Πώς επιλέγει τονικότητα ένας συνθέτης??

Superfunk είπε:
αρα ΣΚΥΛΑΔΕΣ ειναι και οι σημερινοι κλασσικοι μουσικοι και ας μας το παιζουν πριμαντονες..... ;D...οπου...σοναρει το βι(ου)λι....βαρανε και αυτοι... ;D

ENNOEITAI φίλε...

Γιατί σκούζανε νομίζεις που τους καταργήσανε τους ευνούχους  ;D  ;D  ;D

Αντε να βρεις γκόμενα να σονάρει έτσι  ;D

Εχεις λοιπόν τον ευνούχο που σονάρει  ;D και του γράφεις  στην εικοστή οκτάβα και γουστάρεις  ;D

Δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα  ??? ;D  ;D  ;D

 
theoctapus είπε:
....Τίποτα δεν είναι ακριβώς το ίδιο. Π.χ. μια ανοιχτή χορδή ποτέ δεν ακούγεται ακριβώς το ίδιο με το πέμπτο τάστο από πάνω της, άλλη μάζα χορδής, άλλο μήκος που πάλλεται, η ίδια νότα. Εδώ ρε παιδιά συζητάμε αν π.χ. το τάδε ξύλο αλλάζει την αίσθηση και τον ήχο, η αλλαγή τονικότητας δεν θα τα αλλάζει;

Προσωπικά, νοιώθω  αυτήν τη διαφορά  δεν μπορώ να περιγράψω ακριβώς το συναίσθημα αλλά είναι κάτι σαν "Κάτι δεν πάει καλά μ’ αυτό " .

Αναφέρθηκα στο AVE και ειδικά στην κλίμακα Ab και είπα μήπως το  παραπάνω είναι κάτι το υποκειμενικό ή συμβαίνει και σε σας;

Τώρα όσον αφορά τα ρεμπέτικα αν παίξω (Φυσαρμόνικα + Κιθάρα}  από Cm αντί για Dm που είναι η πλειοψηφία { ΑΡΑΓΕ ΓΙΑΤΙ?}  εκεί η διαφορά μου είναι πιο εμφανής.

Μήπως επειδή για το Cm χρησιμοποιώ Capotastro ενώ το Dm το παίζω με ανοιχτή χορδή (όχι barre) παίζει ρόλο?

 
TSotir είπε:
Ποια απο τις δυο σε ανεβαζει ψυχικα και ποια σε αφηνει αδιαφορο??
Να και κάτι ενδιαφέρον εν μέσο της κοκορομαχίας και food for thought. Γιατί πχ το Ρε μινόρε μας γεννά πιο «blue» συναισθήματα και θεωρείται ο «πιο μινόρε/κλαφτός» τόνος;

Τι κάνει κάποια κλειδιά να ηχούν πιο moody ή πιο allegro σε σχέση με κάποια άλλα;

Δεν έχω τις απαντήσεις, έχω όμως την απορία.  

 
Το μυαλό είναι ένα υπέροχο πράγμα. Ενώ σου αποδεικνύει περίτρανα και συνέχως ότι σε κάποια πράγματα δεν υπάρχουν μοναδικές αλήθειες, ταυτόχρονα σου δίνει τα εργαλεία να τις αναζητήσεις. Και μετά τρώς τα μουστάκια σου....

 
Terry RoscoeBeck5 είπε:
Να και κάτι ενδιαφέρον εν μέσο της κοκορομαχίας και food for thought. Γιατί πχ το Ρε μινόρε μας γεννά πιο «blue» συναισθήματα και θεωρείται ο «πιο μινόρε/κλαφτός» τόνος;

Τι κάνει κάποια κλειδιά να ηχούν πιο moody ή πιο allegro σε σχέση με κάποια άλλα;

Δεν έχω τις απαντήσεις, έχω όμως την απορία.  
Δες αυτό (αν δεν το είδες) ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ, ίσως βοηθήσει

http://www.ert.gr/webtv/index.php/component/k2/item/261-τόνυ-μαχά-ευαγγελοπούλου-α-μέρος.html

http://www.ert.gr/webtv/index.php/component/k2/item/262-τόνυ-μαχά-ευαγγελοπούλου-β-μέρος.html

 
Στα ορχηστρικά κομμάτια και αναλόγως με τα όργανα που συμμετέχουν γίνεται κάτι ανάλογο. Στην τζαζ π.χ. δεν είναι τυχαίο που τόσα πολλά κομμάτια είναι γραμμένα ή transposed σε Bb, Db, Eb
Τζοκερ, στη ζαζ  ;D μουσικη συμμετεχουν και πνευστα και τρανσπορταρονται τα τραγουδια για να εξυπηρετουνται τα οργανα αυτα.

Πχ Σι μπεμολ στο πιανο=Ντο στο τενορο σαχ, κορνετες κλπ=Σολ στα αλτα, βαρυτονα σαχ κλπ=ευχερια στα οργανα αυτα που ειναι σολιστικα (τραγουδιαρες δηλαδη  ;D).

Ως επι το πλειστον παντα, γιατι υπαρχουν και μερικοι περιεργοι της παλιας σχολης (μεσαιωνικης κλασικης) που πιστευανε οτι η νοτα σι...επειδη ακουγεται περιεργα  ;D αντικαταστιωτανε απο την υφεση. Η λεξη μπεμολ εχει σχεση με το διαβολο.

Διαβασε και αναλογο θεμα μεσα στο φορο εδω

http://www.noiz.gr/index.php?topic=168750.10

Και καθομαστε τωρα εμεις μεσα δω και συζηταμε τους λογους που οδηγουσαν τους παλιους κλασικους συνθετες στην επιλογη τονικοτητων  :D

 
TSotir είπε:
Δεν καταλαβα που ακριβως σου προκυπτουν τα προβληματα??!! Στο οτι το "πειραξαμε"+-2, η το οτι το παιξαμε (αν πραγματι το παιξαμε ετσι) οπως ειναι στην παρτιτουρα που παραθετεις.

Διευκρινησε το μου σε παρακαλω.
Δεν το κάνω για να σε παγιδεύσω κάπου, ούτε θελω να κοροιδέψω. Ρωτάω απο ενδιαφέρον να μου πεις κατα πόσο το μεταφέρατε. Αν δε μου πεις, δε μπορώ να διατυπωσω τα προβλήματα που προκύπτουν, γιατί αναλογα με τον τόνο αλλάζουν. Αν θες μπορώ να σου διατυπωσω ποια προβληματα υπάρχουν στον ίδιο τόνο, αν παιχτεί αυτουσια η παρτιτούρα απο πνευστά.

οχι δεν θελω να πω αυτο..

σου ξανακανω λοιπον την ερωτηση ακομα πιο απλα

"εχεις συνεργαστει ποτε με καποιον τραγουδιστη στα πλαισια καποιας δισκογραφικης δουλειας?"

γνωριζω δεκαδες εξαιρετικους και πολυ επιτυχημενους συνθετες & εχω παρεβρεθει σε δεκαδες ηχογραφησεις τραγουδιων(και οχι μονο λαϊκων) ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ δεν επεβαλε τον τονο του τραγουδιου σε καποιον τραγουδιστη,ισα-ισα μαλιστα το μεγαλυτερο...αγχος τους (ειδικα σε οσους ειναι και παραγωγοι) ειναι να βρουνε τον σωστο τονο στον οποιο μπορει να αποδωσει το κομματι τους.

βασικα εστειλα σε δυο απο αυτους λινκ με την κουβεντα που κανουμε και ο ενας γελαει ακομα ενω ο δευτερος δεν... πιστευει αυτα που διαβαζει...(με την εννοια οτι ποτε στη ζωη του δεν του περασε απο το μυαλο να κανει...θεμα...για τον τονο ενος τραγουδιου) ;D
Οχι αγαπητέ, δεν είπα ποτέ οτι επιβάλλουν τόνο στους τραγουδιστες. Αλλά ανάλογα με τον τόνο που θα επιλέξει ο τραγουδιστής θα γραψει και αλλες νοτες. Αν γελάνε και με αυτο οι υπερσυνθετες φιλοι σου, θα τους προτεινα να μας γράψουν μια εισαγωγη με synth pad ήχο, και να μας το δώσουν στην αρχική τονικότητα και μετα + και -5. Και αν μπορούν ας ξαναγελάσουν μετα :)

ρε παιδια τα περισσοτερα ΚΛΑΣΣΙΚΑ εργα δεν γραφτηκαν σε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ CONCERT PITCH απο το σημερινο?

 


Αρα μαλλον στις ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ τους εκτελεσεις ..ΛΑΘΟΣ τα ακουμε.... ;D
Τα περισσοτερα ΚΛΑΣΣΙΚΑ εργα (δεν ξερω καν αν εννοεις μονο της κλασσικής εποχης) γραφτηκαν και για αλλα όργανα :) Οι μουσικολόγοι ακομα το συζητάνε, αν το ελυσες εσυ, μπορεις να μου το δώσεις, να boostάρω τη μουσικολογική μου καριέρα που ακομα ειναι στο 0? ;D

Ενα μεγάλο ζητημα, είναι κατα πόσο παίζουμε αυτο που ήθελε να βγάλει ο Σοπέν, μιας και αυτος επαιζε σε ενα (ας πουμε) Pleyel piano, τεχνολογίας 1760, ενώ σήμερα παίζουμε σε κατι steinwayαρες απο δω μεχρι απέναντι. Μια προταση είναι να παίζουμε μισο ημιτόνιο (edit: ΧΑ! κανεις δεν προσεξε τη βλακεια που εγραψα εδω) πάνω (νομίζω, τα εχω ξεχασει και λίγο), τα κομμάτια του Σοπεν, ωστε το πιο πλούσιο Steinway, να ερθει κοντα σε ενα Pleyel.

Βλέπετε λοιπον, ότι στους μουσικολογικούς κύκλους, ειναι τεραστιο ζητημα ακομα και το +1 ημιτονιο (βλέπε και παραδειγμα με Μπαχ που προανεφερα), και καποιος λόγος θα υπάρχει. Ο οποίος εφαρμοζεται ΣΙΓΟΥΡΑ και στη λαϊκή μουσική, ασχετα αν ο κοσμάκις δεν το καταλαβαίνει.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οχι αγαπητέ, δεν είπα ποτέ οτι επιβάλλουν τόνο στους τραγουδιστες. Αλλά ανάλογα με τον τόνο που θα επιλέξει ο τραγουδιστής θα γραψει και αλλες νοτες
πες μου οτι κανεις πλακα...

δηλαδη...αλλη μελωδια εχει η Συννεφιασμενη Κυριακη του Καζαντζιδη,αλλη αυτη της Μπελλου και αλλη αυτη της Νινου? ???

και αλλη μελωδια εχουν  το... Summertime & το Yesterday στις 3459 διαφορετικες εκτελεσεις τους απο ολους τους τονους που υπαρχουν?

γιατι εγω ιδιες τις ακουω...

Αν γελάνε και με αυτο οι υπερσυνθετες φιλοι σου, θα τους προτεινα να μας γράψουν μια εισαγωγη με synth pad ήχο, και να μας το δώσουν στην αρχική τονικότητα και μετα + και -5. Και αν μπορούν ας ξαναγελάσουν μετα  
οι ...υπερσυνθετες φιλοι μου (χαιρομαι που τους αναγνωριζεις) δεν γραφουν.....εισαγωγες με synth pads....αλλα ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ...understood? ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ... ;)

 
neeg, αυτες ειναι οι παρτιτουρες, βγαλε μονος σου συμπερασμα και μου λες.

Το κλαρινο που παιζει ο γιος μου

chorinclarinet.jpg


και αυτο ειναι το δικο μου μερος που παιζω με το Μητσο (μητσος ειναι το sax μου)

chopinaltosax.jpg


Τα συμπερασματα σου....

 
Superfunk είπε:
δεν μπορει να σου μιλησει,προβαρει με τον ndnikola και το Βολανη και εχουν μπερδευτει με τους τονους,εγινε και παρεξηγηση με τον τραγουδιαρη γιατι τον πιεζανε να πει το "Ποσο μου λειπει" απο ΞΙ ΦΑΛΤΣΟΡΕ ,κατι για μπραβους ακουσα,κατι για σπασμενο μαγαζι.....μπλεχτηκε και ο Τρυφωνας Σαμαρας στη μεση,ηρθε και ο Λακης ο Γαβαλας αλλα δεν ξερω & λεπτομερειες αρα θα σε γελασω.... ;D  (παρε τηλ.τον Ψινακη αυτος ξερει την αληθεια)
+1

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
STEFANOS604 είπε:
Dm που είναι η πλειοψηφία { ΑΡΑΓΕ ΓΙΑΤΙ?} 
αυτο συμβαινει γιατι τα τρια βασικα οργανα της ρεμπετικης μουσικης (3χορδο μπουζουκι, μπαγλαμας και τζουρας) κουρδιζουν σε ρε-λα-ρε οποτε ειναι πολυ πιο βολικο να παιξεις κατι πανω στις κλιμακες του ρε, για να εκμεταλευτεις και τις ανοιχτες χορδες.

 
@Tsotir.Ευχαριστώ για τον κόπο πρωτα απ'ολα :) Αν το κλαρινετο παιζει την κύρια μελωδία, δεν το κανατε τρανσπορτο. Η μελωδία για πιάνο ξεκινάει απο σιb, οποτε αν το κλαρινετο Bb, παιξει ντο, θα ακουστεί Σιb. Oποτε απλώς το εγραψε για όργανο μεταφοράς. Δεν ειναι τρανσποταρισμένο :)

Τωρα, για το αν είναι διασκευασμενο. Εχει σε καποιο σημειο, η παρτιτουρα του πιανου (http://216.129.110.22/files/imglnks/usimg/6/6c/IMSLP114617-PMLP02363-FChopin_Piano_Sonata_No.2__Op.35_BH8.pdf), τη συνήχηση Σιb-φα και ρε-σολ, κάτω απο την πρωτη γραμμη του κλειδιου του Φα. Σε αυτό το υψος ( ή βαθος αν θες ;D) φτάνει μόνο η μπασσο τούμπα. Ακομα και αν εχετε 2 τουμπες, αποκλείεται σε τόσο χαμηλές συχνότητες να παιξουν διαστηματα 5ης και 4ης.

Επίσης αν έχετε 2 τουμπες, πρέπει στο μεγαλύτερο μερος να παιζει μονο η μια, γιατι αποκλειεται να κανουν και οι 2 μαζι την τρίλια στο μπασο. Δεν ξερω καν αν γίνεται με τη μία, δεν επιμένω ομως σ'αυτο.

Οποτε δίνω πολλές πιθανοτητες να είναι διασκευασμένο και στις νοτες το έργο.

@Superfunk Προσπάθησε αν θες κι εσυ να με καταλαβεις, γιατι λέω το ίδιο πράγμα συνεχεια και κουραστηκα. Δεν αμφισβητω το οτι εισαι καλύτερος και πιο εμπειρος μουσικος απο μένα. Αλλά έχω ενα point κι εγω. Και το στηρίζω σθεναρα με επιχειρήματα που ουτε καν τα σχολιάζετε :)

 
Προσπάθησε αν θες κι εσυ να με καταλαβεις
Μα..προσπαθω..αλλα δεν μου απαντας.... για να καταλαβω

σε ρωτησα κατι πολυ συγκεκριμενο

δηλαδη...αλλη μελωδια εχει η Συννεφιασμενη Κυριακη του Καζαντζιδη,αλλη αυτη της Μπελλου και αλλη αυτη της Νινου?
και αλλη μελωδια εχουν  το... Summertime & το Yesterday στις 3459 διαφορετικες εκτελεσεις τους απο ολους τους τονους που υπαρχουν?
αν δηλ. θεωρεις οτι  ο συνθετης...αλλαζει τις νοτες (τη μελωδια δηλ.) ενος τραγουδιου επειδη θα το τραγουδησει καποιος τραγουδιστης....

για να μη μακρυγορουμε σου λεω οτι αυτο δεν συμβαινει γιατι  παντα ενας συνθετης γραφει ενα τραγουδι....μονος του (χωρις δηλ. να εχει στο μυαλο του καποια συγκεκριμενη φωνη....)..δεν εχει δηλαδη και απο...διπλα εναν..τραγουδιστη να του το τραγουδαει για να..αλλαξει τις νοτες.... :)

για αυτο και αλλωστε τα πολυδιασκευασμενα τραγουδια εχουν σε ολες τις εκτελεσεις τους απειραχτη τη μελωδια της φωνης (που ειναι και το Α & Ω ενος τραγουδιου) ...μπορει ο καθε τραγουδιστης να βαζει τη σφραγιδα του στο τραγουδι με το φραζαρισμα και την ερμηνεια του (αντε να κανει και κανα "δικο του" γυρισμα στα λαϊκα) αλλα η βασικη μελωδια στην Συννεφιασμενη Κυριακη π.χ. ειναι η ιδια και στις ...45 εκτελεσεις της.

 
(ΣΦ, έχεις φιλιά από τον Λάκη, μου είπε ότι θα σου στείλει πίσω την γραβάτα σου όταν την πάρει από το καθαριστήριο.)

Όσον αφορά την παρανόηση:

Ακόμη και στα 'απλά' τραγούδια, η αίσθηση αλλάζει ιδιαίτερα, μαζί με τον τόνο. Βρίσκεται η απάντηση στην ψυχοακουστική?Στο πως "σονάρουν" τα όργανα? δεν νομίζω ότι μιλάμε περί σωστής/λάθος απάντησης, και όσο μιλάμε για συνθέτες που δεν είναι πλέον εν ζωή, η άσκηση ξεφεύγει από την σφαίρα της απλής κουβεντούλας. Το τι βολεύει τον τραγουδιστή δεν είναι απαραίτητα πάντα αυτό που εξυπηρετεί το σύνολο του κομματιού, και οι ενορχηστρώσεις δεν είναι πάντα ασπρο/μαύρο (εκεί ακούγεται καλύτερα το solo, εδώ η φωνή, ας τα βρούμε στην μέση). Η μουσική έκφραση, από την σύνθεση ενός three-chord-song μέχρι την 9η συμφωνία δεν είναι για όλους η ίδια άσκηση, και έχει σίγουρα σε κάποιες περιπτώσεις περισσότερες ανησυχίες από το που τραγουδάει ο τραγουδιστής, ή που ακούγεται καλύτερα το σόλο στα καντίνια. Το ποιες είναι αυτές, θα ήθελα πολύ να το ακούσω από αυτούς που ασχολούνται βαθύτερα με το αντικείμενο, και ευτυχώς κάποιοι από τους συμφορουμίτες το κάνουν.

Ναι, ακόμη και σε rock κομμάτια (χρησιμοποιήστε transpose effect και ακούστε το Big mouth strikes again π.χ.), αλλάζοντας την τονικότητα σε διασκευές έχω παρατηρήσει στην μπάντα όπου παίζω να αλλάζει εντελώς το 'feel' του κομματιού: δεν ειναι το ίδιο,δεν ακουγεται καλά.

Εκεί δημιουργείται το εξής ερώτημα:

1. δεν παίζουμε το κομμάτι, αφού δεν 'το χει' ο τραγουδιστής

2. το παίζουμε σε άλλο τόνο, και χάνει (ειδικά σε κομμάτια όπου έχουμε 'ανοικτές' στην κιθάρα, αλλάζουν εκ των πραγμάτων οι αναστροφές, ενώ το καποτάστο δεν είναι πάντα λύση για άλλες περιπτώσεις).

3. ζορίζουμε τον τραγουδιστή, μπας και το πετύχει.

Σημειώνω εδώ ότι αντίστοιχη διαδικασία ακολουθείται συχνά και στην σύνθεση κομματιών.

Τα παραπάνω αποτελούν μια απλούστευση και τα γράφω καθότι νομίζουμε ότι μιλάμε για 'αυτονόητα' ζητήματα, τα οποία όμως δεν είναι έτσι για όλους. Τώρα εαν χρειάζεται να μιλάμε σαν επαγγελματίες ή ερασιτέχνες στην συγκεκριμένη κουβέντα γενικά με αφήνει αδιάφορο, αλλά η παραπάνω μπάντα είναι μάλλον 'επαγγελματικού' σκοπού (όχι πως αυτό θα έπρεπε να δίνει επιπλέον βαρύτητα στην παραπάνω άποψη).

Για τις κλασσικές, jazz και 'instrumental' συνθέσεις, με υπερ-κάλυψαν αρκετοί προλαλήσαντες. Θα ήθελα πολύ να ακούσω και άλλες γνώμες, φυσικά.

 
χρησιμοποιήστε transpose effect και ακούστε το Big mouth strikes again
ο Marr στους Smiths κουρδιζε ΕΝΑΝ ΤΟΝΟ ΠΑΝΩ για να εχει ανοικτες χορδες στον τονο που βολευε τον τραγουδιαρη του (αργοτερα αστειευοτανε και ελεγε οτι σταματησε να το κανει αυτο οταν εκαναν επιτυχια και ειχε λεφτα για να παρει capo... ;D),αντιστοιχα ο μπασιστας κουρδιζε ΕΝΑΝ ΤΟΝΟ ΚΑΤΩ για να ισοφαρισει το...υπερ-jangle του Marr με βαρυτερο ηχο...οποτε αν δεν το κανει καποια μπαντα αυτο το αποτελεσμα ειναι οντως αναιμικο....

το Transpose effect βαζει παρα πολλα artifacts στον ηχο οποτε δεν μου λεει και τιποτα.

p.s.πες στο Λακη να την κρατησει τη γραβατα θα του χρειαστει στο δικαστηριο.    

 
Μαλλον το πρόβλημα στη συνεννοηση προκυπτει απο το οτι εγω δε θεωρω ως σύνθεση μονο τη μελωδία της φωνής ή το βασικο "riff" (;D), αλλα το συνολο του κομματιου, απο τη μπασογραμμη, μεχρι και τη θέση (ευθεια ή σε αναστροφη) των συγχορδιών.

Ίσως είμαι υπερβολικός οταν μιλάμε για λαϊκή μουσική, αλλα ετσι το αντιλαμβανομαι εγω. Κate me που λεει και ο λαος.

 
Μαλλον το πρόβλημα στη συνεννοηση προκυπτει απο το οτι εγω δε θεωρω ως σύνθεση μονο τη μελωδία της φωνής ή το βασικο "riff" (), αλλα το συνολο του κομματιου, απο τη μπασογραμμη, μεχρι και τη θέση (ευθεια ή σε αναστροφη) των συγχορδιών.
σαφως και εκει ειναι το προβλημα,μια και συνηθως ενας τραγουδοποιος γραφει το τραγουδι του με μια κιθαρα ή ενα πιανο,ουτε μπασογραμμες σκεφτεται ουτε τιποτα,αυτα γινονται ΜΕΤΑ κατα τη διαρκεια της ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΗΣ (και ειδικα στην περιπτωση των συνθετων που δεν ειναι σε μπαντα αλλα γραφουν για αλλους ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΥΝΘΕΤΗ τις περισσοτερες φορες ).

Αλλο πραγμα ειναι λοιπον η συνθεση και αλλο η ενορχηστρωση η οποια σαφως και μπορει να διαφοροποιηθει και να αλλαξει εντελως τον χαρακτηρα του τραγουδιου...δεν ειναι το ιδιο πραγμα το Yesterday τραγουδισμενο οπως το εγραψε ο MC CARTNEY με μια σκετη κιθαρα (σε F με κουρδισμενη την κιθαρα εναν τονο κατω για να εχει ανοικτα ακκορντα εκει που βολευει τη φωνη του btw ) και το ιδιο το Yesterday τραγουδισμενο απο την Σελιν Ντιον και την ορχηστρα των... μελωμενων μπακλαβαδων ... ;D....σε Ε.... ;D

Οταν δε ο συνθετης ειναι και ο ερμηνευτης συνηθως φερνει το κομματι στη φωνη του δεν ειναι τυχαιο ας πουμε που οι BEATLES εβαζαν καποταστο ακομα και στο....μπασο.... ;D)..προκειμενου να μπορουν να κανουν ανετα τα απιστευτα φωνητικα τους στα τραγουδια τους....(οντως καποιες φορες τα οργανα τους ακουγονται σαν μπαγλαμαδες αλλα wgaff οταν το τραγουδι μαμαει και δερνει?)  

 
Superfunk είπε:
(οντως καποιες φορες τα οργανα τους ακουγονται σαν μπαγλαμαδες αλλα wgaff οταν το τραγουδι μαμαει και δερνει?)  
Τι μου λες? Δεν ειναι ακριβώς το ίδιο ακουσμα 5 τονους πανω? Μα οι ιδιες αρμονιες σχεσεις ειναι...αφού :P

Τελοσπαντων αστειευομαι, χαίρομαι που λύσαμε το προβλημα της συνεννοησης μας.

Θα μου αρεσε να συμφωνούσαμε βεβαια, οτι ασχετα με την επιτυχία του τραγουδιου, τα εξτριμ τρανσπορτα μπορουν να γίνουν μη λειτουργικά.

Αλλά νταξει, δεν καιγομαι κιολας...ετσι κι αλλιως ολοι μας θα εφαρμοζουμε αυτο που μας ακουγεται καλυτερα καθε φορα.

Πάντως συμφωνω με αυτο που λες για τους τραγουδιστες, και χαίρομαι που δε συνεργαστηκα ποτε με τετοιους. Ειμαι πολύ ξεροκέφαλος για να αλλαζω αβερτα τόνους ;D

ΥΓ: Σε 2 ποστ παω στις 2000...Θα αλλαξω και τίτλο? :D

 
Τώρα εγώ φταίω αν ρωτήσω...

Επειδή πρέπει να σονάρει το όργανο, θέλω να πάρω κιθάρα για instrumental metal.  Προτείνετε mahogany σε drop D?

;D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top