• Καλώς ήρθατε στο νέο forum! Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]. Διαβάστε και το σχετικό thread.

Κουρτίνες για ηχομόνωση;;

  • Thread starter Thread starter georgym
  • Start date Start date
  • Απαντήσεις Απαντήσεις 29
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις 16K

georgym

Νέο μέλος
16 Οκτωβρίου 2007
56
0
0
61
Δράμα
Ρε παιδιά για πείτε μου...Αν βάλω περιμετρικά στο δωμάτιο βαριά κουρτίνα με πολλές πτυχές και δίπλες τι αποτέλεσμα θα έχει; Πέρα από την ηχοαπορόφηση που φαντάζομαι ότι θα δώσει, θα κοπεί καθόλου η μετάδοση του ήχου προς το υπόλοιπο σπίτι ή έξω από αυτό; Μιλάμε για μπάντα με ντράμς και όλα τα σχετικά.

 
Καταρχας, να επιλεξεις οσο μπορεις πιο "αγριο" υλικο για την κουρτινα. Μην πας να βαλεις καμια βελουδινη, που σαν επιφανεια ειναι πιο "λεια", με αποτελεσμα ο ηχος να διαδιδεται με σχεδον τελεια αντηχηση ( αντι για τυχαια διαχυση ). :wink:

Γενικα η κουρτινα θα κοβει τις υψηλες συχνοτητες, ομως οι πιο χαμηλες, λογω μεγαλυτερης ενεργειας, θα περνανε και θα ακουγονται σαν βομβος ( ιδιαιτερα οταν μπασο και drums τα δινουν ολα ) στους υπολοιπους χωρους. :?

 
Καταρχας' date=' να επιλεξεις οσο μπορεις πιο "αγριο" υλικο για την κουρτινα. Μην πας να βαλεις καμια βελουδινη, που σαν επιφανεια ειναι πιο "λεια", με αποτελεσμα ο ηχος να διαδιδεται με σχεδον τελεια αντηχηση ( αντι για τυχαια διαχυση ).[/quote']

Συγγνώμη για την άγνοιά μου....

Αλλά αυτή η ΤΕΛΕΙΑ ΑΝΤΗΧΗΣΗ που είναι γραμμένη.....;;;;;;;;;;;

Πώς ορίζεται η ΤΕΛΕΙΑ αντήχηση.......;;;;; υπάρχει και ατελής;

και κάτι ακόμα

αυτό το αντί για τυχαία διάχηση σημαίνει πώς είτε το ένα είτα το άλλο θα έχει κανείς....;;;;;;;;;;

Και πώς ορίζεις την διάχυση.....;;;;;
 
Freemindgr νομίζω πως εδώ έχεις κάνει λάθος.

Η βελούδινη κουρτίνα είναι η καλύτερη για απορρόφηση.

Είναι χνουδωτή και παχιά.

Προφανώς ήθελες να πεις η σατέν.

Ρε παιδιά για πείτε μου...Αν βάλω περιμετρικά στο δωμάτιο βαριά κουρτίνα με πολλές πτυχές και δίπλες τι αποτέλεσμα θα έχει;
Όχι τόσο καλή όσο τα πάνελ με τον πετροβάμβακα.

 
Σε αυτο που εχει επισιμανει ο φιλος granule ισως να εχει δικαιο δλδ ο freemind βασικα οπως φανταζομαι θα εννοει οτι αν μπει μια κουρτινα με λια επιφανεια ο ηχος θα ανακλατε περισσοτερο αντι να απορροφατε.Αν ειναι κατι διαφορετικο θα ηθελα να μας το επεξηγησει λιγο για να το καταλαβουμε και μεις ισως ειναι κατι που δεν γνωριζουμε.

Τορα στις ερωτησεις που εθεσε ο granule εχω να πω οτι εχουμε δεδομενα το αντιχητικο πεδιο(τις ανακλασεις του χωρου δλδ) και το διαχυτο πεδιο(το τελειο αντιχητικο πεδιο).

Η διαφορα αυτων των δυο ειναι οτι στο διαχυτο πεδιο δεν μπορουμε να καταλαβουμε απο που μας ερχετε ο ηχος δεν υπαρχει ο παραγοντας κατευθυντικοτιτα δλδ και αυτο ειναι διμιουργιμα του γεγονοτος οτι οπου και αν κινιθεις στο χωρο η ενταση παραμενει η ιδια αλλα και το συχνοτηκο φασμα.Δηλαδη πεζεις μια νοτα απο μια κιθαρα,οπου κε αν παρεις μετρησεις μεσα στο δοματιο που εισαι θα εχεις την ιδια ενταση και συχνοτικο φασμα.

Ατελης αντιχηση υπαρχει και οριζεται σαν οτιδιποτε αλλο εκτος του πιο πανω αλλα δεν ειναι παντοτε κακο αυτο λογο του οτι προσδιδει ενα χαρακτιρα π.χ. ζεστος ηχος,λαμπρος,μουντος,κτλ.

Αυτα ολα μπορεις να τα βρεις σε βιβλια ακουστικης στο ιντερνετ αλλα και αν θες ενα ονομα εγω εχω αυτο του Σκαρλατου που μας εχουνε δωσει στη σχολη βασικα για να μην νομιζετε οτι κανω διαφιμηση.

Ζητω συγνωμη για τα ορθογραφικα λαθη.

Ελπιζω να βοηθησα. :)

 
Ιχνηλατη, δεν τα πηγαινω καλα με τα υλικα :lol: Παντως το νοημα ειναι πως μια τελεια επιφανεια θα προκαλεσει μια αντηχηση που δεν θα ειναι και επιθυμητη :)

Granule, οι λεξεις διαχυση και αντηχηση ειναι ορισμοι που χρησιμοποιουνται. Εκτος απο το βιβλιο που προτεινει ο φιλος Paris, υπαρχει και το βιβλιο του Ιωαννου ( Ακουστικη , Εκδοσεις Ιων ) που θα ηταν καλο να το διαβασεις πριν κρινεις καποιες εννοιες. Οι λεξεις "τυχαια" και "τελεια" της χρησιμοποιησα κατα αυθαιρεσια ωστε να γινει κατανοητο τι εννοω.

 
Ιχνηλατη' date=' δεν τα πηγαινω καλα με τα υλικα :lol: Παντως το νοημα ειναι πως μια τελεια επιφανεια θα προκαλεσει μια αντηχηση που δεν θα ειναι και επιθυμητη :) Granule, οι λεξεις διαχυση και αντηχηση ειναι ορισμοι που χρησιμοποιουνται. Εκτος απο το βιβλιο που προτεινει ο φιλος Paris, υπαρχει και το βιβλιο του Ιωαννου ( Ακουστικη , Εκδοσεις Ιων ) που θα ηταν καλο να το διαβασεις πριν κρινεις καποιες εννοιες. Οι λεξεις "τυχαια" και "τελεια" της χρησιμοποιησα κατα αυθαιρεσια ωστε να γινει κατανοητο τι εννοω.[/quote']

Freemindgr

αυτό που λες για το "θα ήταν καλό να το διαβάσεις πριν κρίνεις..."......

χωρίς να θέλω να θίξω κάποιον....

δεν έχει σχέση η αντήχηση με την ηχομώνοση.

Εννοώ... άλλο φαινόμενο η αντήχηση και άλλο η ηχοαπορρόφηση και άλλο η ηχομόνωση.

Κάπου μπερδεύονται αυτά... παραμένουν όμως διαφορετικά.

Έτσι δεν βρίσκω το λόγο να μπω σε λεπτομέριες πάνω στο θέμα.....

Όσο για αυτο που λέει ο χρήστης Πάρις...

ναι θα συμφωνήσω....

όμως....

πώς γίνεται αυτό:

"δεν υπαρχει ο παραγοντας κατευθυντικοτιτα "

και να μιλάμε για ένταση....;;;;;;;;;

Μάλλον κάπως αλλιώς ορίζεται το διαχυτό πεδίο.....
 
Ο georgym εθιξε και το παραγοντα της ηχομονωσης αλλα και της ηχοαπορροφησης, επομενως καλο θα ηταν να ειχες διαβασει εσυ τι λεει στο πρωτο post και τι αναζητα. Η απαντηση μου ηταν επι ολου του θεματος. Η αντηχηση και η διαχυση, αφορουσε την ηχοαπορροφηση του υλικου ( και ευτυχως που με διορθωσε ο Ιχνηλατης ως προς το υλικο της κουρτινας ), ενω στο δευτερο μερος της απαντησης μου, του εξηγησα πως λογω ενεργειας οι μπασες συχνοτητες θα "ξεπερνανε" το εμποδιο της κουρτινας.

Νομιζω πως λιγες σπουδες πανω στη Κυματικη Φυσικη ( εστω και αν ειμαι ρεμαλι φοιτητης ), αξιζουν κατι παρπανω απο απλες εννοιες, ετσι δεν ειναι? :roll: Προφανως, μπερδεψες την απαντηση μου, σαν απαντηση για την ηχομονωση.

Οταν καποιος κανει μια ακουστικη μελετη ενος χωρου, κοιταει κυριως το πως διαχεεται ο ηχος ( σαν κυμα ), πως θα τον κατευθυνει στα σημεια που πρεπει και στο τελος πως θα ηχομονωσει το εσωτερικο απο το εξωτερικο. Ο γενικος κανονας των ερασιτεχνικων χωρων λεει, πως ενας ηχος μιας αλφα εντασης ( και ενεργειας προφανως ), πρεπει να διαχεεται στο χωρο ( φαντασου το σαν μια ατελη..ανακλαση ) οσο το δυνατον περισσοτερο, ωστε να μην υπαρχουν σημεια με εντονη συγκεντρωσης ενεργειας.

Τωρα αν επιμενεις, παλι σου λεω πως το βιβλιο "Ακουστικη" του Ιωαννου, θα σου λυσει τα χερια.

 
Ο georgym εθιξε και το παραγοντα της ηχομονωσης αλλα και της ηχοαπορροφησης' date=' επομενως καλο θα ηταν να ειχες διαβασει εσυ τι λεει στο πρωτο post και τι αναζητα. Η απαντηση μου ηταν επι ολου του θεματος. Η αντηχηση και η διαχυση, αφορουσε την ηχοαπορροφηση του υλικου ( και ευτυχως που με διορθωσε ο Ιχνηλατης ως προς το υλικο της κουρτινας ), ενω στο δευτερο μερος της απαντησης μου, του εξηγησα πως λογω ενεργειας οι μπασες συχνοτητες θα "ξεπερνανε" το εμποδιο της κουρτινας.Νομιζω πως λιγες σπουδες πανω στη Κυματικη Φυσικη ( εστω και αν ειμαι ρεμαλι φοιτητης ), αξιζουν κατι παρπανω απο απλες εννοιες, ετσι δεν ειναι? :roll: Προφανως, μπερδεψες την απαντηση μου, σαν απαντηση για την ηχομονωση.

Οταν καποιος κανει μια ακουστικη μελετη ενος χωρου, κοιταει κυριως το πως διαχεεται ο ηχος ( σαν κυμα ), πως θα τον κατευθυνει στα σημεια που πρεπει και στο τελος πως θα ηχομονωσει το εσωτερικο απο το εξωτερικο. Ο γενικος κανονας των ερασιτεχνικων χωρων λεει, πως ενας ηχος μιας αλφα εντασης ( και ενεργειας προφανως ), πρεπει να διαχεεται στο χωρο ( φαντασου το σαν μια ατελη..ανακλαση ) οσο το δυνατον περισσοτερο, ωστε να μην υπαρχουν σημεια με εντονη συγκεντρωσης ενεργειας.

Τωρα αν επιμενεις, παλι σου λεω πως το βιβλιο "Ακουστικη" του Ιωαννου, θα σου λυσει τα χερια.[/quote']

Ωραία...

:D

Όμως....

Δεν καταλαβαίνω...

από που συμπαίρανες πως το συγκεκριμένο βιβλίο θα μου λύσει τα χέρια...;;;;

Και από την άλλη....

όσο αφορά τι κάνει κάποιος σε μία ακουστική μελέτη.......

χμ....

έχω ενστάσεις....
 
Φιλε μου Granule

Ο ορισμος που σου εδωσα για το διαχυτο πεδιο δεν ειναι απο το νου μου βγαλμενος ακριβος για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις ειναι απο βιβλιο ακουστικης.

Οταν λεω κατευθηντικοτητα δεν εννοω κατευθυντικοτητα πηγης αλλα το οτι εισαι στη γωνια του δωματιου και ακους κατι και καταλαβενεις οτι ερχεται απο μπροστα σου π.χ.

Αυτο το φαινομενο δεν υπαρχει στο διαχυτο πεδιο δεν μπορεις να καταλαβεις απο που ερχετε ο ηχος και αυτο εχει να κανει και με την ενταση δλδ οταν ενας ηχος ειναι πιο δυνατα σε καποια κατευθηνση τοτε ο νους καταλαβει οτι ερχετε απο κει.Αν τορα ειναι παντου η ιδια ενταση τοτε δεν μπορεις να προσδιορισεις απο που ερχετε.

 
Φιλε Granule, αν εισαι πολιτικος μηχανικος με ειδικευση στη μελετη ακουστικων χωρων ή φυσικος με ειδικευση στην κυματικη του ηχου, ευχαριστως να ακουσω ολες τις ενστασεις σου. :wink: Αν ομως εχεις δει λιγο απο εδω, λιγο απο εκει και γενικα αναφερεσαι στο θεμα συμφωνα με την δικη σου λογικη, τοτε σου ξαναπροτεινω να παρεις καποιο βιβλιο οπως του Ιωαννου, να δεις ποσο σημαντικη ειναι η λειτουργια της ακουστικης σε ενα στουντιο.

 
Φιλε μου Granule
Ο ορισμος που σου εδωσα για το διαχυτο πεδιο δεν ειναι απο το νου μου βγαλμενος ακριβος για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις ειναι απο βιβλιο ακουστικης.

Οταν λεω κατευθηντικοτητα δεν εννοω κατευθυντικοτητα πηγης αλλα το οτι εισαι στη γωνια του δωματιου και ακους κατι και καταλαβενεις οτι ερχεται απο μπροστα σου π.χ.

Αυτο το φαινομενο δεν υπαρχει στο διαχυτο πεδιο δεν μπορεις να καταλαβεις απο που ερχετε ο ηχος και αυτο εχει να κανει και με την ενταση δλδ οταν ενας ηχος ειναι πιο δυνατα σε καποια κατευθηνση τοτε ο νους καταλαβει οτι ερχετε απο κει.Αν τορα ειναι παντου η ιδια ενταση τοτε δεν μπορεις να προσδιορισεις απο που ερχετε.
Χρήστη Paris1983

Κάποιος φυσικός με ειδίκευση στην ακουστική ή κάποιος πολιτικός μηχανικός με ειδίκευση στην ακουστική χώρων

θα μπορούσε να σου πει οτι η ένταση είναι διανυσματικό μέγεθος και άρα άμεσα σχετικό με την "κατευθιντικότητα"

Ένα πεδίο τείνει να είνια διαχυτό από κάποια συχνότητα και απάνω. (αυτό ίσως απαντάει και στα πάνελς αλλά και στον χρήστη Freemindgr.)

Και όχι λόγο κατευθιντικότητας...........

Σέβομαι οτι το βιβλίο που έχεις μπορεί να λέει αυτό που είπες αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι.

Για να το εξακριβώσεις σε παραπέμπω στην Schroeder Frequency. Αν βρεις τι είναι και με τι σχετίζεται....

ίσως σου λυθούν απορίες.

Χρήστη Freemindgr

Από εκεί που ήσουν σίγουρος οτι "το βιβλιο "Ακουστικη" του Ιωαννου, θα σου λυσει τα χερια"

τώρα μου λες αν.

Τελικά, θα μπορούσες να μου πείς σε παρακαλώ γιατί νομίζεις οτι το βιβλίο το συγκεκριμένο θα μου λύσει τα χέρια ή όχι;

No offense.

Φιλικά

Granule.

 
Παντως εγω δεν υποστηριξα πως ειναι μονομετρο μεγεθος η ενταση 8O

Η διαχυση ομως, επαναλαμβανω, μπορει να προκληθει σε ενα ηχητικο σημα, λογω του υλικου. Ακομα και με την απλη λογικη μπορει καποιος να το καταλαβει. Και δεν δινω καποιο οριο στις συχνοτητες στις οποιες μπορει να συμβει αυτο, γιατι μιλαω για εναν χωρο με μηδενικη μελετη ηχου :wink:

Το βιβλιο που σου προτεινω, ειναι ενα πολυ απλο προς μελετη βιβλιο που αφορα υλικα, ακουστικη, φυσικη του ηχου, συνδυασμενα ολα με μαθηματικα ( ..ας ειναι καλα η βιβλιοθηκη ). Γι'αυτο στο προτεινω! Απο την αλλη υπαρχει και ενα βιβλιο του Wood "The Physics of Music" ( αντε παλι..μονο σε βιβλιοθηκη το εχω βρει.. :? ), αλλα ειναι αρκετα μπερδεμενο ( και αμεταφραστο, απ'οσο εχω ψαξει γαμωτο ).

 
Η διαχυση ομως' date=' επαναλαμβανω, μπορει να προκληθει σε ενα ηχητικο σημα, λογω του υλικου. Ακομα και με την απλη λογικη μπορει καποιος να το καταλαβει. Και δεν δινω καποιο οριο στις συχνοτητες στις οποιες μπορει να συμβει αυτο, γιατι μιλαω για εναν χωρο με μηδενικη μελετη ηχου :wink: [/quote']
:D

Εντάξει για την διάχυση.....

όσο αφορά το υλικό και την ανάκλαση.

Όμως.... άλλο η διάχυση.... και άλλο το διαχυτό πεδίο. Σαφώς και ορίζεται μέγεθος (συχνότητα) για οποιοδήποτε χώρο πάνω από το οποίο το πεδίο στο χόρο αυτο τείνει να είναι διαχυτό.

Το πώς λέγεται... το έχω πεί παραπάνω....

Και αφού μου έδωσες συμβουλή για βιβλία....

σειρά μου να σου πώ....

οτι ένα άλλο βιβλίο, γιατί μάλλον με αυτά που μου είπες να πάρω και άρα τα έχεις διαβάσει δεν δείχνεις να γνωρίζεις κάτι για αυτό, θα σε βοηθούσε.

Φιλικά

Granule.
 
Φιλε Granule

Πολυ σωστα αυτα που λες αλλα η ερωτηση που εθεσες στην αρχη πιστευω ηταν τι ειναι διαχυτο πεδιο και τελεια αντηχηση.

Η απαντηση μου ηταν στο τι ειναι αυτα.

Σε προηγουμενο post σου ρωτας

"δεν υπαρχει ο παραγοντας κατευθυντικοτιτα "

και να μιλάμε για ένταση....;;;;;;;;;

και μετα κανεις αναλυση της εντασης και φτανεις στο συμπερασμα οτι ειναι αμεσα συνδεδεμενη με τη κατευθυντηκοτητα.

Εδω πραγματικα με μπερδευεις.

Και σου λεω οτι αν σκεφτεις οτι εχεις 4 ηχεια γυρο σου και καποιο παιζει πιο δυνατα απο τα αλλα τοτε θα καταλαβεις οτι ο ηχος ερχετε απο εκει ομως εαν παιζουν ολα το ιδιο τοτε δεν καταλαβενεις απο που ερχετε ο ηχος απλα τον ακους.Αυτο πολυ χονδρικα ειναι η προυποθεση για το διαχυτο πεδιο.

Αν τορα ενδιαφερετε καποιος για το δικο του χωρο να κανει αυτες τις εφαρμογες εννοειτε οτι πρεπει να λαβει υποψην αυτα που λες για τις συχνοτητες εξου και το γεγονος οτι σε μικρους χορους ειναι δυσκολα τα πραγματα για διαχυτο πεδιο.

 
Α και κατι που ξεχασα τι ειναι τορα αυτο το κολλημα που σας επιασε με τα βιβλια τορα ρε παιδια?????? :lol: :P :lol: :P :lol: :)

 
Α και κατι που ξεχασα τι ειναι τορα αυτο το κολλημα που σας επιασε με τα βιβλια τορα ρε παιδια?????? :lol: :P :lol: :P :lol: :)
Μη γελάς καθόλου. Το κόλλημα με τα βιβλία, έχει άμεση σχέση με το "τόρα" που έγραψες. :roll:

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα