- Μηνύματα
- 202
- Πόντοι
- 16
Οι πιθανότητες με 110χλμ είναι πολυ μεγάλες για να βγείς σώος και αβλαβής με λίγες γρατζουνιές ΑΝ φοράς ζώνη. Καθώς το αμάξι δεν πέφτει σε τοίχο ώστε απο τα 110 σε κλάσμα δευτερολέπτου να φτάσει τα 0 χλμ. Πέφτοντας στα προστατευτικά το αμάξι κόβει αρκετή απο την ταχύτητα και η δύναμη διοχετεύετε πιο εύκολα και ΟΧΙ στιγμιαία.gkourelis είπε:Θες να πεις οτι εαν επιβιωνε (συγκλονιστικα ελαχιστες οι πιθανοτητες με 110 χλμ/ωρα) κατα πασα πιθανοτητα θα ηταν η εγκεφαλικα νεκρος η σακατης σε αναπηρικο καροτσι για την υπολοιπη ζωη του. Στην καλυτερη των περιπτωσεων θα περνουσε καποιους μηνες στα νοσοκομεια και τα κεντρα αποκαταστασης. Τωρα για αυτο που αναφερεις ως δικη σου εμπειρια, συγνωμη φιλε μου αλλα δεν μπορει να λογιζεται ως παραδειγμα. Μαλλον διπλωμα και αδεια πρεπει να καταθεσει ο οδηγος μονο και μονο με αυτη την παραδοχη εαν εχει λιγο φιλοτιμο...
Άλλωστε και οι 2 κοπέλες που ήταν μέσα είναι εκτός κινδύνου, δεν άκουσα οτι έμειναν ανάπηρες η εγκεφαλικά νεκρές.. θέμα τύχης βέβαια, αλλά με τα λεγόμενα σου έπρεπε να είχαν σκοτωθεί κ αυτές.
Δεν είπα οτι ο οδηγός ήταν σωστός που έτρεχε με 180 σε εθνικό, το αντίθετο, μεγάλο λάθος. το έφερα ως παράδειγμα σε σύγκριση με το ατύχημα του παντελίδη και για να δώσω έμφαση στη ζώνη που είναι η νούμερο 1 αιτία για να σωθεί κάποιος.