Καταργούνται Καλλιτεχνικά και Μουσική;

Status
Not open for further replies.
Για να επανέλθουμε στο θέμα...Aπό την άλλη...εάν θυμηθούμε όλοι εμείς που ασχοληθήκαμε μεγαλώνοντας επαγγελματικά με τη "τέχνη", τι κάναμε στο σχολείο σε αυτά τα μαθήματα...έ...έχουν ένα δίκαιο!!!

 
Δεν έχω την παραμικρή ιδέα πως γίνονται τώρα αλλά όταν ήμουν μαθητής (τέλη 90ς) ήταν χαλαρά η ώρα του παιδιού. Ακόμα και όσοι θέλαμε να περάσουμε σε καμία σχολή τύπου γραφιστική έπρεπε να πάμε σε φροντιστήριο. Ακόμα και αν ήταν φιλότιμος ο δάσκαλός σίγουρα δεν ήταν οι μαθητές.

Νομίζω ότι πιο μεγάλη χρησιμότητα θα είχε ένα μάθημα τύπου ιστορία της τέχνης. 

 
και όσοι θέλαμε να περάσουμε σε καμία σχολή τύπου γραφιστική έπρεπε να πάμε σε φροντιστήριο.
...και για τη καλών τεχνών κάναμε φροντιστήριο. Θυμάμαι έκανα περίπου 10 ώρες (πρωί-απόγευμα) τη μέρα τότε. Η γραφιστική δεν χρειαζόταν φρονιστήριο γιατί μετά το 80 οι σχολές ήταν ιδιωτικές (εάν θυμάμαι καλά). Τελειώνοντας τη Βακαλό το 79 ήμασταν οι τελευταίοι που πήραμε χαρτί μέσης εκπαίδευσης. 

 
Ακόμα και όσοι θέλαμε (και θελουμε ακομα και σημερα)  να περάσουμε σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ σχολή (πλην ζαχαροπλαστικης Νομου Εβρου)  τύπου γραφιστική έπρεπε να πάμε σε φροντιστήριο εκτος και αν ο μπαμπας μας ειχε πολλα λεφτα και μας ειχε στο Αμερικάνικο κολλεγιο που ετσι κι αλλιως δεν μας ένοιαζε  γιατι ο μπαμπας μας ειχε πολλα λεφτα.


κορεκτεντ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μικρο παιδι σαν ημΑνε

και πηγαινα σχολείο

την τσεπη του πατερα μου

την εκανα πορνειο

Ολημερις επληρωνε

δεκα καθηγηταδες

που στο σχολειο διδασκαν

ωραιες μαντιναδες

Μαθαινα και ζωγραφικη

να γινω ο νεος Πικάσσο

και πλΕρωνε ο πατερας μου

και εμεινε στον Ασσο

ΕδιόρΙσαν  και δασκαλους

που διδασκαν και ΜΠΑΦΟ

και ετσι τον πατερουλη μου

τον εστειλαν στον ταφο

Αναθεμα την ωρα 

Καταρα τη στιγμη

που διόρισαν πρωθυπουργο

το γελαστο πΕδι 

(ασχετο αλλα ειναι ωραιο,αριστερο θα βοηθησει στο μαρκετινΓκ)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όσο είναι πάνω ο Ερντογαν, έχουμε τη στήριξη των Ισραηλινών. Αλλα αν ο Ερντογαν πέσει και μπουν Κεμαλιατες πάνω, μπορεί να τα γυρίσουν. 

 Αυτά και τα καλλιτεχνικά δεν ηθελαν ποτέ να τα διδάξουν στα σχολεία, για να γίνονται άβουλοι καταναλωτές τα παιδιά μας, ερμαια του Fortnite και του Master Chef. 

 Σκλάβοι των πολυεθνικών. 

 Χωρίς σταθερή εργασία αύριο . 

 Χωρίς σύνταξη για αξιοπρεπή γηρατειά μεθαύριο. 

 Και πως θα πληρωθούν τα ιδιωτικά καλλιτεχνικά, όταν ο λαός δεν θα έχει καθόλου λεφτά? 

 Θα περιμένουν τουρίστες μαθητές το καλοκαίρι και αυτοί, όπως οι ξενοδόχοι? 

 
Ιδιώτης vs δημόσιος ντιμπέιτ, νοτ όλ δε τάιμ πλιζ.

Βέρι μπόρινγκ εντ άι εμ σνόρινγκ. Πλιζ στοπ.

Θενκ γιου.

 
Εβαλα 10-38

στη Fender StraVocaster

και δασκαλο με εδιόρισαν,

διδασκω telecaster 

Στου γυμνασίου τα πΕδιά

για τον μΠουτσαναν λεω

και απ'την πολυ συγκίνηση

κάθε βραδάκι κλΕω

Αλλα και ολοι οι μαθητες

για μαθηση διψανε

διαβαζουν για τον Twin Reverb

και για το Twang ρωτανε

Και εντονη συγκινηση 

παρατηρω στην τάξη

αν και ειναι παντα και 2-3

που εχουνε νυσταξει

Ηρθε και μια επιτροπη

απο το υπουργειο

το μαθημα αξιολογησε (λΑιμε και καμιά &^%$ για να περνά η ωρα) 

και μου δωΚε βραβείο

Βραβειο που ειν' ολοχρυσο

δια την προσφορα μου

και στο δημοσιο διορισε

και την μικρανηψια μου

Για αυτο σας λεγω φιλοι μου

παψετε να  γελατε  

το σετ το 10-38

σας δΩνει για να φατε

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ιδιώτης vs δημόσιος ντιμπέιτ, νοτ όλ δε τάιμ πλιζ.

Βέρι μπόρινγκ εντ άι εμ σνόρινγκ. Πλιζ στοπ.

Θενκ γιου.
Αυτά που τίθενται δεν είναι τέτοιου είδους debate. Είναι σατιρα εγχώριων γεγονότων. 

 Όπου δουλεύει καλά ο ιδιωτικός τομέας δουλεύει και το δημόσιο στον πλανήτη και οι προκλήσεις έχουν κοινές συνέπειες. 

 Δεν γίνεται να δουλεύει το ένα και να μην δουλεύει το άλλο. 

 Αυτό καλλιεργηθηκε εδώ για να υπάρχει το διαιροβασιλευτικο κοινοβουλευτικοϊδιωτικοκρατικοδίαιτο νεποτιστικο καθεστώς. 

 Εδώ με αριστερά πέρασαν ευκολότερα τα λαοκρονα μνημόνια. 

 Είναι ανάποδα τα πράγματα εδώ. 

 Εδώ είναι ενας μεγάλος περίπατος που οι τεσσερις λωρίδες μιας κυκλοφοριακης αρτηρίας γίνονται ξαφνικά ποδηλατοδρομος και οδηγούν όλα μαζί στο κυκλοφοριακό έμφραγμα για να δώσουμε χρήμα στους δικούς μας εργολαβους και να ξεχρεωσουμε ψηφοθηρικα γραμμάτια. 

 Και αυτό γίνεται υπερκομματικα. 

 Οποίος γίνει κυβέρνηση τα ίδια κάνει. 

 Και θα κυβερνανε τα παιδιά μας των σημερινών πολιτικών τα παιδιά. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σίγουρα κάποιοι εκπαιδευτικοί εδω μέσα μπορούν να μας διαφωτίσουν περισσότερο.
Ως προς τα περί κατάργησης, όντως ο νόμος περιορίζει ώρες καλλιτεχνικών μαθημάτων από το πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου. Όποια και όποιος ενδιαφέρεται ας αναζητήσει τις σχετικές πληροφορίες στις πηγές από τις οποίες ενημερώνεται.

Τώρα, με όλο το θάρρος και ειλικρινά χωρίς καμία διάθεση υποτίμησης ή προσβολής κανενός, η συζήτηση για την καλλιτεχνική εκπαίδευση των μαθητριών και μαθητών στα δημόσια σχολεία ίσως – κατά την ταπεινή μου άποψη- θα μπορούσε να γίνει με διαφορετικούς όρους από ότι ήδη γίνεται, σε ένα φόρουμ καλλιτεχνών όπως αυτό, δεδομένης της σοβαρότητας του ζητήματος αλλά και της συνάφειας των συμμετεχόντων με το αντικείμενο.

Ωστόσο, ως  δάσκαλος γενικής αγωγής σε δημόσιο δημοτικό σχολείο, θα προτιμούσα να μην πάρω θέση σε έναν τέτοιου περιεχομένου διάλογο, καθώς (κατά τη γνώμη μου πάντα!) στο φόρουμ διακινούνται συστηματικά απαξιωτικές απόψεις  για τους δημόσιους λειτουργούς.
 
Εξάλλου η εκπαίδευση είναι πολιτική πράξη, οπότε μια κουβέντα πάνω σε αυτό το ζήτημα θα δημιουργήσει τον σχετικό χαμό και το θέμα θα φύγει από το πλαίσιο που ορίζουν οι κανονισμοί του noiz.
 
φιλικά
 
 
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ως προς τα περί κατάργησης, όντως ο νόμος περιορίζει ώρες καλλιτεχνικών μαθημάτων από το πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου. Όποια και όποιος ενδιαφέρεται ας αναζητήσει τις σχετικές πληροφορίες στις πηγές από τις οποίες ενημερώνεται.

Τώρα, με όλο το θάρρος και ειλικρινά χωρίς καμία διάθεση υποτίμησης ή προσβολής κανενός, η συζήτηση για την καλλιτεχνική εκπαίδευση των μαθητριών και μαθητών στα δημόσια σχολεία ίσως – κατά τη ταπεινή μου άποψη- θα μπορούσε να γίνει με διαφορετικούς όρους από ότι ήδη γίνεται, σε ένα φόρουμ καλλιτεχνών όπως αυτό, δεδομένης της σοβαρότητας του ζητήματος αλλά και της συνάφειας των συμμετεχόντων με το αντικείμενο.

Ωστόσο, ως  δάσκαλος γενικής αγωγής σε δημόσιο δημοτικό σχολείο, θα προτιμούσα να μην πάρω θέση σε έναν τέτοιου περιεχομένου διάλογο, καθώς (κατά τη γνώμη μου πάντα!) στο φόρουμ διακινούνται συστηματικά απαξιωτικές απόψεις  για τους δημόσιους λειτουργούς.
 
Εξάλλου η εκπαίδευση είναι πολιτική πράξη, οπότε μια κουβέντα πάνω σε αυτό το ζήτημα θα δημιουργήσει τον σχετικό χαμό και το θέμα θα φύγει από το πλαίσιο που ορίζουν οι κανονισμοί του noiz.
 
φιλικά
 
 
Εγώ είμαι υπερ της δημόσιας παιδείας.

 Δημόσια και δωρεάν και πρόσβαση για ΟΛΟΥΣ.

 Στη δημόσια παιδεία οφείλεται κατά μεγαλύτερο ποσοστό η πρόοδός μας  και η διάκριση των επιστημόνων μας στο εσωτερικό και το εξωτερικό, παρ όλη την υποχρηματοδότηση, την κάκιστη υποστήριξη των υποδομών και την απαξίωση των εκπαιδευτικών.

 Αν αντί να την προστατεύσουμε, να την εμπλουτίσουμε και να ενισχύσουμε τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά, την παραδώσουμε και αυτή στις αγορές, τότε θα χάσουμε το τελευταίο πολύτιμο στοιχείο μας.

 
Κάτι μουσικά γυμνάσια ( ή καλλιτεχνικά δεν θυμάμαι πως τα λένε) που είχε βγάλει το ΠΑΣΟΚ δεν υπάρχουν πια;


ευτυχώς υπάρχουν συνονόματε (ακόμα "σχετικά αλώβητα" από τις αλά καρτ χειραγωγήσεις)... μέσω της προσωπικής γνώμης που σχημάτισα για κάποια από αυτά, μπορώ να πω χωρίς φόβο και πάθος ότι o θεσμός δουλεύει δημιουργικά και παραγωγικά ως προς την εν δυνάμει μουσική τέχνη (και τηρουμένων των αναλογιών μάλιστα 'δουλεύει" πολύ καλά και σε συνδυασμό με την εν γένει γνώση και σπουδή)...

τα παιδιά φίλων και γνωστών που φοίτησαν σε αυτά, όλα συνέχισαν πανεπιστημιακά τις σπουδές τους, έχοντας παράλληλα ως σημαντικό εφόδιο και μια πολύ καλή σχέση (τουλάχιστον) με ένα όργανο και μια εμπεριστατωμένη "άποψη" και για την εφηρμοσμένη μουσική και για την ιστορία της... επίσης μια σημαντική (για την κοινωνική τους ζωή) βιωματική επαφή με πολυποίκιλα καλλιτεχνικά performance... άσχετα λοιπόν αν και πόσα από αυτά τα παιδιά συνεχίσουν με την μουσική σε "στενό επαγγελματικό" επίπεδο, είμαι πεπεισμένος ότι κανένα δεν θα μετανοιώσει για την "ιδιαίτερη" φοίτηση του ...

καθώς (κατά τη γνώμη μου πάντα!) στο φόρουμ διακινούνται συστηματικά απαξιωτικές απόψεις  για τους δημόσιους λειτουργούς.


άδικα βρε Δημήτρη?... κι αν ναι, δεν νομίζεις ότι κι εσύ "αδικείς" την πλευρά (με την καλή έννοια) που εκπροσωπείς, καθώς της στερείς εν δυνάμει εύφορο αντίλογο?... άλλωστε το "ύφος" κάποιων διαπιστώσεων που υποθέτω σε ενοχλεί, δεν προϋποθέτει το ανάλογό του σε ενδεχόμενες απαντήσεις (εφόσον πάντα δεν υπάρξει προσωπική προσβολή)...

δεν θα αναφερθώ φυσικά σε σένα (αφού δεν σε γνωρίζω και εννοείται ότι δεν θα δικάσω προς θεού τις όποιες προθέσεις σου), αλλά έχοντας γνωρίσει αρκετούς (μεταξύ των οποίων και κάποιους πραγματικά αξιολογότατους) εκπαιδευτικούς στο δημόσιο τομέα, έχω από την δική μου πλευρά (του απλού πολίτη) να επισημάνω, ότι δυστυχώς αρκετοί από αυτούς, υπηρέτησαν (έστω και εμμέσως) τα κλισέ συντεχνιακά άλλοθι απέναντι στην πασιφανώς κακή "μεγάλη εικόνα" της δημόσιας εκπαίδευσης, καλυπτόμενοι (αυτοί σίγουρα "συστηματικά") πίσω από το "δάχτυλο" που (έστω και άγαρμπα κάποιες φορές) τους την "έδειχνε" αντικειμενικά...

και απορώ ως πότε θα το παραβλέπουμε αυτό ως γεγονός... σε αυτή τη δομική πλέον εσωστρέφεια (από την ανοχή ως το ντάντεμα της "εκούσιας μετριότητας") ανήκει μεγάλο μέρος της υπευθυνότητας για την στασιμότητα στην δημιουργική εξέλιξη της παιδείας... καλώς ή κακώς ΜΟΝΟ από την συνειδητοποιημένη αντιστροφή της θα ξεκινήσει ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ θετική αλλάγή...

Αν αντί να την προστατεύσουμε, να την εμπλουτίσουμε και να ενισχύσουμε τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά, την παραδώσουμε και αυτή στις αγορές, τότε θα χάσουμε το τελευταίο πολύτιμο στοιχείο μας.


όρα παραπάνου...?

τώρα περί της ταμπακιέρας και στην γενική εκπαίδευση τα μαθήματα "καλλιτεχνικής" φύσης ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ να προσφέρουν σημαντικά οφέλη... θα μπορούσαν!!!... στη μορφή που υπάρχουν όμως, δεν νομίζω ότι θα λείψουν σε κανέναν "ουσιαστικά"... και πάντα τα οξύμωρα σχήματα με θλίβουν...

όπως αυτό της τέχνης, το καταλυτικό όπλο του οποιουδήποτε "διαφωτισμού", ως εκφυλισμένη διεκπεραίωση "μεσαιωνικής" επετηρίδας... ναι κατά κανόνα πάντα... ενός κανόνα όμως που αντιστέκεται σθεναρά χρόνια και χρόνια τώρα στις εξαιρέσεις του...?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ευτυχώς υπάρχουν συνονόματε (ακόμα "σχετικά αλώβητα" από τις αλά καρτ χειραγωγήσεις)... μέσω της προσωπικής γνώμης που σχημάτισα για κάποια από αυτά, μπορώ να πω χωρίς φόβο και πάθος ότι o θεσμός δουλεύει δημιουργικά και παραγωγικά ως προς την εν δυνάμει μουσική τέχνη (και τηρουμένων των αναλογιών μάλιστα 'δουλεύει" πολύ καλά και σε συνδυασμό με την εν γένει γνώση και σπουδή)...

τα παιδιά φίλων και γνωστών που φοίτησαν σε αυτά, όλα συνέχισαν πανεπιστημιακά τις σπουδές τους, έχοντας παράλληλα ως σημαντικό εφόδιο και μια πολύ καλή σχέση (τουλάχιστον) με ένα όργανο και μια εμπεριστατωμένη "άποψη" και για την εφηρμοσμένη μουσική και για την ιστορία της... επίσης μια σημαντική (για την κοινωνική τους ζωή) βιωματική επαφή με πολυποίκιλα καλλιτεχνικά performance... άσχετα λοιπόν αν και πόσα από αυτά τα παιδιά συνεχίσουν με την μουσική σε "στενό επαγγελματικό" επίπεδο, είμαι πεπεισμένος ότι κανένα δεν θα μετανοιώσει για την "ιδιαίτερη" φοίτηση του ...


Θα συνυπογράψω αυτό που γράφεις, για τα υπόλοιπα όμως περι "εύφορου αντιλόγου" δυστυχώς -πιστεύω- ανήκουν στην σφαίρα της ουτοπίας. Μπορει να αφορούν και να είναι σημαντικά για σένα και μερικούς ακόμη ομοίους σου, ακόμη και ευάριθμους "αντιπάλους", το ποσοστό όμως είναι τόσο μικρό που απελπίζει κάθε καλοπροαίρετο.

Υπ' αυτή την έννοια, το σύστημα έχει νικήσει ακόμα μία φορά. Έθρεψε την αντιπαλότητα και οδήγησε στην οστρακοποίηση τους θιγόμενους, με όλα τα αρνητικά που προσδίδει το φαινόμενο, και πλέον παίζει εκ του ασφαλούς - όπως αμέτρητες φορές για αμέτρητα ζητήματα, ενισχύοντας έναν ταξικό στην ουσία πόλεμο και περιμένοντας την αναπόφευκτη φθορά των "εχθρών" ενώ ταυτόχρονα καλλιεργεί το μάνα της ιδιωτικοποίησης και των απανταχού φιλελλήνων επενδυτών.

Καμμία ισορροπία, καμμία ειλικρίνεια, καμμία ουσιαστική διαβούλευση.

 
Υπ' αυτή την έννοια, το σύστημα έχει νικήσει ακόμα μία φορά. Έθρεψε την αντιπαλότητα


Είσαι σίγουρος ότι το "σύστημα" έθρεψε την αντιπαλότητα ή η καθημερινότητα  και το επίπεδο εξυπηρέτησης και υπηρεσιών (για τα οποία χρυσοπληρωνουν) την οποία εδώ και δεκαετίες ζουν και "απολαμβάνουν" οι Έλληνες πολίτες όταν έρχονται σε επαφή με τους κρατικούς υπαλλήλους ?(συνειδητά τους λέω "κρατικούς" γιατί ελάχιστοι είναι πραγματικά "δημόσιοι" )

Γιατί μερικές φορές τα πράγματα εξελίσσονται από μόνα τους ,ή μάλλον λόγω των άμεσα εμπλεκόμενων ατόμων, χωρίς να υπάρχει κανένα  απρόσωπο σύστημα που να τα καθοδηγεί.

Προσωπικά και με την φωτεινή εξαίρεση των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ , αλλά σε πολύ συγκεκριμένο σχολείο που πάει το παιδί μου γιατί στο... διπλανό ακριβώς γίνεται το σώσε, ζήτημα είναι να έχω εξυπηρετηθεί σωστά δέκα φορές από τις εκατοντάδες που έχω έρθει σε επαφή με κρατικό υπαλληλο ενώ το επίπεδο των υπηρεσιών που απολαμβάνω ,σε σχέση με αυτά που πληρώνω (καταβάλω το 50% του ετήσιου εισοδήματος μου σε φόρους περίπου) είναι εξαιρετικά χαμηλό.

Όταν δε ζει κάποιος σε μια χώρα στην οποία ο κρατικός τομέας χρεωκοπησε πριν 10 χρόνια και όχι μόνο κατέστρεψε  τον ιδιωτικό τομέα αλλά του φόρτωσε και ΟΛΟ το βάρος της ανεργίας, φτώχιας και οικονομικής καταστροφής μένοντας ο ίδιος ουσιαστικά αλώβητος, ίδιος και απαράλλαχτος χωρίς να πληρώσει καμμιά απόλυτως συνέπεια των... πράξεων του είναι λίγο δύσκολο να μιλάς για ... εξωτερικό σύστημα που προσδοκά την... ιδιωτικοποίηση...των πάντων.

Έχεις απόλυτο δίκιο όταν μιλάς για διχασμό και αντιπαλότητα, εννοείται ότι υπάρχει, αλλά ο διχασμός συνήθως πηγάζει από την κατάφορη ΑΔΙΚΙΑ και εκμετάλλευση που ένα από τα δύο...διχαζομενα μέρη υποβάλλεται .

Είναι μια φυσική αντίδραση στην καθημερινή προσβολή και καταρακωση της αξιοπρέπειας του και της ίδιας του της ζωής τελικά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top