Πάντως ως ένα σημείο η δουλειά του πωλητή είναι αρκετά δύσκολη, αλλά πόσα και πόσα επαγγέλματα είναι τραγικά δύσκολα και πόσο μάλλον όταν έχουν να κάνουν και με λιανική πελατεία, απλά υπάρχουν επαγγέλματα και επαγγελματα...... στο δικό μου π.χ (εμπόριο Η/Υ) έχουν τύχει πελάτες να με βγάλουν από τα ρούχα μου, αλλά εκεί είναι που μετράει η καλή σου διάθεση και η ψυχολογία σου.... δηλαδή τι να πείς σε έναν τύπο που σε ρωτάει επίμονα
"θέλω ΑΜΕΣΑ ένα καλώδιο USB που να καταλήγει σε SCSI" !
:lol:
:roll: 8O :lol:
ή
"Θέλω γρήγορα έναν υπολογιστή να ψήνει ακόμα και καφέ!! γρήγορο με ότι καλύτερο υπάρχει.... και μη νομίζεις ξέρω τα πάντα έχω διαβάσει όλα τα περιοδικά, και η γυναίκα μου είναι άπιαστη στα PC"
και ρωτάω απορώντας .....
"Τι περίπου εφαρμογές θέλετε να ""τρέξετε""?
Απάντηση........
"Ε! μη φανταστείς να γράφω κάτι κείμενα θέλω και να φτιάξω ένα e-mail να μπώ στο internet.... "
και συνεχίζει....
"Δεν πρέπει να έχω e-mail για να είμαι στο internet?"
Μου πήρε πάνω από 1,1/2 ώρες να του εξηγήσω 5 πράγματα......
με βρήκε αξιόπιστο - φιλικότατο - εξυπηρετικότατο όπως είπε...... και ότι μου χρωστάει πολλά για την... διαφωτησή του...... τελικά ψώνισε από εμένα.... και ξέρετε ποιά ήταν η συνέχεια? ..... ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΟΠΟΥ ΜΕ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕ!!! σπίτι? δουλειά? αυτοκίνητο? ώρες εργάσιμες και μή να μου τα πρήζει πώς γίνεται το ένα και πως το άλλο..... αν έπιασε ιό ή η γυνάικα του (η γκουρού που μούλεγε) έκανε καμιά μ@λ@....@... εγώ για τα 79€ ευρώ που κέρδισα από τα 900€ τι να πώ τι να κάνω? αφού νόμισε όπως και ΈΝΑ ΚΑΡΟ ΑΛΛΟΙ ότι μαζί με το μηχάνημα παντρέυτηκαν και τον τεχνικό- πωλητή που τους το έφτιαξε? και εμπάς περιπτώσει εγώ του εξήγησα π.χ πολύ όμορφα ότι άν θέλει πέρα από ένα όριο υποστήριξη (εκτός από μιά απλή συμβουλή) να κάνω κάποιες επισκέψεις κατ' ιδίαν επί πληρωμ΄'η φυσικά και να δούμε ό, τι θέλει από κοντά.......
Απάντηση..... (και όχι μόνο από αυτόν από πολλλλλούς.... άλλους.....)
"Μα καλά και γώ γιατί ψώνισα από σένα και δεν πήγα στο πλαίσιο? ή στο e-shop?"
(παρεπιπτώντως λόγω ανταγωνισμού, οι τιμές είναι συν πλήν 2-3% οπότε δεν πλήρωσε ΤΙΠΟΤΑ παραπάνω, εν ΄γνώση του όταν κλείσαμε την τιμή)
Δηλαδή και επειδή πήρες από εμένα και σε πρόσεξα, και πήρες και κάτι καλύτερο από τις αλυσίδες στα ίδια πάνω κάτω λεφτά πρέπει να μας πηδήξεις κιόλας?
Φίλοι πολλά τέτοια παραδείγματα ... πολλά χρόνια τώρα.... αλλά η διαφορά του επαγγελματός μου π.χ ξέρετε ποιά είναι με ενός μουσικομάγαζου? ¨Οτι εγώ και να προτείνω κάποιον Pentium 4 στα 3,2 ή στα 3,6 GHz ο πελάτης ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ! Σε ένα μουσικομάγαζο μία
Gibson 3.000 Ευρώ γιατί να θέλει να παίξει φορώντας 8 κουμπιά σιδερένια περικάρπια με καρφιά, κτλ? Βέβαια ΔΕΝ υποστιρίζω προς Θεού να μην δοκιμάζεις.... αγορά θα κάνεις, αλλά παίζει ρόλο ο τρόπος και η ευγένεια που έχεις πάνω από όλα ΩΣ άνθρωπος και κατόπιν συνείδηση ώς καταναλωτής! Εγώ πιστεύω ότι λίγο από δω λίγο από κει ... και η λύση βρίσκεται... Τώρα άν δεις αρνητική συμπεριφορά σε ένα μαγαζί ... π.χ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΣ!