- Μηνύματα
- 12,681
- Πόντοι
- 38
Οι περισσότεροι (μιας και τα ξέρουμε όλα) την αγνοήσατε. Καντε τον κόπο.... http://www.tonequest.com/ray.htmsavvas-kinetic είπε:- Πόσοι γνωρίζουν ότι ένας σεβαστός αριθμός από πασίγνωστα brands όπως η Gibson και η Fender, πλήρωναν πολλά στα πρώτα και μετέπειτα χρόνια ύπαρξής τους, πολλές φορές τόσα όσα δεν τους επέτρεπε η τσέπη τους, σε γνωστους μουσικούς για να βγαίνουν και να "διαφημίζουν" τα προϊόντα τους? Μία κιθάρα που παίζεται από τον "Σάββα" δεν έχει και ιδιαιτερο όνομα στην πιάτσα, άν όμως παίζεται από τον "Page" είναι must, άρα και υψηλότερη στο χρηματιστήριο αξιών των μουσικών οργάνων. Την ίδια στιγμή που π.χ. η Stratocaster made in USA κατασκευαζόταν μπορεί και από 5 κομμάτια ξύλο, οι μαγνήτες της ήταν τυλιγμένοι με το χέρι και το ξύλο της...μπορούσε να ήταν ό,τι ήθελε (ο ίδιος ο Leo Fender είχε δηλώσει ότι έναν καιρό βάζανε ό,τι ξύλο μπορούσαν να πληρώσουν ή να βρούν).
Οχι κάποιον. Μέγιστο (με τον α ή β τρόπο).Η αίσθηση και η αισθητική πάντα παίζουν κάποιο ρόλο.
Οχι απαραίτητα. Οι όροι market segmentation & market penetration χρησιμοποιούνται διαφορετικά, συμφωνα με τις εκάστοτε στρατηγικές, από κάθε εταιρεία.Θα μπορούσαμε να λέμε μέχρι αύριο τέτοιες ιστορίες... Αλλά το "ρεζουμε" είναι ένα. Βασικός κανόνας του marketing "Κανε το προϊόν να είναι αναφορά" Ο ίδιος κανόνας που στην Αμερική έκανε το φωτοτυπικό να ονομάζεται "Xerox machine"...
Και οι μεγάλες εταιρείες ξέρουν (συνήθως) καλύτερα τι, γιατί και πως προσφέρουν τα προϊόντα τους από αυτούς που τα αγοράζουν.