Επειδη μαλλον παρεξηγηθηκα, το οφειλει, δεν το εννοω με εννοια εξαναγκασμου η λογοκρισιας προς τον οποιονδηποτε δημιουργο.
Αλλα για παραδειγμα, η ζωγραφικη, ή η γλυπτικη, ειναι τελειως διαφορετικο πραγμα απο το σινεμα ή τη μουσικη.
Ενας πινακας δεν ειναι απαραιτητο να αρεσει σε χιλιους ανθρωπους.
Απλα απο τον αριθμο των ανθρωπων που θα ενδιαφερθουν, θα καθοριστει και η τιμη του για παραδειγμα, ή η αναγνωρισιμοτητα του ζωγραφου.
Στο σινεμα η στη μουσικη, οταν φτιαχνεις κατι, στοχευεις σε μια γενικοτερη αποδοχη, αυτο εννοω με τη λεξη οφειλει.
Δεν πιστευω πως ο οποιοσδηποτε σκηνοθετης δινει χρονο, πριν απο το γυρισμα και κατα τη διαρκεια, για να βγαλει μια ταινια που θα παιχτει μονο σε ενα σινεμα για 40 ατομα...
Οταν ομοιως, βγαζεις ενα cd και κοβεις π.χ. 1000-2000 αντιτυπα, δεν το κανεις για 50 ατομα, με αυτη την εννοια "πρεπει" να το κανεις γενικα προσιτο στο κοινο.
Αλλιως κατσε σπιτι σου και κανε πριβε δουλειες χωρις να ελπιζεις ομως, ή να αποζητας γενικοτερη αποδοχη.
Αλλα για παραδειγμα, η ζωγραφικη, ή η γλυπτικη, ειναι τελειως διαφορετικο πραγμα απο το σινεμα ή τη μουσικη.
Ενας πινακας δεν ειναι απαραιτητο να αρεσει σε χιλιους ανθρωπους.
Απλα απο τον αριθμο των ανθρωπων που θα ενδιαφερθουν, θα καθοριστει και η τιμη του για παραδειγμα, ή η αναγνωρισιμοτητα του ζωγραφου.
Στο σινεμα η στη μουσικη, οταν φτιαχνεις κατι, στοχευεις σε μια γενικοτερη αποδοχη, αυτο εννοω με τη λεξη οφειλει.
Δεν πιστευω πως ο οποιοσδηποτε σκηνοθετης δινει χρονο, πριν απο το γυρισμα και κατα τη διαρκεια, για να βγαλει μια ταινια που θα παιχτει μονο σε ενα σινεμα για 40 ατομα...
Οταν ομοιως, βγαζεις ενα cd και κοβεις π.χ. 1000-2000 αντιτυπα, δεν το κανεις για 50 ατομα, με αυτη την εννοια "πρεπει" να το κανεις γενικα προσιτο στο κοινο.
Αλλιως κατσε σπιτι σου και κανε πριβε δουλειες χωρις να ελπιζεις ομως, ή να αποζητας γενικοτερη αποδοχη.