Όσον αφορά το σκελος περί τυμπάνων, θα λεγα πως το ζήτημα περιπλέκεται: Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που τα κρουστά σε μια συμφωνική ορχήστρα παράγουν νότες και χρησιμοποιούνται ακριβώς γι' αυτόν τον λόγο στην συγκεκριμένη μουσική έκφανση. Πλην όμως, σε πολλές άλλες περιπτώσεις παίζουν τον ρόλο ενός 'ρυθμικού συντονιστή', μη παράγοντας πλέον μελωδίες.
Φυσικά οι εποχές αλλάζουν και ενίοτε μαζί τους και οι ορισμοί, αλλά εν προκειμένω έχω την εντύπωση πως ο επιστημονικός (αν θελετε) ορισμός του 'μουσικά χρήσιμου ήχου' είναι συγκεκριμένος και δεν αλλάζει ανάλογα με τι θα μπορούσε υποκειμενικά ο καθένας μας να ορίσει ώς μουσική γενικότερα (π.χ. το soundscaping).
Στον αντίποδα, έχω την εντύπωση πως πρέπει να δοθεί ένα πλαίσιο και για τον ορισμό που παρέθεσε ο blue, καθότι ίσως (καθότι δεν έχω διαβάσει όλο το σχετικό ανάγνωσμα) περιορίζεται στην 'δυτική' αντίληψη για το τι είναι μουσική (συγκεκριμένα διαστήματα και νότες).
Φυσικά οι εποχές αλλάζουν και ενίοτε μαζί τους και οι ορισμοί, αλλά εν προκειμένω έχω την εντύπωση πως ο επιστημονικός (αν θελετε) ορισμός του 'μουσικά χρήσιμου ήχου' είναι συγκεκριμένος και δεν αλλάζει ανάλογα με τι θα μπορούσε υποκειμενικά ο καθένας μας να ορίσει ώς μουσική γενικότερα (π.χ. το soundscaping).
Στον αντίποδα, έχω την εντύπωση πως πρέπει να δοθεί ένα πλαίσιο και για τον ορισμό που παρέθεσε ο blue, καθότι ίσως (καθότι δεν έχω διαβάσει όλο το σχετικό ανάγνωσμα) περιορίζεται στην 'δυτική' αντίληψη για το τι είναι μουσική (συγκεκριμένα διαστήματα και νότες).