Αυτό είναι το νέο Yamaha Montage?

Έχει επικρατήσει η άποψη ότι χρειάζονται 3.000.000 ήχοι.

ΔΕΝ χρειάζονται, εκτός αν είσαι παραγωγός σε ατάλαντους μουσικούς που δεν ξέρουν τι στην ευχή θέλουν να παίξουν. Η Ιστορία της Μουσικής έχει γραφτεί από ανθρώπους που έπαιζαν και παίζουν ΕΝΑ όργανο με ΕΝΑΝ ήχο, απλά οι λεγόμενοι "πληκτράδες" έχουν κακοφορμίσει (με τη συνδρομή της τεχνολογίας βέβαια) και νομίζουν ότι παίζουν ντραμς, μπάσο, κιθάρα, πιάνο, χάμοντ και άλλα χιλιάδες όργανα.

Ακόμη και masters του κόσμου των πλήκτρων, αυτο-περιορίζονται συνήθως σε λίγα και καλά ηχοχρώματα, με τα οποία βγάζουν τεράστιο όγκο έργου, χρησιμοποιώντας κάποιους εξτρά ήχους σαν καρύκευμα στη σούπα, δηλαδή με μέτρο.

Ένα χάμοντ, ένα ηλεκτρικό πιάνο, ένα moog-οειδές, ένα με καλά pads και game over, όλα τα υπόλοιπα είναι για τη λατρεία του βίτσιου.

 
συνεχηστε,,, συνεχειστε οσο μιλαω με DHL!!!!!!!!!! οσο για την απαντηση στην ερωτηση, ποιοι το εχουν και ποσοι θα το παρουν,,, η απαντηση ειναι τοσο απλη οσο και φιλοσοφικη!!! θα το παρουν,,, 1) αυτοι που θα πληρωσουν. Την (εκαστοτε) εταιρια. 2) Αυτοι που... Θα το χρησιμοποιησουν σωστα, συμφωνα με αναγκες... Και με τη χρηση του... Τελος αφινω σποΪλ! Τα μουσικα οργανα, οσο πολυπλοκα κι αν ειναι,,, οσες δυνατοτητες κι αν εχουν,,, οσα Γιγα, Τερα κι αν εχουν,,, (η τεχνολογια επιτρεπει συγκλονιστικους συνδυασμους και σε χαρντ φυσικα και σε σοφτ, στο τελος ολα αυτα, ολοι αυτοι οι ηχοι θα μπουνε σε μια δομη, ενα τραγουδι. (Ανεξαρτητως ειδους ρυθμου κλπ)_! ετσι. Για να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεοτεροι!!!!!

 
ποστ κεντημα για αλλη μια φορα ετσι;! 2 πραγματα ειναι σιγουρα! και τα 2 τα καταλαβα σε αυτες τις 100ποσες σελιδες! 1) @cos_dr, πρεππει να συναντηθουμε οπωσδηποτε, (παρ'οτι οι μηθοι δεν πλησιαζονται ευκολα και το καταλαβαινμω αλλα αυτο δε με σταματαει απο το να ελπιζω,,,!!!!!!!!!! (χιουμορ) 2 με οοοοοολα οσα διαβασα μεσα σε αυτες τις σελιδες,,,,,,......,,,,,,!!!!!!!!!!! στο τελος θα παω και θα αγορασωωωωωωω;;;;;!!!!!!!!!!;;;;;;;; ΑΥΤΟ 1-0!!!!!!!!!!
Εγω δεν σας βλέπω αφ' υψηλου αν και θα έπρεπε. ?Σας βλέπω όλους σαν καλούς φίλους και αδελφούς, ανήσυχους και δημιουργικους. Ελάτε κοντά μου, όπως είστε ????

 
Εγω δεν σας βλέπω αφ' υψηλου αν και θα έπρεπε. ?Σας βλέπω όλους σαν καλούς φίλους και αδελφούς, ανήσυχους και δημιουργικους. Ελάτε κοντά μου, όπως είστε ????
και με το παντελωνι;;;;;!!!!!!!!!! ακομα κι αν δεν εχουμε τατουαζ;;;!!!!!!!!! ακομα κι αν δεν εχουμε σκουλαρικια;;;!!!!!!!!!! ακομα κι αν δεν τρωμε σουβλακια και τρωμε πιτσα;;;;;!!!!!!!!!! και ευκαιρια να καταγγειλω εδω. Μεσα σε αυτες τις 100πς σελιδες για το μοντατζ Μ, εχουν γραφτει και ασχετα!!!!! το 1/3 ειναι για θεματα για σουβλακια, μπεργκερσ (οκ λατρευω)! ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΙΤΣΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!!! το καταγγελω αυτο!!!!!

 
και με το παντελωνι;;;;;!!!!!!!!!! ακομα κι αν δεν εχουμε τατουαζ;;;!!!!!!!!! ακομα κι αν δεν εχουμε σκουλαρικια;;;!!!!!!!!!! ακομα κι αν δεν τρωμε σουβλακια και τρωμε πιτσα;;;;;!!!!!!!!!! και ευκαιρια να καταγγειλω εδω. Μεσα σε αυτες τις 100πς σελιδες για το μοντατζ Μ, εχουν γραφτει και ασχετα!!!!! το 1/3 ειναι για θεματα για σουβλακια, μπεργκερσ (οκ λατρευω)! ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΙΤΣΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!!! το καταγγελω αυτο!!!!!
Ελάτε με άδειες τσέπες. Φυλάξτε τα λεφτά σας για να τα δώσετε σε έμμεσους και άμεσους φόρους να έχουμε ανάπτυξη 2.0

 
Έχει επικρατήσει η άποψη ότι χρειάζονται 3.000.000 ήχοι.

ΔΕΝ χρειάζονται, εκτός αν είσαι παραγωγός σε ατάλαντους μουσικούς που δεν ξέρουν τι στην ευχή θέλουν να παίξουν. Η Ιστορία της Μουσικής έχει γραφτεί από ανθρώπους που έπαιζαν και παίζουν ΕΝΑ όργανο με ΕΝΑΝ ήχο, απλά οι λεγόμενοι "πληκτράδες" έχουν κακοφορμίσει (με τη συνδρομή της τεχνολογίας βέβαια) και νομίζουν ότι παίζουν ντραμς, μπάσο, κιθάρα, πιάνο, χάμοντ και άλλα χιλιάδες όργανα.

Ακόμη και masters του κόσμου των πλήκτρων, αυτο-περιορίζονται συνήθως σε λίγα και καλά ηχοχρώματα, με τα οποία βγάζουν τεράστιο όγκο έργου, χρησιμοποιώντας κάποιους εξτρά ήχους σαν καρύκευμα στη σούπα, δηλαδή με μέτρο.

Ένα χάμοντ, ένα ηλεκτρικό πιάνο, ένα moog-οειδές, ένα με καλά pads και game over, όλα τα υπόλοιπα είναι για τη λατρεία του βίτσιου.
Πάνω σε αυτά...

 Τα πληκτροφόρα music workstations προσπαθούσαν και προσπαθούν να είναι προσαρμοσμένα έτσι ώστε να καλύπτουν την πλειοψηφία των αναγκών μιας παραγωγής σε όλα της τα στάδια προσομοιώνοντας παράλληλα και το στουντιακό περιβάλλον. Καλύπτοντας την πλειοψηφία των ειδών.

Γι αυτό και προσπαθούσαν να έχουν μαζί με όλα τα άλλα και μια όσο δυνατό πιο πλήρη ηχητική παλέτα. Ακόμα και για φυσικά όργανα. Και άμα δεν μπορούν ιδιαίτερα στα φυσικά όργανα να βγάλουν το απόλυτο αποτέλεσμα, μπορούσαν να καταγράψουν τη σύνθεση με αυτά τα όργανα και μετά μέσω του midi να την αποτυπώσουν για να την εμπλουτίσουν μετά ακόμα και με πραγματικούς μουσικούς και όργανα για να γραφτεί σε ένα κανονικό στούντιο.

 Παράλληλα να καλύψουν τις ανάγκες του πληκτροπαραγωγού και έξω από το σπίτι στα live του έχοντας μέσα ότι χρειάζεται ένας sessionist

 Είναι στη φύση του πληκτρά, ακόμα και σε επίπεδο μοντέρνων σπουδών να περνάει από τα μαθήματα αρμονίου και ότι συνεπάγεται αυτό. Είναι στην ύλη των σύγχρονων ωδείων-σχολών (ρυθμός, συνθεση, ενορχήστρωση, αυτοσχεδιασμός πέραν των κλασσικών θεωρητικών)

 Μπορεί κάποιοι να μην περνάνε υποχρεωτικά το στάδιο των σπουδών και να μην τους ενδιαφέρουν τα αρμόνια, αλλά εγώ έτσι το έχω βιώσει και πιστεύω οι περισσότεροι και μέσω των αρμονίων και της διαδικασίας για να μη φλυαρώ έχουμε γαλουχηθεί και μας αρέσει να παίζουμε με όλους τους ήχους και έτσι συνήθως ακόμα και στα συγκροτήματα όπως το βίωσα και εγώ λόγω αυτής της εμπειρίας παίζουμε και το ρόλο του ενορχηστρωτή βοηθώντας π.χ. ακόμα και στη διαμόρφωση των διασκευών.

 Αυτό το όργανο είναι φτιαγμένο για να καλύψει όλες αυτές τις ανάγκες και μέσω των πολλών Arpeggiator και των άλλων Set (live, sequencer) μπορεί να κάνει και τη δουλειά εκτός στούντιο, ακόμα και του ακομπανιαμέντου, έχει integration φοβερό για τον υπολογιστή, έχει 3333 performances με όλη την γκάμα ήχου που τη θέλουμε για παραγωγή και live, φαίνεται ως άριστο masterkeyboard και έχει και το Software, είναι πλήρες, ΠΑΡΤΟ ΜΟΥ, όποιος έχει 3850 ευρώ να μου τα δώσει να το πάρω να ασχοληθώ να βγάλω κομμάτια και μόλις το βαρεθώ, θα ξαναγυρίσω στα VST των 150.000 ευρώ. Κάθε αλλάγή είναι ανανέωση, είναι και for the psychology που έλεγε και ο Παττακός. ? Βάλτε με τον @Superfunk που έχετε από μισά και πάρτε το μου να τελειώνουμε και θα σας τα δώσω πίσω σε 13 χρόνια που θα πάρω το εφάπαξ. Τι δηλαδή, δε θέλετε να με κάνετε μια φορά ευτυχισμένο? ?

 Να δώσω και 300 ευρώ εγώ να πάρω το γραφείο του thomman ?

 
Προφανώς δεν απευθύνεται σε γνώστες, οι οποίοι στην εποχή μας είναι μειονότητα. 
Θα συμφωνούσα και εγώ σε αυτό, θεωρώντας πως οι νέοι χρήστες θα το βρουν πιο χρήσιμο.

 Αν και   σε όλα τα manual περιγράφονται  το πως να συνδεθούν και να επικοινωνήσουν τα όργανα μέσω MIDI και πως να τα ελέγχεις από τα διάφορα modes.

 
Προφανώς δεν απευθύνεται σε γνώστες, οι οποίοι στην εποχή μας είναι μειονότητα. 
Σίγουρα @Waterfall-K.

1- Απλά αν μάθουν οι χρήστες να δουλεύουν στα workstations και τις συγκεκριμένες δυνατότητες θα τους φανεί χρήσιμο έως πολύ χρήσιμο θα έλεγα, ειδικά στο live.

2- Απλά μου έκανε εντύπωση διότι ακριβώς αριστερά του είναι το άλλο το "θηρίο" που κάνει τα ίδια (έχει τις ίδιες δυνατότητες δηλαδή) αλλά και οι προηγούμενοι όπως G και X είχαν και αυτοί τις ίδιες δυνατότητες. Φαντάζομαι πως το ίδιο θα ισχύει και στα προ-Montage. Λειτουργίες must.

Θα συμφωνούσα και εγώ σε αυτό, θεωρώντας πως οι νέοι χρήστες θα το βρουν πιο χρήσιμο.

 Αν και   σε όλα τα manual περιγράφονται  το πως να συνδεθούν και να επικοινωνήσουν τα όργανα μέσω MIDI και πως να τα ελέγχεις από τα διάφορα modes.
Συμφωνώ απόλυτα @cos_dr.

Απλά εδώ υπάρχουν κάποια πιό προχωρημένα πράγματα και επί της ουσίας (όχι πάρα πολύ ουσίας για τους πάρα πολύ περίεργους και απαιτητικούς) που μπορείς να κάνεις όπως zones/split/layers/κλπ - σε διαφορετικά midi κανάλια - με διαφορετικές επιλογές ήχων - με διαφορετικές εντάσεις - κλπ

 
Απλά μου έκανε εντύπωση διότι ακριβώς αριστερά του είναι το άλλο το "θηρίο" που κάνει τα ίδια (έχει τις ίδιες δυνατότητες δηλαδή) αλλά και οι προηγούμενοι όπως G και X είχαν και αυτοί τις ίδιες δυνατότητες. Φαντάζομαι πως το ίδιο θα ισχύει και στα προ-Montage. Λειτουργίες must.
Για το Fantom ίσως έχει μιλήσει σε παλιότερο βίντεο μια και το έχει καιρό. Το τελευταίο του απόκτημα είναι το Montage M οπότε με αυτό ασχολείται προς το παρόν πιο πολύ. Παλιότερα είχε το MODX, μετά πήρε το Montage 7 και πριν λίγους μήνες το αντικατέστησε με το Montage Μ7.

 
καλά, πάνω από το Montage βρήκε να πάει να πεθάνει ο γέρος??





Ένα πολύ ωραίο live demo του Mat Johnson, γραμμένο μάλιστα σε studio στο Βερολίνο που ανέβηκε στο site της Yamaha

 Enjoy!

 
Και άλλο ένα vid από το official site for synths της Γιάμαχα που μου ήρθε ειδοποίηση με demo εμπνευσμένων θα έλεγα ήχων, που παίζονται από τον ίδιο τον sound designer τους πάλι γραμμένα στο στούντιο στο Βερολίνο





@Superfunk, δεν πετάγεσαι που είσαι εκεί κοντά μια βόλτα να δεις τι παίζει ?Να μας φέρεις καναν ήχο τσάμπα και όταν πάρουμε το Montage  Μ θα τους φορτώσουμε?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top