ProTools 28 χιλ. ευρώ vs. Reason 400e... blind test!!

Superfunk είπε:
Παντως παρα πολλες εκπληκτικες παραγωγες (U2,RED HOT CHILLY PEPPERS,DEEP PURPLE,ZEPPELIN) εχουν γραφτει εκτος στουντιο (σε καστρα,σαλε,βιλες κτλ)
radiohead1751.jpg


radiohead2849.jpg


αυτο ακριβως παρατηρησα κοιτωντας φωτογραφιες απ τα sessions του In rainbows των radiohead, οπου παραγωγος ειναι ο Nigel Godrich

http://en.wikipedia.org/wiki/Nigel_Godrich

 
Θα πω κατι off topic αλλα εχω την εντυπωση πως πολλα ατομα που διαθετουν ενα υποτυπωδες home studio αυτο το πλεονεκτημα (το μονο ουσιαστικα, μαζι με το γεγονος οτι δε τσακωνεσαι με τους διαφορους 'ειδικους') του απεριοριστου χρονου και χαλαροτητας λειτουργει αντιστροφα γιατι οταν πληρωνεις στο στουντιο λειτουργεις απειρως πιο επαγγελματικα και υπευθυνα. Και τα λεει αυτα ενα ατομο οπως εγω που εχω τη ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ γνωμη για πολλα ελληνικα στουντιο λογω συμπεριφορας πολλων 'ηχοληπτων'. Ομως το εγχειρημα home studio οσες φορες και αν το εξετασα, και ασυμφορο οικονομικα μου φανηκε συν το γεγονος οτι απαιτει παρα πολλες γνωσεις, το οποιο δεν ειναι καθολου αμελητεο, αλλο πραγμα να εχεις στο μυαλο σου μονο τη μουσικη και αλλο 700 τεχνικα ζητηματα.

 
Καλησπέρα σε όλους...

Εγώ πιστεύω πως τα home studio βοηθάνε πάρα πολύ σήμερα στην παραγωγή μουσικής....

Από την μια σε βοηθά να ξεχωρίσεις τα σοβαρά επαγγελματικά studios από αυτά που είναι λίγο καλύτερα από ένα home studio όπου η μόνη διαφορά τους είναι στο οτι έχουνε αίθουσα αναμονής και γραφείο και από την άλλη να μπορείς να δημιουργείς μουσική χωρίς να πληρώνεις πολλά. Έτσι έχουμε και τα αμέτρητα είδη μουσικής σήμερα με τις άλλες αμέτρητες παραλλαγές τους...

Ο τομέας της ηχοληψίας όμως, όπως και οι παραγωγές οι οποίες αφήνουν ανεξίτηλα την σφραγίδα τους στο πέρασμα των χρόνων είναι ολόκληρη επιστήμη και περιέχει πολλούς σοβαρούς τομείς. Χρειάζεται χρόνια μελέτης και πρακτικής εξάσκησης. Δεν είναι κάτι που το μαθαίνεις στο σπίτι σου...Από 'κεί ίσως ξεκινήσεις και αρχίσεις να κάνεις μουσική για την πάρτυ σου, αλλά οταν είναι να κάνεις κάτι το οποίο θα προβληθεί και θα συγκριθεί με διάφορες άλλες σοβαρές δουλειές μεγάλων καλλιτεχνών τότε πρέπει να τα ''σκάσεις'' σε κάποιον professional....

Υ.Γ. Αυτό που μου την δίνει γενικά είναι, οταν βλέπεις ένα στούντιο του με αυγοθήκες και εξοπλισμο των 5000€ να γράφει οτι είναι ''φτιαγμένο με το ποιό σύνγχρονα πρότυπα ακουστικής και εξοπλισμένο με κορυφαία (state of the art) μηχανήματα''.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όποιος έχει ταλέντο παράγει καλό ήχο όπου και αν βρίσκεται.Αν έχει και καλά μηχανήματα τότε παράγει άριστα αποτελέσματα.Αυτά τα πράγματα είναι γνωστά δεν χρειάζεται να ξαναεφεύρουμε τον τροχό.

Πάντα το ταλέντο και ο γνώστης υπερνικάει όλα τα υπόλοιπα εμπόδια.

Όσο αφορά τα γκρούπ, αν αποτελούνται από άτομα που δεν έχουν γενικότερα κόμπλεξ για τα στούντιο , τότε μπορούν να γίνουν παραγωγικοί οπουδήποτε.Όλα αυτά είναι ο λεγόμενος επαγγελματισμός. Είτε τον διαθέτεις είτε όχι.

Αν τον διαθέτεις, είτε μουσικός είσαι, είτε μηχανικός ήχου, θα αποδώσεις οπουδήποτε, στο στούντιο ή στο χωράφι.

 
haryy είπε:
Όποιος έχει ταλέντο παράγει καλό ήχο όπου και αν βρίσκεται.Αν έχει και καλά μηχανήματα τότε παράγει άριστα αποτελέσματα.Αυτά τα πράγματα είναι γνωστά δεν χρειάζεται να ξαναεφεύρουμε τον τροχό.

Πάντα το ταλέντο και ο γνώστης υπερνικάει όλα τα υπόλοιπα εμπόδια.

Όσο αφορά τα γκρούπ, αν αποτελούνται από άτομα που δεν έχουν γενικότερα κόμπλεξ για τα στούντιο , τότε μπορούν να γίνουν παραγωγικοί οπουδήποτε.Όλα αυτά είναι ο λεγόμενος επαγγελματισμός. Είτε τον διαθέτεις είτε όχι.

Αν τον διαθέτεις, είτε μουσικός είσαι, είτε μηχανικός ήχου, θα αποδώσεις οπουδήποτε, στο στούντιο ή στο χωράφι.
Και σ' αυτό συμφωνώ φίλε μου!

 
στο θεμα επαγγελματισμος συμφωνω 100% και διαφωνω στο ιδιο ποσοστο επειδη αν εισαι επαγγελματιας δε το κανεις σπιτι σου αλλα απευθυνεσαι στους επαγγελματιες (χωρις εισαγωγικα) και στους καταλληλους χωρους.

 
...καλό ειναι να αφήνουμε τη λογική όσα δεν φτάνει η αλεπού κτλ...γιατι οι περισσότεροι από εσάς πιστέυον...η λένε οτι πιστέυουν οτι μια απιστευτη σουπερντουπερ gibson από το παρελθον παιζει και ακουγεται καλυτερα απο την τσιπικη εχει ο καθένας για να μάθει...σιγουρα αν την επιανε ο clapton θα επεζε μια χαρα...αλλα υπαρχει λόγος που δεν το κάνει...ειναί πραγματικα αστεία αυτα που δαβαζει κανεις στο φορουμ...η μιση ελλαδα εχει γίνει ηχολήπτες επειδη εχουν ολοι μια συνδεση ιντερνετ και ενα interface...σιγουρα τα πιο πολλα μικρα στουντιο στην ελλαδα ειναι ουσιαστικα home που μπορουν να κανουν λιγο παραπανω θόρυβο....αλλα υπαρχουν και αληθινα στουντιος και αυτο που προσφέρουν δεν εχει σχεση με το να κανεις τη πλακα σου στο σπίτι...αλλο το ενα αλλο το αλλο...αλλα ας μην λεμε τωρα οτι μπορουμε να γραφουμε δισκους στο σπιτι και τετοια ακυρα...οποιος εχει ας παραθέσει παραδείγματα δισκών που εχουν γραφτει στο σπιτι απο άσχετους και κανουν παγκοσμια επιτυχια (και λεω πακγοσμια γιατι στην ελλαδα ειναι αστειο το τι επιπεδου ηχογραφησεις ακουει ο στερημενος κοσμος....το στουντιο παρεχει...ειδικευμενο προσωπικο...σχεδιασμενο χωρο...ποιοτηκα μηχανηματα....την ανεση της ηχογράφησης με παραπάνω ατομα απο ενα η δυο...ανθπωπους που εχουν ξανακανει δισκους...γνωριμιες και ανταλλαγη ιδεων...και ενα σωρο αλλα....αν και μονο το οτι ασχολησαι μονο με τη μουσικη και οχι με ενα σωρο ασχετα θεματα θα επρεπε να ειναι αρκετο...ας μη γελιομαστε οτι οι radiohead γραφουν στο σπιτι αν δεν χερουμε γιατι μιλαμε...το στουντιο που ειχαν στον τετευταιο τους δισκο στο σπιτι ηταν πιο ακριβο και μεγαλυτερο απο το μεγαλυτερο αθηναικο επαγγελματικο στουντιο...με ενα παραγωγο που οι δισκοι του εχουν πουλησει εκατονταδες χιλιαδες αντιτυπα παγκοσμιως...ειναι τυχαια ολα αυτα λετε?η api legacy που ειχαν μονο κοστιζει πανω απο 200k...τυχαιο και αυτο?οποω εχουμε ξανασυζητησει το ακριβο και καλό στουντιο δεν ειναι για εσάς που νομιζετε οτι δεν το χρειάζεστε...μεχρι να ερθει αυτη η ωρα καντε τη δουλεια στο σπιτι..οταν ομως χρειαστειτε το στουντιο και δουλεψετε σε ενα καλο θα γεμισει το νοιζ με αγγελιες....

 
Ottomo είπε:
ας μη γελιομαστε οτι οι radiohead γραφουν στο σπιτι αν δεν χερουμε γιατι μιλαμε...το στουντιο που ειχαν στον τετευταιο τους δισκο στο σπιτι ηταν πιο ακριβο και μεγαλυτερο απο το μεγαλυτερο αθηναικο επαγγελματικο στουντιο...με ενα παραγωγο που οι δισκοι του εχουν πουλησει εκατονταδες χιλιαδες αντιτυπα παγκοσμιως...ειναι τυχαια ολα αυτα λετε?η api legacy που ειχαν μονο κοστιζει πανω απο 200k.....
αν αναφερεσαι σε μενα, δηλωνω οτι δεν εχω καμια αποψη περι ηχοληψιας, απλα εκανα παραθεση 2 φωτογραφιων, με αφορμη το σχολιο του superfunk.

και αν συμπεραινω κατι απ τις φωτογραφιες ειναι οτι για να ηχογραφουν σε τετοιους χωρους θα εχουν τους λογους τους. δεν ηθελα να ισχυριστω οτι αυτη η παραγωγαρα ειναι σπιτικη.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μωρε μπορει να ηχογραφησαν ακομα και στο....μπανιο τους,την API ομως την χρησιμοποιησαν οπως και τον ηχοληπταρα τους και τον υπερ-παραγωγο τους..

μη μπερδευουμε τα πραγματα...

ενα καλο επαγγελματικο στουντιο ειναι παντα ενα μεγαλο συν. και αν ηταν ετσι ευκολο το να εισαι ηχοληπταρας και παραγωγος τοτε θα ειχαμε γινει ολοι.....

αλλο αν η ΑΝΑΓΚΗ μας κανει να γινουμε λιγο απο ολα αυτα...

κι εγω τα κανω ολα σχεδον μονος μου στο σπιτι μου αλλα αν βαλω το cd μας διπλα σε αυτο των Green Day ΑΚΟΥΩ τη διαφορα και με ΕΝΟΧΛΕΙ δεν καθομαι να λεω οτι η παραγωγη των 370 ευρω που εχω κανει ειναι καλυτερη απο αυτη των Green Day... 

θα συμφωνησω 100% με αυτα που λεει ο Οttomo.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ottomo είπε:
ας μην λεμε τωρα οτι μπορουμε να γραφουμε δισκους στο σπιτι και τετοια ακυρα...οποιος εχει ας παραθέσει παραδείγματα δισκών που εχουν γραφτει στο σπιτι απο άσχετους και κανουν παγκοσμια επιτυχια
Aπό άσχετους κανένα, από σχετικούς άφθονα. Όχι ροκ, ηλεκτρονικής όμως (που όπως προαναφέρθηκε έχει μια διαφορετική διαδικασία) ναι. Και δεν μιλάω για ηλεκτρονική του στυλ "κολλάω-και-ράβω-samples".

Αφιερώστε 15 λεπτά και διαβάστε με προσοχή το παρακάτω εξαιρετικό άρθρο των New York Times:

http://www.nytimes.com/2005/03/20/arts/music/20pare.html?pagewanted=1&_r=1&oref=slogin

(μιλάει για όλα - όλα - όσα είπαμε εδώ κι ακόμη περισσότερα από αυτά που έθιξε ο Ottomo - βάζε παραγράφους και τελείες, btw!!, όπως επίσης και για μια διαφαινόμενη εμπορική αποτυχία - δυστυχώς - πολλών μεγάλων στούντιο).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
The "truth" is out.....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Thanks to everyone who took part in our latest CM listening challenge to compare and discuss the quality differences between the same track mixed in both Reason and Pro Tools.

 


We can now reveal that:



Track A = Reason mix



Track B = Pro Tools mix


 


Surprised? Shocked? Embarrassed, perhaps? The discussion remains open, so keep adding more fuel to that fire!


 


If you'd like to learn more about how the tracks were mixed, you can
click here to download our Great Mixing Debate article in PDF format. This excerpt from Reason 4: The Unofficial Guide will answer many questions raised during the discussion. It discusses mixing techniques in general, compares working methods using both DAWs and gives tips on how to get a great result no matter what software you're working with.

 


..."advert deleted"...


 


Cheers all!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

από εδώ

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
harilatron είπε:
Εδέησα να τα ακούσω στο κανονικό μου σύστημα και έχω να πω ότι μου άρεσε περισσότερο το Α. Σε κάποιες στιγμές εκείνο το "παραμορφωμένο" πιάνο μου άρεσε περισσότερο στο B (όπως επίσης και σε ορισμένες άλλες στιγμές τα τύμπανα μου άρεσαν περισσότερο στο Β) αλλά αν μου έλεγε κάποιος να κρατήσω (συνολικά) ένα από τα 2 θα διάλεγα το Α. Και δεν με ενδιαφέρει ΠΩΣ έγινε.  :)
Τό 'ξερα ότι είμαι κατά βάθος ξεκούρδιστος.  :D

 
και εγω ..ξεκουρδιστος αποδειχτηκα...θα μου πεις βεβαια οτι ετσι κι αλλοιως ειμαι απο τους..ασχετους ;D που γραφουν ή/και μιξαρουν τους δισκους τους στο σπιτι τους..... :) :) (εχω δε και αρκετους αλλους.... ασχετους φιλους με εκπληκτικη σε ποιοτητα και απηχηση δισκογραφια που και αυτοι σπιτι τους κανουν τους δισκους και ΔΕΝ παιζουν ηλεκτρονικη μουσικη... :) :) :))

πιο σοβαρα μιλωντας απο τη στιγμη που μιλαμε απλα για μιξη και σαμπλαρισμενους ηχους δεν με εκπλησει καθολου που το φτηνο συστημα "αρεσει" περισσοτερο σε καποιους  ;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
όσο απάτη κι  αν ήταν το συγκεκριμένο test (γιατι ήταν),το σίγουρό είναι πως αποδεικνύεται για ακόμη μία φορά πως το μόνο όριο για μια πολύ καλή παραγωγή είναι το ταλέντό,οι γνώσεις και ΟΧΙ ο εξοπλισμός *

*..εκτός αν εχεις τον εξοπλισμό του paulstefanidis  ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Wow! είπε:
Κατά τη γνώμη μου, τα ProTools είναι το Β.

Το οποίο είναι καλύτερο από το Α, για να μη ξεχνάμε και την ερώτηση.

;)
Κρίμα που δεν μπορώ να μου δώσω κάρμα.

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 
johnnyk είπε:
όσο απάτη κι  αν ήταν το συγκεκριμένο test (γιατι ήταν),το σίγουρό είναι πως αποδεικνύεται για ακόμη μία φορά πως το μόνο όριο για μια πολύ καλή παραγωγή είναι το ταλέντό,οι γνώσεις και ΟΧΙ ο εξοπλισμός *

*..εκτός αν εχεις τον εξοπλισμό του paulstefanidis  ;D
σιγά δέν εχει και θεικο εξοπλισμό..παντα εν συγκρίσει με άλλους παραγωγούς

 
PARIS_K είπε:
όσο απάτη κι  αν ήταν το συγκεκριμένο test (γιατι ήταν),το σίγουρό είναι πως αποδεικνύεται για ακόμη μία φορά πως το μόνο όριο για μια πολύ καλή παραγωγή είναι το ταλέντό,οι γνώσεις και ΟΧΙ ο εξοπλισμός *

*..εκτός αν εχεις τον εξοπλισμό του paulstefanidis  ;D
σιγά δέν εχει και θεικο εξοπλισμό..παντα εν συγκρίσει με άλλους παραγωγούς
το λέω σαν συνέχεια ενός προηγουμενου post μου που αφορούσε τον συγκεκριμένο παραγωγό  ;)

 
johnnyk είπε:
όσο απάτη κι  αν ήταν το συγκεκριμένο test (γιατι ήταν),το σίγουρό είναι πως αποδεικνύεται για ακόμη μία φορά πως το μόνο όριο για μια πολύ καλή παραγωγή είναι το ταλέντό,οι γνώσεις και ΟΧΙ ο εξοπλισμός *

*..εκτός αν εχεις τον εξοπλισμό του paulstefanidis  ;D
Ε ας μην υπερβάλλουμε. Όντως μπορείς να κάνεις πολύ αξιοπρεπή πράγματα με φτηνό εξοπλισμό, αλλά αν γνωρίζεις τέλεια ένα φτηνό κι ένα ακριβό σύστημα ΤΟΤΕ θα φανεί η διαφορά.

 
haryy είπε:
Είναι λίγο περίεργο αυτό που θα πω αλλά στο β) ακούω την σκληράδα που θυμάμαι από τα protools LE, την οποία όμως δεν έχω διασταυρώσει στα "μεγάλα" Protools τα οποία λόγω διαφορετικού mix engine και converters υποψιάζομαι ότι δεν πρέπει να ακούγονται έτσι.

Το α) έχει τον ρηχό ήχο που θυμάμαι σε παλιό reason, μου έχουν πει όμως πως ο ήχος του τώρα έχει βελτιωθεί, άρα θα μπορούσε να είναι αυτό.Αλλά από την άλλη έχει πολύ στρογγυλό και ταυτόxρονα καθαρό χαμηλό για να είναι reason.

Oπότε θα έλεγα ότι α) Protools b) Reason, και θα εντυπωσιαζόμουν αν ήταν το αντίθετο.
Ωραία! ;D

Θα εμπιστεύομαι περισσότερο το ένστικτό μου στο μέλλον!!

 
Εγώ πάντως πιστεύω ότι ήταν καθαρή διαφήμιση του REASON. Σκεφτείτε πόσοι επίδοξοι μουσικοί θα πάνε να το αγοράσουν με την πεποίθηση ότι θα έχουν στα χέρια τους κάτι το τέλειο... Είναι ένας τρόπος διαφήμισης πάρα πολύ καλός και πολύ σίγουρος για τους χρήστες του internet... Μας δίνουν το λόγο (reason!) της συζήτησης, ένα απλό σικέ τεστ, και μας αφήνουν να μαντέψουμε αυτό που "ήθελαν"...

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top