Καταργούνται Καλλιτεχνικά και Μουσική;

Status
Not open for further replies.
Είσαι σίγουρος ότι το "σύστημα" έθρεψε την αντιπαλότητα ή η καθημερινότητα  και το επίπεδο εξυπηρέτησης και υπηρεσιών (για τα οποία χρυσοπληρωνουν) την οποία εδώ και δεκαετίες ζουν και "απολαμβάνουν" οι Έλληνες πολίτες όταν έρχονται σε επαφή με τους κρατικούς υπαλλήλους ?(συνειδητά τους λέω "κρατικούς" γιατί ελάχιστοι είναι πραγματικά "δημόσιοι" )

Γιατί μερικές φορές τα πράγματα εξελίσσονται από μόνα τους ,ή μάλλον λόγω των άμεσα εμπλεκόμενων ατόμων, χωρίς να υπάρχει κανένα  απρόσωπο σύστημα που να τα καθοδηγεί.
Ναι εγώ κάνω έναν καταμερισμό των ευθυνών ανάλογα με το επίπεδο εξουσίας, γνώσης κλπ.

 Αυτό καθορίζει και το επίπεδο ευθύνης ακόμα και στη δικαιοσύνη και μάλιστα θα πρέπει από αυτά να εξαρτάται και το μέγεθος της τιμωρίας και λέω "θα" γιατί είναι ξεκάθαρο πως στην Κολομβία του βαλκανικού Νότου εεεεεεε στην Ελλάδα συγνώμη, δεν είναι όλοι ίσοι απέναντι του νόμου.

 Το σύστημα έχει πρόσωπο αλλά πολλοί που πήγαν να τα βάλουν ευσυνείδητα, πατριωτικά με τις διαμορφωμένες πολιτικοεπιχειρηματικοσυμφεροντολογικές κλίκες είχαν συνέπειες. Μπούλινγκ, υποβιβασμό, ακόμα και ΘΑΝΑΤΟ γιατί δεν πρόλαβαν να καταθέσουν, τους σκότωναν για να προστατεύσουν ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ.

 Αυτό ήθελα να επισημάνω.

 Το σύστημα αναγκάζει και άλλους να το ακολουθήσουν είτε από ανάγκη, φόβο, ηθική παράδοση λόγω του αλλεπάλληλου ψυχοκοινωνικού βιασμού και των συνεπειών στην πραγματική οικονομία και έτσι υπάρχει μια τάση να αποδίδεται συνενοχή συλλογικά και οριζόντια, ενώ τα πράγματα δεν είναι έτσι. Ούτε καν θεσμικά.

 Το σύστημα είμαστε όλοι μας συνεπώς, αλλά δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ευθύνες.

 Και κατά τη γνώμη μου όποιος πολιτικός πει πως φταίει και ο λαός γιατί ο λαός ψηφίζει και αυτός είναι υπεύθυνος, δεν είναι καλός πολιτικός αλλά ούτε και καλός ηγέτης.

 Γι αυτό πρέπει να γίνω εγώ μια μέρα ο ηγέτης αυτής της χώρας. Γιατί πέραν της εν γένει καταλληλότητάς μου, της εμπειρίας μου και άλλων σπουδαίων προσόντων, το σημαντικότερο είναι πως είμαι δίκαιος αλλά και ακούω.

 Καταλαβαίνω τον λαό.

 Και τον ΑΓΑΠΑΩ.

 Άρα ότι και να καταφέρω να με ψηφίσετε, μπορώ να σας υποσχεθώ ένα πράγμα και αυτό είναι δέσμευση.

 ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΡΟΔΩΣΩ!

 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 
Έχεις απόλυτο δίκιο όταν μιλάς για διχασμό και αντιπαλότητα


Τελευταία έχω διαπιστώσει πως συμφωνώ σε αρκετά μαζί σου, η εσύ μαλάκωσες με τα χρόνια η εγώ συμβιβάζομαι με τη φύση του θηρίου μέσα μου.

Πέρα απο πλάκα, σαφώς και δεν θα λυθεί το πρόβλημα της χώρας στο ΝΟΙΖ, γι αυτό επιγραμματικά να πω οτι πάγια πεποίθηση μου είναι πως το ψάρι βρωμάει απο το κεφάλι. Όσους κακοφορμισμένους κρίκους και να κόψεις απο πάνω σου έχοντας την ψευδαίσθηση πως βελτιώνεις την εικόνα, αργά η γρήγορα η μόλυνση εξαπλώνεται εκ νέου, αν δεν κοπεί ψηλά στο καθαρό μέρος της η αλυσίδα, στο τέλος θα πνιγείς. Μπορεί να είναι βολικό για μένα να θεωριτικολογώ εκ του ασφαλούς και να μην μπαίνω στο κάδρο των προβλημάτων και των καθημερινών αγώνων για βελτίωση βήμα βήμα, όμως, τόσο ξέρω, τόσο λέω. Φτωχός μπλουζίστας είμαι κι έμαθα απο τη μουσική που αγαπάω να μιλάω με γρίφους και παραβολές. Στο μυαλό μου, πάντα ο αντίπαλος είναι το κράτος και η κεφαλή του, οι κυβερνήσεις.

Αν και όταν δω κάποια με καλές προθέσεις, θα την στηρίξω και θα φέρω την ευθύνη των επιλογών μου.

Μέχρι τότε, θα μιλάω και θα γελάω με ανθρώπους που με ζεσταίνουν, άτομα, κύτταρα, ελπίζοντας πως κάποτε θα καταφέρουν να ενωθούν ως ένας αυτοτελής ενιαίος οργανισμός.

 
εγώ πάντως συμπαθάτε με αλλά ποτέ δεν θα δω αριστεία αν η καλή εκπαίδευση των νέων στις τέχνες και τα γράμματα εξαρτάται περισσότερο από το πορτοφόλι.

 Δεν θα δω ποτέ αριστεία αν συνεχιστεί αυτή η ας το πούμε χαϊδευτικά νεοφιλελεύθερη θεώρηση.

 Δεν πάμε πουθενά, ούτε θα ξεχρεώσουμε, ούτε θα βελτιωθούμε και οι περισσότεροι νέοι θα είναι φτωχαδάκια και οι γυναίκες θα κοιτάνε τους πλούσιους και θα ρίχνουν όχι βιτριόλι, χειροβομβίδες για να επιβιώσουν, σαν τη Ρουμανία του Τσαουσέσκου θα γίνουμε.

 Θα συμβάλλουμε στην πολιτιστική φτώχεια άμα βγάζουμε από την δωρεάν παιδεία τις τέχνες και έτσι όπως πάμε θα δούμε την ακραία φτώχεια να χτικιάζει και μεγάλο μέρος του πληθυσμού να υποφέρει.

 Ακραία φτώχεια έρχεται.

 Αυτές οι "εκπτώσεις" είναι απλά άλλο ένα σημάδι σε ένα ντετερμινιστικό γεγονός, γιατί έτσι εξελίσσεται και έτσι καταλήγει ΚΑΙ ο νεοκαπιταλισμός.

 Γι αυτό κάνω έκκληση σε όσους θέλουν να βοηθήσουν από την ΕΕ με πακέτα, μην τα δώσετε μέσω των ΤΡΑΠΕΖΩΝ γιατί το έχουμε δει το έργο.

 ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟΝ ΛΑΟ.

 ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΑΤΟΚΑ στα ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ και τις ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ και αυξήστε του ΜΙΣΘΟΥΣ, ενισχύστε την σταθερή εργασία.

 Και κούρεμα 80% σε κάθε είδους χρέους, ο ΦΠΑ στο 8%, ενισχύστε τους ελέγχους, κάντε γρήγορες τις διαδικασίες απόδοσης ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, κόψτε τα ρουσφέτια και θα ανακάμψουμε θεαματικά μετά και να διασφαλίσετε αδέρφια Ευρωπαίοι και τα χρήματά σας αλλά και την κατανάλωση των προϊόντων σας.

 Χρειαζόμαστε ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!

 
@cos_dr

Δεν ξέρω αν είχες προλάβει έναν τύπο στα εξάρχεια (δεν θυμάμαι τώρα το όνομά του), είσαι και πιτσιρίκος βέβαια, και αυτός ήταν παλιά.

Αυτός λοιπόν ανέβαινε σε κάτι υπερυψωμένο (πεζούλι ή κάτι τέτοιο) και έβγαζε λόγο.

Η κλασσική του ατάκα ήταν η εξής ...

"ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΤΑ 11"

.... και από κάτω γινόταν ο χαμός.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
hello!  Έχω να γράψω εδώ χρόνια ! 

Είναι λάθος να μετράμε τα καλλιτεχνικά μαθήματα βάση αποδοτικότητας του εκάστοτε τμήματος/τάξης/εκπαιδευτικού κτλ.

Οι τέχνες για τα παιδιά (αλλά και τους μεγάλους) είναι μια μορφή ''υπνοπαιδείας'' την ώρα που είμαστε ξύπνιοι. 

Ναι ο τρόπος διδασκαλίας χωλαίνει  αλλά αυτό δεν είναι λογος κατάργησης, είναι λόγος  βελτίωσης!!! 

Δεν έχουν όλοι την ευκαιρία να επισκεφτούν ένα μουσείο, μία έκθεση ή να ακούσουν καλή (και σωστά παρουσιασμένη) μουσική οποιουδήποτε είδους. Οτιδήποτε προσφέρεται προς αυτή την κατεύθυνση είναι καλό και ευπρόσδεκτο.

Εικαστικός είμαι (ξέχασα να ξανασυστηθώ) και έχω την αίσθηση οτι τους μαθαίνω καταδύσεις αλλά σε μπανιέρα. Την ίδια αίσθηση μάλλον θα έχει και κάποιος μουσικός . Παρόλα αυτά χτές αποφάσισα να αλλάξω χορδές και να κάνω set up σε μια παλιά παροπλισμένη κλασσική κιθάρα του σχολείου ενώπιον της δευτέρας δημοτικού ? . Καλά περάσαμε, μάθαμε και τα μέρη της κιθάρας τη ζωγραφίσαμε(όσοι ήθελαν) και έπαιζα και την πέππα το γουρουνάκι κάμποση ώρα!!! 

Θανκ γιου!

all2.jpg

 
@cos_dr

Δεν ξέρω αν είχες προλάβει έναν τύπο στα εξάρχεια (δεν θυμάμαι τώρα το όνομά του), είσαι και πιτσιρίκος βέβαια.

Αυτός λοιπόν ανέβαινε σε κάτι υπερυψωμένο (πεζούλι ή κάτι τέτοιο) και έβγαζε λόγο.

Η κλασσική του ατάκα ήταν η εξής ...

"ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΤΑ 11"

.... και από κάτω γινόταν ο χαμός.
Δεν θυμάμαι τώρα, αλλά σκέφτομαι να αρχίσω να το κάνω εγώ μπας και ξεκινήσει ένα αυθεντικό λαϊκό κίνημα που θα φέρει την αλλαγή.

 Αλλά άμα μια στο εκατομμύριο έχει απήχηση, θα αντιμετωπίσω προβοκάτσιες, θα στείλουν τα συμφέροντα μπράβους και θα με τσακίσουν και τα συστημικά μέσα ενημέρωση θα αρχίσουν να με λοιδωρούν. Αν δεν πτοηθώ και συνεχίσω θα αρχίσουν να ψάχνουν στο παρελθόν μου για να βρουν κάτι να με διαβάλουν, θα προσπαθήσουν να με εξαντλήσουν οικονομικά πιέζοντας τον εργοδότη μου, απειλώντας τον νοικάρη μου, θα μου κάψουν το αυτοκίνητο, θα μου απειλήσουν το παιδί. 

 Και φοβάμαι για αυτά που δεν μπορώ να σκεφτώ πως μπορεί να μου κάνουν.

 Και αν κατέβω από το βάθρο και δείρω τους μπράβους, γιατί είμαι τούμπανο, αυτοί θα πουν πως επιτέθηκε και έδειρε αθώους περαστικούς, θα με βγάλουν τρελό.

 Let's face it!

 Δεν θέλουν να δώσουν.

 Όχι έτσι.

 Και στις περικοπές με την μέθοδο του triage προχωράνε και προτεραιότητα έχουν συγκεκριμένα συμφέροντα.

 Και όλα με γνώμονα την ψηφοθηρία.

 όσο περισσότερους ψήφους έχει ένας κλάδος τόσο περισσότερες ελπίδες έχει να πεθάνει τελευταίος.

 Δεν γίνεται το καταλαβαίνεις? χαχαααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

 Δεν μπορείς να τα βάλεις μαζί τους.

 Θα σε λιώσουν.

 Μόνο να τους ακολουθήσεις μπορείς και να σκύβεις το κεφάλι, να κοιτάς την πάρτη σου.

 Λαός? Ισχυρός? Παράγοντας υπολογίσιμος στις εξελίξεις?

 Μα τι λέει ο άνθρωπος? Που ζει?

 Τι παίρνει?

 Δεν είμαστε καλά.

 
Και πες ότι τα καταργούν. Ποιο το κέρδος, άμεσο ή έμμεσο; Με τι θα αντικαταστήσουν αυτές τις ώρες; Θα βάλουν πιο πολλά μαθηματικά; Γιατι; Επειδή τα μαθηματικά διδάσκονται τόσο καλύτερα από τα καλλιτεχνικά; 

Ωραίες είναι οι αλλαγές αλλα χρειάζεται πλάνο και όραμα. Όραμα δε βλέπω. Τσάμπα το Harvard και το Brown, από τα οποία έχουν παρελάσει ολοι οι γόνοι των δυο οικογενειών που κυβερνούν εδω και 40 χρονια.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ωραίες είναι οι αλλαγές αλλα χρειάζεται πλάνο και όραμα. Όραμα δε βλέπω.


Πλάνο βλέπεις δηλαδή?

 
Θα συνυπογράψω αυτό που γράφεις, για τα υπόλοιπα όμως περι "εύφορου αντιλόγου" δυστυχώς -πιστεύω- ανήκουν στην σφαίρα της ουτοπίας. Μπορει να αφορούν και να είναι σημαντικά για σένα και μερικούς ακόμη ομοίους σου, ακόμη και ευάριθμους "αντιπάλους", το ποσοστό όμως είναι τόσο μικρό που απελπίζει κάθε καλοπροαίρετο.


Ηλία μου, δεν ξέρω "τι" με θεωρείς και ποιους θεωρείς "ομοίους'' μου... ελπίζω μόνο (επειδή με αφορά η κρίση σου) να μη με τοποθετείς από την πλευρά των οποιοδήποτε "αντιπάλων" (σεβαστών ή μη)... όχι τίποτ' άλλο αλλά κάτι τέτοιο θα σημαίνει ότι δεν προβάλλω σωστά τις (προ)θέσεις μου γραπτώς...

ίσως κάποια "διαφορά" να προσομοιάζει (πια) στην σχέση μας με το blues... το αγαπάμε παιδιόθεν και οι δύο, αλλά μεγαλώνοντας εσύ ως παίκτης-πατέρας έχεις αποκτήσει απριόρι "συγχωρητικούς" δεσμούς αίματος μαζί του, σε αντίθεση με μένα που σαν απλός ακροατής-πατριός διατηρώ μια πιο "αυστηρή" συγγένεια εξ’ αγχιστείας και δεν του συγχωρώ τα πάντα...

γιατί, συνεχίζοντας στο μονοπάτι των παραβολών, δεν νομίζω ότι απεχθάνεσαι το "σύστημα" (και τους εκάστοτε μηχανισμούς εξουσίας που χρησιμοποιεί) περισσότερο από εμένα... ίσως θυμικά να "πονάς" λιγότερο <<ελπίζοντας πως κάποτε θα καταφέρουν να ενωθούν ως ένας αυτοτελής ενιαίος οργανισμός>> αυτοί που <<Μέχρι τότε, θα μιλάς και θα γελάς... ανθρώποι που σε ζεσταίνουν, άτομα, κύτταρα>>... ενώ εγώ?...

το ξύλο που μου έριξε-χνει το σύστημα μπορεί να με πόνεσε-άει, αλλά δεν μου άφησε πραγματικές πληγές... όσο θυμάμαι τον εαυτό μου στεκόμουν απέναντί του ΞΕΡΟΝΤΑΣ με τι έχω να κάνω και τι να περιμένω από αυτό... γιατί δεν μου "κρύφτηκε" ποτέ... δυστυχώς τα δικά μου "σημάδια" είναι φίλια και έχουν το σχήμα της αριβίστικης υποκρισίας των κατά καιρούς "ιδεολογικών συντρόφων"... και κάθε φορά που η "ιδέα" αποκωδικοποιούσε τον "ξύλινο" λόγο της περιγραφής της σε ρεαλιστικές συμπεριφορές που όριζε η ανθρώπινη φύση, έμενα όλο και πιο μόνος και πιο μακρυά από την ελπίδα <<πως κάποτε θα καταφέρουν να ενωθούν ως ένας αυτοτελής ενιαίος οργανισμός>> ενεργώντας για το συλλογικό καλό που κοινά ευαγγελιζόμασταν και όχι μόνο για την πάρτι τους...

έτσι παρότι (μην τα μηδενίσω κι όλα) έχω δίπλα μου κάποιες σημαντικές παρουσίες ξεκινώντας από τον άνθρωπό μου, αυτοί δεν παύουν να αποτελούν την φωτεινή εξαίρεση που δεν μου αρκεί πια ως άλλοθι για να αμφισβητώ αλαζονικά με τον ελιτίστικα ακτιβιστικό ενθουσιασμό μου, ρήσεις όπως το “Το της πόλεως όλης ήθος ομοιούται τοις άρχουσιν” του Ισοκράτη... δεν μου αρέσει πια που κάθε παρέα διαλέγει αιτία στο αιτιατό της διαστρεβλώνοντας αλά καρτ την πραγματικότητα βιάζοντας αυτονόητα... με κουράζει που πάντα οι "άλλοι" μου φταίνε τόσο πιο πολύ, τόσο όσο βολεύει τον γ@μημ$νο ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟ ώστε να βγάζει στο ηθικό κλαρί ως πόντια πουτ@ν@ την ελαστική μου συνείδηση... παντού στα πάντα...

μου είναι πλέον τόσο καθαρό το ότι δεν υπάρχει (βολικά) απόλυτο κακό ή καλό αλλά μια κρίσιμη συνισταμένη μάζα ανάμεσά τους, που κάνει την μπάλα του πινγκ πονγκ στο κοινωνικό παιχνίδι, καθορίζοντας το γέρμα της ισορροπίας διαχρονικά πάντα προς το πρώτο μια και αυτό εξυπηρετεί καλύτερα το ατομικό συμφέρον εις βάρος του συλλογικού στο πλείστον των περιπτώσεων... έτσι το δικό μου πιστεύω με την (βιωματική) σειρά του, ταυτίζει την "σωστή φορά" αυτής της μπάλας με την "σφαίρα της ουτοπίας" που εσύ αντιστοίχισες στον "εύφορο αντίλογο" που εγώ θα επιθυμούσα...

η "οστρακοποίηση" των ενίοτε θιγόμενων από το "σύστημα" ως ανακλαστική αντίδραση φυσικά και με βρίσκει εν πολλοίς σύμφωνο ως διαπίστωση... ως λύση σε δεύτερο χρόνο όμως?... πόσο πιο ευάλωτος απέναντι από αυτό μπορεί κάποιος να σταθεί μη βλέποντας κλεισμένος στο καβούκι του... μη ακούγοντας... μη προετοιμασμένος στην τελική για την σφυριά που μπορεί να φάει οποιαδήποτε στιγμή και θα τον κομματιάσει ανυπεράσπιστο...

τώρα θα μου πεις -όπα ρε μεγάλε πολύ μπλα μπλα κι από τηγανίτα?... εσύ τι κάνεις τελικά... ε τι να σου πω.. κοινότυπα πράγματα... Καζαντζάκεια... γυρνώντας στην ουσία της εφηβείας μου χωρίς ανάγκη όμως ινστρούχτορα και των διάφορων αρτηριοσκληρωτικών τσιτάτων που στοίχειωναν χρόνια την κρίση μου... απλά βοηθώ ΑΜΕΣΑ όπου μπορώ, όπως μπορώ, όποιον μπορώ, βοηθώντας βέβαια κυρίως τον εαυτό μου να αλλάξει δανεικές συμπεριφορές μια και το θυμικό επιτόκιο τους αποδείχθηκε ηθικά ληστρικό και ο πραγματικός χαρακτήρας δεν συγχωρεί... σου ξεπουλάει την "κόκκινη" συνείδηση πιο άπονα κι από συστημική τράπεζα...

ΥΓ. σόρυ Ηλία για την προσωπική αναφορά... είναι σχηματικός ο διάλογος... όπως και με τον Δημήτρη παραπάνω μια αφορμή από τα γραφόμενά σας πήρα για να εκφράσω κάποιες απόψεις και σας ευχαριστώ...

ΥΓ2. παρεμπιπτόντως και ειδικά για το θέμα που έθεσε αρχικά ο Μανώλης, διάβασα πριν λίγο αυτό... αν όντως ισχύει ε έχει καταντήσει αηδία η ευκολία που μπορείς να "χειροτονείς ερήμην ελέφαντες" στο διαδίκτυο...

https://www.ellinikahoaxes.gr/2020/06/17/fake-news-art-lessons-banned-from-secondary-education/

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
μου είναι πλέον τόσο καθαρό το ότι δεν υπάρχει (βολικά) απόλυτο κακό ή καλό
Ακριβώς αν και οφείλω να ομολογήσω ότι ζηλεύω τους ανθρώπους που βλέπουν τον κόσμο, σε μεγάλο ποσοστό, έτσι.

Η καλή προαίρεση που αναφέρει κι ο Ηλίας πιο πάνω, μπορεί να είναι κοινό χαρακτηριστικό το πολύ 3-4 ανθρώπων. Από εκεί και πάνω δεν είναι δυνατό να υπάρξει κοινό όραμα με όρους ωφέλειας του συνόλου. Δεν πιστεύω εν ολίγοις ότι υπάρχουν καλές και κακές κυβερνήσεις (ή καλύτερες και χειρότερες). Υπάρχουν σύνολα ανθρώπων που υπό την πρόφαση της κοινής ιδεολογίας (το ότι πρόκειται περί πρόφασης αποδείχτηκε και πολύ πρόσφατα), προωθούν τα συμφέροντα εκείνων που θα παίξουν ρόλο στην παράταση της παραμονής τους στην εξουσία. Αν θα μπορούσα να κάνω μια κριτική στο πολιτικό δυναμικό της χώρας, θα ήταν με όρους εμπειρίας, γνώσης και ικανότητας και όχι ηθικού αναστήματος γιατί το τελευταίο, ατομικά, θα το βρεις παντού. Συλλογικά δε λειτουργεί πουθενά κι ας θέλουμε να πιστεύουμε το αντίθετο. 

Τι γίνεται όμως σε χώρες που συχνά αναφέρουμε ως παραδείγματα (ευρωπαϊκός βοράς - Σκανδιναβία) όπου το σύστημα φαίνεται να λειτουργεί;  Νομίζω ότι σε αυτές τις περιπτώσεις κυριαρχούν δύο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στους λαούς και στις εξουσίες:

1. Οι λαοί είναι πειθήνιοι και έχουν εμπιστοσύνη στο σύστημα (αλληλένδετα).

2. Η εξουσία έχει συνειδητοποιήσει ότι το κοινό όφελος αυξάνει την παραγωγικότητα. Τίποτ' άλλο. Ακόμα και σε κοινωνικό επίπεδο, ο πολίτης που είναι εν γένει ευχαριστημένος με το περιβάλλον του, είναι αποδοτικότερος εργάτης. Αυτό φυσικά για τον δυτικό κόσμο γιατί στην πλειοψηφία χωρών του υπόλοιπου κόσμου λειτουργούν καλύτερα, προς το παρόν τουλάχιστον, άλλα μοντέλα.

Οι διαφορές σε σχέση με εμάς είναι προφανείς. Όσον αφορά το πρώτο, είμαστε παραδοσιακά εναντίον του συστήματος και ανά πάσα στιγμή έτοιμοι να αντιταχθούμε με ένταση ακόμη και με αφορμή φήμες ή απλά ψέματα. Φυσικά και το ίδιο το σύστημα κάνει ό,τι μπορεί για να τρέφει την αμφισβήτησή μας (είπαμε αλληλένδετα).

Όσον αφορά το δεύτερο, θεωρώ ότι είμαστε ακόμα στην αρχή. Έχουμε αρχίσει να το καταλαβαίνουμε αλλά δεν κάνουμε τίποτα ουσιαστικό ακόμα για να το εφαρμόσουμε.

 
Στο μυαλό μου, πάντα ο αντίπαλος είναι το κράτος και η κεφαλή του, οι κυβερνήσεις.


Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

Για την ΕΛΛΑΔΑ μιλάμε γιατί σε άλλες κανονικές χώρες που έχουν περάσει από Διαφωτισμό τα πράγματα είναι από λίγο έως πολύ διαφορετικά και το κράτος/κυβέρνηση επιτελεί τον ρόλο του όπως πρέπει :συνεπικουρεί στις προσπάθειες του ιδιωτικού τομέα που είναι και η ατμομηχανή των οικονομιών τους και φυσικά φροντίζει ώστε η ασφάλεια, παιδεία και δικαιοσύνη να λειτουργούν σωστά (εννοείται ότι δεν τα καταφέρνει πάντα φυσικά και ότι υπάρχουν αστοχίες και λάθη,σίγουρα όμως δεν υπάρχει το βαλκανικό μπαχαλο στο οποίο είμαστε υπόδικοι εδώ και αιώνες)

hello!  Έχω να γράψω εδώ χρόνια ! 

Είναι λάθος να μετράμε τα καλλιτεχνικά μαθήματα βάση αποδοτικότητας του εκάστοτε τμήματος/τάξης/εκπαιδευτικού κτλ.

Οι τέχνες για τα παιδιά (αλλά και τους μεγάλους) είναι μια μορφή ''υπνοπαιδείας'' την ώρα που είμαστε ξύπνιοι. 

Ναι ο τρόπος διδασκαλίας χωλαίνει  αλλά αυτό δεν είναι λογος κατάργησης, είναι λόγος  βελτίωσης!!! 

Δεν έχουν όλοι την ευκαιρία να επισκεφτούν ένα μουσείο, μία έκθεση ή να ακούσουν καλή (και σωστά παρουσιασμένη) μουσική οποιουδήποτε είδους. Οτιδήποτε προσφέρεται προς αυτή την κατεύθυνση είναι καλό και ευπρόσδεκτο.

Εικαστικός είμαι (ξέχασα να ξανασυστηθώ) και έχω την αίσθηση οτι τους μαθαίνω καταδύσεις αλλά σε μπανιέρα. Την ίδια αίσθηση μάλλον θα έχει και κάποιος μουσικός . Παρόλα αυτά χτές αποφάσισα να αλλάξω χορδές και να κάνω set up σε μια παλιά παροπλισμένη κλασσική κιθάρα του σχολείου ενώπιον της δευτέρας δημοτικού ? . Καλά περάσαμε, μάθαμε και τα μέρη της κιθάρας τη ζωγραφίσαμε(όσοι ήθελαν) και έπαιζα και την πέππα το γουρουνάκι κάμποση ώρα!!! 

Θανκ γιου!

Προβολή συνημμένου 24805


Ανήκεις και εσύ στους ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ δασκάλους που έχω την τύχη να συναναστρέφομαι τα τελευταία χρόνια που ο μικρός άρχισε να πηγαίνει σχολείο...

Και βλέπω ότι το ΔΗΜΟΤΙΚΟ έχει πολύ πιο φιλότιμους έως και...εργασιομανεις δασκάλους...

Τι γίνεται ρε παιδιά και διαλύονται τα πάντα στο γυμνάσιο; 

Μάλλον η ΟΛΜΕ δεν έχει μηχανισμούς επιβολής στο δημοτικό;

Αυτό φυσικά για τον δυτικό κόσμο γιατί στην πλειοψηφία χωρών του υπόλοιπου κόσμου λειτουργούν καλύτερα, προς το παρόν τουλάχιστον, άλλα μοντέλα.


Αρχηγέ ρίξε μου μια μετάφραση γιατί κοιτάζοντας τον χάρτη δεν μπορώ να βρω σε ποιες χώρες πλην ΕΕ , Βόρειας Αμερικής, Αυστραλίας και Ιαπωνίας περνάει ο μέσος πολίτης μια έστω και βασικά ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ζωή και καθημερινότητα.

 
ρίξε μου μια μετάφραση
Λειτουργούν καλύτερα ως προς την παραγωγικότητα εννοώ όχι την ευμάρεια του πολίτη. 

 
Λειτουργούν καλύτερα ως προς την παραγωγικότητα εννοώ όχι την ευμάρεια του πολίτη. 


Α καλά αυτό είναι σίγουρο,με "λαϊκή" κυβέρνηση , μισθούς 1 ευρώ την ημέρα,μηδέν ασφαλιστικές εισφορές και εργασιακά δικαιώματα, επταήμερη εργασία και ανυπαρξία διακοπων και όλες τις πολυεθνικές να έχουν εκεί εργοστάσια όντως η .... παραγωγικότητα hits the roof ?

 
Είναι προφανές πως το κάθε θέμα - πρόβλημα αντιμετωπίζεται μέσα απο το ιδεολογικό πρίσμα του κάθε συμπατριώτη μας.

Ο ορθολογισμός δεν είναι το δυνατό μας σημείο αλλά η συναισθηματική νοημοσύνη.

Κατανοητό σε μικρές ηλικίες όπου ο ρομαντισμός και η φαντασία ξεπερνά την γνώση.

Ο άνθρωπος όμως μεγαλώνει και hopefully η γνώση αντικαθιστά τις δεξαμενές της φαντασίας με πείρα και γνώση.

Κι εκεί πρέπει να είναι έτοιμος να αναθεωρήσει τα θέσφατα που του προσφέρθηκαν όταν ήταν έφηβος και πίστευε κι ακολουθούσε.

Προσωπικά μιλάω πρώτα φυσικά.

Αν δεν τό'χετε καταλάβει ακόμα πάντως (για να επανέλθω στο θέμα) ο τίτλος είναι καθαρό hoax - fake news απο το site που "ενημερώνονται" οι εκπαιδευτικοί και αφορά αναδημοσίευση άρθρου τους απο το 2013 με προφανείς σκοπούς την σύγχυση της κοινής γνώμης. Η παραπληροφόρηση όμως μένει και το "είπε, διάβασα στο ιντερνέ" κλπ δίνει και παίρνει. Κανονικά και αφου έχει βρεθεί η πηγή πρέπει να τιμωρείται με σοβαρό πρόστιμο απο τον εισαγγελέα, για διασπορά ψευδών ειδήσεων. Αλλά τι δουλεύει σωστά στην τήρηση των νόμων για να δουλέψει και εδώ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αλλά τι δουλεύει σωστά στην τήρηση των νόμων για να δουλέψει και εδώ.


Αυτό είναι το ΒΑΣΙΚΟ πρόβλημα της χώρας.

Από την στιγμή που η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ απλά δεν λειτουργεί ή στην καλύτερη περίπτωση αν λειτουργήσει αυτό γίνεται με τεράστια καθυστέρηση είναι αδύνατον να υπάρχει κανονική λειτουργία του κράτους και κανονική συμπεριφορά των πολιτών του.

 
Και τελικά ειναι hoax το hoax.

Για τα καλλιτεχνικα εθεσα το ερώτημα στα σοσιαλ και δεχτηκα επικρίσεις. Ομολογώ δεν το επικοινωνησα σωστά, ίσως ήμουν και εριστικός, ορμώμενος από την προσωπική εμπειρία/πικρία γι' αυτά που αποκόμισα από το μάθημα των καλλιτεχνικών στα 12 χρόνια φοίτησής μου στο σχολείο: Τίποτα.

Κάποιοι ένιωσαν αδικημένοι για το σύνολο της προσφερόμενης παιδείας στα καλλιτεχνικά. Κάποιοι συμφώνησαν στο αυτονόητο, ότι το σύστημα χωλαίνει. Στους περισσότερους βγηκε ένα συναισθηματικό συνδικαλιστικό αντανακλαστικό (μειώνεται η τεχνη στο σχολείο), την ώρα που εγώ θέλω στην ουσία περισσότερη και ποιοτικότερη απο την ήδη υπάρχουσα-μεσα σε ένα συνολικά αναθεωρημενο πλαισιο για την παιδεία. Εν τέλει βλεπουμε το δέντρο (ώρες καλλιτεχνικών) και δεν βλέπουμε ότι ειναι καμμένο, μαζί με το δάσος πισω του που λεγεται παιδεία. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ηλία μου, δεν ξέρω "τι" με θεωρείς και ποιους θεωρείς "ομοίους'' μου... ελπίζω μόνο (επειδή με αφορά η κρίση σου) να μη με τοποθετείς από την πλευρά των οποιοδήποτε "αντιπάλων" (σεβαστών ή μη)... όχι τίποτ' άλλο αλλά κάτι τέτοιο θα σημαίνει ότι δεν προβάλλω σωστά τις (προ)θέσεις μου γραπτώς...


Εξ όσων γνωρίζω, οι "εχθροί" μου, δεν μου μιλάνε καν. Όλοι οι υπόλοιποι είναι φίλοι μου, με άλλους συμφωνούμε περισσότερο, με άλλους λιγότερο, όμορφα, ανθρώπινα και φυσιολογικά. Όσο κι αν -όντως- ο γραπτός λόγος κάποιες φορές δημιουργεί λαθεμένες εντυπώσεις. Νάσαι καλά φίλε.

hoaxes_syriza_4.jpg hoaxes_syriza1.jpg hoaxes_syriza_3.jpg

Αν δεν τό'χετε καταλάβει ακόμα πάντως (για να επανέλθω στο θέμα) ο τίτλος είναι καθαρό hoax - fake news απο το site που "ενημερώνονται" οι εκπαιδευτικοί και αφορά αναδημοσίευση άρθρου τους απο το 2013 με προφανείς σκοπούς την σύγχυση της κοινής γνώμης. Η παραπληροφόρηση όμως μένει και το "είπε, διάβασα στο ιντερνέ" κλπ δίνει και παίρνει. Κανονικά και αφου έχει βρεθεί η πηγή πρέπει να τιμωρείται με σοβαρό πρόστιμο απο τον εισαγγελέα, για διασπορά ψευδών ειδήσεων. Αλλά τι δουλεύει σωστά στην τήρηση των νόμων για να δουλέψει και εδώ.


Ε, όχι ακριβώς, μην μεταπηδάς στο άλλο άκρο, η αλήθεια είναι τυπωμένη, αν ψάξεις θα τη βρείς.

 
Και πες ότι τα καταργούν. Ποιο το κέρδος, άμεσο ή έμμεσο; Με τι θα αντικαταστήσουν αυτές τις ώρες; Θα βάλουν πιο πολλά μαθηματικά; Γιατι; Επειδή τα μαθηματικά διδάσκονται τόσο καλύτερα από τα καλλιτεχνικά; 

Ωραίες είναι οι αλλαγές αλλα χρειάζεται πλάνο και όραμα. Όραμα δε βλέπω. Τσάμπα το Harvard και το Brown, από τα οποία έχουν παρελάσει ολοι οι γόνοι των δυο οικογενειών που κυβερνούν εδω και 40 χρονια.
Ενας από τους λίγους καθηγητές με πνεύμα που είχα στο λύκειο μου είχε ομολογήσει ότι ''εδώ σας μαζεύουμε βασικά για να μην κάνετε άλλα πράγματα, οι πιο πολλοί από εσάς αλώστε σουβλάκια θα τυλίγετε ή θα τα πηγαίνετε, με το χαρτί ή χωρίς αυτό...''

και με τα σουβλάκια εννοούσε όλες εκείνες τις δουλειές που δεν ονειρεύτηκες ποτέ και κάνεις με το στανιό για βιοπορισμό, συμπεριλαμβανόμενο και το γραφειάκι... ξέροντας τώρα πια πόσο δίκιο είχε αναρωτιέμαι αφού ο σκοπός είναι να απασχολούν τα παιδιά σε εκείνες τις επικίνδυνες ηλικίες γιατί τουλάχιστον να μην το κάνουν με κάτι ενδιαφέρον... μαθηματικά έτσι και αλλιώς  θα μάθεις αν ο μπαμπάς μπορεί να βοηθήσει από νωρίς... αλλιώς ή φροντιστήριο ή μόνος σου... ποιος ο λόγος για αυτές 45λεπτες κοροϊδίες

 
Επειδή έχουμε κάτι χρόνια (πες αιώνες) που έχουμε τελειώσει το σχολείο...μάλλον δεν γνωρίζουμε τις λεπτομέρειες. Διαβάζω ότι τα "καλλιτεχνικά" δεν είναι υποχρεωτικά αλλά μάθημα επιλογής για το λύκειο...αντιγράφω από το iefimerida.gr

"Γ. Λύκειο

Στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Λυκείου, η Μουσική και τα Καλλιτεχνικά υπήρχαν ως μάθημα επιλογής στην Α΄ Λυκείου, όπου, σύμφωνα με την ΥΑ 139454/Δ2, ΦΕΚ Β΄ 3807/04.09.2018, οι μαθητές μπορούσαν να παρακολουθήσουν ένα μάθημα επιλογής, το οποίο διδασκόταν 2 ώρες εβδομαδιαίως. Είχε παρατηρηθεί όμως χαμηλή συμμετοχή σε αυτό (στα εικαστικά και τη μουσική αθροιστικά, το έτος 2018-2019, συμμετείχε το 7,9% των μαθητών της Α’ Λυκείου, 9% το έτος 2019-2020), και σποραδικότητα στη διδασκαλία των μαθημάτων αυτών, τα οποία δεν μπορούσαν να υπηρετήσουν το σκοπό τους. Προτάχθηκε η εισαγωγή στο υποχρεωτικό πρόγραμμα των Αγγλικών, ενισχύθηκαν η πληροφορική και η φυσική αγωγή, δόθηκε η δυνατότητα δεύτερης ξένης γλώσσας. Εν ολίγοις, αντικαταστάθηκαν μαθήματα που δεν λάμβαναν χώρα παρά σε περιορισμένο βαθμό από μαθήματα ενταγμένα στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα τα οποία παρακολουθούνται από όλους τους μαθητές.

Αναφορικά με τη Γ’ Λυκείου, το θέμα της διδασκαλίας του σχεδίου θίγει ευρύτερα το ζήτημα της διδασκαλίας πανελλαδικώς εξεταζόμενων ειδικών μαθημάτων, και κυρίως ιταλικά, ισπανικά, αρμονία, έλεγχος μουσικών και ακουστικών ικανοτήτων, μουσική αντίληψη και γνώση, μουσική εκτέλεση και ερμηνεία, κανένα από τα οποία δε διδάσκεται στη Γ’ τάξη Γενικού Λυκείου. Εν προκειμένω, υπήρχε πάλι πολύ χαμηλή συμμετοχή των μαθητών, παραδείγματος χάρη το Γραμμικό Σχέδιο το έτος 2019-2020 επέλεξαν και παρακολούθησαν μόλις 4 στους 100 μαθητές. Στις προθέσεις του Υπουργείου είναι να εξετάσει συνολικά το ζήτημα της διδασκαλίας των ειδικών πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων.
Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/ellada/yp-paideias-fake-news-katargisi-kallitehnika'

Βλέπω ότι έχει μάθημα "μουσικής αντίληψης"...και τι δεν θα έδινα να ήμουν στο ίδιο θρανίο με το Superfunk!!!!!

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top