Αγορά πεταλιέρας ΧΩΡΙΣ δοκιμή

Στην Ευρώπη, όχι αυτήν την γιαλαντζί που ζούμε όπως είναι πίσω no questions asked.


Καλά, δοκίμασε να στέλνεις κάθε μήνα πίσω από ένα πληκτροφόρο στον Τόμαν, χωρίς να έχει βλάβη, να δούμε κάτι όλοι μαζί.

Συζητάμε τόση ώρα για τα απολύτως αυτονόητα.


Το πρόσεξα, γι' αυτό πήγα τη συζήτηση πιο πέρα. Σόρυ για την επέμβασις.

 
Σόρυ για την επέμβασις.
Συγχωρεμένος... image.gif

 
Καλά, δοκίμασε να στέλνεις κάθε μήνα πίσω από ένα πληκτροφόρο στον Τόμαν, χωρίς να έχει βλάβη, να δούμε κάτι όλοι μαζί.


δεν είπαμε να το κάνεις σκοινί κορδόνι.

Κάνεις μια ερευνα και δεν σου κάθεται.

Τι να γίνει να το φεσωθείς?

Προσωπικά δεν έχω στείλει ποτέ πίσω. Διότι βαριέμαι την διαδικασία.

Και το ψάνχω πολύ.

Υπάρχει κόσμος όμως που δοκιμάζει κανονικά μηχανήματα.

Στην Ολλανδία και στην Γαλλία μεταξύ 1998 και 2003 που πήγαινα στον κουμπάρο μου, θυμάμαι χαρακτηριστικά να έρχεται μηχάνημα να το στήνουμε και την άλλη μέρα να το στέλνει πίσω

 
Στην Ολλανδία και στην Γαλλία μεταξύ 1998 και 2003 που πήγαινα στον κουμπάρο μου, θυμάμαι χαρακτηριστικά να έρχεται μηχάνημα να το στήνουμε και την άλλη μέρα να το στέλνει πίσω
Τελικά τι έγινε με τον κουμπάρο? Τον έβαλαν σε black list ή ακόμα συνεχίζει?? 

 
Τελικά τι έγινε με τον κουμπάρο? Τον έβαλαν σε black list ή ακόμα συνεχίζει?? 
τωρα είναι στην Ισπανία.

Εκεί είναι λίγο πιό χύμα

 
Μια προσωπική ιστορία σχετικά με το "αισθάνθηκα άσχημα":

Μία φορά που λέτε, παραγγειλα από το thomann διάφορα πράγματα και ένα από αυτά ήτανε το degitech freqout, για το οποίο είχα δει πολλά βίντεο στο youtube. Οταν έφτασε κατάλαβα ότι δεν έκανε γι αυτό που το ήθελα. Ένιωσα άσχημα αλλά επικοινώνησα μαζί τους για να το επιστρέψω μου λέγοντάς τους ότι η συσκευασία και το πετάλι είναι σε άριστη κατάσταση γιατί το άνοιξα προσεκτικά. 

Άμεσα μου στείλανε voucher της ups τηλέφωνο ήρθαν το πήραν και δεν πλήρωσα τίποτα για την επιστροφή.

Προφανώς δεν είμαι κάποιος μεγάλος πελάτης του thomann αλλά αυτή η συμπεριφορά τους με έκανε να θέλω να ψωνίζω μόνο από κει.

Ναι είναι κρίμα που δεν βρίσκουμε εξοπλισμό να δοκιμάσουμε στην ελλάδα αλλα πλέον έτσι έχει γίνει η αγορά. 

 
  • Συμφωνώ
Reactions: kpeyos
Ε, το στέλνεις πίσω και παίρνεις κάτι άλλο ή τα λεφτά σου. Που το πρόβλημα?
Σωστό. Κανένα πρόβλημα.

Εσύ αλήθεια όταν αγόρασες την κουζίνα, το ψυγείο, το airi condition κλπ, τα δοκίμασες πρώτα?? Και μη μου πεις ότι αυτά δεν είναι μουσικά όργανα, δεν έχει σημασία.
Δεν τα δοκίμασα αλλά μία τηλεόραση την άλλαξα σε δύο ημέρες και ένα ψυγείο το άλλαξα σε δύο εβδομάδες περίπου. Και τα δύο από γνωστό μεγάλο Ελληνικό πολυκατάστημα.

Γνωστός μου άλλαξε κι αυτός τηλεόραση από άλλο γνωστό πολυκατάστημα.

Μη σε πάω σε άλλα μη-τεχνολογικά προϊόντα, πχ...κάλτσες, γάντια, σώβρακα κλπ κλπ. Πόσα από αυτά είχες δοκιμάσει άραγε??
Αθλητικά παπούτσια για παράδειγμα.

 
Καλημέρα και χρόνια πολλά!

Εννοείται πως ο καθένας "τρέχει" την επιχείρησή του όπως αυτός νομίζει. Αλλά όντως ο σκοπός ύπαρξης φυσικού καταστήματος είναι η δυνατότητα δοκιμής σε μουσικό εξοπλισμό. Ειδάλλως εμπορεύονται με όρους διαδικτυακής πλατφόρμας εύρεσης χαμηλότερης τιμής. Οπότε δε χρειάζεται να μπει κάποιος στον κόπο να πάει από εκεί, ψωνίζει διαδικτυακά και τελειώνει το θέμα. 

Δε λέω να γίνει Αμερικάνικο μουσικό κατάστημα όπου ο κάθε πιτσιρίκος έχει την ευκαιρία να δοκιμάσει όσα θέλει, για όσο χρόνο θέλει και αν τα αγοράσει και δεν του κάνουν κιόλας στο τέλος να τα επιστρέψει, αλλά άνθρωποι με τέτοιες εμπορικές πρακτικές μου κάνει εντύπωση πώς επιβιώνουν. 

Δεν θα ήταν δύσκολο, ούτε ζημιογόνο να κρατούσε ένα κομμάτι επίδειξης και να έβγαζε κάθε τόσο και από ένα τέτοιο προς πώληση σε τιμή κόστους. Πολύ καλός τρόπος προσέλκυσης πελατών θα ήταν. Αν το μικρομάγαζο δεν  διαφοροποιείται σε αυτό το στοιχειώδες επίπεδο από τους γίγαντες της αγοράς, ποιος ο λόγος ύπαρξής του; 

Εν κατακλείδι, νομίζω ότι το καλύτερο είναι να το αγοράσεις από κάποιο κατάστημα που έχει πολιτική επιστροφών. Το αγοράζεις, στο φέρνουν στην πόρτα σου, το δοκιμάζεις με τον εξοπλισμό σου και αν δε σου κάνει το επιστρέφεις εντός μήνα και παίρνεις τα λεφτά σου πίσω.
 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Συμφωνώ
Reactions: npap and Nekkon
Αθλητικά παπούτσια για παράδειγμα.
Tα παπούτσια συνήθως τα δοκιμάζεις, σε αφήνουν να τα δοκιμάσεις, δεν είναι σφραγισμένα. Προσωπικά τα τελευταία χρόνια ούτε αυτό κάνω πλέον, παραγγέλνω από γνωστό online κατάστημα. Και όχι μόνο παπούτσια αλλά και ρούχα. Σπάνια να στείλω πίσω κάτι για αλλαγή, αλλά όποτε έχει συμβεί γίνεται άμεσα και γρήγορα χωρίς κανένα πρόβλημα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Χωρίς να θέλω να διαφημίσω, υπάρχει μουσικο κατάστημα στη Γλυφάδα που μου έχει κάνει price match πεταλακι <100 ευρώ με Θωμά και μου το έφερε σε λιγότερο από μήνα. Φυσικά δεν το δοκίμασα από πριν και το προπληρωσα, αλλά κέρδισα τα μεταφορικά...

ΥΓ: το Joyo Dark Flame πήρα...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Χωρίς να θέλω να διαφημίσω, υπάρχει μουσικο κατάστημα στη Γλυφάδα που μου έχει κάνει price match πεταλακι <100 ευρώ με Θωμά
Τα περισσότερα καταστήματα βασίζουν τις τιμές τους αναγκαστικά στο Thomann, μερικά δε κάποιες φορές έχουν και λίγο χαμηλότερες. Πριν κάτι μήνες πχ αγόρασα synth από Ελληνικό κατάστημα €70 πιο κάτω απ'την τιμή που το έχει το Thomann. Σημαντικότατη διαφορά αν σκεφτείς ότι μιλάμε για synth κάτω του 500ρικου.

 
  • Like
Reactions: kosthrash
Θα ήταν ωραια να ήταν τα πράγματα όπως θα ήθελες, αλλά:

Γιατί ένα μικρό ελληνικό κατάστημα να διαθέτει ένα είδος εκτός συσκευασίας για επίδειξη? Θα χάσει την αξία του εάν δεν είναι συσκευασμένο. Δεν πουλάει τόσα πολλά κομμάτια, ώστε να χρειάζεται να έχει ένα στη βιτρίνα ανοικτό, προς δοκιμή. Δεν το συμφέρει. Θα το αγόραζες εάν δεν ήταν συσκευασμένο με ευκολία?
Όχι, γιο αυτό και τα μαγαζιά έχουν τα "εκθεσιακά" κομμάτια που τα πουλάνε (αρκετά) φθηνότερα. Είναι σα να παίρνεις αυτοκίνητο χωρίς test drive

 
Όχι, γιο αυτό και τα μαγαζιά έχουν τα "εκθεσιακά" κομμάτια που τα πουλάνε (αρκετά) φθηνότερα. Είναι σα να παίρνεις αυτοκίνητο χωρίς test drive


Τα ελληνικά μαγαζιά δεν εχουν τη δυνατότητα να έχουν στην έκθεση καθένα από τα προϊόντα που έχουν σφραγισμένα στην αποθήκη, μονο και μονο για demostration. Εάν μιλούσαμε για έναν entry level ενισχυτή, ή κάποια entry level κιθάρα, που φεύγουν σα ζεστό ψωμί, το καταλαβαίνω. Αλλά για κάτι τόσο εξειδικευμένο, που πιθανόν να υπάρχει ένα μοναδικό κομμάτι στο μαγαζί, δεν μπορεί να ρισκάρει να το ξεσφραγίσει, πόσο μάλλον να το βάλει στον παγκο για το κοινό. Πρόκειται για μαγαζιά που δουλεύουν και με e-shop, στις πιο πολλές περιπτώσεις, και το να στείλεις ενα προιόν ξεσφραγισμένο, δεν είναι καλό για το όνομα και την ποιότητά σου. Ο καταστηματάρχης γνωρίζει ότι θα χάσει μια μερίδα πελατών, που θελουν να δοκιμάζουν πριν αγοράσουν, αλλά αυτή είναι η πολιτική του, και καλά κάνει που τη στηρίζει.

Το αδικαιολόγητο είναι που έσυρε μέχρι εκεί τον Νέκκωνα, και καλά για να το δοκιμάσει, και στο τελος έφυγε με άδεια χέρια. Δεν υπάρχει εξήγηση για την συμπεριφορά αυτή. Φάουλ κανονικό.

 
Το αδικαιολόγητο είναι που έσυρε μέχρι εκεί τον Νέκκωνα, και καλά για να το δοκιμάσει, και στο τελος έφυγε με άδεια χέρια. Δεν υπάρχει εξήγηση για την συμπεριφορά αυτή. Φάουλ κανονικό.
+1

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα