Mε τα ματια του μαστορα...

ενταξει απο σημερα θα ειμαστε ΣΟΒΑΡΟΙ..

ΞΕΚΙΝΑΩ ΕΓΩ

serious-guy-tie.jpg


:)

 
TGL είπε:
Από την άλλη, και εγώ αν ήμουν στη θέση του yann δεν θα αισθανόμουν άνετα να γράψω ο,τιδήποτε, διαβάζοντας απαντήσεις για κάστορες, τζάκια και λοιπές ανοησίες. Συγγνώμη, αλλά η παρατήρηση "έτσι είμαστε εμείς εδώ, χαβαλεδιάρηδες" δεν μου πολυαρκεί...  ::)
+ 1000 αλλά (για την τελευταία πρόταση) έτσι είναι. Το Noiz είναι φιλελεύθερο όσον αφορά στο (χαβαλεδο)παρεϊστικό "κλίμα". Κι εμένα με ενοχλεί - και για αυτό το λόγο έκανα την παρατήρησή περί Noiz. Αλλά έτσι είναι. Ούτε εσύ ούτε εγώ δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αν δεν αποφασίσουν να αλλάξουν την πολιτική του φόρουμ οι υπεύθυνοι. Οπότε χαλάρωσε κι απόλαυσε το.

 
@kpeyos, αν θυμάμαι καλά, έχεις επαναλάβει μερικές φορές ότι έπαιξες 30 LP (κάποιοες custom shop) οι οποίες "δεν έπαιζαν" και τελικά διάλεξες ΜΙΑ historic "μετά από 2 ακόρντα".

Παρόλο που η ιστορία μου φαίνεται ακραία δεν μπορώ παρά να τη θεωρήσω 100% αληθινή.... αφού για τα δικά σου αυτιά και γούστα μιλάμε.

Όμως, δεν μπορούμε να λέμε ότι έτσι είναι η συνολική πραγματικότητα. Για παράδειγμα, εγώ (όταν διάλεγα τη δική μου) έπαιξα 6-7 (δίπλα-δίπλα) μου φάνηκαν στον ήχο όλες πολύ παρόμοιες και τελικά περιορίστηκα σ' αυτές που είχαν 60s neck (με βόλευε περισσότερο από τις άλλες στο χέρι), μετά περιορίστηκα σ' αυτές που ήταν σχετικά ελαφρύτερες, και μεταξύ των 2 τελικά πήρα αυτήν που είχε το ωραιότερο χρώμα. Με άλλα λόγια, για το δικό μου κριτήριο, όλες οι custom shop που δοκίμασα έπαιζαν μια χαρά (με μικρο-διαφορές στον ήχο). Καμία δεν θα μπορούσα να χαρακτηρίσω "καυσόξυλο".

Ποιά είναι λοιπόν "η αλήθεια"?

Η δική μου, η δική σου, ή του yann?

Η απάντηση είναι: Ολες. Υπό τις δεδομένες ιδιαιτερότητες, απαιτήσεις, γούστα και προσδοκίες του καθενός.  :)

 
Σοβαρά.... θέλω να μάθω, πώς μπορώ να ξεχωρίσω το Brazilian Rosewood,

(με το μάτι), αυτό που εχει η ταστιέρα στην ηλεκτρική κιθάρα.

 
Συνηθως ,οχι παντα,ειναι πιο σκουρο και πιο tight grained,ομως επειδη πολλες εταιριες τα...βαφουν με tint ειναι δυσκολο να το δεις με το ματι,γενικα σε κιθαρες παραγωγης μετα το 80 πολυ δυσκολα θα βρεις b.r μια και ειναι ουσιαστικα απαγορευμενη η κοπη του οποτε οι κατασκευαστες παιζουν με NOS.

ηχητικα στην ταστιερα της ηλεκτρικης σου κιθαρας φυσικα δεν υπαρχει καμμια διαφορα ;) απο τα αλλα rosewood

http://en.wikipedia.org/wiki/Rosewood

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οπως καταλαβα εγω ,μπορει να κανω και λαθος , απο αυτο το θρεντ  , καποιος επαγγελματιας  εθεσε τις γνωσεις του στην διαθεση των μελων του φορουμ  (ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ το εχουν κανει , και μπραβο σε ολους ) για οποιαδηποτε απορια σε σχεση

με το αντικειμενο του .

Προφανως , λογω αντικειμενου , ειναι δυσκολο σε καποιον να κατσει να γραψει κατεβατα , μονολογοντας  για ξυλα , τροπους κατασκευης ,επισκευης και,και,και....

Τι πιο απλο απο το να πει  "πεστε μου τις αποριες σας , να τις συζητησουμε"

Σιγουρα θα υπαρχει και η προσωπικη αποψη του γραφοντα , αλλα αυτο συμβαινει παντα σε εξειδικευμενα θεματα , το θεμα ειναι ποσο ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ειναι αυτη η αποψη.....και σε αυτο το σημειο ,προσωπικα, προτιμω την "συζητηση"  με τον "χειροπιαστο" μαστορα , απο τα κατεβατα στο νετ των virtual μαστορων που γραφουν την αποψη τους , χωρις ομως να εχεις την δυνατοτητα "συζητησης".

Πιστευω οτι το θρεντ εχει τα φοντα για επικοδομιτικη εξελιξη  για οσους ενδιαφερονται  , για οσους θελουν πλακιτσα υπαρχει το ....περι ανεμων

 
Ο τιτλος του thread επρεπε μαλλον να ειναι:

"Σχεση μουσικων και οργανοποιων"-..μαστορων"-κατι τετοιο.

Αυτο ειναι και το πρωτο ποστ,και οπως ξαναγραψα υπαρχει ενα Π.Χ. που κατι σημαινει.

Και περιμενα αντιδρασεις για τα προ-πχ οχι για τα μετα-πχ (ξυλα δηλαδη)!

Τελικα ειναι ευκολο να ανοιξεις θεμα,αλλα δυσκολο να το κλεισεις!

Ο ενας χρωσταει απαντηση στον αλλον,και παει λεγοντας!

Τωρα,αν απαντησω θα υπαρξουν παλι ανταπαντησεις...

Αν δεν απαντησω,..καποιοι θα πουν αυτο,αλλοι εκεινο!Υπαρχει και η οδηγια,και ειναι σωστη!

Αλλα "χρωσταω" απαντησεις...

-Φιλε Superfunk (ως mod) αυτο με τον "ιντερνετικο λογο" δεν νομιζω να το μαθω ποτε,

και αν δημιουργει προβλημα η γραφη μου,θα προτιμησω την αποχωρηση απο την αλλαγη της!

Εχω μαθει τον ραδιοφωνικο λογο,και αφου ο δικος μου "περασε" για 4 χρονια σε καθε ηλικια,περναει και "ιντερνετικως" (δεν ξερω πως ομως,χεχε)!Το προβλημα μου ειναι οτι γραφω οπως μιλαω,αφου ετσι σκεφτομαι,και δεν μπορω να σκεφτω τον λογο ως γραπτο (αλλιως θα ημουν λογιος!).

Superfunk είπε:
ηχητικα στην ταστιερα της ηλεκτρικης σου κιθαρας φυσικα δεν υπαρχει καμμια διαφορα ;) απο τα αλλα rosewood
Αυτο χρειαζεται αποδειξεις....εγω εχω εμπρακτες για το αντιθετο!Οχι μονο μεταξυ παλισσανδρων,αλλα ακουσον-ακουσον: μεταξυ ιδιων κομματιων,απο τον ιδιο κορμο,στις ιδιες διαστασεις!Θα το πω λαικα:

Το ενα κομματι "μιλαει που σκοτωνει" ενω το διπλα του ειναι "μουγκα"...!

Εξηγησεις σε αλλο thread!(που δεν θα ανοιξω ομως εγω!)

Αγαπητέ yann, μάλλον νομίζεις ότι είσαι ο μόνος που έβλεπε "τα μάτια της Έλλης" - σε πληροφορώ λοιπόν ότι η απόπειρα για χιούμορ που έκανα, στηριζόταν ακριβώς στην αναγνώριση αυτού του υπαινιγμού. Πέραν αυτού, είναι ξεκάθαρο ότι η εγκυρότητα του thread αμφισβητείται από την πρώτη στιγμή: τουλάχιστον δύο παλαιά μέλη σου έχουν πει ότι δεν καταλαβαίνουν τι ακριβώς επιδιώκεται μέσα από αυτά τα ποστ, ακριβώς την ίδια στιγμή που σου αναγνωρίζουν την αυθεντία που σου αξίζει. Οπότε, αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, σαφώς δεν έχει σχέση ούτε με το ίντερνετ, ούτε με nerds, ούτε με τους κάστορες.

Ναι, ΚΑΙ αυτό υπαινιγμός είναι.
-Χεχε..δεν εβλεπα "τα ματια της Ελλης"...το τρειλερ ειχα δει μια δυο φορες..!!

-Ως χιουμορ το αντεληφθην!Την επομενη παραγινε ομως,και υπηρχε αλλη οπτικη γωνια..

-Αν υπαρχει καποιο προβλημα,αυτο ειναι η ανωνυμια και ο κρυψινισμος...και εχει απολυτη σχεση

με nerds και ιντερνετ!Αυτο δεν ειναι υπαινιγμος!!

Επιστρεφω λοιπον στον πρωτο καστορα (που με εκανε να γελασω!) και αυτο "κραταω"!Ολα καλα!

Συμπαθη μου Harilatron!

Πχ τωρα,ετσι?..Το ηλεκτρικο ρευμα ουτε το ακουμε ουτε το βλεπουμε.Υπαρχει ομως!

("φυλαξε μου τη" για αλλο thread,ειπαμε να το κλεισουμε αυτο!)

Συμπαθατε με οι υπολοιποι...που να γραψω απαντησεις σε ολα!(με 2 δαχτυλα γραφω...)

Και το θεμα πρεπει να κλεισει!

Αν ανοιξει καποιος ενδιαφερομενος thread για τα εδω αναπαντητα,να βοηθησω ευχαριστως!

Χρονια πολλα,

Καλη και δημιουργικη χρονια σε ολους,

και ευχομαι του χρονου....να "πιανουν" ολοι οι μαγνητες ξυλο!! :)

 
yann είπε:
Αυτο χρειαζεται αποδειξεις....εγω εχω εμπρακτες για το αντιθετο!Οχι μονο μεταξυ παλισσανδρων,αλλα ακουσον-ακουσον: μεταξυ ιδιων κομματιων,απο τον ιδιο κορμο,στις ιδιες διαστασεις!Θα το πω λαικα:

Το ενα κομματι "μιλαει που σκοτωνει" ενω το διπλα του ειναι "μουγκα"...!

Εξηγησεις σε αλλο thread!(που δεν θα ανοιξω ομως εγω!)
Ωχχχ... αυτό δεν θα περάσει έτσι απαρατήρητο.  ;D

Συμπαθη μου Harilatron!

Πχ τωρα,ετσι?..Το ηλεκτρικο ρευμα ουτε το ακουμε ουτε το βλεπουμε.Υπαρχει ομως!

("φυλαξε μου τη" για αλλο thread,ειπαμε να το κλεισουμε αυτο!)
Μάλλον δεν κατάλαβες τι είπε ο κύριος καθηγητής του Πανεπιστημίου στη Φυσική a.k.a. Harilatron όταν έγραφε:

μέσω των αισθήσεων (όραση, ακοή κλπ) μπορεί να ποσοτικοποιηθεί.
Το ρεύμα πχ δεν φαίνεται, αλλά με την αίσθηση της αφής γίνεται αισθητό και κυρίως... μετριέται. Αν δεν ίσχυε αυτό, τα πάντα θα ήταν στη σφαίρα της θεωρίας του καθένα μας.

Τεσπα (πολύ μ' αρέσει αυτή η ατάκα...)

Εδώ είμαστε για να κουβεντιάζουμε σεβόμενοι το γεγονός ότι πίσω από την ανωνυμία που αναφέρεις, μπορεί να βρίσκεται ένας άγουρος ρούκι που τα ξέρει όλα και δε βάζει... πλήκτρο μέσα του, ένας επιστήμονας ή ακόμα κι ο ίδιος μας ο δάσκαλός.

Χρόνια μας πολλά,

Πάω να φάω και να πιώ,

και αυριο πάλι θα σας δώ.

Happy New Year!

 
mkm είπε:
Προσωπικά με ικανοποιεί που κάποιος εδώ μέσα δηλώνει μάστορας και μάλιστα είναι πρόθυμος να απαντήσει σε ερωτήσεις και να μεταδώσει γνώση γενικότερα. Φαντάζομαι οτι απο αυτό το θέμα μπορούν να βγούν χρήσιμες πληροφορίες για όλους όσους απο εμάς ασχολούμαστε με το DIY ή και ακόμα με την οργανοποιία (έστω και ερασιτεχνικά). :)
Σε ικανοποιει? Εδω οι αγαπημενοι μας εισαγωγεις φερνουν τοσες πανεμορφες κιθαρες απο την Κινα που πρεπει να πουλησουν, αμα εχουμε και Ελληνες μαστορες τι θα κανουν αυτοι, κλεφτες θα γινουν?  ;D

Τι το περασαμε εδω, χαρμονυ σεντραλ να κανουμε γνωριμιες με μαστορες και να μαθαινουμε με πραγματα και να χρησιμοποιουμε τη δουλεια τους, θα πεσει η οικονομια της κινας  ;)  :P

Περα απο την πλακα τωρα, το θεμα εχει να κανει με την σχεση μαστορα/μουσικου. Αυτο πιστευω εχει να κανει αναλογα με τον μαστορα και αναλογα τον μουσικο. Υπαρχουν "μαστοροι" που πραγματικα γνωριζουν πολυ λιγοτερα απο καποιους μουσικους (ενω ειναι η δουλεια τους), υπαρχουν και αλλοι που ειναι πραγματικα εγγυκλοπαιδειες.

Οσο αφορα τους μουσικους, οσοι πραγματικα εχουν κατανοηση και ορεξη για γνωση, πραγματικα πλεων με το ιντερνετ, την παγκοσμιοποιηση κτλ εχουν την δυνατοτητα να αποκτησουν απιστευτες ποσοτητες γνωσεις, να κανουν και τα τεστ τους και να καταληξουν σε δικα τους συμπερασματα. Υπαρχουν βεβαια και αυτοι που ειναι αγνωμονες ή κουτοπονηροι, και πιστευουν (ή ΔΕΝ πιστευουν, αναλογα με την κατηγορια) σε διαφορα πραγματα που ακουν, χωρις να σκεφτουν και να ψαξουν αν οντως ισχυουν.

Καλος μαστορας + ενημερωμενος πελατης = επιτυχια

Κακος μαστορας + ασχετος πελατης = αποτυχια αλλα ευτυχια και για τους δυο  ;D

οι υπολοιποι συνδιασμοι δεν ειναι και οτι καλυτερο, γιατι καποιος θα χανει τον χρονο του...

 
Ο τιτλος του thread επρεπε μαλλον να ειναι:"Σχεση μουσικων και οργανοποιων"-..μαστορων"-κατι τετοιο.
αν το ειχες  ξεκινησει  ετσι δεν θα υπηρχε κανενα "προβλημα" :) :)

Αυτο χρειαζεται αποδειξεις....εγω εχω εμπρακτες για το αντιθετο!Οχι μονο μεταξυ παλισσανδρων,αλλα ακουσον-ακουσον: μεταξυ ιδιων κομματιων,απο τον ιδιο κορμο,στις ιδιες διαστασεις!Θα το πω λαικα:

sorry αλλα σε αυτο ειμαι αμετακινητος....0,1 mm "φλυδα" ξυλου (γιατι μια φλυδα ειναι η ταστιερα) σε ενα ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ οργανο απλα ΔΕΝ (ναι με καμμια Παναγια ΔΕΝ) κανει ΟΥΔΕΜΙΑ διαφορα στον plugged in ηχο ... ;D ;D (και εχω αποδειξεις για αυτο ;D ;D)

 
Εγώ πάλι πιστεύω ότι ακόμα και η παραμικρή λεπτομέρεια έχει να κάνει έστω και μια ελάχιστη την οποία και εγώ θεωρώ φινίρισμα. τα ξύλα της ταστιέρας πιστεύω ότι έχουν περισσότερο με το design της κιθάρας αλλά κυρίως με το feeling του παίκτη. Για το σκάφος αλλά και το μανίκι είναι σίγουρο ότι το ξύλο έχει να δώσει το χρώμα του στον ήχο (μπορεί λίγο) αλλά δίνει.

Κάθε συζήτηση έχει να προσφέρει σε γνώση γι αυτό και ότι και να μάθω καλό είναι.

 
Harilatron: Για την ακρίβεια, δοκίμασα 30 Gibson και PRS. Oι περισσότερες Gibson οι οποίες δοκίμασα ήταν της σειράς "Supreme". Διαπίστωσα ότι σχεδόν όλες οι PRS παίζαν πολύ καλύτερα (σαν playability και σαν ήχος) παρόλο που ξεκίνησα σαφώς διατεθειμένος για να αγοράσω Les Paul. Tις κιθάρες τις δοκίμασα δίπλα-δίπλα στον ίδιο ενισχυτή. Τελικά βρήκα για την ακρίβεια δύο Gibson που έπαιζαν, μια Pre-Historic '52 Reissue του '82 μεταχειρισμένη και την R0 του 2003. Να σημειώσω ότι αυτές τις κιθάρες τις δοκίμασα τελευταίες γιατί δεν μου άρεσαν καθόλου στο χρώμα. Τελικά πήρα την R0 γιατί προτίμησα τους Humbuckers από τους P90.

Τώρα δεν ξέρω αν είναι τυχαίο το ότι μόνο οι R0 του Α΄ εξαμήνου του '03 βγαίναν με Brazilian Rosewood και σήμερα πωλούνται πανάκριβα ή αν απλά ήταν εντελώς τυχαίο. Όπως και τα πολύ θετικά σχόλια όσων έχουν παίξει με την συγκεκριμένη κιθάρα.

Να σημειώσω επίσης ότι τα τελευταία 17 χρόνια έχω παίξει με πάνω από 100 Telecaster όλων των ειδών. Telecaster (MIJ) ήταν και η πρώτη μου κιθάρα την οποία κράτησα 4 χρόνια, και ακόμα έχω μια Τokai Breezysound. Πριν 3-4 μήνες ενδιαφέρθηκε ένας φίλος μου για μια και τελικά φέραμε μια Don Grosh. Θα το πώ απλά. Δεν έχω ξανακούσει ποτε κάτι τέτοιο.

Εν ολίγοις, πολλές φορές έχουμε την αίσθηση ότι γνωρίζουμε κάτι χωρίς να έχουμε όμως το κατάλληλο όργανο αναφοράς.

O βραζιλιάνικος παλίσανδρος ξεχωρίζει απο τις μάυρες γραμμές λεπτές ή χοντρές αν πρόκειται για curly. To χρώμα του κατα τ' άλλα δεν είναι απαραίτητα βαθύ σκούρο. Ξεκινάει από ένα γλυκό σοκολατί και μπορεί να φτάει το εντελώς μάυρο αν όλο το κομματι της ταστιέρας προέρχεται από το νεκρό κομμάτι του δέντρου. Επίσης έχει ελάχιστους πόρους σε αντίθεση με πολλά παρόμοια ξύλα.

Για να μην ακούω επίσης άλλες ανακρίβειες να προσθέσω ότι το συγκεκριμένο ξύλο δεν προέρχεται απο τα τροπικά δάση αλλά φυτρώνει στις όχθες. Επίσης δεν απειλείται με εξαφάνιση, αντίθετα υπάρχει σε εξαιρετική αφθονία άσχετα αν η βραζιλιάνική κυβέρνηση το έχει θέσει σε ειδική κατηγορία για να περιορίσει τις εξαγωγές, αυξάνοντας τις τιμές.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
kpeyos είπε:
Για να μην ακούω επίσης άλλες ανακρίβειες να προσθέσω ότι το συγκεκριμένο ξύλο δεν προέρχεται απο τα τροπικά δάση αλλά φυτρώνει στις όχθες. Επίσης δεν απειλείται με εξαφάνιση, αντίθετα υπάρχει σε εξαιρετική αφθονία άσχετα αν η βραζιλιάνική κυβέρνηση το έχει θέσει σε ειδική κατηγορία για να περιορίσει τις εξαγωγές, αυξάνοντας τις τιμές.
Για ν' αποφευγονται οι ανακρίβειες όπως πολύ σωστά λες, καλό θα ήταν οταν γράφεις κι εσύ που θες η γνώμη σου να είναι βαρύνουσα και τεκμηριωμένη, να παραθέτεις αναφορές γι αυτό που γνωρίζεις. Διαφορετικά είναι εξ ίσου ανακριβές.
 
studio54GR είπε:
Για το σκάφος αλλά και το μανίκι είναι σίγουρο ότι το ξύλο έχει να δώσει το χρώμα του στον ήχο (μπορεί λίγο) αλλά δίνει.
Eπειδή τηρώ "σιγήν ασυρμάτου", δεν σημαίνει ότι δεν σας παρακολουθώ...απλά σας αφήνω να εκτίθεστε!!!! Καλή χρονιά σε όλους και ελπίζω το 2009 να έχει την απάντηση για τα κουρδισμένα ξύλα που όλοι ψάχνουμε.

 
yameth είπε:
Για ν' αποφευγονται οι ανακρίβειες όπως πολύ σωστά λες, καλό θα ήταν οταν γράφεις κι εσύ που θες η γνώμη σου να είναι βαρύνουσα και τεκμηριωμένη, να παραθέτεις αναφορές γι αυτό που γνωρίζεις. Διαφορετικά είναι εξ ίσου ανακριβές.
'Εχοντας γυρίσει πάνω από τον μισό πλανήτη για διάφορες εργασιακές υποχρεώσεις, έχοντας μείνει στην Βραζιλία για κάποιους μήνες, όντας γιός ξυλουργού που έχει μεγάλο ερασιτεχνικό ενδιαφέρον και έχει δουλέψει με την ξυλεία σχεδόν όλων των ειδών και ερασιτέχνης κιθαρίστας τα τελευταία 17 χρόνια αυτή είναι μια πληροφορία την οποία γνωρίζω έχοντας ρωτήσει και ενδιαφερθεί προσωπικά, στον τόπο παραγωγής της συγκεκριμένης ξυλείας.

Έκανα search στο google μετά από το σχόλιο του sf για να βρώ κάτι που να το υποστηρίζει, δυστυχώς δεν κατάφερα κάτι. Δεν ξέρω αν πρέπει πρώτα να ψάχνω τo internet και μετά να θεωρώ ότι γνωρίζω κάτι για να το postάρω.

Υπαρχουν μέλη στο forum με τα οποία γνωρίζομαι προσωπικά εδώ και πολλά χρόνια και μπορούν να επιβεβαιώσουν τις παραπάνω ιδιότητές μου.

Νομίζω ότι είμαι πάρα πολύ σαφής και ο καθένας μπορεί να αξιολογήσει διαβάζοντας τα παραπάνω την αξία ή μη της γνώμης μου.

 
Παιδιά εγώ με 20 κιθάρες έχω παίξει στη ζωή μου(Σύνολο), θα μου πείς ακόμα 21 είσαι...

Δεν έχω βγάλει ούτε το 1/100 των συμπερασμάτων που έχετε βγάλει και δεν έχω καθόλου εμπειρία...

Παρόλα αυτά διαβάζω το thread και το βρίσκω αρκετά ενδιαφέρον!

Keep walking!

;D ;D ;D ;D

 
Αφού το thread καλά κρατεί, ίσως θα έπρεπε να εξελιχθεί σε κάτι πιο ενημερωτικό από αυτό:

http://www.noiz.gr/index.php?topic=1795.0

Διότι μέχρι τώρα μάθαμε ότι (α) o παλίσανδρος δεν είναι τριανταφυλλιά, (β) ο βραζιλιάνικος θεωρείται καλύτερος για ανεξιχνίαστους λόγους και (γ) ο βραζιλιάνικος είναι ακριβότερος. Sorry, αλλά αυτά τα ξέρει και ένας πάστορας.

 
Αγαπητοί φίλοι, κουρδισμένοι και ξεκούρδιστοι, χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους.

Νομίζω ότι ο spy τελικά έπιασε την ουσία αυτού του thread.Δηλαδή τίποτα.

Ο καθένας έχει και μπορεί να διαμορφώνει άποψη από όποια πηγή θέλει.Καλό θα ήταν βέβαια να μοιράζεται αυτήν την πηγή μπας και μάθουμε κάτι και οι υπόλοιποι.Οι virtual μάστορες γι'αυτό υπάρχουν και εξακολουθούν να είναι μάστορες(παραθέτουν και φωτό μαζί με τις απόψεις τους), κάτι που αποδεδειγμένα γίνεται και εδώ!Εγώ ας πούμε εμπνέομαι από τις κατασκευές των μελών του φόρουμ και σαφώς επηρρεάζομαι από τις προτάσεις σας.Π.χ alderbody για την partscaster μου,Sf για τους toneriders μου κ.τ.λ.

Προσωπικά όμως δεν μου αρέσει κανένας, ακόμη και κάποιος αναγνωρισμένος και καλός μάστορας να μου κουνάει το δάχτυλο και να προσπαθεί να με πείσει.Δηλαδή ο τρόπος-ιντερνετικός λόγος,τελικά παίζει ρόλο.

Μου άρεσε που ο yann διέθεσε εαυτόν για ερωταπαντήσεις, αλλά εμφανώς δεν οδηγεί πουθενά παρά μόνο σε χαβαλέ και χιούμορ(που είναι 100% μέσα στο "κόλπο" του φόρουμ και καλά κάνει)διότι ο διάλογος είναι κατά την γνώμη μου λίγο υπερεκτιμημένος όταν υπάρχουν φιξαρισμένες απόψεις για υποκειμενικό θέμα.

Από τους μάστορες (επαγγελματίες και μή) θα ήθελα να δω τεκμηριωμένα και τεχνικά πράγματα π.χ pictorials από καθάρισμα τάστων μέχρι μοντάρισμα bolt-on κιθάρας και γιατί όχι και video όπου θα μας δείχνουν πως το κάνουν, τι εργαλεία χρησιμοποιούν κ.τ.λ.Δεν θα κλέψουμε την τέχνη κανενός εδωπέρα και θα υπάρχει και υλικό για συζήτηση.

Και αν έχουν (οι μάστορες)πραγματικά μεράκι, ας οργανώσουν και κανένα σεμινάριο για πέρασμα χορδών, για σετάπ, για αλλαγή μαγνητών, για κατασκεύη , ακόμη και έναντι αντιτίμου και μόνο για εγγεγραμμένα μέλη αυτού του φόρουμ.Αυτό δεν είναι το νόημα της on-line κοινότητας?Να μοιραζόμαστε εμπειρίες και γνώση?Εδώ σε θέλω μάστορα... ;D

 
Έκανα search στο google μετά από το σχόλιο του sf για να βρώ κάτι που να το υποστηρίζει, δυστυχώς δεν κατάφερα κάτι. Δεν ξέρω αν πρέπει πρώτα να ψάχνω τo internet και μετά να θεωρώ ότι γνωρίζω κάτι για να το postάρω.
για να καταλαβω δηλαδη,τα λινκ που παρεθεσα ισχυουν η δεν ισχυουν? γιατι ηδη στη Γερμανια απαγορευεται η εισαγωγη κιθαρων με brazilian rosewood αν ειναι καινουργιες και οχι vintage.

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top