Ο Παπαθανασίου αφότου έφυγε για τελευταία φορά από την Ελλάδα, αράζοντας για λίγο καιρό στο Λονδίνο και καταλήγοντας οριστικά στο Παρίσι, σταμάτησε να χρησιμοποιεί την τεράστια Euphonix System 5-B που είχε στο στούντιο της Αθήνας. Η κονσόλα λογικά θα είναι παρκαρισμένη σε κάποια αποθήκη, μια και ο μακαρίτης δεν πούλαγε ποτέ τον παλιό εξοπλισμό του.
Στο Παρίσι λοιπόν και στο τελευταίο σπίτι-στούντιο που είχε, ηχογραφούσε σε τρία συστήματα: Radar, Pro Tools και, wait for it, Tascam Model 24.? Στο Radar ηχογραφούσε το ένα από τα δύο synth setup του, αυτό που ήταν βασισμένο στο custom MIDI system του, στο Tascam ηχογραφούσε το δεύτερο synth setup του
(όπως ο ίδιος ο ηχολήπτης του μού επιβεβαίωσε) και όλα αυτά κατέληγαν στο τέλος στο Pro Tools για τα περαιτέρω.
Η δε κύρια κονσόλα που δούλευε ο ηχολήπτης του ήταν μια αναλογική DDA Q II των αρχών των '90s. Βλέπετε ο Παπ. και οι ηχολήπτες του δεν αγόραζαν gear
"με το μέτρο" ,ούτε σύμφωνα με την μόδα και την υπέρογκη τιμή τους, αγόραζαν gear στηριζόμενοι στα specs και στις ανάγκες τους.
Προφανώς είχαν πλήρη συναίσθηση της εποχής που ζούσαν
(21ος αιώνας) και πορεύονταν μαζί της. Όλα τα υπόλοιπα είναι
"να'χαμε να λέγαμε και να'χαμε να πούμε" που θα'λεγε κι ο Αυγολέμονος.??
Προβολή συνημμένου 38652
DDA Q II, Pro Tools και άλλα καλούδια στο σπίτι-στούντιο του Παπ. στο Παρίσι. Ο πίνακας btw είναι ζωγραφισμένος από τον ίδιο. Για όσους δεν το ξέρουν, ο Παπαθανασίου ήταν εξαιρετικός και ιδιαίτερος ζωγράφος. Ίσως ανεβάσω ένα ξεχωριστό θρεντ στο μέλλον μόνο με έργα του. Οψόμεθα...
Προβολή συνημμένου 38662
O ηχολήπτης του Παπ.
Philippe Colonna επί το έργον