• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Ακριβές κιθάρες? Ναί γιατρέ μου, τις προτιμώ!

Status
Not open for further replies.
Έχασα καλό θεματάκι (ήμουν διακοπές) παρ΄όλα αυτά έχω την περιέργεια να δώ με τι κιθάρα θα παίξει σήμερα ο Silot (και θα πάω να τον δώ).....

(Μάλλον GoldTop θα φάμε στην μάπα.... αλλα δεν πειράζει είναι καλός παίκτης και θα τον συγχωρέσουμε).....

 
studio54GR είπε:
(Μάλλον GoldTop θα φάμε στην μάπα.... αλλα δεν πειράζει είναι καλός παίκτης και θα τον συγχωρέσουμε).....
Μπααα.....Για PRS τον "κόβω"...

 
ZIKO είπε:
Τρανο παραδειγμα : τι να την κανεις την Huber των 5000 ευρω οταν ακουγεσαι ετσι και με την Ibanez Gio των 200 ευρω?
Δεν διαφωνώ, αλλά τότε γιατί ο Gilbert παίζει με την καστομιά του που απ'ότι λεει είναι "πολύ κοντά" στο siganture μοντέλο του; γιατί δεν είναι η ΙΔΙΑ ακριβώς;

Μήπως επειδή έχει τα φράγκα να μπορεί να παίρνει το ακριβό; (αν και τα παίρνει τσάμπα βέβαια)

Ή μήπως επειδή όπως λέει και ο Jamey Aebersold στα jazz βιβλία του "παίζε ΠΑΝTA με το ποιοτικότερο και ακριβότερο όργανο που μπορείς να αντέξεις οικονομκικά";

Γιατί όταν παίζεις, το όργανο πρέπει να είναι τόσο καλό, ώστε να μην σκέφτεσαι ότι το bend θα πνιγεί ή θα ξεκουρδιστεί η κιθάρα ή χίλια ή...αλλιώς σίγουρα είναι τροχοπέδη στη μελέτη και εξέλιξη σου

η μαγεία των Suhr και Anderson είναι στις μικρές λεπτομέρειες που μόνο αυτοί ξέρουν να τονίζουν.
+69

Αυτό είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβουμε επιτέλους; αυτό κάνει τη διαφορά στο όργανο...

Έχει δίκιο ο Δημήτρης (mij) για το Matiz (αν και σιχαίνομαι τις Merc  :P).
Βέβαια βέβαια, αν έχεις συνηθίσει στο...φιατάκι (κίτρινο δεν είναι; ) σου ψιλιξινίζουν τα καλά... ;D ;D

Και βέβαια πέρα από τη πλακίτσα, πολλά +++ σε ό,τι λες - πάντα είσαι στην ουσία.

Να σε δω όταν θα γίνεις mod αν θα'σαι το ίδιο.... ;D ;D ;D (αμ τζοκινγκ οφ κορς... :))

Τελειώνοντας, να πω ότι έφτασα σε πολύ καλή κιθάρα μετά από 15 σχεδόν χρόνια παιξίματος, που πλέον ήξερα τι ήθελα....δεν ήταν καπρίτσιο αλλά εσωτερική ανάγκη να εκφράζει σωστα - από ηχητικής πλευράς - το όργανο το όποιο παίξιμο μου....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
studio54GR είπε:
Έχασα καλό θεματάκι (ήμουν διακοπές) παρ΄όλα αυτά έχω την περιέργεια να δώ με τι κιθάρα θα παίξει σήμερα ο Silot (και θα πάω να τον δώ).....

(Μάλλον GoldTop θα φάμε στην μάπα.... αλλα δεν πειράζει είναι καλός παίκτης και θα τον συγχωρέσουμε).....
Δεν θα δεις εμένα (πλέον) αλλα ένα εξαιρετικό φίλο και μουσικό που παίζει επίσης με LP και τον ψήνω προσεχώς να πάρει και μια Goldtop  ;D ;D

 
Γιατρέ μου, έχασα πολλά επεισόδια τελικά......

 
bloody_sunday είπε:
Οι κιθαρίστες πρέπει να νιώθουν ΠΑΡΑ, μα ΠΑΡΑ πολύ τυχεροί που με δυόμισι - τρεις χιλιάδες ευρώ μπορούν να έχουν ένα κορυφαίο όργανο που θα τους καλύπτει σαν επαγγελματίες (ακόμη και με πολύ λιγότερα χρήματα, βεβαίως). Αν έπαιζα φλάουτο επαγγελματικά, το βασικό μου κομμάτι θα στοίχιζε μίνιμουμ 8-10.000, και τα "δεύτερα" ίσως κάπου στα μισά. Δυο είναι οι διαφορές όσο ξεφεύγουμε από τις κιθάρες και πάμε σε αγορές άλλων ακουστικών μουσικών οργάνων που συναντούμε σε μια ορχήστρα, κατά τη γνώμη μου:
A γεια σου!!!  ;)

Ένα (student) όμποε που θέλω για την κόρη μου, πάει περίπου ένα διχίλιαρο. Και βάλε και τα εξωφρενικά ποσά για σέρβις κάθε χρόνο. Οι κιθαρίστες θέλουμε βασικά χορδές, κανένα καθαριστικό, ένα fret dress μια φορά το χρόνο (και αν) και τάστα κάθε 2-3 χρόνια. Peanuts.

Πραγματικά είμαστε πολύ τυχεροί, αλλά βέβαια, το όργανο έχει γίνει ευρείας παραγωγής. Αναρωτιέμαι γιατί οι πληκτράδες δεν σκοτώνονται για χειροποίητα synths, χμμμ.... Μήπως γιατί εκεί πλέον η... πγιότητα είναι πλέον ευδιάκριτη και δεδομένη? Μήπως γιατί τα synths συγκαταλέγονται μέσα στα πολλά ηλεκτρονικά που πλέον έχουμε "μάθει" να ξεχωρίζουμε την ποιότητά τους? Ενώ οι κιθάρες γίνανε (πραγματικά) ευρείας παραγωγής μόνο όταν μπήκαν οι Απωανατολίτες στο παιχνίδι.

Τελειώνοντας, να πω ότι έφτασα σε πολύ καλή κιθάρα μετά από 15 σχεδόν χρόνια παιξίματος, που πλέον ήξερα τι ήθελα....δεν ήταν καπρίτσιο αλλά εσωτερική ανάγκη να εκφράζει σωστα - από ηχητικής πλευράς - το όργανο το όποιο παίξιμο μου....
Σωστός ο δάσκαλος. Δεν μπορώ να το βρω τώρα, αλλά ο Ron Kirn είχε γράψει κάτι πολύ βαθύ σχετικά με την εσωτερική ανάγκη του μουσικού να εκφραστεί μέσα από το όργανο που παίζει, και, σ'αυτή τη διαδικασία, το απολύτως τελευταίο πράγμα που μετράει, είναι το price tag.  ;)

 
ένας ακόμη λόγος που ειδικα ο κιθαρίστας του σήμερα (και όχι του χθες) είναι - οικονομικά - τυχερός είναι ότι, με μια κάρτα ήχου των 100Ε, ένα ζεύγος ηχείων υπολογιστή των 40Ε και το ντέμο π.χ. του revalver, γίνεται μάγκας...

 
Ναί, σίγουρα οι κιθαρίστες, όντας πολλοί, έχουν τραβήξει μεγάλο κομμάτι της βιομηχανίας μουσικού εξοπλισμού με αποτέλεσμα την ποικιλία στις επιλογές, την πτώση των τιμών λόγω ανταγωνισμού και τη δημιουργία νέων λύσεων σε προβλήματα όπως η ηχογράφηση. Και δεν είναι μόνο το κόστος για το οποίο είμαστε σχετικά τυχεροί. Για σκεφτείτε τους drummer που για να μπορούν να κάνουν εξάσκηση και μόνο σπίτι τους πρέπει να έχουν γείτονες παντελώς κουφούς και ένα δωμάτιο υπό κατάληψη ακόμα και από ένα μικρό σχετικά σετ.

Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας. Σε τελική ανάλυση δεν πρέπει να καταλήγουμε σε συμπέρασμα για το αν είναι 'σωστό' ή όχι να αγοράζουμε 'ακριβή' κιθάρα και υπό ποιές συνθήκες, συναρτήσει του πόσο κοστίζει π.χ. ένα όμποε. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Ούτε έχει νόημα να συζητάμε το γεγονός ότι απολαμβάνουμε σε μεγάλο βαθμό τις εξελίξεις της τεχνολογίας σε σύγκριση με άλλους μουσικούς. Αν μπούμε σε αυτήν την διαδικασία δεν θα τελείωσει ποτέ η συζήτηση.

Τέσσερα πράγματα μας ενδιαφέρουν 1) η σχέση κόστους ποιότητας, 2) οι ανάγκες μας, 3) το πάχος του πορτοφολιού μας και 4) τα γούστα μας (ή καλύτερα η κά..λα μας)

 
Δε βαριέστε ρε παιδιά,ότι να 'ναι.Φτηνό,ακριβό υπάρχει κάτι για τον καθένα.Αρκεί να έχει μάρκα.

Γιατί αν δεν έχει...

 
playloud είπε:
Για τον Σειριο δεν ξερω αλλα ΟΝΤΩΣ δεν ηξερα οτι ο Leo ηταν πατριωτακι
The history of Epiphone dates to the 1870s, in Smyrna, Ottoman Empire (now İzmir, Turkey), where Greek founder Anastasios Stathopoulos made his own fiddles and lutes (oud, laouto). Stathopoulos moved to the United States of America in 1903, and continued to make his original instruments, as well as mandolins, from Long Island City in Queens, New York. Anastasios died in 1915, and his son, Epaminondas, took over. After two years, the company was known as The House Of Stathopoulos (Wikipedia)

ξερω ξερω offtopic αλλα δεν κρατιομουν  :P :P :P

 
Για μένα όλα είναι ήχος σε μια κιθάρα και κατα δευτερον εμφάνιση.Όντας 15 χρόνια κιθαρίστας προσωπικά τον αν γράφει μια κιθάρα gibson,fender,anderson κτλ ποσός με ενδιαφέρει.όλο αυτό με τισ μαρκες με αφήνει παγερά αδιάφορο και μου φέρνει λίγο γυναίκες και τσάντες,παντελόνια κτλ. που μόνο για την μάρκα και τη μόστρα που αυτή προσφέρει δινεις πόσα σαν θύμα.Η καφέδες στην αριστοτέλους γιατί είναι η αριστοτέλους και μας ανεβάζει επίπεδο κτλ.Αν μια κιθάρα είναι ίδια εξωτερικά,παικτικά,ακουστικά με μια ας πούμε prs(μ'αρέσουν πολυ)) το ιδιο μου είναι αν το γράφει η όχι.Ειδικά δε αν έχει τη μισή τιμή....Με απασχολεί μόνο στη μεταπωλητικη της αξία και πουθενα αλλου.Αλλά προσωπικά δεν πουλάω ακόμα κιθάρες.

Για μένα το θέμα δεν είναι ναι στα ακριβά όργανα.Ναι σε οτι σου δίνει τον ήχο που θες.Ειδικά για τους επαγγελματίες που έχουν και πιο ευαίσθητα αυτια και θέλουν το όργανο να είναι προέκταση του μυαλου και του αυτιού τους εννοείται δίνεις και κάτι παραπάνω για να το πετυχεις.Αν αυτό στο δίνει η gibson,anderson κτλ καλώς.Απλα εμένα αυτά με το mojo που δίνουν τα brands κτλ μου ακούγονται κάπως....

 
pinhead είπε:
Για μένα όλα είναι ήχος σε μια κιθάρα
και για μένα...

Γι'αυτό συνήθως μου αρέσουν καλύτερα οι ακριβές.

 
Η διαφωνία μου είναι στα brands κτλ και την ποζεριά που αυτά και καλά προσδίδουν.Αν και στις κιθάρες για μένα δεν ισχύει το οτι πληρώνεις πέρνεις αν θες το κάτι παραπάνω όμως κάτι παραπάνω θα δώσεις.Βέβαια είναι και τι έχεις ως μέτρο σύγκρισης.Εγώ ας πούμε ως μέτρο σύγκρισης έχω τα features μιας κιθάρας και η ποιότητα υλοποίησης τους.Ως main κιθάρα έχω hellraiser FR 2008 κορεάτικη με 81tw-89.την πήρα 830 ευρώ.Αν και είχα κάτι παραπάνω να δώσω και να πέρνα μια αντιστοιχη ας πουμε jackson,esp ibanez που φταναν μέχρι και 2000 την προτίμησα,και δεν το μετάνοιωσα, λόγο άνεσης,εμφάνισης και features.όμως έδωσα κάτι παραπάνω ας πουμε απο μία omen για να έχω το κάτι παραπάνω αν με πιάνεις.

 
bloody_sunday είπε:
Οι κιθαρίστες πρέπει να νιώθουν ΠΑΡΑ, μα ΠΑΡΑ πολύ τυχεροί που με δυόμισι - τρεις χιλιάδες ευρώ μπορούν να έχουν ένα κορυφαίο όργανο που θα τους καλύπτει σαν επαγγελματίες (ακόμη και με πολύ λιγότερα χρήματα, βεβαίως). Αν έπαιζα φλάουτο επαγγελματικά, το βασικό μου κομμάτι θα στοίχιζε μίνιμουμ 8-10.000, και τα "δεύτερα"
Είναι όντως διαφορετικό το να είσαι κιθαρίστας. Μπορείς να αρνείσαι κάθε είδους μουσική παιδεία, να απειλείς με αυτοκτονία αν δεις παρτιτούρα, να παραπονιέσαι για ώρες επειδή έπαιξες ρυθμό για 5 λεπτά χωρίς σόλο, να μην ξέρεις ότι η φυσική πέμπτη έχει διαφορά από τη συγκερασμένη με συνέπεια να είσαι ξεκούρδιστος μόλις έχει κουρδίσει

και φυσικά να γκρινιάζεις επιδή μια καλή κιθάρα κάνει 2000.

(κι ο υποφαινόμενος μέσα εννοείται)

Εδώ που τα λέμε όμως, μια ηλεκτρική κιθάρα είναι πολύ απλό βιομηχανικό προϊόν με σχετικά φτηνές πρώτες ύλες (μη μου πείτε ότι ένα κομμάτι rosewood είναι ακριβό) και σχεδόν πλήρως αυτοματοποιημένη παραγωγή. Παράγεται δε σε τεράστιες ποσότητες.

Και ο ενισχυτής που μου αρέσει κάνει 1000. Kαι άμα θέλω καναν κλώνο του με master και send return και ό,τι άλλο έχει βγάλει η τεχνολογία από το 1962 που βγήκε και σήμερα θεωρείται απαραίτητο πάω στα διπλά. Συν τελωνεία;

Ενδιαφερουσα συζήτηση, ωραία είναι να μη λέμε όλο για την Α και τη Β εταιρεία :)

 
όπως είπε κάποιος....

"Η ζωή είναι πολύ μικρή για να παίζεις με φθηνές κιθάρες"!!!!  :D :D ;D

 
Η αλλιως η ζωη ειναι πολυ μικρη για να δουλευεις μονο για τις κιθαρες

 
ZIKO είπε:
Η αλλιως η ζωη ειναι πολυ μικρη για να δουλευεις μονο για τις κιθαρες
Απο το gear list thread: prs custom 24 , fender american standard...

Δούλευες μιά ζωή ολόκληρη γι'αυτές φαντάζομαι...θα πρέπει να είσαι γύρω στα 70.. ;D

 
longshadow είπε:
Απο το gear list thread: prs custom 24 , fender american standard...

Δούλευες μιά ζωή ολόκληρη γι'αυτές φαντάζομαι...θα πρέπει να είσαι γύρω στα 70.. ;D
:D :D

η ζωή είναι πολύ μικρή για να μιζεριάζουμε σε forums!

αν δεν είναι κιθάρα, σίγουρα θα είναι κάτι άλλο αυτό που θα μας εξαφανίσει τα λεφτά! το θέμα έιναι να είμαστε χαρούμενοι με την αγορα μας.

 
Wild_Rose είπε:
το θέμα έιναι να είμαστε χαρούμενοι με την αγορα μας.
κανείς δεν θα βγει ποτέ στο φόρουμ να παραδεχθεί πως μετάνιωσε που έσκασε 2.000Ε σε μια κιθάρα...

 
Status
Not open for further replies.

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top