TSotir είπε:
Δεν καταλαβα που ακριβως σου προκυπτουν τα προβληματα??!! Στο οτι το "πειραξαμε"+-2, η το οτι το παιξαμε (αν πραγματι το παιξαμε ετσι) οπως ειναι στην παρτιτουρα που παραθετεις.
Διευκρινησε το μου σε παρακαλω.
Δεν το κάνω για να σε παγιδεύσω κάπου, ούτε θελω να κοροιδέψω. Ρωτάω απο ενδιαφέρον να μου πεις κατα πόσο το μεταφέρατε. Αν δε μου πεις, δε μπορώ να διατυπωσω τα προβλήματα που προκύπτουν, γιατί αναλογα με τον τόνο αλλάζουν. Αν θες μπορώ να σου διατυπωσω ποια προβληματα υπάρχουν στον ίδιο τόνο, αν παιχτεί αυτουσια η παρτιτούρα απο πνευστά.
οχι δεν θελω να πω αυτο..
σου ξανακανω λοιπον την ερωτηση ακομα πιο απλα
"εχεις συνεργαστει ποτε με καποιον τραγουδιστη στα πλαισια καποιας δισκογραφικης δουλειας?"
γνωριζω δεκαδες εξαιρετικους και πολυ επιτυχημενους συνθετες & εχω παρεβρεθει σε δεκαδες ηχογραφησεις τραγουδιων(και οχι μονο λαϊκων) ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ δεν επεβαλε τον τονο του τραγουδιου σε καποιον τραγουδιστη,ισα-ισα μαλιστα το μεγαλυτερο...αγχος τους (ειδικα σε οσους ειναι και παραγωγοι) ειναι να βρουνε τον σωστο τονο στον οποιο μπορει να αποδωσει το κομματι τους.
βασικα εστειλα σε δυο απο αυτους λινκ με την κουβεντα που κανουμε και ο ενας γελαει ακομα ενω ο δευτερος δεν... πιστευει αυτα που διαβαζει...(με την εννοια οτι ποτε στη ζωη του δεν του περασε απο το μυαλο να κανει...θεμα...για τον τονο ενος τραγουδιου) ;D
Οχι αγαπητέ, δεν είπα ποτέ οτι επιβάλλουν τόνο στους τραγουδιστες. Αλλά ανάλογα με τον τόνο που θα επιλέξει ο τραγουδιστής θα γραψει και αλλες νοτες. Αν γελάνε και με αυτο οι υπερσυνθετες φιλοι σου, θα τους προτεινα να μας γράψουν μια εισαγωγη με synth pad ήχο, και να μας το δώσουν στην αρχική τονικότητα και μετα + και -5. Και αν μπορούν ας ξαναγελάσουν μετα
ρε παιδια τα περισσοτερα ΚΛΑΣΣΙΚΑ εργα δεν γραφτηκαν σε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ CONCERT PITCH απο το σημερινο?
Αρα μαλλον στις ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ τους εκτελεσεις ..ΛΑΘΟΣ τα ακουμε.... ;D
Τα περισσοτερα ΚΛΑΣΣΙΚΑ εργα (δεν ξερω καν αν εννοεις μονο της κλασσικής εποχης) γραφτηκαν και για αλλα όργανα
Οι μουσικολόγοι ακομα το συζητάνε, αν το ελυσες εσυ, μπορεις να μου το δώσεις, να boostάρω τη μουσικολογική μου καριέρα που ακομα ειναι στο 0? ;D
Ενα μεγάλο ζητημα, είναι κατα πόσο παίζουμε αυτο που ήθελε να βγάλει ο Σοπέν, μιας και αυτος επαιζε σε ενα (ας πουμε) Pleyel piano, τεχνολογίας 1760, ενώ σήμερα παίζουμε σε κατι steinwayαρες απο δω μεχρι απέναντι. Μια προταση είναι να παίζουμε μισο ημιτόνιο (edit: ΧΑ! κανεις δεν προσεξε τη βλακεια που εγραψα εδω) πάνω (νομίζω, τα εχω ξεχασει και λίγο), τα κομμάτια του Σοπεν, ωστε το πιο πλούσιο Steinway, να ερθει κοντα σε ενα Pleyel.
Βλέπετε λοιπον, ότι στους μουσικολογικούς κύκλους, ειναι τεραστιο ζητημα ακομα και το +1 ημιτονιο (βλέπε και παραδειγμα με Μπαχ που προανεφερα), και καποιος λόγος θα υπάρχει. Ο οποίος εφαρμοζεται ΣΙΓΟΥΡΑ και στη λαϊκή μουσική, ασχετα αν ο κοσμάκ
ις δεν το καταλαβαίνει.