Κάτι μουσικά γυμνάσια ( ή καλλιτεχνικά δεν θυμάμαι πως τα λένε) που είχε βγάλει το ΠΑΣΟΚ δεν υπάρχουν πια;
ευτυχώς υπάρχουν συνονόματε (ακόμα "σχετικά αλώβητα" από τις αλά καρτ χειραγωγήσεις)... μέσω της προσωπικής γνώμης που σχημάτισα για κάποια από αυτά, μπορώ να πω χωρίς φόβο και πάθος ότι o
θεσμός δουλεύει
δημιουργικά και
παραγωγικά ως προς την εν δυνάμει μουσική τέχνη (και τηρουμένων των αναλογιών μάλιστα 'δουλεύει"
πολύ καλά και σε συνδυασμό με την εν γένει γνώση και σπουδή)...
τα παιδιά φίλων και γνωστών που φοίτησαν σε αυτά,
όλα συνέχισαν πανεπιστημιακά τις σπουδές τους, έχοντας παράλληλα ως σημαντικό εφόδιο και μια πολύ καλή σχέση (τουλάχιστον) με ένα όργανο και μια εμπεριστατωμένη "
άποψη" και για την εφηρμοσμένη μουσική και για την ιστορία της... επίσης μια
σημαντική (για την κοινωνική τους ζωή)
βιωματική επαφή με πολυποίκιλα καλλιτεχνικά performance... άσχετα λοιπόν αν και πόσα από αυτά τα παιδιά συνεχίσουν με την μουσική σε "στενό επαγγελματικό" επίπεδο, είμαι πεπεισμένος ότι κανένα δεν θα μετανοιώσει για την "ιδιαίτερη" φοίτηση του ...
καθώς (κατά τη γνώμη μου πάντα!) στο φόρουμ διακινούνται συστηματικά απαξιωτικές απόψεις για τους δημόσιους λειτουργούς.
άδικα βρε Δημήτρη?... κι αν ναι, δεν νομίζεις ότι κι εσύ "αδικείς" την πλευρά (με την καλή έννοια) που εκπροσωπείς, καθώς της στερείς εν δυνάμει
εύφορο αντίλογο?... άλλωστε το "ύφος" κάποιων διαπιστώσεων που υποθέτω σε ενοχλεί, δεν προϋποθέτει το ανάλογό του σε ενδεχόμενες απαντήσεις (εφόσον πάντα δεν υπάρξει προσωπική προσβολή)...
δεν θα αναφερθώ φυσικά σε σένα (αφού δεν σε γνωρίζω και εννοείται ότι δεν θα δικάσω προς θεού τις όποιες προθέσεις σου), αλλά έχοντας γνωρίσει αρκετούς (μεταξύ των οποίων και κάποιους πραγματικά
αξιολογότατους) εκπαιδευτικούς στο δημόσιο τομέα, έχω από την δική μου πλευρά (του απλού πολίτη) να επισημάνω, ότι δυστυχώς αρκετοί από αυτούς, υπηρέτησαν (έστω και εμμέσως) τα κλισέ
συντεχνιακά άλλοθι απέναντι στην
πασιφανώς κακή "μεγάλη εικόνα" της δημόσιας εκπαίδευσης, καλυπτόμενοι (αυτοί σίγουρα "
συστηματικά") πίσω από το "δάχτυλο" που (έστω και άγαρμπα κάποιες φορές) τους την "
έδειχνε" αντικειμενικά...
και απορώ ως πότε θα το παραβλέπουμε αυτό ως γεγονός... σε αυτή τη
δομική πλέον εσωστρέφεια (από την ανοχή ως το ντάντεμα της "εκούσιας μετριότητας") ανήκει μεγάλο μέρος της
υπευθυνότητας για την στασιμότητα στην δημιουργική εξέλιξη της παιδείας... καλώς ή κακώς
ΜΟΝΟ από την συνειδητοποιημένη αντιστροφή της θα ξεκινήσει
ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ θετική αλλάγή...
Αν αντί να την προστατεύσουμε, να την εμπλουτίσουμε και να ενισχύσουμε τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά, την παραδώσουμε και αυτή στις αγορές, τότε θα χάσουμε το τελευταίο πολύτιμο στοιχείο μας.
όρα παραπάνου...?
τώρα περί της ταμπακιέρας
και στην γενική εκπαίδευση τα μαθήματα "καλλιτεχνικής" φύσης
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ να προσφέρουν σημαντικά οφέλη... θα μπορούσαν!!!... στη μορφή που υπάρχουν όμως, δεν νομίζω ότι θα λείψουν σε κανέναν "
ουσιαστικά"... και πάντα τα οξύμωρα σχήματα με θλίβουν...
όπως αυτό της τέχνης, το καταλυτικό όπλο του οποιουδήποτε "διαφωτισμού", ως εκφυλισμένη διεκπεραίωση "μεσαιωνικής" επετηρίδας... ναι κατά κανόνα πάντα... ενός κανόνα όμως που αντιστέκεται σθεναρά χρόνια και χρόνια τώρα στις εξαιρέσεις του...?