Tonelab SE vs. Stompboxes - blind test

Jethro είπε:
Χωρίς να θέλω να μειώσω στο παραμικρό την προσφορά σου και τον κόπο σου, νομίζω πως το σημαντικότερο συμπέρασμα που μπορεί να βγει από το συγκεκριμένο test είναι αυτό που είπε ο playloud:

Ωραιο τεστ φιλε μου, ετσι η αλλιως παντως αποδεικνυει οτι η TL ειναι Α' ποιοτης και τα παιζει τα πεταλακια στα ισια
Δεν μειώνεις τίποτα, άλλωστε σκοπός μου δεν ήταν να αποδείξω κάτι συγκεκριμένο με αυτό το τεστ. Οποιοδήποτε αποτέλεσμα έχει την νόημά του

 
Τελικά νομίζω ότι εάν ρυθμίσεις σωστά το ένα ή το άλλο έχεις σχεδόν το ίδιο αποτέλεσμα και σίγουρα δεν θα καταλάβεις διαφορές εάν παίζεις και με άλλα όργανα.

 
Το θέμα όμως δεν είναι μόνο τί ακούγεται σε μια ηχογράφηση...

Είναι και τί αίσθηση έχουμε στα δάχτυλα μας όταν παίζουμε με κάτι...

Η αίσθηση είναι η ίδια?...

Να μην ξεχάσω όμως...Φίλε 12AX7 μπράβο για το παρών θέμα και την ωραία παρουσίαση!... ;) :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πολύ καλή η ιδέα φίλε.

Vintage drive=1

Reverb=2

Drive=1

Univibe=1

Delay=2

Στο univibe χρησημοποιησες την εισαγωγή κάποιου γνωστού τραγουδιού???

 
Sozos είπε:
Στο univibe χρησημοποιησες την εισαγωγή κάποιου γνωστού τραγουδιού???
Φυσικά!είναι το "shine on your crazy diamond" των θεών pink floyd!επίσης αν δεν το ξέρεις στο tremolo ειναι το θέμα από την τραγουδαρα της nancy sinatra "bang bang"!

 
Sozos είπε:
Ευτυχώς που μου το είπες γιατί τρωγόμουνα με τα ρούχα μου να βρω ποιο είναι!!!
Σε καταλαβαίνω και εγώ κολλάω έτσι μερικές φορές και μου έρχεται να χτυπήσω το κεφάλι μου στον τοίχο :P!

 
longshadow είπε:
Το θέμα όμως δεν είναι μόνο τί ακούγεται σε μια ηχογράφηση...

Είναι και τί αίσθηση έχουμε στα δάχτυλα μας όταν παίζουμε με κάτι...

Η αίσθηση είναι η ίδια?...
Eξήγησέ το μου λίγο Γιώργο...  :-\

Τελικά νομίζω ότι εάν ρυθμίσεις σωστά το ένα ή το άλλο έχεις σχεδόν το ίδιο αποτέλεσμα και σίγουρα δεν θα καταλάβεις διαφορές εάν παίζεις και με άλλα όργανα.
Δεν είναι και σίγουρο αλλά αρκετά έως πολύ πιθανό!

 
bloody_sunday είπε:
Το θέμα όμως δεν είναι μόνο τί ακούγεται σε μια ηχογράφηση...

Είναι και τί αίσθηση έχουμε στα δάχτυλα μας όταν παίζουμε με κάτι...

Η αίσθηση είναι η ίδια?...
Eξήγησέ το μου λίγο Γιώργο...  :-\
Αυτό που εννοώ είναι ότι...η κάθε πεταλιέρα έχει κάποιες προσωμοιώσεις απο γνωστούς ενισχυτές...

Έστω λοιπόν ότι καταφέρνει να κοπιάρει τον ήχο κάποιου ενισχυτή κατά 80% ή 90%...

την αίσθηση που θα νιώθεις στα δάχτυλα σου όταν παίζεις με τον συγκεκριμένο ενισχυτή, μπορεί να την κοπιάρει?

 
bloody_sunday είπε:
Το θέμα όμως δεν είναι μόνο τί ακούγεται σε μια ηχογράφηση...

Είναι και τί αίσθηση έχουμε στα δάχτυλα μας όταν παίζουμε με κάτι...

Η αίσθηση είναι η ίδια?...
Eξήγησέ το μου λίγο Γιώργο...  :-\
Εμένα δεν μου κάνει και τόση εντύπωση αυτό που λέει, αν και μου έκανε εντύπωση το ότι κάποιος  ανέφερε αυτή την παράμετρο. Επειδή όμως προβλέπω να ξεσηκώνω αντιδράσεις θα μου επιτρέψεις να εξηγήσω στο τέλος τί εννοώ  ;)

 
Αν πάρουμε μόνο τα time based/modulation εφφέ, τότε οι αποκρίσεις είναι πολύ πιο δύσκολες στην εκτίμηση. Πράγματι, στα drives από ενισχυτές είναι πολύ σημαντικό να υπάρχουν... για να ανταποκριθεί, θα πρέπει να έχει προηγμένους αλγόριθμους που όχι μόνο να ανιχνεύουν την μεταβολή των δυναμικών όπως πχ. προσπαθεί να κάνει τούτο δω (αγνοήστε τον κιθαρίστα - "πλασιέ")...



...αλλά και να συνδέουν αυτές τις δυναμικές με την εμφάνιση νέων αρμονικών, με τον πρωταγωνιστικό ρόλο που αναλαμβάνουν ορισμένες συχνότητες και τα παιχνίδια τους με τις υπόλοιπες κλπ κλπ... Μου ακούγεται τρομερά δύσκολο.

 
@bloody

Μάλλον απάντησες μόνος σου στο ερώτημά σου με πιο προχωρημένη διατύπωση απ'ότι θα το έκανα εγώ :)

 
12AX7 είπε:
Το θέμα όμως δεν είναι μόνο τί ακούγεται σε μια ηχογράφηση...

Είναι και τί αίσθηση έχουμε στα δάχτυλα μας όταν παίζουμε με κάτι...

Η αίσθηση είναι η ίδια?...
Eξήγησέ το μου λίγο Γιώργο...  :-\
Εμένα δεν μου κάνει και τόση εντύπωση αυτό που λέει, αν και μου έκανε εντύπωση το ότι κάποιος  ανέφερε αυτή την παράμετρο. Επειδή όμως προβλέπω να ξεσηκώνω αντιδράσεις θα μου επιτρέψεις να εξηγήσω στο τέλος τί εννοώ  ;)
Φίλε 12AX7,γιατί σου έκανε εντύπωση?.... :) ;)

 
bloody_sunday είπε:
.....

...αλλά και να συνδέουν αυτές τις δυναμικές με την εμφάνιση νέων αρμονικών, με τον πρωταγωνιστικό ρόλο που αναλαμβάνουν ορισμένες συχνότητες και τα παιχνίδια τους με τις υπόλοιπες κλπ κλπ... Μου ακούγεται τρομερά δύσκολο.
Εεεεε... ψυχραιμία... ;D

Το κάνεις να φαίνεται πολύ πιο δύσκολο από ότι είναι.  Ένα αναλογικό πετάλι και τα σήματα που διαχειρίζεται, βρίσκονται για τα καλά στις δυνατότητες ακριβούς προσομοίωσης. Το δύσκολο δεν είναι να γίνουν όλα αυτά που αναφέρεις.... ούτε να μοντελοποιηθεί επακριβώς η συμπεριφορά ενός τέτοιου κυκλώματος, το δύσκολο είναι να γίνει "σε πραγματικό χρόνο", με καλή συχνότητα δειγματοληψίας και χωρίς αισθητό latency.

Όσο καλύτεροι γίνονται οι κονβέρτορες και ισχυρότεροι οι προσέσσορες τόσο πιο καλές θα γίνονται και οι προσομοιώσεις. Απλά χρειάζεται και μερακλήδες προγραμματιστές.

Παρεπιπτόντως θεωρώ τις προσομοιώσεις ενισχυτών /πεταλιών ένα μαρκετίστικο κόλπο. Που είναι η φαντασία τους?

Και βέβαια, (παραλίγο να το ξεχάσω  ;D ) 12ΑΧ7 ευχαριστούμε πολύ για την προσφορά. Προσωπικά δεν έχω τρόπο αυτή τη στιγμή να τα ακούσω σωστά.  :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
longshadow είπε:
Φίλε 12AX7,γιατί σου έκανε εντύπωση?.... :) ;)
Περισσότερο εξεπλάγην με το γεγονός ότι είπες κάτι που με απασχολούσε και που ουσιαστικά δε γίνεται να αποτυπωθεί στα κλιπάκια που ανέβασα. Δηλαδή τι αίσθηση δημιουργείται στο παίξιμο και ακόμα περισσότερο το πως αυτή η αίσθηση μπορεί να επηρεάσει το παίξιμο. Η ανταπόκριση πχ που μπορεί να έχει το τάδε ή το δείνα drive στις δυναμικές επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό. Αυτό βέβαια δεν μπορεί να φανεί όταν θα παίξεις τρεις συγχορδίες forte..

 
12AX7 είπε:
Φίλε 12AX7,γιατί σου έκανε εντύπωση?.... :) ;)
Περισσότερο εξεπλάγην με το γεγονός ότι είπες κάτι που με απασχολούσε και που ουσιαστικά δε γίνεται να αποτυπωθεί στα κλιπάκια που ανέβασα. Δηλαδή τι αίσθηση δημιουργείται στο παίξιμο και ακόμα περισσότερο το πως αυτή η αίσθηση μπορεί να επηρεάσει το παίξιμο. Η ανταπόκριση πχ που μπορεί να έχει το τάδε ή το δείνα drive στις δυναμικές επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό. Αυτό βέβαια δεν μπορεί να φανεί όταν θα παίξεις τρεις συγχορδίες forte..
You said it all!... ;)

Ευχαριστώ Σπύρο και Χαρίλαο για τις πιο επιστημονικές τοποθετήσεις τους... :)

 
longshadow είπε:
Το θέμα όμως δεν είναι μόνο τί ακούγεται σε μια ηχογράφηση...

Είναι και τί αίσθηση έχουμε στα δάχτυλα μας όταν παίζουμε με κάτι...
Να σας πω με ποιον τρόπο εγώ το καταλαβαίνω αυτό:Στα φοιτητικά μου χρόνια (κι έχουν περάσει πολλά από τότε  :( ) είχαμε φτιάξει ένα γκρουπάκι εκεί στα Γιάννενα και περνούσαμε ζάχαρη. 2-3 γκρουπ μαζί είχαμε νοικιάσει ρεφενέ ένα άθλιο δωμάτιο εκεί κάτω στη λίμνη δίπλα σε κάτι ψαράδικα, το είχαμε μονώσει με υψηλής ποιότητας και τεχνολογίας υλικά (αβγοθήκες, φελιζόλ, αφρολέξ, κουβέρτες...) και μ' ένα μαγικό τρόπο είχε επιπλωθεί μ' ένα σετ ΤΑΜΑ, κάτι Fender Twin, Randall, 4-5 Boss-ακια... και λοιπά καλούδια! Πήρα το πτυχίο όμως (κάποτε...) και μετά το στρατό ανακάλυψα πως ...εξελιχθήκαμε!!! Οι καινούριες μου παρέες στην πρωτεύουσα είχαν home studio! Και δεν βγάζω την αφεντιά μου απ' έξω. Για αρκετό καιρό χρησιμοποιούσα στις ηχογραφήσεις πεταλιέρες και software. Ξέρετε τώρα... για πιο καθαρό σήμα, εσωτερική ηχογράφηση χωρίς θορύβους, διευρυμένη ηχητική παλέτα (!), απεριόριστες δυνατότητες τελικής επεξεργασίας του ηχητικού δείγματος... και βέβαια μια πολύ σημαντική παράμετρος στον τομέα της σύγχρονης παραγωγής: οι γείτονες τώρα δεν ήταν οι καλαμιές της λίμνης ή το ψαράδικο του Γιώργου (που γούσταρε ν' ακούει και καμιά ροκιά από τα παιδιά! Κι όμως, τα δάχτυλα δεν "άκουγαν"! Και, ρε γμτ, θεωρητικά ήμουν καλύτερος παίχτης από τότε. Ξεραΐλα, καμία γλύκα ή ζέστη στα δάχτυλα, καμία ψυχή απ' το όργανο, αλληλεπίδραση και ανατροφοδότηση. Εντάξει, τα λέω λίγο υπερβολικά, αλλά αλλά μόλις αγόρασα τον λαμπάτο μου (που μυαλό να κρατήσω από τότε τον Twin) ξανάρθε η ψυχή στο (όποιο) παίξιμο μου, νιώθω πολύ καλύτερα γιατρέ μου!

Υ.Γ. Μπορεί να με χαρακτηρίσετε ρομαντικό, δεκτό. Σε καμία περίπτωση δεν είμαι αρνητικός στην εξέλιξη και την τεχνολογία, τη χρησιμοποιώ, τη χρειάζομαι και μ' έχει εξελίξει. Τώρα αν καμιά φορά λέω μέσα μου "που να' σαι ρε κυρ-Νίκο με τους θλιβερούς καφέδες σου, τότε που στα τραπεζάκια του καφενείου σου - τα Ναυτάκια - αλλάζαμε χορδές πριν την πρόβα"....

 
Ας εκφράσω λοιπόν και εγώ την ταπεινή μου άποψη στο τι μου άρεσε περισσότερο:

Συγχαρητίρια για το πολύ καλό τοπικ!!! :) ;)

Λοιπόν:

Delay:2ο

Drive:1ο

Phaser:1ο

Reverb:2ο

Tremolo:1ο

Univibe:2ο

Vintage Drive:2ο.

Αναμένω με μεγάλη περιέργια τα αποτελέσματα!!! :)

 
την αίσθηση που θα νιώθεις στα δάχτυλα σου όταν παίζεις με τον συγκεκριμένο ενισχυτή, μπορεί να την κοπιάρει?
μα απο τη στιγμη που θα την βγαζεις απο ΑΛΛΟΝ ΛΑΜΠΑΤΟ ενισχυτη φυσικα και ΔΕΝ θα την εχει,αλλα θα εχει την αισθηση του ενισχυτη μεσα απο την οποια την "βγαζεις" ;)

εγω ας πουμε παντα την "αισθηση" του Mesa Boogie μου ή του KOCH εχω οταν την χρησιμοποιω με εναν απο τους δυο ;)

αν εννοεις σε connect φαση,φυσικα και ΟΧΙ μια και λειπει το βασικο στοιχειο του μιγματος (το ΜΕΓΑΦΩΝΟ & το interaction που κανει ο ζωντανος ηχος με την κιθαρα σου αν φυσικα βρισκεστε στο ιδιο δωματιο)

βεβαια στο συγκεκριμενο τεστ αυτο ουτε καν που μας ενιδαφερει μια και το παλικαρι την τεσταρει ως πεταλιερα και οχι ως amp simulator ,αν να σου πω ποτε μου δεν εχω ασχοληθει με το αν μια πεταλιερα προσομοιωνει ακριβως εναν ενισχυτη φτανει να ακουγεται καλα,αν θελω σωνει και καλα τον συγκεκριμενο ενισχυτη φροντιζω να τον βρω και να παιξω με το real thing,αλλωστε και με τα αναλογικα πεταλια drive τον ιδιο συμβιβασμο κανουμε...το TS ας πουμε το χρησιμοποιουμε για να πετυχουμε τον ηχο ενος "σπασμενου" tweed Fender ομως αν θελουμε ΑΚΡΙΒΩΣ τον ηχο αυτον καλο ειναι να χρησιμοποιησουμε τον Tweed Fender μια και τα Transistors δυσκολα θα τον προσομοιωσουν πληρως.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top