Και ένα κρίσιμο ερώτημα: Εάν δεν υπήρχε ζήτημα σύγκρισης, δηλαδή το τεστ δεν ήταν εννιάρες vs δεκάρες, αλλά απλώς ανέβαζα ένα παίξιμο και ρωτούσα "αυτό είναι παιγμένο με εννιάρες ή με δεκάρες?" θα μπορούσε κάποιος να το βρει? Νομίζω πολύ δύσκολο. Και βέβαια εάν ήταν μέσα σε κάποιο mix, ακόμα περισσότερο.
To θεμα δεν ειναι αν θα βρισκαμε με τι παιζεις, αλλα οτι δεν θα ακουγαμε κατι που ισως ειχε καλυτερο ηχο.
Θυμαμαι οταν πηρα την prs του 1987, ειχε απο τη μανα της στο bridge εναν prs hfs.
Μια χαρα μου ακουγοταν. Ολη η κιθαρα πεταγε γενικα.
Μεχρι που σε ενα ταξιδι μετα απο κανα χρονο, απο το ταρακουνημα xalase o hfs.
Τον αντικατεστησα με εναν JB που ειχα διαθεσιμο, και τοτε καταλαβα ποσο εχανε το οργανο με αυτον τον μαγνητη.
Γιαυτο χρειαζεται η συγκριση.
Και νομιζω οτι γενικοτερα ολα αυτα που τα πειραματα που κανουμε με τον εξοπλισμο μας (απο αλλαγη μαρκας χορδων, μεχρι αλλαγη ολοκληρης της κιθαρας), γινονται για αυτο το λογο, δλδ μηπως και βελτιωσουμε τον ηχο μας.
Ενιοτε βεβαια και για προβληματα οπως αυτο που αντιμετωπιζεις με το χερι σου.
ΥΓ Ο ηχος του Gibbons παντως σε συγκριση με τον ηχο του παλιοτερα .... καμια σχεση.
Με το pocket pod βγαζω παρομοιο (για να μη πω καλυτερο) ηχο.
Ενα μεγαλο μερος της εκτιμησης μου προς αυτον, ωφειλεται στον παλιο του ηχο.
Αν ομως τον ακουγα πρωτη φορα σημερα με αυτον τον ηχο, θα ελεγα ενας συμπαθητικος μπλουζμαν με "καθημερινο" ηχο και μακρυα μουσια και μαλλον θα τον ξεχναγα ή θα τον θυμομουν μονο για τα μουσια.