- Μηνύματα
- 12,681
- Πόντοι
- 38
Βρε παιδιά, καυγάς για τα αυτονόητα;
Όλη η μπάντα/τραγούδι/κλειδί/τέμπο προσαρμόζεται στο lead όργανο.
Αν αυτό είναι η φωνή, εκεί θα πάνε να κουμπώσουν. Ακόμα και αν χρειαστεί να ξεκουρδίσουν .......και ξέρετε τι εννοώ.
Αν είναι η κιθάρα, εκεί που βολεύει τον κιθαρίστα και τα τερτίπια του (σόλα, licks).
Αν είναι συμφωνικό έργο, εκεί που θέλει/βολεύει να κάνει τις ασκήσεις/εκφράσεις ο συνθέτης.
Αν ο αρχηγός είναι ο συνθέτης και θέλει συγκεκριμένο κλείδι αμέτι μουχαμέτι, βρίσκει τραγουδιστή που ναι ευτυχισμένος πάνω σε αυτό το κλειδί.
Οι παπαριές που κάνουμε οι ερασιτέχνες "από Σι το παίζει ο Χ άρα ξελαρυγγιάσου / στραγγαλίσου / κάνε τα δάχτυλα κόμπο" δεν παίζουν στον επαγγελματικό χώρο.
Αν είναι σοβαρός δε επαγγελματίας (ο lead) δεν παίζει με τίποτα, αν δε είναι και φίρμα ούτε σαν σκέψη δεν εκφράζεται.
Από πολύ παλιά έχω διαπιστώσει (στα ιδιώματα που έχω ακούσει) ότι φωνάρες (και κιθαρίστες) του εκάστοτε χώρου (και δεν μιλάω για λαϊκό που γνώστης καλός δεν είμαι), έχουν πιάσει δυο τρείς τονικές (ΜΑΧ) και εκεί την παλεύουν και δεν συζητάνε να κουνηθούν από κει.
Ε, κάτι θα ξέρουν ρε γαμώτ...
Στα αυτονόητα βρε παιδιά;
Ήμαρτον.........
Όλη η μπάντα/τραγούδι/κλειδί/τέμπο προσαρμόζεται στο lead όργανο.
Αν αυτό είναι η φωνή, εκεί θα πάνε να κουμπώσουν. Ακόμα και αν χρειαστεί να ξεκουρδίσουν .......και ξέρετε τι εννοώ.
Αν είναι η κιθάρα, εκεί που βολεύει τον κιθαρίστα και τα τερτίπια του (σόλα, licks).
Αν είναι συμφωνικό έργο, εκεί που θέλει/βολεύει να κάνει τις ασκήσεις/εκφράσεις ο συνθέτης.
Αν ο αρχηγός είναι ο συνθέτης και θέλει συγκεκριμένο κλείδι αμέτι μουχαμέτι, βρίσκει τραγουδιστή που ναι ευτυχισμένος πάνω σε αυτό το κλειδί.
Οι παπαριές που κάνουμε οι ερασιτέχνες "από Σι το παίζει ο Χ άρα ξελαρυγγιάσου / στραγγαλίσου / κάνε τα δάχτυλα κόμπο" δεν παίζουν στον επαγγελματικό χώρο.
Αν είναι σοβαρός δε επαγγελματίας (ο lead) δεν παίζει με τίποτα, αν δε είναι και φίρμα ούτε σαν σκέψη δεν εκφράζεται.
Από πολύ παλιά έχω διαπιστώσει (στα ιδιώματα που έχω ακούσει) ότι φωνάρες (και κιθαρίστες) του εκάστοτε χώρου (και δεν μιλάω για λαϊκό που γνώστης καλός δεν είμαι), έχουν πιάσει δυο τρείς τονικές (ΜΑΧ) και εκεί την παλεύουν και δεν συζητάνε να κουνηθούν από κει.
Ε, κάτι θα ξέρουν ρε γαμώτ...
Στα αυτονόητα βρε παιδιά;
Ήμαρτον.........