• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Πωλείται το σπίτι/studio του Βαγγέλη Παπαθανασίου στην Αθήνα

Status
Not open for further replies.
 Παλιά γυμναζομουν μόνο για το ποντίκια και τους κοιλιακούς.


Δεν το έχω κάνει ποτέ αυτό.

Πάντα ήμουν υπερβολικός.

Πήγαινα μέχρις εξάντλησης.

Αν δεν έβλεπα λαμπάκια πολύχρωμα δεν έφευγα.

Μιλάμε για καθημερινές 4ωρες αλλά και 6ωρες προπονήσεις μέχρι να δω τον Χριστό φαντάρο.

 
Γιώργο μου έχεις δίκιο σε όλα.

Αλλά με την κολπική μαρμαρυγή, η καρδιά δεν αντέχει πολλά πολλά.

Δεν κάνει να ξεκινήσω κάτι τέτοιο.

Περπάτημα μου είπαν οι γιατροί, αλλά κι αυτό το έχω γράψει.


Καθένας στο μετρό του δυνατού μπορεί να κάνει πολλά πράγματα για τον εαυτό του.

Περπάτημα και ένα ζευγάρι λάστιχα για το σπίτι είναι υπεραρκετά για εναν μέσο ενήλικο. Φτάνουν και περισσεύουν. Μη το υποτιμάς.

2 χιλιόμετρα περπάτησα (κοντά στο γήπεδο), πριν το μπάσκετ, μπας και χάσω κάνα κιλό, αλλά δε μου βγήκε σε καλο θερμιδικά... Βρέθηκα σε έναν δρόμο που ειχε καμια 10αρια συκιές στη σειρά. 

 
Βρέθηκα σε έναν δρόμο που ειχε καμια 10αρια συκιές στη σειρά. 


Εμείς έχουμε μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ στο κήπο.

Τέλος παιδιά το σταματάω, γιατί το έχω παρακάνει με τα οφτόπια.

Συγγνώμη.

 
Δεν το έχω κάνει ποτέ αυτό.

Πάντα ήμουν υπερβολικός.

Πήγαινα μέχρις εξάντλησης.

Αν δεν έβλεπα λαμπάκια πολύχρωμα δεν έφευγα.

Μιλάμε για καθημερινές 4ωρες αλλά και 6ωρες προπονήσεις μέχρι να δω τον Χριστό φαντάρο.


Στο γυμναστήριο σήμερα είχα πρόγραμμα πλατη, και λίγους ώμους. Μπήκα μέσα, έκατσα 20 λεπτά, έκανα όλες τις ασκήσεις που ήθελα, και την κοπανησα. Σπάνια να περάσω το μισαωρο. Αύριο το ίδιο.

Τέλος παιδιά το σταματάω, γιατί το έχω παρακάνει με τα οφτόπια.

Συγγνώμη.


Όχι ρε γμτ, και εγώ που μόλις ξεκίνησα...

 
Τέλος παιδιά το σταματάω, γιατί το έχω παρακάνει με τα οφτόπια.

Συγγνώμη.
image.gif

 
Εντωμεταξύ πληροφορίες αναφέρουν οτι την κονσόλα με το 6ψήφιο νούμερο,την είχε μόνο για να ακουμπάει πάνω το tascam,που έγραφε ο Manosx πρίν λίγο καιρό,οτι για τον Παπαθανασίου ήταν αρκετό.

Πως δέν είπε τότε,οτι τα έγραφε και στο γκαράζ του σπιτιού του.

Οι αμερικάνικες ταινίες και τα ντοκιμαντέρ τα κάνουν αυτά.

Οι metallica ξεκίνησαν απο το γκαράζ του σπιτιού τους,οι nirvana το ίδιο,ο Steve Jobs,Bill Gates και δέν ξερω και εγώ ποιοι άλλοι,το ίδιο.Ουτε ένας δέν πέτυχε κάτι σε δωμάτιο.

Όλοι στο γκαράζ βρήκαν έμπνευση.Δίπλα στις μηχανές του γκαζόν,στις ντενέκες με το λάδι,τα μπουλονόκλειδα και τις ποντικοπαγίδες βρήκαν τον δρόμο τους.

Ξέρετε πως ψάχνουν τα μεγαλύτερα μυαλά,ακόμη και σήμερα στην αμερική?Πηγαίνουν σε μια συνοικία με μονοκατοικίες και αν δούν παρατημένα τα αυτοκίνητα στον δρόμο,γυρίζουν από γκαράζ σε γκαράζ.

Ανοιγουν το ένα,δεντρίλια,στο άλλο οπλοστάσιο,δίπλα εργαστήριο μεθαμφεταμίνης,στο άλλο κάποιοι με λευκές κουκούλες φτιάχνουν έναν ξύλινο σταυρό,στο άλλο τρέχουν στο γκαζόν ξεβράκωτοι καμιά δεκαριά που γύριζαν πορνό κ.α

Σε 10εκ στούντιο,οχι μόνο tascam θα βρείς,αν σηκώσεις το χαλί για ξεσκόνισμα μπορεί να βρείς απο κάτω κανένα  vintage κομπρέσορα ξεχασμένο.

Σε αυτό το studio φαντάζομαι μέσα τον Cos_dr,οχι μόνο θα τον μάθαινε όλος ο κόσμος.Θα ήταν η αιτία για να ξεκινήσουμε επικοινωνία με άλλους πλανήτες.

Υ.Γ  Κολύμπι κύριοι,για όσους είναι εφικτό.

Υ.Γ 2  Εχω μερικά κοινά με τον Vangelis τελικά.Οταν γράφω και εγώ,η κοπέλα μου θα θυμηθεί εκείνη την στιγμή να γράψει δίπλα μου την λίστα για τα ψώνια,καθώς οι νότες που παίζω εγώ είναι λίγο δύσκολο να αποτυπωθούν σε χαρτί,ενώ ακριβώς απο πίσω μου στην θέση του ηχολήπτη,έχω 2 που ακούν πάνω απο 30khz.Απλα πρέπει να βγούν 2 φορές το λιγότερο την ημέρα βόλτα.

Οσκαρ δέν έχω,αλλά εχω μετάλλιο απο σχολικούς αγώνες τρεξίματος που έφτυσα αίμα,όταν πέρασα μέσα απο ποτάμι με δηλητηριώδη βατράχια για να κόψω δρόμο και να το αποκτήσω.Μετράει κανονικά.

 
Σε αυτό το studio φαντάζομαι μέσα τον Cos_dr,οχι μόνο θα τον μάθαινε όλος ο κόσμος.Θα ήταν η αιτία για να ξεκινήσουμε επικοινωνία με άλλους πλανήτες.
Eγώ πεινάω. 

 Ένα μαρούλι και 3 κιλά χόρτα 10 ευρώ?

 
  • Haha
Reactions: MGs
Eγώ πεινάω. 

 Ένα μαρούλι και 3 κιλά χόρτα 10 ευρώ?


Εγώ γι' αυτό ρώτησα αν έχει λαϊκή κοντά.

Άμα πας στο κλείσιμο, βρίσκεις καλές τιμές.

Άσε δηλαδή που άμα πας στους κάδους, θα τα βρεις τζάμπα, κάποια τα πετάνε όταν τελειώνει η λαϊκή.

Είπαμε να πάρουμε ένα κεραμίδι πάνω απ' το κεφάλι μας, αλλά δεν χρειάζονται και σπατάλες.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ γι' αυτό ρώτησα αν έχει λαϊκή κοντά.

Άμα πας στο κλείσιμο, βρίσκεις καλές τιμές.

Άσε δηλαδή που άμα πας στους κάδους, θα τα βρεις τζάμπα, κάποια τα πετάνε όταν τελειώνει η λαϊκή.
Άμα πας στο τέλος στη λαϊκή, άμα βάλεις πλυντήριο μετά τις 11 το βράδυ, άμα πηγαίνεις μέχρι 80χλμ/ωρα και δεν πατάς πολύ το γκάζι, άμα κοιτάς σαν χάνος τα ράφια για να βρεις το πιο φθηνό ρύζι βασμάτι και παρακολουθεις τις εκπτώσεις και να πηγαίνεις σε τρια σουπερμάρκετ για να ψωνίσεις....................................

 Πάμε για φούντο σύντροφοι?

 
  • Like
Reactions: MGs
Άμα πας στο τέλος στη λαϊκή, άμα βάλεις πλυντήριο μετά τις 11 το βράδυ, άμα πηγαίνεις μέχρι 80χλμ/ωρα και δεν πατάς πολύ το γκάζι, άμα κοιτάς σαν χάνος τα ράφια για να βρεις το πιο φθηνό ρύζι βασμάτι και παρακολουθεις τις εκπτώσεις και να πηγαίνεις σε τρια σουπερμάρκετ για να ψωνίσεις....................................


Πώς αλλιώς μπορεί να γίνει δηλαδή?

 
Πώς αλλιώς μπορεί να γίνει δηλαδή?
Χωρίς γκρίνια και να εκφράζεις δυσαρέσκεια, αλλα εγώ γκρινιάζω και εκφράζω τη δυσαρέσκεια γιατί έτσι είμαι. Είμαι γκρινιάρης και ρίχνω κατάρες ???

 
Eγώ πεινάω. 

 Ένα μαρούλι και 3 κιλά χόρτα 10 ευρώ
Κώστα,ο κόσμος πλέον πάει σουπερ μαρκετ με την πιστωτική και μετά τα βάζει σε δόσεις.Ετσι κάνουν και να μήν παραπονιέσαι,γιατί στην χώρα που ζούμε,βραβεύεται πλέον με survivor pass όποιος καταφέρει να γυρίσει σπίτι στο τέλος της ημέρας ζωντανός.

Εχουμε πλέον ημερησίως,το ίδιο ποσοστό θνησιμότητας με την αφρικανική σαβάνα.

Λιοντάρια αυτοί,βροχές εμείς.Κομπρα αυτοί,μαζικές συγκοινώνιες εμείς.Αγελη απο ίενες αυτοί,μαφιόζους εμείς.

Δέν θα σου κρύψω,οτι στην μία και μοναδική τηλεόραση που έχει κάθε χωριό και την εμφανίζουν μετά απο 30λεπτη τελετή κατά την δύση του ηλίου και περιλαμβάνει χορό γύρω απο την φωτιά,παρακολουθούν τα νυχτερινά δελτία ειδήσεων απο Ελλάδα αποσβολομένοι.Και οι κόμπρες με τα λιοντάρια μαζί. 

Οταν είδα την πώληση του κτηρίου,πραγματικά το πρώτο που σκέφτηκα ήταν,το πώς και δέν το χτύπησε κανένας,να το βάλει σε λίγο καιρό στο Airbnb.

Τι να κάνω τελικα,να το πάρω να μπέις να γράψεις η όχι?Ο superfunk θα με δανείσει τα υπόλοιπα.Δεν του είπα ακριβώς πόσα,αλλα ένα 50ευρώ πρέπει να έχει λογικά η κάρτα μου μέσα.

θα του τα επιστρέψει ο MGs ο 4ος.

Σάν τους βασιλιάδες.

3 γενιές υπομονή θα κάνει,πολύ είναι?

Στα εγκαίνια θα του έχω στρωμένα τραπέζια με σούσια,γκέισες,ιαπωνική μουσική,ενα φτερό απο την ατομική βόμβα που έπεσε στο ναγκασάκι,ενα πράσινο kawasaki enduro φωταγωγημένο πάνω στο τραπέζι,τέτοια υποδοχή,τέτοιο μεγαλείο,δέν θα έχουν ξαναδεί τα μάτια του.

 
Κώστα,ο κόσμος πλέον πάει σουπερ μαρκετ με την πιστωτική και μετά τα βάζει σε δόσεις.Ετσι κάνουν και να μήν παραπονιέσαι,γιατί στην χώρα που ζούμε,βραβεύεται πλέον με survivor pass όποιος καταφέρει να γυρίσει σπίτι στο τέλος της ημέρας ζωντανός.

Εχουμε πλέον ημερησίως,το ίδιο ποσοστό θνησιμότητας με την αφρικανική σαβάνα.
Ναι αλλά ζούμε καλύτερα.

 Γεμάτες είναι οι ταβέρνες, τα σινεμά, τα θέατρα.

 Ο κορκολής πουλάει εισιτήρια στις συναυλίες σαν το ζεστό ψωμί.

 Τα γήπεδα γεμάτα.

 Έχουμε υψηλό πιστωτικό όριο στις κάρτες μας και ανεβήκαμε και επενδυτική βαθμίδα.

 Πάμε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ❤️

 
  • Haha
Reactions: MGs
Λάθος.Ζούμε με την ψευδαίσθηση.❤️
Ε, πως ζούμε με την ψευδαίσθηση. Αφού ζούμε.

 Λίγο οι μισθωτοί και οι μικρομεσαίοι υποφέρουν παραπάνω αλλά υπάρχουν μισθωτοί που παίρνουν πολύ καλά λεφτά και μικρομεσαίοι που φοροδιαφεύγουν κι όλας και βγάζουν πάνω από 120.000 το χρόνο.

 Ποια ψευδαίσθηση λοιπόν. Οι περισσότεροι έχουμε ιδιοκατοίκηση.

 Απλά κάποιοι ξέφυγαν, δανείστηκαν παραπάνω από όσο έπρεπε και το μόνο πρόβλημα είναι η ποιότητα των υποδομών, των δικτύων κλπ. που άμα προσέχεις λίγο? δεν έχεις πρόβλημα.

 Δεν υποφέρουμε κιόλας.

 Μια χαρά είμαστε, απλά θα μπορούσαμε καλύτερα. Γι αυτό θα αγωνιστούμε για να το επιτύχουμε.

 χαχαχαχαχαχαχχα?

 
  • Haha
Reactions: MGs
Εντωμεταξύ πληροφορίες αναφέρουν οτι την κονσόλα με το 6ψήφιο νούμερο,την είχε μόνο για να ακουμπάει πάνω το tascam,που έγραφε ο Manosx πρίν λίγο καιρό,οτι για τον Παπαθανασίου ήταν αρκετό.
Ο Παπαθανασίου αφότου έφυγε για τελευταία φορά από την Ελλάδα, αράζοντας για λίγο καιρό στο Λονδίνο και καταλήγοντας οριστικά στο Παρίσι, σταμάτησε να χρησιμοποιεί την τεράστια Euphonix System 5-B που είχε στο στούντιο της Αθήνας. Η κονσόλα λογικά θα είναι παρκαρισμένη σε κάποια αποθήκη, μια και ο μακαρίτης δεν πούλαγε ποτέ τον παλιό εξοπλισμό του.

Στο Παρίσι λοιπόν και στο τελευταίο σπίτι-στούντιο που είχε, ηχογραφούσε σε τρία συστήματα: Radar, Pro Tools και, wait for it, Tascam Model 24.? Στο Radar ηχογραφούσε το ένα από τα δύο synth setup του, αυτό που ήταν βασισμένο στο custom MIDI system του, στο Tascam ηχογραφούσε το δεύτερο synth setup του (όπως ο ίδιος ο ηχολήπτης του μού επιβεβαίωσε) και όλα αυτά κατέληγαν στο τέλος στο Pro Tools για τα περαιτέρω. 

Η δε κύρια κονσόλα που δούλευε ο ηχολήπτης του ήταν μια αναλογική DDA Q II των αρχών των '90s. Βλέπετε ο Παπ. και οι ηχολήπτες του δεν αγόραζαν gear "με το μέτρο" ,ούτε σύμφωνα με την μόδα και την υπέρογκη τιμή τους, αγόραζαν gear στηριζόμενοι στα specs και στις ανάγκες τους. 

Προφανώς είχαν πλήρη συναίσθηση της εποχής που ζούσαν (21ος αιώνας) και πορεύονταν μαζί της. Όλα τα υπόλοιπα είναι "να'χαμε να λέγαμε και να'χαμε να πούμε" που θα'λεγε κι ο Αυγολέμονος.??

image.png

DDA Q II, Pro Tools και άλλα καλούδια στο σπίτι-στούντιο του Παπ. στο Παρίσι. Ο πίνακας btw είναι ζωγραφισμένος από τον ίδιο. Για όσους δεν το ξέρουν, ο Παπαθανασίου ήταν εξαιρετικός και ιδιαίτερος ζωγράφος. Ίσως ανεβάσω ένα ξεχωριστό θρεντ στο μέλλον μόνο με έργα του. Οψόμεθα...

image.png

O ηχολήπτης του Παπ. Philippe Colonna επί το έργον

 
 Δε χωνευεται ευκολα η εξελιξη της τεχνολογιας, ειδικα απο τους φετιχιστες.

 
Ο Παπαθανασίου αφότου έφυγε για τελευταία φορά από την Ελλάδα, αράζοντας για λίγο καιρό στο Λονδίνο και καταλήγοντας οριστικά στο Παρίσι, σταμάτησε να χρησιμοποιεί την τεράστια Euphonix System 5-B που είχε στο στούντιο της Αθήνας. Η κονσόλα λογικά θα είναι παρκαρισμένη σε κάποια αποθήκη, μια και ο μακαρίτης δεν πούλαγε ποτέ τον παλιό εξοπλισμό του.

Στο Παρίσι λοιπόν και στο τελευταίο σπίτι-στούντιο που είχε, ηχογραφούσε σε τρία συστήματα: Radar, Pro Tools και, wait for it, Tascam Model 24.? Στο Radar ηχογραφούσε το ένα από τα δύο synth setup του, αυτό που ήταν βασισμένο στο custom MIDI system του, στο Tascam ηχογραφούσε το δεύτερο synth setup του (όπως ο ίδιος ο ηχολήπτης του μού επιβεβαίωσε) και όλα αυτά κατέληγαν στο τέλος στο Pro Tools για τα περαιτέρω. 

Η δε κύρια κονσόλα που δούλευε ο ηχολήπτης του ήταν μια αναλογική DDA Q II των αρχών των '90s. Βλέπετε ο Παπ. και οι ηχολήπτες του δεν αγόραζαν gear "με το μέτρο" ,ούτε σύμφωνα με την μόδα και την υπέρογκη τιμή τους, αγόραζαν gear στηριζόμενοι στα specs και στις ανάγκες τους. 

Προφανώς είχαν πλήρη συναίσθηση της εποχής που ζούσαν (21ος αιώνας) και πορεύονταν μαζί της. Όλα τα υπόλοιπα είναι "να'χαμε να λέγαμε και να'χαμε να πούμε" που θα'λεγε κι ο Αυγολέμονος.??

Προβολή συνημμένου 38652

DDA Q II, Pro Tools και άλλα καλούδια στο σπίτι-στούντιο του Παπ. στο Παρίσι. Ο πίνακας btw είναι ζωγραφισμένος από τον ίδιο. Για όσους δεν το ξέρουν, ο Παπαθανασίου ήταν εξαιρετικός και ιδιαίτερος ζωγράφος. Ίσως ανεβάσω ένα ξεχωριστό θρεντ στο μέλλον μόνο με έργα του. Οψόμεθα...

Προβολή συνημμένου 38662

O ηχολήπτης του Παπ. Philippe Colonna επί το έργον


Μιλας με ακράδαντα στοιχεία και αποδείξεις , κανείς δεν θα σε πάρει στα σοβαρά.

Πες κάνα "πεινάμε","υποφέρουμε","έχουμε χούντα" κτλ και ίσως κάνεις κάτι.

 
Status
Not open for further replies.

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top