ZIKO είπε:
Τρανο παραδειγμα : τι να την κανεις την Huber των 5000 ευρω οταν ακουγεσαι ετσι και με την Ibanez Gio των 200 ευρω?
Δεν διαφωνώ, αλλά τότε γιατί ο Gilbert παίζει με την καστομιά του που απ'ότι λεει είναι "πολύ κοντά" στο siganture μοντέλο του; γιατί δεν είναι η ΙΔΙΑ ακριβώς;
Μήπως επειδή έχει τα φράγκα να μπορεί να παίρνει το ακριβό; (αν και τα παίρνει τσάμπα βέβαια)
Ή μήπως επειδή όπως λέει και ο Jamey Aebersold στα jazz βιβλία του "παίζε ΠΑΝTA με το ποιοτικότερο και ακριβότερο όργανο που μπορείς να αντέξεις οικονομκικά";
Γιατί όταν παίζεις, το όργανο πρέπει να είναι τόσο καλό, ώστε να μην σκέφτεσαι ότι το bend θα πνιγεί ή θα ξεκουρδιστεί η κιθάρα ή χίλια ή...αλλιώς σίγουρα είναι τροχοπέδη στη μελέτη και εξέλιξη σου
η μαγεία των Suhr και Anderson είναι στις μικρές λεπτομέρειες που μόνο αυτοί ξέρουν να τονίζουν.
+69
Αυτό είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβουμε επιτέλους; αυτό κάνει τη διαφορά στο όργανο...
Έχει δίκιο ο Δημήτρης (mij) για το Matiz (
αν και σιχαίνομαι τις Merc ).
Βέβαια βέβαια, αν έχεις συνηθίσει στο...φιατάκι (κίτρινο δεν είναι; ) σου ψιλιξινίζουν τα καλά... ;D ;D
Και βέβαια πέρα από τη πλακίτσα, πολλά +++ σε ό,τι λες - πάντα είσαι στην ουσία.
Να σε δω όταν θα γίνεις mod αν θα'σαι το ίδιο.... ;D ;D ;D (αμ τζοκινγκ οφ κορς...
)
Τελειώνοντας, να πω ότι έφτασα σε πολύ καλή κιθάρα μετά από 15 σχεδόν χρόνια παιξίματος, που πλέον ήξερα τι ήθελα....δεν ήταν καπρίτσιο αλλά εσωτερική ανάγκη να εκφράζει σωστα - από ηχητικής πλευράς - το όργανο το όποιο παίξιμο μου....