Κορονοϊός και μουσική - μουσικοί.

Να σημειώσω πως, η μη χρήση της μικροφωνικής στα μικρά μαγαζιά (π.χ. εστίαση), ορίζεται από παλαιότερο νόμο.

Το ερώτημα όμως παραμένει:

Δηλαδή, εάν ο τραγουδιστής δεν χρησιμοποιήσει μικρόφωνο & μικροφωνική αλλά ο πιανίστας ή ο κιθαρίστας χρησιμοποιήσει κάποιον μικρό ενισχυτή, αυτό επιτρέπεται ή όχι;

Παράδειγμα, ένα ντουέτο πιανίστας & τραγουδίστρια, η τραγουδίστρια χωρίς μικρόφωνο και ο πιανίστας με κάποιο ηλεκτρικό πιάνο με ενσωματωμένα ηχεία, χωρίς μικροφωνική, αυτό είναι επιτρεπτό ή όχι από τον νόμο;
Δεν επιτρέπουμε κύριε τα μικροφωνικά διότι οι θαμώνες θα πρέπει να μιλάνε δυνατότερα για να ακούνε ο ένας τον άλλο και έτσι θα κολλήσουν ευκολότερα.

 Λοιπόν, ακούστε.

 Είμαστε στη Νεα Ευρώπη.

 Στη ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ.

 Πρώτα θα αποφασίζουμε και θα προωθούμε την εφαρμογή μέτρων και ΜΕΤΑ θα τα θέτουμε προς διαβούλευση αν μας ενοχλήσει κανένας. ?

 Έχουμε επιτροπές εξάλλου που τις έχουμε διορίσει εμείς, το ΚΡΑΤΟΣ, εμείς που είμαστε ΤΩΡΑ κυβέρνηση. Καταλάβατε?

 Το ΚΡΑΤΟΣ θα επιδοτήσει τους πάντες όμως, μην ανησυχείτε όπως και όλα τα κράτη και θα τροποποιήσουμε και τη νομοθεσία για τα εργασιακά, τα συνδικαλιστικά να "απελευθερώσουμε" όλους τους κλάδους από δυσλειτουργίες του τύπου συμβάσεις εργασίας, οκτάωρα, καλή αμοιβή, δικαιώματα και όλα θα πάνε καλά

 Είμαστε μια χαρά, μην ανησυχείτε.

 Όλα θα πάνε καλά.

 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 
Το ερώτημα όμως παραμένει:

Δηλαδή, εάν ο τραγουδιστής δεν χρησιμοποιήσει μικρόφωνο & μικροφωνική αλλά ο πιανίστας ή ο κιθαρίστας χρησιμοποιήσει κάποιον μικρό ενισχυτή, αυτό επιτρέπεται ή όχι;

Παράδειγμα, ένα ντουέτο πιανίστας & τραγουδίστρια, η τραγουδίστρια χωρίς μικρόφωνο και ο πιανίστας με κάποιο ηλεκτρικό πιάνο με ενσωματωμένα ηχεία, χωρίς μικροφωνική, αυτό είναι επιτρεπτό ή όχι από τον νόμο;


Εδώ

big-bud-regular-marijuana-seeds_2.jpg


εκεί

big-bud-regular-marijuana-seeds_2.jpg


Που είναι ο

big-bud-regular-marijuana-seeds_2.jpg


 
Να σημειώσω πως, η μη χρήση της μικροφωνικής στα μικρά μαγαζιά (π.χ. εστίαση), ορίζεται από παλαιότερο νόμο.

Το ερώτημα όμως παραμένει:

Δηλαδή, εάν ο τραγουδιστής δεν χρησιμοποιήσει μικρόφωνο & μικροφωνική αλλά ο πιανίστας ή ο κιθαρίστας χρησιμοποιήσει κάποιον μικρό ενισχυτή, αυτό επιτρέπεται ή όχι;

Παράδειγμα, ένα ντουέτο πιανίστας & τραγουδίστρια, η τραγουδίστρια χωρίς μικρόφωνο και ο πιανίστας με κάποιο ηλεκτρικό πιάνο με ενσωματωμένα ηχεία, χωρίς μικροφωνική, αυτό είναι επιτρεπτό ή όχι από τον νόμο;


Πιστεύω, χωρίς να γνωρίζω, πως αν ένα arranger ή ηλ. πιάνο παίζει απο τα onboard ηχεία (μιας και δεν έχει άλλο τρόπο να ακουστεί) θα είναι επιτρεπτό. Φυσικά περιορίζεται έτσι η ένταση αφού απο πάνω πρέπει να ακούγεται ο τραγουδιστής χωρίς ενίσχυση.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το είχα γράψει ξανά εδώ πριν κανά μήνα.

Λόγω δουλειάς το είδα το αγγούρι από μέσα. Άλλα ανακοινώνονται, άλλα γράφονται στους νόμους, και το χειρότερο απ'όλα είναι πως οι καρεκλοκένταυροι που αποφασίζουν για όλα τα μέτρα δεν έχουν ιδέα γενικώς. Στερούνται όχι απλά κοινής λογικής αλλά λογικής γενικότερα. Άσχετα ανθρωποειδή που δεν έχουν κολλήσει ούτε ένα ένσημο και δεν έχουν την παραμικρή γνώση περί εργασιακών συνθηκών (πόσο μάλλον την εξειδικευμένη γνώση ανά αντικείμενο/επάγγελμα) η οποία απαιτείται για να λαμβάνεις μέτρα ανά κλάδο εργασίας.

Και δε χρειάζεται να εμβαθύνει κανείς...απλώς το οτι άνοιξαν τα σύνορα με σχεδόν μηδαμινούς δειγματοληπτικούς ελέγχους λέει πολλά. Προσωπικά κατανοώ τους νέους που δεν κλείνονται μέσα. Τους έκλεισαν μέσα δύο μήνες για το τίποτα,  Σκεφτείτε κι εσείς όταν ήσασταν νέοι, δεν ήταν εύκολο όντας πχ φοιτητής να κλειστείς μέσα. Και δικαιολογώ και όσους εν γένει δεν θέλουν να κλειστούν. Δεν είναι τυχαίο που η πλειοψηφία είχε πειθαρχήσει στο πρώτο lockdown αλλά τώρα δε γουστάρει.

Τα όποια οικονομικά "οφέλη" από το άνοιγμα των συνόρων ήδη έχουν αντισταθμιστεί από τα νέα μερικά lockdown και από την εν γένει ψυχολογία της αγοράς. Δε χρειαζόταν να είσαι μάντης γι αυτό, απλώς να μην είσαι πανίβλακας. Ανίκανοι και ξανά ανίκανοι μέχρι να πεθάνουμε όλοι.

ΥΓ. Συγγνώμη αν το ποστ ξεφεύγει από το θέμα, αν θέλουν οι διαχειριστές ας το σβήσουν.

 
Η γκρίνια για τα μέτρα (τόσο από αυτούς που θα ήθελαν αυστηρότερα όσο και από αυτούς που θα ήθελαν λιγότερα) με έχει κουράσει περισσότερο και από τα ίδια τα μέτρα.


αυτό Χάρη μου... πόσο σε καταλαβαίνω... κουράστηκα (και ειδικά από τα "φίλτρα" των αλά καρτ  πολιτικοκομματικοκοινωνικών συμψηφισμών μας και τις σπονδές λατρείας μας σε κάθε ευκαιρία (και περίπτωση) στο (κ@λο)δάκτυλο της μεγάλης εικόνας)...

ΥΓ. όσο για το θέμα αυτό καθ αυτό όπως το έθεσε ο Μανώλης, μήπως ήρθε η στιγμή (αν όχι τώρα πότε)να φτιαχθεί επιτέλους ένας "σοβαρός" (και ο νοών νοείτο) φορέας από εσάς τους ενεργούς στο επάγγελμα που θα αντιπροσωπεύει εμπεριστατωμένα και κυρίως  θεσμικά τα προβλήματα που (φυσιολογικά) προκύπτουν σε ανάλογες περιπτώσεις κι όχι να αναλωνόμαστε αποσπασματικά με εκτονωτικές κουβεντούλες στα sosial?... όχι ότι δεν είναι θεμιτές και αυτές αλλά ήμουν νιος και γέρασα στα  ίδια και τα ίδια...? 

 
Πιστεύω, χωρίς να γνωρίζω, πως αν ένα arranger ή ηλ. πιάνο παίζει απο τα onboard ηχεία (μιας και δεν έχει άλλο τρόπο να ακουστεί) θα είναι επιτρεπτό.
Το θέμα είναι μην εννοηθεί πως ο ενισχυτής του οργάνου, έστω και εσωτερικός, θεωρείται ηλεκτρονική υποβοήθηση έντασης του ήχου και κατ'επέκταση τον κατατάσουν στις μικροφωνικές.

Κατανοώ πως κάτι τέτοιο ακούγεται γελοίο, αλλά μπορεί αυτός που θα έρθει για έλεγχο στο κατάστημα να ισχυριστεί κάτι τέτοιο, αφού ούτε ο ίδιος, ο ελεγκτής δηλαδή, δεν μπορεί να ξεχωρίσει την διαφορά του ενισχυτή από την μικροφωνική.

Επιμένω στον όρο μικροφωνική διότι αυτό αναφέρει - απαγορεύει ο τότε νόμος.

 
ΥΓ. όσο για το θέμα αυτό καθ αυτό όπως το έθεσε ο Μανώλης, μήπως ήρθε η στιγμή (αν όχι τώρα πότε)να φτιαχθεί επιτέλους ένας "σοβαρός" (και ο νοών νοείτο) φορέας από εσάς τους ενεργούς στο επάγγελμα που θα αντιπροσωπεύει εμπεριστατωμένα και κυρίως  θεσμικά τα προβλήματα που (φυσιολογικά) προκύπτουν σε ανάλογες περιπτώσεις κι όχι να αναλωνόμαστε αποσπασματικά με εκτονωτικές κουβεντούλες στα sosial?... όχι ότι δεν είναι θεμιτές και αυτές αλλά ήμουν νιος και γέρασα στα  ίδια και τα ίδια...? 
1) Το πρώτο και βασικό πρόβλημα είναι πως το επάγγελμα του μουσικού δεν είναι κατοχυρωμένο επάγγελμα.

2) Από την άλλη όμως, ο οποιοσδήποτε εργοδότης - κατάστημα εστίασης, μπορεί να απασχολήσει κάποιον εργαζόμενο - μουσικό και να του "κολλήσει" εργόσημο μουσικού. Επίσης, να υπενθυμίσω πως πριν κάποια χρόνια, επέβαλαν στους μουσικούς να εργάζονται με μπλοκάκι, δηλαδή έκαναν έναρξη στην εφορία κλπ, και πλήρωναν μέχρι και το τέλος επιτηδεύματος, ως μουσικοί.

Τα δύο πιό πάνω δεν έρχονται σε αντίθεση;

Δηλαδή από την μία πληρώνεις φόρους, δηλώνεις στην εφορία πως είσαι μουσικός και από την άλλη δεν είναι κατοχυρωμένο το επάγγελμα.

 
1) Το πρώτο και βασικό πρόβλημα είναι πως το επάγγελμα του μουσικού δεν είναι κατοχυρωμένο επάγγελμα.


Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με αυτό.

2) Από την άλλη όμως, ο οποιοσδήποτε εργοδότης - κατάστημα εστίασης, μπορεί να απασχολήσει κάποιον εργαζόμενο - μουσικό και να του "κολλήσει" εργόσημο μουσικού. Επίσης, να υπενθυμίσω πως πριν κάποια χρόνια, επέβαλαν στους μουσικούς να εργάζονται με μπλοκάκι, δηλαδή έκαναν έναρξη στην εφορία κλπ, και πλήρωναν μέχρι και το τέλος επιτηδεύματος, ως μουσικοί.

Τα δύο πιό πάνω δεν έρχονται σε αντίθεση;

Δηλαδή από την μία πληρώνεις φόρους, δηλώνεις στην εφορία πως είσαι μουσικός και από την άλλη δεν είναι κατοχυρωμένο το επάγγελμα.


Όλοι οι εργαζόμενοι πολίτες που θέλουν να αυτοαπασχολούνται πρέπει να πληρώνουν φόρους απο τα έσοδα τους, όπως και οι μισθωτοί υπάλληλοι.

Κάθε επάγγελμα είναι κατοχυρωμένο με έναν ειδικό αριθμό ΚΑΔ και υπάρχει αντίστοιχος και για τους μουσικούς.

Π.χ οι αριθμοί

  • 90011013 αφορά τις Υπηρεσίες μουσικού συγκροτήματος
  • 90031107 τις Υπηρεσίες μουσουργού
  • 90031111 Υπηρεσίες στιχουργού 
  • 3390011007 Υπηρεσίες τραγουδιστή κ.α.
  • 93291903 Υπηρεσίες μουσικής κάλυψης εκδηλώσεων, υπηρεσίες disk jockey (D.J.)
Οπότε όταν αυτοαπασχολείσαι είσαι αφεντικό του εαυτού σου και το "κατάστημα εστίασης" που θα παίξεις, είναι πελάτης σου και όχι εργοδότης. Κόβεις τιμολόγιο ή απόδειξη όταν πληρώνεσαι και πληρώνεις τους αντίστοιχους φόρους στο τελος του χρόνου. Για να κοψεις απόδειξη πρέπει να πάρεις ένα ΚΑΔ (έναρξη) απο την εφορία για να "κατοχυρώσεις" όπως είπες το επάγγελμα σου, με τις απολαβές αλλά και τις ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ του κάθε πολίτη.

Αν θες να είσαι υπάλληλος όμως θα πρέπει να σε προσλάβει το "κατάστημα εστίασης" και τότε θα είναι ο εργοδότης σου. Φυσικά αφου το επάγγελμα του μουσικού ορίζεται απο τα παραπάνω θα σε προσλάβει ως ανειδίκευτό και θα σου κολλήσει εργόσημο για ασφάλιση.

Πρέπει να γίνει ξεκάθαρο πως είνα δυο διαφορετικά πράγματα τα παραπάνω.

Αν ένας μουσικός προσληφθεί σε μόνιμη βάση απο κρουαζιερόπλοιο π.χ. είναι υπάλληλος.

Ποιες οι πιθανότητες να συμβεί αυτό σήμερα;

Κανονικα λοιπόν, όπως κάποιος θα εργαζόταν ως ηλεκτρολόγος αυτοαπασχολούμενος με μαγαζί ή όχι, έτσι και ο μουσικός πουλάει τις υπηρεσίες του σε πολλούς και όχι ένα μόνιμο εργοδότη και γι αυτό είναι ένας ελεύθερος επαγγελματίας που πρέπει να τηρεί βιβλία εσόδων-εξόδων και να αυτοασφαλίζεται στον ΟΑΕΕ/ΕΦΚΑ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με αυτό.
Ο οποιοσδήποτε μπορεί να ασκήσει το επάγγελμα χωρίς πιστοποίηση από κάποιο φορέα, π.χ. σωματείο.

Όλοι οι εργαζόμενοι πολίτες που θέλουν να αυτοαπασχολούνται πρέπει να πληρώνουν φόρους απο τα έσοδα τους, όπως και οι μισθωτοί υπάλληλοι.
Σωστά.

Κάθε επάγγελμα είναι κατοχυρωμένο με έναν ειδικό αριθμό ΚΑΔ και υπάρχει αντίστοιχος και για τους μουσικούς.

Π.χ οι αριθμοί

  • 90011013 αφορά τις Υπηρεσίες μουσικού συγκροτήματος
  • 90031107 τις Υπηρεσίες μουσουργού
  • 90031111 Υπηρεσίες στιχουργού 
  • 3390011007 Υπηρεσίες τραγουδιστή κ.α.
  • 93291903 Υπηρεσίες μουσικής κάλυψης εκδηλώσεων, υπηρεσίες disk jockey (D.J.)
Λάθος λέξη, δεν είναι κατοχυρωμένο ως επάγγελμα αλλά απλά έχει έναν αριθμό ΚΑΔ για φορολογικούς λόγους στην εφορία.

Για να το ασκήσεις δεν σου ζητάει πιστοποίηση.

Οπότε όταν αυτοαπασχολείσαι είσαι αφεντικό του εαυτού σου και το "κατάστημα εστίασης" που θα παίξεις, είναι πελάτης σου και όχι εργοδότης. Κόβεις τιμολόγιο ή απόδειξη όταν πληρώνεσαι και πληρώνεις τους αντίστοιχους φόρους στο τελος του χρόνου. Για να κοψεις απόδειξη πρέπει να πάρεις ένα ΚΑΔ (έναρξη) απο την εφορία για να "κατοχυρώσεις" όπως είπες το επάγγελμα σου, με τις απολαβές αλλά και τις ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ του κάθε πολίτη.
Το ότι κόβεις απόδειξη ή τιμολόγιο ως μουσικός, δεν σημαίνει πως κατοχυρώνεις το επάγγελμα. Απλά γίνεται για καθαρά φορολογικούς λόγους. Ο οποιοσδήποτε μπορεί να το κάνει.

Αν θες να είσαι υπάλληλος όμως θα πρέπει να σε προσλάβει το "κατάστημα εστίασης" και τότε θα είναι ο εργοδότης σου. Φυσικά αφου το επάγγελμα του μουσικού ορίζεται απο τα παραπάνω θα σε προσλάβει ως ανειδίκευτό και θα σου κολλήσει εργόσημο για ασφάλιση.
Πολύ σωστά, ορίζεται και όχι κατοχυρώνει.

Επίσης, αφού θα σε προσλάβει ως μουσικό, γιατί ως ανειδίκευτο;

Πρέπει να γίνει ξεκάθαρο πως είνα δυο διαφορετικά πράγματα τα παραπάνω.

Αν ένας μουσικός προσληφθεί σε μόνιμη βάση απο κρουαζιερόπλοιο π.χ. είναι υπάλληλος.

Ποιες οι πιθανότητες να συμβεί αυτό σήμερα;
Υπάλληλος με ειδικότητα μουσικού. Το οποίο όπως θα γνωρίζεις δεν χρειάζεται πιστοποίηση από κανέναν φορέα.

 
Ο οποιοσδήποτε μπορεί να ασκήσει το επάγγελμα χωρίς πιστοποίηση από κάποιο φορέα, π.χ. σωματείο.

Σωστά.

Λάθος λέξη, δεν είναι κατοχυρωμένο ως επάγγελμα αλλά απλά έχει έναν αριθμό ΚΑΔ για φορολογικούς λόγους στην εφορία.

Για να το ασκήσεις δεν σου ζητάει πιστοποίηση.
Αυτό είναι καθαρα συντεχνειακό θέμα και σηκώνει μεγάλη κουβέντα.

Η αγορά είνα πλέον ανοιχτή για όλα τα επαγγέλματα. 

Ο καθένας μπορεί να ασκήσει το επάγγελμα και θα αξιολογηθεί απο τον πελάτη του. Δεν πουλάει τις υπηρεσίες του βάσει εκπαιδευτικών περγαμηνών. Δεν είναι γιατρός.

Εκτός και αν προσληφθεί σε αναγνωρισμένο ωδείο - σχολή ως διδάσκων όπου εκεί ισχύει ότι ισχύει και για τους υπόλοιπους δασκάλους.

 
Κανονικα λοιπόν, όπως κάποιος θα εργαζόταν ως ηλεκτρολόγος αυτοαπασχολούμενος με μαγαζί ή όχι, έτσι και ο μουσικός πουλάει τις υπηρεσίες του σε πολλούς και όχι ένα μόνιμο εργοδότη και γι αυτό είναι ένας ελεύθερος επαγγελματίας που πρέπει να τηρεί βιβλία εσόδων-εξόδων και να αυτοασφαλίζεται στον ΟΑΕΕ/ΕΦΚΑ.
Ο ηλεκτρολόγος που θα πάει στο μαγαζί για εγκατάσταση και όχι να αλλάξει μία μπρίζα, πρέπει να έχει δικαίωμα υπογραφής, άρα πιστοποίηση από τον δικό του φορέα. Ο μουσικός όχι. Εδώ είναι η διαφορά μας.

 
Ελπίζω να συμφωνούμε πως δεν είναι της ίδιας ευθύνης η υπηρεσία.

Απο την άλλη για να πάρει το έκτακτο επίδομα κάποιος έπρεπε να είναι μελος στο οικείο σωματείο, ενω ταυτόχρονα δημιουργήθηκε και η βάση καλλιτεχνών στο Υπ Πολιτισμού.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αυτό είναι καθαρα συντεχνειακό θέμα και σηκώνει μεγάλη κουβέντα.
Το ξέρω. Γι'αυτό και υπάρχουν συγκρούσεις - αντιθέσεις μεταξύ νομοθεσίας και κρατικών συμφερόντων.

Η αγορά είνα πλέον ανοιχτή για όλα τα επαγγέλματα. 
Πολύ σωστά, αν και όχι για όλα. Βλέπε γιατρός, δικηγόρος, ηλεκτρολόγος κλπ.

Ο καθένας μπορεί να ασκήσει το επάγγελμα και θα αξιολογηθεί απο τον πελάτη του. Δεν πουλάει τις υπηρεσίες του βάσει εκπαιδευτικών περγαμηνών. Δεν είναι γιατρός.
Αυτό το "ο καθένας" και το θα αξιολογηθεί από τον "πελάτη" του... ?

Εκτός και αν προσληφθεί σε αναγνωρισμένο ωδείο - σχολή ως διδάσκων όπου εκεί ισχύει ότι ισχύει και για τους υπόλοιπους δασκάλους.
Άλλο αυτό. Εδώ δεν μιλάμε για μαγαζιά εστίασης, εδώ μιλάμε για ανθρώπους του επαγγέλματος.

Εδώ ορίζει ο "εργοδότης" τις προδιαγραφές. Εδώ ο εργοδότης ορίζει τι ακριβώς θέλει.

 
Ελπίζω να συμφωνούμε πως δεν είναι της ίδιας ευθύνης η υπηρεσία.
Εννοείται.

Αλλά δεν παύει να είναι ένα επάγγελμα από το οποίο ζει κόσμος.

Απο την άλλη για να πάρει το έκτακτο επίδομα κάποιος έπρεπε να είναι μελος στο οικείο σωματείο,
Ναι, εδώ πρέπει να είσαι μέλος στο οικείο σωματείο.

Όταν πρόκειται για π.χ. επίδομα, το κράτος σου λέει να είσαι μέλος στο οικείο σωματείο.

Όταν πρόκειται να εργαστείς δεν σου ζητάει να είσαι μέλος στο οικείο σωματείο.

Δύο μέτρα και δύο σταθμά.

ενω ταυτόχρονα δημιουργήθηκε και η βάση καλλιτεχνών στο Υπ Πολιτισμού.
Γιατί το κάνεις αυτό τώρα ρε Γιάννη; συγκινήθηκα ρε συ.   ?

Εν έτη 2020 θυμήθηκαν να κάνουν βάση μητρώο καλλιτεχνών, αυτό μάλλον εννοείς.

Όσο για τις ειδικότητες... ας μην μιλήσω καλύτερα... ?

 
Το ξέρω. Γι'αυτό και υπάρχουν συγκρούσεις - αντιθέσεις μεταξύ νομοθεσίας και κρατικών συμφερόντων.
Ξέρεις κάποια τετοια σύγκρουση να αναφέρεις; Κάθε συντεχνία υπάρχει για να εξυπηρετεί τα συμφέροντα της. Το κράτος δεν συμμετέχει στην χειραγώγηση της αγοράς, βασει νόμου. 

Αυτό το "ο καθένας" και το θα αξιολογηθεί από τον "πελάτη" του... ?

Άλλο αυτό. Εδώ δεν μιλάμε για μαγαζιά εστίασης, εδώ μιλάμε για ανθρώπους του επαγγέλματος.

Εδώ ορίζει ο "εργοδότης" τις προδιαγραφές. Εδώ ο εργοδότης ορίζει τι ακριβώς θέλει.
Οπως όλοι οι προσφέροντες υπηρεσίες, κανουμε αυτό που μπορούμε για να πάρουμε μια δουλειά ικανοποιώντας τον πελάτη και ας μην είναι έτσι όπως θα θέλαμε ή μας βολεύει. Τι διαφοροποιεί τον μουσικό δηλαδή; 

Το πρώτο και βασικό πρόβλημα είναι πως το επάγγελμα του μουσικού δεν είναι κατοχυρωμένο επάγγελμα.

....

Εννοείται.

Αλλά δεν παύει να είναι ένα επάγγελμα από το οποίο ζει κόσμος.
Σε ποια χώρα ξέρεις να κατοχυρώνεται το επάγγελμα του μουσικού; Θες να αναφέρεις μία;

Με την κατοχύρωση θα εννοείς βέβαια πως μια δουλειά θα δικαιούται να την πάρει αυτός που έχει δίπλωμα ωδείου π.χ. και ανήκει στο σωματείο μουσικών.

Ο αυτοδίδακτος και πολλές φορές καλύτερος μουσικός που δεν συμμετέχει σε ένα κομματικό φορέα όπως το σωματείο, θα αποκλείεται. Αν αυτό δεν είναι συντεχνιακό συμφέρον των ολίγων τότε τι είναι;

Και σε τι χώρο; Σε ένα επάγγελμα όπου ο τάδε αποφοιτήσας από ωδείο δεν εχει να παρουσιάσει έργο και σε αντίθεση "θησαυρίζει" ο Χ αυτοδίδακτος αλλά δημιουργικός καλλιτέχνης με τις κυκλοφορίες του. 

Προφανώς θα αναφέρεσαι σε κατοχυρώσεις απο συντεχνίες τύπου ΕΣΗΕΑ των δημοσιογράφων. Πήγαινε ρώτα τους εκδότες αν προσλαμβάνουν μόνο μέλη του σωματείου που είναι "κατοχυρωμένοι δημοσιογράφοι". Οι δημοσιογράφοι δουλεύουν δεκαετίες πριν "κατοχυρωθούν" και γίνουν... δημοσιογράφοι απο την ΕΣΗΕΑ. Ασε που πολλοί δεν γίνονται ποτέ.

Αυτα συμβαίνουν σε χώρες σαν τη δική μας που τους ανέχονται και έχουν αποδυναμώσει τον λόγο ύπαρξης σωματείων που κανονικά είναι απαραίτητα βοηθήματα των εργαζομένων.

Ναι, εδώ πρέπει να είσαι μέλος στο οικείο σωματείο.

Όταν πρόκειται για π.χ. επίδομα, το κράτος σου λέει να είσαι μέλος στο οικείο σωματείο.

Όταν πρόκειται να εργαστείς δεν σου ζητάει να είσαι μέλος στο οικείο σωματείο.

Δύο μέτρα και δύο σταθμά.

Γιατί το κάνεις αυτό τώρα ρε Γιάννη; συγκινήθηκα ρε συ.   ?

Εν έτη 2020 θυμήθηκαν να κάνουν βάση μητρώο καλλιτεχνών, αυτό μάλλον εννοείς.

Όσο για τις ειδικότητες... ας μην μιλήσω καλύτερα... ?
Προφανώς μερίμνησαν υπερ του σωματείου ελλείψει σοβαρότερου φορέα ή ενός μητρώου επαγγελματιών, διότι όταν μοιράζεται δημόσιο χρήμα απο φορολογούμενους ας υπάρχει ένας φερετζές τουλάχιστον να μην φανεί πως μοιράζουν λεφτά στην τύχη.

Και σιγα μη πρέπει να σου ζητήσει να είσαι μέλος στο σωματείο για να πάρεις δουλειά! Το τι του προσφέρεις ενδιαφέρει τον πελάτη για να κανει καλύτερα τη δουλειά του, όχι το αν είσαι οργανωμένος με σφραγίδα. Τι το πέρασες δημόσιο με ΑΣΕΠ; 

 Έγραψα ήδη απο πάνω για τα συντεχνιακά συμφέροντα που στη χώρα μας λειτουργούν εις βάρος των πολλών. Δικηγόροι, δημοσιογράφοι, ταξιτζήδες, φαρμακοποιοί, κ.α.

Οσο για το μητρώο, κάλιο αργά παρα ποτέ. Έπρεπε να το είχαν κάνει προ δεκαετιών αλλά ας μην κοροϊδεύουμε και τα θετικά που γίνονται.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ξέρεις κάποια τετοια σύγκρουση να αναφέρεις; Κάθε συντεχνία υπάρχει για να εξυπηρετεί τα συμφέροντα της. Το κράτος δεν συμμετέχει στην χειραγώγηση της αγοράς, βασει νόμου. 

Οπως όλοι οι προσφέροντες υπηρεσίες, κανουμε αυτό που μπορούμε για να πάρουμε μια δουλειά ικανοποιώντας τον πελάτη και ας μην είναι έτσι όπως θα θέλαμε ή μας βολεύει. Τι διαφοροποιεί τον μουσικό δηλαδή; 

Σε ποια χώρα ξέρεις να κατοχυρώνεται το επάγγελμα του μουσικού; Θες να αναφέρεις μία;

Με την κατοχύρωση θα εννοείς βέβαια πως μια δουλειά θα δικαιούται να την πάρει αυτός που έχει δίπλωμα ωδείου π.χ. και ανήκει στο σωματείο μουσικών.

Ο αυτοδίδακτος και πολλές φορές καλύτερος μουσικός που δεν συμμετέχει σε ένα κομματικό φορέα όπως το σωματείο, θα αποκλείεται. Αν αυτό δεν είναι συντεχνιακό συμφέρον των ολίγων τότε τι είναι;

Και σε τι χώρο; Σε ένα επάγγελμα όπου ο τάδε αποφοιτήσας από ωδείο δεν εχει να παρουσιάσει έργο και σε αντίθεση "θησαυρίζει" ο Χ αυτοδίδακτος αλλά δημιουργικός καλλιτέχνης με τις κυκλοφορίες του. 

Προφανώς θα αναφέρεσαι σε κατοχυρώσεις απο συντεχνίες τύπου ΕΣΗΕΑ των δημοσιογράφων. Πήγαινε ρώτα τους εκδότες αν προσλαμβάνουν μόνο μέλη του σωματείου που είναι "κατοχυρωμένοι δημοσιογράφοι". Οι δημοσιογράφοι δουλεύουν δεκαετίες πριν "κατοχυρωθούν" και γίνουν... δημοσιογράφοι απο την ΕΣΗΕΑ. Ασε που πολλοί δεν γίνονται ποτέ.

Αυτα συμβαίνουν σε χώρες σαν τη δική μας που τους ανέχονται και έχουν αποδυναμώσει τον λόγο ύπαρξης σωματείων που κανονικά είναι απαραίτητα βοηθήματα των εργαζομένων.

Προφανώς μερίμνησαν υπερ του σωματείου ελλείψει σοβαρότερου φορέα ή ενός μητρώου επαγγελματιών, διότι όταν μοιράζεται δημόσιο χρήμα απο φορολογούμενους ας υπάρχει ένας φερετζές τουλάχιστον να μην φανεί πως μοιράζουν λεφτά στην τύχη.

Και σιγα μη πρέπει να σου ζητήσει να είσαι μέλος στο σωματείο για να πάρεις δουλειά! Το τι του προσφέρεις ενδιαφέρει τον πελάτη για να κανει καλύτερα τη δουλειά του, όχι το αν είσαι οργανωμένος με σφραγίδα. Τι το πέρασες δημόσιο με ΑΣΕΠ; 

 Έγραψα ήδη απο πάνω για τα συντεχνιακά συμφέροντα που στη χώρα μας λειτουργούν εις βάρος των πολλών. Δικηγόροι, δημοσιογράφοι, ταξιτζήδες, φαρμακοποιοί, κ.α.

Οσο για το μητρώο, κάλιο αργά παρα ποτέ. Έπρεπε να το είχαν κάνει προ δεκαετιών αλλά ας μην κοροϊδεύουμε και τα θετικά που γίνονται.
Ωραία.

Το αρχικό ερώτημα παραμένει.

Ένα ηλεκτρικό stage πιάνο με ενσωματωμένα ηχεία ή ένα αρμόνιο με ενσωματωμένα ηχεία ή μία κιθάρα συνδεδεμένη σε combo ενισχυτή, μπορεί να θεωρηθεί αυτό το σύστημα ενίσχυσης ως μικροφωνική;

Υπάρχει κάποιος σαφής νόμος;

Γνωρίζει κάποιος;

 
Ένα ηλεκτρικό stage πιάνο με ενσωματωμένα ηχεία ή ένα αρμόνιο με ενσωματωμένα ηχεία ή μία κιθάρα συνδεδεμένη σε combo ενισχυτή, μπορεί να θεωρηθεί αυτό το σύστημα ενίσχυσης ως μικροφωνική;

Υπάρχει κάποιος σαφής νόμος;


Αυτό ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ στείλτο στον Χαρδαλιά.

 
Αυτό ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ στείλτο στον Χαρδαλιά.
Γιατί όχι, που είναι όμως;

Να ξεκαθαρίσουμε τι θεωρεί (ο νόμος) και τι πραγματικά είναι αυτοενίσχυση και τι μικροφωνική.

Να σημειώσω πως, αυτό που είπε στις 23 Οκτωβρίου για απαγόρευση μικροφωνικής, δεν το είπε τυχαία, αφορά νόμο.

Απλά ο τότε νόμος, αρκετά παλιός, μπορεί όντως και δικαιολογημένα να μην είχε λάβει υπ'όψη του μηχανήματα με αυτοενίσχυση, όπως για παράδειγμα το ηλεκτρικό πιάνο με ενσωματωμένα ηχεία ή το αρμόνιο με ενσωματωμένα ηχεία ή την κιθάρα με combo ενισχυτή. Μπορεί τότε ο νομοθέτης να είχε λάβει υπ'όψη του την μικροφωνική ως το μοναδικό ενισχυτικό σύστημα για όλα τα όργανα συμπεριλαμβανομένου των μικροφώνων. Αυτό θεωρώ το πιό πιθανό.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top