R.I.P. Kurt Cobain...

  • Thread starter Thread starter S9F
  • Start date Start date
  • Last post Πρόσφατη δραστηριότητα Πρόσφατη δραστηριότητα:
  • Απαντήσεις Απαντήσεις: Απαντήσεις 127
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις: Εμφανίσεις 26K
Δεκτές οι παρατηρήσεις σας, αγαπητοί (και οι ειρωνικές), αλλά δυστυχώς "λέει" και κάτι ακόμη: ότι το υλικό και ο μύθος του Smells Like Teen Spirit, είναι απόλυτα συμβατά με την νεο-ελληνική τηλεοπτική αισθητική, και ότι συν-αξιολογούνται ως εξίσου εύπεπτα με τη Δημητρίου.

Σπαστικό, το ξέρω, αλλά ΕΤΣΙ είναι, και εγώ δεν πιστεύω ότι τυχαία είναι έτσι. Πιστεύω ότι ο μουσικός/καλλιτέχνης/συνθέτης/whatever κάνει πολύ συνειδητές επιλογές που τον οδηγούν κοντά (ή μακρυά) από αυτή τη συμβατότητα (π.χ. δεν έχω ακούσει τραγούδι του Πανούση σε talent show), διότι - στη τελική - με τον τηλεθεατή μόνο δύο πιθανές σχέσεις υπάρχουν: να τον προσβάλλεις ή να τον κολακεύεις.

 
Μα οι Nirvana είναι (ήταν) mainstream. Δεν ήταν και κανά σπουδαίο κατόρθωμα να άκουγες Nirvana ούτε μπορούσες να θεωρηθείς "ψαγμένος". Φυσικά και η νεο-ελληνική τηλεοπτική αισθητική είναι συμβατή με τους Nirvana. Μπορεί αρχικά να έφεραν ψήγματα επανάστασης, αλλά εφόσον ανέλαβαν τα media ήταν το ίδιο επαναστατικό με το να ακούς Take That. Φυσικά και δεν ήταν το ίδιο (μουσικά, καλλιτεχνικά κ.α.), πρίν πει κανείς κάτι, άλλα σε επίπεδο media ήταν και παραήταν.

 
(κατι μου θυμιζε οτι εχω δει ενα τετοιο αισχος καποτε...)

και τελικα...


 
Οι επιλογές των καλλιτεχνών δεν αφορούν στην πορεία του τραγουδιού τους : ο Αλκίνοος Ιωαννίδης δεν ρωτήθηκε ποτε για το αν επιτρέπει τη χρήση ενός τραγουδιού του σε talent show (το θυμάμαι από συνεντευξή του).

Αλλά έχω και καλύτερο : τι σχέση συμβατότητας έχει ο Wong Kar-wai με τη νεοελληνική τηλεοπτική αισθητική ? (το θέμα από το soundtrack του 2046 έλιωσε στα trailers σειρών του Παπακαλιάτη).

 
blue είπε:
τι σχέση συμβατότητας έχει ο Wong Kar-wai με τη νεοελληνική τηλεοπτική αισθητική ? (το θέμα από το soundtrack του 2046 έλιωσε στα trailers σειρών του Παπακαλιάτη).
1) Ότι είναι μακρυά...και που να τρέχει να διαμαρτηρηθεί

2) Ότι έχει χεσμ@νο το Παπακαλιάτη

 
blue είπε:
Αλλά έχω και καλύτερο : τι σχέση συμβατότητας έχει ο Wong Kar-wai με τη νεοελληνική τηλεοπτική αισθητική ? (το θέμα από το soundtrack του 2046 έλιωσε στα trailers σειρών του Παπακαλιάτη).
Και ποιος σου είπε ότι ο W.K-W. δεν ήταν σε πλήρη συνεννόηση με τον Παπακαλιάτη κατά την διάρκεια της παραγωγής του 2046?;D

Πέρα από την πλάκα, θεωρώ τελείως ισοπεδωτική την άποψη ότι "εαν κάτι (μια ιδέα, καλλιτεχνικό έργο, κλπ) έγινε δημοφιλές, έγινε συνειδητά και με την πλήρη συναίνεση του καλλιτέχνη/εμπνευστή". Βρίσκω πιο ειλικρινή στάση το απλά να πείτε (σε ξεχωριστό thread) ότι δεν σας άρεσαν οι nirvana.

 
trolley είπε:
Δεκτές οι παρατηρήσεις σας, αγαπητοί (και οι ειρωνικές), αλλά δυστυχώς "λέει" και κάτι ακόμη: ότι το υλικό και ο μύθος του Smells Like Teen Spirit, είναι απόλυτα συμβατά με την νεο-ελληνική τηλεοπτική αισθητική, και ότι συν-αξιολογούνται ως εξίσου εύπεπτα με τη Δημητρίου.

Σπαστικό, το ξέρω, αλλά ΕΤΣΙ είναι, και εγώ δεν πιστεύω ότι τυχαία είναι έτσι. Πιστεύω ότι ο μουσικός/καλλιτέχνης/συνθέτης/whatever κάνει πολύ συνειδητές επιλογές που τον οδηγούν κοντά (ή μακρυά) από αυτή τη συμβατότητα (π.χ. δεν έχω ακούσει τραγούδι του Πανούση σε talent show), διότι - στη τελική - με τον τηλεθεατή μόνο δύο πιθανές σχέσεις υπάρχουν: να τον προσβάλλεις ή να τον κολακεύεις.
- Το εύπεπτο δεν σημαίνει απαραίτητα σκουπίδι, και τούμπαλιν (αν π.χ. παρακολουθήσεις τη σύγχρονη μουσική - αναφέρομαι στην εξέλιξη της λεγόμενης κλασικής μουσικής, από τον 20ο αιώνα και δώθε - θα εκπλαγείς με το πόσα δύσπεπτα σκουπίδια έχουν γραφτεί, από επίδοξους συνθέτες που θεωρούν τιμή τους το ότι δεν είναι εύπεπτοι, και ότι δεν τους ξέρει ούτε η μάνα τους).

- Σιγά μην αφήσουμε την τηλεοπτική αισθητική να καθορίσει τι θεωρούμε σκουπίδι και τι όχι. Δηλαδή αν κάποιος ταλεντο-σοουάς αποφασίσει να πει π.χ. "Τα παιδιά κάτω στον κάμπο", ο Χατζηδάκις (ο οποίος σημειωτέον, υπήρξε και εύπεπτος και mainstream) υποβιβάζεται αυτομάτως σε σκουπίδι;

- Τώρα σοβαρά θεωρείς ότι οι (μουσικές και άλλες) επιλογές του Cobain είχαν στόχο τη συμβατότητα με το τηλεκοίμηστρο και τα άλλα μέσα μαζικού κρετινισμού;

- Δηλαδή η πιθανότητα ούτε να προσβάλλεις ούτε να κολακεύεις τον τηλεθεατή είναι μηδενική; Μήπως, λέω μήπως, είναι λίγο απόλυτο αυτό. Παρά τα φαινόμενα, δεν είναι όλοι οι τηλεθεατές πρόβατα...

--------------------------------------

Ray, λυπάμαι που έτυχε σε εμένα το θλιβερό καθήκον να στο πω, αλλά εκτός από τον Cobain, πέθανε και ο Ελευθέριος Βενιζέλος. Ψυχραιμία παιδί μου... ;D    

 
Haris είπε:
- Το εύπεπτο δεν σημαίνει απαραίτητα σκουπίδι, και τούμπαλιν (αν π.χ. παρακολουθήσεις τη σύγχρονη μουσική - αναφέρομαι στην εξέλιξη της λεγόμενης κλασικής μουσικής, από τον 20ο αιώνα και δώθε - θα εκπλαγείς με το πόσα δύσπεπτα σκουπίδια έχουν γραφτεί, από επίδοξους συνθέτες που θεωρούν τιμή τους το ότι δεν είναι εύπεπτοι, και ότι δεν τους ξέρει ούτε η μάνα τους).

- Σιγά μην αφήσουμε την τηλεοπτική αισθητική να καθορίσει τι θεωρούμε σκουπίδι και τι όχι. Δηλαδή αν κάποιος ταλεντο-σοουάς αποφασίσει να πει π.χ. "Τα παιδιά κάτω στον κάμπο", ο Χατζηδάκις (ο οποίος σημειωτέον, υπήρξε και εύπεπτος και mainstream) υποβιβάζεται αυτομάτως σε σκουπίδι;

- Τώρα σοβαρά θεωρείς ότι οι (μουσικές και άλλες) επιλογές του Cobain είχαν στόχο τη συμβατότητα με το τηλεκοίμηστρο και τα άλλα μέσα μαζικού κρετινισμού;

- Δηλαδή η πιθανότητα ούτε να προσβάλλεις ούτε να κολακεύεις τον τηλεθεατή είναι μηδενική; Μήπως, λέω μήπως, είναι λίγο απόλυτο αυτό. Παρά τα φαινόμενα, δεν είναι όλοι οι τηλεθεατές πρόβατα...

--------------------------------------
Με πρόλαβες...Ακριβώς τα ίδια θα του απαντούσα.

Σπαστικό, το ξέρω, αλλά ΕΤΣΙ είναι...
Μάλιστα...Αν δεν με απατάει η μνήμη μου,θυμάμαι οτί νωρίτερα στο thread είχες ενοχληθεί/θιχτεί τα μάλα από μία φράση μου (που χρησιμοποιήθηκε για συγκεκριμένο λόγο και μόνο.) και άρχισες τα περί ολοκληρωτισμού και άλλων τέτοιων "ωραίων" και δακρύβρεχτων...(πίστευε και μη ερεύνα κτλ. κτλ.)Κρίνοντας από την παραπάνω φράση σου,μπορώ να πω οτί είσαι σε πολύ "καλό" -ολοκληρωτικό- δρόμο...Συνέχισε,"χρήσιμο" είναι... ::)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Haris είπε:
- Το εύπεπτο δεν σημαίνει απαραίτητα σκουπίδι, και τούμπαλιν (αν π.χ. παρακολουθήσεις τη σύγχρονη μουσική - αναφέρομαι στην εξέλιξη της λεγόμενης κλασικής μουσικής, από τον 20ο αιώνα και δώθε - θα εκπλαγείς με το πόσα δύσπεπτα σκουπίδια έχουν γραφτεί, από επίδοξους συνθέτες που θεωρούν τιμή τους το ότι δεν είναι εύπεπτοι, και ότι δεν τους ξέρει ούτε η μάνα τους).
Δεν θα εκπλαγώ, διότι έχω επάρκεια κατάρτισης στην εργογραφία των συνθετών που αναφέρεις. Αν και είναι παρακινδυνευμένο να μιλάμε γενικώς και αορίστως, πολλοί από αυτούς είναι εξαιρετικοί στη δουλειά τους, και κάνεις λάθος να νομίζεις ότι δεν τους ξέρει ούτε η μάνα τους.

Παραδέχομαι ότι είμαι καχύποπτος απέναντι σε εύπεπτα ακούσματα / θεάματα / στιχουργήματα / συμπεριφορές, για έναν απλό λόγο: ότι η ίδια η ζωή δεν είναι εύπεπτη, ούτε απλοϊκή και εγώ ΑΠΑΙΤΩ από τα καλλιτεχνήματα με τα οποία έρχομαι σε επαφή να αντικατοπτρίζουν αυτή την ιδιότητα του σύμπαντος κόσμου.

Π.χ., θεωρώ επιεικώς ηλίθια τα πιο πολλά ερωτικά τραγούδια, διότι είναι ονειρώξεις και όχι έντιμες εξομολογήσεις για τις σχέσεις που περιγράφουν. Αντίστοιχα, θεωρώ ως ελάχιστα σχετιζόμενη με μένα την προβληματική των Nirvana, ή των U2 ή πολλών άλλων τηλεοπτικών προσωπικοτήτων του ροκ.

- Σιγά μην αφήσουμε την τηλεοπτική αισθητική να καθορίσει τι θεωρούμε σκουπίδι και τι όχι. Δηλαδή αν κάποιος ταλεντο-σοουάς αποφασίσει να πει π.χ. "Τα παιδιά κάτω στον κάμπο", ο Χατζηδάκις (ο οποίος σημειωτέον, υπήρξε και εύπεπτος και mainstream) υποβιβάζεται αυτομάτως σε σκουπίδι;
Δεν είχα ποτέ τη γνώμη ότι ο Χατζηδάκις ήταν μεγάλος τραγουδοποιός ή συνθέτης. Η δουλειά του δεν με κέρδισε ποτέ και τον θεωρώ ευθέως υπεύθυνο για όλη αυτή τη σαχλαμάρα του έντεχνου τραγουδιού και της αντίστοιχης μυθολογίας. Ειδικά το τραγούδι που αναφέρεις το θεωρώ μπούρδα και κρίνω ότι ο μόνος λόγος που δεν το έχουμε ήδη ακούσει σε talent show είναι ότι οι πιο πολλοί από τους θεατές δε θα ξέρανε τι είναι κάμπος (μεταξύ σοβαρού και αστείου).

- Τώρα σοβαρά θεωρείς ότι οι (μουσικές και άλλες) επιλογές του Cobain είχαν στόχο τη συμβατότητα με το τηλεκοίμηστρο και τα άλλα μέσα μαζικού κρετινισμού;
Απολύτως. Οι Nirvana υπήρχαν (και εξακολουθούν να υπάρχουν) μέσω του MTV (και συναφών τηλεοπτικών σταθμών). Είναι ο ορισμός του "τηλεοπτικού ροκ", αυταπόδεικτα.

- Δηλαδή η πιθανότητα ούτε να προσβάλλεις ούτε να κολακεύεις τον τηλεθεατή είναι μηδενική; Μήπως, λέω μήπως, είναι λίγο απόλυτο αυτό. Παρά τα φαινόμενα, δεν είναι όλοι οι τηλεθεατές πρόβατα...
Έχεις δίκηο, η διατύπωσή μου ήταν ακατάλληλη.

 
trolley είπε:
Απολύτως. Οι Nirvana υπήρχαν (και εξακολουθούν να υπάρχουν) μέσω του MTV (και συναφών τηλεοπτικών σταθμών). Είναι ο ορισμός του "τηλεοπτικού ροκ", αυταπόδεικτα.
Μην είσαι απόλυτος.(μην ξαναλέμε περί ολοκληρωτισμών κτλ. κτλ...)Αν έκανες τον κόπο (ανεξαρτήτως αν σου αρέσει το μουσικό του "προ'ι'όν") και διάβαζες μερικά πράγματα για τον Cobain,μάλλον θα τον συμπαθούσες ως άνθρωπο...Και μάλλον θα διαπίστωνες οτί και ο ίδιος σιχαινόταν αυτό το τσίρκο που είχε στηθεί γύρω του και άθελά του.Γι΄αυτόν τον λόγο ετοιμαζόταν να τα βροντήξει και να αποσυρθεί,αλλά δυστυχώς δεν πρόλαβε...

 
trolley είπε:
Δεν είχα ποτέ τη γνώμη ότι ο Χατζηδάκις ήταν μεγάλος τραγουδοποιός ή συνθέτης. Η δουλειά του δεν με κέρδισε ποτέ και τον θεωρώ ευθέως υπεύθυνο για όλη αυτή τη σαχλαμάρα του έντεχνου τραγουδιού και της αντίστοιχης μυθολογίας. Ειδικά το τραγούδι που αναφέρεις το θεωρώ μπούρδα και κρίνω ότι ο μόνος λόγος που δεν το έχουμε ήδη ακούσει σε talent show είναι ότι οι πιο πολλοί από τους θεατές δε θα ξέρανε τι είναι κάμπος (μεταξύ σοβαρού και αστείου).
Η πάγια τακτική σου της έντονης (επιεικώς χαρακτηριζόμενης) αρθογραφίας δεν είναι απαραίτητα και τρόπος εκμαίευσης εποικοδομητικού διαλόγου.

Δεν θα κάτσω να τα ξαναπώ αλλά αν και δεν δηλώνω φαντικός οπαδός του Χατζιδάκη (είμαι της απαξιωτικά αποκαλούμενης εύπεπτης σχολής) και ακόμα περισσότερο του συγκεκριμένου τραγουδιού (και μόνο η αντίθεση μελωδίας/ερμηνείας και στιχουργίας είναι άξια προσοχής) δεν θα μπορούσα να διαφωνώ περισσότερο μαζί σου. Απλώς πιστεύω ότι η ύπαρξη περισσότερων καλλιτεχνών του εύρους, ύφους και ήθους του, θα είχε κάνει τον τόπο μας ομορφότερο.

 
και τον θεωρώ ευθέως υπεύθυνο για όλη αυτή τη σαχλαμάρα του έντεχνου τραγουδιού και της αντίστοιχης μυθολογίας
ενταξει αυτο εγινε...ακουσια (δεν το εκανε επιτηδες δηλ.... ;D)...υπαρχουν και μεγαλυτεροι ....(ΠΟΛΥ μεγαλυτεροι) φταιχτες απο αυτον... ;D για αυτο το θλιβερο φαινομενο....

Προσωπικα θεωρω οτι ηταν θαυμασιος συνθετης (λιγοτερο καλος τραγουδοποιος,αν και καλυτερος απο τον Θοδωρακη ο οποιος ομως ειναι καλυτερος συνθετης.... ;D) και σιγουρα δεν θα μας εβλαπτε αν υπηρχαν καμμια δεκαρια ακομα σαν και αυτον......

 
audiokostas είπε:
Δεν θα κάτσω να τα ξαναπώ αλλά αν και δεν δηλώνω φαντικός οπαδός του Χατζιδάκη (είμαι της απαξιωτικά αποκαλούμενης εύπεπτης σχολής) και ακόμα περισσότερο του συγκεκριμένου τραγουδιού (και μόνο η αντίθεση μελωδίας/ερμηνείας και στιχουργίας είναι άξια προσοχής) δεν θα μπορούσα να διαφωνώ περισσότερο μαζί σου. Απλώς πιστεύω ότι η ύπαρξη περισσότερων καλλιτεχνών του εύρους, ύφους και ήθους του, θα είχε κάνει τον τόπο μας ομορφότερο.
Νομίζω ότι - μέσω προσεκτικότατης επιλογής των λέξεων που χρησιμοποίησα - κατέστησα σαφές ότι εκφράζω μία απολύτως προσωπική θέση, όπως άλλωστε μπορεί να δει ο καθένας. Το ίδιο άλλωστε κάνεις και εσύ. Απλώς - και μόνο επειδή γράφουμε σε ελληνικό φόρουμ - δίδεται η εντύπωση ότι η δική μου θέση είναι αιρετική. Σχεδόν οπουδήποτε αλλού στο κόσμο, θα είχε τη σωστή της αξία: μία νηφάλια θέση για έναν ικανό, εντυπωσιακά άνισο και εννίοτε φαιδρό (Πορνογραφία) δημιουργό που τον έχουν θεοποιήσει οι συμπατριώτες του, επειδή έχουν μεγάλη ανάγκη από τέτοιες θεοποιήσεις.

Η πάγια τακτική σου της έντονης (επιεικώς χαρακτηριζόμενης) αρθογραφίας δεν είναι απαραίτητα και τρόπος εκμαίευσης εποικοδομητικού διαλόγου.
Όλοι έχουμε Κώστα μου πάγιες τακτικές. Θυμάμαι κάποιον που μου είχε στείλει μέσω π.μ., την πρόθεσή του να μην απαντά σε ποστ μου (όπως - κατά τη γνώμη του - κάνουν όλοι οι "παλιοί") σε μία προσπάθεια περαιτέρω απαξίωσης της φορουμικής εικόνας μου. Προτείνω ψυχραιμία.

:)

 
trolley είπε:
Δεν θα εκπλαγώ, διότι έχω επάρκεια κατάρτισης στην εργογραφία των συνθετών που αναφέρεις. Αν και είναι παρακινδυνευμένο να μιλάμε γενικώς και αορίστως, πολλοί από αυτούς είναι εξαιρετικοί στη δουλειά τους, και κάνεις λάθος να νομίζεις ότι δεν τους ξέρει ούτε η μάνα τους.
Δεν κάνω λάθος, γιατί δεν αναφέρθηκα σε αυτούς που είναι εξαιρετικοί στη δουλειά τους (που φυσικά και υπάρχουν και είναι γνωστοί στο χώρο που κινούνται και έχουν δώσει εκπληκτικά έργα).

Παραδέχομαι ότι είμαι καχύποπτος απέναντι σε εύπεπτα ακούσματα / θεάματα / στιχουργήματα / συμπεριφορές, για έναν απλό λόγο: ότι η ίδια η ζωή δεν είναι εύπεπτη, ούτε απλοϊκή και εγώ ΑΠΑΙΤΩ από τα καλλιτεχνήματα με τα οποία έρχομαι σε επαφή να αντικατοπτρίζουν αυτή την ιδιότητα του σύμπαντος κόσμου.
Π.χ., θεωρώ επιεικώς ηλίθια τα πιο πολλά ερωτικά τραγούδια, διότι είναι ονειρώξεις και όχι έντιμες εξομολογήσεις για τις σχέσεις που περιγράφουν. Αντίστοιχα, θεωρώ ως ελάχιστα σχετιζόμενη με μένα την προβληματική των Nirvana, ή των U2 ή πολλών άλλων τηλεοπτικών προσωπικοτήτων του ροκ.
Η ζωή είναι μεταξύ άλλων και εύπεπτη και απλή. Επαναλαμβάνω ότι το εύπεπτο, ή μάλλον το εύληπτο, γιατί το 'εύπεπτο' ακούγεται περισσότερο υποτιμητικό, δεν σημαίνει απαραίτητα ούτε κακό ούτε απλοϊκό ούτε ηλίθιο.

Δεν είχα ποτέ τη γνώμη ότι ο Χατζηδάκις ήταν μεγάλος τραγουδοποιός ή συνθέτης. Η δουλειά του δεν με κέρδισε ποτέ και τον θεωρώ ευθέως υπεύθυνο για όλη αυτή τη σαχλαμάρα του έντεχνου τραγουδιού και της αντίστοιχης μυθολογίας. Ειδικά το τραγούδι που αναφέρεις το θεωρώ μπούρδα και κρίνω ότι ο μόνος λόγος που δεν το έχουμε ήδη ακούσει σε talent show είναι ότι οι πιο πολλοί από τους θεατές δε θα ξέρανε τι είναι κάμπος (μεταξύ σοβαρού και αστείου).
Απολύτως. Οι Nirvana υπήρχαν (και εξακολουθούν να υπάρχουν) μέσω του MTV (και συναφών τηλεοπτικών σταθμών). Είναι ο ορισμός του "τηλεοπτικού ροκ", αυταπόδεικτα.
Διαφωνώ σχεδόν σε όλα (αλλά δεν έχω χρόνο τώρα να επιχειρηματολογήσω...), γεγονός  βέβαια που δεν έχει καμία σημασία γιατί οι δημιουργικές διαφωνίες είναι απόλυτα υγιείς και μπορούν να μας δώσουν και μία άλλη οπτική.

Μπορούμε να συνεχίσουμε να διαφωνούμε λοιπόν. Καλό μας κάνει...  

 
Όντως trolley, είσαι κάπως σκληρός με τον Χατζιδάκι. Το να τον θεωρείς υπέυθυνο για τα έντεχνα ανοσιουργήματα είναι σαν να θεωρείς υπεύθυνη την εταιρία κατασκευσής κουζινομάχαιρων για τους φόνους με μαχαίρια της. Αν κάποιος πατάει πάνω σου για να φτιάξει κάτι δεν σημαίνει ότι είσαι υπόλογος γι' αυτό το κάτι. Ο κάποιος είναι (συνήθως ή έστω στην συγκεκριμένη περίπτωση).

 
theoctapus είπε:
Όντως trolley, είσαι κάπως σκληρός με τον Χατζιδάκι. Το να τον θεωρείς υπέυθυνο για τα έντεχνα ανοσιουργήματα είναι σαν να θεωρείς υπεύθυνη την εταιρία κατασκευσής κουζινομάχαιρων για τους φόνους με μαχαίρια της. Αν κάποιος πατάει πάνω σου για να φτιάξει κάτι δεν σημαίνει ότι είσαι υπόλογος γι' αυτό το κάτι. Ο κάποιος είναι (συνήθως ή έστω στην συγκεκριμένη περίπτωση).
Κατ' αρχήν, δεν είμαι (και δεν μπορώ να είμαι, καθότι είναι απών) σκληρός με τον Χ''δάκι. Η σκληρότητα (αν υπάρχει) είναι στραμμένη στους κατ' ευφημισμόν επιγόνους του. Άστο όμως αυτό.

Εγώ θυμάμαι (σα χθες, που λένε) ότι αυτό που λέμε "έντεχνο ελληνικό τραγούδι" καλλιεργήθηκε σαν αισθητική μέσα από το τρίτο πρόγραμμα, ειδικώς την περίοδο που διευθυντής του ήταν ο Χ''δάκις. Επίσης θυμάμαι τους "Μουσικούς Αγώνες της Κέρκυρας" (άλλος τους έκανε;).

Οπότε, ωρέ octapus και SF, τι λέτε; Το πιθανότερο είναι ότι ακόμη και ο σχετικός όρος έχει τη δική του πατρότητα... (θα το ερευνήσω).

 
Ελπιζω να μου επιτραπει να κλεισω αυτο το Thread...με μια φανταστικη version ενος κομματιου των Nirvana..

H τυπισσα μου εφτιαξε το βραδυ,..

ελπιζω να σας φτιαξει και το δικο σας.

Ειναι απο ενα καινουργιο show που αυτη τη στιγμη παιζετε στην Αμερικη.

Rebecca Loebe- Come As You Are The Voice Blind Audition

 
όλα τα βίντεο ήταν απίστευτα....ακόμα και αυτό που τραγουδάνε οι 4 κριτές...

επιτέλους ένα σόου που αξίζει? ? ?  :o

 
Λίγο ετεροχρονισμένα λόγω έλλειψης χρόνου,αλλά εν πάσει περιπτώσει,μερικές σκόρπιες σκέψεις γι΄ αυτόν τον άνθρωπο:

Ίσως ο πιό "ειλικρινής" Rock Star (όρο που σιχαινόταν και ούτε καν δεχόταν) όλων των εποχών.Σιχαινόταν αυτό που άθελά του είχε γίνει και ήταν έτοιμος να τα παρατήσει και να ασχοληθεί με άλλα διαφορετικά projects.(ένα από αυτά θα ήταν η συνεργασία με τον Michael Stipe) Δυστυχώς δεν πρόλαβε...

Δεν τον ενδιέφεραν -αποδεδειγμένα- ούτε στο ελάχιστο τα -τερατώδη- οικονομικά οφέλη που αποκόμισε τόσο σύντομα.Τα παραδείγματα αμέτρητα.(απέρριψε χωρίς να το πολυσκεφτεί προσφορά δεκάδων εκατομμυρίων δολλαρίων να συμμετάσχει στο Lolapalooza festival,δεν ήθελε να μετακομίσει σε σπίτι υπερπαραγωγή,επέστρεψε ένα Lexus που αγόρασε το αρπακτικό  με το οποίο έμπλεξε και άλλα πολλά...) 

Thank God που εμφανίστηκε αυτός ο άνθρωπος και "μάζεψε" όλη αυτη την κιτσαρία των 80s... 8)

Απλός και σεμνός άνθρωπος.Λίγο "νιονιό" να είχε κάποιος,το καταλάβαινε αμέσως...

Μία από τις τρανές αποδείξεις οτί "less is more" (guitarwise και όχι μόνο)

Το σενάριο της αυτοκτονίας -ειδικά εκείνη τη χρονική περίοδο- δεν το πιστεύω,χωρίς φυσικά να το αποκλείω.Ο λόγος-κίνητρο πολύ απλός,αρχαιότατος και προβλέψιμος:

                      [move]"ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ τα λεφτά Άρη..." ;)[/move]

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top