Καταργούνται Καλλιτεχνικά και Μουσική;

Status
Not open for further replies.
Για να αποστασιοποιηθώ από εκείνους που ''ζουν και αναπνέουν τις τέχνες'' να διευκρινίσω ότι όταν μιλάω για μουσική στα σχολεία εννοώ μόνο τις παραδοσιακές μουσικές αυτής της περιοχής του κόσμου, και αν όχι αποκλειστικά, το κύριο βάρος σε αυτές, πιστεύω δηλαδή ότι δεν αφορούν τον νεοέλληνα όλων των ειδών οι τέχνες και όλα τα είδη μουσικής, πάρα μόνο εκείνα τα είδη στα οποία έχει να επιδείξει μια παράδοση και ένα αξιόλογο έργο, και αυτά είναι που έχει σημασία να διασώσει και να καλλιεργήσει ως πολιτισμική ταυτότητα. (να περισώσω τον νεοέλληνα από περαιτέρω γελοιοποίηση προσπαθώ). Τα εικαστικά δε (Τσαρούχης?) εκτός από το ότι γελοιοποιούν τις τέχνες γενικά (για εμένα πάντα), δεν αφορούν αυτό το μέρος του κόσμου, δεν υπάρχει καμιά παράδοση να διασωθεί οπότε θα μπορούσαν να αγνοηθούν επιμελώς, σε ότι αφορά την δημόσια δωρεάν παιδεία. Τέλος τι κάνουν στη Σουηδία και στην Αμερική πιστεύω δεν θα έπρεπε να νοιάζεται κανείς

 
Ρε παιδιά δεν είναι θέμα σχολικού προγράμματος και μαθημάτων.

Είναι θέμα δομής και συστήματος.

................................................................

Σε ένα υγιές εκπαιδευτικό σύστημα, όλα είναι απαραίτητα.

Αλλά  .... πως?

Κι έγραψα μόνο το πανωσέντονο.

Θα μπορούσα να είχα γράψει 500 σελίδες διατριβή λέμε ...


Γιατί δεν είναι ήδη αυτό το post η "Προτεινόμενη ανάρτηση" ;

Παρακαλώ κρεμάστε το πάνω -πάνω και μην περιμένετε να συμπληρωθούν τα "likes" .

(αλλιώς θα μαζέψω μερικούς φίλους -φουσκωτούς ωσάν τον Cos.Dir-  έξω από το σπίτι του moderator)

Κατά τα άλλα νομίζω πως έχει γίνει ήδη κατανοητό πως μόνο fake  δεν είναι το δημοσίευμα :

Πρόκειται για σχεδιασμούς του (ενός ακόμα) ανεκδιήγητου υπο-σούργελου Παιδείας που "διαρρέουν" εντέχνως ώστε να μαζέψουν αντιδράσεις , και για να ξανα-μανά μαζέψουν τα δίκτυα μέσω των φιλοκυβερνητικών δικτυο-μπάτσων ελληνικών hoaxes. 

Ετσι, με τις πρώτες αρνητικές αντιδράσεις , ο "ερευνητής" του ενός κλικ του google search, (σε σωστό timing με τις νέες διαθέσεις υπαναχώρησης του υπουργείου) πήρε την εύκολη assist και κατέρριψε το copy-πάστε δημοσίευμα που (επιμένω) ΕΝΤΕΧΝΩΣ διοχετεύτηκε ως έχει στο internet...

 
αλλά μόνο στα φροντιστήρια (που αλλού υπάρχει άραγε σαν θεσμός αυτό?)


Όσο παράξενο και να σου ακούγεται στην Ιαπωνία, Κορέα και Δηλαδή στις τρεις χώρες με την μεγαλύτερη βιομηχανική παραγωγή και παραγωγικότητα στον πλανήτη οι οποίες εφαρμοζουν και τον πλέον αδυσώπητο καπιταλιΖμο στον πλανήτη Γη.

Δεν υπάρχει περίπτωση να περάσεις την ΤΑΞΗ (όχι απλά να μπεις στο πανεπιστήμιο) αν δεν ΛΙΩΣΕΙΣ στο φροντιστήριο.Δεν υπάρχουν διακοπές,όλη η ζωή του μέσου μαθητή είναι σχολείο το πρωί και φροντιστήριο το απόγευμα και φυσικά και κατά την διάρκεια των καλοκαιρινών "διακοπών'' .

Μιλάμε όμως για απολύτως cut throat κοινωνίες όπου η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ και τρομακτικός ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ (όχι άμιλλα, σκληρός δολοφονικός ανταγωνισμός συνοδευόμενος από τον κοινωνικό ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΜΟ του "αδύναμου") είναι ο θεμέλιος λίθος τους.

Ο μέσος Έλληνας "συνδικαλιστής" θα είχε αυτοκτονησει μέσα στα πρώτα δέκα λεπτά από την...πίεση αν τον έβαζες σε ένα τέτοιο περιβάλλον...

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οι ΦΟΙΤΗΤΈΣ που προέρχονται από αυτές τις χώρες είναι σε δραματικά ανωτερο level απόδοσης οπουδήποτε και αν σπουδάσουν μετά, θυμάμαι στο NYU όπου έκανα το μεταπτυχιακό μου ότι μας είχαν "θερίσει" τα "κινεζακια" σχεδόν παντού οι "top of the class" από εκεί ήταν.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πάντως αν δεν καταργηθεί εκείνο το ανεκδιήγητο παγκόσμιας πρωτοτυπίας και ηλιθιότητας "και Θρησκευμάτων" από το υπουργείο Παιδείας, και δεν μπορούμε να αντιληφθούμε ότι δεν έχει καμία θέση δίπλα στη λέξη παιδεία, δεν πρόκειται να δούμε προκοπή στον αιώνα τον άπαντα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η αρχή του κακού στην ελληνική σχολική εκπαίδευση είναι αυτό που λέγεται Πανελλήνιες. Το περιεχόμενο των εξετάσεων, ο τρόπος αξιολόγησης και οι πόρτες που ανοίγουν (και δεν κλείνουν σχεδόν ποτέ) με την επιτυχία, έχουν καταστήσει το θεσμό από εκπαιδευτική διαδικασία αξιολόγησης, σε στοιχείο κουλτούρας ενός λαού. Να περάσω οπουδήποτε και μετά αρχίζει η ζωάρα.

Κατ' ουσία, σχεδόν ακυρώνονται δύο τάξεις του λυκείου λόγω ανάγκης προετοιμασίας. Δεν πρόκειται ποτέ να έχουμε αξιόλογη σχολική παιδεία όσο το σύνολο του συστήματος είναι τόσο focused στην επιτυχία στις Πανελλήνιες.

Δε θα ξεχάσω την πρώτη μου μέρα στη δευτέρα λυκείου όπου μας καλωσόρισε ο μαθηματικός μας και το πρώτο πράγμα που είπε ήταν "ξέρω και καταλαβαίνω ότι όσοι από εσάς πάτε 2η και 3η δέσμη, δε θα διαβάζετε". Τότε, μου είχε κάνει φοβερή εντύπωση το επίπεδο κατανόησης. Τώρα το θυμάμαι και φρίττω.

Σχεδόν 30 χρόνια μετά, ελάχιστα πράγματα έχουν αλλάξει.

 
Ο μέσος Έλληνας "συνδικαλιστής" θα είχε αυτοκτονησει μέσα στα πρώτα δέκα λεπτά από την...πίεση αν τον έβαζες σε ένα τέτοιο περιβάλλον...
Ο μέσος Έλληνας "συνδικαλιστής" θα τους είχε κάνει να αυτοκτονήσουν μέσα στα πρώτα δέκα λεπτά από την...πίεση άνεση αν τον έβαζες σε ένα τέτοιο περιβάλλον...

Corrected?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έχουν γραφτεί θαυμάσιες τοποθετήσεις σχετικά με την ευρύτερη εκπαίδευση και όχι μόνο των "καλλιτεχνικών του Λυκείου" απο πολλές πλευρές και συμφωνήσαμε - διαφωνήσαμε και ίσως μάθαμε και δυο πράγματα παραπάνω.

Το θέμα όμως άπτεται της θλιβερής πολιτικάντικης κόντρας που διεξάγεται σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Γι αυτό και επειδή το θέμα δεν αφορά την μουσική ή την εκπαίδευση της, θεωρώ πως η κουβέντα έκανε τον κύκλο της όσον αφορά το Noiz και την θεματολογία του.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top