διορθώστε με αν κάνω λάθος
Σε διορθώνω.
Και χρόνια πολλά παλικάρι.
διορθώστε με αν κάνω λάθος
πες μου ποιον να διαλέξω για το seesion, εσένα που είσαι ροκ κιθαρίστας με κοχόνες μέχρι το πάτωμα ΚΑΙ ξέρεις να διαβάζεις ή τον Κίτσο που είναι επίσης παιχταράς αλλά πρέπει ή να του σιγοψιθυρίζω στο αυτί την μελωδία ή να του το στείλω μια βδομάδα πριν
Εγώ που έχω σπουδάσει τη δισκοθήκη μου πιάνει;
Ασε, προσπαθώ ακόμα να συνέλθω από το Παραπάτσι.. ?διακρίνω κάποιον εκνευρισμό ? ? (διορθώστε με αν κάνω λάθος)
Σε διορθώνω
Καλά, είχα προσπαθήσει μια φορά να διαβάσω αλά Νάσβιλ...πολύ γέλιο. Κινέζικα.O Brent Mason πάντως δεν διαβάζει, βέβαια στο Νάσβιλ έχουν το δικό τους number system που χρησιμοποιούν αντί για παρτιτούρες... οπότε δεν ξέρω αν μετρά σαν "διάβασμα".
Πάντως πενταγραμμο δεν ξέρει να διαβάζει....
?Ασε, προσπαθώ ακόμα να συνέλθω από το Παραπάτσι.. ?
Πολύχρονος και γερός!
Μόνο που αυτοί δεν ξέρουν τι έχουν, ενώ εγώ ξέρω.Δεν πιανει, να ελεγες την δισκοθηκη του Πετριδη ή του Πολυχρονιου θα σου διναμε και master (of disaster)?
Μόνο που αυτοί δεν ξέρουν τι έχουν, ενώ εγώ ξέρω.
Συνηθως (εκ πειρας) οι καλοι διαβαστες ειναι ... Finale. (γιατι προερχονται συνηθως απο κλασσικη).Καταλαβαίνω το πνεύμα, αλλά θα προσθέσω πως τίποτα δεν ακούγεται σαν αυτό που πρέπει από την παρτιτούρα και μόνο, διαφορετικά θα μας ήταν αρκετό το playback του Finale. Αν, για παράδειγμα, σε είχα προσλάβει να παίξεις κάτι που έχω γράψει-απολύτως συγκεκριμένες και πολλές νότες, που θα τις ήθελα να ακουστούν "σαν Hendrix" , θα είχες πρόβλημα να το κάνεις?Δηλαδή, να διαβάσεις τις νότες και να τις ερμηνεύσεις όπως πρέπει, σύμφωνα με την περίσταση? Δεν νομίζω. Και, για να συνεχίσω στο ίδιο σενάριο, αν στο session είναι και 4 πνευστοί και 5 βιολιτζίδες που ΌΛΟΙ δαβάζουν γιατί είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, πες μου ποιον να διαλέξω για το seesion, εσένα που είσαι ροκ κιθαρίστας με κοχόνες μέχρι το πάτωμα ΚΑΙ ξέρεις να διαβάζεις ή τον Κίτσο που είναι επίσης παιχταράς αλλά πρέπει ή να του σιγοψιθυρίζω στο αυτί την μελωδία ή να του το στείλω μια βδομάδα πριν στο σπίτι σε midi να το βγάλει με το αυτί?
Όχι δεν είναι αυτό.Αν κατάλαβα καλά και αυτό που εννοείς είναι η καταγραφή αυτού που παίζεις, αυτό, λυπάμαι, είναι αρκετά πιο δύσκολο.
Καλά, από ιστορίες έχω κι εγώ-πολύ γέλιο. Γενικά, μαζί σου. Και βασικός λόγος που παίρνω σοβαρά την άποψη σου, είναι πως την διατυπώνει άνθρωπος που ξέρει να διαβάζει και άρα έχει ξεκάθαρη εικόνα για το τι και που-δεν κάνει απλά εικασίες.Συνηθως (εκ πειρας) οι καλοι διαβαστες ειναι ... Finale. (γιατι προερχονται συνηθως απο κλασσικη).
Να μην αρχισω να λεω ιστοριες.
Ακομα και για τα αλλα οργανα, οταν πανε σε πριμα βιστα δεν υπαρχει εκφραση.
Αν θελεις ακομα και απο πιανιστα να παρεις εκφραση, θα του το δωσεις το κομματι να το "κοιταξει" με την ανεση του.
Ποσο μαλλον στη ηλ κιθαρα που μια νοτα μπορει να παιχτει με 100 τροπους και 1000 ηχους.
Σαφως και η προτιμοτερη επιλογη ειναι να παρεις και παιχταρα και να διαβαζει.
Πχ τον Lucather που αναφερθηκε πιο πανω ?
Επειδη ομως δεν ειναι πολλοι διαθεσιμοι, αλλα και επειδη ως επι των πλειστων δεν εχουν ολοι το μπατζετ για να πληρωνουν τετοιους μουσικους, θα ηταν προτιμοτερο (για ροκ ηλ κιθαριστα) να παιρνουν καποιον που παιζει περισσοτερο και διαβαζει λιγοτερο.
Γενικοτερα, για μενα η παρτιτουρα ειναι μονο για υπενθυμιση και οχι για να παιζεις απο μεσα.
,