Η ουσια αποτελειται απο δυο μερη: Το ηχητικο και το πρακτικο.
Στο ηχητικο, δε θα μου κανει εντυπωση να ΝΟΜΙΖΩ οτι ακουσα καποια διαφορα. Ειναι παρα πολυ κοντα, ειναι πασιφανες.
Και ειναι τοσο κοντα που, σε εμενα τουλαχιστον, συμβαινει το εξης: Επειδη στο πρωτο μερος της λουπας ο ντραμμερ ερχεται απο γυρισμα, εχουν τετοια διαφορα τα χτυπηματα μεταξυ τους που αδυνατω να καταλαβω τι παιζεται. Μονο στο δευτερο μισο που σταθεροποιει το παιξιμο του εχω την υποψια οτι διακρινω καποια ( πολυ μικρη ) διαφορα. Αυτο εννοουσα οτι αν σε ιδιες δυναμικες τα παιξιματα κανουν ολη τη διαφορα, γιατι να συζηταμε για το μεσο.
Αυτα για το ηχητικο. Υπαρχει ομως και το πρακτικο. UNDO ρε παιδια, UNDO. Παιδια UNDO. UNDO παιδια, υπαρχει ενα κουμπι που λεγεται UNDO παιδια. Εκανες μαλακια και οπλισες λαθος track; Δεν τρεχει τιποτα, πατας το UNDO.
Και μονο που υπαρχει το UNDO μου αρκει για να προτιμησω το ψηφιακο. Τo UNDO και τα πληρη ετοιμα templates με κανουν και γραφω οτι γουσταρω και οποτε γουσταρω. Αν επρεπε να ειμαι καθε φορα απολυτα συγκεντρωμενος στο routing και στο recording, δε θα μπορουσα να γραψω, δεν ειναι ευκολο να ασχολεισαι την ιδια στιγμη με τεχνικα και να προσπαθεις να σκεφτεσαι και καθαρα μουσικα. Η MIDI φαση ΟΚ, ετσι και αλλιως ΨΗΦΙΟ ειναι κατα βαση, με τα UNDO και τα recall και με τα ολα της, αλλα το αναλογικο audio ειναι αλλη φαση, θελει απολυτη συγκεντρωση. Αν δεν εχεις ας πουμε τον τεχνικο (που θα τον πληρωνεις βεβαια ) να χειριζεται τα μηχανηματα ωστε εσυ να κανεις τα δικα σου, ξερω γω η μερα φευγει το τζονυ ερχεται ?, θα γινει χοντρη μαλακια, δεν υπαρχει περιπτωση ?
Στο ηχητικο, δε θα μου κανει εντυπωση να ΝΟΜΙΖΩ οτι ακουσα καποια διαφορα. Ειναι παρα πολυ κοντα, ειναι πασιφανες.
Και ειναι τοσο κοντα που, σε εμενα τουλαχιστον, συμβαινει το εξης: Επειδη στο πρωτο μερος της λουπας ο ντραμμερ ερχεται απο γυρισμα, εχουν τετοια διαφορα τα χτυπηματα μεταξυ τους που αδυνατω να καταλαβω τι παιζεται. Μονο στο δευτερο μισο που σταθεροποιει το παιξιμο του εχω την υποψια οτι διακρινω καποια ( πολυ μικρη ) διαφορα. Αυτο εννοουσα οτι αν σε ιδιες δυναμικες τα παιξιματα κανουν ολη τη διαφορα, γιατι να συζηταμε για το μεσο.
Αυτα για το ηχητικο. Υπαρχει ομως και το πρακτικο. UNDO ρε παιδια, UNDO. Παιδια UNDO. UNDO παιδια, υπαρχει ενα κουμπι που λεγεται UNDO παιδια. Εκανες μαλακια και οπλισες λαθος track; Δεν τρεχει τιποτα, πατας το UNDO.
Και μονο που υπαρχει το UNDO μου αρκει για να προτιμησω το ψηφιακο. Τo UNDO και τα πληρη ετοιμα templates με κανουν και γραφω οτι γουσταρω και οποτε γουσταρω. Αν επρεπε να ειμαι καθε φορα απολυτα συγκεντρωμενος στο routing και στο recording, δε θα μπορουσα να γραψω, δεν ειναι ευκολο να ασχολεισαι την ιδια στιγμη με τεχνικα και να προσπαθεις να σκεφτεσαι και καθαρα μουσικα. Η MIDI φαση ΟΚ, ετσι και αλλιως ΨΗΦΙΟ ειναι κατα βαση, με τα UNDO και τα recall και με τα ολα της, αλλα το αναλογικο audio ειναι αλλη φαση, θελει απολυτη συγκεντρωση. Αν δεν εχεις ας πουμε τον τεχνικο (που θα τον πληρωνεις βεβαια ) να χειριζεται τα μηχανηματα ωστε εσυ να κανεις τα δικα σου, ξερω γω η μερα φευγει το τζονυ ερχεται ?, θα γινει χοντρη μαλακια, δεν υπαρχει περιπτωση ?
Last edited by a moderator: