- Μηνύματα
- 1,426
- Πόντοι
- 198
Αν έπρεπε, έπρεπε! Επιπλέον, φαίνεται πως ξέρεις για τι πράγμα μιλάς κι αυτό είναι χρήσιμο για όλους μας.Αυτος ηταν ο σκοπος!
Απλα για να πω οσα ηθελα επρεπε να γραψω μακρυναρι
Αν έπρεπε, έπρεπε! Επιπλέον, φαίνεται πως ξέρεις για τι πράγμα μιλάς κι αυτό είναι χρήσιμο για όλους μας.Αυτος ηταν ο σκοπος!
Απλα για να πω οσα ηθελα επρεπε να γραψω μακρυναρι
Η πλαγιαστή πενιά και το χσσσσν χσσσσν που παράγει - ο θόρυβος δηλαδή - δεν είναι τεχνική, είναι απλά λάθος χρήση,
Η πλαγιαστή πενιά και το χσσσσν χσσσσν που παράγει - ο θόρυβος δηλαδή - δεν είναι τεχνική, είναι απλά λάθος χρήση, τουλάχιστον σε ακουστική κιθάρα που ασχολούμαι είναι από τα πιο άσχημα ηχητικά
χαρακτηριστικά μεταξύ άλλων
Αν και ασχετος απο ηλεκτρικη κατα βαθος πιστευω οτι και εκει ειναι πολυ υποδεέστερος ο ηχος με πλαγιαστη πενιά, η ποιοτητα και ευκρινεια που θα μεταφερθει στο μαγνητη,
Τους ενδιαφέρει μόνο να αγγίξουν την χορδή με την πένα, όχι να την τσιμπήσουν.
Μα αυτο ακριβως γινεται και με την ατελειωτη εξασκηση (ή τουλαχιστον ένα μερος της αφιερωμενο στο καλιμπράρισμα του χεριού-πενας), ερχεται η οριζοντια πενιά και ισα που αγγίζει τη χορδή δεν βουτάει μέσα και αυτό νομίζω πρεσβέυει και αυτη η stylus πενα του ποστ, το να μάθει ο εγγεφαλος και το αυτι την φίνα προσεγγιση, όχι για να πας μετά και να παίξεις στις 90 μοίρες αλλά για να να γίνει φίνο το οριζόντιο χτύπημα με λιγοτερη αντισταση από τη χορδή-λιγότερο κόπο- άρα efficient picking.
Και να'ταν μόνο αυτό...Αρμονία ,σύνθεση, υπέρτατο νόημα...κλπ..κλπ...ps εχει κατι σολο ο Ben Monder φουλ στο distortion υπεργρηγορα και ακουγονται τοσο καθαρα οσο δεν ξερω και γω τι - αλλα ειναι ο ημιθεος
Μου φαινεται περίεργο, αλλά με τη καλή έννοια, ότι ελέγχω πολύ την πένα (jazz III ή/και Jazz III XL)λοιπόν τσίμπησα και εγώ stylus μήπως και διορθώσω το χέρι μου. Γενικά δεν είναι δύσκολοι στην χρήση αλλά εχω μια ερώτηση για όσους είχανε την εμπειρία: η μύτη του stylus είναι σαν πυραμίδα, όταν μετά παίζετε με την μυτερή flat μύτη της πένας (στην δική μου περίπτωση dunlop gator) δεν σας φαίνεται κάπως περίεργο;
Μου φαινεται περίεργο, αλλά με τη καλή έννοια, ότι ελέγχω πολύ την πένα (jazz III ή/και Jazz III XL)
Δεν μπορω να σου πω ακριβως γιατί έγινε σε δύο μέρη η μελέτη. Θα έλεγα όμως ότι ειδα τη μεγάλη διαφορά όταν δούλευα έστω και πολύ αλλά patterns που είχαν δύο χορδές. Είναι πολύ δυσκολο να ανεβάσεις ταχύτητα αλλα η μεγάλη προσοχή που έδινα φανηκε οταν χρησιμοποιούσα την κανονική πένα.βασικά είναι λίγο περίεργη η μετάβαση από την stylus που είναι "3d" στην flat μυτερή πένα. Από την άλλη την stylus δεν την έχω ούτε μήνα. Εσύ σε πόσο καιρό είδες διαφορά;
Πιστεύω ότι το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Δηλαδή το να φτιάξεις μια σωστή τεχνική για alternate picking δεν αναιρεί το να μπορείς να το γυρίσεις on the fly σε κάποια άλλη.Εμένα πάντως μου φαίνεται ψιλολάθος η χρήση μιας τέτοιας πένας. Θεωρώ πως θα μάθεις σε έναν πολύ αυστηρό τρόπο picking που ναι μεν θα βοηθήσει στο να παίξεις γρήγορα alternate με το δεξί χέρι "κολλημένο" στις χορδές, αλλά από την άλλη θα είναι πολύ περιοριστικό στο να παίξεις οτιδήποτε άλλο (hybrid, πιο funky παιξίματα, πιο σκάψιμο αλά SRV κλπ). Υπάρχουν φορές που πρέπει να κοπανήσεις τις χορδές για να βγει ήχος και αν μάθεις στην υπερβολική "οικονομία" ίσως εκεί να έχεις πρόβλημα. Just my 2 cents
Πιστεύω ότι το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Δηλαδή το να φτιάξεις μια σωστή τεχνική για alternate picking δεν αναιρεί το να μπορείς να το γυρίσεις on the fly σε κάποια άλλη.
Για μενα η stylus ειναι ακόμα ένα εργαλείο μελέτης με ξεκάθαρο λόγο ύπαρξης να βοηθήσει στο alternate picking.
Πιστεύω ότι το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Δηλαδή το να φτιάξεις μια σωστή τεχνική για alternate picking δεν αναιρεί το να μπορείς να το γυρίσεις on the fly σε κάποια άλλη.
Για μενα η stylus ειναι ακόμα ένα εργαλείο μελέτης με ξεκάθαρο λόγο ύπαρξης να βοηθήσει στο alternate picking.
Δεν θεωρώ ότι σε κλειδώνει και θα στο εξηγήσω λίγο διαφορετικά, αν θες να παίξεις alternate σε υψηλές ταχύτητες* (είτε τρέμολο είτε σε κλίμακα/riffs) πρέπει να ακολουθήσεις κάποιες αρχές:Δεν έχω χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη πένα οπότε πολύ πιθανόν να λέω αερολογίες, αλλά έχω την αίσθηση ότι σε "κλειδώνει" υπερβολικά σε ένα συγκεκριμένο τρόπο παιξίματος και σε εκπαιδεύει στο να είναι κλειδωμένο το χέρι σου σε μία πολύ συγκεκριμένη θέση.
Θυμάμαι που είχα δοκιμάσει στο παρελθόν να παίξω με μία πολύ μικρή πένα η οποία βοηθούσε απίστευτα πολύ στα γρήγορα παιξίματα, αλλά μετά άμα πήγαινες ας πούμε να παίξεις κάτι πιο funky χτυπούσες αέρα.
Ξαναλέω βέβαια πολύ πιθανό να λέω βλακείες![]()