Ε αυτό είναι μια παράξενη ιστορία, και δεν το ανέφερα γιατί δεν το έχω ακούσει όπως "του αξίζει"!δεν σε συγκίνησε το scenes from a memory τρισκατάρατε μπασίστα;;;;;
Ο rudess φταει.Γινανε πολυ progressive(με την εννοια του κουραστικου....).Μάλλον συνέβη το εξής: μέχρι και το Falling μου άρεσε πάρα πολύ ο ήχος και οι ιδέες τους. Στην συνέχεια πήραν μια άλλη κατεύθυνση (και ηχητικά) η οποία δεν είναι πολύ του γούστου μου. ¶ρα είμαι μάλλον αναρμόδιος να τους κρίνω από κει και πέρα- αν μη τι άλλο βέβαια παραμένουν καταπληκτική μπάντα. Χαίρομαι όμως που συντηρούν ή μεγαλώνουν την βάση των οπαδών τους!
Μια μικρη διόρθωση : Η ακουστικη που χρησιμοποιησε ειναι μια Taylor.Λοιπόν άκουσα το καινούριο τους άλμπουμ....ή μάλλον το ακού εδώ και 4 μέρες τώρα...
Επειδή όμως το ά;ρθρο 4 των κανονισμών του φόρουμ δεν επιτρέπει να αναρτάμε μηνύματα με συκοφαντικό' date=' [b']υβριστικό[/b], άσεμνο, πρόστυχο, χυδαίο, απεχθές, απειλητικό, με πορνογραφικό προσανατολισμό ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο που υπόκειται στην νομοθετική αρχή, καθώς και πολιτικού, θρησκευτικού, ή φυλετικού χαρακτήρα. δεν μπορώ να εφραστώ κατάλληλα για να περιγράψω τι νιώθω για αυτόν εδώ το δίσκο.....
Απλά τα παλικάρια είναι από άλλο πλανήτη...
Ο Myung ακούγεται πιο ωραία από ποτέ..... το Music Man Bongo ξεχωρίζει πραγματικά....(χρησιμοποίησε και σε κάποια μικρά μέρη ένα τετράχορδο Sterling. Στο making of... dvd παίζει με το πεντάχορδο bongo)
O Rudess παίζει με ό,τι έχει και δεν έχει με πολύ έξυπνα μέρη, ενώ οι δισολιες του με τον petrucci είναι απλά φοβερές και τα σόλα επίσης καταπλητικά που δένουν άψογα με τα κομμάτια....
Ο Portnoy είναι ο κλασικός μαμηστερός Portnoy που όταν κάθεται στι καρεκλάκι του δεν ξέρει τι παίζει. Στον εν λόγω δίσκο κάνει δεύτερα φωνητικά σχεδόν σε όλα τα κομμάτια...(ψάξτε στο youtube βίντεο από τις ηχογραφήσεις)
Ο Petrucci είναι επίσης απίστευτος με τρομερά σόλα και πολύ heavy ρυθμικά σε πολλές φάσεις....Παίζει με την εφτάχορδη Music man και την κανονική εξάχορδη ενώ, αν μπόρεσα να δω καλά το headstock, τα ακουστικά μέρη τα παίζει με gibson ακουστική.....
Όσο για τον Labrie η φωνή του έχει ωριμάσει πολύ και ακούγεται πιο ωραία από ποτέ και αυτός....
Είναι γενικά πολύ prog δίσκος και θέλει πολλές και προσεκτικές ακροάσεις για να πιάσεις το feeling του και τη μουσικότητά του.....Όπως συνήθως όλοι μαζί έγραψαν τα κομμάτια και εδώ μπορούμε να βρούμε κάποια πολύ heavy riffs πού δεν είχαν οι Dream Theater. Ο Portnoy αναφέρει χαρακτηριστικά ότι στο The Dark Eternal Night έγραψαν "the heaviest and dirtiest riff in Dream Theater history".
Πραγματικά πολύ καλός δίσκος.....
PURE FUCKING PROG UP YOUR ASS
Πραγματικά, τα συνδυάζει όλα! Βαρεμάρα, επανάληψη του εαυτού του, κακό ήχο και επιδειξιομανία! Φοβερός. Σοβαρά τώρα, μόνο γρήγορος είναι. Όλα τα άλλα 0 (μηδέν). SHERINIAN FOR THE WIN!!Τα πιανιστικά μέρη των Dream Theater είναι το κάτι άλλο!Αυτά δεν υπήρχαν πριν από τους Moore και Sherinian σε τέτοιο βαθμό!Ο Rudess τα συνδυάζει όλα!Κλασσική παιδεία με industrial φύση!Και έχει πολύ χώρο ο Rudess.
ΤΡΕΞΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!! 8)πω πω ρε πστ μου δεν εχω πάρει εισιτήριο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πραγματικά' date=' τα συνδυάζει όλα! Βαρεμάρα, επανάληψη του εαυτού του, κακό ήχο και επιδειξιομανία! Φοβερός. Σοβαρά τώρα, μόνο γρήγορος είναι. Όλα τα άλλα 0 (μηδέν). SHERINIAN FOR THE WIN!!Τα πιανιστικά μέρη των Dream Theater είναι το κάτι άλλο!Αυτά δεν υπήρχαν πριν από τους Moore και Sherinian σε τέτοιο βαθμό!Ο Rudess τα συνδυάζει όλα!Κλασσική παιδεία με industrial φύση!Και έχει πολύ χώρο ο Rudess.
Αλλού είναι η τέχνη, όχι στις ν νότες ανα δευτερόλεπτο. Αν θέλω να ακούσω σοβαρή άποψη του πως είναι μοντέρνα και "industrial" πλήκτρα, μπορώ να ακούσω Muse.
Το έχω πει πολλές φορές, ο Rudess, έχει ΠΑΛΙΑΚΗ (όχι απλά παλιομοδίτικη) αντιμετώπιση της μουσικής και των synthesizers και έχει κάνει μεγάλη ζημιά στους Dream Theater. Πιάνο Theater είναι το Anna Lee, είναι το Space-Dye Vest. Υπάρχει ο παράγοντας "συναίσθημα" στη μουσική, πράγμα που ο Rudess δεν το κατέχει καθόλου.
[/quote']
¶ποψή σου φίλε ytsestef.Έχω μελετήσει πολύ καλά τον Rudess και εκτός του ότι είναι πολύ τεχνικός βγάζει απίστευτο συναίσθημα.Δεν λέω ότι ο Moore ή ο Sherinian δεν είναι πολύ καλοί.Όποτε ακούω το space-dye vest ανατριχιάζω(με την καλή έννοια πάντα) και το Anna Lee φυσικά καθώς έχω όλη την προσωπική δισκογραφία και των τριών(chroma key,planet x κτλ...).Και επειδή έχεις πει πολλές φορές ότι ο Rudess έχει παλιομοδίτικη αντιμετώπιση της μουσικής δεν σημαίνει ότι ισχύει η άποψή σου εκτός αν δώσεις επιχειρήματα.Αντίθετα έδωσε μια άλλη πνοή στα synthesizers.Αν είναι παλιομοδίτικο το spirit carries on, finally free, fatal tragedy, home, blind faith, endless sacrifice etc..τι να πω.Τέλος,, μεταξύ μας, μην λες παραέξω ότι έχει αυτός ο άνθρωπος κακό ήχο.Λέγε ότι δεν σου αρέσει καλύτερα.Kαι όσον αφορά τους Μuse δεν μπορώ να πω ότι έχουνε και μεγάλη ποικιλία στον ήχο των πλήκτρων, όσα κομμάτια τους έχω ακούσει βάζουν έναν μονοφωνικό lead ήχο, τον πιο χαρακτηριστικό των Muse και κάτι ακόμα για να γεμίσει.Παρ'όλα αυτά τους γουστάρω πολύ.Πες καλύτερα Nine Inch Nails αν θες να μιλήσεις για industrial.