Αυτό είναι το νέο Yamaha Montage?

Μια χαρά κατάλαβα ρε Cos, το κακό (για μένα) είναι ότι εσύ δεν κατάλαβες τι γράφω στο παραπάνω σεντόνι, και μου αναφέρεις και μου συγκρίνεις tritons και άλλα...ανεμόπτερα.?

Άσ'το να πάει στο διάολο, δεν ξαναγράφω για το Montage M.?

Θα σου έλεγα τι πήραμε αλλά anyway...?
Δεν ειναι κακό να τα γράφεις. Εγω την απορία μου την έλυσα. Και πολύ καλά κάνει που έχει αυτή τη δομή. Εγω εχω πάρει ιδέες πολλές, θα τραβήξω θέματα ή one shots από τα presets που ποσταρουν και ακούγονται στο youtube και θα φτιάξω τρελά backing tracks γισ κομμάτι μου , σαν να το έχω θα είναι ?

 
Η βάση της AWM2 είναι το Element. Kάθε element είναι ένα αυτόνομο synth με το δικό του oscillator, τα φίλτρα του (18 types), τις περιβάλλουσες του (amp, pitch, filter) και το δικό του LFO. Ο oscillator του κάθε element μπορεί να είναι μία από τις 6,347 waveforms που βρίσκονται στην ROM του οργάνου, ή ένα δικό μας sample σε WAV μορφή, ένα μέρος ή ολόκληρο τραγούδι πχ, ήχοι που εμείς έχουμε ηχογραφήσει κλπ, οι πηγές είναι άπειρες.


H βάση της AMW2 λέγεται waveform και παίζει το ρόλο του sample και τα πολλά elements παίζουν το ρόλο του oscillator που ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ SAMPLE PLAYBACK synths, racks κλπ έχουν τη λογική του multisample. Προφανώς η yamaha τους 8 oscillators που είχε στο part της τους έκανε....... 128 και καλά το έκανε. Προφανώς το κέρδος είναι αντί να βάλουμε στην αλυσίδα parts για να έχουμε περισσότερα multisamples και τις πρωτογενείς ρυθμίσεις τους (pitch, amp, lfo κλπ. ) μπορούμε να το κάνουμε σε ένα part.

To πως παντρεύεται η ROM και η RAM μέσα στο ένα part ή μεταξύ των parts δεν το γνωρίζω ακριβώς αλλά μπορώ να το βρώ από τα διαγράμματα, τα βιντεο των μενού ή όταν πάρω ο όργανο.

 Αυτά γίνονται σε όλες τις sample playback μηχανές με τον ίδιο τρόπο.

 Εδώ γίνονται πιο ποσοτικά διότι είναι πιο καινούργιο το όργανο και έχει περισσότερη χωρητικότητα δειγμάτων.

Στα παλαιότερα sample playback synths, είχαμε λιγότερη ROM και RAM περιοριζόταν σε ΜΒ

 Εδώ έχουμε 10 GIGA χιλιάδων samples γι αυτό υπάρχοιυν περισσότερα .......elements. Περισσότερα και πλουσιότερα multisamples άρα και έχει νόημα και για  για περισσότερα parts που να αποτελούνται από πολλά elements.

Συνεπώς, σε σχέση με τις άλλες sample playback μηχανές δεν τίθεται θέμα κορυφής ιεραρχίας.

Το καταλαβαίνουμε αυτό.

 Μόνο ποσοτικά δεν έχει νόημα να κατατάξουμε σε ιεραρχία "καλύτερου από τα άλλα"

 Εγώ βλέπω μία από τα ίδια, τουλάχιστο σε αυτό το θέμα.

Μπορούμε επίσης να ηχογραφήσουμε ένα Performance ή οτιδήποτε άλλο παίζουμε στο Montage M και όλα αυτά να τα περάσουμε σε ένα element σαν WAV κυματομορφή. Οι δυνατότητες που ανοίγονται κι εδώ είναι κυριολεκτικά άπειρες. Η κάθε μία waveform της ROM (αλλά και αυτές που φορτώνουμε στην flash RAM) μπορεί να αποτελείται από μία έως και 128 waves (samples)




Αυτό γίνεται σε όλα.  Σε όλα τα multisamples μπορεί να αποτελούνται από αντίστοιχο αριθμό samples.

To Montage M (όπως και το πρώτο Montage και τα MODX/MODX+) δουλεύουν μονίμως σε Performance mode, δεν έχουν δηλαδή ξεχωριστή patch list/banks και performance list. Γι αυτό και το κάθε performance δεν βασίζεται στα ίδια parts όπως γίνεται σε όλα τα άλλα multitimbral synths, αυτό σημαίνει ότι αν κάνουμε edit ένα part κάποιου performance τα υπόλοιπα performances δεν επηρεάζονται, μια και τα parts του κάθε performance δεν συνδέονται. Παράδειγμα, σε όλα τα άλλα synths παίρνουμε πχ 5 ήχους/patches και με αυτούς τους ήχους φτιάχνουμε ένα performance (ή combi ή όπως αλλιώς το ονομάζουν διάφορες εταιρίες). Αν τώρα σε ένα δεύτερο performance χρησιμοποιήσουμε ένα patch που χρησιμοποιούμε και στο πρώτο performance, και κάνουμε edit στο patch αυτό, ο ήχος και των δύο performances επηρεάζεται και αλλάζει.


Ουσιαστικά όμως πολλά performances έχουν δομή που θυμίζει programm, patch whatever.

 Στα περισσότερα workstations αν υπάρχει το σταδιο των patches και με patches φτιάχνεται ένα performance,

αν πειράζεις τα patches μέσα από το performance λογικό είναι να υπάρχουν αλλαγές. Μπορείς να κάνεις ...............duplicated patches αν θες να τα πειράζεις. Συνήθως για να πειράξεις τα patches πρέπει να μπεις στο patches mode και τότε επηρεάζεται το performance.

Και εδώ δεν υπάρχει τίποτα πρωτοποριακό κατά τη γνώμη μου, είναι μέθοδος εργασίας.

Προσωπικά δεν το είχα καταλάβει όταν το πρωτοδιάβασα, αλλά μόλις πήρα το MODX και το είδα στην πράξη έπαθα πλάκα.?
Εγώ δεν θα πάθαινα πλάκα, μάλλον θα προτιμούσα την κλασσική κατηγοριοποίηση patch/performance.

Γούστα είναι αυτά.

Πάμε τώρα να δούμε τη δομή ενός AWM2 Performance. Κάθε AWM2 Performance αποτελείται από 1 έως 16 parts. Κάθε part μπορεί να αποτελείται από 1 έως 128 elements. Στο πρώτο Montage και στα MODX/MODX+ τα elements κάθε part είναι "μόνο" 8. Το "μόνο" σε εισαγωγικά φυσικά μια και δεν υπάρχουν άλλα synths που να φτάνουν αυτό το νούμερο ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα. Στο Montage M όμως τα πράγματα ξέφυγαν ακόμα πιο πολύ, μια και από 8 elements ανά part πήγαν στα 128 elements ανά part. Για όσους δεν κατάλαβαν τι γράφω τόση ώρα,? αυτό ουσιαστικά σημαίνει 128 αυτόνομα synths ανά part, και αυτό x16 (performance).?‍?


 Όλοι όσοι ξέρουν από music workstations καταλαβαίνουν/βρίσκουν πρακτικότητα. Δε νομίζω να πέφτουν ξεροί από την πρωτοπορία. ? ούτε αυτό θα αποτελέσει την ειδοποιό διαφορά για να επιλέξουν Montage έναντι του ανταγωνισμού. ? Υπάρχει και ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΙΚΤΑΤΩΡ, η ΠΟΛΥΦΩΝΙΑ? και τα όρια επεξεργαστικής ισχύος.

Ας το δούμε και γραφικά πριν καεί κάνας εγκέφαλος.?


 Υπερβολές! Μόνο χασμουρητό σαν της Σαττι ? μπορεί να κάνει ένας έμπειρος χρήστης των samplers, του software, των DAW αλλά και των hardware music workstations κλπ. για αυτά μέχρι στιγμής τουλάχιστο.

Synth-Κτήνος.??


Όσο αφορά την AWM2 σύνθεση ...........? Συνθ σαν όλα τα άλλα θα έλεγα με δυνατότητα καλύτερου articulation πιθανώς λόγω της καλής δουλειάς που έχουν κάνει στην επιλογή samples της ROM, η Yamaha έχει πολύ καλά δείγματα κιθάρων και πνευστών και κρουστών και η RAM επιτρέπει το versatility στο expression, έχει ήχους σε κάποιες κατηγορίες που είναι θρυλικοί, αλλά αντίστοιχους classic με καλό articulation και velocity curving έχουν και τα άλλα, μπορεί και καλύτερους σε κάποιες κατηγορίες γι αυτό οι πορωμένοι λεφτάδες δεν περιορίζονται σε ένα που θα τα αντικαταστήσει όλα. Έχουμε και το σύνδρομο του συλλέκτη classic ήχων, όλοι οι πληκτράδες θεωρώ που η μεγαλύτερη ROM και RAM έδωσε περισσότερα δείγματα εκφρασης, φυσήματα, τριξίματα, licks,  slaps. slides ήχους ΚΣΥΛΟΥ του οργάνου κλπ που μας τα έκαναν καλύτερα.

Για τις άλλες μηχανές που συνθέτουν την ηχητική παλέτα................

 Η πρωτοπορία που βρίσκω σε αυτό το όργανο και στο προηγούμενο προσωπικά είναι αυτά που έχω πεί.

 Το πολύ καλο audio interface και το integration με το cubase και τη VST μορφή του.

 Εδώ δίκαια πρέπει να κατεβάσουμε βρακιά και να προσκυνήσουμε ακόμα και με δέος οι πληκτροπαραγωγή,

 Εδώ μάλιστα. Τι αντίρρηση να φέρει κάποιος αν γι αυτό το λόγο πεις το synth αυτό ΣΠΕΡΝΕΙ

 Εσύ το εγκωμιάζεις για την AMW2 που μόνο αυτή θα είχε  και θα ήταν κορυφαίο ? Όχι.

 Για την προηγούμενη παράγραφο θα έπρεπε να το επιβάλλεις μάλιστα σε όλους.

Για τον συνδυασμό των 3 μηχανών και κυρίως για την προσθήκη της VA που διατηρούν την ανεξαρτησία τους στην πολυφωνία αλλά και για τον τρόπο που δουλεύουν τα motion και το seamless control, όλες αυτές οι live εναλλαγές για να μη γράφω τώρα βαρέθηκα, ο τρόπος διαχείρισης και το πλούσιο control panel, ολα αυτά τα χαρακτηριστικά που το κάνουν δικαίως το ΑΠΟΛΥΤΟ MASTER KEYBOARD ναι μπορεί να το πούμε ΔΙΚΑΙΑ σε σχέση με τον ανταγωνισμό που έχει όμως αντίστοιχα παντρέματα  σε engines.

super knob, 8x arpeggiators, sequencer, envelope follower, motion sequencer, scenes, VCM studio effects, smart morph μπλα μπλα μπλα...).


Ναι, εδώ μπορούμε να πούμε πως είναι μια κορυφαία προσέγγιση.

Εγώ λοιπόν ως ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ των ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ αυτά έχω να επισημάνω κρίνοντας το όργανο στην ουσία του και να συμβάλλω στην ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ πληροφόρηση γι αυτό. ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
MASTER KEYBOARD
Fantom-X6/7/8 (2004)

Fantom-G6/7/8 (2008)

Fantom-6/7/8 (2019)

fantom_x6_top_main.jpg


fantom_g6_top_main.jpg


fantom_6_main.jpg


Τα πιό πάνω σχετικά με δυνατότητες Master Keyboard.

Τώρα σχετικά με τα "υπόλοιπα",

Κάθε μηχάνημα έχει την δική του φιλοσοφία και τον δικό του χαρακτήρα. Εκτός φυσικά τις δυνατότητες.

Αρκεί ο κάθε χρήστης να το αξιοποιήσει και να βγάλει κάτι καλό από αυτό. Και από παλιό μηχάνημα μπορείς να βγάλεις πολύ καλύτερη μουσική. Αρκεί να ξέρεις να παίξεις μουσική.

Σημασία έχει να εντυπωσιάσει η μουσική που παίζεις και όχι το μηχάνημα.

 
Fantom-X6/7/8 (2004)

Fantom-G6/7/8 (2008)

Fantom-6/7/8 (2019)







Τα πιό πάνω σχετικά με δυνατότητες Master Keyboard.
Ναι, εχω το έθεσα με τις δυνατότητες audio interface του Montage στο μυαλό και το integration με το Cubase.

 Όλα τα Music Workstations είναι εξαιρετικά Master Keyboards, ,ιδιαίτερα τα συγκεκριμένα Roland.

 
Εγώ δεν θα πάθαινα πλάκα, μάλλον θα προτιμούσα την κλασσική κατηγοριοποίηση patch/performance.

Γούστα είναι αυτά.
Δεν είναι θέμα γούστου, είναι θέμα standard.

Για παράδειγμα, αν συνέβαινε κάτι τέτοιο σε ένα άλλο μηχάνημα, θα είχε φύγει επί τόπου email στο εργοστάσιο για διόρθωση bug. Γενικά αλλάζει όλο το έως τώρα σκεπτικό στην τακτοποίηση των ήχων και επίσης είναι καταστροφικό στην οργάνωση των performances, ειδικά στα performances του live ούτε που θέλω να το φανταστώ.

Εκτός κι αν: α) υπάρχει επιλογή αυτής της λειτουργίας ή β) εκτός κι αν εννοεί κάτι άλλο ο ποιητής.

Δεν το έχω δουλέψει το συγκεκριμένο μηχάνημα και δεν το γνωρίζω.

 
Αυτά γίνονται σε όλες τις sample playback μηχανές με τον ίδιο τρόπο.
Σε split ναι, δηλαδή έως και 128 δείγματα ανά patch ανά part.

Κάποια στιγμή μάλιστα σε κάποια μηχανήματα τα μείωσαν (τα user - του χρήστη) διότι απλά δεν είχε κανένα νόημα, αφού δεν τα χρησιμοποιεί σχεδόν κανένας χρήστης. Ελάχιστοι θα ασχοληθούν και αυτοί όχι με 128 δείγματα. Κι αν θέλουν παραπάνω υπάρχει και η λύση των performances.

 Εδώ γίνονται πιο ποσοτικά διότι είναι πιο καινούργιο το όργανο και έχει περισσότερη χωρητικότητα δειγμάτων.
Όχι μόνο λόγω ποσότητας δειγμάτων αλλά και γενικότερης δομής - προγραμματισμού από το O/S.

Εάν όμως αυτά τα 128 είναι layered και παίξουν ταυτόχρονα, λέμε τώρα...128 layered, η πολυφωνία πάει κυριολεκτικά περίπατο. Οπότε, πρακτικά δεν έχει νόημα διότι δεν συμβαδίζει με την πολυφωνία. Το κάνει απλά για λόγους διαφήμισης;;;

Εντάξει, μην λέμε ό,τι θέλουμε, 128 δείγματα σε split ναι, αλλά 128 δείγματα layered ταυτόχρονα σε ένα patch/part είναι απλά εκτός.

Συνήθως δουλεύουνε μέχρι 4 άντε μέχρι 8 ανά part και αν θες παραπάνω τα βάζεις σε performance όπου εκεί μπορείς να τα φτάσεις μέχρι και επί 16. Δηλαδή το μέγιστο 4x16=64 ή 8x16=128 και με την υποστήριξη της αντίστοιχης πολυφωνίας φυσικά. Με απλά λόγια και πρακτικά, με μία μόνο νότα θα έχει φάει όλη την πολυφωνία, ο νοών νοείτω...

 
Σε split ναι, δηλαδή έως και 128 δείγματα ανά patch ανά part.

Κάποια στιγμή μάλιστα σε κάποια μηχανήματα τα μείωσαν (τα user - του χρήστη) διότι απλά δεν είχε κανένα νόημα, αφού δεν τα χρησιμοποιεί σχεδόν κανένας χρήστης. Ελάχιστοι θα ασχοληθούν και αυτοί όχι με 128 δείγματα. Κι αν θέλουν παραπάνω υπάρχει και η λύση των performances.

Όχι μόνο λόγω ποσότητας δειγμάτων αλλά και γενικότερης δομής - προγραμματισμού από το O/S.

Εάν όμως αυτά τα 128 είναι layered και παίξουν ταυτόχρονα, λέμε τώρα...128 layered, η πολυφωνία πάει κυριολεκτικά περίπατο. Οπότε, πρακτικά δεν έχει νόημα διότι δεν συμβαδίζει με την πολυφωνία. Το κάνει απλά για λόγους διαφήμισης;;;

Εντάξει, μην λέμε ό,τι θέλουμε, 128 δείγματα σε split ναι, αλλά 128 δείγματα layered ταυτόχρονα σε ένα patch/part είναι απλά εκτός.

Συνήθως δουλεύουνε μέχρι 4 άντε μέχρι 8 ανά part και αν θες παραπάνω τα βάζεις σε performance όπου εκεί μπορείς να τα φτάσεις μέχρι και επί 16. Δηλαδή το μέγιστο 4x16=64 ή 8x16=128 και με την υποστήριξη της αντίστοιχης πολυφωνίας φυσικά. Με απλά λόγια και πρακτικά, με μία μόνο νότα θα έχει φάει όλη την πολυφωνία, ο νοών νοείτω...
Βασικά το Montage από ότι ξέρω δεν έχει τις δυνατότητες ενός sampler. Μπορεί να δέχεται user samples και από εκεί και πέρα μπορεί ο χρήστης να τα αραντζάρει για να φτιάξει ένα multisample. Δεν μπορεί να τα επεξεργαστεί, όπως π..χ στο Triton μου, δεν μπορεί να τα κάνει slice, stretch , crossfade κλπ. , δεν δουλεύει σαν σάμπλερ το μηχάνημα. Μάλλον μόνο pitch envelope θα έχει.

 
Βασικά το Montage από ότι ξέρω δεν έχει τις δυνατότητες ενός sampler. Μπορεί να δέχεται user samples και από εκεί και πέρα μπορεί ο χρήστης να τα αραντζάρει για να φτιάξει ένα multisample. Δεν μπορεί να τα επεξεργαστεί, όπως π..χ στο Triton μου, δεν μπορεί να τα κάνει slice, stretch , crossfade κλπ. , δεν δουλεύει σαν σάμπλερ το μηχάνημα. Μάλλον μόνο pitch envelope θα έχει.
Δεν το έχω δουλέψει το συγκεκριμένο, δεν το γνωρίζω.

Άλλωστε όσο προχωράμε με νεότερα μοντέλα, τις λειτουργίες αυτές του sampling τις αφαιρούν, καθ'ότι μπορείς να τα προετοιμάζεις όλα αυτά από τον υπολογιστή.

Για παράδειγμα τα Nord δεν έχουν τέτοιες λειτουργίες on board, όμως μέσω του editor PC/MAC κάνεις την δουλειά σου μιά χαρά.

 
Δεν το έχω δουλέψει το συγκεκριμένο, δεν το γνωρίζω.

Άλλωστε όσο προχωράμε με νεότερα μοντέλα, τις λειτουργίες αυτές του sampling τις αφαιρούν, καθ'ότι μπορείς να τα προετοιμάζεις όλα αυτά από τον υπολογιστή.

Για παράδειγμα τα Nord δεν έχουν τέτοιες λειτουργίες on board, όμως μέσω του editor PC/MAC κάνεις την δουλειά σου μιά χαρά.
Και η Yamaha έχει editor νομιζω.. Αλλα δεν θα με χαλούσε όπως και δεν με χάλασε ποτέ να μπορεί να γίνει το edit μεσα απο τα όργανα και τις οθόνες τους. 

 
Αυτό στα Montage/MODX synths δεν συμβαίνει, μια και όπως είπα δεν έχουν ξεχωριστή patch banκ και ξεχωριστή performance bank, δουλεύουν μονίμως σε performance mode οπότε τα parts (1-16) κάθε performance είναι απολύτως αυτόνομα. Ακόμα και αν κοπιάρουμε ένα part από ένα performance και το κολλήσουμε σε ένα άλλο performance, κάνoντας edit στο ίδιο part του πρώτου performance, δεν επηρεάζεται και το κοπιαρισμένο part στο δεύτερο performance. Μια απίστευτη μαγκιά της Yamaha εδώ που μάς γλυτώνει άπειρο χρόνο και σπάσιμο νεύρων. Προσωπικά δεν το είχα καταλάβει όταν το πρωτοδιάβασα, αλλά μόλις πήρα το MODX και το είδα στην πράξη έπαθα πλάκα.?
Αν και απάντησα στον @cos_dr εδώ.

Η λογική είναι η ίδια παντού. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι και πως με αυτά που λες.

Δηλαδή:

Αν γίνει αλλαγή παραμέτρων σε κάποιο patch - σε επίπεδο patch (ή όπως αλλιώς ονόμασέ το) το οποίο συγκεκριμένο patch το χρησιμοποιούν και άλλα performances, τότε ναί, έχει γίνει αλλαγή που θα ακουστεί σε όλα τα performances που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο patch.

Αν γίνει αλλαγή παραμέτρων σε κάποιο patch - σε επίπεδο performance το οποίο συγκεκριμένο patch το χρησιμοποιούν και άλλα performances, τότε όχι, έχει γίνει αλλαγή που θα ακουστεί μόνο στο συγκεκριμένο performance, τα υπόλοιπα performances που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο patch θα εξακολουθούν να ακούγονται όπως ήταν και πριν.

Αυτά ισχύουν από παλιά.

Τώρα εάν κάποιο μηχάνημα δεν έχει μνήμες performances αλλά θεωρείται ως ένα performance (βλέπε π.χ. canvas - kurzweil - κλπ), τότε οι αλλαγές που γίνονται στα patch (και φυσικά αποθηκεύονται) ισχύουν από κει και πέρα μέχρι την επόμενη αλλαγή τους. Εξαιρείται η μνήμη που υπάρχει στο buffer, δηλαδή πριν την εγγραφή.

Επίσης αυτά ισχύουν από παλιά.

 
Και η Yamaha έχει editor νομιζω.. Αλλα δεν θα με χαλούσε όπως και δεν με χάλασε ποτέ να μπορεί να γίνει το edit μεσα απο τα όργανα και τις οθόνες τους. 
Κάποιοι προτιμούν να δουλεύουν μέσω εξωτερικού editor και κάποιοι άλλοι on board. Δεν τίθεται θέμα σωστού ή λάθους. Απλά κάθε τρόπος έχει τα δικά του - τις ευκολίες του - τα υπέρ και τα κατά. Εξαρτάται.

 
Κάποιοι προτιμούν να δουλεύουν μέσω εξωτερικού editor και κάποιοι άλλοι on board. Δεν τίθεται θέμα σωστού ή λάθους. Απλά κάθε τρόπος έχει τα δικά του - τις ευκολίες του - τα υπέρ και τα κατά. Εξαρτάται.
Εγω δουλεύω και στα δύο κσι κυρίως τα τελευταία 20 χρόνια γενικότερα με software samplers. Αλλα θέλω να υπάρχει και στο όργανο.Γκολ!!

 
Στα παλαιότερα sample playback synths, είχαμε λιγότερη ROM και RAM περιοριζόταν σε ΜΒ

 Εδώ έχουμε 10 GIGA χιλιάδων samples γι αυτό υπάρχοιυν περισσότερα .......elements. Περισσότερα και πλουσιότερα multisamples άρα και έχει νόημα και για  για περισσότερα parts που να αποτελούνται από πολλά elements.
H ποσότητα των samples/multsamples δεν έχει καμία απολύτως σημασία, δεν αύξησαν τα elements επειδή αυξήθηκε η ROM των samples. Δηλαδή σε 5-6 χρόνια που θα διπλασιαστεί η ROM στο επόμενο Montage, τα elements θα γίνουν 256? Και στο επόμενο 512?

Είναι θέμα διαχείρισης των samples και αξιοποίησης τους, και το 1/3 των samples να είχε το Montage Μ, η δυνατότητα των 128 elements ανά part και οι επιλογές τοποθέτησης και παιξίματος τους εκτοξεύει τις δυνατότητες σύνθεσης πιο πολύπλοκων ήχων σε άλλο επίπεδο, επίπεδο που όλα τα υπόλοιπα multitimbral synths βλέπουν με τηλεσκόπιο.?

Συνεπώς, σε σχέση με τις άλλες sample playback μηχανές δεν τίθεται θέμα κορυφής ιεραρχίας. Το καταλαβαίνουμε αυτό.
Όχι, μόνο εσύ το καταλαβαίνεις αυτό. Όλοι οι υπόλοιποι που έχουν ένα Montage/MODX άλλα καταλαβαίνουν.

Στα περισσότερα workstations αν υπάρχει το σταδιο των patches και με patches φτιάχνεται ένα performance, αν πειράζεις τα patches μέσα από το performance λογικό είναι να υπάρχουν αλλαγές. Μπορείς να κάνεις ...............duplicated patches αν θες να τα πειράζεις. Συνήθως για να πειράξεις τα patches πρέπει να μπεις στο patches mode και τότε επηρεάζεται το performance.
'Όχι στα περισσότερα workstations, σε όλα τα workstations, πλην των Montage/MODX. Στην περίπτωση των Montage/MODX, όταν πειράζεις ένα part (που ουσιαστικά παίζει τον ρόλο του patch) μέσα σε ένα performance, το μόνο που επηρεάζεται είναι μόνο αυτό το performance και κανένα άλλο.

Έχουμε πχ 3 performances. Από το performance 1 αντιγράφουμε το part 1 και το επικολλούμε στο performance 2 και 3. Πάμε μετά στο performance 1 και κάνουμε edit to part 1 και το κάνουμε αγνώριστο. Τα parts 1 των performances 2 & 3 ΔΕΝ θα επηρεαστούν από το editing. Capito?

Γιατί γίνεται αυτό? Γιατί -όπως έχω γράψει 800 φορές- τα Montage/MODX δεν έχουν ξεχωριστές patch banks, δoυλεύουν μονίμως σε performance mode. 

Και εδώ δεν υπάρχει τίποτα πρωτοποριακό κατά τη γνώμη μου
Κατά τη γνώμη σου. Όλοι οι κάτοχοι Montage/MODX έχουν άλλη γνώμη. Όταν με το καλό αποκτήσεις κι εσύ ένα θα καταλάβεις γιατί. Προς το παρόν συνέχισε να βγάζεις τα μάτια σου και να σπαταλάς την ώρα σου σε patches & performances, και προσοχή!, μην κάνεις κάνα edit σε κάποιο κοινό patch και χαλάσεις τα performances που το χρησιμοποιούν...?

Όσο αφορά την AWM2 σύνθεση ...........? Συνθ σαν όλα τα άλλα θα έλεγα
Τι σαν όλα τα άλλα? Χειρότερο! Triton For Ever!✊

Εάν όμως αυτά τα 128 είναι layered και παίξουν ταυτόχρονα, λέμε τώρα...128 layered, η πολυφωνία πάει κυριολεκτικά περίπατο. Οπότε, πρακτικά δεν έχει νόημα διότι δεν συμβαδίζει με την πολυφωνία. Το κάνει απλά για λόγους διαφήμισης;;;
Διάβασε ξανά το προηγούμενο μου σεντόνι για τους τρόπους που μπορούν να παιχτούν τα elements. 128 elements ανά part δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα κάτσει κάποιος και θα βάλει 128 elements το ένα πάνω απ'το άλλο, αυτό ούτε πολύ νόημα έχει ούτε είναι εφικτό λόγω πολυφωνίας. Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι να αξιοποιήσει κανείς τόσα elements στο Montage M (δες ξανά το προηγούμενο μου ποστ), τρόποι που εκτοξεύουν την πολυπλοκότητα και τις δυνατότητες σύνθεσης νέων πρωτόγνωρων ήχων στο διάστημα. Η Yamaha δεν αύξησε τα elemenst από 8 σε 128 για πλάκα, ούτε για λόγους...διαφήμισης. Δεν διαφημίζεις κάτι που είναι άσκοπο ούτε ρίχνεις λεφτά για να το δημιουργήσεις.

Βασικά το Montage από ότι ξέρω δεν έχει τις δυνατότητες ενός sampler. Μπορεί να δέχεται user samples και από εκεί και πέρα μπορεί ο χρήστης να τα αραντζάρει για να φτιάξει ένα multisample. Δεν μπορεί να τα επεξεργαστεί, όπως π..χ στο Triton μου, δεν μπορεί να τα κάνει slice, stretch , crossfade κλπ. , δεν δουλεύει σαν σάμπλερ το μηχάνημα.
Ναι, το Montage M δεν έχει sampling δυνατότητες. Μπορεί όμως να κάνει εσωτερική ηχογράφηση του ήχου του, αν θυμάμαι καλά μπορεί να ηχογραφήσει ως 74 συνεχόμενα λεπτά (το ίδιο γίνεται και στο παλιό Montage και στο MODX). Έτσι, μπορούμε για παράδειγμα να ηχογραφήσουμε ένα mega-performance και μετά να χρησιμοποιήσουμε το sample του σαν element και να το αξιοποιήσουμε όπως όλα τα υπόλοιπα elements. Περιττό να γράψω τι άπειρες δυνατότητες ανοίγονται στη δημιουργία ήχου μόνο από αυτό.

 
H ποσότητα των samples/multsamples δεν έχει καμία απολύτως σημασία, δεν αύξησαν τα elements επειδή αυξήθηκε η ROM των samples. Δηλαδή σε 5-6 χρόνια που θα διπλασιαστεί η ROM στο επόμενο Montage, τα elements θα γίνουν 256? Και στο επόμενο 512?

Είναι θέμα διαχείρισης των samples και αξιοποίησης τους, και το 1/3 των samples να είχε το Montage Μ, η δυνατότητα των 128 elements ανά part και οι επιλογές τοποθέτησης και παιξίματος τους εκτοξεύει τις δυνατότητες σύνθεσης πιο πολύπλοκων ήχων σε άλλο επίπεδο, επίπεδο που όλα τα υπόλοιπα multitimbral synths βλέπουν με τηλεσκόπιο.?

Όχι, μόνο εσύ το καταλαβαίνεις αυτό. Όλοι οι υπόλοιποι που έχουν ένα Montage/MODX άλλα καταλαβαίνουν.

'Όχι στα περισσότερα workstations, σε όλα τα workstations, πλην των Montage/MODX. Στην περίπτωση των Montage/MODX, όταν πειράζεις ένα part (που ουσιαστικά παίζει τον ρόλο του patch) μέσα σε ένα performance, το μόνο που επηρεάζεται είναι μόνο αυτό το performance και κανένα άλλο.

Έχουμε πχ 3 performances. Από το performance 1 αντιγράφουμε το part 1 και το επικολλούμε στο performance 2 και 3. Πάμε μετά στο performance 1 και κάνουμε edit to part 1 και το κάνουμε αγνώριστο. Τα parts 1 των performances 2 & 3 ΔΕΝ θα επηρεαστούν από το editing. Capito?

Γιατί γίνεται αυτό? Γιατί -όπως έχω γράψει 800 φορές- τα Montage/MODX δεν έχουν ξεχωριστές patch banks, δoυλεύουν μονίμως σε performance mode. 

Κατά τη γνώμη σου. Όλοι οι κάτοχοι Montage/MODX έχουν άλλη γνώμη. Όταν με το καλό αποκτήσεις κι εσύ ένα θα καταλάβεις γιατί. Προς το παρόν συνέχισε να βγάζεις τα μάτια σου και να σπαταλάς την ώρα σου σε patches & performances, και προσοχή!, μην κάνεις κάνα edit σε κάποιο κοινό patch και χαλάσεις τα performances που το χρησιμοποιούν...?

Τι σαν όλα τα άλλα? Χειρότερο! Triton For Ever!✊

Διάβασε ξανά το προηγούμενο μου σεντόνι για τους τρόπους που μπορούν να παιχτούν τα elements. 128 elements ανά part δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα κάτσει κάποιος και θα βάλει 128 elements το ένα πάνω απ'το άλλο, αυτό ούτε πολύ νόημα έχει ούτε είναι εφικτό λόγω πολυφωνίας. Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι να αξιοποιήσει κανείς τόσα elements στο Montage M (δες ξανά το προηγούμενο μου ποστ), τρόποι που εκτοξεύουν την πολυπλοκότητα και τις δυνατότητες σύνθεσης νέων πρωτόγνωρων ήχων στο διάστημα. Η Yamaha δεν αύξησε τα elemenst από 8 σε 128 για πλάκα, ούτε για λόγους...διαφήμισης. Δεν διαφημίζεις κάτι που είναι άσκοπο ούτε ρίχνεις λεφτά για να το δημιουργήσεις.

Ναι, το Montage M δεν έχει sampling δυνατότητες. Μπορεί όμως να κάνει εσωτερική ηχογράφηση του ήχου του, αν θυμάμαι καλά μπορεί να ηχογραφήσει ως 74 συνεχόμενα λεπτά (το ίδιο γίνεται και στο παλιό Montage και στο MODX). Έτσι, μπορούμε για παράδειγμα να ηχογραφήσουμε ένα mega-performance και μετά να χρησιμοποιήσουμε το sample του σαν element και να το αξιοποιήσουμε όπως όλα τα υπόλοιπα elements. Περιττό να γράψω τι άπειρες δυνατότητες ανοίγονται στη δημιουργία ήχου μόνο από αυτό.
Άστα, δεν έχει τίποτα πρωτοποριακό το Montage στο Sample playback section πάρα μονο τους καλούς ήχους που πολλοί είναι από την παλιά σειρά αλλα με καλη διαχειριση.  και απόδοση των στοιχείων εκφραστικότητας και το πάντρεμα με την FMX και ΑΝΧ που είναι και μια σημαντικότερο προσθήκη. Τα workstations του 2000 υιοθέτησαν την αποκλειστική χρήση της Sample playback μεθόδου αλλά στην πιρεια και λόγω ξανάρθε στη μόδα και σαρώνει πλέον το analog, προσαρμοστηκαν. 

Περιττά είναι γενικώς τα περισσότερα που γράφεις, όπως για το resample, που το κάνουν τα περισσότερα και νομίζω ξεκίνησε από τη Roland με το V-synth και ακολούθησε το Τriton Studio. Το να κσνεις resample χωρίς sample edit μου ακούγεται λίγο ελλιπές αλλα φανταζομαι θα επιτρέπεται έστω ένα στοιχειωδες truncate. 

 Όταν το πσρω θα δεις τι θα πάθεις με αυτά που θα βγάλω ? θα παίζω κσι τζαζ. Οτι έχει το έχω καλύτερο και περισσότερο στα. VST μου των εκατονταδων GB και των 40 analog synths και drum machines και των σπειρών parts και effects. 

Το Montage όμως δίνει όσο μελετάω το μενού του μια αμεσότητα στον σχεδιασμό των ήχων και των performances που μέσω του cubase και των instances του vst αγγίζουν το τέλειο μέσω του απείρου. I love it! ?

 
Άστα, δεν έχει τίποτα πρωτοποριακό το Montage
Σωστά. Μείνε στα VSTs σου και μην ασχολείσαι άλλο. 

Περιττά είναι γενικώς τα περισσότερα που γράφεις
Περιττά είναι για αυτούς που σκαμπάζουν τι είναι και τι μπορεί να κάνει ένα Montage Μ, όχι για σένα που έχεις άγνοια για το θέμα, αλλά και μια εκνευριστική άρνηση να μάθεις 5 ρημαδοπράγματα που σου γράφω. 

Ελπίζω όσοι ενδιαφέρονται για το Montage M να μην παίρνουν στα σοβαρά αυτά που γράφεις, γιατί γράφεις ό,τι νά'ναι, παραπληροφορώντας και μπερδεύοντας όσους μας διαβάζουν.

 
Ναι, το Montage M δεν έχει sampling δυνατότητες. Μπορεί όμως να κάνει εσωτερική ηχογράφηση του ήχου του, αν θυμάμαι καλά μπορεί να ηχογραφήσει ως 74 συνεχόμενα λεπτά (το ίδιο γίνεται και στο παλιό Montage και στο MODX). Έτσι, μπορούμε για παράδειγμα να ηχογραφήσουμε ένα mega-performance και μετά να χρησιμοποιήσουμε το sample του σαν element και να το αξιοποιήσουμε όπως όλα τα υπόλοιπα elements. Περιττό να γράψω τι άπειρες δυνατότητες ανοίγονται στη δημιουργία ήχου μόνο από αυτό.
Κάτι που υπάρχει από παλιά.

 
Σωστά. Μείνε στα VSTs σου και μην ασχολείσαι άλλο. 

Περιττά είναι για αυτούς που σκαμπάζουν τι είναι και τι μπορεί να κάνει ένα Montage Μ, όχι για σένα που έχεις άγνοια για το θέμα, αλλά και μια εκνευριστική άρνηση να μάθεις 5 ρημαδοπράγματα που σου γράφω. 

Ελπίζω όσοι ενδιαφέρονται για το Montage M να μην παίρνουν στα σοβαρά αυτά που γράφεις, γιατί γράφεις ό,τι νά'ναι, παραπληροφορώντας και μπερδεύοντας όσους μας διαβάζουν.
Όλοι εσείς που πήρατε το Montage για την "πρωτοποριακη* AMW2 το πήρατε για λάθος λόγο. Οταν το πσρω εγώ θα σας δείξω στην πράξη με τα μουσικό έργα  μου και το απαράμιλλο παίξιμο μου, τους σωστούς. 

 Εσύ από την πολλή πώρωση ή επειδή δεν ξέρεις από αυτά το βλέπεις καλύτερο από τα δημοφιλή VST και τις Software πλατφόρμες των εκατοντάδων giga με πραγματικα πρωτοποριακες και προχωρημένες μηχανές sampling και συνθεσης που δεν μπορεί να δει κανένα workstation ούτε με το Χαμπλ. Εγω το κατάλαβα εδώ και 20 χρόνια γι αυτό και επένδυσα σε αυτά που είναι δεκάδες φορές ακριβότερα από το Montage. Αλλα εδώ είναι το θέμα του Montage που και εγώ το τιμησα με τα λογια μου, το ενδιαφέρον μου και τις επισημάνσεις μου για αυτά που προσφέρει ουσιαστικά. 

Ο σχεδιασμός της ΑWM2 είναι ο ίδιος αρχαίος αλλά η δομή της στη σημερινή μορφή δεν έχει χρησιμότητα για τον απλό χρήστη που πρέπει να ασχοληθεί πολύ για να βγάλει performances εφάμιλλων των factory. Ο μέσος χρήστης έχει 3500 performances για όλα τα είδη και 7α ασχοληθεί με συνδυασμούς των parts. Οι sound developers θα ασχοληθουν με το multisampling για να πουλήσουν ήχους και είναι καλό που υπάρχει υποστήριξη με ενα τίμημα η δωρεάν από τη yamaha για νεα libraries. Το όργανο είνσι πολύ καλό για έναν που δεν ξέρει ή δεν θέλει να ασχοληθεί με software. Για εμένα που ασχολούμαι από την άλλη πλευρά με σοβαρό και πανάκριβο software με επίσης δεινότητα και εμπειρία στον προγραμματισμό και με εμπειρία στην παραγωγή. 

Είναι ένα νοσταλγικό παιχνίδι που μπορώ να το φέρω στα όρια και έχω τρομερή εξοικείωση με   το να φτιάξω τρελά performances με τα elements. Μπορεί να το πάρω και να ασχοληθώ, να φτιάχνω και να πουλάω. Γιστι οχι6?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top