Tι έχει το κτίριο? Καλό μου φαίνεται, εσωτερικά τουλάχιστον. Πρώτη φορά το βλέπω, διάβασα ότι ήταν για αρκετά χρόνια στο "φτιάξιμο".Για το όνομα καμία αντίρρηση.
Για το κτίριο.....πολλές.
Εγώ στο εξωτερικό σκάλωσα.Tι έχει το κτίριο? Καλό μου φαίνεται, εσωτερικά τουλάχιστον. Πρώτη φορά το βλέπω, διάβασα ότι ήταν για αρκετά χρόνια στο "φτιάξιμο".
Γιατί βρε συ? Ωραίο φαίνεται. Καθαρό, με τα μάρμαρα του, τα μεγάλα του τζάμια, την ψεύτικη πρασινάδα του, την ονοματάρα του Βαγγέλη από πάνω... Όπως και να'χει καλό είναι που επιτέλους άνοιξε, γιατί απ'ότι διαβάζω υπήρξαν μεγάλες καθυστερήσεις και αναβολές τα τελευταία χρόνια.Εγώ στο εξωτερικό σκάλωσα.
Τι να σου πώ...ξέρω γω, τι πήγαν να κάνουν εκει ;Γιατί βρε συ? Ωραίο φαίνεται. Καθαρό, με τα μάρμαρα του, τα μεγάλα του τζάμια, την ψεύτικη πρασινάδα του, την ονοματάρα του Βαγγέλη από πάνω... Όπως και να'χει καλό είναι που επιτέλους άνοιξε, γιατί απ'ότι διαβάζω υπήρξαν μεγάλες καθυστερήσεις και αναβολές τα τελευταία χρόνια.
? To κτίριο είναι παλιό, έτσι το βρήκαν, ανακαίνιση έκαναν.Τι να σου πώ...ξέρω γω, τι πήγαν να κάνουν εκει ;
2όροφο ουρανοξύστη;
Ωραιο μου φαινεται ,αλλα αυτο ειναι υποκειμενικο. Το θεμα με τον ηλιο θα με προβληματιζε καθως δεν ξερω εαν οι υαλοπινακες κοβουν τη θερμικη ακτινοβολια οσο χρειαζεται, εκτος εαν το εχουν προσανατολισει καταλληλα.Τι να σου πώ...ξέρω γω, τι πήγαν να κάνουν εκει ;
2όροφο ουρανοξύστη
Καλά δεν είπα ότι φταίνε οι τωρινοί.....γενικά μιλάω ?? To κτίριο είναι παλιό, έτσι το βρήκαν, ανακαίνιση έκαναν.
Μεγάλη κουβέντα, μπορώ να επιχειρηματολογήσω και αντικειμενικά", είδη έκανα την αρχή με την αγνόηση της παραδοσιακής αρχιτεκτονικής της περιοχής, αλλά μην χαλάσω το νήμα με άσχετα θέματα.Ωραιο μου φαινεται ,αλλα αυτο ειναι υποκειμενικο.
Αν δεν το λεγες δε θα το έβλεπα ?( από τη φωτό τουλάχιστον) ,πράγματι λίγο αχρειαστο αλλά οκ...Π.χ. αυτό το ημικυκλικό αέτωμα τι παριστάνει;
Είναι όμορφη πόλη ο Βόλος ναι.Αν δεν το λεγες δε θα το έβλεπα ?( από τη φωτό τουλάχιστον) ,πράγματι λίγο αχρειαστο αλλά οκ...
Πάντως έχει πολύ καλό πολιτισμικό επίπεδο ο Βόλος και αυτό το αναδεικνύειε αυτό το θεατρο
Ε όχι και μετά θάνατον, τον Παπαθανασίου τον ξέρουν και οι πέτρες σε όλο τον πλανήτη. Αυτό που μπορεί να γίνει μετά θάνατον και ευχόμαστε όλοι είναι η κυκλοφορία του μεγαλύτερου μέρους του τεράστιου ακυκλοφόρητου συνθετικού έργου που είχε, μπροστά στο οποίο η γνωστή δισκογραφία του αποτελεί μόνο ένα ελάχιστο μέρος.Παντα το έργο των πρωτοπόρων αναγνωρίζεται μετά θάνατον.
Ε όχι και μετά θάνατον, τον Παπαθανασίου τον ξέρουν και οι πέτρες σε όλο τον πλανήτη. Αυτό που μπορεί να γίνει μετά θάνατον και ευχόμαστε όλοι είναι η κυκλοφορία του μεγαλύτερου μέρους του τεράστιου ακυκλοφόρητου συνθετικού έργου που είχε, μπροστά στο οποίο η γνωστή δισκογραφία του αποτελεί μόνο ένα ελάχιστο μέρος.
Για τον Κολόμβο δεν θες να μάθεις...? Η ταινία δεν έχει και πολύ σχέση με τα εγκλήματα που φαίνεται ότι κι αυτός έκανε.
Αυτοί που ασχολούνται με τη μουσική, είτε παίζοντας την είτε συλλέγοντας και ακούγοντας την σοβαρά, τον Παπαθανασίου τον εκτιμούν. Οι υπόλοιποι είναι καταδικασμένοι να ακούνε τα σκουπίδια που τους πασάρουν οι εταιρείες και τα μέσα τους.Ιδίως αυτοί που ασχολουνται σε βάθος με τη μουσική.
Αυτοί που ασχολούνται με τη μουσική, είτε παίζοντας την είτε συλλέγοντας και ακούγοντας την σοβαρά, τον Παπαθανασίου τον εκτιμούν. Οι υπόλοιποι είναι καταδικασμένοι να ακούνε τα σκουπίδια που τους πασάρουν οι εταιρείες και τα μέσα τους.
Έχω συζητήσει άπειρες φορές με επικριτές του Παπ. αλλά και πολλών άλλων μουσικών. Οι 999 από τους 1000 δεν μπορούν να ξεχωρίσουν ένα μπουζούκι από μια ακουστική κιθάρα, οπότε τζάμπα κόπος. Και εμείς εκνευριζόμαστε και χάνουμε πολύτιμο χρόνο και αυτοί συνεχίζουν να κουμούνται στην κοσμάρα τους, οπότε αποφεύγουμε όσο είναι δυνατόν συζητήσεις με δαύτους.
Ξέρω, είναι δύσκολο να μην απαντήσεις όταν ακούσεις την ατάκα "έλα τώρα, δυο κουμπιά πατάνε εκεί στα αρμόνια και παίζουν μόνα τους" , αλλά πραγματικά τις περισσότερες φορές δεν αξίζει ο κόπος να καθίσεις να εξηγήσεις...?
.... μην το λες !!!!!! έχω συναντησει κάτι εικαστικούς καθηγητές να μιλούν με μεγάλη απαξίωση ....., και αυτο διότι ο Παπ λόγο του οτι ήταν αυτοδιδακτος αυτόφωτος , αν όχι σνόμπαρε τη θεωρία , δεν εδινε μεγάλη βάση στην ανάγνωσή της . Εκ τοτε πολλοί από τους θεωρητικούς τον επικρίνανε.Αυτοί που ασχολούνται με τη μουσική, είτε παίζοντας την είτε συλλέγοντας και ακούγοντας την σοβαρά, τον Παπαθανασίου τον εκτιμούν
Ναι, θυμήθηκα έναν τέτοιο απίθανο που έγραφε μάλιστα και στο Jazz & Τζαζ. Ο τύπος είχε ρίξει τρελό θάψιμο στον Παπ. μόνο και μόνο για τον λόγο ότι δεν ήξερε να διαβάζει/γράφει νότες, ενώ αυτός είχε τελειώσει κάποια μουσική σχολή. Μιλάμε για περιπτωσάρα. Ήταν δε και ο ίδιος συνθέτης, ή έτσι τουλάχιστον νόμιζε. Έτυχε κάποτε να ακούσω 2-3 συνθέσεις του. Ακόμα γελάω...?έχω συναντησει κάτι εικαστικούς καθηγητές να μιλούν με μεγάλη απαξίωση ....., και αυτο διότι ο Παπ λόγο του οτι ήταν αυτοδιδακτος αυτόφωτος...
??? ναι ακριβώς τέτοιοι ήταν και αυτοί που έτυχαν και σε εμένα ..... και μάλιστα ο ένας μου αντιπαρέβαλε τον Γιάννη Ξενάκη ως τον πρωτοπόρο Έλληνα της ηλεκτρονικής μουσικής. Για όσους δεν γνωρίζουν ο Γιάννης Ξενάκης , μεσουράνησε το 1920-1930 αν δεν κάνω λάθος , και όντως προσπάθησε να χρησιμοποιήσει ηλεκτρικά σήματα για να βγάλει κάποιους ήχους , όλα αυτά βέβαια τότε ηταν σε εμβρυακό σταδιο τελείως πειραματικά. Προφανώς εδω δεν έχουμε σκοπό να απαξιώσουμε τον Ξενάκη διότι και αυτός ερευνητής του ήχου ήταν και του αξίζει αναγνώριση. ΌΜΩΣ ...δεν έγραψε διεθνώς βραβευμένα αριστουργήματα με τη χρήση της ηλεκτρονικής μουσικής , όπως ο Παπ , οπότε κατά συνέπεια δεν υπάρχει και καμία σύγκριση μεταξύ τους.Ναι, θυμήθηκα έναν τέτοιο απίθανο που έγραφε μάλιστα και στο Jazz & Τζαζ. Ο τύπος είχε ρίξει τρελό θάψιμο στον Παπ. μόνο και μόνο για τον λόγο ότι δεν ήξερε να διαβάζει/γράφει νότες, ενώ αυτός είχε τελειώσει κάποια μουσική σχολή. Μιλάμε για περιπτωσάρα. Ήταν δε και ο ίδιος συνθέτης, ή έτσι τουλάχιστον νόμιζε. Έτυχε κάποτε να ακούσω 2-3 συνθέσεις του. Ακόμα γελάω...?
Ας τους αφήσουμε στη μετριότητα τους.
????????? πω πω ρε Μάνο έχω λυθεί στα γέλια με τις "περούκες" και ακομά είμαι στο γραφείο και όλοι με κοιτάνε ..... να σαι καλά ???????Τις νοτες τις μαθαινουμε για τους εξης λογους:
1ον) Για να επικοινωνουμε τις σκεψεις μας σε άλλους μουσικους σε γραπτο κειμενο
2ον) Για την καταγραφη και διατηρηση του εργου σε γραπτη μορφη
3ον) Για να μελετησουμε και να ξεστραβωθουμε.
Για το πρωτο ο Βαγγος ? ειτε δεν το χρειαζοταν καν γιατι τα επαιζε ολα μονος του ? ειτε λειτουργουσε σε ροκ φαση που η επικοινωνια γινεται και πιο χυμα, ειτε θα εβαζε κανα γραφια να καταγραψη τις ιδεες του αν χρειαζοταν καμια συμφωνικη να το λαλησει, κανενα προβλημα.
Για το δευτερο, η καταγραφη στις μερες μας γινεται και απευθειας σε ηχητικο αρχειο, μεθοδος που αλλωστε ταιριαζει κατεξοχην σε μουσικη βασισμενη σε ηχοτοπια, δεν ειμαστε στο 1800, μακαρι και τοτε να υπηρχε αυτη η δυνατοτητα να ακουμε τις περουκες να παιζουν ζωντανα και δεν πειραζει, ας κανανε μετα transcribe αλλοι.
Για το τριτο, που ΙΜΗΟ ειναι και το σημαντικοτερο και ο πιο ουσιαστικος λογος για να ασχοληθει κανεις, οταν μπορεις και παιζεις απευθειας οτι χρειαζεσαι για να γινεις διασημος και εκατομμυριουχος, και συνειδητα αναφερω αυτα γιατι η αξια του εργου, η καλλιτεχνικοτητα και δεν ξερω τι αλλο ειναι υποκειμενικα, ο τραπεζικος λογαριασμος και να σε ξερει μεχρι και η κυρα Ντικσιτ απο τo Σαφτσμπερι παλι ειναι εντελως αντικειμενικο.
Οποτε τι ηθελε να πει ο ποιητης, οτι χρειαζοταν μελετη ο Παπαθανασιου;
Μου θυμιζει το εξης ανεκδοτο:
Το τεράστιο πετρελαιοφόρο διασχίζει τον ωκεανό. Το ταξίδι είναι πολυήμερο και στο τυπικά ανδρικό πλήρωμα υπάρχει αυτή τη φορά και μια γυναίκα. Η παρουσία της δεσποινίδας ασυνήθιστη καθώς είναι, έχει δημιουργήσει περίεργες καταστάσεις... Τις πρώτες μέρες όλα κυλάνε ήρεμα, ο αντρικός πληθυσμός ήρεμος κι ευγενικός. Τις επόμενες μέρες κάποιοι μικρό εκνευρισμοί. Έχει μπει η τρίτη εβδομάδα και τα πρώτα ξεσπάσματα προμηνύουν θύελλα... Την κατάσταση προσπαθεί να προλάβει ο πλοίαρχος. Μαζεύει τα αρσενικά μέλη του πληρώματος και τους λέει:
- Κύριοι, μετά από τόσες μέρες η κυρία αισθάνεται ανία και για να σας φύγει ο πειρασμός που είναι μόνη της αποφάσισα να τη φλερτάρω εγώ σαν πλοίαρχος.
- Τι είπες; πετάγεται ο θερμόαιμος Ιταλός, υπάρχει Ιταλός επάνω στο πλοίο και θα δοκιμάσει άλλος να φλερτάρει; Δεν είστε καλά!
- Κύριοι, σας παρακαλώ, πετάγεται ο Γάλλος, το φλερτ, ως γνωστόν, είναι ειδικότητα των Γάλλων.
Ο καβγάς δεν αργεί να ανάψει. Κάθε ένας, για τους δικούς του λόγους, υποστηρίζει ότι το φλερτάρισμα είναι προσωπική του υπόθεση. Σε όλο αυτό το διάστημα ο Έλληνας, αδιάφορος, μασουλάει πασατέμπο και αγναντεύει το πέλαγος. Εκνευρισμένος ο πλοίαρχος του φωνάζει:
- Εσύ δεν ενδιαφέρεσαι να φλερτάρεις την κυρία;
- Τι να σας πω, κύριε πλοίαρχε, τρεις εβδομάδες τώρα την πηδάω. Αν θέλετε όμως, τη φλερτάρω κιόλας...