Blind Test - Εννιάρες vs Δεκάρες Χορδες

  • Thread starter Thread starter Guest
  • Start date Start date
  • Last post Πρόσφατη δραστηριότητα Πρόσφατη δραστηριότητα:
  • Απαντήσεις Απαντήσεις: Απαντήσεις 76
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις: Εμφανίσεις 8K
Μιας και μιλαμε για 9αρες, να δοκιμασω να βαλω 9αρες σε les paul ή θα παιζει πολυ πλαδαρα? Παιζω παντου με 9αρες εκτος την lp. Και οποτε την πιανω δεν ειμαι ανετος...

 
Μιας και μιλαμε για 9αρες, να δοκιμασω να βαλω 9αρες σε les paul ή θα παιζει πολυ πλαδαρα? Παιζω παντου με 9αρες εκτος την lp. Και οποτε την πιανω δεν ειμαι ανετος...


Εδώ ακούς μια LP με 7αρες





Δεν τον βλέπω να έχει πρόβλημα πλαδαρότητας...

 
Φανταστικα παιζει ο ατιμος.

Υπαρχει περιπτωση με τις 7αρες που φορα να παιζει στο 12ο ταστο, και πανω, και να μην ακουγονται σκαστες οι νοτες? Μπορει παιξει καθαρα δλδ στην 7αρα?

(Θα βαλω 9αρες, ειναι κριμα να μη χαιρομαι την κιθαρα)

 
βάλε 8ρες.

να τα βρείτε στη μέση

κρίμα να χαλάσει η δουλειά


Βρε να μαθω να παιζω τα μισα απ' οτι ο billy, και ας φορεσω 11αρες...

 
Φανταστικα παιζει ο ατιμος.

Υπαρχει περιπτωση με τις 7αρες που φορα να παιζει στο 12ο ταστο, και πανω, και να μην ακουγονται σκαστες οι νοτες? Μπορει παιξει καθαρα δλδ στην 7αρα?

(Θα βαλω 9αρες, ειναι κριμα να μη χαιρομαι την κιθαρα)


Δεν τον έχω ακούσει ποτέ στη ζωή μου να παίζει καθαρά ?

ΕΝΑΝ ήχο έχει ..




 
Και ένα κρίσιμο ερώτημα: Εάν δεν υπήρχε ζήτημα σύγκρισης, δηλαδή το τεστ δεν ήταν εννιάρες vs δεκάρες, αλλά απλώς ανέβαζα ένα παίξιμο και ρωτούσα "αυτό είναι παιγμένο με εννιάρες ή με δεκάρες?" θα μπορούσε κάποιος να το βρει? Νομίζω πολύ δύσκολο. Και βέβαια εάν ήταν μέσα σε κάποιο mix, ακόμα περισσότερο.


To θεμα δεν ειναι αν θα βρισκαμε με τι παιζεις, αλλα οτι δεν θα ακουγαμε κατι που ισως ειχε καλυτερο ηχο.

Θυμαμαι οταν πηρα την prs του 1987, ειχε απο τη μανα της στο bridge εναν prs hfs.

Μια χαρα μου ακουγοταν. Ολη η κιθαρα πεταγε γενικα.

Μεχρι που σε ενα ταξιδι μετα απο κανα χρονο, απο το ταρακουνημα xalase o hfs.

Τον αντικατεστησα με εναν JB που ειχα διαθεσιμο, και τοτε καταλαβα ποσο εχανε το οργανο με αυτον τον μαγνητη.

Γιαυτο χρειαζεται η συγκριση.

Και νομιζω οτι γενικοτερα ολα αυτα που τα πειραματα που κανουμε με τον εξοπλισμο μας (απο αλλαγη μαρκας χορδων, μεχρι αλλαγη ολοκληρης της κιθαρας), γινονται για αυτο το λογο, δλδ μηπως και βελτιωσουμε τον ηχο μας.

Ενιοτε βεβαια και για προβληματα οπως αυτο που αντιμετωπιζεις με το χερι σου.

ΥΓ Ο ηχος του Gibbons παντως σε συγκριση με τον ηχο του παλιοτερα .... καμια σχεση.

Με το pocket pod βγαζω παρομοιο (για να μη πω καλυτερο) ηχο.

Ενα μεγαλο μερος της εκτιμησης μου προς αυτον, ωφειλεται στον παλιο του ηχο.

Αν ομως τον ακουγα πρωτη φορα σημερα με αυτον τον ηχο, θα ελεγα ενας συμπαθητικος μπλουζμαν με "καθημερινο" ηχο και μακρυα μουσια και μαλλον θα τον ξεχναγα ή θα τον θυμομουν μονο για τα μουσια.




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Nομίζω στο συγκεκριμένο βίντεο η ποσότητα βαφής είναι μεγαλύτερη του ταλέντου

3 ώρες πριν, Superfunk είπε



Εδώ ακούς μια LP με 7αρες



 
δεν ξέρω αν σου είναι χρήσιμη, αλλά θα σου πω και μια γνώμη Δημήτρη από την πλευρά μου ως ηχολήπτης όμως, όχι σαν κιθαρίστας (για την οποία φαντάζομαι σε έχουν υπερκαλύψει οι φίλοι μου ήδη)... οπότε δεν θα αναφερθώ καθόλου στην επίδραση-διαφορά στο χέρι σου (πράγμα που δεν ενδιαφέρει κιόλας την πλευρά μου... σφίξου λίγο, μάτωσε, αλλά εγώ τον ήχο θέλω να γράψω "σωστά"... τα υπόλοιπα είναι δικό σου πρόβλημα ως session ?)*...

δεν συμμετείχα εξ αρχής γιατί στα συγκεκριμένα δείγματα η διαφορά ήταν εμφανέστατη χωρίς να χρειάζονται ακριβά μόνιτορ για να ξεχωρίσεις ποια είναι ποια και νόμιζα ότι θα το βρουν άνετα οι περισσότεροι... όπως και έγινε νομίζω γιατί δεν πρόλαβα να διαβάσω όλο το θέμα επισταμένα (τώρα σε κινητό δεν ξέρω τι να σου πω... εκεί ίσως τα πράγματα να αλλάζουν λόγω της περιορισμένης συχνοτικής απόκρισης του)...

στις δεκάρες των δειγμάτων σου (σε άλλα σεταπ τα δεδομένα διαφοροποιούνται συγκριτικά ανάλογα τη φύση τους) η συνολική συχνοτική ισοροπία, ο όγκος και το "σώμα" στις χαμηλές είναι η βασική διαφορά καθώς εκτός από πιο "γεμάτο" τους δίνουν κι ένα πιο "στρογγυλό" συνολικό άκουσμα που επεκτείνεται "ψυχοακουστικά" ως αρμονικός πλούτος εμφανής σε όλο το φάσμα που καλύπτουν...

στις εννιάρες τώρα λόγω της "απουσίας" των παραπάνω χαρακτηριστικών μέσω του roll off τους στις χαμηλές, η συχνοτική "ενέργεια" συγκεντρώνεται επί το πλείστον στην μεσαία περιοχή και το αυτί του κάθε κιθαρίστα (με εξαίρεση αυτούς της jazz) είναι λογικό να "γοητεύεται" από το φαινόμενο "διακριτότητας" σε πολυφωνικά σύνολα καθώς και συγκριτικής ευκρίνειας, μια και είναι εκ κατασκευής από τον γιαραμπή περισσότερο ευαίσθητο σε αυτή...

* με το EQ, να θυμάσαι ότι μπορούμε να επέμβουμε σε υπάρχουσες στο σήμα συχνότητες και να τις τονίσουμε ή να υποβιβάσουμε την παρουσία τους... όχι όμως να "δημιουργήσουμε" κάποιες που λείπουν...

επίσης μια κλασική πρακτική για να πετύχουμε τον τονισμό κάποιων συχνοτήτων, είναι αντί να επέμβουμε απ ευθείας σε αυτές αυξητικά, να υποβιβάζουμε κάποιες άλλες με αποτέλεσμα το αυτί να επικεντρώνεται στις πρώτες με πιο φυσικό (και στην περίπτωσή μας "μουσικό") τρόπο... συμπερασματικά με ένα σετ δεκάρες και τηρουμένων αναλογιών, μπορούμε σχετικά εύκολα να προσεγγίσουμε τον τελικό ήχο (όχι ακριβώς και όχι την αίσθηση στο παίξιμο φυσικά) ενός σετ με εννιάρες αλλά όχι το αντίθετο (χωρίς την χρήση γεννητριών αρμονικών ή αλλαγή του υπόλοιπου σεταπ με αμφίβολα και πολλές φορές αφύσικα αποτελέσματα όταν αυτά είναι επιθυμητά)...

σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν , όταν ρωτάνε την γνώμη μου ειδικά ανάμεσα στα δύο σετ (δεν είναι ένα θέμα που απασχολεί μόνο εσένα) , προτείνω (κατά κανόνα βέβαια γιατί όπως ματάπα παραπάν', ανάλογα και το σεταπ και το είδος μουσικής το θέμα γίνεται πιο πολύπλοκο και δεν χωράει μονοδιάστατες απαντήσεις), τις δεκάρες για studio και κάθε είδους ηχογραφήσεις και τις εννιάρες για μελέτη και live (όπου πλέον η σημασία της "λεπτομέρειας" χάνεται σε μη απόλυτα ελεγχόμενες συνθήκες και προέχει η εργονομία και η υποκειμενική αίσθηση στο χέρι σου)...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Νίκο, θα ήθελα την γνώμη σου και πάνω στις ακουστικές κιθάρες στο θέμα gauge.

Τι θα πρότεινες καθαρά ηχοληπτικά.

 
Νίκο, θα ήθελα την γνώμη σου και πάνω στις ακουστικές κιθάρες στο θέμα gauge.

Τι θα πρότεινες καθαρά ηχοληπτικά. 


αν εξαιρέσεις ότι ανεβαίνουμε σε διάμετρο δεν αλλάζει η λογική... πρέπει να έχουμε τον κατά δυνατόν πιο "πλούσιο ήχο" ώστε να μας επιτρέπεται να λειτουργήσουμε επιλεκτικά το λιγότερο δυνατόν επεμβατικά για να τον ενσωματώσουμε αρμονικά σε ένα mix, ελαχιστοποιώντας έτσι την πιθανότητα να χρειαστεί να επαναλάβουμε την ηχογράφηση με άλλο σεταπ...

γενικά πάντως είναι πιο εύκολο να βρεις τι σου ταιριάζει γιατί σπάνια ένας καλός φυσικός ήχος μιας ακουστικής κιθάρας δεν "κάθεται" αν ηχογραφηθεί σωστά... βασικό όπλο εδώ πέραν από την επιλογή των mics και της χωροθέτησης τους, οι σωστές πένες και το να μην "σκάβει" ο μουσικός... επίσης κατά κανόνα απαραίτητη και η επιμελής χρήση κάποιου transparent  high pass φίλτρου... τέλος δεν παίζουμε με καινούργιες χορδές που θυμόμαστε να αλλάξουμε στο studio (εκτός αν μας αρέσει ως άποψη αυτός ο χαρακτηριστικός ήχος και τα έντονα συρσίματα... αν όχι, την πάμε αφού τις έχουμε "στρώσει" εκ των προτέρων "τόσο όσο" ώστε να μας δώσουν το sweet spot του ήχου που μπορούν να παράγουν με το συγκεκριμένο όργανο που τις ταιριάξαμε)...

εγώ πάντως γενικά προτιμώ medium phosphor bronze sets στο πλείστον των περιπτώσεων... αλλά περί ορέξεως...?

 
Οι δεκάρες ακούγονται πιο γεμάτες όταν η κιθάρα είναι μόνη της όπως τώρα. Πιστεύω όμως ότι μέσα στο mix, oi εννιάρες θα γράψουν με πιο πολλή ευκρίνεια.
Ωραίος!

 
Νίκο, θα ήθελα την γνώμη σου και πάνω στις ακουστικές κιθάρες στο θέμα gauge.

Τι θα πρότεινες καθαρά ηχοληπτικά.


Εγώ είμαι άλλος Νίκος, αλλά εδώ το πράγμα αλλάζει,αν το αντέχει η κιθάρα σου όσο βαρύτερο τόσο καλύτερα.

Τουλάχιστον 12αρες πάντως για εμένα.

Μιλάμε για ακουστικό όργανο βλέπεις και οι πολύ λεπτές χορδές το αδειάζουν..

Για ηλεκτρικό όργανο θα διαφωνήσω με τον συνονόματο από επάνω ?

μια και ήχος είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ και όχι "καλύτερος"

Μη ξεχνάμε ότι ΜΕΣΑ στη ΜΙΞΗ μπορεί να δουλεύει καλύτερα το ένα η το άλλο gauge ανάλογα με το είδος.

Όπως και το ίδιο το είδος πολλές φορές επιβάλλει το gauge...  αν θέλεις twang θέλεις και ελαφρύτερες wound χορδές..

Εγώ ας πούμε θέλω να ... γυρίσω πίσω στο χρόνο ? και να ξαναηχογραφησω ΟΛΕΣ τις κιθάρες που έχω παίξει στη ζωή μου με το 10-38 σετ που χρησιμοποιω τώρα αντί για το 10-46 ,η διαφορά στο twang και στην ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ των single lines στις τυλιχτες χορδές που συνήθως παίζω lead αλλά και στα ακκορντα που τις συμπεριλαμβανουν είναι τεράστια...κάτι ήξερε ο Hendrix....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επανέρχομαι στο "πείραμα", για να δούμε κατά πόσο με λίγο EQ μπορούν να εκμηδενιστούν οι διαφορές.

Επισυνάπτω λοιπόν τέσσερα δείγματα που μου περίσσεψαν από το αρχικό τεστ (σόρρυ για τα sloppy παιξίματα), στα οποία έχω πειράξει με EQ τις εννιάρες. Η σειρά δεν ακολουθεί μοτίβο όπως στο προηγούμενο, αλλά είναι διαφορετική σε κάθε κλιπ, οπότε θα πρέπει να μαντέψετε για το κάθε ένα ξεχωριστά,  έτσι ώστε ένα κλιπ που είναι πιο προφανές να μην "δίνει" και όλα τα υπόλοιπα.

Πραγματικά μου έκανε εντύπωση η ακοή κάποιων από εσάς (εξακολουθώ να ακούω διαφορές της τάξης του 2% πλην των τελευταίων καθαρών στο προηγούμενο) που βρίσκετε τις διαφορές τόσο σημαντικές και προφανείς και θέλω να σας δυσκολέψω λίγο...?

Περιμένω απόψΗΣ ? από όλους, για να δούμε κατά πόσο το EQ μπορεί να εξισώσει την  απώλεια μάζας των χορδών ή τουλάχιστον να "θολώσει" τα νερά...

Προβολή συνημμένου string gauge 9 vs 10 plus.mp3

 
1 9-10

2 10-9

3 9-10

4 10-9

Απο το κινητο το ακουσα. Οι διαφορες που ακουσα ηταν στην ατακα των χορδων, στις αρμονικες και στο vibrato λιγο.

Εννοειται οτι ειναι ελαχιστες οι διαφορες. Τοσο ελαχιστες οπου πιθανοτατα να κανω λαθος. Το εφερες ωραια με το eq.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
1 9-10

2 10-9

3 9-10

4 10-9

Απο το κινητο το ακουσα. Οι διαφορες που ακουσα ηταν στην ατακα των χορδων, στις αρμονικες και στο vibrato λιγο.

Εννοειται οτι ειναι ελαχιστες οι διαφορες. Τοσο ελαχιστες οπου πιθανοτατα να κανω λαθος. Το εφερες ωραια με το eq.


Το ακουσα παλι στο αμαξι και αναθεωρω...

1.  10-9

2    9-10  

3    9-10 

4    9-10 

Οι διαφορες που ακουσα στα ηχεια του αυτοκινητου ηταν λιγο η ατακα και οι αρμονικες, και πιο εντονα οι διαφορες στo eq. 

Οι 9αρες ηταν πιο bright και με λιγοτερο μπασο σε μεσαιες και ψηλες νοτες.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οι δεκάρες ακούγονται πιο γεμάτες όταν η κιθάρα είναι μόνη της όπως τώρα. Πιστεύω όμως ότι μέσα στο mix, oi εννιάρες θα γράψουν με πιο πολλή ευκρίνεια.


ποιες εννιάρες, σε ποιο είδος μουσικής, με ποια κιθάρα ποιο σετ σε ποιο mix και με ποια συνοδά όργανα, σε ποιες οκτάβες, με ποιες δυναμικές κτλ κτλ?... κάθε mix και ανάλογα το ζητούμενο στον ήχο κάθετα και οριζόντια, είναι κάτι μοναδικό...

καταλαβαίνω την ανάγκη για υπεραπλουστεύσεις, μπούσουλες και "πανάκειες", αλλά τσουβαλιάζοντας αόριστα ότι το αυτονόητο ως φυσικό φαινόμενο περί "ευκρίνειας" συνεπάγεται απριόρι και το ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ως αποτέλεσμα σε κάθε περίπτωση, με ξεπερνάτε όσο και να προσπαθώ να είμαι λιγότερο "απόλυτος" από ότι κάθε θέμα μου επιτρέπει τεχνικά... απορία... από το παρακάτω ας πούμε εσύ τι δεν έχεις καταλάβει ορέ Tam Tam? (μη το πάρεις προσωπικά, αφορμή πήρα)...

στις δεκάρες των δειγμάτων σου (σε άλλα σεταπ τα δεδομένα διαφοροποιούνται συγκριτικά ανάλογα τη φύση τους) η συνολική συχνοτική ισοροπία, ο όγκος και το "σώμα" στις χαμηλές είναι η βασική διαφορά καθώς εκτός από πιο "γεμάτο" τους δίνουν κι ένα πιο "στρογγυλό" συνολικό άκουσμα που επεκτείνεται "ψυχοακουστικά" ως αρμονικός πλούτος εμφανής σε όλο το φάσμα που καλύπτουν...

στις εννιάρες τώρα λόγω της "απουσίας" των παραπάνω χαρακτηριστικών μέσω του roll off τους στις χαμηλές, η συχνοτική "ενέργεια" συγκεντρώνεται επί το πλείστον στην μεσαία περιοχή και το αυτί του κάθε κιθαρίστα (με εξαίρεση αυτούς της jazz) είναι λογικό να "γοητεύεται" από το φαινόμενο "διακριτότητας" σε πολυφωνικά σύνολα καθώς και συγκριτικής ευκρίνειας, μια και είναι εκ κατασκευής από τον γιαραμπή περισσότερο ευαίσθητο σε αυτή... 


τις περισσότερες φορές όταν δεν έχουμε ήδη ακριβές "εφαρμοσμένο αξίωμα" ως προς το ζητούμενο (δηλαδή συγκεκριμένο ήχο που ήδη έχουμε χρησιμοποιήσει και θέλουμε να αναπαράγουμε χωρίς παρεκκλίσεις πχ λόγω "ταμπού" απαιτήσεων κάποιου είδους) προτιμούμε να ξεκινάμε από το κάθε "δεδομένο" που μας δίνει τα περισσότερα περιθώρια ευελιξίας και αναζήτησης... ένα από αυτά είναι και οι χορδές... γι αυτό και στο πρώτο τεστ του JimmyPap ως ηχολήπτης θα προτιμούσα (και θα πρότεινα αν μου το ζητούσε) τις δεκάρες συγκριτικά πάντα με τις ενιάρες...

αλλιώς καταλήγουμε στο χαρακτηριστικό πλέον νέο τεστ του που δυστυχώς αυτή τη φορά (σε αντίθεση με το πρώτο) δεν στέκει, γιατί δεν υπάρχει reference point... πχ ο ήχος πριν το eq... κάλλιστα, κάθε ένας από τους (λίγο ή περισσότερο) θολούς χαμηλομεσαία ήχους (εμφανώς οι 3 από τους τέσσερις) που καλοπροαίρετα έχει παράγει στην προσπάθεια του να τονίσει συχνότητες που δεν υπάρχουν στις εννιάρες ο Δημήτρης (με την σειρά που τους υπέδειξε ήδη ο Γιώργος μη την ξαναγράφω), θεωρητικά δεν μπορούμε να ξέρουμε αν θα οφειλόταν σε κακορυθμισμένο αρχικό ήχο ή άστοχη σε δεύτερο χρόνο εφαρμογή eq, ώστε να ξέρουμε τι συγκρίνουμε... αλλά για να μην λέω λέω μόνο και κουράζω, έφτιαξα κι εγώ ένα δειγματάκι για να πάρετε μια ιδέα τι εννοώ και στην πράξη...

από το πρώτο τεστ του JP λοιπόν, κράτησα τα δεύτερα στα ζεύγη δείγματα ως έχουν και πείραξα στα γρήγορα και ελαφρώς τα πρώτα με την λογική ενός υποθετικού mix... οι ρυθμίσεις έγιναν μόνο στο δείγμα που ξεκινάει και εφαρμόστηκαν ως είχαν στα υπόλοιπα (εννοείται ότι σε πραγματικές συνθήκες το κάθε δείγμα θα πειραζόταν ανεξάρτητα με τα αποτελέσματα πολύ πιο εμφανή και ευέλικτα)...

Προβολή συνημμένου string gauge 9 vs 10_Npap edit.mp3

τι λέτε... ποια είναι πλέον τα πιο ευκρινή και με τον μεγαλύτερο "αρμονικό πλούτο" χωρίς να αλλοιωθεί ο αρχικός χαρακτήρας (αλλά ασχέτως ηχητικής άποψης δεδομένου ότι θα μπορούσα-τε να παράγω-ετε 10 τέτοια το λεπτό)... το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι με τις εννιάρες η δική μου δουλειά θα γινόταν πιο "δυσχερής" σε βαθμό που θα καθοριζόταν από τις ανάγκες ενός real mix...

για να το ξεκαθαρίσω κι αυτό ως Λόλα να ένα μήλο (γιατί δεν ξέρω τελικά τι καταλαβαίνει ή ακούει ή τι διαβάζει ο καθένας), σε καμιά περίπτωση δεν θα πω ότι αν μου ρθει ένας κιθαρίστας στο studio με εννιάρες θα τον στείλω στο σπίτι μέχρι να ξανάρθει με τον κηδεμόνα του και δεκάρες (ή +)... απλά στην αναζήτηση του τελικού ήχου που είναι πάντα ΣΥΝΙΣΤΑΜΕΝΗ στη ροή του χρόνου  αλληλεπιδρώντων συχνοτικών συνιστωσών (και όχι μόνο), με το masking effect να "τιμωρεί" κατά βαση σε ένα σύνολο λεπτομερειών που κάνει την διαφορά, η επιλογή της μεγαλύτερης διατομής ποιοτικών χορδών δίνει κατά κανόνα ένα "πλεονέκτημα" που καλό είναι να υπάρχει ακόμα κι αν δεν χρειαστεί τελικά στην πράξη...

τώρα όποιος δεν μπορεί να ακούσει διαφορές (δεν είναι κάτι μεμπτό έτσι κι αλλιώς) δεν είναι να το παίρνει και προς πόνο... η μουσική μπορεί να σε "σκίσει" έτσι κι αλλιώς αναπαραγόμενη κι από ένα τρανζιστοράκι στην παραλία... αλλά από την άλλη  όσοι (κυρίως τεχνικοί) ασχολούνται με την "λεπτομέρεια", δεν το κάνουν για να περνάει η ώρα τους... όποιος έχει ακούσει πραγματικά καλές ηχογραφήσεις σε πραγματικά καλά ηχοσυστήματα εισπράττοντας αυτό το "κάτι" που καθηλώνει λειτουργώντας επικουρικά στην τέχνη, καταλαβαίνει...

χαιρετώ όπως άρχισα λέγοντας ότι οι "κανόνες" στην ηχοληψία είναι απλά σημεία εκκίνησης δημιουργίας... τα holy grail μόνο σε χολυγουντιανές παραγωγές έχουν θέση....πόσο πιο απλά να το πω... να το ζωγραφίσω?...?

ΥΓ. επειδή έχουμε μια τάση να τα ισοπεδώνουμε όλα, στην επόμενη μας μίξη αντί για τα Zildjian που ηχογραφήσαμε ας χρησιμοποιήσουμε τίποτα καπάκια από κατσαρόλες της γιαγιάς μας... και πιο "ευκρινή" θα είναι για πολλούς και προχώ "άποψη" για άλλους...?

ΥΓ2

Για ηλεκτρικό όργανο θα διαφωνήσω με τον συνονόματο από επάνω ?

μια και ήχος είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ και όχι "καλύτερος"

Μη ξεχνάμε ότι ΜΕΣΑ στη ΜΙΞΗ μπορεί να δουλεύει καλύτερα το ένα η το άλλο gauge ανάλογα με το είδος.


ρε μαστρο Νίκο συνονόματε και συνομίλικε (το 65... μεγάλη χρονιά) φυσικά να διαφωνήσεις... αλλά που μίλησα εγώ για "καλύτερο"?... επίσης

όταν ρωτάνε την γνώμη μου ειδικά ανάμεσα στα δύο σετ (δεν είναι ένα θέμα που απασχολεί μόνο εσένα) , προτείνω (κατά κανόνα βέβαια γιατί όπως ματάπα παραπάν', ανάλογα και το σεταπ και το είδος μουσικής το θέμα γίνεται πιο πολύπλοκο και δεν χωράει μονοδιάστατες απαντήσεις)


τι να πω... δευτερο θέμα στο καπάκι με συνενόηση κουκούτσι... άντε να βάζω σιγά σιγά κανά τραγουδάκι που το απολαμβάνω κιόλας, γιατί αρχίζει και γίνεται επώδυνα κουραστικό για μένα το να μη μπορώ να επικοινωνήσω σωστά την σκέψη μου (φαντάζομαι για τους άλλους πόσο θα ναι ?) ακόμα και σε θέμα που έχει τεχνική βάση (ως προς την πλευρά που το προσέγγισα τουλάχιστον)...  μάλλον έρχεται και η ώρα μου... χρειάζομαι διακοπές μη πω σύνταξη... ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top