Dream amplifier

Δυστυχώς είναι, εντάξει δεν χάλασε και ο κόσμος.  
Λύστε λίγο μια απορία στον αδαή:

Έχω έναν ενισχυτή ο οποίος δεν είναι handwired, φθηνός ακριβός δεν έχει σημασία, σημασία έχει ότι είναι λιγότερο αξιόπιστος από τους handwired, οι οποίοι όπως φαίνεται ακόμα κ αν χαλάσουν κατασκευάζονται πολύ πιο εύκολα. Τον κιθαρίστα αυτό για ποιους λόγους τον απασχολεί; Δουλειά του τεχνικού δεν είναι; Η μήπως το βλέπουμε όπως στα αυτοκίνητα, αν δηλαδή χαλάνε συχνά κ αν υπάρχει διαθεσιμότητα σε ανταλλακτικά; Η ακόμη μας απασχολεί το θέμα longevity του ενισχυτή, δηλαδή όσο πιο φθηνός είναι, τόσο πιο σύντομη ημερομηνία λήξης έχει;

 
Νομίζω ότι θα βρεις πολύ πιο εύκολα τεχνικο και ανταλλακτικά για handwired, πάρα για κάποιον με πλακέτα. Εφόσον είσαι επαγγελματίας και στηρίζεται στα εργαλεία σου, τότε μάλλον μετράει.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οι κολλήσεις στην πλακέτα σπάνε πιο εύκολα η έστω φθείρονται ειδικά όταν πατάνε λυχνίες πάνω που έχουν αντίσταση στο βάρος τους όταν μετακινουνται.Και βέβαια όταν είναι harndwired, μπορείς να τον φτιάξεις και εσύ αν γνωρίζεις λίγο από κολλητήρι και πολυμετρο. 

 
... αν γνωρίζεις λίγο από κολλητήρι και πολυμετρο. 
Εκεί μέσα υπάρχουν επικίνδυνα ρεύματα, ακόμα και αν ο ενισχυτής είναι εκτός πρίζας. Αν δεν είσαι σίγουρος, καλύτερα να μην ακουμπήσεις τίποτα εκεί μέσα.

 
Εκεί μέσα υπάρχουν επικίνδυνα ρεύματα, ακόμα και αν ο ενισχυτής είναι εκτός πρίζας. Αν δεν είσαι σίγουρος, καλύτερα να μην ακουμπήσεις τίποτα εκεί μέσα.
Υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος να αδειάσει από ρεύμα πριν από οποιαδήποτε εργασία. 

 
Για τα γούστα μου (πάντα), ο καλύτερος καθαρός ενισχυτής, είναι πολύ φθηνός.

Είναι αυτός .... με 1 12άρι (Reverberocket R-12R)

.... και αυτός με 2 12άρια (Reverberocket R-212R).



Είναι ένα καταργημένο μοντέλο 90s reissue από την Ampeg diamond series.

Κυκλοφορεί μια στο τόσο στις αγγελίες σε μάλλον χαμηλές τιμές (στο δε εξωτερικό είναι ιδιαίτερα φθηνός αν τον πετύχετε).

Φανταστείτε έναν fender με μεσαία, και ιδιαίτερα γλυκό (πιο γλυκό από fender) ήχο.

Τον είχα και έτσι τον ξέρω καλά.

Στο YT δεν θα βρείτε τίποτα της προκοπής για να τον ακούσετε.
Μόλις ανέβηκε κάτι!




 
Δεν μιλούσα γι' αυτόν, για το reissue από τα 90s μιλούσα (Ampeg Blue Diamond series).

Αλλά κι αυτός (ο vintage από τα 60s ή 50s δεν είμαι σίγουρος) σκοτώνει.
Αν ακουγονται περιπου ετσι κ τα ριισιουζ σκοτω...

Μπραβο Φιουζιε με τις προτασεις σου

 
Αν ακουγονται περιπου ετσι κ τα ριισιουζ σκοτω...


Φαντάσου τον πιο γλυκό Fender ήχο που έχεις ακούσει, αλλά με μεσαία (επίσης γλυκά), όχι scooped.

Επίσης με λιγότερο σκάσιμο, πιο smooth.

Βελούδο σου λέω.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Φαντάσου τον πιο γλυκό Fender ήχο που έχεις ακούσει, αλλά με μεσαία (επίσης γλυκά), όχι scooped.

Επίσης με λιγότερο σκάσιμο, πιο smooth.

Βελούδο σου λέω.
Αυτό που περιγράφεις, μάστορα, είναι το καθαρό που έχω σε ένα κεφάλι που μου έφτιαξε ο Παναγιώτης ο Κουρμπής, κλώνος Dumble Overdrive Special.

Αποκτά αρκετό fenderίσιο σκάσιμο με το bright switch.

Μην με ρωτήσετε αν ακούγεται σαν Dumble.

Ούτε έχω παίξει, ούτε θα αξιωθώ ποτέ.

Πάντως ο ενισχυτής είναι καταπληκτικός.

 
Φαντάσου τον πιο γλυκό Fender ήχο που έχεις ακούσει, αλλά με μεσαία (επίσης γλυκά), όχι scooped.

Επίσης με λιγότερο σκάσιμο, πιο smooth.

Βελούδο σου λέω.


Επειδη εχω και εγω πολυ καλη εμπειρια απο τα καθαρα των Ampeg, μπηκα απο περιεργεια τωρα να δω στο Reverb το συγκεκριμενο μοντελο που αναφερεις και υπαρχει ενας 2x12 Αγγλια που φευγει για τιμη σκοτωμα και συμπτωματικα ειναι και στην πολη μου, AΓΧΩΝΟΜΑΙ.

 

 
Επειδη εχω και εγω πολυ καλη εμπειρια απο τα καθαρα των Ampeg, μπηκα απο περιεργεια τωρα να δω στο Reverb το συγκεκριμενο μοντελο που αναφερεις και υπαρχει ενας 2x12 Αγγλια που φευγει για τιμη σκοτωμα και συμπτωματικα ειναι και στην πολη μου, AΓΧΩΝΟΜΑΙ.

 


Τον έχω δει, και από ότι λέει ο τύπος, είναι και σε άριστη κατάσταση.

Συνήθως σε τέτοια τιμή τους πετυχαίνεις αυτούς τους ενισχυτές.

Ποτέ δεν απέκτησαν την φήμη που τους έπρεπε, και τους δίνουν κοψοχρονιά.

Υπήρχε κι εδώ τέτοια αγγελία πριν κάποιους μήνες, και αφότου την είδα, σταμάτησα να βλέπω τις αγγελίες για ένα διάστημα, γιατί έμπαινα σε αχρείαστο πειρασμό.

Αν είσαι στο Bristol να πας να τον ακούσεις οπωσδήποτε.

Βέβαια είναι βαρύς, δεν είναι για κουβαλήματα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Φαντάσου τον πιο γλυκό Fender ήχο που έχεις ακούσει, αλλά με μεσαία (επίσης γλυκά), όχι scooped.

Επίσης με λιγότερο σκάσιμο, πιο smooth.

Βελούδο σου λέω.


Βασικά σαν brownface Fender ακούγεται αλλά έχει και reverb.

Όλοι οι vintage Ampeg είναι φοβεροί ενισχυτές αν και κάποιοι θέλουν μοντες πλέον μια και οι λυχνίες τους δεν υπάρχουν πουθενά.

 
Βασικά σαν brownface Fender ακούγεται αλλά έχει και reverb.

Όλοι οι vintage Ampeg είναι φοβεροί ενισχυτές αν και κάποιοι θέλουν μοντες πλέον μια και οι λυχνίες τους δεν υπάρχουν πουθενά.


Δεν μιλούσα για τον vintage, για τον reissue (τον 50άρη από τα 90s) μιλούσα.

Έχουν διαφορές στον ήχο.

 
Δεν μιλούσα για τον vintage, για τον reissue (τον 50άρη από τα 90s) μιλούσα.

Έχουν διαφορές στον ήχο.


Βασικά μικρη σχέση έχουν ηχητικά, και κατασκευαστικά δυστυχώς....(οι vintage Ampeg είναι θηρία αντοχής και handwired,οι RI ήταν κλασσικό pcb με τις λυχνίες πάνω του, φυσικά πολύ καλύτερο από τα τωρινά,το ίδιο καλό με τους PV classic της περιόδου εκείνης, νομίζω φτιάχνονταν στο εργοστάσιο της PV στις ΗΠΑ τότε και οι Ampeg)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Παίδες πάντως νομίζω σιγά σιγά όλα πηγαίνουν στο ψηφιακό. Δυστυχώς; Μπορεί, αλλά μπορεί και όχι. Πόσοι θα παίζουν με λάμπα σε 10-15 χρόνια; Δεν ξέρω αλλά πιστεύω στο μέλλον οι λαμπατοι θα είναι σαν τα πικάπ. Θα ακούνε ολίγοι και εκλεκτοί

 
για να γινει αυτο θα πρεπει το ψηφιακο να γραψει ιστορια και να καινοτομησει,μεχρι τωρα αντιγραφει το αναλογικο η μαλλον προσπαθει να αντιγραψει..οταν γινει αυτο υπαρχει μια πιθανοτητα να παρει μεγαλυτερο μεριδιο στην αγορα

 
Παίδες πάντως νομίζω σιγά σιγά όλα πηγαίνουν στο ψηφιακό. Δυστυχώς; Μπορεί, αλλά μπορεί και όχι. Πόσοι θα παίζουν με λάμπα σε 10-15 χρόνια; Δεν ξέρω αλλά πιστεύω στο μέλλον οι λαμπατοι θα είναι σαν τα πικάπ. Θα ακούνε ολίγοι και εκλεκτοί
Νομίζω αυτό θα το αποφασίσουν οι καταναλωτές, κιθαρίστες στην περίπτωση μας.

Ο πολύς κόσμος από κάτω δεν έχει την παραμικρή ιδέα με τι παίζεις και δεν τον ενδιαφέρει και στην τελική. Το θέμα είναι πόση διάθεση έχει ο εκάστοτε κιθαρίστας να ταλαιπωρηθεί λίγο ώστε να κουβαλήσει τον ενισχυτή του στο live, που όμως θα ανταμηφθεί με καλύτερο ήχο για τον εαυτό του, άρα θα γουστάρει περισσότερο και πολύ πιθανόν να κάνει περισσότερο κέφι το οποίο θα βγει και προς τα έξω και στην τελική θα περάσει καλύτερα και ο κόσμος

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top