• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Η αγανάκτηση

gmoll

Νέο μέλος
Μηνύματα
343
Πόντοι
16
Τις προάλλες είχα ανεβάσει ένα post με θέμα την αγορά μιας ibanez.Είχα γράψει όσες πληροφορίες πίστευα οτι θα διευκόλυναν τις απαντήσεις σας,αλλά δυστυχώς μόνο ο vandergraaf μου απάντησε και τον ευχαριστώ γι αυτό.Στην συνέχεια και προς μεγάλη μου απογοήτευση είδα πως υπάρχει ένα ''ζήτημα'' όσον αφορά τα links.Υπάρχει μια δυσπιστία σε όσων τα links παραπέμπουν σε ελληνικά καταστήματα.Δεν είμαι αντιπρόσωπος κανενός ούτε προσπαθώ να κάνω διαφήμιση σε κανέναν.Απλά μετά την έρευνά μου βρήκα το κατάστημα με την πιό συμφέρουσα τιμή και γι αυτό και μόνο το link αναφερόταν στο μουσικόραμα.Όπως και να χει την επόμενη φορά θα παραπέμπω στα site της κατασκευάστριας εταιρίας.Είδα και απόειδα λοιπόν και αποφάσισα να δοκιμάσω τις κιθάρες από κοντά.Αν και θέλω σαν τρελός να αναφέρω τα ονόματα των καταστημάτων ένα ένα,δεν θα το κάνω.Ανέβηκα την χ.τρικούπη... για να δοκιμάσω τις γνωστές σε όλους σας prs.Έτσι νόμιζα ,αφού η προτωποριακή ιδέα του καταστήματος για να ''χτυπήσει'' τον ανταγωνισμό,ήταν να μένει κλειστο όλο το σ/κ και να ανοίγει μόνο καθημερινές (10-4 ή 10-7)!!!!!!!!Όταν τελειώνετε με το ταμείο ανεργίας ξέρετε που να αράζετε.Όσοι δουλεύετε θα πάρετε...ξέρετε τί.Να μαμηθούν οι prs,θα πάω να παίξω με fender,jackson και gibson στην εμμ. μπενάκη...Εκεί πραγματικά μου ρθε να το κάψω το μαγαζί.Στην ερώτησή μου για ηλεκτρική κιθάρα κοντά στα χίλια ευρώ για έναν άνθρωπο που παίζει 12 χρόνια κλασσική κιθάρα και θέλει ένα καλό όργανο για να παίζει απ το πρωί μέχρι το βράδυ,μου δώσαν μια κάρτα με το όνομα του site τους,για να μπώ ''λέει'' και να δώ!!!#$%#%^&%%.Μα είμαι εδωωωωωωωωωωώ,ήθελα να φωνάξω,αλλά μάλλον δεν το κατάλαβαν.Μετά την επιμονή μου,μου κάναν μια εισαγωγή για το ότι οι κιθάρες τους είναι οι καλύτερες και πώς τα Σάββατα γίνεται πανικός (ήταν τέσσερεις πωλητές και ένα παλικάρι που ήθελε να πάρει μια ηλεκτρακουστική...).Εν τέλει τους πρότινα απλά να πιάσω την κιθάρα και ας μη μου την συνδέαν πουθενά,απλά να παίξω...!!!!!Και τότε έμαθα οτι η κιθάρα που μου πρότιναν είναι ''πάνω'' στο πατάρι και πως καλύτερα να ερχόμουν μια άλλη μέρα που δεν θα είχαν τόσο κόσμο.(ακόμα έναν πελάτη είχαν...).Δεν ξέρω τι συμβαίνει με αυτούς τους ανθρώπους? Τι περιμένουν,με πια κριτήρια λειτουργούν? Ίσως να μην το μάθω ποτέ..Δεν θέλω να ξεκινήσω ένα θέμα για το πόσο χάλια είναι τα καταστήματα στην Αθήνα,ούτε να μιζεριάσω κανέναν.Είναι όμως η ηλιθιότητα τους τέτοια που αξίζει να την αναφέρω.Την επόμενη φορά θα παρατήσω την δουλειά μου,θα πάρω τον ατζέντη μου και το 1000σέλιδο βιογραφικό μου και θα μπώ στο internet να δοκιμάσω κιθάρα.Είναι σαν να θέλεις να πάρεις εσώρουχα και να στον μετράνε πρώτα..

 
.Στην συνέχεια και προς μεγάλη μου απογοήτευση είδα πως υπάρχει ένα ''ζήτημα'' όσον αφορά τα links.Υπάρχει μια δυσπιστία σε όσων τα links παραπέμπουν σε ελληνικά καταστήματα.
To Noiz δεν έχει πρόβλημα με τα links.

Επειδή είναι πολύ ευκολο να παροτρύνει ο ίδιος έμπορος μέσα από το φορουμ ανώνυμα, (κάτι που έχε συμβεί στο παρελθόν) γι αυτό υπάρχει κάποια ευαίσθησία και πρόταση για αναφορές στα site των κατασκευαστών, όταν δεν αφορά αγορά αλλά εκτίμηση.

Αυτά που αναφέρεις από την προσωπική σου εμπειρία είναι ακρως ενδιαφέροντα και σημαντικά, και το φόρουμ μας είναι αυτό που έχει κινητοποιήσει όσα αυτιά είναι ανοιχτά και ενδιαφέρονται ν' ακούσουν, μέσα από τέτοιες μαρτυρίες σαν τη δική σου.

Δυστυχώς όμως δεν αρκεί.

 
Το οτι μου απάντησες yameth είναι μια..δικαίωση.Σ ευχαριστώ.

 
To Noiz δεν έχει πρόβλημα με τα links.

Επειδή είναι πολύ ευκολο να παροτρύνει ο ίδιος έμπορος μέσα από το φορουμ ανώνυμα' date=' (κάτι που έχε συμβεί στο παρελθόν) γι αυτό υπάρχει κάποια ευαίσθησία και πρόταση για αναφορές στα site των κατασκευαστών, όταν δεν αφορά αγορά αλλά εκτίμηση.

[/quote']χαιρομαι που ο yameth οπως και ολοι οι αλλοι αντιμετωπιζουν αυτες τις καταστασεις...ετσι το noiz παραμενει ενα τιμιο forum :o
 
Τις προάλλες είχα ανεβάσει ένα post με θέμα την αγορά μιας ibanez.Είχα γράψει όσες πληροφορίες πίστευα οτι θα διευκόλυναν τις απαντήσεις σας' date='αλλά δυστυχώς μόνο ο vandergraaf μου απάντησε και τον ευχαριστώ γι αυτό.[/quote']
Σε ευχαριστώ και εγώ για τα καλά σου λόγια. :wink: Να επισημάνουμε όμως κάτι αν μου επιτρέπεις: πολλές φορές σε ένα post το αν θα σου απαντήσουν πολλοί κλπ είναι και θέμα timing του post, τύχης στο πόσοι θα το δούν εκείνη την ώρα κλπ. Εγώ μέχρι στιγμής δεν έχω κανένα παράπονο από τα παιδιά στο forum, που πάντα με βοηθούν όπως και όταν μπορούν. Πιστεύω ήταν καθαρά τυχαίο.

Να'σαι καλά. :wink:
 
Είναι σαφές οτι μπορεί από θέμα timing ή τύχης να μην απαντήθεί ένα post.Απλά θεώρησα πως αυτό οφειλόταν στο οτι το link αναφερόταν σε ελληνικό κατάστημα,γι αυτό απογοητεύτηκα..γιατί όπως καταλαβαίνεις δεν είναι ευκολο να αποδείξεις οτι δεν είσαι ελέφαντας..Ωστόσο μπορεί τίποτα από αυτά να μην έφταιγε και να ήταν απλά θέμα χρόνου.All good? :wink:

 
Είναι σαφές οτι μπορεί από θέμα timing ή τύχης να μην απαντήθεί ένα post.Απλά θεώρησα πως αυτό οφειλόταν στο οτι το link αναφερόταν σε ελληνικό κατάστημα' date='γι αυτό απογοητεύτηκα..γιατί όπως καταλαβαίνεις δεν είναι ευκολο να αποδείξεις οτι δεν είσαι ελέφαντας..Ωστόσο μπορεί τίποτα από αυτά να μην έφταιγε και να ήταν απλά θέμα χρόνου.All good? :wink:[/quote']
Μα φυσικά!! :wink: Εγώ απλά μια γνώμη - πιθανό σενάριο είπα. :wink: :D
 
Δεν βγάζεις άκρη με τα καταστήματα. Τόσα και τοσα threads έχει το noiz για την κατάντια τους. Μου έχει τύχει να με εξυπηρετήσουν άμεσα και με ζήλο. Ζήτησα να δοκιμάσω κάποιο μπάσσο και μου φέραν και άλλα δύο σαν εναλλακτική πρόταση. Δεν είχα σκοπό να μπω στο τριπάκι να τεστάρω ολοκληρο στόλο απο μπάσα αλλα η εμπιστοσύνη και η εξυπηρέτηση με έβαλε σε σοβαρές σκέψεις να αγοράσω εκείνη την στιγμή ένα απο τα προσφερόμενα δίχως να ψάξω άλλα καταστήματα. Αυτό έιναι καλό εμπόριο και άξια επικοινωνία για πωλητή και καταναλωτή. Δυστυχώς όμως, στα περισότερα καταστήματα ο πωλητης έχει πάντα δίκιο. Ακόμα και στην Ουγκάντα θα πρέπει να θεωρούν τριτοκοσμική την αντίληψη αυτή. Και εαν ενδιαφέρεται κανείς για λύση στο θέμα η άποψη μου είναι η εξής. Εαν φέρεις έναν πτυχιούχο προγραμματιστή να πουλάει Laptops στον Γερμανό, είναι επόμενο να σε κοιτάει αφ'υψηλού. Εαν φέρεις νέα παιδιά που διψάνε για λίγο χρήμα να βολέψουν τις ανάγκες τους και να γλυτώσουν την ανεργία, τότε θα έχεις και σεβασμό στον πελάτη. Θα είμαστε όλοι ίσοι προς ίσους. Έτσι και στα οργανομάγαζα. Έχουν επανδρωθεί απο τον κάθε λογής gilmourίδη και satrianόπουλο που ξέρει να jazzαρει στα tropical modes μπροστά σε ζαλισμένους απο το ποτό θαμώνες ελληνικών ροκάδικων υπογείων και είναι φυσιολογικό θεωρούν τον εαυτό τους επιστήμονα της μουσικής. Στο κάτω κάτω τι παραπάνω θα πρόσφερε ο Miles Davis εαν πούλαγε κιθάρες στο κέντρο της Αθήνας? Εαν στην θέση των σουπερ-μουσουργών-πωλητών βρίσκονταν νέοι που θα είχαν ανάγκη να πουλήσουν προιόντα για να πάρουν τον μισθό τους, νέοι που θα μπορούσαν να εκτιμήσουν την θέση του πωλητή και την αξία του πελάτη-πορτοφόλι, νέοι που δεν θα ήξεραν τι ακριβώς πουλάνε αλλα θα ήξεραν πόσο το πουλάνε και πως να το προσφέρουν ως εμπόρευμα. Γιατι μια gibson στην βιτρίνα ειναι εμπόρευμα, δεν ειναι έργο τέχνης. Έργο τέχνης θα γίνει οταν την πάρει στα χέρια του ο πελάτης και θα συνθέσει ένα αριστούργημα. Ο πωλητής δεν θα πρέπει να αναμειχθεί με κανεναν τρόπο στην διαδικασία "μου αρεσει η gibson και θέλω να την δοκιμάσω να δω αν μπορώ να μεγαλουργήσω". Ο πωλητής είναι αυτός που θα δώσει τεχνικές πληροφορίες και θα φέρει σε επαφή τον πελάτη με το εμπόρευμα.

Δεν κατηγορώ κανέναν. Δεν φταίει κάποιος για όλα αυτά. Όλα έχουν έρθει φυσιολογικα. Μουσικά όργανα πουλάμε, μουσικούς θέλουμε να τα πουλάνε. Μία λογική που δεν βλέπω τον λόγο να παραμείνει κανόνας για πολύ. Αυτή όλη ηταν η άποψη μου. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

 
Εαν φέρεις έναν πτυχιούχο προγραμματιστή να πουλάει Laptops στον Γερμανό' date=' είναι επόμενο να σε κοιτάει αφ'υψηλού. Εαν φέρεις νέα παιδιά που διψάνε για λίγο χρήμα να βολέψουν τις ανάγκες τους και να γλυτώσουν την ανεργία, τότε θα έχεις και σεβασμό στον πελάτη. Θα είμαστε όλοι ίσοι προς ίσους. Έτσι και στα οργανομάγαζα. Έχουν επανδρωθεί απο τον κάθε λογής gilmourίδη και satrianόπουλο που ξέρει να jazzαρει στα tropical modes μπροστά σε ζαλισμένους απο το ποτό θαμώνες ελληνικών ροκάδικων υπογείων και είναι φυσιολογικό θεωρούν τον εαυτό τους επιστήμονα της μουσικής. Στο κάτω κάτω τι παραπάνω θα πρόσφερε ο Miles Davis εαν πούλαγε κιθάρες στο κέντρο της Αθήνας? Εαν στην θέση των σουπερ-μουσουργών-πωλητών βρίσκονταν νέοι που θα είχαν ανάγκη να πουλήσουν προιόντα για να πάρουν τον μισθό τους, νέοι που θα μπορούσαν να εκτιμήσουν την θέση του πωλητή και την αξία του πελάτη-πορτοφόλι, νέοι που δεν θα ήξεραν τι ακριβώς πουλάνε αλλα θα ήξεραν πόσο το πουλάνε και πως να το προσφέρουν ως εμπόρευμα. Γιατι μια gibson στην βιτρίνα ειναι εμπόρευμα, δεν ειναι έργο τέχνης. Έργο τέχνης θα γίνει οταν την πάρει στα χέρια του ο πελάτης και θα συνθέσει ένα αριστούργημα. Ο πωλητής δεν θα πρέπει να αναμειχθεί με κανεναν τρόπο στην διαδικασία "μου αρεσει η gibson και θέλω να την δοκιμάσω να δω αν μπορώ να μεγαλουργήσω". Ο πωλητής είναι αυτός που θα δώσει τεχνικές πληροφορίες και θα φέρει σε επαφή τον πελάτη με το εμπόρευμα. Δεν κατηγορώ κανέναν. Δεν φταίει κάποιος για όλα αυτά. Όλα έχουν έρθει φυσιολογικα. Μουσικά όργανα πουλάμε, μουσικούς θέλουμε να τα πουλάνε. Μία λογική που δεν βλέπω τον λόγο να παραμείνει κανόνας για πολύ. Αυτή όλη ηταν η άποψη μου. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.[/quote']

Sorry φίλε Tthawth αλλά θα διαφωνήσω και μάλιστα ριζικά.

Εσύ στο παραπάνω post προτείνεις (αν κατάλαβα καλά) να σταματήσουν τα καταστήματα να προσλαμβάνουν προσωπικό με γνώση και εξειδίκευση πάνω στο προς πώληση αντικείμενο. Συγκεκριμένα, δεν είναι απαραίτητο να ξέρουν τι πουλάνε όπως λες. ΛΑΘΟΣ!!!

Αυτοί οι "πουλάω-τα-πάντα-χωρίς-να-ξέρω-τίποτα" τύποι είναι που προσπαθούν να σε πιάσουν κώτσο και να σου φορτώσουν κάτι που πιθανότατα δεν χρειάζεσαι. Συμφωνώ ότι δεν χρειάζεται να πάρεις τον απόφοιτο του Berklee για να πουλάει κιθάρες αλλά αν μη τι άλλο, για να μπορεί να βοηθήσει πραγματικά κάποιον που προσπαθεί να επιλέξει όργανο, πρέπει να έχει τις γνώσεις για να επειδείξει (αν του ζητηθεί) όλη τη γκάμα των δυνατοτήτων ενός οργάνου.

Εννοείται ότι πρωτίστως θα πρέπει να αφήνουν τα καταστήματα τον πελάτη να δοκιμάσει τα πάντα, αυτός είναι ο ρόλος τους άλλωστε. Αλλά δεν μπορώ να συμφωνήσω με την επιστράτευση των άσχετων, μόνο και μόνο επειδή δεν θα χαλάσουν το χατήρι του πελάτη φοβούμενοι την απόλυση!

Για να σου δώσω να καταλάβεις, άκου και μια πραγματική ιστορία.

Ένας κολλητός μου δουλεύει σε κατάστημα πασίγνωστης αλυσίδας ηλεκτρικών ειδών ως πωλητής TV, Home Cinema, Hi-Fi, camcorders, κινητών, υπολογιστών, όλα τα σφάζω και τα μαχαιρώνω δηλαδή. Ευτυχώς, πρόκειται για άτομο ευσυνείδητο που προσέχει τι λέει και τι πουλάει, εκτός βέβαια των περιπτώσεων που υπάρχουν άνωθεν εντολές για συγκεκριμένες πωλήσεις. Προχθές μου ανέφερε ότι ανίδεος πελάτης πήρε περιχαρής laptop που υπήρχε στο κατάστημα εδώ και ένα χρόνο (!!!!!!) και μάλιστα ακριβότερα απ' ότι θα πλήρωνε για ένα ολοκαίνουριο και καλύτερο μηχάνημα χάρη στις συμβουλές εξίσου ανίδεου πωλητή. Και ερωτώ, ποιός θα σώσει τον ανίδεο πελάτη από τον ανίδεο πωλητή;
 
Προφανώς ο Tthawth δε λέει έτσι πως κατάλαβα ότι οι άσχετοι θα πουλήσουν καλύτερα αλλά ότι οι δήθεν και καλά "τα ξέρω όλα" κάθε αλλο παρά όλα τα ξέρουν.

Alchemist απο τους δήθεν εγώ προτιμώ να μην ξέρει τι πουλάει γιατί αν ξέρει θα στο πουλήσει λάθος(όπως κάνουν οι περισσότεροι συμπεριφερομενοι κατα τους γνωστούς τρόπους)

Πχ

Πρώτος πωλητής

-Εδώ έχουμε μια κιθάρα Janick.Η κιθάρα γ@μει με αυτή έπαιζε ο Hendrix είναι όνομα ολοι οι κιθαρίστες παίζουν με αυτή.

Δεύτερος πωλητής

-Εδώ έχουμε μια κιθάρα Janick.Απο τις πλέον γνωστές κιθάρες.Ιδιαίτερα ελαφρύ σώμα ζυγισμένος ήχος με πολύ ωραία γκάζια και κρυστάλλινα καθαρά.

Ποιον θα προτιμούσες;;;Και δε χρειάζετε τρελές γνώσεις για να προσεγγίσεις τον αγοραστή με τον δεύτερο τρόπο :wink:

 
Πχ Πρώτος πωλητής

-Εδώ έχουμε μια κιθάρα Janick.Η κιθάρα γ@μει με αυτή έπαιζε ο Hendrix είναι όνομα ολοι οι κιθαρίστες παίζουν με αυτή.

Δεύτερος πωλητής

-Εδώ έχουμε μια κιθάρα Janick.Απο τις πλέον γνωστές κιθάρες.Ιδιαίτερα ελαφρύ σώμα ζυγισμένος ήχος με πολύ ωραία γκάζια και κρυστάλλινα καθαρά.

Ποιον θα προτιμούσες;;;Και δε χρειάζετε τρελές γνώσεις για να προσεγγίσεις τον αγοραστή με τον δεύτερο τρόπο :wink:
Αν είναι έτσι, μαζί σου κι εγώ και χωρίς κουβέντα προτιμώ τον δεύτερο! Απλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι κάποιος άνθρωπος περιορισμένων γνώσεων θα ήταν τόσο ακριβής και κατατοπιστικός, μάλλον σαν τον πρώτο θα ακουγόταν!

Ξαναλέω πάντως ότι η γνώση χρειάζεται μόνο για να βοηθάει τον πελάτη, όχι για να κάνει τον έξυπνο ή να επιβάλλει τη γνώμη του ως άλλο Ευαγγέλιο. :wink:

Anyway, αν είναι σωστός ο άνθρωπος θα την κάνει όσο καλύτερα μπορεί τη δουλειά του, γνώστης ή μη...

 
Νομίζω και γνώστης τρελός να μην είσαι θα αναγκαστείς να γίνεις όταν πας να δουλέψεις σε ένα κιθαράδικο.Δηλαδή αυτά που έγραψα ένας σωστός πωλητής και φλάουτο να παίζει απο τη στιγμή που πουλάει κιθάρες οφείλει να τα ξέρει.

Εσυ αν πας σε γυράδικο να φτιάχνεις πιτόγυρους δε θα πρέπει να προπονηθείς λίγο;;; :lol: :lol:

 
Πείτε μου τί θα πέρναγε απο το μυαλό σας όταν ακούγατε τα εξής :

1. Θέλω ένα Wah, αλλά να μην κάνει πολύ αααα, να κάνει πιο πολύ ουουου...

2. Θέλω ήχο Petrucci, έχω μια Ibanez των 250 Ευρώ κι έναν Marshall των 150 Ευρώ, ποιο πεταλάκι μέχρι 40 Ευρώ θα με κάνει να ακούγομαι όπως αυτός ?

3. Φίλε, τελικά οι Gibson είναι μούφα, μια που οι Epiphone παίζουν κι ακούγονται καλύτερα, τί μαγνήτες να βάλω στην δικιά μου για να ακούγομαι όπως ο Slash ?

4. Δε θέλω να πάρω λαμπάτο ενισχυτή γιατί ο δάσκαλος μου μου είπε πως δεν υπάρχουν πια λάμπες, και πως οι λάμπάτοι χαλάνε αμέσως και τους πουλάτε για να τους ξεφορτωθείτε....

5. Εγώ μεγάλε έχω μια ακουστική Yamaha που σπέρνει και σαφώς είναι καλύτερη απο όλες τις Martin και τις Taylor,μια που στο κάτω-κάτω όλες αυτές τις φτιάχνει η Yamaha πλέον...

6. Οι Boogie ενισχυτές δεν παίζουν γιατί τα ποτενσιόμετρα τους τα αγοράζουν απο την Κίνα ....

7. Ακου να σου πώ,εγώ είμαι επαγγελματίας μουσικός, κάθε ΠαρασκευοΣάββατο παίζω με την Μπούλα Τασούλα στο Τάδε χιλιόμετρο, άρα πρέπει να μου κάνεις 50% έκπτωση σε πένες και χορδές...

Αυτή είναι μια συνηθισμένη ρουτίνα σε ένα μουσικομάγαζο, κι ο κακομοίρης που ξεκίνησε να δουλεύει εκεί νομίζοντας πως επιτέλους θα μπορέσει να βοηθήσει τους ομοίους του να πάρουν κάτι πραγματικά καλό,πρέπει να απαντήσει κάτι στους παραπανω για να βγάλει το μηνιάτικο του...

Και πρίν απο αυτά θα πρέπει να ακούσει απο το "αφεντικό" πως ¨εφόσον κάποιος μπαίνει στο μαγαζί πρέπει να του πουλήσεις κάτι¨, ή πως ¨κάθε πώληση που χάνεις δείχνει πως δεν σου αρέσει αυτή η δουλειά¨, ή οτι είναι ¨ανεπίτρεπτο να δοκιμάζουν πρίν αγοράσουν γιατί ετσι χάνουμε χρόνο και απομυθοποιούν το όργανο¨, κι άλλα τέτοια !

Βάλτε για λίγο τον εαυτό σας σε αυτή την θεση και πείτε μου, πόσο χρόνο δίνετε στις ανοχές σας πρίν αρχίσετε να "καίγεστε" και να γίνεστε εριστικοί και δυστυχισμένοι (ενω έχετε ανάγκη τον κωλομισθό) ??

 
Silot αυτά συμβαίνουν παντού σε όλες τα μαγαζιά απο φαγάδικα μέχρι περίπτερα.Το θέμα είναι ότι δεν είναι άλλοθι το να λες μου την έσπασε ο τάδε και ο τάδε πελάτης άρα εντάξει θα τη σπάσω και εγώ σε μερικούς να έρθω στα ίσα μου.Ειδικά αν χρειάζομαι τον κωλομισθό! :wink:

 
Για να σου δώσω να καταλάβεις' date=' άκου και μια πραγματική ιστορία.

Ένας κολλητός μου δουλεύει σε κατάστημα πασίγνωστης αλυσίδας ηλεκτρικών ειδών ως πωλητής TV, Home Cinema, Hi-Fi, camcorders, κινητών, υπολογιστών, όλα τα σφάζω και τα μαχαιρώνω δηλαδή. Ευτυχώς, πρόκειται για άτομο ευσυνείδητο που προσέχει τι λέει και τι πουλάει, εκτός βέβαια των περιπτώσεων που υπάρχουν άνωθεν εντολές για συγκεκριμένες πωλήσεις. Προχθές μου ανέφερε ότι ανίδεος πελάτης πήρε περιχαρής laptop που υπήρχε στο κατάστημα εδώ και ένα χρόνο (!!!!!!) και μάλιστα ακριβότερα απ' ότι θα πλήρωνε για ένα ολοκαίνουριο και καλύτερο μηχάνημα χάρη στις συμβουλές εξίσου ανίδεου πωλητή. Και ερωτώ, ποιός θα σώσει τον ανίδεο πελάτη από τον ανίδεο πωλητή;[/quote']

Ναι φίλε μου. Έχεις την σωστή άποψη. Θα ήταν το ιδανικό να υπάρχει έστω και ένας εξειδικευμένος υπάλληλος στο κατάστημα να δίνει ίσως πληροφορίες εξιδανικευμένες στα μέτρα του εκάστοτε πελάτη. Απλά φοβάμαι οτι ακόμα και με την πληθώρα ειδικευμένων υπαλλήλων αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, πάλι κότσο προσπαθούν να μας πιάσουν. Αρκεί να μυριστουν οτι ο πελάτης δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις και θα σου πασάρουν ότι μπακατέλα μπορούν. Μου έχει συμβεί αυτό σε καλό κατάστημα. Έχω προσέξει όμως οτι όσο πιό νέος είναι ο υπάλληλος σε μουσικό κατάστημα, τόσο πιο αφοπλιστικά ειλικρινής είναι απέναντι σου. Νέο παλικάρι σε υπερ-γνωστη φίρμα καταστημάτων, μου έδειξε τα πετάλια που πουλάνε και σε ερώτηση μου για την ποιότητα τους, με ενημέρωσε ειλικρινέστατα οτι δεν ειναι και ότι καλύτερο στην αγορά για την περίπτωσή μου. Ίσως έπεσα στην περίπτωση αλλα μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση οτι όσο πιό ισος προς ίσο ειμαι απέναντι στον πωλητη όσο αφορά την γνώση και την πείρα, τόσο ορθότερη συμπεριφορά λαμβάνω. Μακάρι να υπάρξουν κάποτε, καλοί μουσικοί που εργάζονται ως υπάλληλοι και προσφέρουν απλα λιτά και απέριτα, ιδανικές υπηρεσίες. Θα ήταν το καλύτερο για όλους σε κάθε τομέα.
 
Πείτε μου τί θα πέρναγε απο το μυαλό σας όταν ακούγατε τα εξής :
1. Θέλω ένα Wah' date=' αλλά να μην κάνει πολύ αααα, να κάνει πιο πολύ ουουου...

7. Ακου να σου πώ,εγώ είμαι επαγγελματίας μουσικός, κάθε ΠαρασκευοΣάββατο παίζω με την Μπούλα Τασούλα στο Τάδε χιλιόμετρο, άρα πρέπει να μου κάνεις 50% έκπτωση σε πένες και χορδές...

Βάλτε για λίγο τον εαυτό σας σε αυτή την θεση και πείτε μου, πόσο χρόνο δίνετε στις ανοχές σας πρίν αρχίσετε να "καίγεστε" και να γίνεστε εριστικοί και δυστυχισμένοι (ενω έχετε ανάγκη τον κωλομισθό) ??[/quote']

Ωχου, απόλυτο δίκιο έχουν τα παιδιά να εκνευρίζονται με τέτοιες αηδίες. Σκέψου όμως να δίναμε δίκιο σε αστυνομικούς που εκνευρισμένοι απο την καθημερινότητα τους στο τμήμα θα άρχιζαν να πυροβολούν κάθε άσχετο! Υπερβολές λέω αλλα όταν είσαι υπάλληλος και έχεις αφεντικό που σε πληρώνει για να βγάλεις το ψωμάκι σου, κάνε λίγο την πάπια. Λίγη υπομονή και πες και ένα "Δεν ξέρω εαν κάνει γουαχ ή γουόχ το πενταλ, θέλετε να δοκιμάσετε ένα δυό να δείτε μονος σας? Έχουμε πελάτες αυτη τη στιγμή περιμένετε λιγάκι". Δεν έχεις δει τι γίνετε σε καταστημα υποδηματων σε περίοδο εκπτώσεων. Όλους τους πελάτες θα τους προλάβεις. Είναι θέμα ικανού πωλητη γιατι η πώληση θέλει την μαστοριά της. Δεν θα ελεγα ποτε οτι ειναι η ευκολοτερη εργασία :)
 
Πείτε μου τί θα πέρναγε απο το μυαλό σας όταν ακούγατε τα εξής :
.........................................................

.......................................................

αρχίσετε να "καίγεστε" και να γίνεστε εριστικοί και δυστυχισμένοι (ενω έχετε ανάγκη τον κωλομισθό) ??
πουτ@@α κενονια. Μιλάμε για τρελή υπομονη ο κακομοίρης, χαρας στο κουράγιο του. Αφου δεν παίρνει και κανα οπλο να σκοτώσει κανένα θα πρεπει να λεμε ευχαριστώ.

8O 8O 8O 8O 8O 8O

ρε τον κακομοίρηηηηηη

ΛΥΣΗ: Υπάρχει και η οικοδομή, εκεί κανένας δεν θα του λεει οτι μα@@@@ια του έρχεται, απλά θα παίρνει το μιστρι και θα κάνει ήσυχος ήσυχος τι δουλίτσα του χωρίς κανένας να τον ρωτάει αυτά τα αίσχη!!

 
Πείτε μου τί θα πέρναγε απο το μυαλό σας όταν ακούγατε τα εξής :
1. Θέλω ένα Wah' date=' αλλά να μην κάνει πολύ αααα, να κάνει πιο πολύ ουουου...

2. Θέλω ήχο Petrucci, έχω μια Ibanez των 250 Ευρώ κι έναν Marshall των 150 Ευρώ, ποιο πεταλάκι μέχρι 40 Ευρώ θα με κάνει να ακούγομαι όπως αυτός ?

3. Φίλε, τελικά οι Gibson είναι μούφα, μια που οι Epiphone παίζουν κι ακούγονται καλύτερα, τί μαγνήτες να βάλω στην δικιά μου για να ακούγομαι όπως ο Slash ?

4. Δε θέλω να πάρω λαμπάτο ενισχυτή γιατί ο δάσκαλος μου μου είπε πως δεν υπάρχουν πια λάμπες, και πως οι λάμπάτοι χαλάνε αμέσως και τους πουλάτε για να τους ξεφορτωθείτε....

5. Εγώ μεγάλε έχω μια ακουστική Yamaha που σπέρνει και σαφώς είναι καλύτερη απο όλες τις Martin και τις Taylor,μια που στο κάτω-κάτω όλες αυτές τις φτιάχνει η Yamaha πλέον...

6. Οι Boogie ενισχυτές δεν παίζουν γιατί τα ποτενσιόμετρα τους τα αγοράζουν απο την Κίνα ....

7. Ακου να σου πώ,εγώ είμαι επαγγελματίας μουσικός, κάθε ΠαρασκευοΣάββατο παίζω με την Μπούλα Τασούλα στο Τάδε χιλιόμετρο, άρα πρέπει να μου κάνεις 50% έκπτωση σε πένες και χορδές...

Αυτή είναι μια συνηθισμένη ρουτίνα σε ένα μουσικομάγαζο, κι ο κακομοίρης που ξεκίνησε να δουλεύει εκεί νομίζοντας πως επιτέλους θα μπορέσει να βοηθήσει τους ομοίους του να πάρουν κάτι πραγματικά καλό,πρέπει να απαντήσει κάτι στους παραπανω για να βγάλει το μηνιάτικο του...

Και πρίν απο αυτά θα πρέπει να ακούσει απο το "αφεντικό" πως ¨εφόσον κάποιος μπαίνει στο μαγαζί πρέπει να του πουλήσεις κάτι¨, ή πως ¨κάθε πώληση που χάνεις δείχνει πως δεν σου αρέσει αυτή η δουλειά¨, ή οτι είναι ¨ανεπίτρεπτο να δοκιμάζουν πρίν αγοράσουν γιατί ετσι χάνουμε χρόνο και απομυθοποιούν το όργανο¨, κι άλλα τέτοια !

Βάλτε για λίγο τον εαυτό σας σε αυτή την θεση και πείτε μου, πόσο χρόνο δίνετε στις ανοχές σας πρίν αρχίσετε να "καίγεστε" και να γίνεστε εριστικοί και δυστυχισμένοι (ενω έχετε ανάγκη τον κωλομισθό) ??[/quote']

Αδελφέ όλα ωραία και καλά αυτά που λες, αλλά δυστυχώς αν δεν έχεις τα νεφρά γι'αυτή τη δουλειά (του πωλητή) την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια... δεν υπάρχει άλλη επιλογή.

Το ότι δεν έχω καθόλου υπομονή απέναντι στην απύθμενη ανθρώπινη ηλιθιότητα είναι ο λόγος που, στη δική μου δουλειά, αποφεύγω όσο γίνεται να ασχολούμαι με πελάτες.
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top