- Μηνύματα
- 6,931
- Πόντοι
- 343
- Ιδιότητα
- Κιθάρα
Δηλαδή πάω να αγοράσω ένα synth ένα αρμόνιο ή ένα ηλεκτρικό πιάνο και κοιτάω μόνο τα specs ?Στα προϊόντα τεχνολογίας κοιτάς τα specs...
Δηλαδή πάω να αγοράσω ένα synth ένα αρμόνιο ή ένα ηλεκτρικό πιάνο και κοιτάω μόνο τα specs ?Στα προϊόντα τεχνολογίας κοιτάς τα specs...
ΡιχαρδοςΚαλησπέρα παιδιά και καλές γιορτές. Το θέτω προς συζήτηση διότι ίσως κάποιος από σας να έχει δουλέψει σε κατάστημα με μουσικά είδη και να έχει μεγαλύτερη εμπειρία από εμένα που είμαι απλά πελάτης.
Ενδιαφέρομαι για μία πεταλιέρα (Boss ME90) και όπως είναι λογικό έχω δει όλα τα βίντεο στο youtube. Πηγαίνω σε ένα μαγαζί στο οποίο είμαι πελάτης από το 2013 όταν και αγόρασα την πρώτη μου ακουστική κιθάρα και επειδή έχει πάρα πολύ κόσμο (ημέρα Σάββατο) μου λέει έλα κάποια άλλη στιγμή, να μπορούμε να την δοκιμάσουμε να την ακούσεις. Πηγαίνω σήμερα (ημέρα Κυριακή) που δεν είχε κόσμο και να επισημάνω ότι πρέπει να διασχίσω όλη τη Θεσσαλονίκη για να πάω στο συγκεκριμένο μαγαζί. Εκεί λοιπόν ο πωλητής μου είπε ότι οι πεταλιέρες είναι σφραγισμένες και δεν δοκιμάζονται. Υπάρχουν άπειρα βίντεο στο youtube που μπορείς να δεις πώς να τη χρησιμοποιήσεις. Σε αυτό απάντησα ότι προφανώς υπάρχουν και τα έχω δει, αλλά το γεγονός ότι για παράδειγμα ο Pete Thorn πιάνει τέλειο ήχο δεν σημαίνει ότι και το μηχάνημα θα έχει τέλειο ήχο, ούτε ο pete thorn είμαι, ούτε το στούντιο του έχω. Αφήνοντας το γεγονός ότι με κουβάλησαν δεύτερη μέρα χωρίς λόγο γιατί δεν μου είχαν πει απ την προηγούμενη μέρα ότι δεν δοκιμάζουμε τις πεταλιέρες, μου δημιουργούνται κάποια ερωτήματα. 1) δεν θα έπρεπε το κατάστημα να διαθέτει ένα είδος για επίδειξη και τουλάχιστον ένα stock;
2) ποιος είναι να εν πάσει περιπτώσει ο λόγος ύπαρξης του φυσικού καταστήματος; αν παίρνω απαντήσεις του στυλ "έχει πολλά βίντεο στο youtube, θα βρεις πώς δουλεύει", μπορώ να πω ότι υπάρχουν και online καταστήματα τύπου Θωμά, με πολύ καλύτερο και περισσότερο stock και δεν χρειάζεται καν να φύγω από το σπίτι μου.
3) αυτό ισχύει σε όλες τις πεταλιέρες; δεν ζήτησα quad cortex, μία πεταλιέρα της σειράς ζήτησα
4) και μου λέει αν ανοίξω την πεταλιέρα θα πρέπει να την αγοράσεις.
Μα για αυτό δεν ήρθα;
Κάνε με να την αγοράσω. Μη φοβάσαι να πουλήσεις
Tο ακούς επίσης στο youtube και παίρνεις μια (πολύ καλή) ιδέα του ήχου του. Στα 1000 προϊόντα μουσικής τεχνολογίας, άντε να βρεις να δοκιμάσεις τα 50, τα υπόλοιπα απλά τα αγοράζεις χωρίς δοκιμή. Δεν είναι δυνατόν να περιμένουμε από ένα κατάστημα μουσικών οργάνων να έχει έτοιμα για δοκιμή απ'τους πελάτες τα πάντα, και ιδιαίτερα τα μικρά καταστήματα.Δηλαδή πάω να αγοράσω ένα synth ένα αρμόνιο ή ένα ηλεκτρικό πιάνο και κοιτάω μόνο τα specs ?
Συμβαίνουν αυτά. Τι να κάνουμε τώρα? Μπορεί ένα κατάστημα να σου έχει στημένα να δοκιμάσεις 100 ηλ. πιάνα και άλλα τόσα ή περισσότερα αρμόνια?@Waterfall-K Ξέρεις πόσοι το μετάνιωσαν αγοράζοντας αρμόνιο ή ηλεκτρικό πιάνο και δεν έμειναν ικανοποιημένοι λόγω κλαβιέ;
Λεφτά είναι αυτά. Και αν κάνεις λάθος είναι πεταμένα.Συμβαίνουν αυτά. Τι να κάνουμε τώρα?
Καθόλου. Απλά το επιστρέφεις και παίρνεις κάτι άλλο ή τα λεφτά σου πίσω. Εγώ πριν κάτι χρόνια είχα παραγγείλει ένα MOXF (€1,200) απ'το Thomann, μού έρχεται με το τελευταίο C να είναι νεκρό, τους στέλνω email, μου απαντάνε την επόμενη μέρα ρωτώντας με αν θέλω να το επιστρέψω με δικά τους έξοδα και να πάρω πίσω τα λεφτά μου ή να μού στείλουν ένα άλλο MOXF, τους είπα να μου στείλουν ένα άλλο και το έστειλαν πριν καν φύγει από το σπίτι μου το προβληματικό MOXF.Λεφτά είναι αυτά. Και αν κάνεις λάθος είναι πεταμένα.
Δεν μιλάμε για ελλατωματικό. Μιλάμε για λάθος επιλογή ή λάθος εντύπωση πριν την αγορά.Και πάλι πολλά λες. Αυτό μπορεί να είναι εφικτό -εν μέρει- μόνο σε καταστήματα-κολοσσούς τύπου Thoman/Music Store.
Καθόλου. Απλά το επιστρέφεις και παίρνεις κάτι άλλο ή τα λεφτά σου πίσω. Εγώ πριν κάτι χρόνια είχα παραγγείλει ένα MOXF (€1,200) απ'το Thomann, μού έρχεται με το τελευταίο C να είναι νεκρό, τους στέλνω email, μου απαντάνε την επόμενη μέρα ρωτώντας με αν θέλω να το επιστρέψω με δικά τους έξοδα και να πάρω πίσω τα λεφτά μου ή να μού στείλουν ένα άλλο MOXF, τους είπα να μου στείλουν ένα άλλο και το έστειλαν πριν καν φύγει από το σπίτι μου το προβληματικό MOXF.
Απλά, γρήγορα και χωρίς άλλες ερωτήσεις και χάσιμο χρόνου.
Ε, το στέλνεις πίσω και παίρνεις κάτι άλλο ή τα λεφτά σου. Που το πρόβλημα? Εσύ αλήθεια όταν αγόρασες την κουζίνα, το ψυγείο, το airi condition κλπ, τα δοκίμασες πρώτα?? Και μη μου πεις ότι αυτά δεν είναι μουσικά όργανα, δεν έχει σημασία. Μη σε πάω σε άλλα μη-τεχνολογικά προϊόντα, πχ...κάλτσες, γάντια, σώβρακα κλπ κλπ. Πόσα από αυτά είχες δοκιμάσει άραγε??Δεν μιλάμε για ελλατωματικό. Μιλάμε για λάθος επιλογή ή λάθος εντύπωση πριν την αγορά.
αυτά ΔΕΝ γίνονται εδώ.Ε, το στέλνεις πίσω και παίρνεις κάτι άλλο ή τα λεφτά σου. Που το πρόβλημα? Εσύ αλήθεια όταν αγόρασες την κουζίνα, το ψυγείο, το airi condition κλπ, τα δοκίμασες πρώτα?? Και μη μου πεις ότι αυτά δεν είναι μουσικά όργανα, δεν έχει σημασία. Μη σε πάω σε άλλα μη-τεχνολογικά προϊόντα, πχ...κάλτσες, γάντια, σώβρακα κλπ κλπ. Πόσα από αυτά είχες δοκιμάσει άραγε??
Ε, το στέλνεις πίσω και παίρνεις κάτι άλλο ή τα λεφτά σου. Που το πρόβλημα?
αυτά ΔΕΝ γίνονται εδώ.
Αυτό δεν είναι πρόβλημα του πελάτη. Τι συζητάμε τώρα?Τα μεταφορικά κοστίζουν.
Το προϊόν μπορεί μετά να πουληθεί μόνο ως B-Stock.
Υπάρχει απώλεια κέρδους από την περιττή ενασχόληση εργαζομένων.
Και τα τρία αυτά, σημαίνουν χαμένα χρήματα. Άρα... πρόβλημα.
Αυτό δεν είναι πρόβλημα του πελάτη. Τι συζητάμε τώρα?
3oς ειναι αυτος. Επισημα 1ος ειναι ο Μασκ και ανεπισημα ο ΠουτινΠλεον ο πλουσιοτερος ανθρωπος στον κοσμο ειναι ( ο mr. Amazon, αυτο κατι πρεπει να μας λεει.
Στην Ευρώπη, όχι αυτήν την γιαλαντζί που ζούμε όπως είναι πίσω no questions asked.Αν ο πελάτης κάνει συστηματικά λάθος επιλογές, τότε η απάντηση είναι ότι προφανώς είναι πρόβλημα του πελάτη. Σιγά μην πληρώνει ο έμπορος την ανικανότητα κάποιου να επιλέξει αυτό που χρειάζεται.
Το πήγες πολύ μακριά trolley, μα πολύ όμως, και δεν είναι το θέμα μας αυτό. Το θέμα μας είναι αν μπορεί να υπάρξει ποτέ κατάστημα που να έχει έτοιμο για δοκιμή κάθε προϊόν που θέλει ο καθένας μας να αγοράσει κάποια στιγμή. Δεν γίνεται αυτό, ποτέ δεν γινόταν και ούτε πρόκειται ποτέ να γίνει. Συζητάμε τόση ώρα για τα απολύτως αυτονόητα.Αν ο πελάτης κάνει συστηματικά λάθος επιλογές, τότε η απάντηση είναι ότι προφανώς είναι πρόβλημα του πελάτη. Σιγά μην πληρώνει ο έμπορος την ανικανότητα κάποιου να επιλέξει αυτό που χρειάζεται.