Η αγανάκτηση

Αδελφέ όλα ωραία και καλά αυτά που λες, αλλά δυστυχώς αν δεν έχεις τα νεφρά γι'αυτή τη δουλειά (του πωλητή) την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια... δεν υπάρχει άλλη επιλογή.
Το ότι δεν έχω καθόλου υπομονή απέναντι στην απύθμενη ανθρώπινη ηλιθιότητα είναι ο λόγος που, στη δική μου δουλειά, αποφεύγω όσο γίνεται να ασχολούμαι με πελάτες.
Αυτα ειναι εντελως ΑΣΤΕΙΑ ...παραπονα για τη συμπεριφορα των πελατων :lol:

φαινεται οτι δεν εχεις δουλεψει ποτε σου σε..ΤΡΑΠΕΖΑ (η πρωτη μου δουλεια πριν απο αιωνες) ΕΚΕΙ να ακουσεις πραματα & θαματα απο πελατες τα οποια θα σε εκαναν να αναθεωρησεις παντελως τις αποψεις σου για την "κακη" συμπεριφορα των πελατων..στα μουσικομαγαζα :lol:

και εγω δεν εχω καθολου στομαχι για τη μαμακια του καθε παπαρα οποτε την εκανα με ελαφρα πηδηματακια μακρια απο οτιδηποτε εχει σχεση με customer service.

Τι να κανουμε φιλε μου Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ,οποτε αν δεν μπορεις να το χωνεψεις αυτο απλά you are not cut out for the job (οποτε βρισκεις αλλη) :wink:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες πάνω στην άποψη "αν δεν έχεις τα κατάλληλα ατσάλινα νεύρα, άλλαξε δουλειά" αλλά με μια μικρή ένσταση.

1) Η δουλειά του πωλητή είναι να πουλάει και να βοηθάει τον πελάτη που ξέρει τι θέλει να επιλέξει το σωστό προϊόν. Όχι να εξηγεί (με αμφίβολη επιτυχία) στον κάθε επίδοξο Malmsteen ότι δεν φτάνει να βάλεις ένα μαγνήτη DiMarzio στην Squier σου για να ακουστείς όπως ο Yngwie!

2) Το "άλλαξε δουλειά" είναι μια κουβέντα. Πόσο εύκολο είναι για κάποιον να αλλάξει εργασία όταν μπορεί να βρίσκεται σε τέτοια οικονομική κατάσταση που να μη γίνεται να χάσει ούτε μεροκάματο;

Επειδή πάντως την έκανα αυτή τη δουλειά για κάποιο διάστημα (του πωλητή), μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι δύσκολα θα την ξανακάνω. Καλύτερα οι οικοδομές, τα πηλοφόρια και τα σχετικά...

Υ.Γ. Καλημέρα σε όλους! :D

 
Εαν φέρεις έναν πτυχιούχο προγραμματιστή να πουλάει Laptops στον Γερμανό' date=' είναι επόμενο να σε κοιτάει αφ'υψηλού. Εαν φέρεις νέα παιδιά που διψάνε για λίγο χρήμα να βολέψουν τις ανάγκες τους και να γλυτώσουν την ανεργία, τότε θα έχεις και σεβασμό στον πελάτη. Θα είμαστε όλοι ίσοι προς ίσους.[/quote']
Το απόλυτο λάθος! Μερικές φορές οι α-ημι-μαθείς είναι πολύ πιο αλαζόνες. Αυτός που ξέρει τι πουλά προφανέστατα θα σε κατατοπίσει πολύ καλύτερα. Το θέμα είναι ότι εκτός από επαγγελματισμό του μουσικού, πρέπει να φέρει και τον επαγγελματισμό του πωλητή ταυτόχρονα.

Πείτε μου τί θα πέρναγε απο το μυαλό σας όταν ακούγατε τα εξής :7. Ακου να σου πώ' date='εγώ είμαι επαγγελματίας μουσικός, κάθε ΠαρασκευοΣάββατο παίζω με την Μπούλα Τασούλα στο Τάδε χιλιόμετρο, άρα πρέπει να μου κάνεις 50% έκπτωση σε πένες και χορδές...

[/quote']

Εμένα πάλι γιατί μου φαίνεται απολύτως λογική αυτή η απαίτηση; Χωρίς πλάκα...
 
Πείτε μου τί θα πέρναγε απο το μυαλό σας όταν ακούγατε τα εξής :7. Ακου να σου πώ' date='εγώ είμαι επαγγελματίας μουσικός, κάθε ΠαρασκευοΣάββατο παίζω με την Μπούλα Τασούλα στο Τάδε χιλιόμετρο, άρα πρέπει να μου κάνεις 50% έκπτωση σε πένες και χορδές...

[/quote']

Εμένα πάλι γιατί μου φαίνεται απολύτως λογική αυτή η απαίτηση; Χωρίς πλάκα...
Ταλαιπωρούμαι χρόνια από αλλεργική ρηνίτιδα. Κάθε 15 μέρες αγοράζω αντισταμινικά αξίας 30 ευρώ (και παραπάνω) και μια φορά το χρόνο εμβόλια αξίας 500 ευρώ. Λες να πρέπει να απαιτήσω κι εγώ από το φαρμακοποιό μου να μου δίνει τα φάρμακα με σκόντο επειδή του κάνω τζίρο; :lol: :lol: :lol:
 
Αυτα ειναι εντελως ΑΣΤΕΙΑ ...παραπονα για τη συμπεριφορα των πελατων :lol: φαινεται οτι δεν εχεις δουλεψει ποτε σου σε..ΤΡΑΠΕΖΑ (η πρωτη μου δουλεια πριν απο αιωνες) ΕΚΕΙ να ακουσεις πραματα & θαματα απο πελατες τα οποια θα σε εκαναν να αναθεωρησεις παντελως τις αποψεις σου για την "κακη" συμπεριφορα των πελατων..στα μουσικομαγαζα :lol:

και εγω δεν εχω καθολου στομαχι για τη μαμακια του καθε παπαρα οποτε την εκανα με ελαφρα πηδηματακια μακρια απο οτιδηποτε εχει σχεση με customer service.

Τι να κανουμε φιλε μου Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ' date='οποτε αν δεν μπορεις να το χωνεψεις αυτο απλά you are not cut out for the job (οποτε βρισκεις αλλη) :wink:[/quote']

Όλα καλά βρε SF αλλά γιατί κάνεις quote εμένα; :D
 
Πείτε μου τί θα πέρναγε απο το μυαλό σας όταν ακούγατε τα εξής :
.........................................................

.......................................................

αρχίσετε να "καίγεστε" και να γίνεστε εριστικοί και δυστυχισμένοι (ενω έχετε ανάγκη τον κωλομισθό) ??
πουτ@@α κενονια. Μιλάμε για τρελή υπομονη ο κακομοίρης' date=' χαρας στο κουράγιο του. Αφου δεν παίρνει και κανα οπλο να σκοτώσει κανένα θα πρεπει να λεμε ευχαριστώ.

8O 8O 8O 8O 8O 8O

ρε τον κακομοίρηηηηηη

ΛΥΣΗ: Υπάρχει και η οικοδομή, εκεί κανένας δεν θα του λεει οτι μα@@@@ια του έρχεται, απλά θα παίρνει το μιστρι και θα κάνει ήσυχος ήσυχος τι δουλίτσα του χωρίς κανένας να τον ρωτάει αυτά τα αίσχη!![/quote']δεν νομιζω οτι ειναι κατι αστειο αυτο που ειπες :? !ενας πωλητης σε ενα μαγαζι με κιθαρες εχει φαει τη ζωη του σε αυτο το θεμα!!!!οι πιο πολλοι απο αυτους ειναι και πολυ καλοι παικτες και καπιοι εχουν και γνωσεις πανω στο θεμα!τωρα να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους ολοι εδω μεσα εχουμε ζητησει πραγματα που δεν υπαρχουν και μεσα στο φορουμ πολλες φορες βλεπω να χλεβαζουν τις ιδεες μας!βαλτε τον εαυτο σας στη θεση του πωλητη και δειτε εσεις πως αντιδρασατ να δειτε οτι εμεις ειμαστε χειροτεροι απο αυτους(αυτα δεν τα λεω με κακια και ουτε θελω αν παρεξηγηθειτε)
 
Δεν μπορώ καθόλου να καταλάβω γιατί συνεχίζετε να το συζητάτε... :roll: :roll: :roll:

Πάμε μια ακόμα φορά.

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ.

Τώρα, αν ο πελάτης είναι ΗΛΙΘΙΟΣ και εσύ δεν θες να έχεις παρτίδες με ηλίθιους αλλάζεις περιβάλλον. Τι είναι τόσο ακατανόητο δηλαδή;

Διότι αν τελικά παραμείνεις και το δικό σου το στομάχι θα χαλάσεις και την εικόνα του μαγαζιού, ο πελάτης θα πάει να ψωνίσει παραδίπλα που ξέρουν να τον "χειριστούν" και θα είναι και τρελά ευχαριστημένος, ακόμα και αν τον δουλέψουν ψιλό γαζί.

 
Πάντως ως ένα σημείο η δουλειά του πωλητή είναι αρκετά δύσκολη, αλλά πόσα και πόσα επαγγέλματα είναι τραγικά δύσκολα και πόσο μάλλον όταν έχουν να κάνουν και με λιανική πελατεία, απλά υπάρχουν επαγγέλματα και επαγγελματα...... στο δικό μου π.χ (εμπόριο Η/Υ) έχουν τύχει πελάτες να με βγάλουν από τα ρούχα μου, αλλά εκεί είναι που μετράει η καλή σου διάθεση και η ψυχολογία σου.... δηλαδή τι να πείς σε έναν τύπο που σε ρωτάει επίμονα

"θέλω ΑΜΕΣΑ ένα καλώδιο USB που να καταλήγει σε SCSI" !

:lol: :cry: :roll: 8O :lol:

ή

"Θέλω γρήγορα έναν υπολογιστή να ψήνει ακόμα και καφέ!! γρήγορο με ότι καλύτερο υπάρχει.... και μη νομίζεις ξέρω τα πάντα έχω διαβάσει όλα τα περιοδικά, και η γυναίκα μου είναι άπιαστη στα PC"

και ρωτάω απορώντας .....

"Τι περίπου εφαρμογές θέλετε να ""τρέξετε""?

Απάντηση........

"Ε! μη φανταστείς να γράφω κάτι κείμενα θέλω και να φτιάξω ένα e-mail να μπώ στο internet.... "

και συνεχίζει....

"Δεν πρέπει να έχω e-mail για να είμαι στο internet?"

Μου πήρε πάνω από 1,1/2 ώρες να του εξηγήσω 5 πράγματα......

με βρήκε αξιόπιστο - φιλικότατο - εξυπηρετικότατο όπως είπε...... και ότι μου χρωστάει πολλά για την... διαφωτησή του...... τελικά ψώνισε από εμένα.... και ξέρετε ποιά ήταν η συνέχεια? ..... ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΟΠΟΥ ΜΕ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕ!!! σπίτι? δουλειά? αυτοκίνητο? ώρες εργάσιμες και μή να μου τα πρήζει πώς γίνεται το ένα και πως το άλλο..... αν έπιασε ιό ή η γυνάικα του (η γκουρού που μούλεγε) έκανε καμιά μ@λ@....@... εγώ για τα 79€ ευρώ που κέρδισα από τα 900€ τι να πώ τι να κάνω? αφού νόμισε όπως και ΈΝΑ ΚΑΡΟ ΑΛΛΟΙ ότι μαζί με το μηχάνημα παντρέυτηκαν και τον τεχνικό- πωλητή που τους το έφτιαξε? και εμπάς περιπτώσει εγώ του εξήγησα π.χ πολύ όμορφα ότι άν θέλει πέρα από ένα όριο υποστήριξη (εκτός από μιά απλή συμβουλή) να κάνω κάποιες επισκέψεις κατ' ιδίαν επί πληρωμ΄'η φυσικά και να δούμε ό, τι θέλει από κοντά.......

Απάντηση..... (και όχι μόνο από αυτόν από πολλλλλούς.... άλλους.....)

"Μα καλά και γώ γιατί ψώνισα από σένα και δεν πήγα στο πλαίσιο? ή στο e-shop?"

(παρεπιπτώντως λόγω ανταγωνισμού, οι τιμές είναι συν πλήν 2-3% οπότε δεν πλήρωσε ΤΙΠΟΤΑ παραπάνω, εν ΄γνώση του όταν κλείσαμε την τιμή)

Δηλαδή και επειδή πήρες από εμένα και σε πρόσεξα, και πήρες και κάτι καλύτερο από τις αλυσίδες στα ίδια πάνω κάτω λεφτά πρέπει να μας πηδήξεις κιόλας?

Φίλοι πολλά τέτοια παραδείγματα ... πολλά χρόνια τώρα.... αλλά η διαφορά του επαγγελματός μου π.χ ξέρετε ποιά είναι με ενός μουσικομάγαζου? ¨Οτι εγώ και να προτείνω κάποιον Pentium 4 στα 3,2 ή στα 3,6 GHz ο πελάτης ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ! Σε ένα μουσικομάγαζο μία Gibson 3.000 Ευρώ γιατί να θέλει να παίξει φορώντας 8 κουμπιά σιδερένια περικάρπια με καρφιά, κτλ? Βέβαια ΔΕΝ υποστιρίζω προς Θεού να μην δοκιμάζεις.... αγορά θα κάνεις, αλλά παίζει ρόλο ο τρόπος και η ευγένεια που έχεις πάνω από όλα ΩΣ άνθρωπος και κατόπιν συνείδηση ώς καταναλωτής! Εγώ πιστεύω ότι λίγο από δω λίγο από κει ... και η λύση βρίσκεται... Τώρα άν δεις αρνητική συμπεριφορά σε ένα μαγαζί ... π.χ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΣ!

 
+1000! Και εγώ με pc ασχολούμαι και σε νιώθω φίλε...

Υπομονή... μέχρι την σύνταξη... :roll:

 
Ταλαιπωρούμαι χρόνια από αλλεργική ρηνίτιδα. Κάθε 15 μέρες αγοράζω αντισταμινικά αξίας 30 ευρώ (και παραπάνω) και μια φορά το χρόνο εμβόλια αξίας 500 ευρώ. Λες να πρέπει να απαιτήσω κι εγώ από το φαρμακοποιό μου να μου δίνει τα φάρμακα με σκόντο επειδή του κάνω τζίρο; :lol: :lol: :lol:
Κανονικά θα έπρεπε, αλλά στα φάρμακα ισχύει διαφορετικό καθεστώς. (Διατίμηση, κοιν. ασφάλιση κλπ... )

Αλλά σε μια ελεύθερη αγορά ότι πετύχεις καλόν είναι. Αυτή είναι όλη η ουσία του εμπορίου στο κάτω κάτω. Δηλαδή δεν κατάλαβα, φτάσαμε στο σημείο να θεωρείται ντροπή να ζητάς έκπτωση όταν είσαι τακτικός πελάτης;

Θα μου πεις, μα 50%; Οκ, αυτό είναι σχηματικό. Λέει ο ένας τόσο, λέει ο άλλος το άλλο, νταλαβέρι να γίνεται... :lol:

 
Ολοι, μα όλοι όσοι θεωρούν πως ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, δεν έχουν πάντα δίκιο 8)

Γιατί δεν υπολογίζουν δύο σημαντικότατες παραμέτρους....

Πρώτον, 2 στους 10 πελάτες μπαίνουν σε ένα μαγαζί με απίστευτα εριστική και προσβλητική διάθεση, θεωρώντας πως το να κερδίσει ένα μαγαζί απο μια πώληση είναι κλοπή, και διατυμπανίζοντας πως στην Ελλάδα τα μαγαζιά είναι αισχρά και οι πωλητές είναι ασχετοι, ενώ στο εξωτερικό που μεγαλώσαν/σπουδάσαν/κάναν διακοπές τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά...

Αυτοί απλούστατα χαίρουν της ανοχής μου, αλλά ΔΕΝ εχουν δίκιο.

Δεύτερον, ο πωλητής του μουσικομάγαζου είναι κι αυτός μουσικός, λατρεύει τη μουσική, και κάθε φορά που ανοίγει κάποιο κουτί με κάποιο νέο υπερόργανο, το ερωτεύεται, ενθουσιάζεται και θέλει αυτό να το μοιράζεται. Ειναι το ίδιο πάθος που κάνει πολλούς απο εδώ μέσα να γράφουν 8ωρα στο Noiz, να παθιάζονται με ήχους, όργανα και χροιές και να ξαναερωτεύονται την μουσική με κάθε νέο γκατζετάκι που αποκτούν...

Δεν ξέρω σε ποιά τράπεζα, μπακάλικο, φαρμακείο, υπάρχει αναλογικά αντίστοιχος αριθμός "κολλημένων" μονομανών με το αντικείμενο...

Και ένα tip για αυτούς που δεν το ξέρουν, αν και θα έπρεπε να με προλάβει ο SF εδώ:

Οι επαγγελματίες μουσικοί δεν είναι σταθεροί πελάτες, ψωνίζουν κατα κύριο λόγο 2-3 φορές το χρόνο.. :wink:

 
Εχεις απολυτο δικιο αλλα ακομα και οταν εχει αδικο ο πελατης παλι δικιο εχει (εσυ ξερεις οτι εχει αδικο,αλλα δυστυχως & μεχρι να κερδισεις (κερδισουμε) το Λοττα θα πρεπει να τον αντιμετωπιζεις σαν να εχει απολυτο δικιο,οσο μαμακας και αν ειναι,οσο δυσκολο και αν ειναι... :cry: )

Παντως προσωπικα δεν νομιζω να αντεχα σαν πωλητης σε μουσικομαγαζο ουτε ενα 24ωρο..... :? :lol: η καποιον θα σκοτωνα η καποιος θα με σκοτωνε!! :lol: :lol:

 
Πάμε μια ακόμα φορά.
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ.

Τώρα' date=' αν ο πελάτης είναι ΗΛΙΘΙΟΣ και εσύ δεν θες να έχεις παρτίδες με ηλίθιους αλλάζεις περιβάλλον. Τι είναι τόσο ακατανόητο δηλαδή;
Οταν ο πελάτης είναι ηλίθιος, προτιμώ να ασχοληθώ μαζί του όσο μου επιτρέπει ο χρόνος μου, και να του αποδείξω τα αυτονόητα ωστε την επόμενη φορά που θα έρθει να είναι λιγότερο ηλίθιος !

Γιατί θα πρέπει να το βάλω στα πόδια ?

Αυτός ο οποίος κατάλαβε πως οι Taylor είναι συνολικά καλύτερες απο τις Cort είναι για μένα μια προσωπική επιτυχία.

Αυτο που λέω είναι πως μετά απο 5-6 χρόνια με πελάτες που δεν θέλουν να καταλάβουν κάτι αντίστοιχο, και σε λένε και μαλάκα επειδή είσαι πωλητής, ε, τότε αρχίζεις να "καίγεσαι", αλλά και πάλι επειδή το άτιμο το μικρόβιο μένει μέσα σου, θέλεις να βοηθήσεις κάποιους, να τους κάνεις να γυρίσουν σπίτι με κάτι που θα το γουστάρουν τρελά, κτλ, κτλ, γι' αυτό και παραμένεις στο χώρο...

 
Οταν ο πελάτης είναι ηλίθιος' date=' προτιμώ να ασχοληθώ μαζί του όσο μου επιτρέπει ο χρόνος μου, και να του αποδείξω τα αυτονόητα ωστε την επόμενη φορά που θα έρθει να είναι λιγότερο ηλίθιος !

Γιατί θα πρέπει να το βάλω στα πόδια ?

Αυτός ο οποίος κατάλαβε πως οι Taylor είναι συνολικά καλύτερες απο τις Cort είναι για μένα μια προσωπική επιτυχία.

Αυτο που λέω είναι πως μετά απο 5-6 χρόνια με πελάτες που δεν θέλουν να καταλάβουν κάτι αντίστοιχο, και σε λένε και μαλάκα επειδή είσαι πωλητής, ε, τότε αρχίζεις να "καίγεσαι", αλλά και πάλι επειδή το άτιμο το μικρόβιο μένει μέσα σου, θέλεις να βοηθήσεις κάποιους, να τους κάνεις να γυρίσουν σπίτι με κάτι που θα το γουστάρουν τρελά, κτλ, κτλ, γι' αυτό και παραμένεις στο χώρο...[/quote']

Δεν με κατάλαβες, εγώ μιλούσα για τους εκ'γεννετής ηλίθιους, δεν μπορεί να μην έχεις συναντήσει τέτοιους. :wink: Δεν μιλάμε για έναν άνθρωπο που απλά έχει άγνοια.

Μην ανησυχείς, έχω δουλέψει και εγώ ως πωλητής (κάποτε...) και μπορώ θαυμάσια να επικοινωνήσω και να 'χειριστώ' ανθρώπους, αρκεί να είμαι εγώ το 'αφεντικό του εαυτού μου'... Και φυσικά να μην ακολουθώ οδηγίες για το πως θα παρουσιάσω το φύκι ως μεταξωτή κορδέλα...

Το μεράκι είναι αυτό που κρατάει κάποιον στη δουλειά, σίγουρα, αυτό είναι που τον κάνει να υπομένει και τέτοιες δύσκολες καταστάσεις.

Αυτό το 'ο πελάτης έχει πάντα δίκιο' έχει παρεξηγηθεί. Έχει δίκιο διότι αυτός είναι που τροφοδοτεί όλο το κύκλωμα με χρήμα. Το πως θα τον 'εκπαιδεύσεις' να το ξοδέψει είναι ένα από τα καθήκοντά σου, έχει όμως και το κόστος του, ψυχολογικό και άλλο. :wink:
 
Χαίρομαι που δημιουργήθηκε τόση κουβέντα,καλό κάνει για όλους μας.Μόνο μην ξεχνάτε οτί όπως ανέφερα στο αρχικό post,δεν είχα σκοπό να θάψω ούτε τα ελληνικά καταστήματα στο σύνολό τους (βλέπε φαρμακοποιούς,πωλήτές Η/Υ και όσα αλλά γράφτηκαν..),ούτε φυσικά τον κάθε ένα από εμάς που ενδέχεται κάποια στιγμή στη ζωή του να δουλέψει ως πωλητής σε μουσικό οίκο ή κατάστημα.Εάν προσέξατε ούτε άσχετος είμαι,ούτε υπερβολικός σε αυτό που ζήταγα,ούτε εριστικός στον τρόπο που το ζήταγα.Όταν φτάνεις στο σημείο να ζητάς από έναν πωλητή να σε αφήσει να παίξεις εστώ και χωρίς ενισχυτή για να δεις πως ''κάθεται'' το όργανο στα χέρια σου βρε αδερφέ και αυτός σου λέει ''το έχω στο πατάρι,έλα αύριο'' για ποιά δικαιώματα και για ποιές δυσκολίες στη ζωή ενός πωλητή μιλάμε?Για να σας δείξω πως αποδίδω τα του καίσαρος τω καίσαρει πιστεύω οτί οι πωλητές κατά 90% δεν έφταιγαν.Φταίει όμως αυτός που του ανήκει το κατάστημα και τους έχει υποχρεώσει να φέρονται έτσι,ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ''ΠΟΛΙΤΙΚΗ'' ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ.Αυτόν ήθελα να κράξω καθώς και αυτόν που αγνοεί πως ένα πολύ μεγάλο μέρος της πελατείας του εργάζεται τις καθημερινές,συνεπώς δεν μπορεί ή έστω δεν του είναι δα και τόσο εύκολο να έρθει σε επαφή με το εμπόρευμά του.

 
Οι πιο πολλοί καταλάβαμε που και σε ποιόν αναφέρεσαι, και θα συμφωνήσω πως αν δεν υπήρχε αυτή η σκατονοοτροπία απο μέρους των μαγαζατόρων (εκ των οποίων το 95% είναι απλά φραγκόφονοι και άσχετοι με το χώρο) τα πράγματα θα ήταν πολύ πιο υγιή στην αγορά.

Τέτοιοι άνθρωποι είναι η αιτία που όλοι μας ψωνίζουμε απ'έξω :roll: :roll:

 
Εκεί ακριβώς ήθελα να καταλήξω κι εγώ.Μόνο που θα αναγκαστώ να αγοράσω ένα όργανο χωρίς επι της ουσίας να το ξέρω και το οποίο αν μου είχαν δείξει,παρουσιάσει ή πλασάρει με τον κατάλληλο τρόπο,ειλικρινά δεν θα με πείραζε να δώσω 50 ή 100 ευρώ παραπάνω.Θα είχα αποκτήσει μια σχέση εμπιστοσύνης με έναν άνθρωπο που βρίσκεται μόνο λίγα χμ μακριά από το σπίτι μου και θα τον σύστηνα σε άλλους 20 μαθήτές μου και σε συναδέλφους με άλλους 20 μαθητές ο καθένας.Γι αυτό αγανακτώ.γιατί αναρωτιέμαι: δεν το σκέφτονται?

 
Γι αυτό αγανακτώ.γιατί αναρωτιέμαι: δεν το σκέφτονται?
OXI! (σαν του ΜΕΤΑΞΑ ένα πράμα....)

(Απλά περιέργως κάποια στιγμή μπορεί να έχουν όρεξη, κάποια άλλη μουλαρώνουν, και εκεί είναι που τα σκατώνουν.....)

 
Πείτε μου τί θα πέρναγε απο το μυαλό σας όταν ακούγατε τα εξής :
.........................................................

.......................................................

αρχίσετε να "καίγεστε" και να γίνεστε εριστικοί και δυστυχισμένοι (ενω έχετε ανάγκη τον κωλομισθό) ??
πουτ@@α κενονια. Μιλάμε για τρελή υπομονη ο κακομοίρης' date=' χαρας στο κουράγιο του. Αφου δεν παίρνει και κανα οπλο να σκοτώσει κανένα θα πρεπει να λεμε ευχαριστώ.

8O 8O 8O 8O 8O 8O

ρε τον κακομοίρηηηηηη

ΛΥΣΗ: Υπάρχει και η οικοδομή, εκεί κανένας δεν θα του λεει οτι μα@@@@ια του έρχεται, απλά θα παίρνει το μιστρι και θα κάνει ήσυχος ήσυχος τι δουλίτσα του χωρίς κανένας να τον ρωτάει αυτά τα αίσχη!![/quote']δεν νομιζω οτι ειναι κατι αστειο αυτο που ειπες :? !ενας πωλητης σε ενα μαγαζι με κιθαρες εχει φαει τη ζωη του σε αυτο το θεμα!!!!οι πιο πολλοι απο αυτους ειναι και πολυ καλοι παικτες και καπιοι εχουν και γνωσεις πανω στο θεμα!τωρα να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους ολοι εδω μεσα εχουμε ζητησει πραγματα που δεν υπαρχουν και μεσα στο φορουμ πολλες φορες βλεπω να χλεβαζουν τις ιδεες μας!βαλτε τον εαυτο σας στη θεση του πωλητη και δειτε εσεις πως αντιδρασατ να δειτε οτι εμεις ειμαστε χειροτεροι απο αυτους(αυτα δεν τα λεω με κακια και ουτε θελω αν παρεξηγηθειτε)
τον βάζω καθημερινά στη θέση αυτή.Δες τον proxy μου και διάβασε αυτα που είπε ο SF και θα καταλάβεις :wink:

Υ.Γ. ΔΕΝ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΣΑΝ ΑΣΤΕΙΟ διαφωνω απόλυτα με το ποστ στο οποίο απάντησα
 
OXI! (σαν του ΜΕΤΑΞΑ ένα πράμα....)

(Απλά περιέργως κάποια στιγμή μπορεί να έχουν όρεξη' date=' κάποια άλλη μουλαρώνουν, και εκεί είναι που τα σκατώνουν.....)[/quote']

Κάποτε, όχι πολύ παλιά, έτσι ήταν και η αγορά των υπολογιστών.

'¶με γουστάρεις, αλλιώς τη βόλτα σου!'

Βλέπετε ήταν 10 νοματέοι που κάνανε όλο το παιχνίδι.

Για κοιτάξτε και σήμερα, που κάθε γειτονιά έχει και από ένα μικρό μαγαζί... για να μη μιλήσουμε για τους 'γίγαντες' του χώρου...

Έχουν ή δεν έχουν σφίξει οι κώλοι?

Ε, ή θα βάλουν μυαλό ή θα κλείσουν... οι καλοί δεν θα χαθούν (νόμος της αγοράς), απλώς μπορεί να χρειαστεί να επαναπροσδιορίσουν τη θέση τους.
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα