Αυτό είναι το νέο Yamaha Montage?

Χαίρω πολύ. Είπα εγώ τι αντίθετο? Απλά το αναφέρω γιατί η συζήτηση πήγε στο sampling.
Οπότε δεν υπάρχει κάποια καινοτομία - κάτι το καινούργιο αφού αυτό υπάρχει εδώ και 20 χρόνια περίπου από γνωστά προϊόντα.

Υ.Γ.

Συγγνώμη που αναφέρθηκα σε αυτό αλλά έτσι όπως το έγραψες στο τέλος του post σου εδώ, αυτή την εντύπωση έδωσες. 

 
Σωστά. Μείνε στα VSTs σου και μην ασχολείσαι άλλο. 

Περιττά είναι για αυτούς που σκαμπάζουν τι είναι και τι μπορεί να κάνει ένα Montage Μ, όχι για σένα που έχεις άγνοια για το θέμα, αλλά και μια εκνευριστική άρνηση να μάθεις 5 ρημαδοπράγματα που σου γράφω. 

Ελπίζω όσοι ενδιαφέρονται για το Montage M να μην παίρνουν στα σοβαρά αυτά που γράφεις, γιατί γράφεις ό,τι νά'ναι, παραπληροφορώντας και μπερδεύοντας όσους μας διαβάζουν.
Αυτα που γράφω είναι τα σοβαρά. Το ξέρουν όλοι. Εσύ μπερδεύεσαι και μπερδεύεις τους άλλους. Δεν έχεις την εμπειρία μου ούτε τις γνώσεις νιυ, είναι έκδηλο, το καταλαβαίνει οποίος ξέρει αλλα και ο κ. Χναράκης. Αντίθετα μπορείς να με εκμεταλλευτεις να στα ξεδιαλύνω για να τα γράφεις σωστότερα και να μην ενθουσιαζεσαι με το δεντρο κσι χανεις το δασος. ?

 
Μην μπερδεύεται τα hardware με τα software. Ειδικά τα hardware workstation.

Αν και τα hardware (workstation) έχουν φτάσει σε τέτοιες τιμές που αν κάποιος το αγοράσει ειδικά και μόνο για τους ήχους του, μάλλον η στροφή προς το software μοιάζει να είναι μονόδρομος.

 
Νομίζω πως προσπαθείτε να χωρίσετε 2 γαιδουριών άχυρα σε ξένον αχυρώνα.

Πριν αρκετά χρόνια αγοράζοντας τα Προ τουλς και ένα ΝΟΡΝΤ είχα πρώτης τάξεως VST  και ημιβαρυκαντρισμένα πλήκτρα-για τον Λορδα το Μπετόβεν μας- το πιανίστα χαμούνδ

Τσακώνονται οι ηλεκτρικοί μπουθαρίστες για μια ανακάλυψη που 80 χρόνια μετά, δεν προχώρησε βήμα, μα και εσείς οι πληκτράδες φτάσατε στο ίδιο ακριβώς σημείο.

Ίσως η τεχνολογία να σας δίνει ακόμα μια ψευδαίσθηση πως αποκτάται δυνατότητες που δεν υπήρχαν, μα το ΣΗΜΑΙΝΟΝ  είναι πως η σημερινή μουσική δεν ασχολείται με πρωτοπόρους τύπους   Ζαν Μισελ Ζαρ , ή κάτι παλαβούς του 60 με γεννήτριες ήχου.

Μουσική σήμερα γράφει κάποιος που έχει υπέροχους γλουτούς και φτιάχνει λούπες.

Δεν το κρίνω απαραίτητα ως κακό, ειδικά εγώ, που ακόμα ασχολούμαι με τα συρματόσχοινα της μπουθάρας, γιατί απλά άλλαξαν τα κόζια και πάντα θα αλλάζουν είτε καλώς, είτε κακώς.

Απλά το αποδέχεστε και πάτε παρακάτω και δλδ τι θα γίνει αν το Χ μηχάνημα σας φέρνει μέχρι και το καφέ έτοιμο στο κρεβάτι, μήπως αυτό σας δίνει τη ψευδαίσθηση πως θα καταπλήξετε τα πλήθη?

 
Έχεις πολύ γέλιο ρε Cos ώρες ώρες. Όχι πάντα όμως.
Αυτά που έγραψα είναι σοβαρά, αληθή. Δεν είναι για γέλια. Το καταλαβαίνουν αυτοί που θα διαβάσουν και ξέρουν και θα καταλαβουν που το χάνεις και που παραοκηροφορεις εσύ και τελικά μειώνεις την πραγματική αξία του οργάνου. Δεν μέσου αξίζει το όργανο. Το όργανο πρέπει να πάει στα χέρια ενός έμπειρου που μπορεί να το εκμεταλλευτει στο έπακρο και να το αναδείξει, σς έναν σαν εμένα που ανέδειξα ακόμα και στο forum αυο εδώ και 20 χρόνια ότι έπεσε στα χέρια μου. Μην το πάρεις. ?

 
Μην μπερδεύεται τα hardware με τα software. Ειδικά τα hardware workstation.

Αν και τα hardware (workstation) έχουν φτάσει σε τέτοιες τιμές που αν κάποιος το αγοράσει ειδικά και μόνο για τους ήχους του, μάλλον η στροφή προς το software μοιάζει να είναι μονόδρομος.
Το software είναι πολύ πιο ακριβό αλλά και πολύ πιο ποιοτικό, ιδιαίτερα αν μιλάμε για sample playback ήχους και ιδιαίτερα φυσικούς. Το software που έχω έχει πάνω από 150.000 ευρώ και το παραγωγικό αποτέλεσμα που μπορεί να βγάλει σε ήχους και εφφε  όλα τα workatations το κοιτάνε με το Χαμπλ. 

 Τα είπαμε αυτά σς αλλα threads και δεμ ασχολούμαι με εγωιστικες απόψεις ?

 Αλλα ας μεινω στο Montage. Ο waterfall πρεπει να καταλάβει τα λάθη του και πιστεύω πως μπορείς να τομ βοηθήσεις και εσύ, όντας ο MASTER. 

Να του εξηγήσεις να μη γελάει μαζί μου αλλα να λάβει πολύ σοβαρά αυτά που έγραψα σε συτο το thread που θα βοηθήσουν κι άλλους και πιστεύω πως συμφωνείς, το έγραψες κιόλας με emoticon. 

 
Μην μπερδεύεται τα hardware με τα software. Ειδικά τα hardware workstation.
Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου...

Τσακώνονται οι ηλεκτρικοί μπουθαρίστες για μια ανακάλυψη που 80 χρόνια μετά, δεν προχώρησε βήμα, μα και εσείς οι πληκτράδες φτάσατε στο ίδιο ακριβώς σημείο.
Καμία σχέση.

Ίσως η τεχνολογία να σας δίνει ακόμα μια ψευδαίσθηση πως αποκτάται δυνατότητες που δεν υπήρχαν
Δεν είναι ψευδαίσθηση. είναι πραγματικότητα.

Μουσική σήμερα γράφει κάποιος που έχει υπέροχους γλουτούς και φτιάχνει λούπες.
Ναι, και αυτός. Σε όποιον αρέσουν οι λούπες και οι γλουτοί, ξέρει τι να ακούσει. Το ίδιο και αυτός που δεν του αρέσουν οι λούπες και οι γλουτοί.

δλδ τι θα γίνει αν το Χ μηχάνημα σας φέρνει μέχρι και το καφέ έτοιμο στο κρεβάτι, μήπως αυτό σας δίνει τη ψευδαίσθηση πως θα καταπλήξετε τα πλήθη?
Δεν θέλουμε να καταπλήξουμε κανένα πλήθος, την πάρτη μας θέλουμε να ικανοποιήσουμε, και αυτό κάνουμε. 

 
Το software είναι πολύ πιο ακριβό αλλά και πολύ πιο ποιοτικό, ιδιαίτερα αν μιλάμε για sample playback ήχους και ιδιαίτερα φυσικούς. Το software που έχω έχει πάνω από 150.000 ευρώ και το παραγωγικό αποτέλεσμα που μπορεί να βγάλει σε ήχους και εφφε  όλα τα workatations το κοιτάνε με το Χαμπλ. 
Σίγουρα ένα καλό software με καλούς ήχους, με ένα καλό σύστημα και μία πολύ καλή κάρτα ήχου είναι αυτό που είναι. Δεν το αμφισβητεί κανείς. Ειδικά άμα ο χειριστής - μουσικός έχει τις ανάλογες μουσικές δεξιότητες.

 Τα είπαμε αυτά σς αλλα threads και δεμ ασχολούμαι με εγωιστικες απόψεις ?
Να τα αφήσετε αυτά.

 Αλλα ας μεινω στο Montage. Ο waterfall πρεπει να καταλάβει τα λάθη του και πιστεύω πως μπορείς να τομ βοηθήσεις και εσύ, όντας ο MASTER. 
Δεν υπάρχει ούτε MASTER ούτε SLAVE. Όλοι μαζί συζητάμε στο ίδιο επίπεδο και αυτό πρέπει να το καταλάβουμε όλοι.

Τώρα αν κάποιος έχει κάποιες δικές του απόψεις από την δική του οπτική γωνία, αυτό θα το δείξει ο χρόνος και θα φανεί στην πράξη.

Να του εξηγήσεις να μη γελάει μαζί μου αλλα να λάβει πολύ σοβαρά αυτά που έγραψα σε συτο το thread που θα βοηθήσουν κι άλλους και πιστεύω πως συμφωνείς, το έγραψες κιόλας με emoticon. 
Αυτό όντως είναι αλήθεια και πολλές φορές ενοχλητικό.

Εγώ όμως δεν είμαι ο αρμόδιος. Υπάρχουν moderators κλπ, όπου αυτοί είναι οι αρμόδιοι. Εμείς εδώ είμαστε φιλοξενούμενοι.

 
Νομίζω πως προσπαθείτε να χωρίσετε 2 γαιδουριών άχυρα σε ξένον αχυρώνα.

Πριν αρκετά χρόνια αγοράζοντας τα Προ τουλς και ένα ΝΟΡΝΤ είχα πρώτης τάξεως VST  και ημιβαρυκαντρισμένα πλήκτρα-για τον Λορδα το Μπετόβεν μας- το πιανίστα χαμούνδ

Τσακώνονται οι ηλεκτρικοί μπουθαρίστες για μια ανακάλυψη που 80 χρόνια μετά, δεν προχώρησε βήμα, μα και εσείς οι πληκτράδες φτάσατε στο ίδιο ακριβώς σημείο.

Ίσως η τεχνολογία να σας δίνει ακόμα μια ψευδαίσθηση πως αποκτάται δυνατότητες που δεν υπήρχαν, μα το ΣΗΜΑΙΝΟΝ  είναι πως η σημερινή μουσική δεν ασχολείται με πρωτοπόρους τύπους   Ζαν Μισελ Ζαρ , ή κάτι παλαβούς του 60 με γεννήτριες ήχου.

Μουσική σήμερα γράφει κάποιος που έχει υπέροχους γλουτούς και φτιάχνει λούπες.

Δεν το κρίνω απαραίτητα ως κακό, ειδικά εγώ, που ακόμα ασχολούμαι με τα συρματόσχοινα της μπουθάρας, γιατί απλά άλλαξαν τα κόζια και πάντα θα αλλάζουν είτε καλώς, είτε κακώς.

Απλά το αποδέχεστε και πάτε παρακάτω και δλδ τι θα γίνει αν το Χ μηχάνημα σας φέρνει μέχρι και το καφέ έτοιμο στο κρεβάτι, μήπως αυτό σας δίνει τη ψευδαίσθηση πως θα καταπλήξετε τα πλήθη?
Κανένα μηχάνημα από αυτά δεν φέρνει τίποτα έτοιμο. Δίνει τις βάσεις, τη λειτουργικότητα και προάγει την έμπνευση αλλά και τη γνώση και την εμπειρία μέσω του reverse engineering καταλαβαίνεις? 

 Είναι πολύ σοβαρά τα πράγματα. 

 
Σίγουρα ένα καλό software με καλούς ήχους, με ένα καλό σύστημα και μία πολύ καλή κάρτα ήχου είναι αυτό που είναι. Δεν το αμφισβητεί κανείς. Ειδικά άμα ο χειριστής - μουσικός έχει τις ανάλογες μουσικές δεξιότητες.

Να τα αφήσετε αυτά.

Δεν υπάρχει ούτε MASTER ούτε SLAVE. Όλοι μαζί συζητάμε στο ίδιο επίπεδο και αυτό πρέπει να το καταλάβουμε όλοι.

Τώρα αν κάποιος έχει κάποιες δικές του απόψεις από την δική του οπτική γωνία, αυτό θα το δείξει ο χρόνος και θα φανεί στην πράξη.

Αυτό όντως είναι αλήθεια και πολλές φορές ενοχλητικό.

Εγώ όμως δεν είμαι ο αρμόδιος. Υπάρχουν moderators κλπ, όπου αυτοί είναι οι αρμόδιοι. Εμείς εδώ είμαστε φιλοξενούμενοι.
Εγω είμαι ο αρμόδιας. Αυτοανακυρρήσομαι ο Βασιλιάς των Workstations και του software στο noiz!

 Εγω θα συντόνιζω  ?

 
Πριν αρκετά χρόνια, τον καιρό που δεν είχαν τόσα μηχανήματα το σημερινό multitimbrality και όσα είχαν ήταν από 2 μέχρι το πολύ 8 και με πολυφωνία έως 8 ή έως 16, τότε λόγω ανάγκης γράφαμε όσα takes θέλαμε, όσα layers, με όση πολυφωνία θέλαμε και όλα αυτά unlimited, με φαντασία, όσο ήθελες και όσο άντεχες. Τότε που δεν υπήρχε προχωρημένη τεχνολογία έγραφαν μουσική που υπάρχει μέχρι και σήμερα. Σήμερα όμως που υπάρχει προχωρημένη τεχνολογία και κάθε μέρα ανεβαίνουν στις πλατφόρμες χιλιάδες κομμάτια ανά ημέρα, ψάχνεις να βρεις τη μουσική.

Πριν αρκετά χρόνια, τον καιρό που χρησιμοποιούσαν τα πιό πάνω μηχανήματα με λιγοστό έως καθόλου multitimbrality και με λιγοστή πολυφωνία, ναι αυτά τα τότε non-smart μηχανήματα, υπήρχαν smart μουσικοί, που τα χρησιμοποιούσαν ανάλογα και κατάφερναν κι έγραφαν smart μουσική.

Σήμερα έχουμε μηχανήματα με δυνατότητες, smart μηχανήματα που όμως έχουν κάνει..... λιγότερο smart τους μουσικούς.

Προσοχή,,,

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το software είναι πολύ πιο ακριβό αλλά και πολύ πιο ποιοτικό, ιδιαίτερα αν μιλάμε για sample playback ήχους και ιδιαίτερα φυσικούς. Το software που έχω έχει πάνω από 150.000 ευρώ και το παραγωγικό αποτέλεσμα που μπορεί να βγάλει σε ήχους και εφφε  όλα τα workatations το κοιτάνε με το Χαμπλ. 

 Τα είπαμε αυτά σς αλλα threads και δεμ ασχολούμαι με εγωιστικες απόψεις ?

 Αλλα ας μεινω στο Montage. Ο waterfall πρεπει να καταλάβει τα λάθη του και πιστεύω πως μπορείς να τομ βοηθήσεις και εσύ, όντας ο MASTER. 

Να του εξηγήσεις να μη γελάει μαζί μου αλλα να λάβει πολύ σοβαρά αυτά που έγραψα σε συτο το thread που θα βοηθήσουν κι άλλους και πιστεύω πως συμφωνείς, το έγραψες κιόλας με emoticon. 
Εγώ σε πλήρωνα δια να τον τσιμεντώσεις στα στενά του Ευρίπου, αλλά εσύ το έπαιξες αισθηματίας χίτμαν σε ψυχολογική απόγνωση.

Τώρα οφείλεις να τα λουστείς, μην ζητάς βοήθεια από κανένα αν δεν μπορείς μόνος να σταθείς στα πόδια σου και να αντιπαλέψεις το τέρας του καπιταλισμού τον Κατάρ-Κ, τη κάμπια της Κανήθου

 
Γνωστά όλα αυτά Μανώλη. Τα synths είναι απλά 

Πριν όμως βρες τις smart μουσικές ιδέες που θα έχουν κάτι να πουν και θα αντέξουν στο χρόνο και τους smart μουσικούς.
Δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Από τους 1000 μουσικούς, 5-10 έχουν κάποιες ιδέες που αξίζουν να βγουν παραέξω.
Οι υπόλοιποι απλά απολαμβάνουν να παίζουν μουσική. Είναι και κάποιοι βέβαια που νομίζουν ότι έχουν κάτι να πουν και ταλαιπωρούν τα αυτιά μας, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία...?

 
Πριν αρκετά χρόνια, τον καιρό που χρησιμοποιούσαν τα πιό πάνω μηχανήματα με λιγοστό έως καθόλου multitimbrality και με λιγοστή πολυφωνία, ναι αυτά τα τότε non-smart μηχανήματα, υπήρχαν smart μουσικοί, που τα χρησιμοποιούσαν ανάλογα και κατάφερναν κι έγραφαν smart μουσική.
Ένα παράδειγμα που σκέφτομαι για αυτό, είναι αυτό του Chris Huelsbeck του μεγάλου και πολύ αγαπητού και δημοφιλή στο χώρο του gaming συνθέτη,  που έγραφε για την Amiga με περιορισμό τις 4 timbres και δημιούργησε πραγματικά μουσικά αριστουργήματα, έξυπνες, πρωτότυπες, πλούσιες σε μουσική πρόοδο συνθέσεις που ακούγονται με δέος θα έλεγα ακόμα και σήμερα. 

Και αυτό φυσικά είναι ένα μικρό παράδειγμα. 

H μουσική του και η μουσική συνθετών για παιχνίδια και ταινίες τις εποχής με έκαναν να ενδιαφερθώ και να αγαπήσω τη σύνθεση και τον προγραμματισμό. 

Αν ήμουν μικρός σε αυτή την εποχή, δεν ξέρω αν θα ενδιαφερόμουν τόσο πολύ. 

Το αντίστοιχο παίδεμά μου με υποδεέστερο εξοπλισμό της εποχής για να φτιάξω κάτι αξιοπρεπές, πιστεύω πως με έκανε αυτή τη μεγάλη μουσική μηχανή που είμαι σήμερα, όποτε το αποφασίσω και ασχολούμαι.

Delusion-of-Grandeur-What-Is-It-And-How-To-Deal-With-It.jpg


 
Εγώ σε πλήρωνα δια να τον τσιμεντώσεις στα στενά του Ευρίπου, αλλά εσύ το έπαιξες αισθηματίας χίτμαν σε ψυχολογική απόγνωση.

Τώρα οφείλεις να τα λουστείς, μην ζητάς βοήθεια από κανένα αν δεν μπορείς μόνος να σταθείς στα πόδια σου και να αντιπαλέψεις το τέρας του καπιταλισμού τον Κατάρ-Κ, τη κάμπια της Κανήθου
O καταρράκτης έχει τις απόψης του. 

 σε ένα δύο τεχνικά θέματα που είπε έκανα κάποιες επισημάνσεις. 

 Δεν διαφωνώ επί της αρχής για διαφωνώ λίγο επί της ουσίας. 

 Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. 

 Καλό είναι που υπάρχουν άνθρωποι και ενδιαφέρονται για αυτά γιατί αλλιώς πως θα τα μοιραζόμαστε, θα τα αξιολογούμε, θα τα οραματιζόμαστε τα πράγματα. Και μέσα από αυτές τις κουβέντες βγαίνει η όρεξη για ενασχόληση, μέσω της ζύμωσης των ιδεών, των απόψεων, των αντιλήψεων, ακόμα και των ιδεοληψιών και κυρίως των διαφωνιών. Αυτά κρατούν ζωντανό το πνεύμα της τεχνολογίας, αυτά το εξελίσσουν, αυτά αφουγκράζονται και αυτοί που την αναπτύσσουν και την προχωρούν. 

 
H βάση της AMW2 λέγεται waveform και παίζει το ρόλο του sample και τα πολλά elements παίζουν το ρόλο του oscillator που ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ SAMPLE PLAYBACK synths, racks κλπ έχουν τη λογική του multisample. Προφανώς η yamaha τους 8 oscillators που είχε στο part της τους έκανε....... 128 και καλά το έκανε. Προφανώς το κέρδος είναι αντί να βάλουμε στην αλυσίδα parts για να έχουμε περισσότερα multisamples και τις πρωτογενείς ρυθμίσεις τους (pitch, amp, lfo κλπ. ) μπορούμε να το κάνουμε σε ένα part.

To πως παντρεύεται η ROM και η RAM μέσα στο ένα part ή μεταξύ των parts δεν το γνωρίζω ακριβώς αλλά μπορώ να το βρώ από τα διαγράμματα, τα βιντεο των μενού ή όταν πάρω ο όργανο.

 Αυτά γίνονται σε όλες τις sample playback μηχανές με τον ίδιο τρόπο.

 Εδώ γίνονται πιο ποσοτικά διότι είναι πιο καινούργιο το όργανο και έχει περισσότερη χωρητικότητα δειγμάτων.

Στα παλαιότερα sample playback synths, είχαμε λιγότερη ROM και RAM περιοριζόταν σε ΜΒ

 Εδώ έχουμε 10 GIGA χιλιάδων samples γι αυτό υπάρχοιυν περισσότερα .......elements. Περισσότερα και πλουσιότερα multisamples άρα και έχει νόημα και για  για περισσότερα parts που να αποτελούνται από πολλά elements.

Συνεπώς, σε σχέση με τις άλλες sample playback μηχανές δεν τίθεται θέμα κορυφής ιεραρχίας.

Το καταλαβαίνουμε αυτό.

 Μόνο ποσοτικά δεν έχει νόημα να κατατάξουμε σε ιεραρχία "καλύτερου από τα άλλα"

 Εγώ βλέπω μία από τα ίδια, τουλάχιστο σε αυτό το θέμα.

Αυτό γίνεται σε όλα.  Σε όλα τα multisamples μπορεί να αποτελούνται από αντίστοιχο αριθμό samples.

Ουσιαστικά όμως πολλά performances έχουν δομή που θυμίζει programm, patch whatever.

 Στα περισσότερα workstations αν υπάρχει το σταδιο των patches και με patches φτιάχνεται ένα performance,

αν πειράζεις τα patches μέσα από το performance λογικό είναι να υπάρχουν αλλαγές. Μπορείς να κάνεις ...............duplicated patches αν θες να τα πειράζεις. Συνήθως για να πειράξεις τα patches πρέπει να μπεις στο patches mode και τότε επηρεάζεται το performance.

Και εδώ δεν υπάρχει τίποτα πρωτοποριακό κατά τη γνώμη μου, είναι μέθοδος εργασίας.

Εγώ δεν θα πάθαινα πλάκα, μάλλον θα προτιμούσα την κλασσική κατηγοριοποίηση patch/performance.

Γούστα είναι αυτά.

 Όλοι όσοι ξέρουν από music workstations καταλαβαίνουν/βρίσκουν πρακτικότητα. Δε νομίζω να πέφτουν ξεροί από την πρωτοπορία. ? ούτε αυτό θα αποτελέσει την ειδοποιό διαφορά για να επιλέξουν Montage έναντι του ανταγωνισμού. ? Υπάρχει και ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΙΚΤΑΤΩΡ, η ΠΟΛΥΦΩΝΙΑ? και τα όρια επεξεργαστικής ισχύος.

 Υπερβολές! Μόνο χασμουρητό σαν της Σαττι ? μπορεί να κάνει ένας έμπειρος χρήστης των samplers, του software, των DAW αλλά και των hardware music workstations κλπ. για αυτά μέχρι στιγμής τουλάχιστο.

Όσο αφορά την AWM2 σύνθεση ...........? Συνθ σαν όλα τα άλλα θα έλεγα με δυνατότητα καλύτερου articulation πιθανώς λόγω της καλής δουλειάς που έχουν κάνει στην επιλογή samples της ROM, η Yamaha έχει πολύ καλά δείγματα κιθάρων και πνευστών και κρουστών και η RAM επιτρέπει το versatility στο expression, έχει ήχους σε κάποιες κατηγορίες που είναι θρυλικοί, αλλά αντίστοιχους classic με καλό articulation και velocity curving έχουν και τα άλλα, μπορεί και καλύτερους σε κάποιες κατηγορίες γι αυτό οι πορωμένοι λεφτάδες δεν περιορίζονται σε ένα που θα τα αντικαταστήσει όλα. Έχουμε και το σύνδρομο του συλλέκτη classic ήχων, όλοι οι πληκτράδες θεωρώ που η μεγαλύτερη ROM και RAM έδωσε περισσότερα δείγματα εκφρασης, φυσήματα, τριξίματα, licks,  slaps. slides ήχους ΚΣΥΛΟΥ του οργάνου κλπ που μας τα έκαναν καλύτερα.

Για τις άλλες μηχανές που συνθέτουν την ηχητική παλέτα................

 Η πρωτοπορία που βρίσκω σε αυτό το όργανο και στο προηγούμενο προσωπικά είναι αυτά που έχω πεί.

 Το πολύ καλο audio interface και το integration με το cubase και τη VST μορφή του.

 Εδώ δίκαια πρέπει να κατεβάσουμε βρακιά και να προσκυνήσουμε ακόμα και με δέος οι πληκτροπαραγωγή,

 Εδώ μάλιστα. Τι αντίρρηση να φέρει κάποιος αν γι αυτό το λόγο πεις το synth αυτό ΣΠΕΡΝΕΙ

 Εσύ το εγκωμιάζεις για την AMW2 που μόνο αυτή θα είχε  και θα ήταν κορυφαίο ? Όχι.

 Για την προηγούμενη παράγραφο θα έπρεπε να το επιβάλλεις μάλιστα σε όλους.

Για τον συνδυασμό των 3 μηχανών και κυρίως για την προσθήκη της VA που διατηρούν την ανεξαρτησία τους στην πολυφωνία αλλά και για τον τρόπο που δουλεύουν τα motion και το seamless control, όλες αυτές οι live εναλλαγές για να μη γράφω τώρα βαρέθηκα, ο τρόπος διαχείρισης και το πλούσιο control panel, ολα αυτά τα χαρακτηριστικά που το κάνουν δικαίως το ΑΠΟΛΥΤΟ MASTER KEYBOARD ναι μπορεί να το πούμε ΔΙΚΑΙΑ σε σχέση με τον ανταγωνισμό που έχει όμως αντίστοιχα παντρέματα  σε engines.

Ναι, εδώ μπορούμε να πούμε πως είναι μια κορυφαία προσέγγιση.

Εγώ λοιπόν ως ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ των ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ αυτά έχω να επισημάνω κρίνοντας το όργανο στην ουσία του και να συμβάλλω στην ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ πληροφόρηση γι αυτό. ?
ποστ κεντημα για αλλη μια φορα ετσι;! 2 πραγματα ειναι σιγουρα! και τα 2 τα καταλαβα σε αυτες τις 100ποσες σελιδες! 1) @cos_dr, πρεππει να συναντηθουμε οπωσδηποτε, (παρ'οτι οι μηθοι δεν πλησιαζονται ευκολα και το καταλαβαινμω αλλα αυτο δε με σταματαει απο το να ελπιζω,,,!!!!!!!!!! (χιουμορ) 2 με οοοοοολα οσα διαβασα μεσα σε αυτες τις σελιδες,,,,,,......,,,,,,!!!!!!!!!!! στο τελος θα παω και θα αγορασωωωωωωω;;;;;!!!!!!!!!!;;;;;;;; ΑΥΤΟ 1-0!!!!!!!!!!

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top