R.I.P. Παντελή Παντελίδη

  • Thread starter Thread starter mauromouris
  • Start date Start date
  • Last post Πρόσφατη δραστηριότητα Πρόσφατη δραστηριότητα:
  • Απαντήσεις Απαντήσεις: Απαντήσεις 208
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις: Εμφανίσεις 29K
Waterfall-K είπε:
Δεν υπαρχει καποιο "νοημα" πανω στην συγκεκριμενη παραθεση. Ηταν καποιες πληροφοριες απο την τροχαια οπως εγραψα, και τις ανεφερα επειδη συζητουσαμε για την ζωνη ασφαλειας και την εως τοτε υπονοια ο Παντελιδης να μη τη φορουσε.

Αυτο μονο ενας ηλιθιος μπορει να το σκεφτει, διαβαζοντας τις συγκεκριμενες πληροφοριες. Απ'την αλλη ομως, και μια και το συζηταμε, ειναι γεγονος οτι εχουν καταγραφει αρκετες περιπτωσεις ατυχηματων που οι ζωνη ασφαλειας ειχε αρνητικο/θανατηφορο αποτελεσμα σ'αυτον που τη φοραγε. Οι περιπτωσεις αυτες ομως ειναι απειροελαχιστες σε συγκριση με τις περιπτωσεις στις οποιες η ζωνη εσωσε ζωες, περιπτωσεις που αποτελουν την συντριπτικη πλειοψηφια.

Τωρα αν καποιος κολλησει σε 10 θανατηφορες περιπτωσεις που προξενησε η ζωνη ασφαλειας και αγνοησει 10 εκατομμυρια περιπτωσεις που η ζωνη εσωσε ζωες, εμεις δεν μπορουμε να κανουμε κατι γι αυτο, ουτε βεβαια να αποκρυψουμε τις περιπτωσεις αυτες επειδη καποιοι σκεφτονται ηλιθια.

Ολοι λοιπον πρεπει να φοραμε ζωνες ασφαλειας, οπως ολοι πρεπει να μπαινουμε σε ασανσερ (υπαρχει περιπτωση να χαλασει), να πεταμε με αεροπλανα (υπαρχει περιπτωση να πεσουν), να περπαταμε στο δρομο (υπαρχει περιπτωση να μας πεσει στο κεφαλι απο γλαστρα μεχρι...χρηματοκιβωτιο :P), να κολυμπαμε στη θαλασσα (υπαρχει περιπτωση να πνιγουμε, να μας επιτεθει καρχαριας κλπ), να βγαινουμε στο μπαλκονι μας στον 15ο (υπαρχει περιπτωση να γινει σεισμος και να πεσει), να οδηγουμε αμαξι (υπαρχει περιπτωση να πεσει πανω μας σε μετωπικη μια νταλικα ή ακομα κι ενα τραινο, κι εκει δεν σε σωνει καμια ζωνη) να...να...να....
Tea_green.gif


Φορατε ζωνη λοιπον.
idea.gif
Αν κατι πρεπει να μεινει ας ειναι η τελευταια φραση...

 
gkourelis είπε:
Θες να πεις οτι εαν επιβιωνε (συγκλονιστικα ελαχιστες οι πιθανοτητες με 110 χλμ/ωρα) κατα πασα πιθανοτητα θα ηταν η εγκεφαλικα νεκρος η σακατης σε αναπηρικο καροτσι για την υπολοιπη ζωη του. Στην καλυτερη των περιπτωσεων θα περνουσε καποιους μηνες στα νοσοκομεια και τα κεντρα αποκαταστασης. Τωρα για αυτο που αναφερεις ως δικη σου εμπειρια, συγνωμη φιλε μου αλλα δεν μπορει να λογιζεται ως παραδειγμα. Μαλλον διπλωμα και αδεια πρεπει να καταθεσει ο οδηγος μονο και μονο με αυτη την παραδοχη εαν εχει λιγο φιλοτιμο...
Οι πιθανότητες με 110χλμ είναι πολυ μεγάλες για να βγείς σώος και αβλαβής με λίγες γρατζουνιές ΑΝ φοράς ζώνη. Καθώς το αμάξι δεν πέφτει σε τοίχο ώστε απο τα 110 σε κλάσμα δευτερολέπτου να φτάσει τα 0 χλμ. Πέφτοντας στα προστατευτικά το αμάξι κόβει αρκετή απο την ταχύτητα και η δύναμη διοχετεύετε πιο εύκολα και ΟΧΙ στιγμιαία.

Άλλωστε και οι 2 κοπέλες που ήταν μέσα είναι εκτός κινδύνου, δεν άκουσα οτι έμειναν ανάπηρες η εγκεφαλικά νεκρές.. θέμα τύχης βέβαια, αλλά με τα λεγόμενα σου έπρεπε να είχαν σκοτωθεί κ αυτές.

Δεν είπα οτι ο οδηγός ήταν σωστός που έτρεχε με 180 σε εθνικό, το αντίθετο, μεγάλο λάθος. το έφερα ως παράδειγμα σε σύγκριση με το ατύχημα του παντελίδη και για να δώσω έμφαση στη ζώνη που είναι η νούμερο 1 αιτία για να σωθεί κάποιος.

 
Saitek είπε:
Οι πιθανότητες με 110χλμ είναι πολυ μεγάλες για να βγείς σώος και αβλαβής με λίγες γρατζουνιές ΑΝ φοράς ζώνη. Καθώς το αμάξι δεν πέφτει σε τοίχο ώστε απο τα 110 σε κλάσμα δευτερολέπτου να φτάσει τα 0 χλμ. Πέφτοντας στα προστατευτικά το αμάξι κόβει αρκετή απο την ταχύτητα και η δύναμη διοχετεύετε πιο εύκολα και ΟΧΙ στιγμιαία.

Άλλωστε και οι 2 κοπέλες που ήταν μέσα είναι εκτός κινδύνου, δεν άκουσα οτι έμειναν ανάπηρες η εγκεφαλικά νεκρές.. θέμα τύχης βέβαια, αλλά με τα λεγόμενα σου έπρεπε να είχαν σκοτωθεί κ αυτές.

Δεν είπα οτι ο οδηγός ήταν σωστός που έτρεχε με 180 σε εθνικό, το αντίθετο, μεγάλο λάθος. το έφερα ως παράδειγμα σε σύγκριση με το ατύχημα του παντελίδη και για να δώσω έμφαση στη ζώνη που είναι η νούμερο 1 αιτία για να σωθεί κάποιος.
Οι πιθανοτητες να βγεις σωος και αβλαβης με 110 χλμ ειναι ελαχιστες. Οι πιθανοτητες να βγεις ζωντανος με 180 αφου πεσεις σε βραχο και φερεις 5 τουμπες ειναι μικροτερες απτο να φερεις τζακ ποτ στο τζοκερ παιζοντας μια στηλη. Οσο για την τυχη ας την αφησουμε στην ακρη και ας δουμε τι μπορουμε να κανουμε εμεις ωστε να μη στηριζομαστε στα τερτιπια της... Η νουμερο 1 αιτια για να σωθει καποιος ειναι να μην προκαλει την τυχη του και οχι η ζωνη. Κοινως να εχει το μυαλο του μεσα στο κεφαλι του και οχι πανω απο αυτο...

 
Επισης φιλε Saitek αναφερω και την περιπτωση της αναγκης μακροχρονιας αποκαταστασης που ειναι ο κανονας εαν καποιος επιβιωσει απο δυστύχημα υπο τις συνθηκες που περιγραφουμε. Δεν ειπα οτι οι κοπελες θα επρεπε να ειναι νεκρες. Από οτι διαβαζω (δεν μπορω να επιβεβαιωσω ωστοσο) η μια κοπελα νοσηλευεται σε ορθοπεδικη κλινικη αναρρωνοντας απο διαφορα καταγματα, ενω η δευτερη ακομα ειναι στη μεθ του Ευαγγελισμου. Αναλογα τη φυση των τραυματισμων τους θα χρειαστουν τουλαχιστον καποιους μηνες αποκαταστασης (υποθετοντας οτι η κοπελα στη μεθ θα επιβιωσει), ενω παντα υπαρχει πιθανοτητα να μην επιστρεψουν ποτε στην προτερη τους κατασταση. Επομενως κανενας απο εκει μεσα δε βγηκε σωος και αβλαβης. 0 στα 3 λοιπον. Επιβεβαιωνοντας οχι εμενα αλλα την κοινη λογικη κσι τα στατιστικα.

 
Saitek είπε:
για να δώσω έμφαση στη ζώνη που είναι η νούμερο 1 αιτία για να σωθεί κάποιος.
Αυτό ακριβώς. Και πραγματικά δεν καταλαβαίνω το όποιο debate περί ζώνης εξελίσσεται στο νήμα... 

Επειδή το έγραψε και ο WF: Ναι υπάρχουν κάποιες, ελάχιστες, φρικώδεις περιπτώσεις, που η ζώνη έπαιξε μοιραίο ρόλο.

Στον αντίποδα, υπάρχουν εκατομμύρια περιπτώσεις, που η ζώνη έσωσε κεφάλια.

Ας σταθούμε στον κανόνα και όχι στις εξαιρέσεις.

Σας το έγραψα και νωρίτερα: Έχασα φίλο έτσι- οδηγούσε, έσκασε πάνω σε ένα δένδρο, δεν φορούσε ζώνη και πετάχτηκε έξω από το αμάξι- ζούμε να τον θυμόμαστε. Ο συνοδηγός βγήκε από το αμάξι χωρίς γρατζουνιά.

 
Να υποθέσω οτι πρέπει να ξεκινήσω να παίζω τζόκερ λοιπόν..  ??? ???

0 στα 3 διότι

α) κανένας δεν φορούσε ζώνη,

β) δεν υπήρξε καν φρενάρισμα στο δρόμο (πιθανών λόγο μέθης ή/και να ήταν κουρασμένος απο το ξενύχτι/δουλειά, να μην αντέδρασε έγκαιρα; θα δείξει)

γ) μεγάλη ταχύτητα σε παλιό δρόμο..

Πέρα απο το συμβάν του παντελίδη, μην ξεχνάς ότι δεν φταίει πάντα ο οδηγός.. όσο μυαλό και να έχεις όσες δεκαετίες να οδηγάς ακόμα και ο σουμάχερ να είσαι, το κακό μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή και απο οποιονδήποτε παράγοντα ή συνδιασμό αυτών και κυρίως όταν δεν το περιμένεις. Γιαυτό ζωνούλα και προσεχτική οδήγηση και αν γίνει ποτέ το κακό τότε θα καταλάβεις οτι η τύχη παίζει μεγάλο ρολο.

Στα 100km/h μπορεί να έχεις διαφορετική άποψη και καλά κάνεις αλλά δεν είναι η ταχύτητα που σε σκοτώνει στη πραγματικότητα. ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ δεν παροτρύνω κανέναν..

Αμφιβάλω όμως, αν στην εγνατία δεν έχει οδηγήσει ο οποιοδήποτε τουλάχιστον με 100.. ας μην κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας.

Οι δρόμοι αυτοί έχουν σχεδιαστεί ειδικά για ατυχήματα τέτοιου βεληνεκούς, το αμάξι ποτέ δεν πρόκειτε να ακινητοποιηθεί ακαριαία, γιαυτό και το όριο είναι 130km/h.

Μετά το ατύχημα μου έμειναν αρκετοί "ιδεοψυχαναγκασμοί", έχω ενημερωθεί πολύ καλά για το συγκεκριμένο θέμα, είναι πολλοί οι παράγοντες, μπορεί να σκοτωθείς και με 50km/h αν είσαι άτυχος. Συμφωνώ και επαυξάνω στο να είσαι συνειδητοποιημένος και να έχεις τα μυαλά στο κεφάλι σου. Δεν χρειάζετε να παίζουμε τη ζωή μας κορώνα γράμματα.. πόσο μάλλον και των υπολοίπων που δεν φταίνε σε τίποτα!

Το τελειώνω εδώ καθώς δεν υπάρχει νόημα να συνεχιστεί η συζήτηση αυτή..

 
Saitek είπε:
Το τελειώνω εδώ καθώς δεν υπάρχει νόημα να συνεχιστεί η συζήτηση αυτή..
Εγώ να προσθέσω, γιατί το έχω ακούσει και μου έφυγε η κοτσίδα δηλαδή: Δεν φοράω ζώνη γιατί το αμάξι έχει... αερόσακους.

Που να σου σκάσει ο αερόσακος στην μούρη, μπας και σου κουνηθεί το μυαλό και συνέλθεις.

Πιθανώς να σας έχει τύχει και σε εσάς να ακούσετε αυτή την αρλούμπα.

Κατεβαίνοντας νωρίτερα την Β. Σοφίας, μποτιλιαρισμένος στην Μαβίλης, κοιτάω στο αντίθετο ρεύμα και βλέπω παιδάκι στο πίσω κάθισμα, σχεδόν όρθιο να έχει το πρόσωπο του κολλημένο στο τζάμι. Το παιδάκι έπρεπε να είναι σε παιδικό κάθισμα. Αλλά δεν ήταν...

Κοιτάω μπροστά και βλέπω τους γονείς, προς μεσήλικες τους έκοψα, φυσικά, να μην φοράνε ζώνες.

Άντε γεια... Η συνέχεια (δυστυχώς) έχει πολλές πιθανότητες να είναι πολύ προβλέψιμη.

 
Terry RoscoeBeck5 είπε:
Δεν φοράω ζώνη γιατί το αμάξι έχει... αερόσακους.

Που να σου σκάσει ο αερόσακος στην μούρη, μπας και σου κουνηθεί το μυαλό και συνέλθεις.
Δεν κουνιέται τίποτα. Σπάει ο αυχένας και απλά πεθαίνεις. Συγγενής φίλων έτσι έφυγε.

 
RayDTutto είπε:
Δεν κουνιέται τίποτα. Σπάει ο αυχένας και απλά πεθαίνεις. Συγγενής φίλων έτσι έφυγε.
Αυτό ακριβώς- σου σκάει ο αερόσακος στα μούτρα με πόσα χιλιόμετρα και αν δεν φοράς ζώνη, θα κοιτάς τα ραδίκια ανάποδα.

Παρόλα αυτά, κάποιοι το χρησιμοποιούν ως επιχείρημα για να μην φοράνε ζώνη...

 
Καλά κάτι τέτοια άτομα φίλε είναι για ξύλο δια ροπάλου και κατάσχεση διπλώματος.. Ειδικά όταν έχεις παιδί ρε *****, σε ένα τρακάρισμα έχει φύγει απο το παράθυρο σε κλάσμα δευτερολέπτου. Έχω ζήσει στο εξωτερικό και τέτοια πράματα δεν είδα/άκουσα ποτέ..

Επίσης άλλο τεράστιο λάθος που κάνουν, είναι να βάζουν μικρά παιδιά στη θέση του συνοδηγού, οι αερόσακοι δεν είναι σχεδιασμένοι για το ύψος μικρών παιδιών και αυτό μπορεί να αποβεί μοιραίο.

 
Saitek είπε:
Καλά κάτι τέτοια άτομα φίλε είναι για ξύλο δια ροπάλου και κατάσχεση διπλώματος.. Ειδικά όταν έχεις παιδί ρε *****, σε ένα τρακάρισμα έχει φύγει απο το παράθυρο σε κλάσμα δευτερολέπτου.
Μπα όχι. Μέσα στο αυτοκίνητο μένει. Απλώς δέχεται ένα βάρος κάποιων εκατοντάδων κιλών (από αυτόν που το κρατάει - το βάρος του επί τα g της επιβράδυνσης).

Έχω ζήσει στο εξωτερικό και τέτοια πράματα δεν είδα/άκουσα ποτέ..
Αν ζούσες στις αραβικές χώρες θα το έβλεπες. Πολύ συνηθισμένο φαινόμενο...

 
Για να καταλάβετε ποσο μεγάλη ειναι η δύναμη που ασκείται σε απότομη επιβράδυνση aka τρακάρισμα, να σας θυμίσω οτι τα crash tests γίνονται με 55km/h!  :o

Οχι 100-180...

Επίσης, να σας θυμίσω απο το σχολείο, πως η δύναμη που ασκείται στην επιβράδυνση ειναι ίση της ταχύτητας επι το βάρος.

Δηλ, αν εγω ειμαι 75kg και τρέχω με 100km/h και τρακαρωντας χτυπήσω χωρίς ζώνη στα τοιχώματα του αυτοκινήτου ή στο τιμόνι κτλ ειναι σαν να πέφτει επάνω μου ενας τοίχος βάρους 7.500kg!

7,5 τόνους!

Επίσης, αν στο πίσω μέρος του παρμπρίζ εχω ελεύθερο ενα κουτάλι μπύρας 330ml, και πηγαίνω με 100χλμ τρακαρωντας αν σκάσει στο κεφάλι μου ειναι σαν να με χτυπήσει βαριοπούλα βάρους 33κιλων!

Λοιπόν, και μιας και μιλάμε για περιστατικά, τελευταία, σε στροφή γλιστράει μικρο αυτοκίνητο και γυρνάει κάθετα στο αντίθετο ρεύμα, απο απέναντι κατεβαίνει πιο μεγαλο αυτοκίνητο, και το χτυπάει στην πόρτα του συνοδηγου, το παλικαρι φόραγε ζώνη, αλλα ήταν τόσο σφοδρή η σύγκρουση, που έμεινε στον τόπο απο απότομο κάταγμα στον αυχένα...

Λοιπόν, ειναι τόσο εύκολο να σκοτωθεί κανεις με το αυτοκίνητο, όσο εύκολο ειναι ενας άλλος να φορέσει ζώνη, και να προσέχει όσο μπορει (γιατι πολλές φορές φταίει και ο απέναντι...)

 
Τα έχει πει ο Ιαβέρης και ακόμα τα λέει, αλλά δυστυχώς ποιος τον ακούει.

Όποιος δεν το έχει δει, ας κάνει τον κόπο να αφιερώσει 15 λεπτά από το χρόνο του


Ας γίνει αυτό το θλιβερό συμβάν (λόγω αναγνωρισιμότητας του Παντελίδη) η αφορμή να το πάρουμε αλλιώς...

 
Αν λογω της διασημοτητας του Παντελιδη και το οτι ακουγεται συνεχεια οτι δε φορουσε ζωνη και οτι αν φορουσε ισως σωζοταν ισως αποφασισουν ολο και πιο πολλοι να φορανε ζωνη απο δω και στο εξης

 
Ειλικρινά μου φαίνεται ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ το να μην φοράει κάποιος ζώνη ενώ οδηγεί.

Τόσες εταιρίες-κολοσσοί με τόσα δισ σε R&D, τόσες gazillion εργατοώρες από τόσο ταλαντούχους μηχανικούς, τόση εξέλιξη σε υλικά-σχεδιασμό για τόσα χρόνια... όλα αυτά για να σε βγάλουν ζωντανό από ένα τρακάρισμα ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΟΥΚΩΜΕΝΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΖΩΝΗ.

But nooooo...με σφίγγει, βαριέμαι, με τσαλακώνει, 200 μέτρα θα πάω...

Αν έχω μία καλή συνήθεια στη ζωή μου, αυτή είναι το να φοράω αυτόματα και χωρίς να το σκεφτώ καν ζώνη. Ακόμα και για να κάνω όπισθεν 1 μέτρο για να βγάλω το μηχανάκι από το γκαράζ.

Το να μην φοράς ζώνη το θεωρώ αυτοκτονία. Το να μην ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙΣ τους συνεπιβάτες σου στο να φορέσουν ζώνη το θεωρώ αυτοκτονία + ανθρωποκτονία εξ αμελείας.  Απο εκεί και πέρα έχεις (?) εγκέφαλο/αντίληψη, έχεις όχημα σε άψογη κατάσταση (λάστιχα/φρένα κτλ), διαβάζεις μανιωδώς τις συνθήκες ανα δευτερόλεπτο και ελπίζεις να γυρίσεις ζωντανός στα παιδιά σου..

RIP στον Παντελή btw.

Αν από προχτές ΕΝΑΣ κάγκουρας φόρεσε την ζώνη του για πρώτη φορά, ο θάνατός του δεν ήταν τζάμπα και βερεσέ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Holystone είπε:
Για να καταλάβετε ποσο μεγάλη ειναι η δύναμη που ασκείται σε απότομη επιβράδυνση aka τρακάρισμα, να σας θυμίσω οτι τα crash tests γίνονται με 55km/h!  :o

Οχι 100-180...

Επίσης, να σας θυμίσω απο το σχολείο, πως η δύναμη που ασκείται στην επιβράδυνση ειναι ίση της ταχύτητας επι το βάρος.

Δηλ, αν εγω ειμαι 75kg και τρέχω με 100km/h και τρακαρωντας χτυπήσω χωρίς ζώνη στα τοιχώματα του αυτοκινήτου ή στο τιμόνι κτλ ειναι σαν να πέφτει επάνω μου ενας τοίχος βάρους 7.500kg!

7,5 τόνους!

Επίσης, αν στο πίσω μέρος του παρμπρίζ εχω ελεύθερο ενα κουτάλι μπύρας 330ml, και πηγαίνω με 100χλμ τρακαρωντας αν σκάσει στο κεφάλι μου ειναι σαν να με χτυπήσει βαριοπούλα βάρους 33κιλων!
Φίλε holystone συμφωνώ με το νόημα που θες να περάσεις αλλά τα λες λίγο αντιεπιστημονικά. Καταρχάς μάζα επί ταχύτητα ειναι η ορμή, η οποία υπάρχει σε όλη τη διάρκεια της κίνησής μου και όχι μόνο στο φρενάρισμα. Στο φρενάρισμα έχω μικρότερη ορμή διότι φρενάρω άρα μειώνω την ταχύτητα. Επίσης αυτό με το τιμόνι και το κουτάκι της μπύρας δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα εφόσον και αυτό (το τιμόνι) κινείται με την ίδια ταχύτητα, δηλαδή ουσιαστικά είναι ακίνητο ως προς εσένα. Το ίδιο και με το κουτάκι. Θα είχε impact 33 κιλών αν ήμουν ακίνητος στο δρόμο και το κουτάκι έσκαγε πάνω μου σαν σφαίρα. Συγγνώμη για τις διορθώσεις αλλά καλό είναι να μην χρησιμοποιούμε επιχειρήματα που είναι επιστημονικοφανή αλλά λανθασμένα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
fenderiarhs είπε:
Ασκοπα συζητατε............η χωρα χρειαζεται ακομα 20000000 μνημονια και αλλα 5666666666666999999999 χρονια ΣΥΡΙΖΑ.

http://luben.tv/stream/73753
Με όλη την καλή διάθεση, αλλά αυτή είναι η λιγότερο σοβαρή ΑΡΔια που συνέβη. Εδώ και 3 μέρες έχει γίνει ένας στυγνός βιασμός της ανθρώπινης ψυχής και μνήμης του ανθρώπου. Διαβάσαμε μέχρι και για λαϊκό προσκύνημα (που για να τα λέμε όλα, το να πάνε συγγενείς και πραγματικοί φίλοι να αποχαιρετήσουν και να τιμήσουν το νεκρό στην εκκλησία είναι απόλυτα σύνηθες στην τελετή) ....Και μετά συζητάμε για κλείσιμο καναλιών, μνημόνια κτλ. Αφανισμός μας αξίζει

Κι επειδή έτυχε οι γονείς της δικιάς μου να είναι πάρα πολύ φίλοι με τους γονείς του Παντελίδη, έχουμε να κάνουμε με τον ορισμό της ύβρεως προς την οικογένεια και του νεκρού με αυτά που έγιναν στην κηδεία. Δε μπορούσαν συγγενείς και φίλοι να πλησιάσουν τη σωρό και τη μανούλα του να τιμήσουν το παιδί

Κανιβαλισταν

 
fenderiarhs είπε:
Ασκοπα συζητατε............η χωρα χρειαζεται ακομα 20000000 μνημονια και αλλα 5666666666666999999999 χρονια ΣΥΡΙΖΑ.

http://luben.tv/stream/73753
Άσχετο (όχι τελείως) αλλά αυτός είναι ο Glimour ; ; ;

 
otto## είπε:
Φίλε holystone συμφωνώ με το νόημα που θες να περάσεις αλλά τα λες λίγο αντιεπιστημονικά. Καταρχάς μάζα επί ταχύτητα ειναι η ορμή, η οποία υπάρχει σε όλη τη διάρκεια της κίνησής μου και όχι στο φρενάρισμα. Στο φρενάρισμα έχω μικρότερη ορμή διότι φρενάρω άρα μειώνω την ταχύτητα. Επίσης αυτό με το τιμόνι και το κουτάκι της μπύρας δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα εφόσον και αυτό (το τιμόνι) κινείται με την ίδια ταχύτητα, δηλαδή ουσιαστικά είναι ακίνητο ως προς εσένα. Το ίδιο και με το κουτάκι. Θα είχε impact 33 κιλών αν ήμουν ακίνητος στο δρόμο και το κουτάκι έσκαγε πάνω μου σαν σφαίρα. Συγγνώμη για τις διορθώσεις αλλά καλό είναι να μην χρησιμοποιούμε επιχειρήματα που είναι επιστημονικοφανή αλλά λανθασμένα.
+1. Δυστυχώς τα μαθηματικά του holystone κάνουν λάθος παραδοχές, όχι ότι το ρεζουμε δεν είναι σωστό, just to set the record straight.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top