• Καλώς ήρθατε στο νέο forum! Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]. Διαβάστε και το σχετικό thread.

Αγορά μικροφώνων

Man LP

Νέο μέλος
30 Δεκεμβρίου 2009
392
16
0
39
Περιστερι
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
γεια σας και πάλι.

αφού δεν βγήκε κάποια άκρη στο προηγούμενο θέμα που είχα ανοίξει για interface και preamp πήρα και από τα δύο να έχω να παίζω (σαν παιδί και εγώ)



έχοντας λοιπόν ως καινούρια δεδομένα μια RME fireface802 και ένα Warm Audio wa73eq pre ήρθε η σειρά για μικρόφωνα (λίγο ανάποδο ξεκίνημα αλλά...)

τα μικρόφωνα που έχω μέχρι στιγμής είναι

shure 57 

akg d112

se elec/cs se8 set

οπότε τι μας  μένει για να ολοκληρωθεί το παζλ???

ΣΩΣΤΑ, ένα πυκνωτικό μικρόφωνο μεγάλου διαφράγματος και ένα ribbon

Η ΧΡΗΣΗ

Ένα πυκνωτικό για  all around ρόλο πιστεύω είναι αυτό που χρειάζομαι για αρχή.

Φωνή , ακουσ και ηλεκτρική κιθάρα , room  ,Overhead κτλ

η επιλογές αμέτρητες και η εμπειρία μου πολύ μικρή, το μόνο που έχω ακούσει και μου φάνηκε πολύ ωραίο και "φυσικό"  είναι το neumann tlm 102

Μερικά που μου έχουν τραβήξει την προσοχή από το διαδίκτυο 

.rode ntk (αν και νομίζω όχι τόσο καλή ιδέα αν υπάρχει και ένα ribbon στην παρέα)

.blue bluebird 

.lauten la 220

.rode nt1

.aston spirit 

.neumann tlm 102 

Το Ribbon  πιστεύω θα το λατρέψω στην ηλεκτρική κιθάρα και σαν overhead αλλά υποθέτω θα είναι κάπως ιδιαίτερο για φωνή και  ακουστική κιθάρα.

Δεν νομίζω δηλαδή ότι μπορεί εύκολα να πάρει μια all around χρήση όπως ένα LCM.

εδώ σίγουρα λιγότερες επιλογές, ότι έχω ακούσει από το διαδίκτυο δεν βοηθάει και πολύ (εκτός από το AEA N22 που νομίζω το ερωτεύτηκα)

.avantone cr14 

.se elec/cs vr1 / vr2

.royer r10

.oktava ml52

.beyer m160 

Ας βάλουμε 1000 ευρώ για ταβάνι και για τα δυο μικρόφωνα.

ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ 

Ποια η γνώμη σας για την επόμενη κίνηση ??

Ένα "καλό" πυκνωτικό (tlm102) και ένα οικονομικό ribbon ?

Δύο μέσης τιμής (aston spi/avantone) ?

Κάτι άλλο που δεν έχω σκεφτεί?

Γνώμες , ιδέες .... παρακαλώ ... ακούω...

 
Last edited by a moderator:
LD: ψαξε βρες ενα παλιo Beyer mc 740 ,τρωει για πρωινο αυτα που αναφερεις και εχει πολυ λογικη τιμη

RIBBON: αν ειναι να παρεις Ribbon μην ασχοληθεις με φτηνατζουρες they don't cut the mustard πας κατευθειαν για Μ160

 
το σκέφτομαι πολύ για το m160, η ιδέα να αποκτήσω ένα ribbon μικρόφωνο μου μπήκε απο τότε που κατάλαβα ότι το shure57 δεν μου αρέσει καθόλου στον ενισχυτή κιθάρας. 

το m160 είναι το μόνο από αυτά που αναφέρω που είναι "κλασσική" επιλογή για πολλά studio (και όχι κινέζικο)

βέβαια και το royer r10 (mad in usa) δείχνει να είναι στο ίδιο level. 

για πυκνωτικό δεν βιάζομαι οπότε σίγουρα θα τσεκάρω το beyer 740.

 
απο τότε που κατάλαβα ότι το shure57 δεν μου αρέσει καθόλου στον ενισχυτή κιθάρας. 


Υπαρχουν ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ καλυτερα δυναμικα μικροφωνα για ενισχυτη κιθαρας απο το 57αρι , δεν ειναι λογος να αγορασεις ribbon αυτος.

Aκομα και το "απλο" Senheisser E906 θα σου δωσει ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ καλυτερο ηχο απο το 57αρι. 

Προσωπικα ΣΚΕΤΟ το ribbon σε ενισχυτη κιθαρας δεν μου αρεσει,μονο σε συνδιασμο με δυναμικο.  

 
Last edited by a moderator:
Έχω δοκιμάσει και το 906 αλλά δεν με ενθουσίασε. Το ribbon νομίζω έχει πιο "φυσικό" ήχο και αυτό που είχα ακούσει εγώ ήταν ένα tbone 700 φαντάσου.

 
Το μόνο που μπορώ να προσφέρω σε αυτή τη συζήτηση, είναι να πω ότι έχω το Rode NT1 και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Σίγουρα θα υπάρχουν και πολύ καλύτερα, αλλά ήταν για μένα η πιο "εύκολη" επιλογή.

 
Έχω δοκιμάσει και το 906 αλλά δεν με ενθουσίασε. Το ribbon νομίζω έχει πιο "φυσικό" ήχο και αυτό που είχα ακούσει εγώ ήταν ένα tbone 700 φαντάσου.


Μάλλον έχουμε πολύ διαφορετική ιδέα για το τι είναι ή δεν είναι καλός ήχος ? (για το 700 μιλάω το οποίο το είχα και είναι ψιλομαπα,όχι για το 160 φυσικά που είναι all time classic)

Πάντως ribbon (και δυναμικό) μικρόφωνο και "φυσικός" ήχος είναι λίγο σχήμα οξύμωρο ? μια και το boost των μεσαίων πάει σύννεφο..

Με την ΘΕΣΗ του μικροφώνου έχεις πειραματιστεί;

 
Last edited by a moderator:
Αρκετά. Πάντως και το tlm 102 που είχα ακούσει ήταν πολύ πολύ καλό για ηλεκ. Κιθάρα.


Όλα τα πυκνωτικα της προκοπής είναι πολύ καλά για ΗΚ.

Αν θες "φυσικό" ήχο είναι η καλύτερη επιλογή.

Εγώ χρησιμοποιώ το ΝΤ1 όταν θέλω τέτοιον ήχο.

 
Επειδή όπως είπα και στην αρχή η εμπειρία μου από μικρόφωνα είναι πολύ μικρή σκέφτομαι τα εξής

Α.Να πάρω ένα καλό πυκνωτικο που σίγουρα θα μου χρειαστεί και ένα οικονομικό ribbon για να δω αν πραγματικά είναι αυτό που ζητάω.

Αλλά έχοντας ένα πυκνωτικο των 500 ευρώ και ένα ribbon των 100 μήπως  τα συμπεράσματα από το τέστ δεν θα είναι και τόσο σωστά.

Β. Να πάρω από την αρχή δύο ποιοτικά μικρόφωνα ώστε να εκμεταλλευτώ και τις δυνατότητες που μου προσφέρει η υπόλοιπη αλυσίδα.

?

 
Γενικα αν ειναι να χρησιμοποιησεις το ribbon αποκλειστικα για κιθαρες εγω θα σου προτεινα να παρεις πρωτα ενα πολυ καλο πυκνωτικο (AKG 414 XLII π.χ.  το οποιο για καποιον περιεργο λογο δεν το εχουμε αναφερει εως τωρα & με τα 9 switchable polar patterns εξαιρετικα ευελικτο).

Δοκιμασε το και στις κιθαρες και νομιζω οτι θα...ξεχασεις το ribbon. 

 
Last edited by a moderator:
 θα σου προτεινα να παρεις πρωτα ενα πολυ καλο πυκνωτικο 
Και αυτό το έχω σκεφτεί, την αγορά δηλαδή ενός καλού πυκνωτικού και αργότερα , αν ακόμα μου λείπει κάτι, βλέπω και για ribbon.

Πάντως απο youtube η διαφορά δυναμικών , πυκνωτικών και ribbon μου ακούγεται τεράστια.

Αυτά που θα ηχογραφώ συχνά είναι ηλεκτρική και ακουστική κιθάρα και φωνή.

 
Πάντως απο youtube η διαφορά δυναμικών , πυκνωτικών και ribbon μου ακούγεται τεράστια


Μόνα τους ναι,αλλά μέσα στη μίξη οι διαφορές είναι πολύ μικρές και δεν υπάρχει "καλύτερο". Ένα σωστά τοποθετημένο , οτιδήποτε μικρόφωνο , εντάξει όχι και εντελώς της πλάκας, will do  ? για ηχογράφηση ενισχυτή , αλλιώς δεν θα είχε γραφτεί το μισό ροκ και βάλε με το , άθλιο κατά τα άλλα, 57αρι ?

Εκτός και αν γράφεις σόλο ηλεκτρική κιθάρα χωρίς κανένα άλλο όργανο.

?

Πάρε ένα πολύ καλό πυκνωτικο αφού θα γράφεις και φωνή και ακουστική κιθάρα.

 
Last edited by a moderator:
Εκτός και αν γράφεις σόλο ηλεκτρική κιθάρα χωρίς κανένα άλλο όργανο.

?
αυτό είναι κάτι "σημαντικό" που ξέχασα να πω από την αρχή  και θα γίνεται συχνά (και ένα μεγάλο + για το ribbon)

επίσης  το ribbon  θα εκτελεί και χρέη overhead και για τον δικό μου χώρο ένα μη Figure 8  (m160) θα ήταν καλή ιδέα.

τώρα όταν λέμε καλό πυκνωτικό , μέχρι 500-600 ευρώ έχει μπόλικες επιλογές.

Υ.Γ.ευχαριστώ για τις απαντήσεις

 
Τελικά έκανα τα εξής 

Α. Πήρα από κατάστημα που δέχεται (χωρίς μα μου σου του) επιστροφές , το beyer M160

B. Δανείστηκα από φίλο το neumann tlm102 και το tbone rm700.

και έκανα τις απαραίτητες ηχογραφήσεις και δοκιμές 

τα συμπεράσματα ....

T BONE 700 . Δεν μου άρεσε καθόλου στη φωνή , ήταν αρκετά σκοτεινό στην  ακουστική και στην ηλεκτρική σε μερικά πράγματα ήταν οκ. 

Μ160 . Μέτριο στη φωνή  , χρήσιμο σε μερικές περιπτώσεις  (π.χ. μαζί με ένα sdc ) στην ακουστική και πολύ καλό την ηλεκτρική.

Εύκολα το βασικό μικρόφωνο για ηλεκτρική με συμπλήρωμα ίσως ένα sdc ή το sm57 

TLM 102 . Σίγουρα το καλύτερο στη φωνή , αρκετά καλό στην ακουστική και στην ηλεκτρική καλό στα καθαρά αλλά με drive δεν μου άρεσε τόσο.

Για τα 550 ευρώ που κοστίζει δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε.

Οπότε τώρα σκέφτομαι τα εξής 

1.Να μην πάρω τίποτα και να προσπαθήσω να κάνω δουλειά με αυτά που έχω.

2.Να πάρω κάποιο "οικονομικό" τύπου rode nt-1,sontronics stc-2 και αν στο μέλλον θελήσω για χ-ψ λόγους αγοράζω κάτι "καλύτερο"

3.Να πάρω κάποιο τύπου 350-400 να μου μείνει.

Έχω βάλει  μερικά στο μάτι , αν έχετε καμιά γνώμη για τα παρακάτω ή κάποια άλλη πρόταση  παρακαλώ να την ακούσω, επίσης σκέφτομαι να πάρω 2-3 υποψήφια για δοκιμή και να κρατήσω αυτό που μου αρέσει.

Να ξαναθυμίσω ότι το μικρόφωνο το θέλω για φωνή , ακουστική κιθάρα , room , overhead ,αυτό που λέμε all around με λίγα λόγια.

.RODE NT-1

.AKG C214

.SONTRONICS STC-2

.SONTRONICS STC 3X

.ASTON SPIRIT

.LAUTEN LA 220

 
Ρίξε και μια ματιά προς Lewitt LCT 440 Pure.

Εγώ είμαι ανάμεσα σε αυτό και το AKG C214 για φωνή(;) και για ηλεκτρική κιθάρα.

 
  • Like
Reactions: Ali Barout

Trending...

Νέα θέματα