Dream Theater

Μια μικρή διόρθωση σχετικά με τα του Myung: ...έχει εμφανιστεί να παίζει με bongo και όχι stingray στα photo sessions του Systematic Chaos! Από κει και πέρα, το θεωρώ απίθανο το να έχει γράψει με ένα μόνο μπάσσο όλο τον δίσκο.

Επίσης, στο Images and Words είχε γράψει με διάφορα μπάσσα, αλλά κυρίως με εκείνο το κόκκινο (?) 6χορδο που δεν θυμάμαι τι είναι (όχι RBX6JM πάντως)- το οποίο είχε στην περιοδεία που ακολούθησε. Εκτός κι αν δεν θυμάμαι καλά.

Από κει και πέρα, κατά την προσωπική μου άποψη και εξαιρώντας τις προσωπικές δουλειές του, ο συμπαθέστατος Myung έπαιξε εξαιρετικά στο Images, στο Awake και στο Falling, αλλά έκτοτε δεν κατάφερε να με συγκινήσει...

Αδικημένος πιθανόν από την παραγωγή ή από την κατεύθυνση που πήραν οι Theater, όσο δύσκολα και τεχνικά και αν είναι ορισμένα μέρη του στις επόμενες δουλειές, νομίζω πως δημιουργικά έχει "στριμωχτεί" κάπως...

Έτσι, για να είμαι ειλικρινής, στο σύνολο του δε με ενθουσίασε το Systematic Chaos, το οποίο όμως μου άρεσε γενικά, και σίγουρα περισσότερο από τα 3 προηγούμενα (Train, 6 degrees, Octa).

Μάλλον συνέβη το εξής: μέχρι και το Falling μου άρεσε πάρα πολύ ο ήχος και οι ιδέες τους. Στην συνέχεια πήραν μια άλλη κατεύθυνση (και ηχητικά) η οποία δεν είναι πολύ του γούστου μου. ¶ρα είμαι μάλλον αναρμόδιος να τους κρίνω από κει και πέρα- αν μη τι άλλο βέβαια παραμένουν καταπληκτική μπάντα. Χαίρομαι όμως που συντηρούν ή μεγαλώνουν την βάση των οπαδών τους!

 
δεν σε συγκίνησε το scenes from a memory τρισκατάρατε μπασίστα;;;;; :)
Ε αυτό είναι μια παράξενη ιστορία, και δεν το ανέφερα γιατί δεν το έχω ακούσει όπως "του αξίζει"!

Το δε με συγκίνησε όμως το εννοώ στη βάση του ότι δεν είναι το ύφος που με άγγιξε αρχικά από τους Theater, όχι πως είναι υποδεέστερη δουλειά. ¶λλωστε, βλέπω πως αρέσει σε ΟΛΟΥΣ, και προφανώς πρόκειται για ένα από τα κορυφαία επιτεύγματα τους.

Απλά πως να το πω... ίσως ο ήχος, ίσως τα riff, ίσως το concept, όλα αυτά μαζί μου έδωσαν την εντύπωση πως είναι κάπως απόμακρο από μένα.

Το "δε με συγκίνησαν τα ύστερα άλμπουμ" δεν σημαίνει πως τα θεωρώ ήσσονος αξίας (αλίμονο αν μετέτρεπα το γούστο μου σε γενικευμένο κριτήριο). Καμιά φορά όμως το πως δένεσαι με ένα άλμπουμ έχει να κάνει με την συγκυρία κτλ.

Και όσο εξωφρενικό κι αν ακούγεται, παρά την εμφανώς κατώτερη τεχνική τους, προτιμώ μακράν τους Moore και Sherinian (!!!) στους Theater παρά τον Rudess (τον οποίο θαυμάζω απεριόριστα αλλά δε μου έκατσε καλά στους Theater- ίσως επειδή θα ήθελα να έχει περισσότερο "χώρο"). Go figure...

 
Ναι όντως με bongo είναι, το είδα και στο bonus dvd πιο καλά.....Πάντως στις συναυλίες τη βγάζει με ένα μπάσο και τα εφέ του βέβαια....Στο στούντιο χρησιμοποιεί διαφορα και μέχρι τώρα Υamaha Rbx6 JM.....Στα credits του systematic chaos αναφέρεται ότι πλέον παίζει με music man που σημαίνει ότι πλέον δε συνεργάζεται με τη Yamaha....Στο When Dream And Day Unite έπαιξε με Music Man stingray τετράχορδο ενώ στο Images And Words (βλακεία είπα πριν, δε θυμόμουν καλά) με Spector αλλάζοντας στην περιοδεία του ίδιου δίσκου σε εξάχορδο Τung bass. Aπο κει και πέρα πέρασε στη yamaha το 97 με την οποία συνεργαζόταν έως σήμερα

 
Μάλλον συνέβη το εξής: μέχρι και το Falling μου άρεσε πάρα πολύ ο ήχος και οι ιδέες τους. Στην συνέχεια πήραν μια άλλη κατεύθυνση (και ηχητικά) η οποία δεν είναι πολύ του γούστου μου. ¶ρα είμαι μάλλον αναρμόδιος να τους κρίνω από κει και πέρα- αν μη τι άλλο βέβαια παραμένουν καταπληκτική μπάντα. Χαίρομαι όμως που συντηρούν ή μεγαλώνουν την βάση των οπαδών τους!
Ο rudess φταει.Γινανε πολυ progressive(με την εννοια του κουραστικου....).

Παντως ο Rudess μ'αρεσει...

 
Λοιπόν άκουσα το καινούριο τους άλμπουμ....ή μάλλον το ακού εδώ και 4 μέρες τώρα...

Επειδή όμως το ά;ρθρο 4 των κανονισμών του φόρουμ δεν επιτρέπει να αναρτάμε μηνύματα με συκοφαντικό, υβριστικό, άσεμνο, πρόστυχο, χυδαίο, απεχθές, απειλητικό, με πορνογραφικό προσανατολισμό ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο που υπόκειται στην νομοθετική αρχή, καθώς και πολιτικού, θρησκευτικού, ή φυλετικού χαρακτήρα. δεν μπορώ να εφραστώ κατάλληλα για να περιγράψω τι νιώθω για αυτόν εδώ το δίσκο.....

Απλά τα παλικάρια είναι από άλλο πλανήτη...

Ο Myung ακούγεται πιο ωραία από ποτέ..... το Music Man Bongo ξεχωρίζει πραγματικά....(χρησιμοποίησε και σε κάποια μικρά μέρη ένα τετράχορδο Sterling. Στο making of... dvd παίζει με το πεντάχορδο bongo)

O Rudess παίζει με ό,τι έχει και δεν έχει με πολύ έξυπνα μέρη, ενώ οι δισολιες του με τον petrucci είναι απλά φοβερές και τα σόλα επίσης καταπλητικά που δένουν άψογα με τα κομμάτια....

Ο Portnoy είναι ο κλασικός μαμηστερός Portnoy που όταν κάθεται στι καρεκλάκι του δεν ξέρει τι παίζει. Στον εν λόγω δίσκο κάνει δεύτερα φωνητικά σχεδόν σε όλα τα κομμάτια...(ψάξτε στο youtube βίντεο από τις ηχογραφήσεις)

Ο Petrucci είναι επίσης απίστευτος με τρομερά σόλα και πολύ heavy ρυθμικά σε πολλές φάσεις....Παίζει με την εφτάχορδη Music man και την κανονική εξάχορδη ενώ, αν μπόρεσα να δω καλά το headstock, τα ακουστικά μέρη τα παίζει με gibson ακουστική.....

Όσο για τον Labrie η φωνή του έχει ωριμάσει πολύ και ακούγεται πιο ωραία από ποτέ και αυτός....

Είναι γενικά πολύ prog δίσκος και θέλει πολλές και προσεκτικές ακροάσεις για να πιάσεις το feeling του και τη μουσικότητά του.....Όπως συνήθως όλοι μαζί έγραψαν τα κομμάτια και εδώ μπορούμε να βρούμε κάποια πολύ heavy riffs πού δεν είχαν οι Dream Theater. Ο Portnoy αναφέρει χαρακτηριστικά ότι στο The Dark Eternal Night έγραψαν "the heaviest and dirtiest riff in Dream Theater history".

Πραγματικά πολύ καλός δίσκος.....

PURE FUCKING PROG UP YOUR ASS

 
Λοιπόν άκουσα το καινούριο τους άλμπουμ....ή μάλλον το ακού εδώ και 4 μέρες τώρα...
Επειδή όμως το ά;ρθρο 4 των κανονισμών του φόρουμ δεν επιτρέπει να αναρτάμε μηνύματα με συκοφαντικό' date=' [b']υβριστικό[/b], άσεμνο, πρόστυχο, χυδαίο, απεχθές, απειλητικό, με πορνογραφικό προσανατολισμό ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο που υπόκειται στην νομοθετική αρχή, καθώς και πολιτικού, θρησκευτικού, ή φυλετικού χαρακτήρα. δεν μπορώ να εφραστώ κατάλληλα για να περιγράψω τι νιώθω για αυτόν εδώ το δίσκο.....

Απλά τα παλικάρια είναι από άλλο πλανήτη...

Ο Myung ακούγεται πιο ωραία από ποτέ..... το Music Man Bongo ξεχωρίζει πραγματικά....(χρησιμοποίησε και σε κάποια μικρά μέρη ένα τετράχορδο Sterling. Στο making of... dvd παίζει με το πεντάχορδο bongo)

O Rudess παίζει με ό,τι έχει και δεν έχει με πολύ έξυπνα μέρη, ενώ οι δισολιες του με τον petrucci είναι απλά φοβερές και τα σόλα επίσης καταπλητικά που δένουν άψογα με τα κομμάτια....

Ο Portnoy είναι ο κλασικός μαμηστερός Portnoy που όταν κάθεται στι καρεκλάκι του δεν ξέρει τι παίζει. Στον εν λόγω δίσκο κάνει δεύτερα φωνητικά σχεδόν σε όλα τα κομμάτια...(ψάξτε στο youtube βίντεο από τις ηχογραφήσεις)

Ο Petrucci είναι επίσης απίστευτος με τρομερά σόλα και πολύ heavy ρυθμικά σε πολλές φάσεις....Παίζει με την εφτάχορδη Music man και την κανονική εξάχορδη ενώ, αν μπόρεσα να δω καλά το headstock, τα ακουστικά μέρη τα παίζει με gibson ακουστική.....

Όσο για τον Labrie η φωνή του έχει ωριμάσει πολύ και ακούγεται πιο ωραία από ποτέ και αυτός....

Είναι γενικά πολύ prog δίσκος και θέλει πολλές και προσεκτικές ακροάσεις για να πιάσεις το feeling του και τη μουσικότητά του.....Όπως συνήθως όλοι μαζί έγραψαν τα κομμάτια και εδώ μπορούμε να βρούμε κάποια πολύ heavy riffs πού δεν είχαν οι Dream Theater. Ο Portnoy αναφέρει χαρακτηριστικά ότι στο The Dark Eternal Night έγραψαν "the heaviest and dirtiest riff in Dream Theater history".

Πραγματικά πολύ καλός δίσκος.....

PURE FUCKING PROG UP YOUR ASS
Μια μικρη διόρθωση : Η ακουστικη που χρησιμοποιησε ειναι μια Taylor.

Επισης , η MusicMan απ΄οτι ξερω εχει ηδη ετοιμο το νεο 6χορδο μπασο bongo Myung Model..!

Γενικα ο δισκος ειναι αρκετα καλος, (μετα απο πολλες ακροασεις), τουλαχιστον καλυτερος απο τον Octavarium , θελω να πιστευω οτι στον επομενο δισκο θα γυρισουν λιγο στον ηχο που ειχαν την περιοδο 97-98.

 
+10000!!!

Απίστευτο άλμπουμ!! Πολύ ώριμο και μεστό!!!

αξίζει όλοι να το ακούσουν και να το κρίνουν!!!

 
O NickNT έγραψε:

Και όσο εξωφρενικό κι αν ακούγεται, παρά την εμφανώς κατώτερη τεχνική τους, προτιμώ μακράν τους Moore και Sherinian (!!!) στους Theater παρά τον Rudess (τον οποίο θαυμάζω απεριόριστα αλλά δε μου έκατσε καλά στους Theater- ίσως επειδή θα ήθελα να έχει περισσότερο "χώρο"). Go figure...

'Aποψή σου φίλε μου.Ο Rudess είναι μακράν πολύ ξεχωριστός πληκτράς από τους προηγούμενους 2.Εγώ πιστεύω ότι τώρα φάνηκαν περισσότερο.Και είναι κυρίως πιανίστας και μετά πληκτράς.Τα πιανιστικά μέρη των Dream Theater είναι το κάτι άλλο!Αυτά δεν υπήρχαν πριν από τους Moore και Sherinian σε τέτοιο βαθμό!Ο Rudess τα συνδυάζει όλα!Κλασσική παιδεία με industrial φύση!Και έχει πολύ χώρο ο Rudess.

 
Τα πιανιστικά μέρη των Dream Theater είναι το κάτι άλλο!Αυτά δεν υπήρχαν πριν από τους Moore και Sherinian σε τέτοιο βαθμό!Ο Rudess τα συνδυάζει όλα!Κλασσική παιδεία με industrial φύση!Και έχει πολύ χώρο ο Rudess.
Πραγματικά, τα συνδυάζει όλα! Βαρεμάρα, επανάληψη του εαυτού του, κακό ήχο και επιδειξιομανία! Φοβερός. Σοβαρά τώρα, μόνο γρήγορος είναι. Όλα τα άλλα 0 (μηδέν). SHERINIAN FOR THE WIN!!

Αλλού είναι η τέχνη, όχι στις ν νότες ανα δευτερόλεπτο. Αν θέλω να ακούσω σοβαρή άποψη του πως είναι μοντέρνα και "industrial" πλήκτρα, μπορώ να ακούσω Muse.

Το έχω πει πολλές φορές, ο Rudess, έχει ΠΑΛΙΑΚΗ (όχι απλά παλιομοδίτικη) αντιμετώπιση της μουσικής και των synthesizers και έχει κάνει μεγάλη ζημιά στους Dream Theater. Πιάνο Theater είναι το Anna Lee, είναι το Space-Dye Vest. Υπάρχει ο παράγοντας "συναίσθημα" στη μουσική, πράγμα που ο Rudess δεν το κατέχει καθόλου.

NickNT, δεν είσαι καθόλου εξωφρενικός :wink:

 
Από χτες το ακούω το καινούργιο DT.

Όσο το ακούω, τόσο αδιάφορο/βαρετό μου φαίνεται.

Κρίμας.

 
ΟΛΟΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!

Οποιος δεν ερθει θα χασει.....ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ!!!

Κωστή σου προτεινω να καθησεις να ασχοληθεις λιγο περισσοτερο με το καινουριο....είναι πολύ καλό άλμπουμ....απλα λιγο υπομονη μεχρι να το κατεχεις ολο το αλμπουμ....νομιζω δε θα χασεις αν δοκιμασεις!!!

 
Τα πιανιστικά μέρη των Dream Theater είναι το κάτι άλλο!Αυτά δεν υπήρχαν πριν από τους Moore και Sherinian σε τέτοιο βαθμό!Ο Rudess τα συνδυάζει όλα!Κλασσική παιδεία με industrial φύση!Και έχει πολύ χώρο ο Rudess.
Πραγματικά' date=' τα συνδυάζει όλα! Βαρεμάρα, επανάληψη του εαυτού του, κακό ήχο και επιδειξιομανία! Φοβερός. Σοβαρά τώρα, μόνο γρήγορος είναι. Όλα τα άλλα 0 (μηδέν). SHERINIAN FOR THE WIN!!

Αλλού είναι η τέχνη, όχι στις ν νότες ανα δευτερόλεπτο. Αν θέλω να ακούσω σοβαρή άποψη του πως είναι μοντέρνα και "industrial" πλήκτρα, μπορώ να ακούσω Muse.

Το έχω πει πολλές φορές, ο Rudess, έχει ΠΑΛΙΑΚΗ (όχι απλά παλιομοδίτικη) αντιμετώπιση της μουσικής και των synthesizers και έχει κάνει μεγάλη ζημιά στους Dream Theater. Πιάνο Theater είναι το Anna Lee, είναι το Space-Dye Vest. Υπάρχει ο παράγοντας "συναίσθημα" στη μουσική, πράγμα που ο Rudess δεν το κατέχει καθόλου.

[/quote']

¶ποψή σου φίλε ytsestef.Έχω μελετήσει πολύ καλά τον Rudess και εκτός του ότι είναι πολύ τεχνικός βγάζει απίστευτο συναίσθημα.Δεν λέω ότι ο Moore ή ο Sherinian δεν είναι πολύ καλοί.Όποτε ακούω το space-dye vest ανατριχιάζω(με την καλή έννοια πάντα) και το Anna Lee φυσικά καθώς έχω όλη την προσωπική δισκογραφία και των τριών(chroma key,planet x κτλ...).Και επειδή έχεις πει πολλές φορές ότι ο Rudess έχει παλιομοδίτικη αντιμετώπιση της μουσικής δεν σημαίνει ότι ισχύει η άποψή σου εκτός αν δώσεις επιχειρήματα.Αντίθετα έδωσε μια άλλη πνοή στα synthesizers.Αν είναι παλιομοδίτικο το spirit carries on, finally free, fatal tragedy, home, blind faith, endless sacrifice etc..τι να πω.Τέλος,, μεταξύ μας, μην λες παραέξω ότι έχει αυτός ο άνθρωπος κακό ήχο.Λέγε ότι δεν σου αρέσει καλύτερα.Kαι όσον αφορά τους Μuse δεν μπορώ να πω ότι έχουνε και μεγάλη ποικιλία στον ήχο των πλήκτρων, όσα κομμάτια τους έχω ακούσει βάζουν έναν μονοφωνικό lead ήχο, τον πιο χαρακτηριστικό των Muse και κάτι ακόμα για να γεμίσει.Παρ'όλα αυτά τους γουστάρω πολύ.Πες καλύτερα Nine Inch Nails αν θες να μιλήσεις για industrial.
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top