Πρώτη πρόβα-δοκιμή.

Έ..... για να σου λέω..


katy.jpg

 
Φιλε Jazz εγω δεν μιλουσα προσωπικα..αλλα γενικα.

Εσυ ταυτιστηκες..δεν σου φταιω εγω.

Αγαπητα μελη.

Το νοημα ενος νηματος ειναι μια γενικη συζητηση οπου ο καθενας απο την μερια του εκθετει τις αποψεις του συμφωνα με τα δικα του δεδομενα.

Το παρον νημα προφανως δεν ξεκινησε σαν συζητηση αλλα σαν κραξιμο στην αδικη κενωνια κ τους κακους τεμπελχαναδες μουσικους.

Aργησα λιγο αλλα το επιασα.

Εσεις λοιπον απαντηστε σε αγγελιες..κ καντε οτι σας πει αυτος που την συνεταξε.

Εγω ...θα κανω και θα πραγματευομαι τα δικα μου.

Ετσι κ αλλιως οι δρομοι μας δυσκολα να διασταυρωθουν.
Μα δεν εβαλαν αγγελία για διαπραγμάτευση.... Συγκεκριμένα πραγματα ζήτησαν... Φυσικα και θα πεσει κράξιμο...εσυ αν τους πεις οτι πας αδιαβαστος και δεν σου κλεισουν το τηλεφωνο.... διαπραγματευσου... 

 
Φιλε Εκιμ

Αν εχεις απορια , ναι στους δικους μου μαθητες αυτο λεω.

Μην βγαλετε νοτα για καθε wannabe συνθεταρα αν δεν δειτε οτι η μπαντα γκρουβαρει..εκτος αν ειναι professional η φαση με κλεισμενα Live.. ή γουσταρετε πραγματικα τα κομματια..
Πραγματικά μου κάνει φοβερή (=αρνητική) εντύπωση αυτή η άποψη, η οποία εκφέρεται από μουσικό ο οποίος μάλιστα δηλώνει και δάσκαλος.

 
Πραγματικά μου κάνει φοβερή (=αρνητική) εντύπωση αυτή η άποψη, η οποία εκφέρεται από μουσικό ο οποίος μάλιστα δηλώνει και δάσκαλος.


Αυτό ακριβώς!

 
Η δική μου απορία είναι η εξής:

1) Αντιλαμβάνεται κανείς ότι κατ' αυτόν τον τρόπο η πρώτη εντύπωση που δίνει είναι αρνητική; Με το καλημέρα δηλαδή είσαι ασυνεπής.

2) Και οκ να δεχτώ αν κάποιος έχει ξαναπαίξει τα κομμάτια, έχει την εμπειρία/τεχνική στο ιδίωμα ή/και καλό αυτί κλπ. και τα πιάνει στον αέρα και τα παίζει τουλάχιστον αξιοπρεπώς.

3) Τι γίνεται όμως αν ξεκινάς να παίζεις και με το που μπαίνει ο εκάστοτε υποψήφιος αντιλαμβάνεσαι ότι τίποτα από τα προηγούμενα δεν ισχύει, τουλάχιστον στο επίπεδο που απαιτεί μια πρώτη επαφή. Και τι δεν άκουσα εχθές: τέμπο ό,τι να 'ναι, γκρουβ άλλου κομματιού και για άλλο είδος καθώς και κοινό γκρουβ για όλα, είτε το κομμάτι ήταν κλασικό medium shuffle είτε αργό/βαρύ blues-rock που απαιτούσε λιγότερο "σφιχτό" swing feel. (ναι για ντράμερ μιλάω)


1) Σίγουρα το αντιλαμβάνεται. Πιστεύω μάλιστα ότι δεν είναι απλά αμέλεια από την πλευρά του ενδιαφερόμενου, ή ανευθυνότητα, αλλά μια σιωπηρή δήλωση, της διαθέσιμης ενέργειας του. (Δηλαδή, αν ζητάς βατά κομμάτια που τα έχει ξαναπαίξει, λέει εντάξει μωρέ κλάιν πάω έτσι. Εκτός αν του έχεις πει θέλω την τάδε ηχογράφηση στο τάδε άλμπουμ από την τάδε παραγωγή. Αν του έχεις "φανταιζί" κατά τη γνώμη του κομμάτια, είναι ένας τρόπος του να πει, απαπα δεν κάθομαι να τα βγάλω αυτά. Νομίζω αν μιλάμε για ερασιτεχνική δουλειά δικαιού ο νέος για την εσσο)

2) Εκεί ξέρεις ότι πλην εξαιρέσεων δε θα μελετάει ποτέ και θα περνάτε κομμάτια στην πρόβα.

3) Λες "ευχαριστώ θα σας ειδοποιήσουμε"

Λίγο στα πιο σοβαρά, δεν ξέρω αν μπάντες που γίνονται για μεράκι βρίσκουν εύκολα μουσικούς από αγγελίες. Είναι πραγματικά τόσοι πολλοί οι εν δυνάμει ενδιαφερόμενοι και τόσες λίγες οι πιθανότητες να ταιριάζουν, που αυτός που ζητάει μουσικούς θα τρελαθεί. Για μενα προσωπικά, καλύτερα να γίνονται νύξεις μέσα από το φιλικό περιβάλλον, σε άτομα που είναι γνωστό ότι πάνω κάτω ταιριάζουν τα χνώτα μουσικά. Και μετά να υπάρχει μια διάθεση από τον κύριο κορμό της μπάντας να διαθέσει λίγο χρόνο, κατεβάζοντας ταχύτητα, να ενσωματωθεί ο νέος. Είναι ανιαρό και ψυχοφθόρο το ξέρω, αλλά είναι και μια καλή ευκαιρία για κοσκίνισμα του ήδη υπάρχοντος υλικού που μπορεί να περνάει στο ντούκου καμια φορά λόγω σιγουριάς μετά από καιρό. (καλά το παίζουμε μωρέ το τάδε γιατί να το προβάρουμε) Τώρα αν δεν υπάρχει αυτή η διάθεση... είναι δυσκολάκι.

Εγώ πάντως θα τα κοίταγα τα κομμάτια αν έκλεινα εγώ το ραντεβού (Έλα! Μαζευτείτε να μακούσετ.)

Αν είχα δηλώσει ενδιαφέρον απλά κάποτε, και μετά από 2 βδομάδες με έπαιρναν στον δεύτερο ύπνο τηλέφωνο και μου λέγανε "Έλα! Μαζώξου να σακούσουμ.", ε, εκεί όχι, δε θα τα είχα περάσει τα κομμάτια.

Μουσικοί ρεμάλια. Τι περιμένεις.

 
Καλημέρα και καλή χρονιά. Είμαι καινούριος εδώ αλλά αποφάσισα να γράψω γιατί στο συγκεκριμένο θέμα έχω κι εγώ πικράν πείραν. Αρχικά λοιπόν να πω ότι συμφωνώ 100% με τον OP, και μετά να κάνω μια ερώτηση προς όσους θεωρούν ότι είναι ok να πάνε σε πρώτη πρόβα (δοκιμή, audition, όπως θέλετε πείτε το) χωρίς να μελετήσουν καθόλου τα κομμάτια που έχουν συμφωνηθεί: θεωρείτε ότι κάτι τέτοιο είναι αποδεκτό και για υποψήφιο τραγουδιστή; Και εννοώ να έρθει στην πρόβα χωρίς να ξέρει καθόλου τα κομμάτια (ούτε στίχους, ούτε μελωδική γραμμή κλπ). Και για να μην παρεξηγηθώ να ξεκαθαρίσω ότι δε ρωτάω καθόλου προβοκατόρικα ή επιθετικά.

 
Καλή χρονία! Με υγεία!

Αν και εγώ δε θεωρώ ότι είναι οκ να πας κούρδος, αλλά ούτε και με βγάζει από τα ρούχα μου, θα απαντήσω.

Αν έχουν όντως "συμφωνηθεί" κομμάτια για την "ακρόαση" (και είναι όπως στις ορχήστρες πχ που σου λέει θα παίξεις το τάδε απόσπασμα από το τάδε έργο, το δείνα κοντσέρτο) είναι άκυρο να πας χωρίς να έχεις ακούσει καν τα κομμάτια, γιατί κοιτάζουν να ακούσουν πολύ συγκεκριμένα πράγματα στην τεχνική απάνω. Δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοιο πράγμα στις "μπάντες", αν υπάρχει με τρομάζει λίγο.

Αν τώρα είναι "δοκιμή", και σου έχει πει κι ο άλλος θέλω να έχεις περάσει στο μπάσο το Mother popcorn κι εσύ δεν το έχεις περάσει αλλά έχεις το cold sweat, για μένα πολύ μικρό το κακό. Θα καταλάβω από το πώς παίζεις το cold sweat πώς θα βγει το mother popcorn. Δεν είναι ότι παίζεις τη μία Stravinsky και την άλλη Scarlati, βγαίνει συμπέρασμα.

Αν είναι πρόβα και μόνο, δηλαδή πέρασε τα κομμάτια και έλα να δούμε τι κάναμε, νομίζω εννοείται ότι δεν έχει νόημα να πας χωρίς να τα έχεις περάσει. Αυτό όμως το τελευταίο είναι που πιστεύω εγώ ότι προκαλεί αυτό το φαινόμενο "που μου ρχονται τουρίστες". Σου λέει ο άλλος, θα κάτσω εγώ... 20 λεπτά να βγάλω ένα κομμάτι και θα πάω και θα μου πουν δε μου κάνεις. Ας πάω έτσι, κι αν τους κάνω και με κρατήσουνε θα τα περάσω.

Αυτά αν είναι τα πράγματα ερασιτεχνικά. Αν υπάρχουν χρονοδιαγράμματα και δουλειές κλεισμένες, όποιος σκάει τουρίστας μεταβολή κι επόμενος. Αν και πιστεύω ότι βρίσκονται από άλλα κανάλια μουσικοί σε αυτή την περίπτωση, και όχι από αγγελίες. (κι η προκήρυξη αγγελία είναι όμως... χμ.)

θεωρείτε ότι κάτι τέτοιο είναι αποδεκτό και για υποψήφιο τραγουδιστή;


Για μένα, και σύμφωνα με τα όσα είπα παραπάνω, ναι. Αν πει ένα παρεμφερές τραγούδι που γνωρίζει και εγώ καταλάβω ότι κάνει, κάνει. Αν είναι πάρα πολύ καλός αλλά δε γνωρίζει το 80% των κομματιών που παίζω, κρίμα, αλλά δεν κάνει. Αν ξέρει το 80% και χρειάζεται να περάσει ένα 20% του προγράμματος, πάλι μου κάνει, εκτός αν υπάρχει μεγάλη στριμούρα και δεν προλαβαίνουμε, οπότε δεν κάνει.

Είναι πολλές οι παράμετροι. Αν απλά θες να βρεις έτοιμο ένα μουσικό να έρθει στο σχήμα και να παίξει αύριο, βάλε αγγελία με συγκεκριμένα κομμάτια, διώξε όσους δεν ξέρουν έστω κι ένα, σε αυτούς που μείναν εξέτασε την prima vista, και έχε έτοιμο ένα πακουί με παρτιτούρες ευανάγνωστες και ακριβείς και πες του μεγειές.

 
 Σου λέει ο άλλος, θα κάτσω εγώ... 20 λεπτά να βγάλω ένα κομμάτι και θα πάω και θα μου πουν δε μου κάνεις. Ας πάω έτσι, κι αν τους κάνω και με κρατήσουνε θα τα περάσω.
Αν 20 λεπτα ειναι προβλημα για ενα μουσικο, εχει προβλημα.

Και μαλιστα 20 λεπτα που θα καθορισουν το αν θα παιξει σε μια μπαντα, που εννοειται οτι εχει αποφασισει να προσπαθησει να συμμετεχει.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πραγματικά μου κάνει εντύπωση το πόσο αρνητική πρώτη εικόνα είναι διατεθειμένος κάποιος να δείξει για τον εαυτό του.

Και όχι μόνο αυτό, αλλά να πει "και που ήξερα εγω ότι θα με παίρνατε;"

Μα πως να σε πάρουμε ρε κακομοίρη, αφου ενδιαφέρεσαι να παίξεις μαζί μας και δεν κάνεις τον κόπο να μάθεις 2-3 τραγούδια (που έτσι κι αλλιώς άχρηστα δεν πάνε) τα 40 θα μάθεις;

Και στο κάτω κάτω την δική σου άποψη πάνω στα 5-6 ακόρντα ή τον ρυθμό ενός τραγουδιού και πως και αν θα τα παίξεις εσύ, θέλουμε να μάθουμε όχι για να σε εξετάσουμε αλλά για να δούμε αν προσθέτεις στο σύνολο μας.

Υπάρχει ίχνος λογικής πίσω απο τέτοια συμπεριφορά;

Λογική σκέψη μηδέν. Συναίσθημα όμως μπόλικο.

Είναι σαν το παλιό ανέκδοτο με τον γρύλο. Κι επειδή είναι πολύ παλιό πάρτε μια δόση.
 

Μενει καποιος στη νύχτα με το αυτοκίνητο απο λάστιχο αλλα δεν έχει γρύλο για να το αλλάξει.

Βλέπει μακρυά ένα φως και ξεκινάει προς τα εκεί. Στον δρόμο σκέφτεται:

- Κι αν τρώνε και τους διακόψω και με βρίσουν;

- Κι αν κοιμούνται και τους ξυπνήσω, δεν θα τσαντιστούν;

- Κι αν νομίζουν πως είμαι ληστής και με κυνηγήσουν;

Κάποια στιγμή φτάνει στην πόρτα, την χτυπάει τσαντισμένος και ανοίγει κάποιος.

- Γεια σας. Τι θα θέλατε;

- Ρε δεν πας στο διάολο κι εσύ κι ο γρύλος σου... του λέει και στρίβει να φύγει.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αν 20 λεπτα ειναι προβλημα για ενα μουσικο, εχει προβλημα.

Και μαλιστα 20 λεπτα που θα καθορισουν το αν θα παιξει σε μια μπαντα, που εννοειται οτι εχει αποφασισει να προσπαθησει να συμμετεχει.


Σύμφωνοι, και 20 λεπτά που είπα για το κομμάτι γενναιόδωρα τα είπα. Απλά πολύς κόσμος σήμερα είναι σε άμυνα. Πρώτα να μου δώσουνε για να δώσω. Γιατί; Δεν ξέρω. Θέμα του καθενός, απλά το βλέπω ότι ισχύει. Και άρα, χρειάζεται μεγάλη υπομονή. Από όλες τις πλευρές.

Γιατί όπως ψάχνει να βρει κάποιος μουσικό από αγγελίες και του έρχεται το κάθε καρυδιάς καρύδι που είχε παίξει μια φορά τα κάλαντα στη μελόντικα, για πληκτράς, σίγουρα θα έχει απαντήσει και κάποιος σε αγγελίες και πάνω στην ακρόαση θα έμαθε ότι "ο Βιργίλιος δεν το έκανε έτσι εδώ ρε γαμώτο", και η παρακαταθήκη του Βιργιλίου έχει διασωθεί στον ήχο της μπαντός, και πάνε όλοι πέεεερα δώωωωθε ρυθμικά, κι όχι με τον τρόπο τον ελκυστικό, ή κάνουν γιάλα και ανεβαίνουνε 20 νούμερα στο μετρονόμο μέσα στα 3-4 λεπτά ενός κομματιού, και "Δε μας ακολούθησες ρε γαμώτη".

Δικαίωμά του καθενός να ψάχνει το μουσικό που θέλει ή τη μπάντα που θέλει, αλλά υπομονή, υπομονή, υπομονή, και ψυχραιμία πάνω απ' όλα! Και μην το βάζουμε μαράζι, αλλά να γελάμε. Υπάρχει κι αυτή η τηλεόραση.

 
θα βάλω δυο άλλες απόψεις στη συζήτηση.

Αρκετοί φίλοι εδώ γνωρίζουν ότι η κόρη μου προσπαθεί εδώ και αρκετά χρόνια με το τραγούδι. Και κυνηγάει ό,τι βρεθεί.

Μέχρι πριν ένα μήνα ήταν σε τρία σχήματα. Εκτός από το πρώτο που ήταν σχεδόν δικό της δημιούργημα και στην επιλογή ατόμων κλπ, στα άλλα δυό προηγήθηκε audition του τύπου που περιγράφεται. Και θυμάμαι χαρακτηριστικά το ρεπερτόριο που της ζητήθηκε να γνωρίζει που ήταν στην μεν πρώτη περίπτωση γύρω στα 20 κομμάτια της "σύγχρονης" ποπ και ροκ σκηνής των τελευταίων 20 χρόνων, ενώ στην δεύτερη όλα τα jazz standards από girl from Ipanema, μέχρι autumn leaves και this lady is a tramp, besa me mucho fly me to the moon κλπ. Μιλάμε για προετοιμασία τουλάχιστον εβδομάδας για κάθε audition, ενώ για την τελευταία περίπτωση για κομμάτια που κάποια τα άκουγε για πρώτη φορά, που έπρεπε να τα κατεβάσει σε διάφορες εκτελέσεις και να τα μάθει και στο πιάνο για να μπεί καλύτερα στο πνεύμα τους. Και στις δυό τελευταίες περιπτώσεις πήρε το gig και έτρεξε και τρέχει σε πρόβες, με σχεδόν ερασιτεχνική αν και σοβαρή προοπτική και ελάχιστα, ακόμα, live και πολλές φορές έρχεται με παράπονα ότι οι άλλοι δεν είναι προετοιμασμένοι ή συνεπείς οι ίδιοι όσο απαιτούν από αυτήν. Το jazz σχήμα πάντως δεν προβλέπεται να προχωρήσει καθώς δεν μπορούν να βρούν τον κατάλληλο drummer και γενικά έχουν ας πούμε χαλαρά σχέδια.

Πρόσφατα έκανε άλλη μια audition για μελλοντική συνεργασία που θα τρέξει τους επόμενους μήνες και όταν της ζητήθηκε "κάτι σε ροκ" ή "κάτι σε jazz" χρειάστηκε να δώσει δείγματα σχεδόν από όλα τα προηγούμενα κομμάτια, και θέλω να πω μ αυτό ότι φτιάχνοντας ένα ρεπερτόριο, δεν θα πάει ποτέ χαμένο.

Το άλλο που θέλω να πω σχετικά με το τι μπορεί να ψάχνει κανείς για να στελεχώσει ένα γκρουπ. Στο υποθετικό σενάριο (και μην το πάρετε στο ψιλό)  που θα ήθελα να προσλάβω πχ έναν κιθαρίστα για να παίζω μαζί του και του έδινα πχ 5 κομμάτια, αν έρχονταν (υποθετικά μιλάμε ξαναλέω) ο "Lee Ritenour" και ο "Larry Carlton" είναι σίγουρο ότι και οι δυό θα παίζανε άριστα το πρόγραμμα. Προσωπικά θα ήθελα τον δεύτερο. Στο ακραίο αυτό παράδειγμα θέλω να πω ότι αυτός που θα εμφανιστεί μπορεί να είναι άριστος, προετοιμασμένος, συνεπής, αλλά να μην σου ταιριάζει.

Ενα είναι σίγουρο. Η συνέπεια και η σοβαρότητα. Δεν πας κάπου αγνοώντας επιδεικτικά τον άλλον. 

 
O Μόνος λόγος που έμαθα (όσο έμαθα) να παίζω τα άργανα μόνος μου, ό μόνος λόγος που στο Επάγγελμά μου χάνω πελάτες γιατί δεν μπορώ να χειριστώ όλων τον όγκο μόνος μου (αλλά το προτιμώ) , ο μόνος λόγος που έμαθα να τα φτιάνω (όταν χαλάνε) όλα μόνος μου, είναι διότι όσες φορές μπλέχτηκα με άλλους.....τον μπελά μου βρήκα.

.....Μακάρι να  μην  ήταν έτσι......άλλα έτσι είναι, οπότε ας κάνει ο καθένας τα κουμάντα του

 
Καλησπερα..

Ολοι εχουμε δικιο ..γιατι ο καθενας εχει τις δικες του εμπειριες και διαμορφωνει αποψη.

Μου εχει τυχει επανελειμενως να κατσω να βγαλω ολοκληρο playlist live...για κατι γκρουπ που μονο οι κολλητοι τους θα πηγαιναν να τους δουν..δηλ. οπως παιζαμε οταν ειμασταν 17 χρονων ενα πραγμα...και  περιμενουν στην ουρα οι υποψηφιοι..Αυτο εγω το λεω θρασος..Βρες καποιον απ τους φιλους σου και ασε τις αγγελιες..

Δεν μιλαω να δω ενδεικτικα 3-4  κομματια  μια γρηγορη

Ξαναλεω τα κουσουρια καθε μουσικου...και διαβασμενος ναρθει..και με καλη διαθεση..ειναι εκει...τον συνοδευουν παντα.Ειναι συνδυασμος χαρακτηρα και μουσικου επιπεδου- ακουσματων...Βαζω και το χαρακτηρα γιατι παντα βγαινει στο οργανο..

Αυτα ειναι που καθοριζουν τη χημεια και αν μπορει να τσουλησει η φαση...Ειτε ο υποψηφιος ερθει διαβασμενος ειτε οχι.. η χημεια φαινεται.

Το προβλημα λοιπον κατ εμε ξεκιναει απο τις αγγελιες των διαφορων γκρουπ..που εχουν αρκετες ελειψεις..Ομως γινομαι αδικος, γιατι ο καθενας θελει να παιζει μουσικη, να γουσταρει..και μπραβο του.Θα πω ναι.

τι κανεις ομως οταν δεν  ξερεις που πας?

Οποιος δεν μπορει να το καταλαβει...νομιζω του λειπουν χιλιομετρα..Δεν ειναι κακο, αλλα μη μας τη λετε αν δεν μπορειτε να καταλαβετε.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σαν ενήλικας πρέπει να απαντάς σε αγγελίες που κρίνεις ότι σε αφορούν. Δεν σε πήρανε αναγκαστικά.

Σαν ενήλικας πάλι έχεις την κρίση να προφυλαχθείς και να μην συμμετάσχεις απο την αρχή όταν σου ζητάνε:

Μου εχει τυχει επανελειμενως να κατσω να βγαλω ολοκληρο playlist live...για κατι γκρουπ που μονο οι κολλητοι τους θα πηγαιναν να τους δουν..δηλ. οπως παιζαμε οταν ειμασταν 17 χρονων ενα πραγμα...


Δεν είμαστε έρμαια στις ορέξεις του καθενός. Είμαστε άνθρωποι ενήλικες που μπορούμε να ενεργήσουμε με κρίση και να μην πέσουμε "θύματα" σαν την αθώα περιστερά. Πρέπει να δεχόμαστε πότε κάνουμε λάθος επιλογές και να μην τις χρεώνουμε στους άλλους. Αυτή είναι η άποψη μου.

 
O Μόνος λόγος που έμαθα (όσο έμαθα) να παίζω τα άργανα μόνος μου, ό μόνος λόγος που στο Επάγγελμά μου χάνω πελάτες γιατί δεν μπορώ να χειριστώ όλων τον όγκο μόνος μου (αλλά το προτιμώ) , ο μόνος λόγος που έμαθα να τα φτιάνω (όταν χαλάνε) όλα μόνος μου, είναι διότι όσες φορές μπλέχτηκα με άλλους.....τον μπελά μου βρήκα.

.....Μακάρι να  μην  ήταν έτσι......άλλα έτσι είναι, οπότε ας κάνει ο καθένας τα κουμάντα του
Έχω την αντίθετη εμπειρία.

Το επάγγελμά μου εκτοξεύθηκε από τότε που έβαλα συνεταίρους δύο υπέροχους τύπους που με γλύτωσαν από σίγουρη υπερκόπωση.

Έχει να κάνει με τους ανθρώπους. Πέρασαν πολλοί υπάλληλοι οι οποίοι δεν άγγιξαν και άλλοι συνέταιροι με τους οποίους δεν κράτησε αλλά δύο από τους υπαλλήλους είχαν όλα όσα δεν είχαν οι άλλοι και πολλές αρετές που έλειπαν από εμένα. Και δεν είναι τόσο σπάνιο τελικά, άλλος ένας υπάλληλος βρίσκεται αυτή την στιγμή υποψήφιος για συνέταιρος.

Πιστεύω πολύ στις συνεργασίες, στους ανθρώπους και στην ανεπάρκειά μου.

Μια φιλική συμβουλή, μην ξεκινάτε με τα αρνητικά χαρακτηριστικά του συνεργάτη-συμπαίχτη, δώστε έμφαση στα θετικά. Όλοι χρειαζόμαστε την επιβράβευση, είναι η δύναμη πίσω από κάθε δημιουργική διαδικασία.

Επενδύστε στους ανθρώπους και όχι στα εργαλεία.

 
Μια φιλική συμβουλή, μην ξεκινάτε με τα αρνητικά χαρακτηριστικά του συνεργάτη-συμπαίχτη, δώστε έμφαση στα θετικά. Όλοι χρειαζόμαστε την επιβράβευση, είναι η δύναμη πίσω από κάθε δημιουργική διαδικασία.


Α γεια σου! Να αγιάσει το στόμα σου!

 
Όλες οι σχέσεις, επαγγελματικές, φιλικές, ερωτικές, συγγενικές, ψυχαγωγικές κλπ. έχουν οφέλη και κόστη. Και κάπως έτσι τις βάζουμε σε μια ζυγαριά (ασυνείδητα) η οποία βαραίνει προς τη μία πλευρά ή την άλλη ανάλογα, κυρίως, με το χαρακτήρα μας και την ιδιοσυγκρασιακή μας οπτική. Μισοάδειο-μισογεμάτο.

Η πλειοψηφία των ανθρώπων βρίσκει, στην πλειοψηφία των σχέσεών της, περισσότερα οφέλη παρά κόστη και πορεύεται αναλόγως σε μία διευρυμένη αλληλεπίδραση με το κοινωνικό περιβάλλον. Κάποιοι άλλοι, βρίσκουν τα κόστη περισσότερα και επιλέγουν πιο κλειστές ζωές.

Κάποιοι τρίτοι, τέλος, πάνε στις audition αδιάβαστοι. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top