Πως πειθεις εναν παραδοσιακο μαστορα?

marathon είπε:
To pickguard (εάν είναι πλαστικό ή ξύλινο) παίζει ρόλο στον ήχο?
Δεν πατάνε σε όλα τα όργανα οι μαγνήτες στο pickguard.

Ξαναρχίζουμε και "θεοποιούμε" τα ξύλα σε ένα ηλεκτρικό όργανο...ευπαθές στη παραμικρή αλλαγή, εδώ nut αλλάζεις και αλλάζει!
Δεν θεοποιεί κανένας. Αλλά όπως και εσύ λες, αφού είναι ευπαθές στις παραμικρές αλλαγές, δεν είναι λογικό να είναι και ευπαθές στο υλικό από το οποίο σχεδόν εξ' ολοκλήρου απαρτίζεται;

Δεν υποστηρίζω το καλό και το κακό ξύλο και την κατ΄αποκλειστική επιρροή του στον ήχο του μπάσου (αντε και κιθάρας) αλλά εφόσον το όργανο αποτελείται από ξύλο πάνω στο οποίο πάλλονται χορδές τις οποίες διαβάζουν μαγνήτες οι οποίοι είναι βιδωμένοι πάνω σε αυτό το ξύλο, ε, που να πάρει δηλαδή, κάποιο ρόλο τον παίζει. Πώς  και σε τι ποσοστό, προσωπικά, χέστηκα. Αν μου κάθεται το όργανο, μου αρέσει οπτικά και είναι καλοσεταρισμένο ας είναι και από χαλβά σαπουνέ. Επειδή στα ηλεκτρικά όργανα το σήμα που θα φτάσει στα αυτιά μου ξεκινάει από τους πόλους του μαγνήτη και καταλήγει στο μεγάφωνο του ενισχυτή, το πλήθος των ενδιαμέσων παραμέτρων είναι τόσο μεγάλο και παραμετροποιήσιμο που άμα οι τρείς προσωπικές συνθήκες επιλογής ικανοποιούνται δε με νοιάζει ποσώς για τα υπόλοιπα.

Τώρα αν εσύ θέλεις μπράτσο από κρυπτονίτη με γειά σου με χαρά σου. Αν το θέλεις γιατί ακούγεται διαφορετικά, υποστηρίζεις την θεωρία του ξύλου. Αν το θέλεις γιατί είναι novelty και ξεχωρίζεις, καλώς ήρθες στην παναθρώπινη ανάγκη αναγνώρισης της μοναδικότητας. Αν το θέλεις γιατί έχει ωραία αίσθηση στο χέρι, θα διαφωνήσουν άλλοι τόσοι που πιστεύουν διαφορετικά. Η γιατί σε τρώει η περιέργεια για τα διαφορετικά υλικά. Αλλά τότε δεν έχει να κάνει με το παίξιμο.

Εξάλλου ούτε εγώ, ούτε εσύ είμαστε τέτοιοι παίκτες / μάστορες που να αναγνωρίζουμε μικρές λεπτομέρειες που πιθανόν να είναι deal breakers για άλλους μεγάλους και τρανούς και απαιτητικούς στα όργανά τους.

Απλώς ακούγεται αστείο όταν προέρχεται από παιδιά που διαλέγουν την πρώτη τους μαύρη heavy metal κιθάρα μετά από 3 χρόνια ωδείο ή τους ρόκερ once a month του καναπέ.

Λέω γω τώρα. Κι ας μην έχω δίκιο.......

Υ.Γ. Προφανώς και με πρόλαβαν οι προλαλήσαντες..... Αντε δουλεύτε και λίγο βρε τεμπέληδες  :P

 
audiokostas είπε:
Αλλά όπως και εσύ λες, αφού είναι ευπαθές στις παραμικρές αλλαγές, δεν είναι λογικό να είναι και ευπαθές στο υλικό από το οποίο σχεδόν εξ' ολοκλήρου απαρτίζεται;
Όλα παίζουν ρόλο στον τελικό χαρακτήρα ενός τελειωμένου οργάνου. Εδώ χορδές αλλάζεις και αλλάζει ό ήχος. Το θέμα είναι πόσο επηρεάζει το κάθε συστατικό ή το πόσο σημαντικό είναι για να ασχοληθούμε.

Επειδή στα ηλεκτρικά όργανα το σήμα που θα φτάσει στα αυτιά μου ξεκινάει από τους πόλους του μαγνήτη και καταλήγει στο μεγάφωνο του ενισχυτή, το πλήθος των ενδιαμέσων παραμέτρων είναι τόσο μεγάλο και παραμετροποιήσιμο που άμα οι τρείς προσωπικές συνθήκες επιλογής ικανοποιούνται δε με νοιάζει ποσώς για τα υπόλοιπα.
Έτσι είναι, όπως τα λές

Τώρα αν εσύ θέλεις μπράτσο από κρυπτονίτη με γειά σου με χαρά σου. Αν το θέλεις γιατί ακούγεται διαφορετικά, υποστηρίζεις την θεωρία του ξύλου. Αν το θέλεις γιατί είναι novelty και ξεχωρίζεις, καλώς ήρθες στην παναθρώπινη ανάγκη αναγνώρισης της μοναδικότητας. Αν το θέλεις γιατί έχει ωραία αίσθηση στο χέρι, θα διαφωνήσουν άλλοι τόσοι που πιστεύουν διαφορετικά. Η γιατί σε τρώει η περιέργεια για τα διαφορετικά υλικά. Αλλά τότε δεν έχει να κάνει με το παίξιμο.
Η περιέργεια για τα διαφορετικά υλικά δεν σου αποκλείει και το καλύτερο παίξιμο. Και προφανώς εάν με ικανοποίησε μία φορά (και όσους το δοκίμασαν και είχαν την ίδια αίσθηση με εμένα), δεν βλέπω γιατί να μην επαναλάβω ένα επιτυχημένο πείραμα. Θα σου θυμίσω, ότι άλλο πράγμα είναι μιά δοκιμή 10 λεπτών, μισής ώρας με κάτι τέτοιο και άλλο ό ένας+ χρόνος που ήδη παίζω μαζί του και μου επιτρέπει πιό ασφαλή συμπεράσματα συμπεριφοράς και σταθερότητας.

Εξάλλου ούτε εγώ, ούτε εσύ είμαστε τέτοιοι παίκτες / μάστορες που να αναγνωρίζουμε μικρές λεπτομέρειες που πιθανόν να είναι deal breakers για άλλους μεγάλους και τρανούς και απαιτητικούς στα όργανά τους.

Απλώς ακούγεται αστείο όταν προέρχεται από παιδιά που διαλέγουν την πρώτη τους μαύρη heavy metal κιθάρα μετά από 3 χρόνια ωδείο ή τους ρόκερ once a month του καναπέ.

Λέω γω τώρα. Κι ας μην έχω δίκιο.......
Και όμως, και εδώ έχεις δίκαιο...ή τουλάχιστον, εγώ συμφωνώ μαζί σου.

 
Jasemeister είπε:
Tι εννοείς βρε yann οτι δεν συμφέρει τους βιομήχανους; Δεν έχω διαβάσει κανένα φυλλάδιο κατασκευαστή κιθάρας που να γράφει οτι τα ξύλα δεν παίζουν ρόλο. Αντίθετα, οι περισσότεροι προβάλλουν το ξύλο κατασκευής πρώτο στη λίστα των specs.
Φυσικα και στα φυλλαδια δεν μπορουν να το αρνηθουν,αφου το ξυλο ειναι και το κυριο υλικο κατασκευης (αστα τα συνθετικα,ειναι αλλη κουβεντα),και σιγουρα πρεπει να διαλαλησει σωστα την πραματεια του ο εμπορας...Ο καθενας προβαλει το θεμα ομως οπως τον συμφερει,και αυτο εχει δημιουργησει αυτη τη "θολουρα" στο ακορντο.

Συν τις οποιες "off the record" φημες που φροντιζουν να διασπειρουν κατα καιρους

(εσκεμμενα) στελεχη εταιριων κατασκευης-διανομης-πωλησεων... ::)

Με αποτελεσμα τη συγχυση των καταναλωτων...και κυριως των απειρων,

που ψωνιζουν "με τη μαρκα"....

To pickguard (εάν είναι πλαστικό ή ξύλινο) παίζει ρόλο στον ήχο?
Εισαι οφτοπης.Ν'ανοιξεις θεμα. ;D

Εγώ πάλι δεν έχω δεί κανένα να μιλάει για λουστραρισμένα ξύλα κάτω από τόνους sealer...εκτός εάν όλοι αυτοί κάνουν ακουστικά όργανα...
Ειναι γιατι αν το λουστρο παει κατω απο το σηλερ,θα πρεπει το ξυλο να μπει πανω απο το σηλερ! ;D

Ξαναρχίζουμε και "θεοποιούμε" τα ξύλα σε ένα ηλεκτρικό όργανο...ευπαθές στη παραμικρή αλλαγή, εδώ nut αλλάζεις και αλλάζει!
Δεν πρεπει να θεοποιουμε τιποτα...

Πρεπει απλως να καταλαβουμε ολοι,οτι ΟΛΑ παιζουν το ρολο τους πανω στο οργανο,

και ΟΛΑ αλληλοεπιρρεαζονται.Ενα φτηνιαρικο οργανο πχ με καινουριες χορδες,μπορει να ακουστει ΚΑΛΥΤΕΡΑ απο ενα πανακριβο με παλιες που δεν παραγουν πια ολες τις ζητουμενες συχνοτητες,οποτε απο που να παρουν ηχο και να τον ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΥΝ τα υπολοιπα μερη του οργανου?Οσο καλα και αν ειναι??

Γιατι ΟΥΤΕ τα ξυλα,ΟΥΤΕ τα μεταλλα,ΟΥΤΕ οι μαγνητες εχουν ηχο απο μονα τους...

Η δουλεια τους ειναι να αναπαραγουν (η να ενισχυσουν) τις οποιες συχνοτητες παραγουν οι χορδες αναλογως ειδους και φθορας η παλαιοτητας! ;)

Ομως οταν οι χορδες παλιωσουν και στα δυο οργανα,να δουμε ποιο θα παιζει ακομα! ;D

 
Γιατι ΟΥΤΕ τα ξυλα,ΟΥΤΕ τα μεταλλα,ΟΥΤΕ οι μαγνητες εχουν ηχο απο μονα τους...Η δουλεια τους ειναι να αναπαραγουν (η να ενισχυσουν) τις οποιες συχνοτητες παραγουν οι χορδες αναλογως ειδους και φθορας η παλαιοτητας!
+1000

Ομως οταν οι χορδες παλιωσουν και στα δυο οργανα,να δουμε ποιο θα παιζει ακομα!
κανενα δεν θα παιζει...εκτος βεβαια αν ειναι μπασο... ;D



αυτος ο θεϊκος ηχος βγαινει απο ενα μπασο (lego βεβαια.. :)) στο οποιο δεν ειχε αλλαξει ποτε χορδες και φυσικα δεν ειχε σεταρει ποτε του (συμφωνα με μαρτυριες το action στο 12ο ταστο ηταν 1,5 ποντος!!! ;D)

 
Superfunk είπε:
κανενα δεν θα παιζει...εκτος βεβαια αν ειναι μπασο... ;D
Με πρόλαβες ρε Αστραποπληκτρολόγε .....  ;D

Αν και εγώ αφήνω και στην κιθάρα τις χορδές λίγο vintage.  8)

 
Superfunk είπε:
αυτος ο θεϊκος ηχος βγαινει απο ενα μπασο (lego βεβαια.. :)) στο οποιο δεν ειχε αλλαξει ποτε χορδες και φυσικα δεν ειχε σεταρει ποτε του (συμφωνα με μαρτυριες το action στο 12ο ταστο ηταν 1,5 ποντος!!! ;D)
Ειναι ομως μονο ενας ηχος.Μιμηση (επιτυχημενη-δεν μπορω να πω) κοντραμπασσου.

Γινεται και με καινουριες χορδες. 8)

Προσωπικά στο θέμα ξύλα δίνω μεγαλύτερη βάση στην "αίγλη" και την "αίσθηση" σε συνδυασμό με το finish παρά στον ήχο που θα μου πει κάποιος οτι πρέπει να μου βγάλει λόγω αυτού. Με λίγα λόγια έχω καταλήξει να ΑΓΝΟΗΣΩ το θέμα μιας και σε τελική ανάλυση δε με απασχολεί καθόλου (δεν σκοπεύω να ασχοληθώ με το άθλημα της κατασκευής). Την κιθάρα την θέλω για το ΣΥΝΟΛΟ της μαζί με τον όποιο ενισχυτή μέσα από τον οποίο θα παίξει οπότε απ'τη στιγμή που τις αγοράζω ΕΤΟΙΜΕΣ, εμπιστεύομαι τα αυτιά μου να μου βρουν ποια μου ακούγεται ωραία και δε με απασχολεί το θέμα ξύλα.
Αυτο ειναι και το σωστο σκεπτικο για την αγορα ενος οργανου! ;)

Για το συνολο μονο θα διαφωνησω λιγο...η καλη κιθαρα θα πρεπει να παιζει καλα σε ΚΑΘΕ ενισχυτη,και ΕΙΔΙΚΑ σε μικρο-φτηνο οπου τα πραγματα ειναι δυσκολα.

Αυτο που ειναι λογικο να συμβει σε αλλο ενισχυτη απο αυτον της επιλογης μας ειναι να μην "βρουμε τον ηχο μας"...αυτο ομως δεν σημαινει οτι ο ηχος αυτος που δεν ειναι ο δικος μας ειναι και κακος! ;)

 
Superfunk είπε:
Ενας ηχος φτανει & περισσευει,μπασο ειναι δεν ειναι κιθαρα.. ;D ;D
Φτανει για το κουπλε,με το ρεφραιν τι θα κανουμε? :)

 
yann είπε:
Φτανει για το κουπλε,με το ρεφραιν τι θα κανουμε? :)
Θα σου πω εγω:

Θα τ'αφησουμε οπως ειναι βεβαια,

αλλα στο middle part μπορει και να χρειαστει ενας αλλος ηχος... ;D

Και σ'αυτο το θεμα κανεις δεν ειναι οφτοπης...

Εγω τουλαχιστον σιγουρα οχι. 8)

Προσπαθω να πεισω ενα παραδοσιακο τηλεκιθαριστορα ν'αλλαξει χορδες στο μπασσο του. ;D

Δηλαδη ολοι προσπαθουμε να πεισουμε τους αλλους οτι εμεις εχουμε δικιο! ;D

Can't teach an old dog new tricks,booooooy.... ;D

 
Καλός σας βρήκα καταρχάς (παρακολουθώ καιρό χωρίς να συμμετέχω)

Λέμε ότι δεν έχει σχέση είδος του ξύλου ή η ποιότητα τού; και εγώ για τις ηλεκτρικές τουλάχιστον έτσι πιστεύω και προσπαθούν να μου αλλάξουν γνώμη με τεκμήρια κιόλας "έβαλα τους μαγνήτες από την framus στην esp και ξεράθηκαν" κλπ

 
mpikoz είπε:
Καλός σας βρήκα καταρχάς (παρακολουθώ καιρό χωρίς να συμμετέχω)

Λέμε ότι δεν έχει σχέση είδος του ξύλου ή η ποιότητα τού; και εγώ για τις ηλεκτρικές τουλάχιστον έτσι πιστεύω και προσπαθούν να μου αλλάξουν γνώμη με τεκμήρια κιόλας "έβαλα τους μαγνήτες από την framus στην esp και ξεράθηκαν" κλπ
Δεν το κατάλαβα καθόλου αυτό.

 
Jasemeister είπε:
Δεν το κατάλαβα καθόλου αυτό.
ότι και καλά έβαλε τους μαγνήτες από την framus που είχαν πολύ κάλο ήχο σε μια esp και το αποτέλεσμα ήταν αντίστροφο..χάλια ήχος

αν κατάλαβα και εγώ καλά :P

 
Tsevos είπε:
ότι και καλά έβαλε τους μαγνήτες από την framus που είχαν πολύ κάλο ήχο σε μια esp και το αποτέλεσμα ήταν αντίστροφο..χάλια ήχος
Ακριβός  ;D

 
audiokostas είπε:
Απλώς ακούγεται αστείο όταν προέρχεται από παιδιά που διαλέγουν την πρώτη τους μαύρη heavy metal κιθάρα μετά από 3 χρόνια ωδείο ή τους ρόκερ once a month του καναπέ.

Λέω γω τώρα. Κι ας μην έχω δίκιο.......

Υ.Γ. Προφανώς και με πρόλαβαν οι προλαλήσαντες..... Αντε δουλεύτε και λίγο βρε τεμπέληδες  :P
Σε παρακαλω δωσε μου να καταλαβω λιγο σε ποιους πηγαινε το ειρωνικο σου,οσο αληθινο και αν φαινεται,σχολιο...

 
yann είπε:
Θα σου πω εγω:

Θα τ'αφησουμε οπως ειναι βεβαια,

αλλα στο middle part μπορει και να χρειαστει ενας αλλος ηχος... ;D

Και σ'αυτο το θεμα κανεις δεν ειναι οφτοπης...

Εγω τουλαχιστον σιγουρα οχι. 8)

Προσπαθω να πεισω ενα παραδοσιακο τηλεκιθαριστορα ν'αλλαξει χορδες στο μπασσο του. ;D

Δηλαδη ολοι προσπαθουμε να πεισουμε τους αλλους οτι εμεις εχουμε δικιο! ;D

Can't teach an old dog new tricks,booooooy.... ;D
ακριβως! ;D

αλλωστε αν επαιζες μαζι μου θα ηξερες καλα οτι δεν επιτρεπω τη χρηση παραπανω του ενος ηχου στους μπασιστες μου (και ΦΥΣΙΚΑ παιζουν με το μπασο που θα τους πω ΕΓΩ...στην αρχη ξυνιζουν στο τελος ομως παντα με ευγνωμονουν... ;D)

γενικα ειμαι της σχολης "if it works don't fix it"... :) & τοσο χρονια φουρναρης εχω μαθει καλα "what works for me" ,οποτε κραταω ολα  τα "περιεργα" οργανα σε αποσταση ασφαλειας απο εμενα... ;D 

 
Superfunk είπε:
αλλωστε αν επαιζες μαζι μου θα ηξερες καλα οτι δεν επιτρεπω τη χρηση παραπανω του ενος ηχου στους μπασιστες μου (και ΦΥΣΙΚΑ παιζουν με το μπασο που θα τους πω ΕΓΩ...στην αρχη ξυνιζουν στο τελος ομως παντα με ευγνωμονουν... ;D)
Στη Γερμανία τα έμαθες όλα αυτά?...και πότε με το καλό θα εισβάλλετε (ξανά) στη Πολωνία? ;D ;D

 
Φιλος αν η μουσικη ηταν δημοκρατια θα ειχαμε μεινει ακομα στα ταμ-ταμ στις σπηλιες... ;D ;D

 
Superfunk είπε:
Φιλος αν η μουσικη ηταν δημοκρατια θα ειχαμε μεινει ακομα στα ταμ-ταμ στις σπηλιες... ;D ;D
Σύμφωνοι, αλλά επειδή οι άλλοι όταν ήταν στα ταμ-ταμ εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες, λέγαμε...γηράσκω αεί διδασκόμενος...και  όχι ξέρω τα πάντα όλα ;D

Αυτό είναι μεταγενέστερο... ;)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top