• Καλώς ήρθατε στο νέο forum! Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]. Διαβάστε και το σχετικό thread.

NPap Tests: Analog vs Digital blind test

 Η ουσια αποτελειται απο δυο μερη: Το ηχητικο και το πρακτικο.

 Στο ηχητικο, δε θα μου κανει εντυπωση να ΝΟΜΙΖΩ οτι ακουσα καποια διαφορα. Ειναι παρα πολυ κοντα, ειναι πασιφανες.

 Και ειναι τοσο κοντα που, σε εμενα τουλαχιστον, συμβαινει το εξης: Επειδη στο πρωτο μερος της λουπας ο ντραμμερ ερχεται απο γυρισμα, εχουν τετοια διαφορα τα χτυπηματα μεταξυ τους που αδυνατω να καταλαβω τι παιζεται. Μονο στο δευτερο μισο που σταθεροποιει το παιξιμο του εχω την υποψια οτι διακρινω καποια ( πολυ μικρη ) διαφορα. Αυτο εννοουσα οτι αν σε ιδιες δυναμικες τα παιξιματα κανουν ολη τη διαφορα, γιατι να συζηταμε για το μεσο.

 Αυτα για το ηχητικο. Υπαρχει ομως και το πρακτικο. UNDO ρε παιδια, UNDO. Παιδια UNDO. UNDO παιδια, υπαρχει ενα κουμπι που λεγεται UNDO παιδια. Εκανες μαλακια και οπλισες λαθος track; Δεν τρεχει τιποτα, πατας το UNDO.

 Και μονο που υπαρχει το UNDO μου αρκει για να προτιμησω το ψηφιακο. Τo UNDO και τα πληρη ετοιμα templates με κανουν και γραφω οτι γουσταρω και οποτε γουσταρω. Αν επρεπε να ειμαι καθε φορα απολυτα συγκεντρωμενος στο routing και στο recording, δε θα μπορουσα να γραψω, δεν ειναι ευκολο να ασχολεισαι την ιδια στιγμη με τεχνικα και να προσπαθεις να σκεφτεσαι και καθαρα μουσικα. Η MIDI φαση ΟΚ, ετσι και αλλιως ΨΗΦΙΟ ειναι κατα βαση, με τα UNDO και τα recall και με τα ολα της, αλλα το αναλογικο audio ειναι αλλη φαση, θελει απολυτη συγκεντρωση. Αν δεν εχεις ας πουμε τον τεχνικο (που θα τον πληρωνεις βεβαια ) να χειριζεται τα μηχανηματα ωστε εσυ να κανεις τα δικα σου, ξερω γω η μερα φευγει το τζονυ ερχεται ?, θα γινει χοντρη μαλακια, δεν υπαρχει περιπτωση ?

 
Last edited by a moderator:
Εχω διαφορες ενστασεις σχετικα με το στήσιμο οποτε μαλλον δεν θα μπω στο κοπο


που από ότι βλέπω δεν καταδέχεσαι να τις μοιραστείς μαζί μας...?

 
Ούτε να πεις τις ενστάσεις;
Βασικα δεν ασχοληθηκα με το τι εκανε ο πρωτος και εχοντας δει βιντεο του πιο παλιά δεν ειχα συγκινηθει. Επισης δεν καταλαβαινω γιατι να επεξεργαστει κι αλλο ο Νικος το αποτελεσμα ουτε τη λογικη της συρραφης της λουπας. Τελος δεν ξερω ποσο επεμβαινουν οι browsers και το youtube στα όποια δειγματα.

Αλλα και να ακουγα κατι (οριακα φτανω μεχρι 11500 κυκλους) τι θα σημαινε?

Θα επαιρνα ενα 24καναλο στο σπιτι?

Ή θα πεταγα τα βινυλια?

Οποτε...

Ούτε να πεις τις ενστάσεις;
Βασικα δεν ασχοληθηκα με το τι εκανε ο πρωτος και εχοντας δει βιντεο του πιο παλιά δεν ειχα συγκινηθει. Επισης δεν καταλαβαινω γιατι να επεξεργαστει κι αλλο ο Νικος το αποτελεσμα ουτε τη λογικη της συρραφης της λουπας. Τελος δεν ξερω ποσο επεμβαινουν οι browsers και το youtube στα όποια δειγματα.

Αλλα και να ακουγα κατι (οριακα φτανω μεχρι 11500 κυκλους) τι θα σημαινε?

Θα επαιρνα ενα 24καναλο στο σπιτι?

Ή θα πεταγα τα βινυλια?

Οποτε...

Ούτε να πεις τις ενστάσεις;
Βασικα δεν ασχοληθηκα με το τι εκανε ο πρωτος και εχοντας δει βιντεο του πιο παλιά δεν ειχα συγκινηθει. Επισης δεν καταλαβαινω γιατι να επεξεργαστει κι αλλο ο Νικος το αποτελεσμα ουτε τη λογικη της συρραφης της λουπας. Τελος δεν ξερω ποσο επεμβαινουν οι browsers και το youtube στα όποια δειγματα.

Αλλα και να ακουγα κατι (οριακα φτανω μεχρι 11500 κυκλους) τι θα σημαινε?

Θα επαιρνα ενα 24καναλο στο σπιτι?

Ή θα πεταγα τα βινυλια?

Οποτε...

που από ότι βλέπω δεν καταδέχεσαι να τις μοιραστείς μαζί μας...?
Ελεος βρε σεις.

Σεβαστειτε τις υποχρεωσεις του αλλου. Κσι μην βιαζεστε. Οταν βρεθει χρόνος....

Πριν απο 20 μερες ουτε μεσα δεν θα εμπαινα

Σκιζει και η πλατφορμα

Χ3

 
Σεβαστειτε τις υποχρεωσεις του αλλου. Κσι μην βιαζεστε. Οταν βρεθει χρόνος....


δεν βιάζομαι... ΚΑΘΟΛΟΥ όμως... και είναι θέμα όντως "σεβασμού"... στην θέση σου θα "έμπαινα"όταν έβρισκα χρόνο απ ευθείας με τα επιχειρήματά μου...

Επισης δεν καταλαβαινω γιατι να επεξεργαστει κι αλλο ο Νικος το αποτελεσμα ουτε τη λογικη της συρραφης της λουπας.


αν δεν έχεις καν καταλάβει προς τι το "πυροτέχνημα";

Τελος δεν ξερω ποσο επεμβαινουν οι browsers και το youtube στα όποια δειγματα.


το youtube ως γνωστόν επεμβαίνει απωλεστικά μεν (πλέον βέβαια με πολύ βελτιωμένους αλγόριθμους) αλλά με τον ίδιο τρόπο στα δύο δείγματα οπότε το συγκριτικό reference παραμένει και μάλιστα στο consumer επίπεδο που είναι και το τελικό point...

Αλλα και να ακουγα κατι (οριακα φτανω μεχρι 11500 κυκλους) τι θα σημαινε?

Θα επαιρνα ενα 24καναλο στο σπιτι?

Ή θα πεταγα τα βινυλια?

Οποτε...




οπότε για σένα (ίσως και για μένα) μπορεί να μην έχει σημασία αλλά επειδή ο κόσμος δεν κινείται μόνο γύρω από μας, ακόμα κι  ένας νέος να προβληματιστεί και να αποκτήσει "άμυνες" απέναντι στο κατά καιρούς υπερεκτιμημένο  hype σταματώντας να κυνηγά χίμαιρες απολαμβάνοντας την μουσική και τις παραγωγές του πέρα από "οπαδικές" νοοτροπίες αυτοανακυρηγμένων αυθεντιών σε θέματα αυτοαναιρούμενης υποκειμενικότητας, ΕΜΕΝΑ μου φτάνει...

 
Last edited by a moderator:
  Eγω θελω να ευχαριστησω τον npap για το χρονο του. Το τεστ του το βρισκω μια ωραια αφορμη  για συζητηση, και δεν μπορω να διακρινω κατι το μεμπτο επι της διαδικασιας.

 Οσο αφορα για το hype, συμφωνω απολυτα με οσα αναφερει ο npap, και εχω να πω το εξης σε οποιον νεωτερο εχει αμφιβολιες για το ποια ειναι η καλυτερη λυση, και θα το πω μεσα απο την καρδια μου:

 Οταν ηρθαμε για πρωτη φορα σε επαφη με μεγαλο στουντιο με 2" 24 track πολυκαναλο, και ενω πριν ειχαμε κανει διαφορες μικροτερου budget ηχογραφησεις σε αναλογα μικροτερα στουντιο, ακομα θυμαμαι τα λογια του μπασιστα μας που ηταν και ο πιο εμπειρος σα μεγαλυτερος σε ηλικια: "Μαλακα Μανο, μπαινεις στο control room αφου τελειωσες το take, και ακους οτι εγραψες ΑΚΡΙΒΩΣ!". Και να μου το λεει με ενα υφος που δε θα ξεχασω, υφος εκπληξης και κατανυξης ?

 Οτι και να σας λενε λοιπον μαγκες, αυτος ειναι, ηταν και θα ειναι ο στοχος της καταγραφης: Η ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ. Και αυτο ειχαν πετυχει οι τρανζιστορατες κονσολες και τα 24καναλα, μεγαλη ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ. Για αυτο και το dark side of the moon ειναι σημειο αναφορας, ειχε ωριμασει η αναλογικη τεχνολογια ωστε να εχει καταπληκτικη ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ, και συνεπεσε με την ωριμανση των μεγιστων floyd και βγηκε οτι βγηκε.

Γιατι αν ειναι να το παμε στο χρωμα που δινουν τα μηχανηματα, ε τοτε πρεπει να γυρισουμε σε λαμπατες κονσολες και τετρακαναλα, ε καπου ΕΛΕΟΣ, ΟΚ, λατρευω τις τοτε μουσικες, αλλα δε νομιζετε οτι πρεπει να ερθουμε και στην εποχη μας;

 Αλλωστε εχω κανει πειραματα με τον early 60ies ηχο, και ΙΜΗΟ ΚΑΙ αυτη την extreme saturated χροια μπορεις να την παρεις με digital processing. Θελει δουλεια βεβαια αλλα γινεται.

 Οποτε ας κανει ο καθενας οτι καταλαβαινει.

 
Οτι και να σας λενε λοιπον μαγκες, αυτος ειναι, ηταν και θα ειναι ο στοχος της καταγραφης: Η ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ.
Καλή και η πιστότητα, δεν λέω, αλλά σαν τον "ζεστό αναλογικό ήχο" δεν έχει φίλος...image.gif

image.png

 
δεν βιάζομαι... ΚΑΘΟΛΟΥ όμως... και είναι θέμα όντως "σεβασμού"... στην θέση σου θα "έμπαινα"όταν έβρισκα χρόνο απ ευθείας με τα επιχειρήματά μου...


Νομιζω γνωρίζεις οτι εχουν συμβει διαφορα λογω των οποιων εξακολουθώ να είμαι εξαιρετικα χολωμενος με την υποθεση νοιζ. Συνεπως το οτι μπηκα στο νημα εστω δηλωνοντας ενσταση ή αρνηση δειχνει ενα ποσοστο σεβασμου απεναντι τουλαχιστον στον κόπο σου, διότι ξερω τι σημαινει να αφιερώνεις χρονο και να μη στο αναγνωριζουν.

Ειπα λοιπον εχω ενστασεις με σκοπο να μπω καποια στιγμη σε λεπτομέρειες οταν βρω χρονο. Βλεπεις ακομα κι αυτο ποσο ευκολα παρεξηγειται.

αν δεν έχεις καν καταλάβει προς τι το "πυροτέχνημα";
Διοτι εστω και τοσο που προσπαθησα δεν καταλαβα. Δεν ειναι πυροτεχνημα. Ασχοληθηκα μεχρι ενος σημειου

το youtube ως γνωστόν επεμβαίνει απωλεστικά μεν (πλέον βέβαια με πολύ βελτιωμένους αλγόριθμους) αλλά με τον ίδιο τρόπο στα δύο δείγματα 
Δεν ειμαι πλεον σιγουρος οτι η οποια επεμβαση ειναι το ιδιο καταστροφικη

 
Δεν ειμαι πλεον σιγουρος οτι η οποια επεμβαση ειναι το ιδιο καταστροφικη


μα τα δείγματα είναι από το ίδιο βίντεο (και μάλιστα σε γραμμική συνέχεια) δεν καταλαβαίνω με την σειρά μου τι θες να πεις...

 
Μιλάμε για ηχο που καποια δεδομενη στιγμη αποτελουνταν απο διαδοχη Ψ/Α κλπ δειγματων που μετα ομως περασαν απο ψηφιακη επεξεργασια πλατφορμας φιλοξενίας?

Τι ψαχνουμε λοιπον εφ οσον δεν υπαρχει πουθενα αναλογικός ήχος?

 
 Ψαχνουμε την επιδραση του μεσου καταγραφης στη χροια. Η διαφορετικη χροια ειναι ακουστη και μεσα απο ψηφιακο αρχειο. Μπορεις να καταλαβεις τη διαφορετικη χροια ας πουμε μεταξυ λαμπατου και τρανζιστορατου ακομα και σε 64αρι mp3.

 
  • Agree
Reactions: john_guitar
 Ψαχνουμε την επιδραση του μεσου καταγραφης στη χροια. Η διαφορετικη χροια ειναι ακουστη και μεσα απο ψηφιακο αρχειο. Μπορεις να καταλαβεις τη διαφορετικη χροια ας πουμε μεταξυ λαμπατου και τρανζιστορατου ακομα και σε 64αρι mp3.
Σε 64 διαφωνω.

Τεσπα συγνωμη για την αναστατωση. Νομισα αρχικα οτι υπηρχε κατι (για μενα) ενδιαφερον για να μπω στην διαδικασια.

Οσο διαβαζα λεπτομερειες μου εβγαινε περισσότερη αρνηση.

Ισως δεν επρεπε να ασχοληθω εξ αρχης. Στο τελος παρεξηγιεσαι και χωρις λόγο 

 
Σε 64 διαφωνω.




  Και γιατι διαφωνεις; Το εκανες το πειραμα; Η διαφωνεις, ως συνηθως, ορμωμενος απο τους audiophile μυθους;

 Το noiz, οντας μη- audiophile site αλλα site τεχνικων, ειναι, ή θα πρεπει να ειναι, ακρως επικριτικο προς τους audiophile μυθους.

 Παρε λοιπον ενα 64bit mp3, μεσα απο youtube video ετσι ; ? Η διαφορα στην κιθαρα ας πουμε αναμεσα στο 5.40  και το 6.10 λεπτο, που γινονται κολλητα οι αλλαγες, ειναι φανερη ακομα και απο τα ηχεια της τηλεορασης μου ?

Valve Amp Vs Solid State Amp.mp3

 








 Το βιντεο ειναι αυτο εδω








 Με αυτον το μυθο ξεμπερδεψαμε ευκολα, με τους υπολοιπους να δουμε τι θα κανουμε.

 

Attachments

  • Haha
Reactions: npap
Valve Amp Vs Solid State Amp.mp3

3.72 MB · 41 downloads

 Με αυτον το μυθο ξεμπερδεψαμε ευκολα, με τους υπολοιπους να δουμε τι θα κανουμε.


θα αστειεύεσαι βέβαια.

Μπορώ και εγώ να σου παίξω πιάνο και κιθάρα σε 32άρι mp3, μην πω και 32άρι αν υπάρχει και σου εγγυώμαι ότι θα καταλάβω την διαφορά και σε 20 χρόνια από σήμερα, αν ζω

 
 Εδω δε μιλαμε για το ποιος παιζει, μιλαμε για διαφορα στη χροια.

 Μολις τωρα λοιπον διαπιστωσα οτι η διαφορα στη χροια ακουγεται και απο τα ηχεια του κινητου ?

 Οποτε συμφωνουμε οτι αρκει ακομα και αυτη η χαμηλη αναλυση για να ακουσουμε αυτη τη διαφορα, και παμε παρακατω.

 
  • Agree
Reactions: john_guitar
 Εδω δε μιλαμε για το ποιος παιζει, μιλαμε για διαφορα στη χροια.

 Μολις τωρα λοιπον διαπιστωσα οτι η διαφορα στη χροια ακουγεται και απο τα ηχεια του κινητου ?

 Οποτε συμφωνουμε οτι αρκει ακομα και αυτη η χαμηλη αναλυση για να ακουσουμε αυτη τη διαφορα, και παμε παρακατω.
υποτίθεται όταν λέμε κάνουμε σύγκριση συγκρίνουμε ίδια πράγματα.

Εδώ συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια. Διαφορετικές κιθάρες και διαφορετικοί παίκετες και διαφορετικοί ενισχυτές. Ενα βίντεο κυριολεκτικά του κ@λου.

 
Επειδή λίγο τα άκουσα επι του θέματος, μπήκα στον κόπο και άκουσα το βίντεο του Καναδού.

Ειλικρινά δεν πείσθηκα γι το τί ακριβώς έκανε και για το πως εξασφάλισε ότι γράφτηκε ακριβώς το ίδιο στα δυο μέσα.

Πάντως δοκιμάζοντας με δυο τρία ζευγάρια καλά ακουστικά άκουσα μικρές διαφορές (ασήμαντες ουσιαστικά) και όχι απαραίτητα υπέρ της ταινίας. Αυτό που άκουσα ήταν το saturation ιδίως στις κορυφές στα πιάτα.

Τώρα για του Νίκου, 

δεν έχω καταλάβει ακόμα αυτό

κατόπιν επεξεργάστηκα στα γρήγορα το ψηφιακό με στόχο να πλησιάσει ηχητικά το αναλογικό

και γιατί έγινε, πως έγινε και με ποιό τρόπο, και πως εξασφαλίστηκε ότι δεν είχε οποιαδήποτε αλλοίωση υπέρ του ενός ή του άλλου.

 
υποτίθεται όταν λέμε κάνουμε σύγκριση συγκρίνουμε ίδια πράγματα.

Εδώ συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια. Διαφορετικές κιθάρες και διαφορετικοί παίκετες και διαφορετικοί ενισχυτές. Ενα βίντεο κυριολεκτικά του κ@λου.




 Ρε φιλε, οτι θελεις λες;

 Ο ιδιος ανθρωπος ειναι, με την ιδια κιθαρα.

 
 Ρε φιλε, οτι θελεις λες;

 Ο ιδιος ανθρωπος ειναι, με την ιδια κιθαρα.
και ίδιους ενισχυτες...

ίδιες εντάσεις, κλπ κλπ

 

Trending...

Νέα θέματα