Πρώτη πρόβα-δοκιμή.

Ξεχνας κατι βασικο.

Η μπαντα εχει βαλει την αγγελια και ζηταει μουσικο να περασει για μια δοκιμη (πες το οντισιον), ζητωντας προετοιμασια σε 2-3 κομματια για να εχουν κατι να παιξουν και να μη βαρανε στο γαμο.

Αν δεν εχεις κατσει να "βγαλεις νοτα", ποιος ο λογος να απαντησεις στην αγγελια, να κλεισεις ραντεβου και να σπαταλας το χρονο των ανθρωπων?

ΥΓ δεν πιστευω να θεωρηθηκε πεσιμο το σχολιο μου?
Ο καθενας μπορει να ζηταει οτι θελει Σπυρο..{Μου εχει τυχει να μου ζητησουν 10 κομματια για οντισιον σε αγνωστη μπαντα...λες κ ηταν καμια μπαντα με 100 live σε αναμονη.}

Νομιζω οτι  καταλαβαινεις κ εσυ κ οσοι διαβαζουν οτι ξεκαθαριζω την θεση μου απο την αρχη οτι

- εγω παιδια ερχομαι για Jam...Και βλεπουμε...

Σε οποιον αρεσει.

 
Ο καθενας μπορει να ζηταει οτι θελει Σπυρο..{Μου εχει τυχει να μου ζητησουν 10 κομματια για οντισιον σε αγνωστη μπαντα...λες κ ηταν καμια μπαντα με 100 live σε αναμονη.}

Νομιζω οτι  καταλαβαινεις κ εσυ κ οσοι διαβαζουν οτι ξεκαθαριζω την θεση μου απο την αρχη οτι

- εγω παιδια ερχομαι για Jam...Και βλεπουμε...

Σε οποιον αρεσει.
Ακομα λειπει η μικρη λεπτομερεια που εχει θεσει ο ΟΡ.

Δεν συναίνεσε να πας "για τζαμ και βλεπουμε".

Περιμενε ενα μουσικο να παει και να δοκιμασουν να παιξουν μερικα προεπιλεγμενα κομματια.

Πηγαν τρεις και κανενας "δεν ειχε κοιταξει νοτα".

 
Σε περίπτωση που σε αγγελία μου απαντήσει επαγγελματίας, το πρώτο που ξεκαθαρίζω πριν καν βρεθούμε είναι ότι λεφτά, το χαρτζιλίκι από τα live και τιποτ' άλλο. 

Αν είναι οκ με αυτό,  προχωράμε κανονικά. 

 
Ρε παιδιά σοβαρά τώρα, τι συζητάμε;

Βλέπει κάποιος συγκεκριμένη αγγελία που ζητάνε να δούνε μουσικούς που να έχουν προετοιμάσει κάποια συγκεκριμένα πράγματα για να μπορούν να εκτιμήσουν επί αντικειμενικών κριτηρίων την κατάσταση.

Σημείωση: Την αγγελία μπορεί να την έχω βάλει εγώ που δεν ξέρω κιθάρα και είμαι καλαμπόρτζος, αλλά μπορεί να την έχει βάλει ο op ή ακόμα και οι Blues Wire.

Γι’ αυτό λοιπόν πας προετοιμασμένος όσο μπορείς καλύτερα και λίγο ακόμα περισσότερο, πρώτα απ’ όλα, αν όχι μόνο γι’ αυτό, από σεβασμό στον εαυτό σου, για να τα έχεις ΕΣΥ καλά με τον εαυτό σου.

Διαφορετικά ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙΣ «παιδιά εγώ γουστάρω να jamάρουμε και να δούμε πως θα πάει»

Και κάτι τελευταίο, κάπου εδώ στο foroum αναφέρεται κάτι τέτοιο: «προσέχουμε πως και τι γράφουμε καθώς μπορεί να μας διαβάζει ο δάσκαλος μας, ο μαθητής μας, το ίνδαλμα μας κ.λπ.». Τι καλά θα ήταν να το σκεφτόμασταν στην καθημερινή μας αλληλεπίδραση με τους γύρω μας, προσωπική γνώμη και τίποτα περισσότερο.

Καλή χρονιά σε όλους με ΥΓΕΙΑ

 
goodyear everybody




948497.jpg


 
Θεωρω οτι το να ζητησεις απο ενα μουσικο να "βγαλει" 3 τραγουδια απο το cd για την 1η προβα - οτι δεν δειχνει κ τιποτα σοβαρο για την ποιοτητα του μουσικου.

Ολοκληρος Sting εκανε οντισιον τον Vinnie me Jam..Τι θα του ζητουσε να ξερει? - Ολοκληρη την δισκογραφια των Police και 3-4 προσωπικους δισκους ?

Ο Zappa τους περναγε απο κοσκινο κανονικα στις οντισιον...αναλυοντας το eartraining αλλα κ sightreading τους  σε real time καταστασεις.. Το αν καποιος ηξερε τα κομματια λιγο τον ενοιαζει.

Ενα Jam {σε εναν εμπειρο αυτι μουσικου} μπορει στην κυριολεξια να ξεβρακωσει αυτον που κανει audition . Δεν χρειαζεται να βγαλεις την δισκογραφια του "καλλιτεχνη" για να αποδειξεις ποιος εισαι.

Τωρα βεβαια αν αυτος που βαζει την αγγελια δεν ξερει τι σημαινει Jam -αρω αλλα μονο αποστηθιζω...ναι παμε αλλου..

Φιλε Εκιμ

Αν εχεις απορια , ναι στους δικους μου μαθητες αυτο λεω.

Μην βγαλετε νοτα για καθε wannabe συνθεταρα αν δεν δειτε οτι η μπαντα γκρουβαρει..εκτος αν ειναι professional η φαση με κλεισμενα Live.. ή γουσταρετε πραγματικα τα κομματια..

...εδω καποιοι απο εμας εχουμε φαει φολες ακομα και σε professional καταστασεις...




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν χρειαζεται να βγαλεις την δισκογραφια του "καλλιτεχνη" για να αποδειξεις ποιος εισαι.
Μα το θέμα είναι ότι ο op ζήτησε 3-4 basic πράγματα για να έχουν ένα μπούσουλα, που στο κάτω κάτω αυτοί βάζουν την αγγελία, αυτοί θέτουν και τους κανόνες. Εσύ ως υποψήφιος αν αποφασίσεις να πας, θα πρέπει να ακολουθήσεις αυτούς τους κανόνες. Διαφορετικά υποχρεούσαι να ξεκαθαρίσεις ότι πας για jam.

Παιδιά και φίλε Βαγγέλη χίλια συγνώμη που επιμένω με το θέμα και ίσως το βλέπω πιο σοβαρά απ’ ότι θα έπρεπε, αλλά για μένα είναι θέμα συνέπειας πρώτα προς τον εαυτό μας.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλή χρονιά σε όλους παίδες!

Επί του θέματος για να μην ξεφεύγουμε:

Όπως γράφω στο αρχικό μου ποστ, τα κομμάτια τα δίνουμε γιατί αν έχεις να δεις 3-4 ανθρώπους μέσα σε ένα session, κερδίζεις πολύ χρόνο αν έχεις συγκεκριμένα πράγματα να παίξεις. Δε χρειάζονται ούτε συνεννοήσεις, ούτε "αυτό το ξέρεις;" "θέλεις να πάμε αυτό;" κλπ. Επίσης καθότι η μπάντα είναι ως επί το πλείστον μπλουζ κατεύθυνσης, ουσιαστικά και πάλι τζαμ γίνεται. Απλά υπάρχει μια βάση που ταχτοποιεί τα πράγματα χρονικά ώστε να αφιερώσεις στον κάθε συμμετέχοντα περίπου τον ίδιο χρόνο και να προλάβεις και να πεις και δυο κουβέντες.

Επίσης, για μένα είναι ενδεικτικό το κατά πόσο θα ανταποκριθεί ο εκάστοτε μουσικός, αν τελικά γίνει μέλος της μπάντας, στις απαιτήσεις της. Δηλαδή το playlist του live είναι κάπου 30 κομμάτια ξέρω γω, εκ των οποίων πολλά και ειδικά το original υλικό μας, δεν έχει καμία σχέση με δωδεκάμετρα. Αν δεν έχει κάτσει ο άλλος να ψιλοπεράσει 3 basic κομμάτια για την οντισιόν, θα κινητοποιηθεί να βγάλει σε ικανό χρόνο 30 ώστε να ξεκινήσουμε να παίζουμε ή θα κάνουμε πρόβες 6 μήνες και θα μαθαίνει τα κομμάτια στο στούντιο γιατί βαριέται να μελετήσει σπίτι του;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
....ή θα κάνουμε πρόβες 6 μήνες και θα μαθαίνει τα κομμάτια στο στούντιο γιατί βαριέται να μελετήσει σπίτι του;
Το οτι καποιος εχει μελετησει 2 τραγουδια δεν προκαθοριζει τιποτα για την μετεπειτα συμπεριφορα κ επαγγελματισμο του κ το ξερεις.

Προσφατα μιλουσα με ενα μαεστρο της Λυρικης κ μου ειπε για μια οντισιον οπερετικου τραγουδιστη που εψαχνε.

Ηρθε ενα τυπος  μου λεει..κ τραγουδησε  ενα προετοιμασμενο εργο ...ΤΕΛΕΙΑ...ηταν τελειος. Ψαρωσαμε μου λεει κ θεωρησε...οτι...

Πηρε την δουλεια επιτοπου χωρις 2η σκεψη..κ με το που αρχισαν οι προβες ο τυπος δεν μπορουσε να διαβασει πενταγραμμο..

Τους εβγαλε το λαδι.

Ισως ?? πρεπει να αναθεωρησεις τον τροπο που κανεις οντισιον...???

Τελος να πω κατι ισως ασχετο ...

Ο καλος μουσικος δεν προσαρμοζει τους μουσικους στα δικα του δεδομενα..αλλα προσαρμοζεται αυτος στα δικα τους.

Ειτε σεβεσαι εναν μουσικο για αυτο που ειναι ειτε οχι κ πας παρακατω..

Απο την στιγμη που λες Ναι σε εναν μουσικο σημαινει οτι τον δεχεσαι για αυτον που ειναι. 

Μην κοιταμε λοιπον μονο την καμπουρα του αλλου

Κανεις δεν ειναι καλος σε ολα.

Σταματηστε να γκρινιαζετε λοιπον για το ποσο δεν ξερει τα σαφλ ο drummer {λες κ εσεις τα σκιζετε} η ποσο σε φουσκα ειναι κλεισμενος ο κιθαριστας κ ανοιξτε τα αυτια σας την ωρα της 1ης προβας.Και φυσικα μαθετε να κανετε οντισιον..αχαχχααχ

...

 Προσφατα ενας Jazz πιανιστας σε ενα Jam μου ειπε...

- ωραιος εισαι ρε φιλε αλλα μπορεις να παιξεις λιγο σαν τον Brian Blade?

-  Εννοειται ...του απαντησα...αν μπορεις εσυ να παιξεις σαν τον Tigran.

Eννοειται οτι η συνεργασια εληξε ατακα κ επιτοπου.- Ευτυχως στο 1ο Jam...

Θα εληγε για μενα ομως {μετα απο αυτη την ατακα} ακομα κ αν ειχαμε κανει 50 προβες.

Ακου τι ψαχνει ο μαστερ..




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ολοκληρος Sting εκανε οντισιον τον Vinnie me Jam..


Σε αυτά τα επίπεδα ή μάλλον ΥΨΙΠΕΔΑ οι "οντισιόν" δεν γίνονται για να δει το αφεντικό αν κάποιος μπορεί να μάθει κάποια κομμάτια αλλά μόνο για να δει αν ταιριάζουν τα "χνωτα" των μουσικών μεταξύ τους , πολλές φορές το gig το παίρνει οποίος ταιριάζει περισσότερο σαν ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ και ΚΟΥΛΤΟΎΡΑ με τον "αφεντικό" της μπάντας.

Αλλά μιλάμε για ΠΑΡΑ πολύ υψηλά επίπεδα που μάλλον δεν κάνουν... Apply σε αυτό που συζητάμε.

Αυτό μας έλειπε να φωνάζεις τον Vinnie ,τον Laboriel ή τον Steve Gadd και να μην κΣερεις ότι έτσι κι αλλιώς τα κομμάτια σου τα έχουν για πλάκα.

(Βέβαια στην συγκεκριμένη περίπτωση του Sting τα κομμάτια των Police και ο ίδιος ο Sting ξέρει ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τα έχει όπως ο παλαβός ΗΜΙΘΕΟΣ των Police οπότε συμβιβάζεται ? )

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το οτι καποιος εχει μελετησει 2 τραγουδια δεν προκαθοριζει τιποτα για την μετεπειτα συμπεριφορα κ επαγγελματισμο του κ το ξερεις.
Προφανώς και δεν το ξέρω και προφανώς και δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Η προσωπική μου εμπειρία μου υποδεικνύει σαφώς ότι ο συνεπής, θα φανεί από την αρχή. Θα έρθει στην ώρα του και προετοιμασμένος.

Το πρόβλημα με όλα αυτά που γράφεις Βαγγέλη είναι ότι επιμένεις να αναφέρεσαι στον επαγγελματικό χώρο όπου οι όροι είναι αρκετά διαφορετικοί, κυρίως γιατί η δουλειά είναι πληρωμένη και γιατί υπάρχουν και οι ανάλογες δικαιολογημένες απαιτήσεις από τον "εργοδότη". 

Στον εξίσου μεγάλο χώρο των ερασιτεχνικών σχημάτων, στον οποίον αναφέρομαι εξαρχής, αναγκάζεσαι να βασιστείς σε άλλα πράγματα. 

 
Προφανώς και δεν το ξέρω και προφανώς και δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Η προσωπική μου εμπειρία μου υποδεικνύει σαφώς ότι ο συνεπής, θα φανεί από την αρχή. Θα έρθει στην ώρα του και προετοιμασμένος.

Το πρόβλημα με όλα αυτά που γράφεις Βαγγέλη είναι ότι επιμένεις να αναφέρεσαι στον επαγγελματικό χώρο όπου οι όροι είναι αρκετά διαφορετικοί, κυρίως γιατί η δουλειά είναι πληρωμένη και γιατί υπάρχουν και οι ανάλογες δικαιολογημένες απαιτήσεις από τον "εργοδότη". 

Στον εξίσου μεγάλο χώρο των ερασιτεχνικών σχημάτων, στον οποίον αναφέρομαι εξαρχής, αναγκάζεσαι να βασιστείς σε άλλα πράγματα. 
Ισως μιλαω για επαγγελ.επιπεδου μουσικους ναι..αλλα δεν αναφερομαι μονο για επαγγελματικες δουλειες που παιζουν φραγκα κ κλεισμενα Live.

 
Καλή χρονιά σε όλους. 

Το πρόβλημα που περιγράφει ο OP είναι γενικότερο και δεν σχετίζεται μόνο με την ερασιτεχνική προσέγγιση με την οποία πολλοί (δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα) προσεγγίζουν το θέμα μιας αγγελίας για μπάντα. 

Τα τελευταία χρόνια έχει τύχει αρκετές φορές να βάλω αγγελία για κάποια εργασία και απαντούν άνθρωποι που δεν δείχνουν κανένα ουσιαστικό ενδιαφέρον. Δεν μιλώ για περιπτώσεις που ο άλλος ξεκάθαρα δεν είναι qualified (π.χ. δεν έχει το πτυχίο που απαιτείται). Ο άλλος που ψάχνει για δουλειά μπορεί να δοκιμάζει την τύχη του και αυτό είναι σεβαστό.

Αναφέρομαι σε κάποιες (πολλές) περιπτώσεις που συμπεριφέρονται σαν πριμαντόνες κατά την πρώτη επαφή, χωρίς επίγνωση των απαιτήσεων, χωρίς να δείχνουν διάθεση να μάθουν, χωρίς καν διάθεση να απαντήσουν αν και πότε είναι διαθέσιμοι. 

Μερικές φορές αισθάνομαι ότι ζω σε παράλληλο σύμπαν στο οποίο οφείλω εγώ να αγχώνομαι για λογαριασμό όλων αυτών που δεν ανησυχούν για τίποτα. ?

 
Ισως μιλαω για επαγγελ.επιπεδου μουσικους ναι..αλλα δεν αναφερομαι μονο για επαγγελματικες δουλειες που παιζουν φραγκα κ κλεισμενα Live.


Παίζω επαγγελματικά σημαίνει πληρώνομαι για την δουλειά μου και πρέπει να παίξω ότι μου ζητηθεί σε ένα σχετικά καλό επίπεδο και ανάλογα με τις απαιτήσεις του εργοδότη. Ετσι υπάρχουν και επίπεδα επαγγελματιών με το ανάλογο μεροκάματο. Ακόμα και κακοί διεκπεραιωτές. Το "επαγγελματίας" δεν ορίζει αναγκαστικά και το επίπεδο παρα μόνο ότι παίζει ένα όργανο για να ζει.

Ο ερασιτέχνης είναι αυτός που ασχολείται με κάτι από ευχαρίστηση, όχι επαγγελματικά ή με σκοπό το οικονομικό κέρδος.

Δεν σημαίνει φυσικά πως δεν έχει τις προδιαγραφές, αν και υπάρχουν και αυτοί. Αντιθέτως αν κάποιος προτιμάει να ασχολείται μόνο με την μουσική που γουστάρει, συνήθως έχει άλλον τρόπο για να βιοπορίζεται.

Εδω λοιπόν είναι ξεκάθαρο τι συζητάμε απο την αρχή και πολύ συγκεκριμένα.

Δεν έχει να κάνει με πόσα ντραγκαγκαγκουπ κάνεις στο δευτερόλεπτο αλλα πόσο σοβαρό άτομο είσαι στις υποχρεώσεις σου. Ακόμα χειρότερα δε αν θες να λες πως είσαι και επαγγελματίας και υποστηρίζεις πως καλά κάνεις και εμφανίζεσαι απροετοίμαστος και χαλαρός σε κάτι που είναι προυπόθεση για τη συνεργασία.

Υπάρχουν σοβαροί και επιπόλαιοι άνθρωποι είτε είναι επαγγελματίες, είτε ερασιτεχνες.

Τυχαίο είναι που βλέπουμε τους ίδιους και τους ίδιους επαγγελματίες στις μεγάλες δουλειές;

Και υπάρχουν ερασιτέχνες με δισκογραφία και λίγα live.

Και αυτοί επίσης που παίζουν covers κάθε δεύτερο ΣΚ.

Υπάρχουν και αυτοί όμως που θελουν μια παρέα με το ίδιο όνειρο, που θα βάλουν τον χρόνο που διαθέτουν στην δημιουργικότητα τους χωρίς να περιμένουν άμεσο αντάλλαγμα.

Αν το θες, συνέταιροι και επιχειρηματίες είναι αυτοί.

Δεν είναι επαγγελματίες, μισθωτοί που δουλεύουν για μεροκάματο.

Ξεκινούν ένα venture με μόνο κεφάλαιο την τέχνη και τον χρόνο τους.

Και όσο κι αν τα περισσότερα απο αυτά πέφτουν έξω, για πολλούς είναι μια ωραία προσπάθεια.

Και σίγουρα όταν επιλέγεις συνέταιρο δεν το κάνεις επειδή παίζει και 127 ένατα και λα μιτζόρε.

ΥΓ. Καλως ήρθες πάλι.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Mιλαω για επιπεδο μουσικων . Αυτο θιγω κ αυτο ψαχνω οταν κανω η μου κανουν οντισιον , ειτε η μπαντα εχει κλεισει ευρωπαικη τουρνε ειτε ξεκιναει απο το μηδεν . Και φυσικα και τον τροπο που γινεται μια οντισιον ακομα κ σε ερασιτεχνικο επιπεδο που κατ εμε ειναι λαθεμενη. 

Εκτος κ αν το συγκεκριμενο Thread αφορα 15χρονα που προσπαθουν να βρουν ποιος παιζει καλυτερα το Boulevard of a broken dream.

Σε αυτη την περιπτωση ναι παιδια..3 κομματια απεξω{τουλαχιστον}  κ 1τεταρτο πριν -  εξω απο το προβαδικο!!

 ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ομως..

Προτιμω εναν μονιμως αδιαβαστο πιανιστα που ερχεται 10 λεπτα αργοπορημενος κ χωρις παρτιτουρες αλλα ειναι ΓΑΤΟΣ και πιανει πουλια στον αερα μεσα στην προβα..

παρα ενα μελετηρο παιδι που ομως...για να του εξηγησεις ενα kick θελει κανα μισαωρο για να το καταλαβει.

But that is just me..

Τελειωνοντας...food for thought..

Aν οι Dreamtheater με παγκοσμιες τουρνε , την αφροκρεμα των ντραμιστων να παρακαλαει να παιξει μαζι τους...ζητησαν στην οντισιον για drummer ενα προετοιμασμενο κομματι...ολοι οι υπολοιποι που δεν ξερουμε αν μπορουμε να κλεισουμε το Lazy...τι θα επρεπε να ζηταμε...?

do the math.

 
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ομως..

Προτιμω εναν μονιμως αδιαβαστο πιανιστα που ερχεται 10 λεπτα αργοπορημενος κ χωρις παρτιτουρες αλλα ειναι ΓΑΤΟΣ και πιανει πουλια στον αερα μεσα στην προβα....


... αν και δεν ξέρω αν θα έρθει στο πιθανό live που θα κλείσουμε, γιατί μπορεί να έχει πάει βόλτα με την γκόμενα.

Απλά το συνέχισα Βαγγέλη.....

Ξανασκέψου το.

Να αναφέρω επίσης κάτι από την δική μου μικρή εμπειρία πάνω στο θέμα.

Κάποτες, στα χρόνια τα παλιά, είμασταν τρεις φίλοι, ένας κιθαρίστας, ένας ντράμερ και ένας μπασίστας.

Είπαμε λοιπόν να μαζευόμαστε και να παίζουμε, στην αρχή κάποια standards (σχετικά ασυνήθιστα όμως) με τον τρόπο μας, και μετά κάποια δικά μας, όλα πάνω σε μια jazz/fusion πλατφόρμα και λογική.

Ο μπασίστας ήταν επαγγελματίας, αλλά γούσταρε να δει και κάτι διαφορετικό από αυτά που έπαιζε συνήθως.

Σχεδόν ποτέ δεν είχε κοιτάξει τα κομμάτια που δουλεύαμε (δύο-τρία ήταν ακόμα).

Όμως προσπαθούσε στις πρόβες, και όλα πήγαιναν σχετικά καλά.

Δύο μήνες περίπου μετά μας λέει "παιδιά φεύγω 20ήμερο με τον τάδε για live και δεν μπορώ μέχρι τότε να έρθω".

Οκ, δεν μπορούσαμε φυσικά να πούμε τίποτα, η δουλειά του ήταν, και παίζαμε οι άλλοι δύο για ένα διάστημα.

Αυτό όμως έγινε αρκετές φορές (το να φεύγει 15ήμερα και 20ήμερα για δουλειά/live), οπότε κατάντησε σχεδόν μόνιμο το να παίζουμε μόνο τύμπανα κιθάρα.

Κάποια στιγμη ατόνησε το εγχείρημα.

Δύσκολος ο γάμος ερασιτέχνη με επαγγελματία.

 
... αν και δεν ξέρω αν θα έρθει στο πιθανό live που θα κλείσουμε, γιατί μπορεί να έχει πάει βόλτα με την γκόμενα.
στον χωρο  που κινουμε εγω-  αυτο δεν μου εχει τυχει ποτε...ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ..

Δύσκολος ο γάμος ερασιτέχνη με επαγγελματία.


  •  
σε αυτο ναι συμφωνουμε.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
αντικειμενικά υπήρξα μέτριος ερασιτέχνης κιθαρίστας (διαχρονικά πλην του πρώτου χρόνου του ενθουσιασμού, η μελέτη μου πήγαινε κατά συντριπτικό ποσοστό υπέρ της ηχοληψίας) και λειτούργησα καθαρά αξιοποιώντας ακατέργαστα το όποιο έμφυτο ταλέντο και μουσική αντίληψη διέθετα... αυτό όμως δεν με εμπόδισε να κάνω μια πολύχρονη και κατά γενική ομολογία αξιοσέβαστη (στο χώρο που κινήθηκα) επαγγελματική καριέρα ως μουσικός...

το "μυστικό"?...

- συνέπεια αλλά και όρεξη για σκληρή δουλειά στις πρόβες χωρίς μεμψιμοιρίες

- "έξυπνο" παίξιμο (έπαιζα με τέτοιο τρόπο, κρύβοντας έντεχνα τις τεχνικές μου αδυναμίες φροντίζοντας κατά κανόνα να φτάνει στον μέσο ακροατή αυτό που "έπρεπε" κατ ελάχιστον να ακούσει)

- προσφορά και σε άλλα επίπεδα (τεχνικά, οργανωτικά και συναισθηματικά με ειλικρινές ενδιαφέρον για το άρτιο δεδομένων των συνθηκών κάθε φορά αποτέλεσμα)

- κυρίως όμως σεβασμός στις πραγματικές ανάγκες του σχήματος που καλόμουν να υπηρετήσω (τις ανίχνευα ως εν δυνάμει στόχο από πριν και δεν επιχειρούσα καν περιττές συναντήσεις ακροάσεις που θα με έκθεταν ή θα έτρωγα τον χρόνο τον δικό μου και των άλλων αν θεωρούσα ότι αντικειμενικά δεν θα μπορούσα να ανταποκριθώ)

μέσα σε αυτά τα χρόνια βρέθηκα (αναγκαστικά λόγω τις φύσης της δουλειάς) σε πολλά διαφορετικά μουσικά σχήματα με ανάλογες προσεγγίσεις είτε σαν μουσικός που ανταποκρινόμουν σε μια πρόσκληση, είτε αναζητώντας ο ίδιος κάποιον-ους συνεργάτη-ες...  μπορώ λοιπόν να καταλάβω ΑΠΟΛΥΤΑ τον Σπύρο και το γιατί άνοιξε το θέμα...

έχω ζήσει σωρεία απίθανων ιστοριών (αστείων και σοβαρών)... όλες όμως είχαν μια συνισταμένη που θα μπορούσε αν υπήρχε στη στάση των εμπλεκομένων να τις κάνει λιγότερο επώδυνες για κάποιους (ακόμα και οι αστείες είχαν ως θύμα τον εκτεθειμένο από την μια πλευρά)...  τον σεβασμό που ανέφερα παραπάνω και που είτε σαν ερασιτέχνης είτε σαν επαγγελματίας είσαι "υποχρεωμένος" να δείξεις πρώτα από όλα στην ίδια την μουσική, μετά στον εαυτό σου και τέλος στον εν δυνάμει συνεργάτη...

το "καλύτερα παράφωνος παρά βουβός και άφωνος" που επικαλούμαι αρκετές φορές, τελειώνει στα όρια του μπάνιου του καθενός μας αλλά όχι μόνο ως τεχνική κατάρτιση - ταλέντο αλλά και ως κοινωνική συμπεριφορά... εγώ αυτά έμαθα, αυτά έκανα, αυτά λέω...?

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top