Αγορά πεταλιέρας ΧΩΡΙΣ δοκιμή

Καλησπέρα παιδιά και καλές γιορτές. Το θέτω προς συζήτηση διότι ίσως κάποιος από σας να έχει δουλέψει σε κατάστημα με μουσικά είδη και να έχει μεγαλύτερη εμπειρία από εμένα που είμαι απλά πελάτης. 

Ενδιαφέρομαι για μία πεταλιέρα (Boss ME90) και όπως είναι λογικό έχω δει όλα τα βίντεο στο youtube. Πηγαίνω σε ένα μαγαζί στο οποίο είμαι πελάτης από το 2013 όταν και αγόρασα την πρώτη μου ακουστική κιθάρα και επειδή έχει πάρα πολύ κόσμο (ημέρα Σάββατο) μου λέει έλα κάποια άλλη στιγμή, να μπορούμε να την δοκιμάσουμε να την ακούσεις. Πηγαίνω σήμερα (ημέρα Κυριακή) που δεν είχε κόσμο και να επισημάνω ότι πρέπει να διασχίσω όλη τη Θεσσαλονίκη για να πάω στο συγκεκριμένο μαγαζί. Εκεί λοιπόν ο πωλητής μου είπε ότι οι πεταλιέρες είναι σφραγισμένες και δεν δοκιμάζονται. Υπάρχουν άπειρα βίντεο στο youtube που μπορείς να δεις πώς να τη χρησιμοποιήσεις. Σε αυτό απάντησα ότι προφανώς υπάρχουν και τα έχω δει, αλλά το γεγονός ότι για παράδειγμα ο Pete Thorn πιάνει τέλειο ήχο δεν σημαίνει ότι και το μηχάνημα θα έχει τέλειο ήχο, ούτε ο pete thorn είμαι, ούτε το στούντιο του έχω. Αφήνοντας το γεγονός ότι με κουβάλησαν δεύτερη μέρα χωρίς λόγο γιατί δεν μου είχαν πει απ την προηγούμενη μέρα ότι δεν δοκιμάζουμε τις πεταλιέρες, μου δημιουργούνται κάποια ερωτήματα. 1) δεν θα έπρεπε το κατάστημα να διαθέτει ένα είδος για επίδειξη και τουλάχιστον ένα stock; 

2) ποιος είναι να εν πάσει περιπτώσει ο λόγος ύπαρξης του φυσικού καταστήματος; αν παίρνω απαντήσεις του στυλ "έχει πολλά βίντεο στο youtube, θα βρεις πώς δουλεύει", μπορώ να πω ότι υπάρχουν και online καταστήματα τύπου Θωμά, με πολύ καλύτερο και περισσότερο stock και δεν χρειάζεται καν να φύγω από το σπίτι μου.

3) αυτό ισχύει σε όλες τις πεταλιέρες; δεν ζήτησα quad cortex, μία πεταλιέρα της σειράς ζήτησα

4) και μου λέει αν ανοίξω την πεταλιέρα θα πρέπει να την αγοράσεις.

Μα για αυτό δεν ήρθα; 

Κάνε με να την αγοράσω. Μη φοβάσαι να πουλήσεις
Ριχαρδος

 
  • Συμφωνώ
Reactions: Nekkon
Δηλαδή πάω να αγοράσω ένα synth ένα αρμόνιο ή ένα ηλεκτρικό πιάνο και κοιτάω μόνο τα specs ?
Tο ακούς επίσης στο youtube και παίρνεις μια (πολύ καλή) ιδέα του ήχου του. Στα 1000 προϊόντα μουσικής τεχνολογίας, άντε να βρεις να δοκιμάσεις τα 50, τα υπόλοιπα απλά τα αγοράζεις χωρίς δοκιμή. Δεν είναι δυνατόν να περιμένουμε από ένα κατάστημα μουσικών οργάνων να έχει έτοιμα για δοκιμή απ'τους πελάτες τα πάντα, και ιδιαίτερα τα μικρά καταστήματα.

Προσωπικά έχω αγοράσει Ν αριθμό synths τα τελευταία χρόνια τα οποία αποφάσισα να τα αγοράσω διαβάζοντας μόνο τα specs τους, συζητήσεις τρίτων σε synth forums και ακούγοντας τα στο youtube. Δεν το μετάνιωσα με κανένα από αυτά, και έτσι συνεχίζω να αγοράζω.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
@Waterfall-K Ξέρεις πόσοι το μετάνιωσαν αγοράζοντας αρμόνιο ή ηλεκτρικό πιάνο και δεν έμειναν ικανοποιημένοι λόγω κλαβιέ;

Επίσης υπάρχουν synths/αρμόνια που μοντέλο με μοντέλο έχει διαφορά στην ποιότητα κατασκευής, βλέπε για παράδειγμα κουμπιά.

Από φθηνά μέχρι σχετικά ακριβά προϊόντα.

 
  • Συμφωνώ
Reactions: kpeyos
@Waterfall-K Ξέρεις πόσοι το μετάνιωσαν αγοράζοντας αρμόνιο ή ηλεκτρικό πιάνο και δεν έμειναν ικανοποιημένοι λόγω κλαβιέ;
Συμβαίνουν αυτά. Τι να κάνουμε τώρα? Μπορεί ένα κατάστημα να σου έχει στημένα να δοκιμάσεις 100 ηλ. πιάνα και άλλα τόσα ή περισσότερα αρμόνια?

 
Δεν είπα για 100 αλλά για τουλάχιστον 2-3 ανά brand name. Αν θες να έχεις στο κατάστημά σου πάνω από ένα brand name.

Συμβαίνουν αυτά. Τι να κάνουμε τώρα?
Λεφτά είναι αυτά. Και αν κάνεις λάθος είναι πεταμένα.

Δεν μιλάμε για μικρά μαθητικά αρμόνια, όπου και σε αυτά υπάρχουν διαφορές.

 
Το ίδιο και στα υπόλοιπα επαγγελματικά. Φαντάσου να πάει να αγοράσει κάποιος μία πεταλιέρα Guitar Synth δίχως να την δοκιμάσει. Επίσης ένα σετ ηλεκτρονικά τύμπανα δίχως δοκιμή.

 
Και πάλι πολλά λες. Αυτό μπορεί να είναι εφικτό -εν μέρει- μόνο σε καταστήματα-κολοσσούς τύπου Thoman/Music Store.

Λεφτά είναι αυτά. Και αν κάνεις λάθος είναι πεταμένα.
Καθόλου. Απλά το επιστρέφεις και παίρνεις κάτι άλλο ή τα λεφτά σου πίσω. Εγώ πριν κάτι χρόνια είχα παραγγείλει ένα MOXF (€1,200) απ'το Thomann, μού έρχεται με το τελευταίο C να είναι νεκρό, τους στέλνω email, μου απαντάνε την επόμενη μέρα ρωτώντας με αν θέλω να το επιστρέψω με δικά τους έξοδα και να πάρω πίσω τα λεφτά μου ή να μού στείλουν ένα άλλο MOXF, τους είπα να μου στείλουν ένα άλλο και το έστειλαν πριν καν φύγει από το σπίτι μου το προβληματικό MOXF.

Απλά, γρήγορα και χωρίς άλλες ερωτήσεις και χάσιμο χρόνου.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Ειναι γεγονος οτι, ειδικα κατα το παρελθον, εμεις οι χαμουτζιδες ? ειμασταν κακομαθημενοι, διοτι οι αντιπροσωπειες εκαναν καλη δουλεια οσο αφορα τα ντεμο οργανα.

 Το θεμα ειναι ομως οτι, οπως πολυ σωστα ειπωθηκε, ο κοσμος προχωραει. Πλεον ο πλουσιοτερος ανθρωπος στον κοσμο ειναι (;) ο mr. Amazon, αυτο κατι πρεπει να μας λεει.

 Οποτε youtube, Θωμας και τελειωσε. Μια πεταλιερα ειναι ετσι και αλλιως, ουτε για πληκτρα μιλαμε ουτε για κιθαρα. Και μαλιστα απο τον κατασκευαστη που εκανε πεταλιερες οταν οι υπολοιποι εκαναν αγκου- αγκου και στρατα στρατουλα, πιο safe αγορα πεθαινεις. ?

 
Και πάλι πολλά λες. Αυτό μπορεί να είναι εφικτό -εν μέρει- μόνο σε καταστήματα-κολοσσούς τύπου Thoman/Music Store.

Καθόλου. Απλά το επιστρέφεις και παίρνεις κάτι άλλο ή τα λεφτά σου πίσω. Εγώ πριν κάτι χρόνια είχα παραγγείλει ένα MOXF (€1,200) απ'το Thomann, μού έρχεται με το τελευταίο C να είναι νεκρό, τους στέλνω email, μου απαντάνε την επόμενη μέρα ρωτώντας με αν θέλω να το επιστρέψω με δικά τους έξοδα και να πάρω πίσω τα λεφτά μου ή να μού στείλουν ένα άλλο MOXF, τους είπα να μου στείλουν ένα άλλο και το έστειλαν πριν καν φύγει από το σπίτι μου το προβληματικό MOXF.

Απλά, γρήγορα και χωρίς άλλες ερωτήσεις και χάσιμο χρόνου.
Δεν μιλάμε για ελλατωματικό. Μιλάμε για λάθος επιλογή ή λάθος εντύπωση πριν την αγορά.

Τέλος πάντων, εδώ μιλάνε για πεταλιέρα ME-90.

 
στο συγκεκριμένο, διότι είναι αλυσίδα, συνήθως βρίσκεται ένας ηλικιωμένος που λέει ακριβώς αυτό το ποίημα.

Χρόνια τώρα.

Μόνο αν δεν πετύχεις αυτόν μπορείς να δοκιμάσεις.

Δοκίμασα εκεί με νεώτερο υπάλληλο ένα μπάσο, έναν Roland JC και έναν Boss Katana, αλλά σημειωτέον ήταν ήδη ανοιχτά.

Πεταλάκια και τέτοια ο συγκεκριμένος στην καλύτερη στα έδινε σε τιμή θωμά χωρίς άνοιγμα

 
Δεν μιλάμε για ελλατωματικό. Μιλάμε για λάθος επιλογή ή λάθος εντύπωση πριν την αγορά.
Ε, το στέλνεις πίσω και παίρνεις κάτι άλλο ή τα λεφτά σου. Που το πρόβλημα? Εσύ αλήθεια όταν αγόρασες την κουζίνα, το ψυγείο, το airi condition κλπ, τα δοκίμασες πρώτα?? Και μη μου πεις ότι αυτά δεν είναι μουσικά όργανα, δεν έχει σημασία. Μη σε πάω σε άλλα μη-τεχνολογικά προϊόντα, πχ...κάλτσες, γάντια, σώβρακα κλπ κλπ. Πόσα από αυτά είχες δοκιμάσει άραγε??

 
Ε, το στέλνεις πίσω και παίρνεις κάτι άλλο ή τα λεφτά σου. Που το πρόβλημα? Εσύ αλήθεια όταν αγόρασες την κουζίνα, το ψυγείο, το airi condition κλπ, τα δοκίμασες πρώτα?? Και μη μου πεις ότι αυτά δεν είναι μουσικά όργανα, δεν έχει σημασία. Μη σε πάω σε άλλα μη-τεχνολογικά προϊόντα, πχ...κάλτσες, γάντια, σώβρακα κλπ κλπ. Πόσα από αυτά είχες δοκιμάσει άραγε??
αυτά ΔΕΝ γίνονται εδώ.

 
Ε, το στέλνεις πίσω και παίρνεις κάτι άλλο ή τα λεφτά σου. Που το πρόβλημα?


Τα μεταφορικά κοστίζουν.

Το προϊόν μπορεί μετά να πουληθεί μόνο ως B-Stock.

Υπάρχει απώλεια κέρδους από την περιττή ενασχόληση εργαζομένων.

Και τα τρία αυτά, σημαίνουν χαμένα χρήματα. Άρα... πρόβλημα.

Οπότε ναι, καλό θα είναι να μη γίνεται κατάχρησή τους.

Αν το προϊόν έχει ζημιά, τότε πρέπει να αντικαθίσταται άμεσα, προφανώς.

αυτά ΔΕΝ γίνονται εδώ.


Γίνονται. Χρειάζεται κάποια πίεση, αλλά γίνονται.

 
Τα μεταφορικά κοστίζουν.

Το προϊόν μπορεί μετά να πουληθεί μόνο ως B-Stock.

Υπάρχει απώλεια κέρδους από την περιττή ενασχόληση εργαζομένων.

Και τα τρία αυτά, σημαίνουν χαμένα χρήματα. Άρα... πρόβλημα.
Αυτό δεν είναι πρόβλημα του πελάτη. Τι συζητάμε τώρα?

 
Αυτό δεν είναι πρόβλημα του πελάτη. Τι συζητάμε τώρα?


Αν ο πελάτης κάνει συστηματικά λάθος επιλογές, τότε η απάντηση είναι ότι προφανώς είναι πρόβλημα του πελάτη. Σιγά μην πληρώνει ο έμπορος την ανικανότητα κάποιου να επιλέξει αυτό που χρειάζεται.

 
Πλεον ο πλουσιοτερος ανθρωπος στον κοσμο ειναι (;) ο mr. Amazon, αυτο κατι πρεπει να μας λεει.
3oς ειναι αυτος. Επισημα 1ος ειναι ο Μασκ και ανεπισημα ο Πουτιν

Μια πεταλιερα ειναι οπως οι αλλες της boss πιο συγχρονη. ποσο λαθος αγορα να κανει καποιος δηλαδης?

 
Αν ο πελάτης κάνει συστηματικά λάθος επιλογές, τότε η απάντηση είναι ότι προφανώς είναι πρόβλημα του πελάτη. Σιγά μην πληρώνει ο έμπορος την ανικανότητα κάποιου να επιλέξει αυτό που χρειάζεται.
Στην Ευρώπη, όχι αυτήν την γιαλαντζί που ζούμε όπως είναι πίσω no questions asked.

 
Αν ο πελάτης κάνει συστηματικά λάθος επιλογές, τότε η απάντηση είναι ότι προφανώς είναι πρόβλημα του πελάτη. Σιγά μην πληρώνει ο έμπορος την ανικανότητα κάποιου να επιλέξει αυτό που χρειάζεται.
Το πήγες πολύ μακριά trolley, μα πολύ όμως, και δεν είναι το θέμα μας αυτό. Το θέμα μας είναι αν μπορεί να υπάρξει ποτέ κατάστημα που να έχει έτοιμο για δοκιμή κάθε προϊόν που θέλει ο καθένας μας να αγοράσει κάποια στιγμή. Δεν γίνεται αυτό, ποτέ δεν γινόταν και ούτε πρόκειται ποτέ να γίνει. Συζητάμε τόση ώρα για τα απολύτως αυτονόητα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: Kanimothrios

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα