Ήχος 2000

music_journey

Νέο μέλος
Μηνύματα
10
Πόντοι
1
Καλημέρα σε όλους!

Αν και παρακολουθώ αρκετό καιρό το noiz, ωστόσο, τώρα αποφάσισα να γίνω και μέλος. Το θέμα που με απασχολεί ίσως να υπάρχει ήδη στο site. Σε περίπτωση που υπάρχει, θα σας παρακαλούσα να με παραπέμψετε εκεί.

Ίσως να έχετε ακούσει κι εσείς παρόμοια σχόλια για τη δουλειά σας - όπως αυτό που άκουσα εγώ και το αναφέρω παρακάτω - και θα ήθελα και τη δική σας άποψη, για να μπορέσω να βγάλω μια άκρη.

Τί εννοεί κάποιος, όταν σου λέει, ότι "γράφεις πάρα πολύ ωραία μουσική, αλλά, ο ήχος σου δεν είναι του 2000" ;

Πώς ορίζεται ο ήχος του 2000 ;

Γιατί εξακολουθούν να κάνουν τεράστια επιτυχία ακόμα και σήμερα solo καλλιτέχνες, αλλά και συγκροτήματα πχ της Rock ή της Pop, μουσικά είδη που εμφανίστηκαν πολλές δεκαετίες πριν και που σίγουρα δεν είναι ήχος 2000 ;

Γιατί πολλοί πρωτοεμφανιζόμενοι εν έτει 2000 - 06 Έλληνες και Ξένοι Καλλιτέχνες γράφουν μουσική σε μουσικά είδη και ρεύματα που υπάρχουν ήδη από τον περασμένο αιώνα και ωστόσο κάνουν τεράστια επιτυχία;

Γιατί ακόμα και σήμερα πολλοί νέοι 15, 20, 25 ετών κλπ, λατρεύουν πχ τα 80ς ;

Μήπως τελικά αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι αυτή καθ αυτή η "ωραία" μουσική, η μουσική που μπορεί να αγγίξει βαθιά τόσο τα συναισθήματα όσο και τους προβληματισμούς του σύγχρονου κόσμου και όχι ο ήχος ή από ποια δεκαετία / αιώνα είμαστε επηρρεασμένοι ;

 
Όταν ακούς από κάποιον ότι ο ήχος σου δεν είναι της τάδε δεκαετίας ή του τάδε καλλιτέχνη (ενώ θα έπρεπε να ήταν... ) τότε το πιθανότερο είναι ότι ο τύπος είναι παραγωγός/προαγωγός και θέλει να σε "σπρώξει" προς μια άλλη μουσική κατεύθυνση... Σε αυτές τις περιπτώσεις τον γράφεις κανονικότατα και κάνεις ότι σου αρέσει!

Τώρα για τον ήχο του 2000... τι να πούμε... το μόνο του χαρακτηριστικό είναι το "μπαστάρδεμα" ήχων από παλιότερες δεκαετίες! Αυτό δεν γίνεται φυσικά επειδή η μουσική ξαφνικά "εξαντλήθηκε"! Μάλλον επειδή ζούμε υπό το καθεστώς των μετρίων/ατάλαντων γίνεται... Βεβαία υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, οι οποίες όμως επιβεβαιώνουν τον κανόνα...

 
Ζουμε σε μια εποχη που τα παντα περνανε (& αναμασιωνται σε υπερηχητικους ρυθμους :lol: ) οποτε γραψτους ολους και κανε αυτο που ΕΣΥ γουσταρεις! :wink:

 
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες και τονίζω ότι υπάρχει και ο κίνδυνος (στη προσπάθεια να κάνεις τον ήχο του 2000) να περάσεις και στο επόμενο level και να κάνεις τον ήχο σου 2002 GR. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε κάτι τέτοιο.

 
Εσύυυυυυ μου 'πες πωωωωωωως μαγαπάααααςςςςςςςςςςςςςςςς......

 
Όταν ακούς από κάποιον ότι ο ήχος σου δεν είναι της τάδε δεκαετίας ή του τάδε καλλιτέχνη (ενώ θα έπρεπε να ήταν... ) τότε το πιθανότερο είναι ότι ο τύπος είναι παραγωγός/προαγωγός και θέλει να σε "σπρώξει" προς μια άλλη μουσική κατεύθυνση... Σε αυτές τις περιπτώσεις τον γράφεις κανονικότατα και κάνεις ότι σου αρέσει!
Αυτό βέβαια σε περίπτωση που δεν σε ενδιαφέρουν τα φράγκα 8)

Πέρα από την πλάκα…

Νομίζω ότι θα μπορούσε ο τύπος να ενοεί ότι ο ήχος σου δεν έχει το κάτι διαφορετικό κάτι καινούριο κάτι μοναδικό που να μπορεί ο παραγωγός / προαγωγός σου να επένδυση σε αυτό με την ελπίδα να πιάσει (να **στή στο τάλιρο) :)

 
Όταν ακούς από κάποιον ότι ο ήχος σου δεν είναι της τάδε δεκαετίας ή του τάδε καλλιτέχνη (ενώ θα έπρεπε να ήταν... ) τότε το πιθανότερο είναι ότι ο τύπος είναι παραγωγός/προαγωγός και θέλει να σε "σπρώξει" προς μια άλλη μουσική κατεύθυνση... Σε αυτές τις περιπτώσεις τον γράφεις κανονικότατα και κάνεις ότι σου αρέσει!
Αυτό βέβαια σε περίπτωση που δεν σε ενδιαφέρουν τα φράγκα 8)

Πέρα από την πλάκα…

Νομίζω ότι θα μπορούσε ο τύπος να ενοεί ότι ο ήχος σου δεν έχει το κάτι διαφορετικό κάτι καινούριο κάτι μοναδικό που να μπορεί ο παραγωγός / προαγωγός σου να επένδυση σε αυτό με την ελπίδα να πιάσει (να **στή στο τάλιρο) :)
Ίσως έτσι να εξηγείται το γεγονός ότι ο τύπος που μου το είπε ( νεαρός παραγωγός, αλλά και μουσικός χωρίς καμιά επιτυχία ) βρίσκεται στα αζήτητα χωρίς συνεργασίες με δισκογραφικές κλπ.. Δεν μπορώ να το εξηγήσω διαφορετικά. Είναι αδύνατον να απαιτεί κάθε νέο τραγούδι που γράφουμε να αποτελεί από μόνο του καινούριο είδος μουσικής. Σαφώς και γράφω ολοκαίνουρια τραγούδια, με νέα στοιχεία που δεν τα συναντάς σε άλλα κομάτια, ωστόσο μπορούν να καταταχτούν σε ένα συγκεκριμένο μουσικό είδος, όπως όλων των υπολοίπων συνθετών, κλασσικών και σύγχρονων.

Δηλαδή, τί το εξαιρετικά διαφορετικό έχουν οι φετινές παραγωγές πχ του Φοίβου ( αναφέρω τυχαία ένα πολύ γνωστό όνομα ) σε σύγκριση με τις περσινές του ή τις προπέρσινές του κλπ κλπ ; Εξακολουθεί να κάνει μεγάλες επιτυχίες κι ας μην αποτελεί το κάθε κομάτι του ξεχωριστά και ένα νέο είδος μουσικής. Ο Φοίβος έχει βρει το δικό του στυλάκι και πάντα τον καταλαβαίνω όταν τον ακούω, ακόμα κι αν μου είναι άγνωστος/η ο/η ερμηνευτής/ρια. Είναι καλό να έχεις το δικό σου στυλ και όποιος ακούει ένα καινούριο σου κομάτι να ξέρει ότι είσαι εσύ, να αφήνεις τη δική σου προσωπική και μοναδική σφραγίδα στα κομάτια σου. Αλλά, το να απαιτεί ο άλλος κάθε κομάτι σου να αποτελεί νέο μουσικό είδος παγκοσμίως το θεωρώ τουλάχιστον γελοίο.

Από την άλλη μεριά, όμως, ( και εδώ είναι το γελοίο της υπόθεσης ) είχε αρχίσει να μου αναφέρει ονόματα συγκροτημάτων, solo καλλιτεχνών, ότι έτσι πρέπει να γράφω κλπ!!! ( μόλις λίγο πιο πριν δεν μου έλεγε ότι έψαχνε για κάτι εντελώς καινούριο που να μην υπάρχει;;; ) "Ρε φίλε", του λέω, "δεν πάσχω από το σύνδρομο που οι άγγλοι ονομάζουν me too, έχω το δικό μου στυλ και βάζω τη δική μου προσωπική σφραγίδα στα κομάτια μου, γιατί πρέπει και εγώ να γράφω όπως γράφει και ο τάδε; Επειδή ο ήχος του είναι πιο extreme και πιο σύγχρονος; Μα, το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να πατάει ένα κουμπάκι στο synthesizer που γράφει Arpeggiator και να το αφήνει να παίζει επί 5 λεπτά!!! Δεν με εκφράζει κάτι τέτοιο. Δεν το θεωρώ καν μουσική αυτό το πράγμα. Παρόλο που κι η δική μου μουσική είναι ηλεκτρονική, δεν έχω μάθει να χρησιμοποιώ ετοιματζίδικα πράγματα όπως arpeggio κλπ., τα φτιάχνω όλα μόνος μου, ακριβώς γιατί θέλω να είμαι εγώ αυτός που ακούγεται και όχι ένα μηχάνημα."

Τέλος, μου έλεγε κάτι περίεργα πράγματα του στυλ "χρησιμοποιείς πολλά όργανα και είναι πάρα πολύ όμορφα δεμένα μεταξύ τους, ωστόσο, καλό είναι να μή χρησιμοποιείς για κάθε κομάτι σου πάνω από 2-3, άντε 4 ήχους, να είσαι minimαλιστής" ( !!! ) "Σ ευχαριστώ που έκανες τον κόπο και με άκουσες", του είπα και την έκανα με ελαφρά. Ε, δεν άντεξα άλλο... Προφανώς, ή έψαχνε για άτομα άσχετα με το χώρο της μουσικής, τα οποία πατάνε ένα κουμπάκι και παίζει από μόνο του το μηχάνημα, ή δεν ήξερε ούτε κι αυτός τί ακριβώς έψαχνε, νέο είδος μουσικής ή καλλιτέχνες που να γράφουν μουσική παρόμοια με αυτή των συγκροτημάτων και των καλλιτεχνών που του άρεσαν προσωπικά;;;... Κανείς μας δεν θα το μάθει...

 
Προφανως ο "παραγωγος" που γνωρισες εχει τοση σχεση με το αθλημα οσο εγω με τις καταδυσεις.. :lol:

Το ΠΡΩΤΟ πραγμα που πρεπει να κανεις ενας σοβαρος παραγωγος ειναι να ακουει τον "καλλιτεχνη" & να μπαινει στην ψυχολογια του & στο μυαλο του.

Ο παραγωγος ειναι ο "υπηρετης" του μουσικου & οχι το αντιστροφο :wink:

 
Προφανως ο "παραγωγος" που γνωρισες εχει τοση σχεση με το αθλημα οσο εγω με τις καταδυσεις.. :lol: Το ΠΡΩΤΟ πραγμα που πρεπει να κανεις ενας σοβαρος παραγωγος ειναι να ακουει τον "καλλιτεχνη" & να μπαινει στην ψυχολογια του & στο μυαλο του.

Ο παραγωγος ειναι ο "υπηρετης" του μουσικου & οχι το αντιστροφο :wink:
SUPERFUNK, περιμένω εναγωνίως να με συστήσεις σε έναν τέτοιο παραγωγό. :)

Δώσε ένα χέρι βοηθείας και σε μένα τον νέο που έχει το θράσσος να θέλει να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά της ελληνικής μουσικής σκηνής. ;)

Επίσης, αν έχεις υπ όψιν σου και κάποια φοβερή και τρομερή ( δεν εννοώ την Τάμτα :D ) γυναικεία pop φωνή, στείλε μου πμ. Έχω πολύ υλικό. Από male vocals, είμαι καλυμένος.

 
Ο Φοίβος έχει βρει το δικό του στυλάκι??? :lol:

Αν θέλεις κάτι τέτοιο απλά άκουγε διάφορα ήδη μουσικής και κλέψε τα καλύτερα

αν το ψάξεις λίγο και βρεις πια κομμάτια είναι κλεμμένα (χωρίς πνευματικά) θα αρχίσεις να μπαίνεις στο πνεύμα.

Ο Φοίβος αγοράζει κομμάτια από οιονδήποτε.

Αν κάποιος που πουλά σαν συνθέτης πάρει το κομμάτι σου σίγουρα θα σου δώσει αρκετά παραπάνω για το κομμάτι σου και δεν θα χαλαστή με τα «λάθη του» αφού θα το φτιάξη πρώτα για να το βάλει στο συρτάρι. Σκέψου το νομίζω είναι καλή αρχή αρκεί να διασφαλίσεις τα πνευματικά. (και να μπορείς να έρθεις σε επαφή με των τύπο)

Συγνώμη δεν κατάλαβα σε τι επίπεδο μιλούσαμε.

Αλλάζω την απάντηση λιπών και προσθέτω.

Αν στοχεύεις σε αυτή την αγορά θα πρέπει να κόψης τους πειραματισμούς και απλά να χρεισημοποιείς κλασικές νόρμες και φόρμες που μπορείς να κάνεις προσεκτικές και ελαφρές διαφοροποιήσεις.

Όσο αναφορά το μινιμαλ της μουσικής είναι μια τάση που έχει πολύ καιρό στο εξωτερικό και δεν έχει γίνει τυχαία. Επιγραμματικά να σου πω ότι για παράδειγμα τις μεγάλες ορχήστρες σε όλο τον κόσμο της χρησιμοποιούσαν για να πετύχουν αλλά ηχόχρωμα μιας και οι ήχοι περιοριζόταν στα ίδει τον οργάνων άντε και στις παραλλαγές τους. ¶λως λόγος ήταν η ένταση μιας και δεν υπήρχε εξοπλισμός αναπαραγωγής και μάλιστα LIVE της μουσικής.

Όπως καταλαβαίνεις με τα σύγχρονα μέσα και τα καινούρια όργανα με τους άπυρους ήχους (synth) μειώνουν στο ελάχιστο κάποιες ανάγκες όπως τις παραπάνω.

Κάπως έτσι έχει όλοι η νοοτροπία και το σκεπτικό. Δοκίμασε μια τέτοια ενορχήστρωση μπορεί και να σου αρέσει.

Πάρε παραδείγματα μεγάλων παραγωγών εκτός τις Ελλάδος που έχουν κομμάτια με δύο όργανα και παθαίνεις πλάκα ή για παράδειγμα την νοοτροπία αφροαμερικάνικις προελεύσεως του «Drums,Bass,Vocal.»

Από εκεί και πέρα είναι ο ηχολήπτης και τα μηχανήματα του θα αναδείξουν ή θα καταστρέψουν των ήχο σου. (και πόσα φράγκα έχεις/θέλεις να σκάσεις για αυτό) 8)

 
Ο Φοίβος έχει βρει το δικό του στυλάκι???
γιατι δεν το εχει βρει?εσυ δεν μπορεις να καταλαβεις ποτε ενα κομματι που ακους ειναι δικο του? 8O

Ο Φοίβος αγοράζει κομμάτια από οιονδήποτε.
και απο εμενα δηλ (που ειμαι και ΣΥΝΘΕΤΑΡΑ :lol: ) γιατι δεν αγοραζει ρε γαμωτο!!?? :lol: :lol:

σοβαρα μιλωντας τωρα ΠΩΣ το ξερεις αυτο?

Αν κάποιος που πουλά σαν συνθέτης πάρει το κομμάτι σου σίγουρα θα σου δώσει αρκετά παραπάνω για το κομμάτι σου και δεν θα χαλαστή με τα «λάθη του» αφού θα το φτιάξη πρώτα για να το βάλει στο συρτάρι. Σκέψου το νομίζω είναι καλή αρχή αρκεί να διασφαλίσεις τα πνευματικά. (και να μπορείς να έρθεις σε επαφή με των τύπο)
για να καταλαβω δηλ. προτεινεις να "πουλησει" τα κομματια σου (στον ΦΟΙΒΟ π.χ :lol: ) να παρει χρηματα απο τον ΦΟΙΒΟ πριν το κομματι γινει επιτυχια ,να τα κυκλοφορησει ο ΦΟΙΒΟΣ με την υπογραφη του & μετα αφου γινουν νουμερο 1, να εισπραξει τα πνευματικα (και αλλα) δικαιωματα οχι ο ΦΟΙΒΟΣ αλλα το παλικαρι που πουλησε τα τραγουδια του?

ΠΩΣ μπορει να γινει αυτο?? 8O (δηλ. για ποιο λογο να τα ΑΓΟΡΑΣΕΙ ο Φοιβος αφου τελικα δεν θα κερδισει απολυτως τιποτα?? 8O )

Συγνώμη δεν κατάλαβα σε τι επίπεδο μιλούσαμε.
δηλ. σε ενα "αλλο" επιπεδο" τι θα ισχυε?? 8O

 
Ο Φοίβος έχει βρει το δικό του στυλάκι???
γιατι δεν το εχει βρει?εσυ δεν μπορεις να καταλαβεις ποτε ενα κομματι που ακους ειναι δικο του? 8O
Οχι!...............(μάλλον δεν έχω καλή μουσική αντίληψη)

Σε ένα "άλλο επίπεδο" θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για κουλτούρα, πρωτοτυπία και βιωματική μουσική.

Η αγοραπωλησία γίνεται πάντα «μαύρη» χάνεις τα πνευματικά, συγγενικά και οποιαδήποτε διώματα. Το όνομα σου δεν αναφέρεται πουθενά. Ο μόνος τρόπος μετά για να πάρεις πίσω τα δικαιώματα είναι με νομικά μέσα πάντα να αποδείξεις μέσο των στοιχείων σου (φάκελος ταχυδρομείου, συμβολαιογράφος) και φυσικά αποκρύπτοντας την παραπάνω διαδικασία. Συν ότι έχεις υπογράψει και ένα χαρτάκι με τον Αγοραστή που σε τέτοια περίπτωση θα το εμφανίσει…… Απίθανο να βρεις άκρη ή δουλειά στον χώρο μετά από αυτό.

Και όλοι είναι ευχαριστημένη….εσύ δοκιμάζεις τον εαυτό σου χωρίς επιπτώσεις, παίρνεις τα φράγκα, κάνης γνωριμίες. Αυτός κάνει μεγαλύτερη παραγωγή (5 albums την βδομάδα) βγάζει περσότερα, ενισχύει το όνομα του αφού ακούγεται συνέχεια σε 5 hit το μήνα (και είναι 5 για τι οι παραγωγή δεν διαθέτουν φράγκα για πιο πολλά από 1 hit στον δίσκο, άντε 2-3 στα ονόματα, και σπάνια παραπάνω στους πιο εμπορικούς, ανάλογα πόσο καλό είναι ένα κομμάτι χρεώνεται. Πάνο κάτω έχει 4 κατηγορίες τιμών.)

Βέβαια υπάρχουν και αρκετές εξαιρέσεις και αυτό φαίνεται φυσικά.

Με τόση ειρωνεία θα έλεγα ότι έχεις πάρεις μέρος σε κάποιο τέτοιο παζάρι και τώρα πουλάς τρέλα…..αν δεν γνώριζα για εσένα.

Κοίτα αυτή είναι η γνώμη μου και αυτές είναι οι γνώσεις μου δεν με ενδιαφέρει μία αντιπαράθεσε μαζί σου.

Κατάθεσε και τη δική σου και μην δημιουργείς κουραστικές διαμάχες που δεν βγάζουν αποτέλεσμα αλλά σπαταλούν το χρόνο μας.

 
Απο αυτα που λες θεωρω οτι εισαι ενεργο μελος της δισκογραφιας και ξερεις πολυ καλα τα "μεσα" των εταιρειων ,η οτι εχεις δωσει τραγουδια με αυτον τον τροπο .

Παντως και εγω και πολλοι γνωστοι μου που κανουν αυτη τη δουλεια δεν εχουμε αντιμετωπισει ποτε αυτα που λες.

Τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα : πας σε εναν τραγουδιστη η σε μια εταιρεια με τα τραγουδακια σου και αν τους αρεσουν τα βγαζουν.

Κανεις γνωστος συνθετης δεν εχει "εκβιασει"με αυτον τον τροπο συναδελφο του (αλλωστε ειναι τρελλο να δεχτει καποιος να "χαρισει" ενα μεγαλο χιτ σε καποιον γνωστο συνθετη χανοντας εκατομμυρια απο την ΑΕΠΙ 8O )

Οσο απιθανο & δυσκολο και να σου φαινεται αυτοι που κανουν επιτυχια στο χωρο με πολλα χιτ ΞΕΡΟΥΝ πολυ καλα αυτη τη δουλεια (γιατι περι δουλειας προκειται) & δεν χρειαζεται να εκβιασουν κανενα.

Ισα-ισα και μιλωντας προσωπικα 3 τουλαχιστον γνωστοι "χιταδες" του χωρου μου εχουν φερθει σπαθι και με εχουν βοηθησει παρα πολυ χωρις ΠΟΤΕ να ζητησουν να "δανειστουν" τραγουδι μου & χωρις να κλεψουν ουτε μια γραμμη απο τα τραγουδια που τους εδωσα για να ακουσουν..(& βεβαια χωρις να παρουν δεκαρα τσακιστη)

Δεν ειναι και ολα σαπια αγαπητε μου στο χωρο...εκτος κι αν η ΔΙΚΗ σου εμπειρια απο το χωρο αυτο ειναι διαφορετικη οποτε θα χαρω να την ακουσω.

 
Α ρε superfunk trendy hit-ακια... να σε δω σε Live της κοκκίνου με την tele και τι στον κόσμο...

 
Μωρε μακαρι να ηταν ετσι τα πραγματα (αλλα δυστυχως δεν εχω την ικανοτητα να γραφω και τοσο τρεντυ.. :cry: ),θα σε επαιρνα και εσενα μαζι μου για...βοηθο!! :lol: :lol:

(τη δοξα πολλοι εμισησαν το χρημα κανεις!! :D :D )

 
Αν μου κάνεις τέτοιο... κονέ... πουτανιάρικο αγόρι θα σε κερνάω κάθε μέρα προβατίνα στα πανηγύρια στα δερβενοχώρια μέχρι να τα τινάξεις από τα τριγλυκερίδια!!!

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top