλτση,η κιθαρα ακουγεται μαπα κ.λ.π

Λετε να μην το ξερω;Αυτο σας ζητησα;

Βεβαιως βεβαιως υπηρξαν και εξαιρεσεις.

Και με τιμα  το γεγονος οτι προσωπικα ο αγαπητος Yameth, μπηκε στο κοπο να ακουσει τα κομματια μου και να μου γραψει ΟΤΙ ακριβως ζητουσα.Αν και περιμενω ακομη καποιες απαντησεις απο αυτον που του ειχα θεσει αλλα....

Και εδω μπαινει το θεμα μας.

Τι περιμενω εγω και πιστευω και τα αλλα παιδια;

Μια ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ (ποσες φορες την εχω γραψει αυτη την λεξη) κριτικη και οχι μια κακια, που πηγαζει απο τον ανταγωνισμο που εχει απο την φυση του ο ανθρωπος, μια βοηθεια, οπως σωστα αναφερετε απο καποιο παλληκαρι πιο πανω,να διωρθωσω, να αλλαξω, να προσθεσω η τελος παντων κατι,που θα κανει το κομματι μου(μας) πιο καλο, παντα ως προς την κατευθυνση που μου δινει ο δημιουργος.

Δεν θα ειχα την αναγκη(ουτε ολοι αλλωστε) πιστευω να βρισκομαστε εδω και να στελνουμε τραγουδια, να συζηταμε τα τυχων προβλημα που εχουμε στα software /hardware μας, αν ειμασταν επαγγελματιες στο συγκεκριμενο χωρο.

 
Τις καλύτερες κριτικές μια εποχή της είχε αυτη η ιστοσελίδα

www.ctgmusic.com

αλλά και αυτό ερήμωσε πια όπως γίνεται συνήθως. Δεν ξέρω υπάρχουν ώρες που πιστεύω οτι το internet παρακμάζει σε ποιότητα και ακμάζει σε ποσότητα. Πρέπει να είναι αυτή η τάση της ποσότητας να πνίγει την ποιότητα και να μας κάνει όλους να φαινόμαστε τόσο ασήμαντοι.

 
Vartanis είπε:
Ξαφνικα, θελω να ασχοληθω επαγγελματικα, ειδα, πραγμα που εγω ΠΟΥΘΕΝΑ δεν ειχα γραψει
Ωπα ωπα ωπα, σ'αυτό φταίω εγώ νόμιζα ότι έτσι είχες πει!!! Χίλια συγνώμη!  :-[ :-[ :-[ :-[

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top